Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Kalenteriin linkitetyt tapahtumat
  • Formula One 2010 -julkaisu: 24.09.2010
Sivuja: 1 ... 52 53 54 55 56 [57] 58
Tulostusversio
Aihe: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC)  (Luettu 407272 kertaa)
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #1680 : 16.03.2011 17:02 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili
Ai niin tärkein toive peliin olisi varioiden uusiminen ja mekaaniset viat.
esim. rengas vois mennä näin pienemmissä kolhuissa.
ja näin siis tuo rengasvalliin uppoaminen.
kolarit herkemmiksi, tulee jänniä kisoja kun kukaan ei voi ihan hulluna vääntää. Tai sitten, että sitä herkkyyttä voi säätää. Myös auto voi jäädä hiekalle kiinni eli sutia hiekalla jos käy huonosti.
Missään auto pelissä ei oikein ole sellaista vauriomallinusta, siis eihän f1 autolla tarvi paljoa osua kun rengas menee vinoon!

Olen melkein samoilla linjoilla  ;)

- Rengas laahustaa ja muutenkin auto hajoaa (Takasiipi) voi ajaa varikolle ja kekseyttää sinne.
- Takasiipi hajoaa ja tekniset murheet AI ja itselle (Asetuksista).
- 5-10 minuutin Harjoitukset Onlineen.
- Replay/Higlights Onlineen (Lopussa voisi katsoa kisan kuvakulmalta eri kuskeilta tai pieni muotoinen higlights loppuun)
- Replay mahdollisuus nähdä AI silmin tilanne.
- Ei ajeta yksin radalla, AI oikeasti ajavat radalla.
- Kypäriä enemmän tai itse voi suunitella.
- Sopimus asiat ja muutkin Urassa olisi realista (Kävelyä varikolla yms.)
- Palkintokoroke.
- SC, Lämmittelykierros ja jäähdytys kieros (Ajaa varikolle ja nousee autosta yms. Manuaaliset ,mutta ei kokonaan manuaaliset paitsi ei 2006 lämmittelykierrosta jossa ei ollut mitään tehtävää)
- Bugit korjattu.
- Radioviestit aidommaksi (Ei jankuta Ferrarista ja ilmoittaa aikaisemmin sateesta, '' Parin minuutin päästä taitaa sataa, ole varovainen '')
EDIT - Playstation Networkkiin päivityspaketteja (Sponsori ja kuskivaihdokset)

Moni tiimi on kiinostunut minusta

http://www.youtube.com/watch?v=5xQEIalu6FM
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #1681 : 16.03.2011 17:08 »
IcemanRally Jäsen Viestejä: 71 Basaaripisteet: 0 Profiili Turva-auto olisi 2011 pelissä todella jees, tosin sen voi pahimmassa tapauksessa kusta kunnolla, esim. tekoälykuskit ei hidasta tarpeeksi mutta ei olla pessismistisiä :). Podium ja pieni kansallislaulun tynkä nostaisi tunnelmaa huomattavasti mutta ite haluaisin kunnon lämmittelykierroksen. Että renkaat saisi lämmitettyä sutimalla, ei niinkuin F1 06 jossa renkaita ei saanut millään lämpimiksi nopeusrajoituksen takia. Ja tottakai kypäräeditori.

EDIT: Tottakai kunnon talvitestit Jerezissä, Barcelonassa ja Bahrainissa olisivat poikaa ja antaisi enemmän F1-maailmassa olemisen tuntua


« Viimeksi muokattu: 26.03.2011 07:27 kirjoittanut IcemanRally »
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #1682 : 16.03.2011 17:23 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili
Turva-auto olisi 2011 pelissä todella jees, tosin sen voi pahimmassa tapauksessa kusta kunnolla, esim. tekoälykuskit ei hidasta tarpeeksi mutta ei olla pessismistisiä :). Podium ja pieni kansallislaulun tynkä nostaisi tunnelmaa huomattavasti mutta ite haluaisin kunnon lämmittelykierroksen. Että renkaat saisi lämmitettyä sutimalla, ei niinkuin F1 06 jossa renkaita ei saanut millään lämpimiksi nopeusrajoituksen takia. Ja tottakai kypäräeditori.

2006 sai lämmiteltyä renkaat, typerällä keinolla jossa meni renkaat rikki  :P
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #1683 : 18.03.2011 00:57 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Codemasters sai F1 2010 -pelistään BAFTA-palkinnon, joka on yksi alan arvostetuimpia kädenojennuksia. Muiden ehdokkaiden joukossa oli muuan pienen budjetin peli nimeltään Gran Turismo 5...

www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #1684 : 18.03.2011 07:34 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili
Codemasters sai F1 2010 -pelistään BAFTA-palkinnon, joka on yksi alan arvostetuimpia kädenojennuksia. Muiden ehdokkaiden joukossa oli muuan pienen budjetin peli nimeltään Gran Turismo 5...



Ohhhoh... No olihan Codemastersin peli aika mahtava jos vertailee Sonyn tekimiin.
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #1685 : 18.03.2011 08:38 »
Runner Jäsen Viestejä: 593 Basaaripisteet: 0 Profiili Joo aika ison palkinnon saivat, samassa kategoriassa mm. Fifa myös, joten kyllä Codin oli pakko jossain tuossa pelissä onnistua :D Ja olihan tuo kyllä ylivoimaisesti paras F1-peli mitä on toistaiseksi markkinoilla nähty. Toivottavasti F1 11 on samanlaista.
-"No can do!"
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #1686 : 19.03.2011 11:32 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili
Joo aika ison palkinnon saivat, samassa kategoriassa mm. Fifa myös, joten kyllä Codin oli pakko jossain tuossa pelissä onnistua :D Ja olihan tuo kyllä ylivoimaisesti paras F1-peli mitä on toistaiseksi markkinoilla nähty. Toivottavasti F1 11 on samanlaista.

Kyllä. F1 2011 tulee olemaan varmasti parempi kuin F1 2010. Bugit poissa ja parannellut peliä ja uusia asioita. Tuo F1 2010 on varmaankin pohja tuolle F1 2011. Minun urassani pysähdyttiin tällä kertaan Valenciaan. Tässä olisi kisasta pienoinen kooste. Minulla oli enemmänkin matskua ,mutta päätin sitten laittaa pieniin osiin. Kävin kaksi kertaa varikolla ,mutta yksi varikkokäynti näkyy videossa.

Kisani: Lähdin toisesta ruudusta, edestä Vettel ja takaa Alonso. Alonso kömmähti startin ,koska Webber ja Button pääsivät hänestä ohi ja Alonso oli lopputuloksissa vasta 12. Vettel, Minä ja Webber oli kärki. Webber jäi meistä ja minäkin jäin sekunnin päähän Vettelistä. Parin kieroksen päästä Vettelin renkaat taisivat olla lopussa ja pääsin lähelle, kuitenkin liian myöhään. Yritin parissa paikassa ohitusta, ei onnistunut ja minunkin renkaani oli jo aika lopussa. Kärräsin samalla kieroksella Vettelin kanssa varikolle. Huomasin sadetta ja muutin taktiikkaa varikko suoralla, pehmeistä pehmeisiin. Ohitin parin kieroksen päästä Vettelin heittämällä. Hänellä oli kovat ja minulla pehmeät. Loputkin autot suuntasivat renkaan vaihtoon ja nousin kärkeen. Sain Vetteliin vain viiden sekunnin eron kurottua. Oli kolme kierosta matkaan maali ja vettä oli vain tehnyt pieniä lammikoita rataan joten suuntasin varikolle vaihtamaan kovat renkaat alle ,koska pehmeät oli lopussa ja olihan sääntöjen mukaan pakko. Säntäsin varikolta Buttonin eteen kolmanneksi. Kieroksen ajoin Webberin perässä ,kunnes. Red Bullit säntäsivät varikolle peräkkäin ja myös takana oleva Button. Ajelin kieroksen kärjessä ja auto vähän heitteli yms. Minulla oli vain viiden sekunnin ero Vetteliin ja luulin ettei pahemmaksi sää muuttuisi ,mutta kohtalo oli eri mieltä. Luistelin viimeisiin mutkiin ja oli pakko päästää reilunpelin hengessä Vettel ohi. Myöskin tallikaveri Button pääsi ohi ,mutta ei samassa mutkassa. Buttonin päästettyäni Webber tunki ohi. Päästin hänet ohi taino vauhdoin ns. kaistaa ,mutta en tiennyt ,että Webber oli siellä. Webber spinnautti itsensä ja sain pidettyä auton sladissa. Olin huhhuh enää viimeinen mutka. Viimeisessä mutkassa menee niin leveäksi ,että oksat pois. Schumacher on isku paikassa ja itseltäni lähtee auto lapasesta ja suoraan hänen kylkeen, noh onneksi ei auto särkynyt kummaltaan. Renkaani juuttui hänen renkaat väliin ja käännyin oikealle jotta pääsisin irti, Webber täräyttää suoraan perään ja hän keskeyttää. Sijani kisassa oli 4. Kiitos kun jaksoit lukaista. Seuraava kisa on Englannin, Silverstone josta en tykkää.

http://www.youtube.com/watch?v=syr8VRzsFSI

EDIT

Lopputulokset.

1. Vettel / Red Bull
2. Button / Mclaren
3. Schumacher / Mercedes
4. Ice / Mclaren
5. Massa / Ferrari
6. Webber / Red Bull
7. Kobyashi / BMW Sauber
8. Petrov / Renault
9. Barricello / Williams
10. Rosberg / Mercedes
.
.
12. Alonso / Ferrari
13. Buemi / Toro-Rosso
14. De La Rosa / BMW Sauber
15. Kovalainen / Lotus


« Viimeksi muokattu: 19.03.2011 11:38 kirjoittanut IceCold »
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #1687 : 24.03.2011 00:29 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Play.comista. Näyttää viralliselta eikä placeholderilta.




It begins...
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #1688 : 24.03.2011 01:19 »
Player9 Vieras Harvinaisen samannäköinen kuin 2010:ssä, mutta ihan hieno silti.
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #1689 : 24.03.2011 07:25 »
Runner Jäsen Viestejä: 593 Basaaripisteet: 0 Profiili http://www.mtv3.fi/urheilu/f1/uutiset.shtml/2011/03/1300063/kovalainen-ajaa-1-harjoitukset

Artikkelin lopussa sanotaan, että Chandkokin annetaan ajaa kaudella myös kaksi kilpailua, Intian ja Korean GP:t.

Jos talli on lähellä pistesijoja, ja molemmat kuskit taistelevat niistä suht säännöllisesti, en näe tässä kyllä yhtikäs mitään järkeä. Kovalainen itsekin sanoi, että ainakaan omalla autollansa ei anna ajaa. Trullista ei sitten tie, mutta mun mielestä ainakin vähän turhaa mainostusta tollanen... Kuitenkin niitä kilpailuja varten on kaksi kilpakuljettajaa, ja varakuski on varalle.
-"No can do!"
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #1690 : 24.03.2011 10:52 »
jan0000 Jäsen Viestejä: 4 Basaaripisteet: 0 Profiili

Itse haluaisin turva-auton ja lämmittely- ja jäähdyttelykierroksen. Varsinkin viimeinen olisi mun mielestä tosi kiva.

Turva-auto olisi todella mukava, mutta tuo lämmittelykierros pitäisi olla manuaalinen eli siellä voi tulla virhe ja ensimmäisenä oleva kuski esim. onlinessa päättää tahdin ja se vaikkutaa renkaiden lämpöön tuo kierros, miten siis lämmität renkaita.

muita uudistuksia
- podium
- ulos ajon jälkeen voi kävellä autosta ulos ja kävellä varikolle tai ottaa kyyti
- renkaat yhtä huonot kun oikeasti
- KERS
- rengasvallit voi hajota (samallailla kun Gridissä), ja esim kun ajaa rengasvalliin auto uppoaa sinne. pahimmassa tapauksessa niin kuin Kovalainen
Espanjassa 2008
- ja paljon muuta kivaa

ei mitään kerssejä peliin kiitos nykynen systeemi on hyvä saa tehä kunnolla töitä että pääsee ohi :D mä dikaan
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #1691 : 24.03.2011 12:48 »
ohjeah Jäsen Viestejä: 149 Basaaripisteet: 0 Profiili

ei mitään kerssejä peliin kiitos nykynen systeemi on hyvä saa tehä kunnolla töitä että pääsee ohi :D mä dikaan

Kyllähän KERS tulee pelistä jossain muodossa löytymään erittäin suurella todennäköisyydellä, koska se oikeista Formuloistakin tulevalla kaudella löytyy. Eihän se tosin välttämättä ohituksia juurikaan helpommaksi tee, koska lähes jokaisella tallillahan tuo on käytössä. Enemmänkin ohituksia tullee helpottamaan avattava takasiipi, jonka avulla takaa tuleva voi ohitusta yrittää.

Jännä sinänsä nähdä miten CM lähtee alkavan kauden uudistukset peliin toteuttamaan. Vaatii pelaajalta jo melkoista sorminäppäryyttä ja keskittymistä, jos ajaessa pitää käyttää KERSiä, säädellä takasiipeä ja siinä sivussa vielä kikkailla moottoriasetusten ja muiden kanssa.


« Viimeksi muokattu: 24.03.2011 12:59 kirjoittanut ohjeah »
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #1692 : 24.03.2011 13:31 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Codiesin twitteristä hetki sitten:

Lainaus
We’ve an exciting announcement about #F12011 at 2PM GMT today, make sure you’re following @formula1game for all the latest news!


Kello neljältä Suomen aikaa saamme jotain!

www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #1693 : 24.03.2011 14:00 »
Runner Jäsen Viestejä: 593 Basaaripisteet: 0 Profiili Voi perse, tuo minun viestini tuli nyt kyllä oikeaan lajiin, mutta virtuaalimaailmaan. ;D No, eipä mitään, täytyypä siirtää.

Neljän aikaan tietoa f1 2011:sta? Wau! Sitä odotellessa!
-"No can do!"
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #1694 : 24.03.2011 15:09 »
TheElepants Jäsen Viestejä: 241 Basaaripisteet: 0 Profiili 50 minuuttia vielä :O
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #1695 : 24.03.2011 15:19 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW F1 2011 -topic on auki!  Tästä eteenpäin kaikki 11-pelistä käytävä keskustelu siellä.  :)
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #1696 : 24.03.2011 15:57 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili
Play.comista. Näyttää viralliselta eikä placeholderilta.




It begins...

Hieno!
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #1697 : 29.03.2011 18:17 »
Minna Jäsen Viestejä: 567 Basaaripisteet: 0 Profiili Tuli taas pitkän tauon jälkeen itsekin innostuttua jälleen pelaamaan tätä. Kyllä tämä vaan edelleen yhtä nautittava ja hieno peli on. Näin, kun oikea F1-kausikin starttasi, niin varmasti tulee innostuttua pelaamaan tätä enemmänkin.

Australian GP:n loppuhetkillä alkoi satamaan, ja pieni jännitys siinä oli, kun johtoasemassa ajoin enkä mikään varmin sadekuski kuitenkaan. Kummasti se auto kuitenkin pysyi lapasessa. Toiset taisivat mennä vaihtamaan renkaansa, kun yhtäkkiä ero olikin parista sekunnista kasvanut isoksi, ja maalissa oli 12 sekuntia eroa kakkoseen. Onnistuin siis liukastelemaan maaliin asti kuivankelin renkailla.

Codemasters sai F1 2010 -pelistään BAFTA-palkinnon, joka on yksi alan arvostetuimpia kädenojennuksia. Muiden ehdokkaiden joukossa oli muuan pienen budjetin peli nimeltään Gran Turismo 5...

Ei paha. Tuota voi pitää hienona saavutuksena. Päihitti vielä GT5:sen, not bad!
030906 | 190308
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #1698 : 04.04.2011 18:30 »
Minna Jäsen Viestejä: 567 Basaaripisteet: 0 Profiili Tuplat, anteeksi!

Kun autoon saa kehitysosia, niin kyllähän ne sitten tulee automaattisesti autoon, vai pitääkö ne jotenkin "hakea"? En ole oikein kunnolla ymmärtänyt tuota Research & Development -kohtaa..
030906 | 190308
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #1699 : 05.04.2011 19:24 »
Runner Jäsen Viestejä: 593 Basaaripisteet: 0 Profiili Nah, mullakin ton kanssa joskus ongelmia. Joskus se päivittää ne, joskus ei, vaikka olisi jokasessa sessiossa sen ajanut.

Toi ei sitten ollut mikään virallinen vastaus vaan oma kokemus ;D
-"No can do!"
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #1700 : 10.04.2011 13:49 »
IcemanRally Jäsen Viestejä: 71 Basaaripisteet: 0 Profiili
Nah, mullakin ton kanssa joskus ongelmia. Joskus se päivittää ne, joskus ei, vaikka olisi jokasessa sessiossa sen ajanut.

Toi ei sitten ollut mikään virallinen vastaus vaan oma kokemus ;D

Omalla kohdalla osat usein valmistetaan vasta parin kisan päähän. BTW onko muilla tallin tavoitteet pikkasen överit?
Ajan toista kautta uralla Force Indialla ja jo avauskisassa odotettiin podiumia autolla, jolla tallikaveri Sutil taistelee sijoista 6-9 . Nyt kauden puolivälin tienoilla ei ole sitten tallipäälliköllä iloon asiaa ilman voittoa  :o
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #1701 : 10.04.2011 15:31 »
Runner Jäsen Viestejä: 593 Basaaripisteet: 0 Profiili Mulla Lotuksella toisella kaudella tavoitteet suurinpiirtein joka kisaan on aika-ajosijoitus 10-12 ja kisasijoitus 8-10. Varmaan koskaan tälle sektorille osunut varsinkaan kisoissa, mutta useesti ali tai yli... ;D
-"No can do!"
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #1702 : 10.04.2011 16:41 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili
Mulla Lotuksella toisella kaudella tavoitteet suurinpiirtein joka kisaan on aika-ajosijoitus 10-12 ja kisasijoitus 8-10. Varmaan koskaan tälle sektorille osunut varsinkaan kisoissa, mutta useesti ali tai yli... ;D
Itselläni oli tavoitteet Virginillä lopussa 3-6 ja vauhti ei aina vain riittänyt. Tämä oli ensimmäisellä kaudella. Tuon jälkeen siirryin Rellulle.
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #1703 : 12.04.2011 21:34 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili Virallinen FIGMA-lista
Suomen myydyimmät pelit tällä hetkellä

1. FIFA 2011 PC PS2 PS3 PSP Wii Xbox 360
2. NHL 2011 PS3 Xbox 360 ARVOSTELU
3. SingStar SuomiHitit PS2 PS3
4. WRC FIA World Rally Championship PC PS3 Xbox 360
5. Civilization V PC ARVOSTELU
6. F1 2010 PC PS3 Xbox 360
7. NHL Slapshot Wii
8. Sports Champions PS3
9. Wii Fit Plus Wii
10. Battlefield Bad Company 2 PC PS3 Xbox 360

Kuudentena  ;) Hyvää työtä Codies !
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #1704 : 21.04.2011 12:24 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili Minulla on edel. menossa harjoitukset (n. 8minuuttia jäljellä). Alkoi satamaan vettä hokessa (urassa) niin pystyin ajelemaan vielä jokunen viisi kierosta pehemillä ihan kevyesti vaikka satoi. Tuohon F1 2011 saisivat vähän kunnostaa tota sää juttua.
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #1705 : 22.04.2011 10:09 »
Bunder Jäsen Viestejä: 107 Basaaripisteet: 1 Profiili Pelasin äsken uraani Lotuksella ja kävi yksi hassu juttu. Kisa oli mennyt penkin alle ja olin maalissa 17. Mun kuski alkoi tuulettamaan maalissa sitä sijaa ja kun katoin tulokset niin olin muka voittanut kisan ja muut olivat jääneet kierroksen mulle, todellisuudessa jäin minuutin voittajalle. Eli aika pahoja bugeja.
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #1706 : 22.04.2011 10:18 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili
Pelasin äsken uraani Lotuksella ja kävi yksi hassu juttu. Kisa oli mennyt penkin alle ja olin maalissa 17. Mun kuski alkoi tuulettamaan maalissa sitä sijaa ja kun katoin tulokset niin olin muka voittanut kisan ja muut olivat jääneet kierroksen mulle, todellisuudessa jäin minuutin voittajalle. Eli aika pahoja bugeja.

Okei, mielenkiintoista. Itselläni kävi melkein samlla tavalla. Saksassa, pikapelissä. Ajoin sateella Lotuksella, Heikki Kovalaisella ja tulin maaliin 10. Tuloksissa olin 9 ja minulla on siitä videokin joten voin laittaa tubeen sen.
EDIT
Se on jo tubessa

http://www.youtube.com/watch?v=kpAmtMHaaWs&feature=related
Menkää kohtaan 2:40. Näette ,että olen 10 ,mutta kun Heikki tuulettaa lukee Finished 9 ja tuloksissa olen 9.  :???:


« Viimeksi muokattu: 22.04.2011 10:29 kirjoittanut IceCold »
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #1707 : 22.04.2011 13:48 »
sulo12 Jäsen Viestejä: 343 Basaaripisteet: 0 Profiili
Menkää kohtaan 2:40. Näette ,että olen 10 ,mutta kun Heikki tuulettaa lukee Finished 9 ja tuloksissa olen 9.  :???:
Alguersuari näytti katoavan edestäsi tuloksissa. Mulle kävi myös, kun olin 8 sijalla, mutta silloin kaikki tuli edeltäni varikolle 2 kierrosta ennen maalia, että ne ei kuitenkaan kadonneet.
http://olusf1.wordpress.com/
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #1708 : 22.04.2011 15:32 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili
Menkää kohtaan 2:40. Näette ,että olen 10 ,mutta kun Heikki tuulettaa lukee Finished 9 ja tuloksissa olen 9.  :???:
Alguersuari näytti katoavan edestäsi tuloksissa. Mulle kävi myös, kun olin 8 sijalla, mutta silloin kaikki tuli edeltäni varikolle 2 kierrosta ennen maalia, että ne ei kuitenkaan kadonneet.
Okei.
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #1709 : 22.04.2011 19:52 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili http://www.youtube.com/watch?v=nPa9jNz3-mk

F1 ''2013'' Germany Race Edit.
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Sivuja: 1 ... 52 53 54 55 56 [57] 58
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines