Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Kalenteriin linkitetyt tapahtumat
  • Formula One 2010 -julkaisu: 24.09.2010
Sivuja: 1 ... 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23 24 25 ... 58
Tulostusversio
Aihe: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC)  (Luettu 407567 kertaa)
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #570 : 04.10.2010 21:59 »
Runner Jäsen Viestejä: 593 Basaaripisteet: 0 Profiili Hei!

Saan luultavasti syyslomaksi(ensi viikoksi) ps3:sen, ja itse siihen aion hankkia f1 2010:n ja ratin. Kysyisin, että mikä ratti olisi hyvä?

Edittiä: ja mieluiten alle 200€ maksaisi :)


« Viimeksi muokattu: 04.10.2010 22:33 kirjoittanut Runner »
-"No can do!"
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #571 : 04.10.2010 22:12 »
nikob VRS Jäsen Viestejä: 163 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Itsellä puolivälissä kanssa kausi. Ja Saksan aika-ajot seuraavana edessä.
Virgin tarjosi myös jatkosopimusta tuohon 6,5 milliin. Mutta en hyväksynyt!
Sauber on myös kiinnostunut, ja se on tällä hetkellä kiinnostavin työn antaja, mutta katsotaan jos tulisi kovempia tarjouksia!
Tietysti jos virgin laittaa lisää viellä rahaa pöytään, niin olis houkutus jäädä autoo kehittään!  :)
Mutta toisaalta mestaruus kiinnostaisi myös, ja mitä nopeammin voittaja tallissa niin tuokin voisi ehkä toteutua!
-
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #572 : 04.10.2010 22:35 »
eetvartti Jäsen Viestejä: 10 Basaaripisteet: 0 Profiili http://www.youtube.com/watch?v=QPVy4GLHuDg Toi on vanha video live the life muttta siinä alussa sanotaan että uran alussa ei aloita testikuskina vaan jonakin turvallisuuskuskina, jos tajusin oikein. Miks sitten niin ei tapahtunut? Mun mielestä se on virhe, että ei ole co-op modea. Toivottavasti f1 2011 on ja kaikki bugit korjattuna :/ mutta minulle ei ole tullut hirveesti bugeja. Minun kauteni on lähtenyt hyvin alotin lootuksella 7 kautta ja olen nyt monzassa ja mulla on jopa 38 pistettä ja trullilla nollapistettä ja mä en oo vieläkää 1 kuski ja agenttini sanoo että lootus on pettynyt sun suoorituksiin vaikka tulin viime kisas 5
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #573 : 04.10.2010 22:46 »
nikob VRS Jäsen Viestejä: 163 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Nythän tuo teki mukavan jutun. pistin pelin käyntin ja ajattelin kautta jatkaa tänä iltana!
Alku ruutu missa lukee Press Start Button, siihen vain ok. Ja peli alkoi lataa tallenettua tietoa. Ja sitten ruutuun pamahtaa Tieto on Vioittunut!  :o
Whooot.... joka käynnistys kerralla sama homma!  >:( Eteen päin tuosta pääsee aloittamalla peli alusta!
Todella ihmeellinen juttu, ikinä ei ole käynyt näin minkään pelin kanssa!  :???: 
-
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #574 : 04.10.2010 23:43 »
smane Jäsen Viestejä: 20 Basaaripisteet: 0 Profiili Ethän oo sammuttanut konsolia, kun on vielä ollut tallentaminen kesken? Meinaan itellä pari kertaa käyny niin ja siks tallennus menny.
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #575 : 04.10.2010 23:57 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Pilalle menneitä tallennuksia koskien:

http://pelaajalehti.com/2010/09/28/f1-2010-bugaa-korjaus-tulossa/


Kannattaa siis olla varovainen autonkehitys-tehtäviä suorittaessa. Itse teen ne aina ensin pois alta mahdollisimman varmasti.

Tosin onhan se helvetin ärsyttävää, jos puolivälissä kautta tallennus menee. Itse pääsin ensimmäisellä career-yrityksellä kolme kisaa ja sitten tallennus meni pilalle. Nyt olen selvinnyt toistaiseksi ilman ongelmia, kun olen ollut R&D:n kanssa varovainen.

Lainaus käyttäjältä: Runner
Saan luultavasti syyslomaksi(ensi viikoksi) ps3:sen, ja itse siihen aion hankkia f1 2010:n ja ratin. Kysyisin, että mikä ratti olisi hyvä?

Logitech Driving Force GT on hyvä ratti, maksaa liikkeestä riippuen noin sata euroa, ja jokusen kympin sen allekin on välillä saanut. Itse olen ajellut sillä ja meno on maittanut hienosti.

Saman firman G27 tarjoaa enemmän luksusta, paremmat polkimet (mukana kytkin) ja aidomman vaihteiston (H-kaavio), mutta hintakin pompsahtaa yli 250 euron.


Driving Force GT:n ja G27:n välissä ei taida olla juuri mitään muuta järkevää vaihtoehtoa. Fanatec toki tarjoaa high end -ratteja, mutta hintaluokaltaan ovat aika samaa tasoa G27:n kanssa.


« Viimeksi muokattu: 05.10.2010 00:06 kirjoittanut Ephram »
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #576 : 05.10.2010 00:13 »
nikob VRS Jäsen Viestejä: 163 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Kiitoksia tiedosta! Eli siis kausi pilalla  :/ Ehkä aloitan vasta seuraavan kun päivitys tullut! Jos tuo wrc:kin tulee niin menee siihenkin peli aikaa!

Ja ratista sen verran, itsellä on tuo Logitech Driving Force GT. Ja maksoi 70e. Hyvä perus ratti, oikein hyvä tuntuma ja niin edelleen. Hintansa värtti ainakin. Eipä tuu nyt oikein mitään negatiivistakaan mieleen tuosta! G27 ei ole kokemusta, itse en sitä raaskinut ostaa.
-
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #577 : 05.10.2010 00:18 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Messuolosuhteissa olen päässyt G27:aa pari kertaa testaamaan. Onhan se jämäkämpi ja oikeamman ratin näköinen, mutta itse ajotuntumassa ei ole hirveästi eroa Driving Force GT -rattiin. Tosin viiksivaihteet ovat G27:ssä mukavammat käyttää kuin DFGT:n nappivaihteet.

Mäkään en tässä vaiheessa nähnyt lisäsijoitusta kalliimpaan kannattavaksi. Ehkä sitten joskus, kun ei ole enää opiskelijabudjetilla liikkeessä.  :)
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #578 : 05.10.2010 06:48 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili Alotin uran sitten alusta ja nyt ajelen Virginillä. Mulla ei ole vielä Bugia tullut ,mutta aloitin uran muuten vaan alusta.

EDIT: Tietääkö kukaan mitä tolla palkalla tekee?


« Viimeksi muokattu: 05.10.2010 06:55 kirjoittanut IceCold »
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #579 : 05.10.2010 07:12 »
sulo12 Jäsen Viestejä: 343 Basaaripisteet: 0 Profiili Ensimmäinen kausi oli todella värikäs. Mestaruudesta taisteltiin viimeiseen kisaan asti . Voitin mestaruuden. Alku kaudesta onnistuin keräämään muutamia pisteitä. Unkarissa kysyttiin kuka on pahin vastustaja mestaruus taistelussa. Vastasin Webber, koska hän johti ja oli ajanut tasaisesti ja en uskonut saavani häntä kiinni. Sen jälkeen Webberin ajo muuttui tosi aggresiiviseksi ja sen seuraksena hän teki typeriä virheitä. Loppukaudesta Vettel oli suurin uhkaaja. Minulla kävi useasti hyvä tuuri esim. saksassa kärjessä ollut Button pyörähti ja tukki tie ohitin 5-6 kuskia ja Belgiassa varikolta tulin Eau Rouge:siin ,Renaultit kolaroivat keskenää aiheuttaen pienen ruuhkan. 2. kausi tallien voimasuhteet ovat muuttuneet Red bull on 1. ja Force india 2. Liuzzi on ajanut todella hyvin . hän taistelee joka kisassa 3-5 sijoista. Minä ja Vettel taistelemme joka kisassa voitosta. Monacossa vettelin kassa tapahtui kolari, jonka seurauksena Vettel keskeytti ja minulla puhkesi rengas ja lähti siipi. Onneksi varikko oli lähellä ja olin lopulta toinen. Vettel on tehnyt alkukaudesta paljon virheitä.Esim. Espanjassa hän kolaroi Alonson kanssa ja jäi pisteittä. Nyt Vettel on ajanut hyvin ja olemme saavuttaneet 3 kaksoisvoittoa peräkkäin, toivottavasti sama tahti jatkuu.          Tänään aamulla tuli tarjous Ferrarilta kakkoskuski 12,5 milj./kausi ja virginiltä 10,5 milj. Haluaisin kyllä jatkaa Red bullilla, mutta vielä ei ole tullut tarjousta  :???: . Äsken ajoin Belgian gp.n, se oli melko tapahtumarikas ,kisa ajettiin kaatosateessa mm. Chandhok oli toinen.

« Viimeksi muokattu: 05.10.2010 09:55 kirjoittanut sulo12 »
http://olusf1.wordpress.com/
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #580 : 05.10.2010 07:32 »
Runner Jäsen Viestejä: 593 Basaaripisteet: 0 Profiili
Lainaus käyttäjältä: Runner
Saan luultavasti syyslomaksi(ensi viikoksi) ps3:sen, ja itse siihen aion hankkia f1 2010:n ja ratin. Kysyisin, että mikä ratti olisi hyvä?

Logitech Driving Force GT on hyvä ratti, maksaa liikkeestä riippuen noin sata euroa, ja jokusen kympin sen allekin on välillä saanut. Itse olen ajellut sillä ja meno on maittanut hienosti.

Saman firman G27 tarjoaa enemmän luksusta, paremmat polkimet (mukana kytkin) ja aidomman vaihteiston (H-kaavio), mutta hintakin pompsahtaa yli 250 euron.


Driving Force GT:n ja G27:n välissä ei taida olla juuri mitään muuta järkevää vaihtoehtoa. Fanatec toki tarjoaa high end -ratteja, mutta hintaluokaltaan ovat aika samaa tasoa G27:n kanssa.

Kiitoksia näistä neuvoista! Verkkokaupassa näyttää maksavan 85€, joten sinne siis!
-"No can do!"
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #581 : 05.10.2010 14:50 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili Itse olen aloittanut alusta ja kausi on ollut kiva. Esim. malaysian aika-ajoissa oli kuivaa joten Trulli ja Kovalainen olivat sijoilla 1 ja 2. Kunnes alkoi satamaan kaatamalle vettä. Kaikki tulivat vaihtamaan renkaat ja Trulli oli lopputiloissa 11 ja Kovalainen 12. Itse olin 23. Nyt Kiinaan. Virginillä. Hyvä ,että aloitin kauden alusta.
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #582 : 05.10.2010 16:26 »
PiPe Jäsen Viestejä: 25 Basaaripisteet: 0 Profiili Itsekin olen jo kautta ehtinyt ajaa 6 kilpailua Lotuksen riveissä ja seuraavaksi olisi vuorossa Istanbul. Kausi on ollut vähän mollivoittoinen nimittäin aika-ajoissa ollaan kyllä yleensäkkin siinä 10-15 sakissa mutta kisavauhti ei piisaa mihinkään. Tosin Malesiassa olin lähellä ottaa ensimmäiset pisteeni kunnes rengasrikko pilasi nekin mahdollisuudet. Rengasrikkoja on muutenkin esiintynyt vähän liian usein mutta toivottavasti pätsissä korjaavat tuon. Kaikista huonoiten on mennyt Espanjan GP jossa auto aliohjasi niin paljon, että muunmuassa kolmannessa pitkässä kaarteessa tekoälykuskit tulivat heittämällä ohi. Espanjan GP oli muutenkin todella turhauttava ja rangaistuksiltakaan ei vältytty. Samoin kävi viime kisassa Monacossa jossa aika-ajot meni upeasti ja sain pidettyä 11 sijaani todella kauan kunnes pieni herpaantuminen ja etusiipi irti. Samalla kierroksella oikaisin vielä mutkan kaupan päälle ja varikon läpiajo rangaistushan siitä tuli. Tosin sain nostettua itseni kisan loppupuolella sijalle 18 mutta siltikin jäi pikkaisen harmittamaan se ajovirhe. Lotus ei ole vielä oikein saanut päiviteltyä autoaan ja siksi auto meinaa olla vielä vähän turhan epätasapainossa mm. mutkien ulostuloissa joissa saa olla kaasun kanssa todella tarkkana. Myöskin auton aliohjautuminen meinaa olla ongelmana.

Niin ja mitä peliin muuten tulee niin olen ollut todella tyytyväinen. Vaikka olenkin ajanut rFactoria jo vähän päälle kaksi vuotta eri formulasarjoissa niin siltikin tekoäly kuskeista on paljon haastetta minulle. Tosin jäänyt yksi juttu mietityttämään. Ensinnäkin esimerkiksi Espanjan GP:n aika-ajoissa kisainssini huomasi sen, että häviän tallitoverilleni Trullille ja ehdotti, että otamme hänen käyttämät asetukset käyttöön. Ongelmana on vain se, että mistä ne Trullin asetukset oikein saa käyttöön?
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #583 : 05.10.2010 16:43 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili Juu Rengasrikko kävi minulle Espaniassa juuri aika-ajossa. Sama juttu toi Espanian Gp oli turhauttavaa minulle. Kisainssi on ärsyttä välillä. ''Viime kisa oli hyvä yritetään nytten paremmin'' Miten kun auto on huono? No. Espanian kisa oli jännittävä. Lähin 19 ruudusta ja nousin 16. Sama mutka josta Pipe valitti niin minulla sama ongelma. Massa spinnasi ja olin vähällä törmätä haneen. Sitten spinnasin ja tipuin 17. Forcet meni heittämällä ohi parin kieroksen aikana ja olin 19. Kovalainen yritti minusta ohi ja se rikkoi omansa etusiiven ja spinnasin. Luca Di Grassi meni ohi ja meni heti varikolle. Itse tulin seuraavalla kieroksella sisään. Tulin ulos ja yritin ottaa Lucaa kiinni. Menin ohi. 10/13. Eli kymmenes kieros ja radiosta rupesi kuulumaan vähän väliä '' joku on ajanut ulos'' ''varo tällä sektorilla on ulos ajo'' jne. Button ja Vettel olivat keskeyttäneet. Olin maalissa 19.

EDIT: Mitä tolla palkalla tekee? Tietääkö joku?
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #584 : 05.10.2010 20:30 »
Bunder Jäsen Viestejä: 107 Basaaripisteet: 1 Profiili Tietääkö kukaan mitä tolla palkalla tehään pelissä? :???:
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #585 : 05.10.2010 20:31 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili
Tietääkö kukaan mitä tolla palkalla tehään pelissä? :???:

Kysyin edellisessä samaa. Kukaan ei nähtävästi tiedä.
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #586 : 05.10.2010 20:51 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Palkan saa tottakai tuhlattua viinaan ja naisiin. Vaihtoehtoisesti voi ostaa Alonson Ferrarilta ulos ja mennä sinne ykköskuskeilemaan  8)


Vakavasti puhuen, todennäköisesti tuo palkka on mukana vain luomassa siirtomarkkinoiden tunnelmaa ja sillä voi ikäänkuin määrittää pelaajan arvon. Konkreettisesti näitä kertyneitä ansioita tuskin pääsee pelin aikana mihinkään käyttämään.
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #587 : 05.10.2010 22:21 »
smane Jäsen Viestejä: 20 Basaaripisteet: 0 Profiili Tänään oli taas hieno kisa Shanghaissa, kisa alkoi kuivalla ja olin Lotuksellani 16 ruudussa ja tarkoitus oli 4 kierroksen jälkeen vaihtaa pehmeät renkaat koviin (pelaan siis 20% kisoilla), mutta sitten 4 kierroksella alkoikin tihuttaa vettä, niin päätin sinnitellä vielä pari kierrosta ja katsoa josko pitäisi laittaa välikelin pyörät ja tulihan sitä vettä sitten sen verran, että piti, joten menin 6 kierroksella renkaanvaihtoon. Osa muista kuskeista oli kuitenkin jo ehtinyt käydä renkaanvaihdossa ja sateen yllyttyä joutui menemään uudestaan varikolle ja näin ollen voitin tässä useita sijoituksia ja nousinkin 9:nneksi. Yritin siinä sitten pidätellä Massaa ja Buttonia takanani, mutta aika vaikeaahan se hitaalla Lotuksella oli. Lopulta pyörähdin, kun yritin liikaa peitellä ja putosin nuo kaksi sijaa. Sitten kisan loppua myöten sade yltyi jo kunnon monsuunisateeksi ja välikelinpyörillä ajaminen oli todella vaiketa ja viimeisellä kierroksella vedinkin oikein kunnolla leveäksi ja putosin 19 sijalle. Talli oli kuitenkin antanut kisatavoitteekseni olla kisassa 18, joten annoin kaikkeni, jotta tavoittaisin Kobayashin edestäni ja pääsinkin vanhalla kunnon Kamikaze-ohituksella radan toisiksi viimeisessä mutkassa ohi ja olin kisan 18 ja talli oli tyytyväinen ja niin olin minäkin olosuhteisiin nähden :)

Tässä pelissä riittää haastetta vielä pitkäksi aikaa ja, kun ratin saan vielä hankittua niin tulee varmasti paljon pelailtua!
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #588 : 06.10.2010 07:04 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili
Palkan saa tottakai tuhlattua viinaan ja naisiin. Vaihtoehtoisesti voi ostaa Alonson Ferrarilta ulos ja mennä sinne ykköskuskeilemaan  8)


Vakavasti puhuen, todennäköisesti tuo palkka on mukana vain luomassa siirtomarkkinoiden tunnelmaa ja sillä voi ikäänkuin määrittää pelaajan arvon. Konkreettisesti näitä kertyneitä ansioita tuskin pääsee pelin aikana mihinkään käyttämään.
Toivottavasti F1 2011 olisi enemmän kypäriä ja parempia. Tai palkalla voisi ostaa niitä :D
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #589 : 06.10.2010 10:38 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW
Toivottavasti F1 2011 olisi enemmän kypäriä ja parempia. Tai palkalla voisi ostaa niitä :D

Todennäköisesti Codemasters oli alunperin suunnitellut, että palkalla olisi voinut avata pelissä uusia ominaisuuksia, mutta se jäi ajanpuutteen vuoksi toteuttamatta? 2011-peliin sanoivat kuitenkin laajentavansa uramoodia entisestään ja rahan luulisi tulevan silloin myös käyttöön.

Tai siten tämä spekulaatio karahtaa täysin karille eikä mitään sen suuntaista olla koskaan harkittukaan...
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #590 : 06.10.2010 12:56 »
sulo12 Jäsen Viestejä: 343 Basaaripisteet: 0 Profiili Toinen kausi urasta takana ja en saanut jatkosopimusta Red bullilta. ? Jouduin siirtymään Ferrarille. Ei jatkosopimusta vaikka ,joka kisassa olin palkitokoroke sijoilla.  :(
http://olusf1.wordpress.com/
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #591 : 06.10.2010 16:36 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili
Toinen kausi urasta takana ja en saanut jatkosopimusta Red bullilta. ? Jouduin siirtymään Ferrarille. Ei jatkosopimusta vaikka ,joka kisassa olin palkitokoroke sijoilla.  :(
Kertoiko tiimi miksi?
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #592 : 06.10.2010 19:56 »
sulo12 Jäsen Viestejä: 343 Basaaripisteet: 0 Profiili Loppukaudesta tuli sopimuksia 6-7 tallista, joukossa ei ollut Redbullilta.Mietin olisiko sopimus jatkunut automaattisesti uudelle kaudelle lähdettäessä, mutta ei.
http://olusf1.wordpress.com/
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #593 : 06.10.2010 20:01 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili Hmm.... Mistä tiimeistä tuli?
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #594 : 06.10.2010 21:01 »
sulo12 Jäsen Viestejä: 343 Basaaripisteet: 0 Profiili Ferrari, Sauber, Toro rosso, Htr, Lotus ja Virgin. (Palkallahan voisi maksaa esim jos saisi sakot varikon ylinopeudesta tai muusta rikkeestä.)

« Viimeksi muokattu: 06.10.2010 21:56 kirjoittanut sulo12 »
http://olusf1.wordpress.com/
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #595 : 07.10.2010 06:49 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili
Ferrari, Sauber, Toro rosso, Htr, Lotus ja Virgin. (Palkallahan voisi maksaa esim jos saisi sakot varikon ylinopeudesta tai muusta rikkeestä.)
Jep. Tai ostaa enemmän juttuja. jne. Voi olla 2011 on tai sitten ei ole.
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #596 : 08.10.2010 08:19 »
TheElepants Jäsen Viestejä: 241 Basaaripisteet: 0 Profiili Milloinkas sitä taas kisailtaisiin ?
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #597 : 08.10.2010 11:12 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW
Milloinkas sitä taas kisailtaisiin ?

Sopisiko lautakisat huomenna lauantaina alkaen klo 20:30? Moniko ehtisi tuolloin ajelemaan?
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #598 : 08.10.2010 14:11 »
Runner Jäsen Viestejä: 593 Basaaripisteet: 0 Profiili Viikolla pääsen luultavasti miekin mukaan. Ellen sitten jo viikonloppuna, saas nähdä.
-"No can do!"
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #599 : 08.10.2010 16:29 »
sulo12 Jäsen Viestejä: 343 Basaaripisteet: 0 Profiili Taidan ehtiä. :)
http://olusf1.wordpress.com/
tallennettu
Sivuja: 1 ... 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23 24 25 ... 58
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines