Etusivu
Foorumi
blogit
Kalenteri
Haku
Jäsenet
Rekisteröidy
Tuoreimmat viestit
Tervetuloa,
Vieras
. Ole hyvä ja
kirjaudu
tai
rekisteröidy
.
Jäikö
aktivointisähköposti
saamatta?
1 tunti
1 päivä
1 viikko
1 kuukausi
Ikuisesti
Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Pelaajalauta
>
Yleinen
>
Pelikeskustelu
Aihe: Pokemon
Kalenteriin linkitetyt tapahtumat
Pokemon Let's Go Pikachu & Let's Go Eevee: 16.11.2018
Pokémon Sword & Shield: 15.11.2019
Pokémon Mystery Dungeon - Rescue Team DX: 06.03.2020
Pokémon Sword & Shield: The Isle of Armor DLC 1: 17.06.2020
Pokémon Sword and Shield DLC 2: The Crown Tundra: 22.10.2020
New Pokémon Snap: 30.04.2021
Pokémon Shining Pearl & Brilliant Diamond: 19.11.2021
Pokémon Legends: Arceus: 28.01.2022
Pokemon Violet & Scarlet: 18.11.2022
Sivuja:
1
2
3
4
[
5
]
« edellinen
seuraava »
Aihe: Pokemon (Luettu 73596 kertaa)
Vs: Pokemon
« Vastaus #120 : 06.02.2022 18:53 »
zoukka
guli
Jäsen
Viestejä: 5 054
Basaaripisteet:
14
Pelissä on paljon hyviä parannuksia kivikautiseen mainlineen nähden. Melkein reaaliaikaiset taistelut, pokepallojen heittelyn helppous, vieno seikkailun maku kun karttaa saa tutkia vapaasti jne. Mutta lastentauteja ja edellisistä peleistä jääneitä vikoja on roppakaupalla. Luulisi, että BotW:ista niin paljon mallia ottava peli uskaltaisi antaa pelaajan seikkailla nopeasti pelin aloittamisen jälkeen, mutta ehei. Tunnin hidas tutoriaali jossa juostaan muutama kymmenen metriä ja kuunnellaan aivokuollutta dialogia ei tunnu loppuvan ikinä. Onneksi sen jälkeen pelaaja saa juosta pitkään ennen keinotekoista seinää.
Tässä tuleekin vastaan yksi pelin suurimmista vioista, joka on haasteen puute. Heti alussa pelimaailmasta löytyvät superpokemonit vaikuttivat pelottavilta ja hauskoilta rajoituksilta sille minne pelaaja voi juosta. Valitettavasti ne on naurettavan helppo peitota koska tilanne on 6 omaa pokemonia vastaan yksi villi. Juuri edellisellä sessiolla voitin lvl60! Alakazamin omalla lvl20 tiimillä. Pistin vaan sille poisonin ja pyörittelin tiimiä ympäri iskien jokaisella uudella pokemonilla, joka edellisen kuoltua saa aina yhden iskun sisään. Tätä voi isolla revive-pankilla jatkaa loputtomiin. On käsittämätöntä että tällainen on mahdollista ja herää kysymys pelitestattiinko wild-pokemoneja laisinkaan.
Muita isompia miinuksia ovat pelimaailman tyhjyys, Pokemonien liian helppo evolvaus/liikkeiden oppiminen ja tylsät sidequestit. Grafiikat eivät yllättäen itseäni edes häirinneet, koska tätä on totuttu näkemään Pokemonilta jo vuosikymmenet. En tiedä vielä mikä tämän pelin end-game on vai onko sellaista laisinkaan? Voi olla, että peli jää kesken jos haastetta ei löydy mistään.
«
Viimeksi muokattu: 07.02.2022 08:25 kirjoittanut zoukka
»
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Sivuja:
1
2
3
4
[
5
]
« edellinen
seuraava »
Pelaajalauta
>
Yleinen
>
Pelikeskustelu
Aihe: Pokemon
Siirry:
Ole hyvä ja valitse kohde:
-----------------------------
Yleinen
-----------------------------
=> Pelikeskustelu
===> Peliseura
=> Laitteet, rauta ja ohjelmistot
=> Popkeskustelu
=> Vapaa sana
-----------------------------
Basaari
-----------------------------
=> Kaupankäynti
-----------------------------
Blogit
-----------------------------
=> Roki7 Finblog
=> Kubs's Blog
=> Riepu's Blog
=> Fyysinen Preesens7 Finland Blog
=> Freijon buuginurkka
=> MasterTK's Blog
=> JGW
=> KOSHIRRO7 Finland Blog
=> AIKA RYHTYÄ TAKTISEKSI
=> Jälkijuna
=> zoukka of the axe
=> Fiilistelyä
=> Americans don't eat parsley
=> Nuotiopaikka
=> Deep Blue Sea
=> Turhaa täynnä
=> sleepy's zzz
=> Elokuvablogi
=> miggen epäviralliset mielipiteet
=> Kieroblog
=> Ilkimys's Blog
=> Mixba's Blog
=> miikaantti's Blog
=> miikaantti's Blog 2
=> Sekoanalyysi
=> echoes's Blog
=> Äijä-blogi
=> Kotini on viidakkoni
=> Pahempaa
=> rauhan_rikkoja's Blog
=> Tuuri_Juoppo's Blog
=> Wanhan jäärän korinoita.
=> Youtube-pelaajan Päiväkirja
=> 眉に唾をつける
=> lamistoo
=> onlineclass