Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Sivuja: 1 ... 40 41 42 43 44 [45] 46 47 48 49 50 ... 84
Tulostusversio
Aihe: Mitä tapahtui tänään?  (Luettu 671125 kertaa)
Vs: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #1320 : 24.05.2009 15:22 »
Joel-san Administraattori * Viestejä: 938 Basaaripisteet: 3 Profiili Mä olin eilen radiossa. Piti kommentoida Katri Ylanderin ja Antti Tuiskun uusimpia biisejä.

Linkki (kohdasta 24:00 alkaa)

EDIT:

http://www.nelonen.fi/videot/uutisvideot/default.asp?video=9136&c=1

Zombiewalk oli ja oli kivaa. Huomioikaa tyttöjen reaktio videossa!

Videollekkin pääsin, jee.
Miten helvetissä tän näkee? Mitä pluginia toi video käytää? On flashit, Windows Mediat ja QuickTimet, mutta sivulla ei näy mitään playeria. Toi liitä video sivullesi –tagikin on rikki.

EDIT2: Okei. Operalla lähti toimimaan.
tallennettu
Vs: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #1321 : 28.05.2009 15:09 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Taideopinnot loppu ja kylmään maalimaan sitä pitäs lähtee. Pitää vaan toivoa, ettei inspis kuihdu.

Stipendin voimin sentään.
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Vs: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #1322 : 28.05.2009 20:28 »
Joel-san Administraattori * Viestejä: 938 Basaaripisteet: 3 Profiili Kirjoita blogiisi joku ajatuskokooma siitä, millaista siellä oli opiskella kaiken kaikkiaan ja miten opinnot oli jaettu jaksoihin/muihin sellaisiin. Minusta tuo vaikutti kiinnostavalta ja oli hauska lukea turinoitasi opiskelujesi etenemisestä.
tallennettu
Vs: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #1323 : 29.05.2009 20:02 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili
Kirjoita blogiisi joku ajatuskokooma siitä, millaista siellä oli opiskella kaiken kaikkiaan ja miten opinnot oli jaettu jaksoihin/muihin sellaisiin. Minusta tuo vaikutti kiinnostavalta ja oli hauska lukea turinoitasi opiskelujesi etenemisestä.

Nuo blogien kommentoinnit on niin kuollutta, että ei oikein himota. Mutta harkitsen asiaa.

Nyt on taas aikaa kaikelle vähemmän tärkeälle.
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Vs: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #1324 : 31.05.2009 12:15 »
Koo Jäsen Viestejä: 995 Basaaripisteet: 5 Profiili Yläaste loppu suatana. Miellyttävä darra ja voittajafiilis.
Vieläkun jonkun kesäkissan löytäisi.
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #1325 : 31.05.2009 12:40 »
Dr. Scientist Jäsen Viestejä: 700 Basaaripisteet: 3 Profiili Joo, vitunmoinen darrahan tässä, mutta eilen oli kyllä helvetin hauskaa, vaikkei tussua tullutkaan metsästyksestä huolimatta.
tallennettu
Vs: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #1326 : 01.06.2009 13:08 »
Gba Jäsen Viestejä: 2 916 Basaaripisteet: 0 Profiili 21 pärähti mittariin, pitäisiköhän sitä riipaista känni!
You don’t gamble to win. You gamble so you can gamble the next day.
tallennettu
Vs: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #1327 : 01.06.2009 16:32 »
Koo Jäsen Viestejä: 995 Basaaripisteet: 5 Profiili Kesäduuni päiväleiriohjaajana alkoi. Mukavaa hommaa ja ihan hyvä palkkakin. Ei voi valittaa.
tallennettu
Vs: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #1328 : 01.06.2009 17:07 »
Tzibo Jäsen Viestejä: 492 Basaaripisteet: 0 Profiili
Yläaste loppu suatana. Miellyttävä darra ja voittajafiilis.
Vieläkun jonkun kesäkissan löytäisi.
Yläaste? Luulin sinua joksikin lukion suorittaneeksi jäppiseksi. Itsellänikin tuo yläaste tosiaan loppui.
tallennettu
Vs: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #1329 : 01.06.2009 18:01 »
ZepKi Jäsen Viestejä: 308 Basaaripisteet: 0 Profiili Onni suosi minua - voitin Battlestations: Pacific-paidan!

Luulin sinua joksikin lukion suorittaneeksi jäppiseksi
Sama täällä :D
tallennettu
Vs: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #1330 : 01.06.2009 20:10 »
Koo Jäsen Viestejä: 995 Basaaripisteet: 5 Profiili ei ois pitänyt paljastaa  :(
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #1331 : 01.06.2009 21:02 »
Sharkie Valikoiva pelaaja. Moderaattori * Viestejä: 3 170 Basaaripisteet: 5 Profiili Uskottavuuspisteet down the drain. ;)
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #1332 : 02.06.2009 19:16 »
despo Jäsen Viestejä: 5 303 Basaaripisteet: 9 Profiili Jej! Pääsin Uncharted 2:n moninpelibetaan thanks to Pelaaja  :)
tallennettu
Vs: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #1333 : 08.06.2009 00:58 »
Doinkki Öy Jäsen Viestejä: 587 Basaaripisteet: 0 Profiili Pääsykokeet odottaisivat aamulla Lappeenrannassa. Tämän viimeisen päivän yritin käyttää viime hetken skarppaukseen ja kahvia ainakin meni sellaiset 3-4 pannullista. On aika vahva tunne, että herätessä pakki tulee olemaan kohtalaisen sekaisin. Odotettavissa on ehkäpä jopa rektaalinen kalderatulivuori-räjähdys (tunnetaan myös nimellä "köyhän miehen Krakatau").

Tarkempaa analyysia sitten aamulla.

edit: Vielä on tulppa persiissä.  :(


« Viimeksi muokattu: 08.06.2009 05:53 kirjoittanut Doinkki »
Voice of The World.
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #1334 : 08.06.2009 01:06 »
despo Jäsen Viestejä: 5 303 Basaaripisteet: 9 Profiili
Pääsykokeet odottaisivat aamulla Lappeenrannassa. Tämän viimeisen päivän yritin käyttää viime hetken skarppaukseen ja kahvia ainakin meni sellaiset 3-4 pannullista. On aika vahva tunne, että herätessä pakki tulee olemaan kohtalaisen sekaisin. Odotettavissa on ehkäpä jopa rektaalinen kalderatulivuori-räjähdys (tunnetaan myös nimellä "köyhän miehen Krakatau").

Tarkempaa analyysia sitten aamulla.


Meikällä myös valintakokeet edessä aamulla. Yhdeksältä pitäisi olla Espoon Leppvaarassa. Toivottavasti ei aivan hirveä ruuhka olisi, mutta pitänee varuiksi lähteä siinä vähän ennen kahdeksaa.

Päivän muissa uutisissa, sain myös tietää että saan siskon taikka broidin marraskuussa. Eihän meillä olekkaan ikäeroa kuin se 20 vuotta, mutta ihan jees  :)
tallennettu
Vs: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #1335 : 08.06.2009 01:09 »
Gba Jäsen Viestejä: 2 916 Basaaripisteet: 0 Profiili Mihin pääsykokeisiin menet? Itse kävin lepuskissa jo kokeissa. Nyt on vielä yhdet kokeet stadissa ja sitten alkaa olla pulkassa.

Voidaan olla kaikki järkevät boardilaiset samassa mestassa opiskelemassa lähiaikoina. Migge ja Epi sielläpäin nimittäin taitaa olla jo.
You don’t gamble to win. You gamble so you can gamble the next day.
tallennettu
Vs: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #1336 : 08.06.2009 01:17 »
finngamer Miittiparoni Jäsen Viestejä: 1 262 Basaaripisteet: 20 Profiili WWW
Mihin pääsykokeisiin menet? Itse kävin lepuskissa jo kokeissa. Nyt on vielä yhdet kokeet stadissa ja sitten alkaa olla pulkassa.

Voidaan olla kaikki järkevät boardilaiset samassa mestassa opiskelemassa lähiaikoina. Migge ja Epi sielläpäin nimittäin taitaa olla jo.

Ja minä jo uunista ulkona, siis Leppävaaran Laureasta. Tosin eihän Eph siellä ole?


Muistakaa sitten pojat tukea yrittäjyyttä ja shoppailkaa Pelitalossa, sehän on siinä kivenheiton päässä.
tallennettu
Vs: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #1337 : 08.06.2009 12:12 »
migge Jäsen Viestejä: 3 172 Basaaripisteet: 0 Profiili Itsellänikin vain opinnäytetyötä vaille Laurea -opiskelut, joten eipä mua siellä pahemmin enään näy.

Epi tais olla siinä Metropoliassa, tien toisella puolen, tai sitten se oli joku muu toimipiste.
www.playfire.com/migge
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #1338 : 08.06.2009 12:43 »
despo Jäsen Viestejä: 5 303 Basaaripisteet: 9 Profiili
Mihin pääsykokeisiin menet? Itse kävin lepuskissa jo kokeissa. Nyt on vielä yhdet kokeet stadissa ja sitten alkaa olla pulkassa.

Voidaan olla kaikki järkevät boardilaiset samassa mestassa opiskelemassa lähiaikoina. Migge ja Epi sielläpäin nimittäin taitaa olla jo.

No siis meikähän on jo Metropoliassa tietotekniikan linjalla, mutta nyt kävin mediatekniikan kokeissa joka vaikuttaa kiinnostavammalta.

Ja Epi luuraa Tikkurilassa mokoma  ;D
tallennettu
Vs: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #1339 : 08.06.2009 13:00 »
Gba Jäsen Viestejä: 2 916 Basaaripisteet: 0 Profiili Tarkoitin siis Leppävaaraa alueena, en Laureata yksinomaan. Vai Epi majailee siellä, muistin että olisi ollut lepuskissa hänkin.

Noh siellä tavataan ehkä. :)


« Viimeksi muokattu: 08.06.2009 13:11 kirjoittanut Gba »
You don’t gamble to win. You gamble so you can gamble the next day.
tallennettu
Vs: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #1340 : 08.06.2009 14:33 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Jep, Metropolian Tikkurilan toimipisteessä vaikutan pääasiassa, mutta myös Helsingin hämeentiellä oli ainakin 1. vuonna (joka oli, voi pojat, UPEA!) muutama kurssikokonaisuus.

66 opintopistettä on plakkarissa, kun tutkintoon vaaditaan 240. Hyvässä vauhdissa siis ollaan.


Tänään tapahtui: noh, sanotaanko ettei rahan tuloa voi estää! Kyse ei ole satasista, vaan tuhansista.  8)
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #1341 : 08.06.2009 15:34 »
finngamer Miittiparoni Jäsen Viestejä: 1 262 Basaaripisteet: 20 Profiili WWW
Tänään tapahtui: noh, sanotaanko ettei rahan tuloa voi estää! Kyse ei ole satasista, vaan tuhansista.  8)

Ei tartte kertoa.
tallennettu
Vs: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #1342 : 08.06.2009 16:12 »
Tuulisti "Nurse Joyta vähän väsyttää" Jäsen Viestejä: 869 Basaaripisteet: 0 Profiili Tämän on _pakko_ olla vähintään luokkaa "aloin gigoloksi"...
Pelaajalaudan Smurfette principle.
tallennettu
Vs: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #1343 : 08.06.2009 16:21 »
Fraeon /fɹeɪɔnʰ/ Moderaattori * Viestejä: 1 652 Basaaripisteet: 3 Profiili
Tämän on _pakko_ olla vähintään luokkaa "aloin gigoloksi"...

Huolestuttavaa, kun toi oli kanssa ensimmäinen ajatus, mikä tuli mieleen.
A légpárnás hajóm tele van angolnákkal
tallennettu
Vs: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #1344 : 11.06.2009 15:42 »
Tuulisti "Nurse Joyta vähän väsyttää" Jäsen Viestejä: 869 Basaaripisteet: 0 Profiili Pääsen viikoksi ilmaiselle matkalle Shanghaihin elokuussa. Kyseessä on Nordic Centerin sponssaama opintomatka, eli käytännössä pääsen *erseilemään ilmaiseksi Kiinaan! Olen tosi iloinen!

Tai olin - sitten huomasin miten pirun hankalaa Kiinan viisumia on hakea itsekseen, varsinkin kun ei asu Suomessa...

Reissu on muuten vain muutama päivä sen jälkeen kun olen kotiutunut Suomeen, eli en taas siellä ehdi kauaa homehtua... >_>'
Pelaajalaudan Smurfette principle.
tallennettu
Vs: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #1345 : 11.06.2009 16:17 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Viikon käppäily KELA - SOSSU välillä on ollut hauskaa. Rahaa ei ole herunut pahemmin, mutta olen esimerkiksi nähnyt miten öbaut kymmenen (10) raksamiestä on asetellyt viikon mukulakiviä kadulle. Tie on edennyt noin metrin päivässä ja joka ikinen kerta yksi mies konttaa ja asettelee kiviä santaan ja yhdeksän muuta istuu tupakilla ja osa viereisen baarin terassilla kahvilla. Hyvä tietää mihin veroeurot menevät! (itsehän en veroja maksa)

Sitten tuo oulua halkova paska-oja on ihanan näköinen. Varsinkin ne tuhannet tonnit sitä jätettä mitkä mätänee joen reunoilla kun vesi on laskenut helteiden myötä. Tänään varsinkin koin tunteita kun satoi ja höyryt nostivat joen tuoksut ilmoille. Koko keskustan väki näytti siltä kuin joku olisi hieronut sukkamehua niiden neniin.

Vuosi limingassa sai minut jo melkein luulemaan, että ohikulkijoiden normaali ja keskimääräinen ilme olisi :)

Oulussa taas jokainen vastaantulija on joko :( :/ tai  >:(



Bussikuski jutteli mulle.

Joku random MILF kysyi minulta, että näyttääkö hänen poikansa muka tytöltä.

Ja luin vielä "The Real Frank Zappa" kirjan joka kuuluu ehkäpä kaikkien kirjahyllyyn, niinkuin kannessa sanotaan. Vaikka miehen musiikki ei innostaisikaan (WAT?), niin jätkän elämä ja teot ovat vähintäänkin hykerryttävän viihdyttävää luettavaa. Oikea piikki Amerikan munassa.
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Vs: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #1346 : 11.06.2009 17:05 »
Koo Jäsen Viestejä: 995 Basaaripisteet: 5 Profiili
Reissu on muuten vain muutama päivä sen jälkeen kun olen kotiutunut Suomeen, eli en taas siellä ehdi kauaa homehtua... >_>'

Mä voin kyl lähtee sun puolesta.
tallennettu
Vs: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #1347 : 13.06.2009 12:58 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Oulun kaupunki muisti sitten yli 800 eurolla.

Olin laittanut toimeentulohakemukseen, että huonekaluihin olisi kiva saada rahaa. Enpä olisi ikinä uskonut, että sitä oikeasti tulisi  :lol:

Mä tykkään Oulusta.
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Vs: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #1348 : 13.06.2009 13:53 »
MasterTK ilonpilaaja Jäsen Viestejä: 2 776 Basaaripisteet: 6 Profiili
Oulun kaupunki muisti sitten yli 800 eurolla.

Olin laittanut toimeentulohakemukseen, että huonekaluihin olisi kiva saada rahaa. Enpä olisi ikinä uskonut, että sitä oikeasti tulisi  :lol:

Mä tykkään Oulusta.

Nyt siis kannattaa ostaa koko rahalla pelejä ja maitoa. >_>
tallennettu
Vs: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #1349 : 13.06.2009 14:22 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili
Nyt siis kannattaa ostaa koko rahalla pelejä ja maitoa. >_>

Nestetasapainon ylläpitoon menee osa toki, mutta pelejä en nykyään "osta".
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Sivuja: 1 ... 40 41 42 43 44 [45] 46 47 48 49 50 ... 84
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines