Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Sivuja: 1 ... 43 44 45 46 47 [48] 49 50 51 52 53 ... 84
Tulostusversio
Aihe: Mitä tapahtui tänään?  (Luettu 671138 kertaa)
Vs: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #1410 : 09.08.2009 12:37 »
Joel-san Administraattori * Viestejä: 938 Basaaripisteet: 3 Profiili
Suomen kesä on kyllä mahtava silloin kun se on. Nyt pitäisi keksiä ammatti joka sallii kesät Suomessa ja muut vuodenajat Hawaiilla.
Rupeet tietyöduunariksi. Porailet kesät asfalttia ym.
Minä voin vain kuvitella itseni porailemassa asfalttia. Kukaan muu ei sitten varmaan pysty edes kuvittelemaan. ^^
Se bitumi haisee muuten hyvältä. Että kannattaa miettiä sitä tietyöduunarin ammattia työsuhde-etujenkin kannalta. Musta ainakin tulee isona tietyöduunari. Mä olen se kaveri, joka levittää mustan tuoksuvan massan siihen tielle, jonka jälkeen jyrä ajaa sen päältä.
tallennettu
Vs: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #1411 : 09.08.2009 14:46 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Jos joku oli eilen oulun yö-elämässä niin mä olin se joka omisti kaikkien baarien parketit  :lol:

Smack my bitch up on kyllä paras tanssibiisi ikinä.
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #1412 : 09.08.2009 15:20 »
Sharkie Valikoiva pelaaja. Moderaattori * Viestejä: 3 170 Basaaripisteet: 5 Profiili Tietenkin juuri eilen oli niin jäätävä krapula, ettei voinut lähteä viihteelle. Critical miss.
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
Vs: Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #1413 : 09.08.2009 15:38 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili
Tietenkin juuri eilen oli niin jäätävä krapula, ettei voinut lähteä viihteelle. Critical miss.

Joo pysy sää vaan poissa parketeilta kun mä olen siellä  ;)
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #1414 : 09.08.2009 15:57 »
Sharkie Valikoiva pelaaja. Moderaattori * Viestejä: 3 170 Basaaripisteet: 5 Profiili
Tietenkin juuri eilen oli niin jäätävä krapula, ettei voinut lähteä viihteelle. Critical miss.

Joo pysy sää vaan poissa parketeilta kun mä olen siellä  ;)

Olisinkin ehkä halunnut vaan katsoa ja arvostaa.  ;)
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
Vs: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #1415 : 09.08.2009 21:55 »
Koo Jäsen Viestejä: 995 Basaaripisteet: 5 Profiili Järkättiin perjantaina ulkoilmabileet ja soitin ensimmäisen ''oikean'' DJ-keikkani. Meni yllättävän hyvin, ei tullut mitään älyttömiä kämmejä, oli kivaa ja jengi tuntui tykkäävän.
tallennettu
Vs: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #1416 : 09.08.2009 22:15 »
Fraeon /fɹeɪɔnʰ/ Moderaattori * Viestejä: 1 652 Basaaripisteet: 3 Profiili
Kävin Assemblyilla kaverilta saamalla päivälipulla katsastamassa parit compot. Osallistuin kanssa epäviralliseen BlazBlue-turnaukseen ja totesin että tuon pelin voisi ostaa. Pyydän vielä Freaonilta anteeksi buttonmashan-tekniikkaani, pelasin ekaa kertaa ikinä tota :D.

No, öh... pelasin ehkä tunnin tota ennen turnausta, joten en mäkään mikään pro ollut. Enemmän SF4-turnauksen nelossija harmittaa kuin BB-turnauksessa aikainen tippuminen.
A légpárnás hajóm tele van angolnákkal
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #1417 : 09.08.2009 22:30 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 943 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW Ketkäs siellä oli sitten 1., 2. ja 3. sijoilla?
Play-Asia
tallennettu
Vs: Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #1418 : 09.08.2009 22:48 »
Fraeon /fɹeɪɔnʰ/ Moderaattori * Viestejä: 1 652 Basaaripisteet: 3 Profiili
Ketkäs siellä oli sitten 1., 2. ja 3. sijoilla?

Jotkut puskista tulleet Dravor (Vega, Bison) ja Jerome (Ken) olivat ykkösenä ja kolmosena. Kakkosena oli taas Sagattia pelaava WuMing.

Toi Dravor tiputti mut häviäjiin aika alussa ja sitten tuli vielä toisen kerran tiputtaan koko pelistä (double eliminationilla mentiin). Noita kahta muuta vastaan en edes päässyt pelaamaan.


« Viimeksi muokattu: 09.08.2009 22:55 kirjoittanut Fraeon »
A légpárnás hajóm tele van angolnákkal
tallennettu
Vs: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #1419 : 09.08.2009 23:24 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Astuin skeitin päälle tänään ekaa kertaa. Ihan hyvin meni ja päivän päätteeksi rullailin alamäet ilman ongelmia ja sain olliet jo vauhdista ja vähän manuaalia. Pop shuvitti ei vielä oikein irtoa. Luulin myös, että säästyisin kissanreflekseilläni täysin ilman haavereita, mutta ihan lopussa feilasin naamalleni asfalttiin. Aivotärähdys varmaan päällä...

Kivaa oli. Harmi, että näin myöhään kokeilin.
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #1420 : 09.08.2009 23:49 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 943 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW Zoukka, Hintassa on ihan skeittipuisto. Sinne vaan Samin kans skeittaileen!!
Play-Asia
tallennettu
Vs: Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #1421 : 09.08.2009 23:58 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili
Zoukka, Hintassa on ihan skeittipuisto. Sinne vaan Samin kans skeittaileen!!

Emmätiiä skeittaanko mä enää... se on mulla vähän joko tai meininki näissä asioissa eikä ylimääräistä aikaa oikein olis treenailla sitä spedeilyä. Ellet sä aloita mun kanssa?
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #1422 : 10.08.2009 00:04 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 943 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW Sori, mä harrastan ainoastaan sormiskeittausta.
Play-Asia
tallennettu
Vs: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #1423 : 10.08.2009 00:43 »
Anders Helevete Jäsen Viestejä: 116 Basaaripisteet: 1 Profiili Vois nyt vaihteeks kirjoitella näihin ei-peleihin liittyviin ketjuihin. Elikkäs mitäs myö olenkaan tänään puuhaillut hmm... heräilin tuossa joskus yhrentoista aikoihin ja otin vähän kahaveeta. Sitten tuli hiketettyä saksaa ja Striit faitterii ja god knows mitä muuta irrelevanttia. Anyways illemmalla menin sitten kaverille ja sielä sitten vähän grillailtiin terassilla isolla porukalla ja pelailtiin mölkkyä. Myöhemmin mentiin sisälle ja opetettiin tytöille miten pelataan Wii Sportsia, aika huvittavaa katseltavaa  :lol: ettäs juu ketään tuskin kiinnostaa pahemmin miun tylsä sunnuntaipäiväni.
Pika Pikaa
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #1424 : 10.08.2009 00:54 »
Sharkie Valikoiva pelaaja. Moderaattori * Viestejä: 3 170 Basaaripisteet: 5 Profiili
Astuin skeitin päälle tänään ekaa kertaa. Ihan hyvin meni ja päivän päätteeksi rullailin alamäet ilman ongelmia ja sain olliet jo vauhdista ja vähän manuaalia. Pop shuvitti ei vielä oikein irtoa. Luulin myös, että säästyisin kissanreflekseilläni täysin ilman haavereita, mutta ihan lopussa feilasin naamalleni asfalttiin. Aivotärähdys varmaan päällä...

Kivaa oli. Harmi, että näin myöhään kokeilin.

Skeittaaminen on tosiaan ihan hauskaa kesäteuskaamista. Meilläkin kaveriporukoissa kauhea buumi päällä, ja kun nurkissa lojuu - tai lojui, pari viikkoa takaperin onnistuin no complylla katkaisemaan siitä dekin - veljen vanha klassinen kalalauta, on tullut roikuttua mukana parkilla. Treenannut lähinnä rullausta, poolissa veivaamista ja jotain flat-landeja, tuolla mörssärillä kun ei hirveisiin venytä. Eikä varmaan riittäis hermo treenatakaan.

Ens kesäksi jostain uus halpa dekki, niin vois taas vähän kikkailla ja kulkea paikasta toiseen.
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
Vs: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #1425 : 10.08.2009 01:25 »
Doinkki Öy Jäsen Viestejä: 587 Basaaripisteet: 0 Profiili Himottaisi itseänikin vuosien jälkeen hieman spedeillä leppoisasti. Mutta kun tämä vitun polvi on asiasta hieman eri mieltä. Oikeastaan se tuntuu kävelyä, uimista ja pyöräilyä "raskaammissa" aktiviteeteissa ottavan hittiä jatkuvasti. Joukkueurheilutkin pitäisi kuulema tohtorisedän mukaan unohtaa.

Saatana.

Spoileri (osoita katsoaksesi)

Voice of The World.
tallennettu
Vs: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #1426 : 10.08.2009 01:46 »
blindside Jäsen Viestejä: 151 Basaaripisteet: 1 Profiili Mä oon miettiny jo jonkin aikaa longboardin hankkimista. Musta ei taida olla oikein temppuilemaan mutta tuollainen letkeä matkustaminen rullalaudalla voisi olla oikein jees. Nyt taitaa olla vähän myöhäistä mutta ensi kesänä voisi sellaisen hankkimista miettiä.
"The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't."
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #1427 : 10.08.2009 02:04 »
Sharkie Valikoiva pelaaja. Moderaattori * Viestejä: 3 170 Basaaripisteet: 5 Profiili Lonkkarit on kyllä kovasti nousussa just nyt, ja kieltämättä niillä on leppoisa rullailla. Itse kuitenkin preferoin kauempana kaikesta asuvana pyörää, jolloin lauta pelkkään kulkemiseen on vähän väliinputoaja. Myönnettävä silti, että rantabulevardin rullaus mankka olalla = bestest.
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
Vs: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #1428 : 14.08.2009 11:06 »
MasterTK ilonpilaaja Jäsen Viestejä: 2 776 Basaaripisteet: 6 Profiili Tunti vielä töitä ja sitten kesäloman viettoon! Kummasti lomailu kiinnostaa, kun en ole viimeiseen kolmeen vuoteen pitänyt. Luvassa viikko ankaraa laiskottelua, sen jälkeen naimisiin, heti perään Lappiin mökkeilemään, jonka jälkeen Japaniin ja sieltä sitten jenkkilään. Yli kuukausi silkkaa vapaa-aikaa ja matkakassakin pursuaa yli reunojen, joten eikai tässä mitään mistä voisi valittaa.  ;D

Palaillaan.
tallennettu
Vs: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #1429 : 14.08.2009 16:11 »
Fyysinen Preesens Pakko toistaa Jäsen Viestejä: 1 838 Basaaripisteet: 1 Profiili
Tunti vielä töitä ja sitten kesäloman viettoon! Kummasti lomailu kiinnostaa, kun en ole viimeiseen kolmeen vuoteen pitänyt. Luvassa viikko ankaraa laiskottelua, sen jälkeen naimisiin, heti perään Lappiin mökkeilemään, jonka jälkeen Japaniin ja sieltä sitten jenkkilään. Yli kuukausi silkkaa vapaa-aikaa ja matkakassakin pursuaa yli reunojen, joten eikai tässä mitään mistä voisi valittaa.  ;D

Palaillaan.
Kai minut on kutsuttu häihin?
My name is Dexter. Unlike many of you believe, I’m not a serial killer. I’m not very much afraid of blood either.

-----

Fyysinen Preesens moderaattoriX.
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #1430 : 17.08.2009 00:18 »
Sharkie Valikoiva pelaaja. Moderaattori * Viestejä: 3 170 Basaaripisteet: 5 Profiili Tuli taas kokeiltua jotain, mihin en olisi uskonut ryhtyväni, kun käytiin viikonloppuna tanssiryhmäni kanssa Talent-karsinnoissa Tampereella. Oli kyllä mielenkiintoista - mikä tarkoittaa ajoittain hauskaa, ajoittain ahdistavaa - päästä seuraamaan paikan päältä, mitä moisen viihdeohjelman kuvaamiseen liitttyy. Samalla itse show'n vetäminen oli kokeneemmallekin esiintyjälle yllättäen aika jännä paikka, kun panokset on periaatteessa sangen kovat. Kaikki meni kuitenkin hyvin, ja päästiin hengissä ja skandaalitta takaisin kotio.

Ohjelman alkaessa, käsittääkseni lokakuussa, saattaakin siis allekirjoittaneen naaman bongata televiisorin ruudusta. Beware.
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
Vs: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #1431 : 17.08.2009 01:11 »
Azu Aivot sanoi ei mutta sielu oli hiljaa, so I did it Jäsen Viestejä: 993 Basaaripisteet: 1 Profiili Pääsittekö te jatkoon? Eikö se sanota heti siinä paikan päällä? Vai onko teillä jotain NDA-juttuja, jotka kieltää puhumasta asiasta?
Nyt/Kohta meneillään: Borderlands (PS3), Bayonetta (PS3), LocoRoco Midnight Carneval

Menneen talven lumia: Uncharted 2: Among Thieves

Me wants: Ratchet & Clank: A Crack In Time, Muramasa: The Demon Blade
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #1432 : 17.08.2009 11:48 »
Sharkie Valikoiva pelaaja. Moderaattori * Viestejä: 3 170 Basaaripisteet: 5 Profiili Taisi siellä sopparissa luonnollisesti olla kohta minkään ohjelman tekoon tai omaan suoritukseensa liittyvän seikan huutelusta, joten sanotaan vain, ettei mekään itse asiassa vielä tiedetä varmasti. :)
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
Vs: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #1433 : 17.08.2009 12:55 »
Fyysinen Preesens Pakko toistaa Jäsen Viestejä: 1 838 Basaaripisteet: 1 Profiili Vähän yli viikon verran kortti ollut. Ja lähes uusi Chrysler - toinen kylki naarmuilla ja lommoilla.










Mutta ei ollut mun vika. Olin koulussa ja kun lähen menemään, huomaan kivat jäljet ja lapun. Joku oli peruuttanut ja onnistunut naarmuttamaan koko kyljen. Ja oli tietysti nainen.
My name is Dexter. Unlike many of you believe, I’m not a serial killer. I’m not very much afraid of blood either.

-----

Fyysinen Preesens moderaattoriX.
tallennettu
Vs: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #1434 : 20.08.2009 20:48 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 702 Basaaripisteet: 2 Profiili Tapahtuipa sellainen käänne tietokoneen kanssa taistelussa että ei tiedä itkisikö vai nauraisiko. Näytönohjain lämpeni tolkuttomasti ja olin jo ostamassa uutta näyttistä kunnes otin ohjaimen irti ja käteen. Pyörittelin sitä kädessä ja mietin mikä hitto mättää kun siilikin oli tuli kuuma eli kosketus on ok. Sitten vilkaisin siilen sisään. Oli meinaan niin mieletön pöly että ei meinannut erottaa siilen ripoja! Kortin kanssa parvekkeelle ja puhaltelemaan. Nyt kortti on taas koneessa ja hyvin toimii! Lämmöt ovat nyt koneen käynnistyessä reilu 50 astetta tuulettimen pyöriessä 32 prosenttisella nopeudella ja rasituksessa about 85 kun tuuletin pyöri 77%:sti. Ei nyt mitkään huippu arvot, mutta helposti normin rajoissa. Paremmalla kotelotuuletuksella varmaan laskisi vielä.

Ja juuri tänään oli tuossa kihlatun kanssa hiukan kinaa kun en viitsi siivota kuin vasta sitten kun tulee vastaan käytännön pakko. Ou the irony...
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Vs: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #1435 : 20.08.2009 21:28 »
Tan Jäsen Viestejä: 703 Basaaripisteet: 1 Profiili Itelle kävi joskus samoin. Pari vuotta sitten kesken lanien kone alkoi kaatuilemaan näyttiksen vikuroitua. Siinä sitten ihmeteltiin porukalla miten helvetissä celciukset hipoo satasta. Avattiin koppa, revittiin gpu irti ja kappas; rivassa lähes 1cm kerros tiivistä pölyä. Ostin samantien serkulta ylimääräisen Zalmanin coolerin vakion tilalle. Korjautuipa ongelma.  :lol:
tallennettu
Vs: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #1436 : 22.08.2009 17:53 »
Kabanossi Moderaattori * Viestejä: 2 517 Basaaripisteet: 6 Profiili WWW Tapahtui jo keskiviikkona, mutta vasta nyt pääsin nettiin.

Sain työtarjouksen puolustusvoimilta.  :o Aamuja jäljellä 47 laivakokkina ja pari meidän laivan yliluutnanttia kyseli, että onko mulla duunia tiedossa intin jälkeen? Vastasin, että ei ole ja minulle kerrottiin kuinka täällä on nyt ja jatkossa vielä pahempi tarve talousesimiehistä. Oman laivamme talousesimies on antanut minulle jonkin verran omia hommiaan lomien ja sairaslomien takia. Hommat on ilmeisesti hoidettu hyvin kun minut haluttiin ensi vuonna Suomelle luovutettavalla ensimmäiselle miinantorjunta-alus Katanpäälle. Paikka ei ole vielä yleisessä haussa, mutta minua kehoitettiin pistämään avoin hakemus sisään. Nämä herrat ovat olleet tiiviisti mukana projektissa ja saavat kuulemma puhuttua minulle paikan. Lupasivat auttaa jos tulee ongelmia.

Nice!  :P
IGDB.com | Internet Game Database
tallennettu
Vs: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #1437 : 22.08.2009 23:45 »
Joel-san Administraattori * Viestejä: 938 Basaaripisteet: 3 Profiili Siistiä. Täällähän kohta vaikka kuinka moni SA-hommissa. Kuinka pitkä pesti olisi tiedossa? Ja mitä talousesimies tekee?
tallennettu
Vs: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #1438 : 23.08.2009 04:02 »
Gba Jäsen Viestejä: 2 916 Basaaripisteet: 0 Profiili Joo, todellakin jos "oikeisiin" töihin ei ole mahiksia, niin inttiin vaan. Kohtalainen liksa ja CV:hen ihan hyvä lisä. Tuollaisia tarjouksia ei tosiaan joka päivä tule joten kannattaa käyttää hyväksi.

You don’t gamble to win. You gamble so you can gamble the next day.
tallennettu
Vs: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #1439 : 23.08.2009 12:37 »
Kabanossi Moderaattori * Viestejä: 2 517 Basaaripisteet: 6 Profiili WWW Ymmärtääkseni talousesimiehen hommat on niitä harvoja ellei ainut vakituinen aliupseerivirka. Laivalla talousesimies toimii laivakokkien esimiehenä. Ohjaa heitä, opettaa "talon" tavoille, hoitaa aluksen muonatilaukset, vastaa muun henkilökunnan pyykinvaihdosta ja aluksen vessapaperi + pesuainetäydennyksistä, suunnittelee ruokalistat, vastaa laivan kanttiinista eli tilaa sinnekin limsat, karkit, sipsit.  Mitähän vielä. Kaikkea tuollaista. Ruokaa talousesimies ei varsinaisesti tee, eikä hae muonaa eikä hoida pyykinvaihtoa. Ne ovat kokkien hommia. Minun vastuulleni jää vain löytää sopiva rako kokeille hoitaa nämä asiat. Melko helppoa hommaa ja merillä olosta saa tosiaan todella hyvät bonukset. Ja vielä kun työ olisi aivan uudella laivalla, tulisi meripäiviä varmaan todella paljon.
IGDB.com | Internet Game Database
tallennettu
Sivuja: 1 ... 43 44 45 46 47 [48] 49 50 51 52 53 ... 84
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines