Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Kalenteriin linkitetyt tapahtumat
  • Formula One 2010 -julkaisu: 24.09.2010
Sivuja: 1 ... 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 ... 58
Tulostusversio
Aihe: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC)  (Luettu 402971 kertaa)
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #480 : 25.09.2010 00:50 »
pelaaja Vieras No tuli nyt itsekin kirjauduttua tänne.Ei toimi F1 2010 Pc peli.Varmaan vaikuttaa kun ei ole tuplaydin prosessori konetta ja se ei vaan toimi.Jo asennus vaiheessa tuntu alkavan tökkimään ja lopulta ei edes lähtenyt päälle koko peli.En nyt yhden pelin takia viitsisi uutta konetta alkaa ostamaan.Jotenkin arvasin että ei peli tule toimimaan

« Viimeksi muokattu: 25.09.2010 00:54 kirjoittanut Riepu »
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #481 : 25.09.2010 02:43 »
spanky Jäsen Viestejä: 3 Basaaripisteet: 0 Profiili Nyt olen hätää kärsimässä. Aamulla ennen kuin lähdin töihin päätin äkkiä katsoa vähän aika-ajosäätöjä (olin päässyt kolmanteen, Kiinan, GP:hen) mutta peli ei koskaan päässyt alkuvalikkoa pidemmälle kunnes viesti "data corrupted" ilmestyi ruutuun. Eli kaikki data hävinnyt.
No, ajattelin että kyseessä oli varmasti jokin uskomaton sattuma, joten tänään illalla aloitin sitten uudestaan. Juuri äsken lopetin pelisession, olin Melbournessa ja viimeisimmässä harjoituksessa (P3) ja tallensin pelin siihen ja lopetin pelin.
Ajattelin vielä tarkistaa että pääsenhän lataamaan itseni samaan paikkaan, mutta ei. Jälleen kerran "data corrupted".
Mainittakoot että kyseessä PS3 (se ihan ensimmäinen versio) ja koskaan aiemmin ei mikään ole korruptoitunut.
Eilen oli autosave käytössä, tänään manuaalinen tallennus.

Aivan käsittämättömän pebasta koko homma. Codemastersin foorumeilla on kohtalotovereita, mutta ei vielä ketään jolla olisi tietoa mistä on kyse.

Itse pelihän on loistava, olisi vain kivaa voida pelata uraa ilman että tarvitsee jättä Pleikkaria päälle ikuisiksi ajoiksi...
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #482 : 25.09.2010 05:54 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Tekoäly murhaa mua uratilassa aivan sata-nolla! Nyt on kolme kisaa ajettu: sijoitukset 24, 22 ja 24. Sepang oli todellinen kauhukilpailu: pyörähtelin tuon tuosta ja puhtaillakin kierroksilla jäin tallikaverini ajoista yli sekunnin.

Eipä voi uran alun perusteella legend-tasoa ainakaan liian helpoksi väittää. Minä ainakaan en niin tee.

Mutta nyt pitää ehkä nukkuakin vähäsen  ;D
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #483 : 25.09.2010 08:12 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili
Nyt olen hätää kärsimässä. Aamulla ennen kuin lähdin töihin päätin äkkiä katsoa vähän aika-ajosäätöjä (olin päässyt kolmanteen, Kiinan, GP:hen) mutta peli ei koskaan päässyt alkuvalikkoa pidemmälle kunnes viesti "data corrupted" ilmestyi ruutuun. Eli kaikki data hävinnyt.
No, ajattelin että kyseessä oli varmasti jokin uskomaton sattuma, joten tänään illalla aloitin sitten uudestaan. Juuri äsken lopetin pelisession, olin Melbournessa ja viimeisimmässä harjoituksessa (P3) ja tallensin pelin siihen ja lopetin pelin.
Ajattelin vielä tarkistaa että pääsenhän lataamaan itseni samaan paikkaan, mutta ei. Jälleen kerran "data corrupted".
Mainittakoot että kyseessä PS3 (se ihan ensimmäinen versio) ja koskaan aiemmin ei mikään ole korruptoitunut.
Eilen oli autosave käytössä, tänään manuaalinen tallennus.

Aivan käsittämättömän pebasta koko homma. Codemastersin foorumeilla on kohtalotovereita, mutta ei vielä ketään jolla olisi tietoa mistä on kyse.

Itse pelihän on loistava, olisi vain kivaa voida pelata uraa ilman että tarvitsee jättä Pleikkaria päälle ikuisiksi ajoiksi...
No mullakin alkoi Ps3 juokkuilee eilen.  >:( Käynnistin 6h pelaamisen jälkeen niin sammutin PS3. No olin '' oho levy jäi '' painan takaa päälle ja se alkaa kuulostaa imurilta  :( varmaan minuutin kuulosti imurin ääni oli siinä. Ja sitten kuuluu pip pip ( Kun laittaa takaa päälle ja ohjaimesta ps3 pääle niin kuuluu pip) nyt se kuului kaksi kertaa ja punainen valo jäi vilkkumaan. Tämä oli toinen kerta kun Ps3 teki tätä ja en tiedä mitä tämä on? Sen jälkeen en ole kokeilut pelaamista ,koska oli pakko mennä nukkumaan. No palataan F1 2010 peliin

Ihan hyvä peli paitsi ettei voi ajaa esim. Vettelillä mestaruuskautta.Aloitin Force Indialla ja voitin heti aika-ajoissa tallikaverini, kun Sutil oli 14 ja mä olin sijalla 11 ;D
Voipas. Menet Gran Prix ja ihan ekana on Bahrainin kuva niin sen yläpuolella lukee Add F1 2010 Season. Siihen tulee koko 2010 kausi. Ja on pisteetkin. Ja sinun ei tarvitse tallentaa sitä erikseen. Eli voit ajaa vaikka Bahrain kisan ja Australian sitten laitat. Mene takaisin Paddocille ja seuraavan kerran kun menet Gran Prix painat contiune ei New joku en muista niin pääset jatkamaan sitä. Itse olen uran ottanut Lotuksen ja omalla nimella. Kutsuma nimeni on Ice.  ;D Olen ajanut Bahrainin ja Australian ja ne meni aika penkin alle. Sijat maalissa 22 ja 24 Austraaliassa. Kummankin syy +10sec. Eilen olin menossa nukkumaan en viittynyt heti mennä vaan aloin lukea F1 2010 pelin opasta ja huomasin. Kuva ohjeet ja oli Massa SPA ,mutta oli 1.Hamilton ja 2.Button punasella jutulla (eli itse ja tallikaverisi). Takana luki Special Thanks ja sielä oli Anthonyn nime ja kaikkien F1 2010 tallien nimet ,mutta ei Williamsin. Nyt matkustan  Malaysiaan kohta ajelemaan ja voittamaan Trullin.
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #484 : 25.09.2010 10:16 »
Minna Jäsen Viestejä: 567 Basaaripisteet: 0 Profiili
Urani alkoi, kun loin kuskikseni Kimi Räikkösen ja solmin rahakkaan 500 000 dollarin kausisopimuksen Virginin kanssa. Vaikeustaso expertille, vaihteet automaatille, kisamitta 50 prosenttiin ja kaikki ajoavut hiivattiin. Sitten vain kohti Bahrainia ja ensimmäisiä vapaita harjoituksia.

Samalla muuten aloitin. Kimi Räikkönen ja Virgin. Tosin expertiä en uskaltanut heti laittaa vaikeustasoksi. Bahrain meni kohtuu ok, tosin 17. sija vaihtui maalissa 19. koska rapsahti 10 sekunnin sakko liiasta kolaroinnin aiheuttelusta. Mutta mitäs tulevat siihen eteen, ei kerkee aina väistää / jarruttaa. Australiassa täytyisi tallin tavoitteiden mukaan pärjätä paljon paremmin. jopa 12. sijaa odottavat..

Tässä pelissä tulee kyllä tahkottua vapaita harjoituksia paljon enemmän kuin koskaan aiemmin. Pakko on, että saa enempi tatsia ajamiseen, mutta mikäs siinä. Ajaminen kun maistuu.
030906 | 190308
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #485 : 25.09.2010 12:07 »
johanf1-fani Jäsen Viestejä: 32 Basaaripisteet: 0 Profiili Ainakin peli on realistinen sillä pikakisassa Vettel kolaroi Webberin kanssa Valenciassa  :lol:
Pelaajainen Rul3z
tallennettu
Re: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #486 : 25.09.2010 12:39 »
Riepu Oh nice. Moderaattori * Viestejä: 984 Basaaripisteet: 2 Profiili Kaikista yksityiskohdista ja pikkuhetkistä ei sitten kannata kertoa jatkuvasti erikseen. Pelatkaa sitä peliä ihan rauhassa ja kirjoitakaa myöhemmin mieluummin yksi vähän pidempi yhteenveto kokemuksista ja fiiliksistä sen sijaan, että pommittaisitte ketjuun kymmenen pientä parin virkkeen pituista viestiä lyhyessä ajassa. On innostavampaa lukea hieman pidempiä ja todennäköisesti vähän panostetumpia tekstejä kuin lyhyitä heittoja, joita saa kasaan ilman ajatustyötäkin.

-Riepu, moderaattori


« Viimeksi muokattu: 25.09.2010 13:00 kirjoittanut Riepu »
To defy me is a senseless act which goes against your world's wishes...
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #487 : 25.09.2010 15:02 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili Silloin Codemasters ilmoitti Facebookissa ja Lotus testanneesan sitä peliä niin eilen Heikki sai testailla.



http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash2/hs323.ash2/60343_483619913464_292309963464_6801111_4433138_n.jpg

Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #488 : 26.09.2010 01:17 »
ohjeah Jäsen Viestejä: 149 Basaaripisteet: 0 Profiili Codemastersin foorumeilla taisi paljastua uusia hassuja juttuja pelin tekoälystä. Jos pelin yksinpelistä nauttii tällä hetkellä, niin ei kannattane tuohon tutustua, saattaa viedä aika äkkiä peli-ilon..

http://community.codemasters.com/forum/f1-2010-game-1316/431006-confirmed-race-ai-phoney.html

Spoileri (osoita katsoaksesi)


« Viimeksi muokattu: 26.09.2010 09:44 kirjoittanut ohjeah »
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #489 : 26.09.2010 07:43 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili Kiitos tuo ohjeah. Toivottavasti 2011 ei ole tuommosta.


Spoileri (osoita katsoaksesi)
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #490 : 26.09.2010 10:45 »
johanf1-fani Jäsen Viestejä: 32 Basaaripisteet: 0 Profiili Aloitin uuden uran koska vanha meni vähän mönkään.Mutta se kannatti!Otin nimittäin 7 kauden uran ja autoksi Lotus.Heti tuli tulosta!Muokkasin hieman auton säätöjä ja olin Bahrainin harjoituksissa ensi töikseni seitsemäs. Kun koittivat aika-ajot,ajoin viidenneksi nopeimman ajan mutta lähtöruutuni tippui 5 sijaa koska kolaroin Alguersuarin kanssa. Kisa alkoi hyvin koska nousin viidenneksi ja myöhemmin nousin jopa kärkeen mutta lähes heti sen jälkeen pyörähdin ja tipuin takaisin viidenneksi. Loppukisa ja varikkokäynti sujui kuitenkin hyvin ja niinpä olin kuudes kisan päätyttyä ja talli oli tyytyväinen :)

E: Joo meni vähän mieli kun luki ton tekoälyuutisen mut kyllä se siitä


« Viimeksi muokattu: 26.09.2010 13:54 kirjoittanut Riepu »
Pelaajainen Rul3z
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #491 : 26.09.2010 12:56 »
seqa Jäsen Viestejä: 4 Basaaripisteet: 0 Profiili Live the life of a crappy F1 driver.. :P. Tollainen on meikäläisen meininki. Peli on itsessään aivan uskomattoman upea. Sääefektit, varikkotapahtumat, baddock ja lähes kaikki on täydellistä. Odotin, että pelissä ajelu olisi arcade meininkiä, mutta toisin kävi onneksi, niinkuin toi mun alkuviittaus tarkottaa. Pyörien radat läpi, maaliin takasiipi edellä puhjenneiden renkaiden kanssa. Yllätyin ilosesti, kun tuli sadekeli ja sitten ei nähnykkään enää mitää. Itte rätkäilijänä tiedän fiiliksen, kun ei erota enää tietä metiköstä, mikä on aivan älyttömän kauniisti toteutettu. Alussa oon lähinnä keskittyny vaan tallikaverin voittamiseen, mutta ajan myötä on sijat noussu jo vähän paremmiks, ajan siis vaikeimmalla vaikeustasolla. Parasta kuitenkin on, miten pienikin auton tviikkaus muuttaa sen ajo-ominaisuuksia verrattuna valmiisiin setuppeihin, joista yleensä lähden liikkeelle ennen tviikkausta. Eron huomaa heti, usein itte oon nenä rutussa keskellä hiekkalaatikkoa, mutta kuitenkin. Ehkä ainut miinus, mitä löydän on varikkokäyntien pituus, kun varikolla on ruuhkaa. Saa hyytynyt hymy pyllyssä katella, kun kaikki menee ohi, vaikka itte oli ensimmäisena varikkoruudussa ja sitten vielä toi ylempi spoikka, mitä en halua paljastaa, jos joku ei siitä halua kuulla. Kaiken kaikkiaan upea luomus ja mahtava comeback F1 peleihin. Ehkä jo kolmen vuoden päästä pääsen koko kisan läpi spinnaamatta. Thanks ja pitäkää hauskaa pelin kanssa.

Ps: XBOX360 GMT: seqa
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #492 : 26.09.2010 14:43 »
nopeasuoli Jäsen Viestejä: 3 Basaaripisteet: 0 Profiili Kaikkein mukavinta on kuitenkin ettei AI-kuskit käy varikolla joka kisassa.  :(

Yritä siinä voittaa tallikaveria, joka on Virginillä kolmantena kun ei käy varikolla..


« Viimeksi muokattu: 26.09.2010 18:21 kirjoittanut nopeasuoli »
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #493 : 26.09.2010 19:39 »
ohjeah Jäsen Viestejä: 149 Basaaripisteet: 0 Profiili CM:n foorumeilta:

"There is definately some form of rubber banding. At Valencia after qualifying 13th(2 seconds behind Alonso) I was catching him by 2 seconds a lap late in the race until I caught and went past him. After that his times improved. There also seems to be rubber banding between the ai, where for instance if the HRT gets up to 5th when everyone pits, they will now match the leaders time so they can catch up to 4th and 3rd.

It seems like drivers on the track have no reference to the actual performance of there cars and are getting the race pace from the position they are in. To test this follow around the backmarkers until the top cars pit. You will then see the HRT lapping at the leaders pace."

Kyllä tämäkin taas jotain ihan käsittämätöntä ja alkaa kyllä paljastua tämä tekele ihan joksikin muuksi kuin kaikkien aikojen formulapeliksi..
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #494 : 26.09.2010 21:36 »
nopeasuoli Jäsen Viestejä: 3 Basaaripisteet: 0 Profiili Ajotuntuma on tosiaan ihan mukava, muttakun pelimoottori ei näemmä sovi formula peliin yhtään. GRIDissä ja DiRTeissähän ei haittannut yhtään nämä ongelmat, mutta nyt vähän häiritsee jo.  :rollaus:
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #495 : 26.09.2010 21:50 »
Tohveli Jäsen Viestejä: 195 Basaaripisteet: 0 Profiili Itseäni alkaa kyllä näiden ja Codemastersin foorumeiden juttujen takia hieman huolestuttaa :/ Itsehän en vielä ole päässyt pelaamaan koska Pleikkari on rikki. Tavallaan tämä helpottaa odottamisen tuskaa koska Pleikkarin saa huoltoon vasta tiistaina, mutta on alkanut pikkuisen muuttua huolestumiseen päin tämä odotus... Jospa se muuten olisi hyvä ja onhan siinä aina multiplayer.
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #496 : 26.09.2010 22:32 »
Henkka93 Jäsen Viestejä: 2 Basaaripisteet: 0 Profiili
Tekoäly murhaa mua uratilassa aivan sata-nolla! Nyt on kolme kisaa ajettu: sijoitukset 24, 22 ja 24. Sepang oli todellinen kauhukilpailu: pyörähtelin tuon tuosta ja puhtaillakin kierroksilla jäin tallikaverini ajoista yli sekunnin.

Eipä voi uran alun perusteella legend-tasoa ainakaan liian helpoksi väittää. Minä ainakaan en niin tee.

Mutta nyt pitää ehkä nukkuakin vähäsen  ;D


Itselläni tuo peli tuntuu lähes arcade mätöksi. Uran aloitin expert tasolla ja tekoäly on legend tasolla bahrainissa lotuksella harjoituksissa 7. Aika-ajossa 11. ja Kisassa 10 vaikka varikolla tipuin monta sijaa ruuhkan takia.

Lopulta koitin ihan yksittäisenä kisana ajaa Red bull renaultilla ja voitto tuli ihan ylivoimaisesti.

Vesikeliä kun koitin se tuntui myös jotenki epärealistisen helpolle, ainoa hyvä on tuo veden aiheuttama näkyvyyden häviäminen välillä, ja muutenkin grafiikat ovat kohdillaan, mutta realistisuudella tämä ei kyllä voita esim rFactorille tehtyä F1 modia.

-Henkka
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #497 : 26.09.2010 22:51 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW F1 2010 on tarjonnut minulle tähän asti todella paljon peli-iloa ja viihdettä. Pelissä on omat vikansa, se on selvä, mutta sillä on toisaalta myös vino pino vahvuuksia. Esimerkiksi ajomalli, joka mielestäni on mainiota kevytsimu-kalibeeria; kovaa voi ajaa, mutta yliyrityksestä rangaistaan pyörähdyksillä. Hyvän kierroksen ajaminen palkitsee, ainakin meikäläistä.

Aloitin uramoodin oheen MM-kauden Schumacherin mersulla samoilla asetuksilla kuin urankin. Bahrainin aika-ajoissa olin seitsemäs ja kilpailussa olin ajamassa toiselle sijalle, kunnes neljä kierrosta ennen maalia rengas puhkesi ja varmalta näyttäneet MM-pisteet valuivat kankkulan kaivosta alas. Tätä ennen olin ajanut moottorin fast-asetuksella Buttonia kiinni ja riuhtonut autolla oikein kunnolla. Selitin tilanteen itselleni sillä, että rasitin mersuani liikaa.

Australiassa olin aika-ajossa yhdeksäs, mutta viiden ruudun lähtöruuturangaistuksen takia lähdin kisaan vasta sijalta 14. Kisa meni plörinäksi, sillä otin läpiajorangaistuksen ja köpöttelin maaliin lopulta sijalla 22. Ei siis ainakaan itselleni ole helppoa. Pelaajia on toki monentasoisia ja mukaan mahtuu tottakai myös väkeä, jotka pitävät pelin tekoälyä pilkkanaan miten sattuu. Itse olen iloinen, etä tunnen saavani haastetta.

Mitä sitten tulee tähän valtavaksi paisuneeseen AI-skandaaliin, niin mielestäni se on kasvanut jo kohtuuttomankin suuriin mittasuhteisiin. Ainakin Codemastersin foorumia lukiessa tuli tälläinen fiilis, kun jengi on tyyliin haastamassa Codiesia oikeuteen ja vaatimassa rahojaan kovaäänisesti takaisin. Tekoälyn olisi voinut toteuttaa F1 2010:n tyyliseen peliin varmasti paremminkin, mutta toisaalta 24 autoa sisältävässä ajopelissä tekoäly on aina jonkinlainen kompromissi ja tietynlaista "huijausta" tapahtuu taustalla. Tekoäly on koodattua älyä, joka reagoi tiettyihin ärsykkeeseen annettujen parametrien mukaisesti.

Olen ajanut pelissä viihdyttäviä ja hienoja kilpailuja. Väännöt AI-autojen kanssa ovat olleet paikka paikoin todella herkullisia. Minä viihdyn tätä pelatessani, ja se on loppujen lopuksi se tärkein ja merkitsevin asia. Minun ei kuitenkaan ole tarvis puolustaa tätä peliä millään tavoin, sillä ymmärrän kylläi miksi jotkut ovat niin pettyneitä Codemastersin suunnitteluratkaisuun. Jos ei maistu, niin ei maistu. 

Onneksi on olemassa online-puoli, jossa fiksulla ajoporukalla saa aikaiseksi varmasti hyviä vääntöjä.

Odotan kuitenkin mielenkiinnolla kommentoidaanko Codemastersin suunnalta ensi viikolla tätä millään tavalla.

Ja nyt ajamaan lisää! Paljon lisää.  :)

www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #498 : 27.09.2010 07:30 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili Joo Eprham. Minulla on samanlaista vääntöa. Minua ei myöskään haittaa toi juttu nyt mikä on tullut esille. Kyllä tämä peli on ehdottomasti paras F1 peli vuosiin ja voittaa 06 helposti. Uskoisin 2011 olevan vielä parempi  ;D. Nyt vihdoin voitin Kiinassa Trullin kisassa. Vihdoin. Nyt kun on pikakisan tavalla tottunut Singaporen kilparataan niin se on ehdottomasti aika vaikea ja hyvä rata. Kavereiden kanssa pelailin F1 2010 ja kellotettiin aikoja ja katottiin kuka oli nopein  :lol: Minä tietenkin. Harmi kun pitää lähteä kouluun ,mutta koulu loppuu jo kahdelta niin pääsen päristelemään taas uudestaan. Nyt ottaa päähän Keskiviikon ja Torstain päiväit. 8-16. Ei pääse pelailee F1. Taino pääsee ,mutta aika menee nopeasti kun pelailee. Ajoin urassani Malaysiassa niin saalistin Schumia. Sitten (tiiätte Malaysiassa on se neulansilmä mutka) Niin Hamilton ja Alonso ja Kubica olivat törmänneet. Itse olin juuri yrittämästä ohittaa Mercedes kuljettajaa ja menin ohi ja seuraavalle suoralle olisi tullut skapa ,mutta jouduin väistämään näitä herroja penkan kautta. No nousin kolme sijaa ei mitään siitä. Varikko pysähdyksen jälkeen Trulli oli mennyt minun ja Schumin ohi. Schumi saalisti häntä kynsin ja hampain ja häntä pahensi se kun laitoin painetta hänen niskaan. Schumi pääsi Trullista ohi ja minäkin yritin ,mutta tuloksena oli pieni kosketus vikassa mutkassa ja vikalla kieroksella. Trulli veti taas pidemmän korren. Trulli ajoi 15 ja olin 16. Kisasta jäi hyvä maku. Lotus on Hispanian ja Virginin edellä pisteissä. Kaikillä niillä on 0 psnt.
Nyt sitten päristelemään urassa koulun jälkeen ja pikakisoista/kisaviikonlopuista kokemusta. Ekat kierokset ovat vaikeita. Ei ole pitoa ja auto lähtee lapasesta. No pikemmittä puheitta valmistaudun koulun lähtöön.


« Viimeksi muokattu: 27.09.2010 07:37 kirjoittanut IceCold »
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #499 : 27.09.2010 11:33 »
nikob VRS Jäsen Viestejä: 163 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Moi! Uusi foorumilla!
Tuli ostettua itsekin perjantaina tämä F1 2010 ps3:selle.
Yksi kausi tuli jo vedettyä Lootuksella, mutta katsotaan aloitanko alusta  ;D Itsellä on kaikki ajoavut pois. Päitsi ajolinjat näkyvät, että osaa jättää jarrutukset myöhään  :lol: Ja nuo varikko käynnit automaattiset. Tuntuis jotekin ettei tuo auto oikein hajoa mitenkään!
Aika kovaa törmätä ja silloin selvitään etusiiven vaihtamalla! Mutta tosiaan muuten kyllä mahtava peli. Ajo tuntuma tuntuis oikein hyvältä.
Varsinkin ratilla, eli kyseessä Driven Forge GT setti.
Omat suoritukset vähän vaihtelevia. Tutuilla radoilla, tulee vedettyä hyviä aikoja. Mitä tullut aikanaan paljon vedettyä ps1 ja ps2:lla.
Mutta jossain uusissa radoissa vaikeuksia pysyä muiden perässä. Esim. tuo Singapore tuntuis todella haastavalta!  :/ Ja Monaco on nyt aina ollut sitä  ;D Pelissä kyllä mukavaa kun ohittaminen ei ole aina liian helppoa, saa tehdä ihan töitä välillä että pääsee ohi.
Ja törmäilystä rankaistaan, joka on hyvä asia! Monipelissä nuo rangaistukset saisi tulla oikein herkästikkin!
Että ei mene turhan päiväseksi kolaroinniks ! Mutta varmasti tällä hetkellä paras auto peli ps3:lla.
Gt 5 tulee varmaan olemaan tuon tittelin viejä.
Mutta tahkotaan lisää kausia että saa uusia juttuja kerrottavaksi  :)
-
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #500 : 27.09.2010 17:09 »
nopeasuoli Jäsen Viestejä: 3 Basaaripisteet: 0 Profiili Uudet radat ovat kyllä ihan pyllystä - pari suoraa ja loppurata sellaista ihmesykeröä.
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #501 : 27.09.2010 17:57 »
seqa Jäsen Viestejä: 4 Basaaripisteet: 0 Profiili Käykös muilla silleen, notta tallikaveri ei käy ollenkaan varikolla ja kaiken lisäksi, kun menet varikolle, pitcrew on väärinpäin... >:( Prkhl, kun hermo menee, kun ajelloo mukavasti n.30 kiekkaa ja noi molemmat tapahtuu, niin loppuu se nautinto siihen, viimeks seisoin loppukisan varikolla kattoen tikkariukon persettä, kun ukot oli ottamas autoo vääräst suunnast vastaan. Kyse siis xbox360 pelistä, joka vaihtuu koht Nintendoon ja Tetriksee, jos ei rupee päivityksii tulee suatana. :o
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #502 : 27.09.2010 18:48 »
PiPe Jäsen Viestejä: 25 Basaaripisteet: 0 Profiili Mites muilla verkkokaupasta tilanneet, onko peliä näkynyt? Itse vielä oottelen ja höyryä alkaa pikkuhiljaa nousemaan päästä, kun ei mitään näy eikä kuulu...
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #503 : 27.09.2010 19:46 »
Henkka93 Jäsen Viestejä: 2 Basaaripisteet: 0 Profiili


Onneksi on olemassa online-puoli, jossa fiksulla ajoporukalla saa aikaiseksi varmasti hyviä vääntöjä.



Tuolla rFactor puolella on ihan kokonaisia kausia muita kuskeja vastaan netissä, mutta tosiaan jokaiselle on omat pelinsä.Ja häiritsee vielä tuo säätämisen vajaus, ratin ns lagaaminen eli kun kääntää rattia pelissä se kääntää vasta vähän myöhemmin ja sen ihan viimisen silauksen jolla saisi tuosta pelistä simulaattorin, koska esim EA sportsin F1 2002 on tätä realistisempi peli vieläkin.
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #504 : 27.09.2010 21:13 »
Sp33d Jäsen Viestejä: 14 Basaaripisteet: 0 Profiili Nyt on ensimmäiset ajokilometrit takana, ja hyvä fiilis on pelistä kokonaisuutena vaikka heikkouksiakin on. Kaksi kisaa uramoodissa ajettuna hard-vaikeusasteella, autona Lotus eikä vaikuta kovin vaikealta. Bahrainin kisa meni lähinnä tuntumaa hakiessa ja tavoite oli ainoastaan tuoda auto ehjänä maaliin. Siinä onnistutiin ja päihitin myös tallikaverini. Tuloksena 23 sija. Australiassa meni sitten jo huomattavasti paremmin. Aika-ajossa kahdeksas lähtöruutu tuli yllättävän helposti. Startti meni hyvin ja onnistuin ennen varikkopysähdystä nousemaan jopa viidenneksi, tosin välillä piti ihan tosissaan painaa menemään että pääsi kanssakilpailijoista ohi. No viidenneltä sijalta varikolle ja sitten alkoi ongelmat: Se paljon puhuttu varikkobugi! Varikkopysähdys hoitui nopeasti, mutta kyllä päässä kiehui kun tikkarimies vain odotti että kymmenkunta varikolla samaan aikaa käynyttä autoa menee ohi! Tipuin sijalle 23, mutta onnistuin neljän kierroksen aikana nousemaan sijalle 14. Talli oli suoritukseen tyytyväinen. Itse en todellakaan...
Peli ei muuten ole ollenkaan niin karmeaa ajettavaa näppiksellä kuin odotin. Ajovirheitä ei juurikaan tule ja hyvin pysyy muiden mukana. Kyllä se ratti lienee silti pakkohankinta! Ja nyt kohti Sepangin kisaa!
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #505 : 27.09.2010 22:31 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Codemasters valmistelee F1 2010 -patchia


Tuota odotetaan, sillä laitan toistaiseksi uramoodin/championshipin jäihin, koska tänään pelitiedostoa ladatessani se ilmoitti sen olevan korruptoitunut. Ei jaksa joka kerta aloitella uudestaan pisteiden keräämistä.

Paikkausta odotellessa ajankin onlinea ja time trialia sekä opettelen uusia ratoja. Olen myös Konsolifinin F1 2010 -suomisarjassa mukana, kakkoslohkossa.
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #506 : 27.09.2010 23:08 »
seqa Jäsen Viestejä: 4 Basaaripisteet: 0 Profiili
Codemasters valmistelee F1 2010 -patchia


Tuota odotetaan, sillä laitan toistaiseksi uramoodin/championshipin jäihin, koska tänään pelitiedostoa ladatessani se ilmoitti sen olevan korruptoitunut. Ei jaksa joka kerta aloitella uudestaan pisteiden keräämistä.

Paikkausta odotellessa ajankin onlinea ja time trialia sekä opettelen uusia ratoja. Olen myös Konsolifinin F1 2010 -suomisarjassa mukana, kakkoslohkossa.

Kiitoksia päivityslinkistä Ephram, itte sitä yritin ettiä, mutta en löytäny. Mulla mennöö kanssa uramoodi jäihin ja oikeestaan koko peli, notta toivottavasti paljon korjaavan patchin jälkeen olis vielä intoa pelailla. Tullu tähän mennessä alotettuu ura varmaan kuusi kertaa alusta, kun aattelin, että sekoilu radalla johtuupi ihan tallista missä ajan, mutta ei se sitte ollukkaa niin. Ilman noita bugeja pelihän olis aivan mahtava ja joillekkin varmaan mahtava niidenkin kanssa. Itte vaan vaadin aika paljon peliltä, jotta mielenkiinto pysyy yllä.
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #507 : 28.09.2010 11:05 »
Minna Jäsen Viestejä: 567 Basaaripisteet: 0 Profiili Rangaistuksetkin vähän tuppaavat välin pelissä ottamaan päähän. Pari kertaa rapsahtanut 10 sekunnin aikasakko, kun ottanut vähän osumaa edellä ajavan auton perään. Sitten taas, kun röyhkeästi pakottaa toisen päin muuria / nurmelle, ei rangaistusta tule. Saatikka jos törkeästi toisen muuten tööttää pois radalta. Noh, täytyy vaan varovaisemmin ottaa noita peräänajoja.

Mutta edelleen loistava peli, ja mukava ajaa. Kunhan noita pikkuvikoja vaan saadaan pois.
030906 | 190308
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #508 : 28.09.2010 11:18 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Monella täällä olevista löytyy PS3-versio? Jos löytyy riittävästi väkeä (esim. 6) voitaisiin joku ilta pistää kisat pystyyn verkossa. Vaikka 20 kierroksen kisa aika-ajoineen.
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #509 : 28.09.2010 11:20 »
Minna Jäsen Viestejä: 567 Basaaripisteet: 0 Profiili Minulta löytyy PS3-versio. Voisi olla ihan kivaakin.
030906 | 190308
tallennettu
Sivuja: 1 ... 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 ... 58
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines