Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Kalenteriin linkitetyt tapahtumat
  • Pokemon Let's Go Pikachu & Let's Go Eevee: 16.11.2018
  • Pokémon Sword & Shield: 15.11.2019
  • Pokémon Mystery Dungeon - Rescue Team DX: 06.03.2020
  • Pokémon Sword & Shield: The Isle of Armor DLC 1: 17.06.2020
  • Pokémon Sword and Shield DLC 2: The Crown Tundra: 22.10.2020
  • New Pokémon Snap: 30.04.2021
  • Pokémon Shining Pearl & Brilliant Diamond: 19.11.2021
  • Pokémon Legends: Arceus: 28.01.2022
  • Pokemon Violet & Scarlet: 18.11.2022
Sivuja: 1 2 3 4 [5]
Tulostusversio
Aihe: Pokemon  (Luettu 45379 kertaa)
Vs: Pokemon « Vastaus #120 : 06.02.2022 18:53 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 040 Basaaripisteet: 14 Profiili Pelissä on paljon hyviä parannuksia kivikautiseen mainlineen nähden. Melkein reaaliaikaiset taistelut, pokepallojen heittelyn helppous, vieno seikkailun maku kun karttaa saa tutkia vapaasti jne. Mutta lastentauteja ja edellisistä peleistä jääneitä vikoja on roppakaupalla. Luulisi, että BotW:ista niin paljon mallia ottava peli uskaltaisi antaa pelaajan seikkailla nopeasti pelin aloittamisen jälkeen, mutta ehei. Tunnin hidas tutoriaali jossa juostaan muutama kymmenen metriä ja kuunnellaan aivokuollutta dialogia ei tunnu loppuvan ikinä. Onneksi sen jälkeen pelaaja saa juosta pitkään ennen keinotekoista seinää.

Tässä tuleekin vastaan yksi pelin suurimmista vioista, joka on haasteen puute. Heti alussa pelimaailmasta löytyvät superpokemonit vaikuttivat pelottavilta ja hauskoilta rajoituksilta sille minne pelaaja voi juosta. Valitettavasti ne on naurettavan helppo peitota koska tilanne on 6 omaa pokemonia vastaan yksi villi. Juuri edellisellä sessiolla voitin lvl60! Alakazamin omalla lvl20 tiimillä. Pistin vaan sille poisonin ja pyörittelin tiimiä ympäri iskien jokaisella uudella pokemonilla, joka edellisen kuoltua saa aina yhden iskun sisään. Tätä voi isolla revive-pankilla jatkaa loputtomiin. On käsittämätöntä että tällainen on mahdollista ja herää kysymys pelitestattiinko wild-pokemoneja laisinkaan.

Muita isompia miinuksia ovat pelimaailman tyhjyys, Pokemonien liian helppo evolvaus/liikkeiden oppiminen ja tylsät sidequestit. Grafiikat eivät yllättäen itseäni edes häirinneet, koska tätä on totuttu näkemään Pokemonilta jo vuosikymmenet. En tiedä vielä mikä tämän pelin end-game on vai onko sellaista laisinkaan? Voi olla, että peli jää kesken jos haastetta ei löydy mistään.


« Viimeksi muokattu: 07.02.2022 08:25 kirjoittanut zoukka »
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 4 [5]
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2022
Powered by SMF 1.1.16 | SMF © 2006-2008, Simple Machines