Näköjään maaliskuussa kirjoittanut viimeksi, mutta tuon jälkeenkin tätä on pelattu ihan huolella.
Tuolla ylempänä mainitulla hahmolla tuli lopulta pelattua yli 400 tuntia rakentelun ja quest modien ansiosta.
Viimeinen rakennus projekti oli oma kartano snap & build + muutaman muun modin avulla ja se oli aluksi aika epätoivoinen projekti.
Kaikki seinät oli toiselta puolelta valkoista tiiltä joka näytti varsin ankealta joten mun oli pakko laittaa kaksi seinää sisäkkäin. Vaikeampaa mitä uskoisi.
Olin kuitenkin lopulta tyytyväinen ja siitä (kuten monesta muustakin) on video viestin lopussa.
Quest modeista tulee kunnon wall of text joten laitan spoilereihin.
Kaikki xbox onelle.
Tuon jälkeen aloin pelaamaan pahiksena ja nuka worldissa aloin kunnon raider pomoksi.
Raider outpostien rakentaminen oli suorastaan raikas tuulahdus sen jälkeen kun yritti kaikista paikoista tehdä siistejä hyvänä tyyppinä pelatessa.
Nyt tuli käytettyä paljon ihan vaan pelin omia prefab taloja ja muuta vastaavaa.
Beth on vaan onnistunut tuonkin homman tekemään typerästi sillä raiderien määrää ei voi mitenkään rajoittaa vaan se riippuu ihan pelaajan karisma arvosta.
Jos sulla on karisma 10 niin jokaiseen raider outpostiin tulee 20 tyyppiä. Tuohon löytyi onneksi simppeli hot fix modi joka muuttaa homman niin, että jos sulla on viisi tyyppiä outpostissa jotka ei tee mitään niin lisää ei tule.
Tuli myös käytettyä slavery modia jolla saa porukkaa kahleisiin, siivoamaan jne, mutta tietenkään et voi jotain random npc hahmoa ottaa vangiksi vaan tuossa on pakko käyttää oman jengin porukkaa.
Tuli sitten otettua tapetuilta raidereilta, rust devilseilta ja muilta vaatteita sekä ostettua esim postimiehen vaatteet ja laitoin noita sitten omalle jengille.
Viime vloppuna tuli taas jatkettua pelaamista parin kuukauden paussin jälkeen ja uusina modeina hommattua mönkijä sekä täysi kokoinen giddyup buttercup hevonen.
Pahiksena pelatessa isoin vika oli se, että pelissä ei voi olla kunnolla paha. Peruspelin puolelta tulee lähinnä mieleen jääkaapista löytyvän pojan myyminen kun olet viemässä sitä kotiin.
Far harbor sitten taas yllätti varsin positiivisesti:
Tuolla hahmolla tuli lopulta pelattua 170 tuntia.
Koko tuon ajan käytin madness modia joten sekä itse, että vihut teki 3x määrän vahinkoa ja armor rating mulla oli 7. Ekat muutama kymmenen tuntia tuli kuoltua aika monesti.
Lisäksi mulla oli käytössä vieläkin hitaampi tasojen nousu ja tuon 170 tunnin jälkeen olin tasolla 43.
Eilen päätin aloittaa seuraavaksi survival peluun pleikkarilla, koska boxin modi tila on täynnä joten oli aika tsekata plesen mod tarjontaa.
Luonto modiksi valikoitui overgrowth. Sää modiksi weather redux joka tarjoaa erittäin pimeät yöt sekä rankempaa sadetta, sumua ja pöly sekä plasmamyrskyjä.
Valoksi vanilla pip-spotlight. Kulkemista nopeuttamaan subway runner joka yhdistää osia kartasta metrotunnelin avulla. Toki ne täytyy ensin putsata vihollisista.
Myös pari muuta visuaaliseen antiin vaikuttavaa modia tuli otettua sekä simple camping jonka avulla voi tehdä mukana kannettavan makuupussin ja nuotio tarvikkeet ruoan tekemistä varten.
Sitten niitä videoita.
Siellä on se kartano, raider outpostit sekä modien esittely pätkä jossa on nuo pleikkarin modit sekä xbox onelle se buttercup hevonen, mönkijä sekä zombie arcade arena.