Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Kalenteriin linkitetyt tapahtumat
  • Formula One 2010 -julkaisu: 24.09.2010
Sivuja: 1 ... 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 ... 58
Tulostusversio
Aihe: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC)  (Luettu 407526 kertaa)
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #540 : 30.09.2010 07:47 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW
Olipa hauska kisailla oikeella porukalla joka ei tahallaan aja kolaria!
Millonka uus kierros  ?

Juu, hyvää settiä. Ensimmäisessä kisassa mukana oli neljä kuljettajaa. Jos yritetään vaikka lauantai-iltana ajaa uudestaan ja katotaan saataisko vielä muutama lisää mukaan.

Taisit olla se, joka voitti Bahrainin? Ei vielä oikein osaa PSN-nimiä yhdistää lautanimiin.  :)    Tosiaan paalulle onnistuin Mersullani ajamaan, mutta lähtö ja ensimmäinen kierros meni omalta osaltani aivan päin prinkkalaa. Ajoin ekan kurvin leveäksi ja taistellessani nikob:tä vastaan kiepautin autoni vähän myöhemmin nurin. Lähdin vähän liian aggressiivisesti hakemaan siinä ohituspaikkaa, eli kunnon Schumi-move.

Rellu-kuskin kanssa oli parhaimmat väännöt itselläni. Kakkossijasta kamppailu huipentui Bahrainissa ihan viimeisiin mutkiin asti. Hävisin kuitenkin sen taistelun ja olin lopputuloksissa kolmas.

Kyllä aika-ajossa sujuu, mutta kisassa sitten pyörähdellään. Mulla on siis Jarno Trulli -syndrooma.  ;D   Yhden kierroksen mies.

www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #541 : 30.09.2010 10:02 »
Minna Jäsen Viestejä: 567 Basaaripisteet: 0 Profiili Kuulostaa mukavalta. Ensi lauantain ajoihin voisin yrittää päästä mukaan. Taidot ei vielä päätä huimaa, mutta onpahan joku joka pitää perääkin  :)
030906 | 190308
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #542 : 30.09.2010 13:39 »
nikob VRS Jäsen Viestejä: 163 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Oli hauskaa juu netissä!  :)
Itsellä meni täysin penkin alle vähän väljä virheitä. Näinkin sen kun menit ympäri Ephram  ;D Hurjan näköinen tilanne!
Pojat veti kyllä välillä niin kovaa että oli vaikeuksia pysyä perässä.
Mutta porukkaahan tuo kaipaa vielläkin!
Lauantaina ihan illalla voisin pystyy osallistuun!
-
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #543 : 30.09.2010 14:32 »
sulo12 Jäsen Viestejä: 343 Basaaripisteet: 0 Profiili Minä ajoin rellulla. Austraalian kova taistelu oli kyllä paras  :) .
http://olusf1.wordpress.com/
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #544 : 30.09.2010 14:39 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW
Minä ajoin rellulla. Austraalian kova taistelu oli kyllä paras  :) .

Se kamppailu näytti jo ratkenneen kun olin karannut virheidesi seurauksena noin 30 sekunnin päähän, mutta sitten tokalla sektorilla puhkesi rengas ja jouduin nilkuttamaan autoni kanssa varikolle. Sieltä lähdettäessä olitkin taas ihan perässäni.  :)

Julkisilla servuilla saa kokoajan olla pelkäämässä kuka tulee tahallaan konttiin tai kylkeen. Asiallisen ajoporukan kanssa tämä peli todella puhkeaa netissä kukkaan. Ihan kuin Dirt 2, siis.
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #545 : 30.09.2010 20:23 »
Bunder Jäsen Viestejä: 107 Basaaripisteet: 1 Profiili voisin tulla siihen lauantain skabaan jos vaan mukaan mahtuu :) en sitten tosin kovin hyvä oo joillain radoilla :(
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #546 : 30.09.2010 22:42 »
MenderJ Jäsen Viestejä: 1 Basaaripisteet: 0 Profiili Terveppä terve.

Päätin kirjautua pelaajalaudalle kyselläkseni löytyykö F1 2010 pelaajia moninpelisessioihin pc-puolelle. Olen tässä pikkuveljeni kanssa pelaillut verkossa satunnaisten pelaajien kanssa, mutta ajateltiin, että vois olla kiva pelata näin suomalaisten kesken.

Itse en ole aloittanut pelaamaan kausikisoja. Joitakin bugejakin on tullut vastaan ja häiritsevin on ollut se ku peli on kaatunut kahdesti multiplayerissä. Olen tällöin tehnyt oman servun. Toivottavasti Codemasters saisi patchattua peliin myös lisää vakautta jotta se ei kaatuilisi.

Molemmat veljeni kanssa ajellaan rateilla ja ilman apuja. Veljelläni on rattina Logitechin Momo Racing Force ja minulla Logitechin Driving Force GT. Mahdollisia aikoja veljeni kanssa olisi todennäköisesti iltasin ja viikonloppuisin ehkä muuhunkin aikaan. Tänäänkin tossa ajeltiin sellaiset kolme kisaa. Joista viimesimmästä itse kisa jäi kokematta ku peli kaatui.
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #547 : 30.09.2010 23:30 »
PiPe Jäsen Viestejä: 25 Basaaripisteet: 0 Profiili
Terveppä terve.

Päätin kirjautua pelaajalaudalle kyselläkseni löytyykö F1 2010 pelaajia moninpelisessioihin pc-puolelle. Olen tässä pikkuveljeni kanssa pelaillut verkossa satunnaisten pelaajien kanssa, mutta ajateltiin, että vois olla kiva pelata näin suomalaisten kesken.
Hohoi täällä olisi yksi puusee miäs kunhan saisin pelin ekana postilaatikkooni....

E: Codemasters on vastannut pelin tekoälypelaajien huijaamisväitteisiin: http://community.codemasters.com/forum/f1-2010-game-1316/433396-ai-issues-response.html


« Viimeksi muokattu: 01.10.2010 09:22 kirjoittanut PiPe »
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #548 : 01.10.2010 11:52 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW
E: Codemasters on vastannut pelin tekoälypelaajien huijaamisväitteisiin: http://community.codemasters.com/forum/f1-2010-game-1316/433396-ai-issues-response.html

No niin! Jälleen Codemastersilta esimerkillistä kommunikointia yhteisönsä kanssa.

Helpottavaa lukea, että kisassa AI on oikeasti ajamassa kilpaa. Mitä tulee aika-ajoon ja harjoituksiin, niin itse olisin tullut toimeen mainiosti ilman ajannopeutustoimintoa, jos vaihtokauppana olisi saaneet sinnekin oikeanlaisen AI:n.

Uramoodin jokainen kisa on ollut viihdyttävää vääntöä. Viimeksi ajoin Malesian, jonka aika-ajoissa onnistuin todellisella haamukierroksella pusertamaan itseni Q2:een. Siellä sittenkin jäinkin viimeiseksi. 17. lähtöpaikka oli silti hyvä tulos.

Lähdössä onnistuin ohittamaan muutaman auton, mutta huomasin nopeasti olevani tulppa parille muulle autolle. Onnistuin pidättelemään näitä jokusen kierroksen, kunnes oli pakko antaa periksi. Myöhemmin Malesia tarjosi tyypilliseen tapaansa virkistävän sadekuuron. Ajelin lopulta 20. sijalle. Hyvää vääntöä peränpitäjien kanssa.

www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #549 : 01.10.2010 19:35 »
Runner Jäsen Viestejä: 593 Basaaripisteet: 0 Profiili Noniin, tuli tossa muutama sivu luettua tästä ketjusta, ja asialliselta keskustelufoorumilta näyttää :)


Eli itsekin olen tätä peliä hankkimassa, luultavasti saan synttärilahjaksi tjsp., ps3:lle tai pc:lle. Mutta oikeastaan kysyisin, että onko tämä kaksinkamppailutilanne sellainen realistisen tuntuinen, että tietokoneajaja oikeasti yrittää peittää, vai onko se samaa kuin f106:ssa, että auto pitää vain oman linjansa?
-"No can do!"
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #550 : 01.10.2010 20:40 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili
Noniin, tuli tossa muutama sivu luettua tästä ketjusta, ja asialliselta keskustelufoorumilta näyttää :)


Eli itsekin olen tätä peliä hankkimassa, luultavasti saan synttärilahjaksi tjsp., ps3:lle tai pc:lle. Mutta oikeastaan kysyisin, että onko tämä kaksinkamppailutilanne sellainen realistisen tuntuinen, että tietokoneajaja oikeasti yrittää peittää, vai onko se samaa kuin f106:ssa, että auto pitää vain oman linjansa?

Kyllä se on oikea. Valenciassa esim. Schumi peitteli minua ja yritti tunkea minua seinään.
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #551 : 01.10.2010 21:10 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Tekoäly puolustaa tosiaan asemiaan ihan eri tavalla kuin Sonyn formuloissa.

Yksi ongelma Sonyn F1-peleissä ohitustilanteissa oli, että kun sai tungettua autonsa tekoälyn rinnalle, se tavallaan luovutti eikä yrittänyt paikata asiaa seuraavassa mutkassa. F1 2010:ssä AI vie taistelut loppuun asti, mutta ei ole myöskään hullun aggressiivinen ja tule joka tilanteessa kylkeen. Itse olen saanut ajaa takajoukoissakin todella hienoa kisaa eivätkä Kovalaiset, Sennat ja Di Grassit luovuta asemiaan helpolla.

Eikä niitä takanakaan helpolla pidetä, jos peileissä on selvästi nopeampi autoa. Tänään Malesiassa onnistuin pidättelemään minua reilusti nopeampaa Sutilia kolme kierrosta, kunnes hitaassa viimeisessä mutkassa Force India tuli väkisin rinnalle ja ohi.



Se olisi sitten Kiinan kisa itselläni nyt edessä uramoodissa. Aika-ajossa olin taas 17. Varikolle jalkauduttuani annoin medialle tyytyväisenä haastattelun ja kerroin, että kaikki meni fantastisesti. Ja talli kiitti jälleen esimerkillisestä esiintymisestä lehdistön edessä. Autoonkin on tullut jo ensimmäinen päivitys.


Huomenna sitten lauta-porukalla kisailua, oisko 20:30 taas hyvä aika? Ilmoittakaahan ketkä pääsevät silloin ajelemaan. Ja ne jotka eivät olleet vielä lisäilleet meikäläistä PSN-kaveriksi, niin viestiä vain tunnukselle Miccis.

www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #552 : 01.10.2010 21:58 »
PipiX Jäsen Viestejä: 4 Basaaripisteet: 0 Profiili Sori, en pääse huomennakaan.  :(
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #553 : 01.10.2010 23:19 »
Bunder Jäsen Viestejä: 107 Basaaripisteet: 1 Profiili pääsen huomenna ja oon pyytäny sua kamuksi,. Itse oon bunder_
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #554 : 02.10.2010 11:08 »
nikob VRS Jäsen Viestejä: 163 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Tulen jos kerkeen. Kyllä varmaan pääsen! Mutta lauantai iltana on ainakin aikaa ajella myöhäiseenkin!  :)
-
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #555 : 02.10.2010 19:17 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Okei, kaikki kisailua haluavat olkaa linjoilla siinä puol ysin aikoihin, silloin alan kutsua porukkaa servulle. Toki vähän myöhemminkin voi tulla mukaan. Mutta pyritään ajamaan eka kisa vähän 20:30 jälkeen.

Olisiko ratatoiveita?  :)   Ja setti aika-ajo + 20% kisa on varmaan OK?
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #556 : 02.10.2010 19:32 »
aataminpoika Jäsen Viestejä: 549 Basaaripisteet: 0 Profiili Moro, f1 peli on minusta kyllä tosi hyvä ja ens viikonloppuna saa ratin  :) sitte vois ottaa osaa näihin verkkopeleihin jos kelpaan, mutta tasoni on todella huono pelaan uraa mediumilla lotuksella ja oon aino joku 17 tai jotaki semmosta  :/
"Saatanan mikkihiiri, pidä turpas kiinni ja vihellä peliä.", "Ei voi kahen metrin syötöt mennä v***u kolme metriä ohi"  - Kai Suikkanen
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #557 : 02.10.2010 19:33 »
Bunder Jäsen Viestejä: 107 Basaaripisteet: 1 Profiili kanada ois ihan kiva :)

eihän me oteta niitä tyhmiä haamu autoja joissa voi huoletta ajaa toisen läpi?

Mode-huom: Ei tuplapostata lyhyen ajan sisällä. Jos tulee lisättävää, muokataan edellistä viestiä.


« Viimeksi muokattu: 02.10.2010 19:35 kirjoittanut Riepu »
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #558 : 02.10.2010 19:34 »
aataminpoika Jäsen Viestejä: 549 Basaaripisteet: 0 Profiili
kanada ois ihan kiva :)
Joo Kanadan gp on tosi mukava  ;)
"Saatanan mikkihiiri, pidä turpas kiinni ja vihellä peliä.", "Ei voi kahen metrin syötöt mennä v***u kolme metriä ohi"  - Kai Suikkanen
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #559 : 02.10.2010 19:37 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Ei haamuja! Ihan oikeeta kisailua. Joskus toki tulee kolareita, vaikka yrittää nätisti ajaa, mutta ne kuuluu osana tiukkoihin kisoihin.

Vedetään ekana vaikka Montreal ja katotaan sitten sen jälkeen lisää.
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #560 : 02.10.2010 19:55 »
Bunder Jäsen Viestejä: 107 Basaaripisteet: 1 Profiili en ymmärrä mitä hauskaa on kisata haamuautoilla
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #561 : 02.10.2010 19:58 »
nikob VRS Jäsen Viestejä: 163 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW En kerkee tuohon 20.30!   :rollaus: Mutta myöhempänä olis tarkoitus alkaa pelaan! Eli jos silloin on viel kisoja niin liityn taistoon mukaan!


-
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #562 : 03.10.2010 09:01 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili Kun saan taas toimimaan niin tuun pelailee. Nimeni on Bastilli ps3 networkissa.
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #563 : 03.10.2010 11:12 »
nikob VRS Jäsen Viestejä: 163 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Koskas uusia vetoja?
Eilen ei kyllä aivan putkeen mennyt. Itse tulin peliin mukaan Valenciaan, siellä kisa alkoi mukavasti. Ennen kuin pyörähdin siinä shikaanis.
Sen jälkeen mikki rupes jotain relaan ja keskityin sitä näplään ajamisen ohella. (akku loppu siis  :lol:)
Ja jälleen pyörähdin shikaanis. Mulle jotenkin vaikea mutka se  ;D
Monzassa lähtö oli katasrofi, ekassa mutkan jarrutuksessa joku vieras pelaaja veti täysiä perään, josta autoni lennähti Bunderin perään. Josta minulle hylkäys! Ja spassa taas hylkäys, pienestä oikomisesta. Harmi tuo on yksi pelin hiennoimista radoista!
Ephram kanssa otettiin viellä Bharainin radalla kaksin kamppailu, mikä oli ihan hauskaa. Ihan jänniä tilanteita piisas.
-
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #564 : 03.10.2010 21:47 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Hälyttävän paljon vapaa-aikaa on tullut syydettyä tähän peliin, eikä loppua näy. Nyt 1,5 viikkoa julkaisun jälkeen voin sanoa, että F1 2010 täytti melkeinpä kaikki sille asettamani odotukset; se on paras F1-peli vuosiin. Ja kun patch saapuu, se paranee vielä entisestään.

Uramoodissa olen ajanut nyt kuusi kisaa ja auto alkaa päivitysten myötä olemaan jo vähän kilpailukykyisempi. Turkissa napsahti 12. sija ja Kanadan kaatosateessa pienten hölmöilyjen jälkeen olin 17. Uran ensimmäiset MM-pisteet häämöttävät. Saa nähdä jatkuuko kilpailukykyisyys myös Valenciassa.

Kausi lähestyy puolta väliä ja on kohta aika alkaa miettimään ensi kauden työnantajaa: onko se kenties Lotus? vai Sauber? Vai siirrynkö kokonaan ajamaan rallia WRC:ssä?  ;D  Kysymyksiä, jotka on ratkaistava. Henkilökohtaisesti haluaisin siirtyä jo ensi kaudella vähän nopeampaan tallin, enkä tahdo jäädä kehittämään Virginistä voittaja-autoa, vaikka sekin on kuulemma mahdollista. Siinä menisi vaan useampi kausi, että työn hedelmistä pääsee kunnolla nauttimaan. Tosin olisihan se myös palkitsevaa...

Ensi viikon alkupuolella voisi taas lautalaisten kesken ajella. Kaikki vaan mukaan!

F1 2010 <3
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #565 : 03.10.2010 22:06 »
sulo12 Jäsen Viestejä: 343 Basaaripisteet: 0 Profiili Aloitin urani virginillä. Sai jatkosopimus tarjouksen 6,5 milj kausi. En hyväksynyt tarjousta ja sai yllättävän tarjouksen Red Bullilta 8,5 milj kausi. Nyt ajan Red bullin 2 kuskina tallikaverina Vettel. Tulostavoiteet ovat hurjat 3parhaan joukkooon aika-ajossa ja kisassa 2 parhaan joukkoon.
http://olusf1.wordpress.com/
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #566 : 04.10.2010 07:05 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili
Aloitin urani virginillä. Sai jatkosopimus tarjouksen 6,5 milj kausi. En hyväksynyt tarjousta ja sai yllättävän tarjouksen Red Bullilta 8,5 milj kausi. Nyt ajan Red bullin 2 kuskina tallikaverina Vettel. Tulostavoiteet ovat hurjat 3parhaan joukkooon aika-ajossa ja kisassa 2 parhaan joukkoon.

Sulo minkälaisen kauden ajoit? Perse ei ois pitänyt hyväksyy Lotuksen pyyntiä. Oikestaan hyväksyin vahingossa  :/
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #567 : 04.10.2010 14:26 »
smane Jäsen Viestejä: 20 Basaaripisteet: 0 Profiili Tänään vihdoin tuli peli postissa ja itsekkin pääsin pelaamaan. Ainakin ensivaikutelma on hyvä ja peli vaikuttaa loistavalta! Aluksi olin melkeen joka mutkassa perä menosuuntaan päin, kun ei meinannut auto pysyä hanskassa, ei sitten millään. Mutta nyt parin kisaviikonlopun jälkeen on alkanut jonkinlainen tuntuma löytyä. :) 

Ekassa kisassa ajoin Alonsolla Montrealissa mediumilla ja sieltä tuli 6 sija aika-ajoista, mutta kisassa olin 23 lukuisten pyörähtelyjen seurauksena ;D Uran aloitin Virginillä ja vaikeustaso hardilla. Bahrainissa olin aika-ajon 16, mutta lähtöruuturangaistus pudotti minut 21 sijalle ilmeisesti kolaroimisesta Kubican kanssa. Kisa alkoi hyvin, kun nousin lähdössä 15, kun ensimmäisessä mutkassa kolaroitiin. Kuitenkin sitten takaa alkoi tulla autoja ohi ja pyörähdin pari kertaa niin tipuin joukon hännille. Sieltä sitten aloin tehdä nousua ja parin viimeisen kierroksen aikana nousinkin 18 sijalle, kunnes rengas räjähti viimeisellä kierroksella ja putosin 21 :(

Ja takaisin pelaamaan! ->
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #568 : 04.10.2010 18:42 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Tänään napsahti sitten plakkariin uran ensimmäiset MM-pisteet, kun toin Hockenheimilla Virginin maaliin sijalla seitsemän! Ai, että kyllä teki nannaa. Tunsi todellakin saavuttaneensa jotakin, vaikka kyse olikin vasta ensimmäisestä pistesijasta. Pari uutta median edustajaakin tuli kärkkymään kommenttejani varikkoalueelle.  :)

Samalla pöytään lävähti Virginiltä jatkosopimustarjous. Se leipoisi minusta tallin ykköskuskin ja korottaisi vuosiansiot 500.000 dollarista 6,5 miljoonaan dollariin. Mutta eipä hätiköidä, sillä ei oikein polttelisi jatkaa enää toista kautta tässä tallissa... Auto on kyllä huimasti parempi kuin avauskisassa, pitoa on aerodynamiikkapakettien kautta tullut niin paljon enemmän.

Todennäköisesti, jos tallissa päättäisin jatkaa, auto olisi ensi kauden alussa huomattavasti kilpailukykyisempi kuin mitä se oli ensimmäisen kauteni alussa.
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #569 : 04.10.2010 21:56 »
aataminpoika Jäsen Viestejä: 549 Basaaripisteet: 0 Profiili Ite ajoin Lotuksella tavoitteiden mukasen kauden ja olin 11 kauden loputtua 53 pinnalla, oli yllättäen kakkonen lempiradallani Montrealissa kun kärkipään neljästä autosta kolme kolaroi joista Vettel ja Alonso keskeytti.  ;D Lotus antoi kesken kauden kaksi jatkosopimustarjousta ja en hyväksyny ja loppukaudesta he eivät enää halunneet uusia sopimustani, ja pelkäsin että joutuisin heikompaan talliin mutta kauden jälkeen Red Bull tarjosi sopimusta eli tässä kävi onni onnettomuudessa  :)
"Saatanan mikkihiiri, pidä turpas kiinni ja vihellä peliä.", "Ei voi kahen metrin syötöt mennä v***u kolme metriä ohi"  - Kai Suikkanen
tallennettu
Sivuja: 1 ... 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 ... 58
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines