Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Sivuja: 1 ... 24 25 26 27 28 [29]
Tulostusversio
Aihe: TV hankinta ja tekniikka  (Luettu 304794 kertaa)
Vs: TV hankinta ja tekniikka « Vastaus #840 : 31.03.2023 12:24 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Oli pakko hankkia Dolby Atmos for Headphones kokeilujakson jälkeen vajaalla parillakympillä. Kova päivitys pelien äänimaailmaan, pystyy oikeasti kuulemaan täysin missä esimerkiksi putoava ase kolahtaa lattiaan. Ja nämä ilmeisesti peleissä, jotka eivät edes täysin tue Atmosta! Sllti toimii todella hyvin.

Apexin lähdetiedostoihinkin ilmestynyt muuten viittauksia cross progressioniin, joten ehkä jo ensi kaudella pääsee kunnolla vääntäämään Xboxilla Apexia! Mitä nyt olen kokeillut, niin 110 FOV toimii 42" ruudun kanssa aika hyvin. Pidin 27" koossa satakymppiä liian laajana, mutta neljäkakkonen muuttaa asioita – ainakin omalla kohdalla.

En ole kyllä nauttinut Boxilla pelaamisesta vielä koskaan näin paljon, kuin mitä nyt nautin.  :)
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: TV hankinta ja tekniikka « Vastaus #841 : 30.04.2023 10:38 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Okei, olen nyt asettunut tilanteeseen, että pidän 27" näyttöä setuppini vieressä, että voin nostaa sen helposti työpöydälle Apexia varten. Tuon pelin pelaaminen 42" TV:llä ei vain tunnu minulle millään niin hyvältä kuin kaksseiskalla. Onneksi olen rakentanut setupin niin, että vaihtaminen näyttöjen välillä ei ole liian työlästä. Samalla ei tarvitse kuumotella Apexin HUDien takia, kun pelille tulee kuitenkin kertymään tulevaisuudessa satoja ja satoja pelitunteja lisää.

Mutta kaikki muut pelit Apexia lukuunottamatta tuntuvatkin sitten aivan taivaallisilta 42 C2:lla. Varsinkin hahmon takaa kuvatut yksinpelit kuten Tomb Raider ja Gears of War ovat immersiivisempiä ja hauskempia kuin koskaan pelata. Myös autopeleissä tuo koko toimii erinomaisesti ja tunnelma on katossa. Tuntuu, että tämä jako kahteen näyttöön on minulle aivan täydellinen ratkaisu.
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Sivuja: 1 ... 24 25 26 27 28 [29]
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines