Vs: Mitä tapahtui tänään?
« Vastaus #1474 : 23.11.2009 18:12 »
JayeizH
Kiistely on turhaa mutta hauskaa
Jäsen
Basaaripisteet: 2
Tänään oli ensimmäinen seuraus usean vuoden vakituisesta coca-colan kittaamisesta (joka oli viimeisen reilun vuoden aikalailla joka päiväistä). Eli menin hammaslääkäriin korjauttamaan kraateria hampaassani. Olin jo helpottunut tarkastuskäynnillä viime viikolla kun suuhygienisti (Tampereella mennään aina ensin sellaselle) sanoi että ottaa kiireisenä ens viikolle (eli tällä päivälle) heti ajan niin saadaan paikka siihen. No, juurihoitohan siitä loppujen lopuksi kehkeytyi.
Sinänsä tämä ei ole mitenkään kovin erikoinen juttu, mutta se että joudun nyt ravaamaan useamman kerran vielä sielä ja tämä operaatio tulee maksamaan ihan hel-ve-tis-ti. Alan olemaan iloinen jos selviän about 200€:lla, kun noista leegoista löytyi pari ihan normia reikääkin (ei siis ole kraateritasolla vielä). Kaikki toimenpiteet jne. hinnotellaan erikeen, rontgenkuvat, täyte, paikka, väliaikainenpaikka, puudutus...ja jo tuossa juurihoidossa räpsittiin ihan kivasti, puhumattakaan siitä kuinka paljon sitä täytettä joutuu sinne kraateriin laittamaan, joten siinä tulee kyynelposkelle joka kerta kun lekuri sanoo seuraavasta toimenpiteestä. Ja siis nythän laitettiin väliaikainentäyte ja paikka, kuukauden sisään pitää mennä ottamaan vakitäyte ja -paikka. Ja joudun vielä maksamaan jokaisesta reissusta erillisen käyntimaksun! Vaikka periaatteessahan ne olis voinnut lätkästä kaikkiin tarpeellisiin kohtiin paikan kerralla. Kyllä nyt mässäillään oikein. No...sinne meni veronpalautukset ja siten myös itselleni suunnitelmissa ollut "joululahja". Eli ei uusia pelejä minulle jouluna. Prkl sentä!!
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
« Vastaus #1478 : 26.11.2009 13:24 »
kep
Jäsen
Basaaripisteet: 0
E: Neuvot koskien työnhakua voisivat olla tarpeen. Mitkä duunit olisivat hyviä lukion suorittaneelle?
Ne mihin pääsee. Varsinkin tänä päivänä.
Tämä alleviivattuna.
Kannattaa käyttää hyväksi suhteita ja tarkkailla tietysti mol.fi:ä. Jos löytyy aiempaa työkokemusta, niin kannattanee hakeutua samalle alalle, koska aiempi työkokemus nähdään aina eduksi. Jatko-opiskelun kauttahan pääsee sitten paremmin itseä kiinnostaviin töihin kiinni.
Missähän Suomi olisi, jos 1939 olisi ollut rajalla 300 000 dosenttia.
-Gba
Katsoppas kirjoitusasuasi ja vertaa minuun. Itse olen viisitoista vuotias joten älä tule ruikuttamaan, piste.
-IceCold
tallennettu
« Vastaus #1480 : 26.11.2009 23:27 »
Gba
Jäsen
Basaaripisteet: 0
E: Neuvot koskien työnhakua voisivat olla tarpeen. Mitkä duunit olisivat hyviä lukion suorittaneelle?
Ne mihin pääsee. Varsinkin tänä päivänä.
Mitä vähemmän kouluja käytynä ja kokemusta alalta sen parempi, koska liksa pienempi. Helppo päästä töihin. Kaupan kassoille, varastomieheksi, standimyyjäksi, taksikuskiksi, dösäkuskiksi, puhelinmyyjäksi jne. Noihin otetaan hemmetisti porukkaa kokoajan. Reippaasti vain asiallisia hakemuksia pistät menemään.
edit: oon elämässäni pistäny 5 työhakemusta, 1 ei vastattu, 4:ssa pääsin työhaastatteluun, kolmesta sain töitä. Kertaakaan ei ole ollut alalta päivänkään kokemusta.
You don’t gamble to win. You gamble so you can gamble the next day.
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään?
« Vastaus #1482 : 27.11.2009 12:56 »
To defy me is a senseless act which goes against your world's wishes...
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään?
« Vastaus #1487 : 29.11.2009 21:18 »
To defy me is a senseless act which goes against your world's wishes...
tallennettu
« Vastaus #1489 : 30.11.2009 02:42 »
Azu
Aivot sanoi ei mutta sielu oli hiljaa, so I did it
Jäsen
Basaaripisteet: 1
Oletin vaan että tuollaisen laitteen valmistajalla olisi edes vähän luottamusta omaan kojeeseensa, mutta eivät näköjään itsekään kuvittele sen toimivan vuotta pidempää.
Eikö tuo mene juuri toisin päin? Jos on luottamusta siihen, että koneet pysyy kunnossa pitkänkin aikaa, niin eipä sen takuuajankaan tarvitse olla pitkä, koska ei ole pelkoa siitä, että sitten vuoden päästä tulee hirveä valitusaalto, kun laitteita alkaisi hajoilla. Vuoden takuu on muutenkin täysin normaali kaikenlaisille elektronisille vempeleille (ainakin mun läppärillä, puhelimilla ja mp3-soittimilla on ollut vain 12kk takuu). Onko tuo takuuaika yhtään pidempi Wiillä tai Boksillakaan (pois lukien RROD-tapausten 3 vuotta)?
Nyt/Kohta meneillään: Borderlands (PS3), Bayonetta (PS3), LocoRoco Midnight Carneval
Menneen talven lumia: Uncharted 2: Among Thieves
Me wants: Ratchet & Clank: A Crack In Time, Muramasa: The Demon Blade
tallennettu
« Vastaus #1490 : 30.11.2009 03:32 »
A légpárnás hajóm tele van angolnákkal
tallennettu
« Vastaus #1496 : 01.12.2009 14:43 »
JayeizH
Kiistely on turhaa mutta hauskaa
Jäsen
Basaaripisteet: 2
Olen ollut reilu viikon tässä hermot kireänä, enkä ole mitään hyödyllistä saanut aikaan. Minulle kun vihjailtiin mahdollisuudesta työllistyä firmaan, jossa olin työharjoittelussa viime keväänä. Tästä johtuen opinnäytetyöni ei ole edennyt oikein mihinkään suuntaan. Motivaatio on kadonnut ja olen koettanut unohtaa sitä pelaamalla mahdollisimman paljon videopelejä ja katsomalla elokuvia.
...
Tätä epävarmuutta ei olisi jaksanut enää hetkeäkään
Mieti että tälläinen tilanne jatkuisi vuoden päivät, niin tiedät jotain ahdistumisesta. Ja lisää siihen vielä hylkääminen ihan sen vuoksi että asut väärällä paikka kunnalla (vaikka muutto olisi työpaikan tapauksessa täysin toteutettavissa), olet liian kokenut, liian vähän kokenut tai et omista autoa, niin tiedät jotain turhautumisesta.
Ei oikeassa elämässä pitäisi näin käydä.
Mä tasotan tilanteen.
Huvittavaa miten joillain vaan natsaa ja muilla ei, onnittelut!
Vittumaista se on. Katkeruuteni on saanut aivan uusia ulottuvuuksia viimeisen vuoden aikana.
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
« Vastaus #1498 : 01.12.2009 15:00 »
"That deaf, dumb and blind kid plays by sense of smell"
tallennettu