Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Kalenteriin linkitetyt tapahtumat
  • Formula One 2010 -julkaisu: 24.09.2010
Sivuja: 1 ... 53 54 55 56 57 [58]
Tulostusversio
Aihe: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC)  (Luettu 402889 kertaa)
Re: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #1710 : 22.04.2011 20:53 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 937 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW
Virallinen FIGMA-lista
Suomen myydyimmät pelit tällä hetkellä

1. FIFA 2011 PC PS2 PS3 PSP Wii Xbox 360
2. NHL 2011 PS3 Xbox 360 ARVOSTELU
3. SingStar SuomiHitit PS2 PS3
4. WRC FIA World Rally Championship PC PS3 Xbox 360
5. Civilization V PC ARVOSTELU
6. F1 2010 PC PS3 Xbox 360
7. NHL Slapshot Wii
8. Sports Champions PS3
9. Wii Fit Plus Wii
10. Battlefield Bad Company 2 PC PS3 Xbox 360

Kuudentena  ;) Hyvää työtä Codies !
Suomalaisten pelimaku hävettää kyllä aika pahasti...
Play-Asia
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #1711 : 23.04.2011 17:51 »
IcemanRally Jäsen Viestejä: 71 Basaaripisteet: 0 Profiili Jotenkin outoa että WRC on F1 2010 edellä  :(  taitaa suomi olla tällähetkellä enemmän rallikansaa
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #1712 : 23.04.2011 18:00 »
Runner Jäsen Viestejä: 593 Basaaripisteet: 0 Profiili Noo kyllähän se on selvää, että Räikkösen lähdettyä suurin mielenkiinto on osunut ralliin.

Mutta kyllähän tuokin lista sen todistaa, että Suomi on urheilukansaa.
-"No can do!"
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #1713 : 25.04.2011 00:05 »
Runner Jäsen Viestejä: 593 Basaaripisteet: 0 Profiili Siis ei jumalauta minkä kisan ajoin Spassa!

Aika-ajoissa ajoin paalulle sateen vuoksi, mutta sitten rankkujen takia tipuin 11. ruutuun.
Aloitin kisan kovilla, kun sain sen itse päättää. Startissa jäin renkaideni takia, ja tipuin johonkin sijalle 14., josta alotin jonkinlaisen nousun. Nousin sijalle 9., jossa pysyttelin tosi pitkään. Kun Al meni tekemään varikkostoppejaan, kun olivat pehmeillä aloittaneet, nousin kuudenneksi. Eteeni tupsahti Hamilton ja Schumacher, jotka viimeisessä shikaanissa sitten ohitin molemmat. Sitten yritin Buttonia saada kiinni, mutta se ei oikein onnistunut, tai no otin erittäin pienellä marginaalilla kiinni. Jossain vaiheessa kuitenkin Button oli pyörähtänyt vikassa shikaanissa, ja pääsin sitten ohi.

Varikkokäyntien jälkeen tipuin takaisin Buttonin taakse, ja ero oli noin 7 sekuntia. Otin sitä kovaa vauhtia kiinni pehmeiden renkaideni takia. Mutta hitto soikoon, sitten alkaakin sataa! Noin kahdeksan kierrosta sinnittelen, kunnes käyn hakemassa välikelit. Kierroksia oli jäljellä noin 10 joten uskoin, että ne olisivat riittäneet maaliin asti. Otin hurjalla marginaalilla kiinni muita. Mutta sitten, huomaankin että sade alkaa voimistua, ja oma auto lipsua. Joudun käymään hakemassa täydet sadekelit viimeiseksi 6:ksi kierrokseksi. Kaikki muutkin toki kävivät.

Tämän jälkeen olin kolmas, ero kärkeen noin 17 sekuntia. Edellä olevaan Alonsoonkin ero oli 15 sekuntia. Kunnes, huomaan, että otan noin neljä sekuntia kärkeä kiinni per kierros. Kaamea moodi päälle oman pään sisällä, ja otin tämän kaksikon kiinni alta aikayksikön. Tämän jälkeen viimeinen kierros juuri alkaa, ja tiedossa oli varma voitto.

Blah, eihän tämä tähän jäänyt! Sen kallistuvan neulansilmän(Eau Rougen jälkeen niiden mutkien jälkeen se neulansilmä, tiiätte kyllä) kohdalla oli mister Algersuari spinnannut. Jarrutin kyllä kovaa, mutta keli oli jo niin liukas, että päinhän siinä mentiin. Webber oli kakkosena noin viiden sekunnin päässä, ja alkoi kyllä pieni epätoivo iskeä. Koko etusiipi siis meni säpäleiksi tuossa. Hissukseen piti kohti maalia ajella, ja Webber tulee takaata kovaa. Yritän pidellä takana mahdollisimman pitkään, kunnes viimeisellä pitkällä suoralla hän pääsee ohi.

Tämänhän piti olla jo tässä, vaan eipä ollutkaan! Al on ilmeisen hidas viimeisessä shikaanissa, ja pääsin erittäin lähelle siinä jarrutuksessa. Hitaassa käännöksessä etusiiven vajaus ei paljoa haittaa, ja pääsin viimeiseen kiihdytykseen ihan rinnalle!
Lotus näemmä tällä kertaa kiihtyi nopeammin kuin Red Bull, joten otin voiton 0.0 sekunnin marginaalilla! ;D

Tulee ihan PLF1 Brasilia mieleen tosta lopusta ;D Olipa kyllä kisa  :)
-"No can do!"
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #1714 : 25.04.2011 08:24 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili Aika tiukalle mennyt. Mikä oli kierosmäärä?
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #1715 : 25.04.2011 10:51 »
Runner Jäsen Viestejä: 593 Basaaripisteet: 0 Profiili Hundra perssent eli 100% eli 44
-"No can do!"
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #1716 : 25.04.2011 11:03 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW AI:n kanssa saa parhaimmillaan kyllä erittäin hienoja kisoja aikaiseksi.

Jos 2011-peliin vielä ruuvaavat legend-astetta tiukemmalle ja tekevät tekoälystä entistäkin mukautuvamman, niin aikamoiset Vettelinpäivät odottavat pelaajia.


Itse olen ajanut viime aikoina tavallista mestaruuskautta Schumacherilla. Ajan Expertillä ja ohjaamokuvakulmasta.

Neljä ensimmäistä kisaa voitin melko helposti, mutta sitten tuli ongelmia: Espanjassa tuli hylkäs heti ensimmäisellä kierroksella, kun ohitin epäsopivalla tavalla kaatosateessa pari autoa.

Monacossa romutin autoni heit Q1:ssä, joten jouduin starttaamaan aivan viimeisenä kisaan.  Kilpailu oli todella viihdyttävä, sillä kaatosade löysi tiensä myös Monacoon. Autoja spinnaili jatkuvalla tahdilla ja kokoajan sai olla varuillaan. Olin lopputuloksissa kaaoskisan viides, vaikka en missään vaiheessa tehnytkään mitään sankaritekoja.  Pisteissä olen vielä piikkipaikalla, mutta Vettel hengittää muutaman pisteen perässä eikä Webberkään kaukana ole (voitti Monacossa).

Näkyvyys oli ajoittain uskomattoman huono, sillä kaatosade ja Mersu-auton alhainen istumakorkeus ei ollut kovin hyvä yhdistelmä.



On se ohjaamosta huristelu vaan niin hienoa. Tekisi mieli taas alkaa käyttää sitä onlinessakin, vaikka siinä ottaakin pataan T-camilla pelaavilta jonkin verran. 2011-peliä en kyllä pelaa T-camista, vaan heti alusta asti ohjaamosta. On se ajamisen tunnelma vaan niin paljon makeempi.  :)
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #1717 : 25.04.2011 14:18 »
Runner Jäsen Viestejä: 593 Basaaripisteet: 0 Profiili Jos peilit näkyisivät siitä oletuskuvasta, niin käyttäisin ehdottomasti sitä myös.. Ja sitten rear wing view mahdottomaksi ja aijai :)
-"No can do!"
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #1718 : 26.04.2011 09:54 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili
Jos peilit näkyisivät siitä oletuskuvasta, niin käyttäisin ehdottomasti sitä myös.. Ja sitten rear wing view mahdottomaksi ja aijai :)
Jebou  ;D
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #1719 : 27.04.2011 19:04 »
Runner Jäsen Viestejä: 593 Basaaripisteet: 0 Profiili Aika hauskanlailla jännä juttu kävi Singaporen aika-ajoissa:



Oma paaluhan ei kauhean yllättävä ole, mutta katsokaas kuka on sijalla neljä... Ja toi oli ihan koko sessio kuivalla ajettu.

Koko viikonlopun Trulli on ollut kuuden sakissa. Kisa on toki vielä ajamatta, mutta aika magee juttu. Tätähän Ephram yritti todistaa, en sitten tiedä että kuinka pitkällä hän on, mutta tässä se käytännössä tuli todistettua. Että Lotuksella tallikaveri voi ilman tuuria päästä kärkeen.

Viikonlopuksi saatiin 10% mekaanista pitoa lisäävä osa, lieneekö sillä sitten vaikutusta juttuun.

E: kisa meni nyt miten meni... kuudennesta sijasta taistelin pitkään, mutta pitkä ja tiukka kisa vaati veronsa, ja spinnasin seinään. Varikon jälkeen pari kierrosta myöhemmin kierroksen viimeisen mutkan kanttarista pompahtaa takasiipi edellä seinään - rengas puhki, sitten myöhemmin kierroksella seinään ja race over. Trullikin oli vasta 18.


« Viimeksi muokattu: 27.04.2011 21:17 kirjoittanut Runner »
-"No can do!"
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #1720 : 07.08.2011 22:56 »
johanf1-fani Jäsen Viestejä: 32 Basaaripisteet: 0 Profiili Olen ragennut pelistä täällä, mutta nyt perun ne raget. Helpotin nimittäin hieman asetuksia ja se kannatti! Ajoin HRT:lä Bahrainin toiseksi, ja voitte arvata että pomppasin pystyyn sekunnin sadasosassa ja tuuletin kuin Ovetskin.

Olen huomannut, että ei tarvitse muuttaa kuin vähän balancea ja brakea niin auto kulkee jo melko lujaa. Huomenna herättyäni hoidan Australian Gp:n kotiin ja korjaan palkinnot.
Pelaajainen Rul3z
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #1721 : 08.08.2011 00:22 »
Bunder Jäsen Viestejä: 107 Basaaripisteet: 1 Profiili Munkin urassa Karun Chandhok oli koko viikonlopun  top3. Myös kisassa
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #1722 : 08.08.2011 11:37 »
peni Jäsen Viestejä: 287 Basaaripisteet: 0 Profiili
Siis ei jumalauta minkä kisan ajoin Spassa!

Tämänhän piti olla jo tässä, vaan eipä ollutkaan! Al on ilmeisen hidas viimeisessä shikaanissa, ja pääsin erittäin lähelle siinä jarrutuksessa. Hitaassa käännöksessä etusiiven vajaus ei paljoa haittaa, ja pääsin viimeiseen kiihdytykseen ihan rinnalle!
Lotus näemmä tällä kertaa kiihtyi nopeammin kuin Red Bull, joten otin voiton 0.0 sekunnin marginaalilla! ;D

Tulee ihan PLF1 Brasilia mieleen tosta lopusta ;D Olipa kyllä kisa  :)

Kyllä kävi sama mulle ajoin 50% kisan Hockenhaimissa ja tulokset olivat aika yllättävät.

En nyt saanut kuvaa tähän mutta Vettel voitti ja minä olin 0.0 sec perässä mercedes gpllä ja kahdeksanneks tullut Hamilton oli voittajaa 2.8 sec perässä mut sitte rupes erot kasvamaan koska vika oli minuutin jälijessä.
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #1723 : 08.08.2011 13:10 »
johanf1-fani Jäsen Viestejä: 32 Basaaripisteet: 0 Profiili Onnistuin jotenkin sössimään tallennukset pois, joten aloitin uran alusta. Bahrain oli helppo paalulta voittoon-kisa ja Melbournessa viidenneltä sijalta voittoo. Seuraavaksi on Kuala Lumpuri, ja päivitän raporttia parhaani mukaan.

Aika-ajot: olen kolmas ajalla 1.39.798

Spinnasin .olen nyt 13

Olen lopulta kuudes. Ihan ok kisa
Pelaajainen Rul3z
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #1724 : 08.08.2011 13:26 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili Ajelin tässä  Catalunya 20% kisaa, Liuzzilla. Vettel otti hienon voiton ja olin kolmas (ajoin aika-ajoissa kuudenteen ruutuun). Schumacher pääsi ohini viimeisellä kieroksellä, mutta tuloksissa hän oli kuudentena ja +10,2 sekunttia Vettelistä jääneenä, kysymys kuuluu: Voiko F1 2010 AI saada aika-sakkoa?

1. Vettel 18:54.136
2. Liuzzi +4.0
3. Webber +4.5
4. Hamilton +9.3
5. Alonso +9.7
6. Schumacher +10.2
.
.
17. Kovalainen +19.6

HUOM: AI oli legenda.
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #1725 : 08.08.2011 13:43 »
Bunder Jäsen Viestejä: 107 Basaaripisteet: 1 Profiili
Ajelin tässä  Catalunya 20% kisaa, Liuzzilla. Vettel otti hienon voiton ja olin kolmas (ajoin aika-ajoissa kuudenteen ruutuun). Schumacher pääsi ohini viimeisellä kieroksellä, mutta tuloksissa hän oli kuudentena ja +10,2 sekunttia Vettelistä jääneenä, kysymys kuuluu: Voiko F1 2010 AI saada aika-sakkoa?

1. Vettel 18:54.136
2. Liuzzi +4.0
3. Webber +4.5
4. Hamilton +9.3
5. Alonso +9.7
6. Schumacher +10.2
.
.
17. Kovalainen +19.6

HUOM: AI oli legenda.
Pelkkä bugi varmaan oli. Itsekkin olin ura kisassa 15 ja kierroksen kärjelle jääneenä mutta peli bugaili tuloksissa ja merkitsi mut voittajaksi.
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #1726 : 08.08.2011 21:30 »
apa92- Jäsen Viestejä: 8 Basaaripisteet: 0 Profiili Ajoin tuossa urassa Span 50% kilpailua.

Viiminen kierros lähti ja johdin kisaa ylivoimaisesti. Eau Rougen päällä oli  kaksi AI:ta kolaroinu siten että toinen Hispania oli poikittain keskellä tietä. Enkä tietenkää nähnyt tätä kun olin juur nousemassa sitä ylämäkeä. Nooo tietenkin täräytin suoraan tätä hispaniaa kylkeen ja edessä oli välitön keskeytys..  Hieman harmittaa  ;D
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #1727 : 09.08.2011 18:10 »
johanf1-fani Jäsen Viestejä: 32 Basaaripisteet: 0 Profiili Kun mentiin Aasiaan, oli vuorossa Shangain kilpailu. Ajoin kuivassa aika-ajoissa pettymykseksi vasta sijalle 17. Kisassa oli järkyttävä kaatosade, joten onnen oikuilla kisa päättyi minun voittooni. Johdan kuljettajien sarjaa 23 pisteellä Alonsoon. Seuraavaksi on vuorossa Espanjan Catalunya. En ole ajanut sitä aikoihin, mutta olen lukenut että se on vaikea. No, sen näkee miten käy.

Seuraavaksi on Catalunyan harjoitukset. Päivitän tähän kisaviikonloppua. E: olin harjoituksissa viimeinen.

Mode-edit: Kaikkia yksittäisiä kisoja, tapahtumia ja vastaavia ei tarvitse tulla erikseen kertomaan. Kannattaa esimerkiksi käydä useampi asia ihan rauhassa pelissä läpi ja kertoa sitten koko juttu kerralla. Näin voit keskittyä paremmin pelaamiseen ja saat lopulta vähän isomman jutun aikaiseksi, jos kerrottavaa ilmenee. Ihan kaikkeakaan ei toki tarvitse/kannata aina kertoa.


« Viimeksi muokattu: 09.08.2011 21:36 kirjoittanut Riepu »
Pelaajainen Rul3z
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #1728 : 13.09.2011 19:59 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili

Kävi sitten tämmöinen bugi juuri hetki sitten Netissä pelatessa. Tuo melu tulee pelistä!
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #1729 : 09.10.2011 18:08 »
johanf1-fani Jäsen Viestejä: 32 Basaaripisteet: 0 Profiili Pitäis varmaan tätäkin taas vähän pelailla..Meni vähän maku kun tuli vaikeat kisat Espanja ja Monaco. No johdan kuitenkin MM-sarjaa. Ois kiva voittaa mestaruus, niin pääsis parempaan talliin.
Pelaajainen Rul3z
tallennettu
Sivuja: 1 ... 53 54 55 56 57 [58]
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines