Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Sivuja: 1 2 3 4 5 6 [7]
Tulostusversio
Aihe: Xbox - One, Series S/X & Game Pass  (Luettu 46966 kertaa)
Vs: Xbox - One, Series S/X & Game Pass « Vastaus #180 : 25.05.2022 11:13 »
Scarf Smokin' Sexy Style!!! Jäsen Viestejä: 2 467 Basaaripisteet: 4 Profiili En muuten yllättyisi, jos Titan Twon kehittäjä olisi hypännyt XIM:in kelkkaan. :lol: Herra nimittäin hävisi laitteen foorumeilta vuosi sitten erään ”projektin” pariin ja tulee kuulemma takaisin jossain vaiheessa. Titan Twollahan tuo skriptaus on myös äärimmäisen näppärää, parhaimmat COD-skriptit olivat sitä luokkaa, että Activision lähetti kehittäjille Cease and desist -kirjeitä. Laiteen voi yhdistää myös PC:n, jolloin softa analysoi ruudulla olevaa pelikuvaa ja skripti vaihtaa lennossa aseiden rekyyliä. Cronus Maxin tekijät muistaakseni kopioivat alunperin Titan Onen ominaisuudet laitteeseensa.

Parastahan skripteissä on se, että vain taivas on rajana. Rekyylin poisto on nössöjen hommaa, enkä siihen ole sortumassa, mutta kaikenlainen automaatio ja vittumaisuuksien poisto on parhautta. Esim. Elden Ringissä voit skriptillä poistaa kuperkeikassa olevan ärsyttävän viiveen ennen hyppyä, mikä tekee pelistä heti sulavamman pelaa. Apexissa DualSensen touchpadin hipaisu käynnistää loottauspainikkeen turbon - jolloin loottaaminen tapahtuu millisekunneissa - ja toinen hipaisu laittaa turbon pois päältä.


« Viimeksi muokattu: 25.05.2022 11:25 kirjoittanut Scarf »
The ultimate skill is to take up a position where you are formless. Those who are able to adapt and change in accord with the enemy and achieve victory are called divine.
tallennettu
Vs: Xbox - One, Series S/X & Game Pass « Vastaus #181 : 27.05.2022 17:11 »
Scarf Smokin' Sexy Style!!! Jäsen Viestejä: 2 467 Basaaripisteet: 4 Profiili https://gamr13.github.io/

PCSX2-emulaattorin early access -versio ulkona. Pitää testailla, kunhan pääsen Xboxin ääreen.

EDIT: Metal Gear Solid 2 näyttäisi pyörivän 4K-resoluutiolla nykimättä 60 kuvaa sekunnissa Olga-pomotaistelussa. Kyseinen kohta ei pyörinyt nykimättä edes natiiviresoluutiolla RetroArchissa. :lol:

OutRun 2 SP pyörii myös lukittu 60fps natiiviresolla, kun se oli pelikelvoton RetroArchilla, eli hyvältä vaikuttaa.

EDIT2: Kaikki vaan toimii niin paljon paremmin kuin RetroArchilla. Ei päin persettä renderöityä kuvaa, ei frame pacing -ongelmia, ei minkäänlaista input lagia, jne. Käytännössä sama softa kuin PC:llä, kunhan saavat lapsukset korjattua ja loputkin ominaisuudet lisättyä.

Nyt Xboxilla on täysveriset versiot Duckstationista ja PCSX2:sta (ja PPSSPP:stä), joten konsolilla pelaa pleikkarin retropelejä paremmin kuin pleikkarilla. Ja siihen vielä päälle Xboxin omat emut (OG Xbox, Xbox 360), Flycast (Dreamcast, Atomiswave, Naomi 1/2) ja RetroArch (mm. Arcade, NES, SNES, GameCube, Wii, GameBoyt, Mega Drivet, Saturn…), niin puhutaan aika kovasta pelikirjastosta. ;)

EDIT3: PCSX2 poistettu Xbox Storesta devaajan toiveesta toistaiseksi. Tulee varmasti takaisin, kun softa on valmiimpaa.


« Viimeksi muokattu: 27.05.2022 22:02 kirjoittanut Scarf »
The ultimate skill is to take up a position where you are formless. Those who are able to adapt and change in accord with the enemy and achieve victory are called divine.
tallennettu
Vs: Xbox - One, Series S/X & Game Pass « Vastaus #182 : 08.06.2022 11:51 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 649 Basaaripisteet: 0 Profiili Otin taas GP:n käyttöön kolmeksi kuukaudeksi euron hintaan. Huomasin, että AC Origins on lisätty palveluun, sehän päivitettiin tässä hiljan pyörimään nykykonsoleilla 60 freimillä. Laitoin lataukseen. En ole pelannut yhtään modernia AC-peliä, ja Originsin pitäisi olla yksi parhaista (ellei jopa paras?) sarjassaan. Egypti-teemaisuus kiehtoo myös tässä.
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti
tallennettu
Vs: Xbox - One, Series S/X & Game Pass « Vastaus #183 : 13.06.2022 07:43 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 649 Basaaripisteet: 0 Profiili Oli aika mukava showcase Microsoftilla ja Bethesdalla eilen. Tänä vuonna vähän kitkutellaan, mutta ensi vuonna Boxin omistajille on luvassa aikamoinen määrä herkkua.

Kaksi yllätystä: Silksong ja Persona-pelit. En odottanut näkeväni Silksongia pitkän poissaolon jälkeen ensimmäisenä Microsoftin tilaisuudessa. Hieno homma, että se tulee Passiin heti julkaisussa. Sama homma tällä viikolla uuden Turtlesin kanssa; on kätevää pelata nämä pelit ensin Gamepassilla ja sitten myöhemmin hankkia ne Switchille fyysisinä versioina. Retail-versiot kun tulevat yleensä ainakin pari kuukautta myöhemmin.

Persona-pelien kanssa tilanne lienee sellainen, että ovat tulossa myös muille alustoille samaan aikaan. Atlus olisi aika hullu, jos Switch-pelaajat (jotka ovat otollisinta yleisöä tämän genren peleille) eivät pääsisi hankkimaan näitä. Tämä lajityyppi maistuu minulle parhaiten kannettavana, joten ensisijaisesti tulen suosimaan Switch-versioita, mikäli ne tulevat saataville samaan aikaan Xbox-versioiden kanssa.

Uusi Forza näytti todella hyvältä. Kilpailu tämän ja GT:n välillä räjähtää taas käyntiin. Tekisi mieli melkein hankkia rattiohjain, kun peli vihdoin ilmestyy. Ja sitten perustan blogin ja haastattelen itseäni tulevan kauden koitoksista  8)

Starfield. Kyllä, siinä on havaittavissa sitä vanhaa kunnon Bethesda-jankkia tankkaavine ruudunpäivityksineen, mutta eikös pelin konsepti ole yhdessä mittakaavan kanssa hemmetin kutkuttava. No Mans Sky toki tekee osittain samoja asioita, mutta ehkä pelit ovat silti lopulta hieman erityylisiä? Tosin jos pelissä on yli 1000 planeettaa, niistä suurin osa on luotu varmastikin satunnausperiaatteella, eli maailma ei ole aitoa käsityötä. Ei se voi olla. Onko joukossa esimerkiksi 50 planeettaa, jotka näyttävät suurinpiirtein samalta ja sisältävät muutaman tutkittavan luolan? En tiedä, kysymyksiä on paljon, mutta konseptina tämä on todella mielenkiintoinen ja lopputulos voi olla huima.
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 4 5 6 [7]
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2022
Powered by SMF 1.1.16 | SMF © 2006-2008, Simple Machines