Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Profiili
Yhteenveto
Näytä tilastot
Näytä kirjoitukset

  Näytä kirjoitukset
Sivuja: 1 ... 70 71 72 73 74 [75] 76 77 78 79 80 ... 87
2221  Yleinen / Laitteet, rauta ja ohjelmistot / Re: Apple Worldwide Developers Conference 2008 (iPhonen toinen tuleminen) : 09.06.2008 21:51
199!!!


POMMI TIPAHTI!!
 
USKOMATONTA

Valkoinen 16GB-malli 299e, noiiiiisssss!  ;D
2222  Yleinen / Laitteet, rauta ja ohjelmistot / Re: Apple Worldwide Developers Conference 2008 (iPhonen toinen tuleminen) : 09.06.2008 21:30
Okei, olen jo tässä vaiheessa konferenssia myyty. Luuri nopeasti Verkkokauppaan osamaksumahdollisuudella, niin tilaan samantien.
2223  Yleinen / Laitteet, rauta ja ohjelmistot / Re: Apple Worldwide Developers Conference 2008 (iPhonen toinen tuleminen) : 08.06.2008 19:08
Saikos tätäkään nähtyä videona mistään, vai pitääkö tyytyä tekstifeediin?
2224  Yleinen / Pelikeskustelu / Re: Ninja Gaiden II : 08.06.2008 15:06
Läpi Warriorilla (Karma-pojot 18,4 milliä, jos kiinnostaa vertailla). Ajoittain meno on surkuhupaisinta sontaa ikinä ja välillä tämän genin nautinnollisinta pelaamista.

Peli on ihan liian pitkä (lyhyet pelit ovat parhaimpia, perkele, minkä vuoksi kuivia juoksuputkia, tasohyppelypaskaa, uimista ja lopun puuduttavaa pomomatsausta ei voitu jättää suunnittelupöydälle), jotkut pomomatsit ovat pelihistorian surkeimpia ja ärsyttävimpiä, kun taas toiset pääsee läpi yhtä liikettä mättämällä (toimii joka toisessa bossissa pomminvarmasti, jätän kertomatta, ettei vie muiltakin peli-iloa), kamera on käsittämättömän surkea (samanaikaiset bossit ja lukitus, nam!), essenceä saa aivan liikaa eikä sille ole lopulta enää mitään käyttöä, Unlabored Flawlesnessin kaltainen ase puuttuu kokonaan, tasoja ei vieläkään saa pelata erikseen, vaikeampiin vaikeustasoihin ei saa siirtyä suoraan helpomman vaikeustason kamoilla (ymmärrettävää tavallaan, mutta en halua aloittaa peliä jollain hikisellä lvl 1 Dragon Swordilla, kun pelasin juuri kaikki aseet täpöllä), New Game+:n pisteet eivät päivity scoreboardille (ymmärrettävää tämäkin, mutta en silti halua aloittaa sillä hikisellä Dragon Swordilla), jne.

Mutta minkäs teet, kun pelissä on silti enemmän munaa kuin muissa tämän genin peleissä yhteensä. Paras pelikokemus sitten Dead Risingin. Harmi, että mitään Blackia ei tässä tapauksessa tulla näkemään ainakaan Itagakin tekemänä. Ilman suurimpia vikojaan tämä olisi TOP10-kamaa, nyyh.
2225  Yleinen / Laitteet, rauta ja ohjelmistot / Re: Apple Worldwide Developers Conference 2008 (iPhonen toinen tuleminen) : 07.06.2008 20:54
Koskaan en ole kännykkää ostanut (nykyisenkin voitin jostain yläasteen arvonnasta), joten uuden hankinta on tähtäimessä. WWDC '08 kertookin, hankinko iPhonen vai Nokian N96:n.

Ratkaisevin asia on myös minulle hinta. Jos iPhone irtoaa pari-kolme sataa euroa halvemmalla, niin luovun mielelläni paremmasta kamerasta ja videokuvauksesta (ja niistä monista muista systeemeistä, joita en koskaan tulisi edes käyttämään).
2226  Yleinen / Vapaa sana / Re: Jalkapallokesä 2008 : 07.06.2008 20:42
Voisiko joku potkia ton änkyttävän apinan vittuun tuolta YLEn selostuskopista? Ruotsinkielisestäkin selostuksesta saisi paremmin selvää.
2227  Yleinen / Pelikeskustelu / Re: Mitä peliä pelasit viimeksi? : 07.06.2008 20:37
Mitä vittua! Bad Company on hyvä!

Kokeilin yksinpeliä ja se oli ihan paska, mutta netissä pelaaminen oli ihan tajutonta. Romua lentää joka puolella, suojat sortuvat nenän edestä ja tankit jyräävät melkein kaiken alleen. Graffat ihan siedettävällä tasolla ja onhan tässä pelihistorian teknisesti kovin äänimaailma. Heittäen. Kaukaa kuuluvat taistelun äänet vaimentuvat realistisesti ja ohi surahtava kranaatti säikäytti paskat housuun. Aseet myös kuulostavat todella hyviltä.

Porukan taso vain oli aikamoista kakkensplaadenia kun tällainen nobokin oli jatkuvasti top-3:ssa noilla ranked servuilla.

Tuskin ostan, mutta suosittelen. Fiilis oli jotain ihan muuta kuin muissa nettiräiskinnöissä mitä olen kokeillut.

Peli on paska, koska COD4 on paljon parempi. Täyhtäyssysteemi on perseestä koska se ei ole samanlainen kuin aina niin loistavassa COD4.

Spoileri (osoita katsoaksesi)
2228  Yleinen / Pelikeskustelu / Re: Hype - uutiset, uutuudet ja mielenkiintoiset asiat and things of that nature : 05.06.2008 18:32
MOTHERFUCKIN FINALLY.



Tämä tulee olemaan neljäs ostamani HRAPpi. Toivottavasti eivät nyt mitään ihan ökyhintaa revi Play-Asiassa.

Tikku Seimitsuksi, napit Sanwoiksi, japsi-X360 ja Ketsui =  ;D
2229  Yleinen / Pelikeskustelu / Re: Ninja Gaiden II : 05.06.2008 18:22
Jatkuuko Ninja Gaiden ilman Itagakia?
Melko varmasti kyllä. Ninja Gaiden Sigmakin tehtiin ilman Itagakia, eli periaatteessa Tecmolta löytyy ainakin osaavaa porukkaa.

Joka oli melkoista paskaa verrattuna Blackiin. Kaikki suurin työ oli jo tehty, mutta käännös onnistuttiin silti ryssimään.

Mistä Azu muuten tilasit? Hieman kismittää, kun en tajunnut tilata ajoissa netin kautta, vaan joudun hakemaan pelin ökyhintaan jostain marketista huomenna (Play-Asia ei ole ratkaisu, sillä tätä pitää päästä heti pelaamaan).
2230  Yleinen / Vapaa sana / Re: Kauhistuttavimmat/noloimmat kokemuksesi? : 03.06.2008 17:08
Eipä ole mitään mullistavaa tapahtunut, läheltä piti -tilanteita lähinnä.

Varmaan kaikkein nolointa oli, kun joskus kersana melkein sähkötin itseni hengiltä. Meillä oli sellainen ruma ja ikivanha radionrämä, jolle toivoin päivitystä. Fiksuna poikana päätin, että leikkaan virtajohdon vituralleen, ja saan täten mutsin heittämään palovaarallisen radiontoosan pihalle. Homma kusi siihen, että tein toimenpiteen johdon ollessa kiinni seinässä. Sulake pamahti ja kämppä meni pimeäksi. Luojalle kiitos kuitenkin saksien suunittelijasta, joka keksi tehdä kahvat muovista.

Samallainen tilanne oli joskus marsullamme, joka söi jääkaapin virtajohdon rikki, eikä se perkele edes kuollut, vaikka kaapin johto pitikin vaihtaa.

Noloa oli myös joskus Tunisiassa, kun menin lähtöpäivänä räpläämään jotain kilpikonnia rannalla ja sain kamalan vatsataudin, kun piti lähteä. Ripuloin ja laattasin koko matkan. Laattailua tuli pienempänä harrastettua myös yleisesti busseissa, joissa kärsin matkapahoinvoinnista. Olen yrjönnyt busseissa monessa maassa ja ehkä eniten Turku-Lahti -väylällä mummolareissuilla.

Muutaman kerran on ollut myös silmän puhkeaminen lähellä. Tarhassa heiteltiin keinua jonkun kakaran kanssa toisillemme, minkä seurauksena sain keinun silmäkulmaan. Verta tuli niin perkeleesti ja silmä meni mustaksi, mutta suuremmilta vahingoilta vältyttiin parilla sentillä.

Toinen kerta tapahtui, kun leikittiin kaverin kanssa isojen betonirenkaiden ympärillä. Tungin betonirenkaaseen ja annoin mukana olleen kuulapyssyni kaverin haltuun. Tuloksena kaveri losautti kuulan suoraan silmien väliin, kun katselin betonirenkaassa olevasta reiästä. Ampui kuulemma "vahingossa".

Kolarissa olen minäkin joskus ollut. Tultiin sukulaisten mökiltä, kun vastaantulijan kaistalla ollut auto tuli mutkassa suoraan päin. Kuskimme osasi onneksi väistää ajoissa, joten isku tuli vain auton sivuosaan. Kauhistuttavinta oli se, miten pienestä nokkakolari olisi ollut kiinni ja se, ettei äidilläni ollut turvavöitä takapenkin keskellä. Toinen auto, jonka kuski oli nukahtanut, lensi pari kertaa ympäri, mutta henkilövahingoilta vältyttiin.
2231  Yleinen / Pelikeskustelu / Re: Ninja Gaiden II : 03.06.2008 16:31
Kyllähän tämä tulee ostettua, ja kiinnostus on ihan eri luokissa kuin MGS4-nimisen pikkupelin kanssa (MGO:ta lukuun ottamatta).

Ainoa asia mikä huolettaa, on se että toimiiko scoreboardit ja ne replay-systeemit hopeatilillä. Ei paljoa kiinnostaisi ostella kultatiliä vain näitä tarpeita varten.
2232  Yleinen / Pelikeskustelu / Re: Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots : 31.05.2008 20:42
 :lol:

En ole siis MGS-fani, koska en pidä siitä, millä tavalla Kojima kertoo tarinansa (jollain SAATANAN PUOLENTOISTATUNNIN VÄLIVIDEOILLA).

Olen pelannut sen parhaan MGS:n, ykkösen, useammin kuin luultavasti yksikään edellä kirjottaneista, ja pidän itseäni fanina. Mutta osaan myös ajatella päälläni, ja tajuan, mikä on huonoa pelisuunnittelua ja mikä ei.
2233  Yleinen / Pelikeskustelu / Re: Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots : 31.05.2008 12:41
EDGEltä 8/10.

Neogafista:

Lainaus
- Opening act is the best part
- Not a game for MGS outsiders
- two cut-scenes near the 90 minute mark
- The Beauty and the Beast Unit are in the shadow of the MGS3 Cobra Unit.
- Camera flow effortless between 1st and 3rd person view
- Control system has "at last" the ideal balance of intuitvness and range.
- Game can be played for months rather than days.
- MGS4 is not the game it could of been, nor the game it should have been if you believed the early trailers (??)
- But is very faithful to its fans and delivers without equal in so many ways.

Hohhoijaa, Kojima. Sama kuin joutuisi katsomaan leffan kahdesti pelin aikana. Interaktiivisuus, ftw.
2234  Yleinen / Pelikeskustelu / Re: Hype - uutiset, uutuudet ja mielenkiintoiset asiat and things of that nature : 31.05.2008 12:33
Mikamia en osaa henkilökohtaisesti kaivata sillä ressujen heikot osa-alueet ovat aina olleet juoni, käsikirjoitus ja dialogit sekä ohjaus. Kenties useamman vastaavan voimin saadaan asioita taottua hieman fiksumpaan muottiin.

Ja kun ko. osa-alueet hoidetaan "hyvin", niin pelihän ei ole enää Resident Evil.

RE5:n ohjaajana näyttäisi häärivän Jun Takeuchi, joka on tuottanut Onimusha 3:n ja Lost Planetin, sekä työskennellyt mm. RE1:n ja RE2:n parissa. Eli paska juoni ja muut on siis hyvin handlattu. Mutta löytääkö hän sen Mikami-touchin ja saa pelistä helvetin hauskan ja viihdyttävän, onkin sitten asia erikseen.
2235  Yleinen / Pelikeskustelu / Re: Hype - uutiset, uutuudet ja mielenkiintoiset asiat and things of that nature : 31.05.2008 11:34
Itse en ole täysin vakuuttunut. Ensinnäkin peli on täysin väritön. RE4:n värimaailma oli juuri kohdillaan. Pitää toivoa, että trailerin pelialue on vain pieni osa peliä. Myös vanhat animaatiot pistävät pahasti silmään. Kuvittelisi, että nuo vanhat heilumiset olisi haluttu muuttaa heti alkuunsa.

Eniten kuitenkin pelottaa Mikamin poissaolo. Audiovisuaalisella annilla ei ole mitään tarkoitusta, jos peli on täysin hengetön.
2236  Yleinen / Popkeskustelu / Re: Lostin neljäs tuotantokausi : 31.05.2008 00:02
Olipa lattea ja hengetön finaali. En nyt odottanutkaan mitään koloskauden päättänyttä TV-parhautta, mutta tämä jakso lähinnä haukotutti, eikä todellakaan jättänyt rannalle odottamaan sitä seuraavaa kautta henkeä haukoen.

Spoileri (osoita katsoaksesi)
2237  Yleinen / Vapaa sana / Vs: Linkkiketju : 29.05.2008 20:36
 End of all hope.
2238  Yleinen / Pelikeskustelu / Re: Hype - uutiset, uutuudet ja mielenkiintoiset asiat and things of that nature : 26.05.2008 16:35
Ninja Gaiden 2 nappasi IGN:ltä 8,7 pojoa.

Eli paska juoni ja kamera, mutta hyvännäköinen ja haastava. Riittää siis pieksemään DMC4-sekasikiön mennen tullen.

EDIT: Eurogamer 7/10

Where Ninja Gaiden balanced frustration with satisfaction, giving you a glow of accomplishment when you finally mastered a tricky section, NG2 breaks the equation on a regular basis. It spawns enemies on top of you - occasionally blinking them into existence right in front of your astonished face. It bombards you with unblockable, long-range attacks - and then restricts your movements, limiting your ability to dodge. It throws exploding kunai at you the second you walk through a door, from enemies you can't even see yet. It tantalises with the possibility of clever solutions or stealth (you are a bloody ninja, after all), allowing you to shoot out searchlights, and then instantly respawns the searchlights and bombards you with long-range rockets again.

Tämä ei sitten taas kuulosta enää ollenkaan hyvältä.  :???:
2239  Yleinen / Pelikeskustelu / Re: Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots : 26.05.2008 16:26


(ei mitään henkilökohtaista, mutta teidän kahden paasaustanne jaksa kukaan lukea)
2240  Yleinen / Pelikeskustelu / Re: Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots : 26.05.2008 14:08
Ihme touhua.

Teppo puhuu suurimmalta osin täyttä asiaa ja tuo oman mielipiteensä esiin, mutta sitten jotkut osaa ottaa hänen mielipiteensä lähes henkilökohtaisena loukkauksena ja älytön soppa on valmis.

Itse en ole missään vaiheessa pitänyt MGS:n tarinankerronnasta. Siitäkin huolimatta ensimmäinen osa oli hyvä ja pysyi vielä kasassa, mutta toisessa homma lähti täysin lapasesta ja minä en ainakaan pystynyt nauttimaan MGS2:n "pelaamisesta" tippaakaan. MGS2 oli sellainen pohjanoteeraus että kolmosta ei tullut edes hankittua/pelattua.

Mitä kontrolleihin tulee niin Splinter Cell sarjan kontrollit ovat aina toimineet omiin sormiini huomattavasti paremmin kuin MGS:n, mutta sitähän ei voi mainita tässä topicissa koska Splinter Cell on typerää jenkkihuttua.

.
2241  Yleinen / Vapaa sana / Re: Mitä tapahtui tänään? : 25.05.2008 21:07
Enemmän huolestuttaa se että seuraavan viikon ainoa peliuutislähdefoorumi on pelaajalauta  :o

Voit sinä niitä Neogafin juttuja lukea ilman kommentointiakin, älä huolestu. Ei tarvitse tänne tulla.  :)
2242  Yleinen / Pelikeskustelu / Re: God Hand : 25.05.2008 20:33
Mun japsiversion mukana tuli kyseinen läpyskä. Eli ei sinänsä ihme, etteivät julkaisseet sitä Japanissa erikseen.

Hmh, näyttäisi siltä että siitä puuttuu joitakin pelin raitoja... onko tämä totta?

Ei mitään tietoa, en ole peliä pahemmin pelannut, saati OST:ia kuunellut.
2243  Yleinen / Pelikeskustelu / Re: God Hand : 25.05.2008 20:14
Se on myös sääli että tuosta pelistä ei ole koskaan julkaistu virallista soundtrackia.

Mun japsiversion mukana tuli kyseinen läpyskä. Eli ei sinänsä ihme, etteivät julkaisseet sitä Japanissa erikseen.
2244  Yleinen / Popkeskustelu / Re: Hauskin elokuva(kokemuksesi) : 25.05.2008 19:52
En muista nauraneeni vedet silmillä leffan äärellä sitten Jackass 2:n.

Pieru-kikkeli-kakka-oksennus-huumorin lakipiste. Suosittelen ehdottomasti.

Niin, ja kannattaa muistaa katsoa myös se Jackass 2,5. Täydentää kokemuksen.

2245  Yleinen / Vapaa sana / Vs: Linkkiketju : 24.05.2008 20:39
Speed Cooking!

Näille tuli repeiltyä aika pahasti viime yönä.  :lol:
2246  Yleinen / Laitteet, rauta ja ohjelmistot / Vs: Kysy/vastaa raudasta : 24.05.2008 20:34
Elikkäs tässä alkavien Mac huurujen kourissa täytyy kysyä: Eli miten helppoa Maciin on laittaa Windows? Esim. XP? Entäs toimiiko miten hyvin? Alkanut MacBookin osto kiinnostaa huimasti ja olen jopa harkinnut myyväni tämän n. 2 vuotta vanhan PC:n alta pois. Tiedä sitten mikä siinä Omenassa viehättää...

Päätät vain, kuinka ison osan kovosta jätät Windowssille, heität asennus-CD:n sisään ja syötät rekisteröintinumeron pyydätteässä. Jossain välissä piti muistaakseni polttaa vaadittavat driverit levylle, mikä on sekin tehty idioottivarmaksi.

Kannattaa myös hankkia Parallels Desktop -ohjelma, jolla saat molemmat käyttikset pyörimään rinnakkain saumattomasti. Muuten joudut aina sammuttamaan jomman kumman käyttiksen toiseen siirryttäessä.
2247  Yleinen / Pelikeskustelu / Re: Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots : 24.05.2008 15:36
Niin mainitsin MGS:n siinä viestissä koska se oli peli jota eniten odotin. Ja on toki edelleen muutamasta suunnittelumokasta huolimatta. Ja jos tuo ADHD heitto meni ohi niin itkun paikkahan tässä kai on.

Enemmänkin naurun paikka.

Joku tarkkaavaisuushäiriöiden liittäminen SoA:n tarinaan on ihan järjetöntä. Tiesitkö, että tarinoita kerrotaan myös pelien ulkopuolella? Vieläpä paljon paremmin. Suosittelen tutustumaan muuhunkin kuin niihin piikkitukkafantasioihin.


Mähän pelasin SoAn. Ilmeisesti se tarina piti avata jollain koodilla.

Sun kanssa on kyllä mahtavaa väitellä. Kuin puhuisi muulille, joka on kuollut.

Pointtini: kyse ei ole mistään keskittymistä vaativasta suorituksesta. Se, että satun pitämään SoA:n tarinasta, ei tarkoita, että olisin joku saatanan vatipää, joka ei osaa ajatella.

Ja lopeta se SoA:n tunkeminen huonoihin provoyrityksiisi. Etsi sieltä Neogafista (itse en pysty ilman accoa) muutaman kuukauden takainen äänestystopikki parhaille rpg-peleille, niin tajuat, kuinka suosittu peli on kyseessä.
2248  Yleinen / Pelikeskustelu / Re: Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots : 24.05.2008 14:15
Niin mainitsin MGS:n siinä viestissä koska se oli peli jota eniten odotin. Ja on toki edelleen muutamasta suunnittelumokasta huolimatta. Ja jos tuo ADHD heitto meni ohi niin itkun paikkahan tässä kai on.

Enemmänkin naurun paikka.

Joku tarkkaavaisuushäiriöiden liittäminen SoA:n tarinaan on ihan järjetöntä. Tiesitkö, että tarinoita kerrotaan myös pelien ulkopuolella? Vieläpä paljon paremmin. Suosittelen tutustumaan muuhunkin kuin niihin piikkitukkafantasioihin.



2249  Yleinen / Pelikeskustelu / Re: Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots : 24.05.2008 12:54
Aika vitun köyhää mainita joku Wii tässä keskustelussa...

Mutta sulla on siis ADHD asia selvä. Ei ihmekään, että SoA:n tarina on sinusta niin hyvä.

Oli kyllä taas niin jäätävä vastaisku, etten tiedä mitä pitäisi sanoa. SoA:n tarinasta pitäminen, sen konteksti MGS:n valikkosysteemiin, ADHD... Olen sanaton.

Wiin mainitseminen olisi tosiaankin pitänyt jättää tekemättä. Sehän on kuitenkin sinun hommaasi:

En tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa... Clover-tiimiltä mättöpeli ja kunnon gorella.

Mikä vitun mgs4?
2250  Yleinen / Pelikeskustelu / Re: Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots : 24.05.2008 12:16
Snake Eater oli sarjan paras peli, koska se oli hitain ja vaikein ja monimutkaisin/puolisin. Siihen uppoutuminen vaati aika tavalla keskittymistä.

Harmi jos ininää on liikaa kuunneltu...

Mikä ei taas vaikuta mitenkään siihen, että pelin inventaariosysteemi oli täysin paska. Kaltaisesi rpg-valikkonyysääjät varmaan toki rakastavat sitä nysväämistä, mutta on myös pelaajia, jotka haluavat tehdä jotain muuta.

Jep ja kiitos teille, että menetimme stamina systeemin, camoflaugen, varuste kokoonpanon suunnittelun ja saimme kaupan päälle vielä leijuvan crosshairin.

Jossain ennakossakin mainittiin jo, että Snake tuntuu nelosessa tarpeeksi kätsyltä, että sillä voi helposti haastaa takaa-ajajat suorassa tulitaistelussa. Hubaa.

Kiitos todellakin. Saamme pelattavamman, hauskemman ja monilla tavoin realistisemman pelin (voi ei, pakko syyä kilotolkulla paskaa parin minuutin välein, pakko vaihtaa vaatteita keskellä ei mitään, ettei joudu nähdyksi, pakko vaihdella aseita mystisen jättitilan kautta, jotta ne saa nopeasti käytettäväksi, jne.).

Mutta hei, onneksi sulla on Wii.
Sivuja: 1 ... 70 71 72 73 74 [75] 76 77 78 79 80 ... 87
Pelaajalauta 2007-2025
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines