Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Sivuja: [1]
Tulostusversio
Aihe: Apex Legends  (Luettu 1063 kertaa)
Apex Legends « : 22.01.2021 08:08 »
Ephram Fiilistelijä Jäsen Viestejä: 7 363 Basaaripisteet: 0 Profiili Avataan tästä Apexille oma ketju hyvissä ajoin, 8. kauden alkuhulinoissa!  ;D Kausi alkaa 2. päivä helmikuuta.

Itselleni avautuu kohta mahdollisuus päästä pelaamaan tätä sekä Warzonea. mutta etukäteen Apex kiinnostaa enemmän. Switch-version ansiosta pelin voi ottaa helposti mukaan paria matsia varten, ja siinä on myös gyro-tähtäys. Tulee olemaan mielenkiintoista vertailla eroja. Voisi myös kuvitella, että Apexin next gen -päivitys on jo työstössä.

Kysymys: kuinka grindy pelin Battle Pass on? Paljonko joutuu tunteja keskimääriin lataamaan kaudessa, että saavuttaa maksimilevelin?
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti
tallennettu
Vs: Apex Legends « Vastaus #1 : 22.01.2021 12:26 »
Scarf Smokin' Sexy Style!!! Jäsen Viestejä: 2 394 Basaaripisteet: 4 Profiili
Avataan tästä Apexille oma ketju hyvissä ajoin, 8. kauden alkuhulinoissa!  ;D Kausi alkaa 2. päivä helmikuuta.

Itselleni avautuu kohta mahdollisuus päästä pelaamaan tätä sekä Warzonea. mutta etukäteen Apex kiinnostaa enemmän. Switch-version ansiosta pelin voi ottaa helposti mukaan paria matsia varten, ja siinä on myös gyro-tähtäys. Tulee olemaan mielenkiintoista vertailla eroja. Voisi myös kuvitella, että Apexin next gen -päivitys on jo työstössä.

Kysymys: kuinka grindy pelin Battle Pass on? Paljonko joutuu tunteja keskimääriin lataamaan kaudessa, että saavuttaa maksimilevelin?

Ihan helvetisti, pari tuntia päivässä ainakin. Kannattaa se ensimmäinen Battle Pass kuitenkin hankkia kokeilumielessä. Uskon, että Respawn panostaa Season 8:iin kunnolla. Nykyisen kauden BP oli ensimmäinen, jota en jaksanut hinkata loppuun asti huonojen palkintojen takia.
The ultimate skill is to take up a position where you are formless. Those who are able to adapt and change in accord with the enemy and achieve victory are called divine.
tallennettu
Vs: Apex Legends « Vastaus #2 : 26.01.2021 19:14 »
Ephram Fiilistelijä Jäsen Viestejä: 7 363 Basaaripisteet: 0 Profiili

8. kauden gameplay-traileri. Siisti kasarimeininki.  8)

Koska Switch-versio viimein virallisesti esitellään? Varmaan viimeistään maanantaina. Nintendolta voi olla tulossa tällä viikolla myös Partner Showcase, joka varmastikin sisältäisi Apexin.

EDIT: Reseterassa yleensä asioista hyvin perillä oleva NateDrake sanoi, että Apexin Switch-version suhteen "suunnitelmat ovat muuttuneet hieman". Sen perusteella en enää odota sitä julkaistavan  8. kauden alkuun, vaan vasta hieman myöhemmin helmikuussa. Mikä syy sitten tälle onkaan.


« Viimeksi muokattu: 27.01.2021 06:38 kirjoittanut Ephram »
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti
tallennettu
Vs: Apex Legends « Vastaus #3 : 29.01.2021 18:04 »
Ephram Fiilistelijä Jäsen Viestejä: 7 363 Basaaripisteet: 0 Profiili Apexia pelasin tänään jokusen tunnin Duona. Toinen osapuoli oli PC:llä, eli kaikki cross-play-portit piti pitää auki.

Peli näyttää upealta, pyörii loistavasti ja kontrollit tuntuvat oikein napakoilta – mutta en osaa tähdätä tateilla, en yhtään, vaikka kuinka säätöjä etsin. Alkaa vahvistua kuva, että tattitähtääminen on minulle fine kasuaalimmassa toiminnassa ja yksinpeleissä, mutta kun homma on Apexin tyylistä verenhimoista saalistusta, jossa pienikin virhe yleensä maksaa koko matsin, ei siitä tule oikein mitään. Splatoon 2 on tainnut käynnistää prosessin, josta ei vain enää ole paluuta takaisin. Luojan kiitos NS-versio on tulossa, ja se tarjonnee pätevän vaihtoehdon. Toivottavasti Respawn on antanut gyrolle yhtä paljon rakkautta kuin tateille. Ymmärtävät kuitenkin varmasti ominaisuuden tärkeyden alustalla, kun vahvistivat kesällä ilman erillistä kysymistä sen olevan mukana pelissä.
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti
tallennettu
Vs: Apex Legends « Vastaus #4 : 03.02.2021 06:15 »
Ephram Fiilistelijä Jäsen Viestejä: 7 363 Basaaripisteet: 0 Profiili https://www.ea.com/en-gb/games/apex-legends/news/switch-launch-march-2021

Vielä reilu kuukausi, niin pääsee pelaamaan Apexia Switchillä. Onneksi hyvittävät battle passissa vähän tätä viivettä. Alun perin pelin piti varmastikin tulla eilen ulos. Taidan odottaa siis maaliskuuhun, sillä Xboxilla pelaamani levelit eivät kuitenkaan näkyisi Switchillä, kun peli ei tällä hetkellä cross progressiota tue.

Onneksi Panic Button oli mukana auttamassa – paras NS-porttitalo Saberin ohella.

EDIT:

Pelasin äsken puolisentoista tuntia Apexia Triossa, mutta tällä kertaa solona. Nautin pelistä jo huomattavasti enemmän, ja pääsin jo vähän kaatojenkin makuun. Arvelen syyksi sen, että PC-pelaajat puuttuivat pelistä kokonaan. Ero console-console ristiinpelaamisen ja PC-consolen välillä tuntui suurelta. Rokottivat noobia aiemmin oikein kunnolla, mutta tänään virheillekin oli vähän sijaa ja tulitaistelut olivat nautittavia, kun vastapuolikin ampui välillä ohi. Aiemmin Duossa tuntui, että kuoli kun näytti naamaansa väärässä paikassa.



« Viimeksi muokattu: 04.02.2021 20:43 kirjoittanut Ephram »
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti
tallennettu
Vs: Apex Legends « Vastaus #5 : 18.02.2021 08:01 »
Ephram Fiilistelijä Jäsen Viestejä: 7 363 Basaaripisteet: 0 Profiili Apexin Switch-versiosta näytettiin puoli minuuttia pelikuvaa. Graafisesti portti on suurinpiirtein mitä odotin, mutta lopputulokseen vaikuttaa valtavasti se, pyöriikö peli kolmellakymmenellä freimillä tai kuudellakympillä. Aivan, siitä ei ota vieläkään selvää:

Amerikkalainen Direct, jossa Apexin ruudunpäivitys selvästi 30fps.

https://youtu.be/IVHbzcr1-D8?t=2474

Mutta mitä ihmettä: japanilaisten Directissa nähdään peli, jonka ruudunpäivitys onkin 60fps!

https://youtu.be/vlV1kMnMuJU?t=2252


Mihin uskoa? Sössikö jenkkivideossa joku alkuperäisen lähdemateriaalin frameraten? Jos Switchin Aoex näyttää tuolta ja pyörii samalla tavalla kuin alemmassa videossa ja sisältää vielä hyvän gyron, olisin siihen hyvin tyytyväinen.

Ehkä EA/Respawn antaa pian virallista infoa, kun peli on nyt kerran virallisesti "paljastettu."
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti
tallennettu
Vs: Apex Legends « Vastaus #6 : 17.03.2021 06:39 »
Ephram Fiilistelijä Jäsen Viestejä: 7 363 Basaaripisteet: 0 Profiili Portti tippui Switchille tosiaan tasan viikko sitten. Ihan paska, en kyllä pelaa.

Olen levelillä 80+ ja Battle Pass kohta 90...  ;D

Teknisesti tämä voisi olla parempikin (fps ei todellakaan ole vakaa 30, kun monta tiimiä ampuu samassa lokaatiossa), mutta luotan Panic Buttonin jatko-optimointeihin. Ihan parasta on, että gyro on Pro-ohjaimella aivan loistava ja omaa täydelliset säädöt. Tattitähtäyksen tavoin jokaista optiikankin vaihetta (eli kiikarin linssin läpi tähtäämistä) voi säätää erikseen, joka on avain koko hommaan. Liian usein voi säätää herkkyyksiä vain yhdessä paikassa, joka johtaa siihen, että gyro on liian kiikkerä ADSissa, jos yleisen tähtäämisen säätää herkemmäksi.

Kun sata tappoa tuli täyteen, peli otti tylysti apupyörät pois alta ja heitti minut pelaamaan tiimien kanssa, joiden veteraanipelaajilla on tuhansia tappoja. Haaste on valtaisa, mutta myös mieluinen. Hyvän matsin pelaaminen tuntuu näin hullun tyydyttävältä. Teen kyllä vieläkin niin typeriä virheitä ajoittain, että harmittaa tiimin puolesta.


« Viimeksi muokattu: 17.03.2021 11:38 kirjoittanut Ephram »
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti
tallennettu
Vs: Apex Legends « Vastaus #7 : 20.03.2021 15:40 »
Ephram Fiilistelijä Jäsen Viestejä: 7 363 Basaaripisteet: 0 Profiili https://www.youtube.com/watch?v=X-7Zb_vjil8

Tämä on ihan absurdia: suosin mieluummin yksityiskohdista riisuttua ja 20 fps:n tuntumaan tulitaisteluissa dippaavaa versiota sen sijaan, että pelaisin Series X -Apexia, joka on lukittu kuuteenkymppiin aina ja ikuisesti. Ymmärrän kyllä syyt, mutta tämä huvittaa kovasti itseänikin.

Mutta en vaan voi sille mitään, että nautin nykykondiksessakin Switch-versiosta monin verroin enemmän. Esimerkiksi Series X:llä Wingman oli minulle aivan paska ase, jolla en osunut edes  ladon seinään, mutta NS:n gyro tekee siitä helvetin tyydyttävän head shot -masiinan, jolla ysikymppisten paukuttelu palkitsee.

Luulen, että yksi syy tälle on, että olen tottunut pelaamaan Panic Buttonin kääntämiä pelejä gyrolla 30 fps:n frameratella. Doom, Wolfensteinit... Switchin Apex ei tunnu niin pahalta, koska lihasmuistiin on jäänyt muista lafkan peleistä niin paljon.

Uskon myös, että PB optimoi nyky-Switchille Apexia vielä sen verran paljon, että dipit kahteenkymppiin jäävät historiaan – ja jos (ja kun) tehokkaampi Switch tulee, niin päivittävät peliä parempi fps edellä. Nykyisen version ulkoasu on aivan fine minulle, vaikka hyppäisin sen pariin suoraan Series X -version kokeilemisen jälkeen.


Huvittava huomio muuten tuo DF:n pointti, miten Switch-version karumpi ulkoasu antaa joissakin tapauksissa jopa etua: kun muilla versioilla pelaava kyykistyy aluskasvillisuuden sekaan ja luulee olevansa edes puolittain piilossa, puuttuu NS-versiolla pelaavalta näkökentästään kaikki kasvillisuus ja vihollispelaaja törröttää tähtäimessä kuin kypsä porkkana!
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti
tallennettu
Vs: Apex Legends « Vastaus #8 : 20.03.2021 17:11 »
Scarf Smokin' Sexy Style!!! Jäsen Viestejä: 2 394 Basaaripisteet: 4 Profiili Otin aikaa, että pystyn pelaamaan peliä noin viisi minuuttia, ennen kuin tekisi mieli repiä hiukset päästä ja hypätä pää edellä kiveen ikkunasta. :) On meinaan niin saatanan kuppaista menoa tämä pelin meta tällä hetkellä.

Spitfire-meta on syöpää, Octanen käyttöaste on räjähtänyt käsiin — jokaisessa tiimissä on ADHD Octane juoksemassa ja pomppimassa ympäriinsä (hahmo olemattomalla skill ceilingillä ja loputtomilla eduilla; boosti vaan päälle niin loottaat nopeasti, healaat ja liikut nopeasti, väistelet nopeasti, ultilla puolestaan liikut naurettavaa vauhtia ympäri kenttää sekä sivuttais- että pystysuunnassa), Horizon on edelleen täysin rikki ääretöntä vitutusta aiheuttavan tacticalinsa kanssa, matchmaking on aivan hävytön dumpatessaan jatkuvasti vasta-alkajia tai muuten vaan aivokuolleita idiootteja kaltaisteni keskimääräistä parempien soolopelaajien harteille, ikään kuin se olisi minun tehtäväni pitää huoli siitä, että heilläkin olisi jotain mahdollisuuksia. Lisäksi Loba, jolla pääasiallisesti pelaan, on ollut nyt rikki kohta vuoden päivät: hahmon tactical toimii ehkä 30% ajasta. King’s Canyonin loot distribution on myös taas vaihteeksi päin helvettiä. Aina sama juttu: se saadaan kuukaudeksi pariksi kuntoon, kunnes jokin päivitys taas pilaa kaiken ja saat juosta ympäriinsä Ö-luokan aseilla ilman shieldejä ja reppua, samalla kun vastustaja — tottakai — löytää parhaat mahdolliset kamat.

Silti tätä vitun peliä on pakko hinkata koko ajan. Ja tätähän Respawn juuri haluaa, koukuttaa pelaajan psykologisilla vippaskonsteilla (lue: keinottelevalla matchmaking-systeemillä).
The ultimate skill is to take up a position where you are formless. Those who are able to adapt and change in accord with the enemy and achieve victory are called divine.
tallennettu
Vs: Apex Legends « Vastaus #9 : 01.04.2021 15:48 »
Ephram Fiilistelijä Jäsen Viestejä: 7 363 Basaaripisteet: 0 Profiili En kyllä oikein ymmärrä tätä Spitfireä; aseessa on hervottoman kokoinen lipas, nopea tulitus, olemattomasti rekyyliä. Pelaan yleensä metaa vastavirtaan ja valitsen jotakin muuta, mutta aina kun tämä käsille sattuu, ihmettelen miten hyvä se on eikä juuri omaa negatiivisia puolia. Onkohan viimeistään ensi kaudella tulossa nerffejä tähän?

Myöhemmin tänään aprillipäivän kunniaksi loottipoolissa kultainen Mozambique ja P2020. Piristävää, kun tulee etsittyä vaihteeksi vähän erilaisia aseita ensisijaisesti.  :)
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti
tallennettu
Vs: Apex Legends « Vastaus #10 : 01.04.2021 16:16 »
Scarf Smokin' Sexy Style!!! Jäsen Viestejä: 2 394 Basaaripisteet: 4 Profiili Spitfire buffattiin, jotta Rampartille olisi jotain käyttöä hahmon passiven ansiosta. Todellisuudessa Spitfiren buffista hyötyy eniten Horizon, joka voi ammuskella ja väistellä ilmassa valonnopeudella olemattomalla rekyylillä ja loputtomalla lippaalla. IitzTimmyhän teki täysin järjettömän maailmanennätyksen kyseisellä combolla:

https://youtu.be/wffVw6Z8Vaw

Respawn on kyllä täysin kujalla hahmojen tasapainoituksen osalta. Kutoskauden Rampart on edelleen täysi turhake, jolla ei tee mitään, seiskakaudella tuli Horizon, joka on edelleen aivan rikki ylivertaisten kykyjensä kanssa ja tällä kaudella saatiin Fuse, jolla ei myöskään tee yhtään mitään.

Tässä Albralelien huvittavat mietteet Horizonista:

https://www.reddit.com/r/apexlegends/comments/mfqp1m/albralelie_spitting_cold_hard_facts_about_horizon/

Hahmo sotii kaikkea sitä vastaan, mitä Respawn väittää Apexin olevan.

The ultimate skill is to take up a position where you are formless. Those who are able to adapt and change in accord with the enemy and achieve victory are called divine.
tallennettu
Vs: Apex Legends « Vastaus #11 : 26.04.2021 07:35 »
Ephram Fiilistelijä Jäsen Viestejä: 7 363 Basaaripisteet: 0 Profiili Olen huomannut, että paras tapa kehittyä pelissä on pelata cross-playta PC-puolella. Pelaan duoa säännöllisesti näin, ja noteeraan yleisen vaikeusasteen pompahtavan selvästi. On sielläkin toki huonoja pelaajia, mutta enemmän niitä, joiden edessä tuhoutuu yhdestä pienestä virheestä (jep, tiedän että silloin tällöin saattaa kohdata aimbot-huijareitakin). Se saa miettimään enemmän omaa sijoittumistaan, parantaen game senseä, jonka paremmalla sisäistämisellä on kenties suurin vaikutus omaan pelaamiseen.

Juuri game sensen oppiminen on minulle suurin haaste. En ole luontaisesti lahjakas hahmottamaan 2-3 tiimin välisiä taistelutilanteita. Splatoonissakin kesti pitkään, ennen kuin aloin tajuamaan siitä edes jotakin.

Apex on kyllä helvetin hyvä Battle Royale. Sikasiistiä pelata tätä Switchillä. Ja ehkä ensi viikolla tulee taas suurempi korjauspatch, kun uusi kausi alkaa?
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti
tallennettu
Vs: Apex Legends « Vastaus #12 : 05.05.2021 14:55 »
Scarf Smokin' Sexy Style!!! Jäsen Viestejä: 2 394 Basaaripisteet: 4 Profiili Ysikausi pärähti eetteriin eilen. Battle Pass on täyttä sontaa, enkä tiedä pistänkö viime kaudelta ansaitsemani harkot siihen. Rampart-skini on ainoa hyvännäköinen skini koko roskassa, mutta hahmolla ei valitettavasti tee mitään, eikä Respawnia tunnu kiinnostavan hahmon buffaaminen enempää. Ja tottakai Wraithin piti saada neljässadas Legendary-skin, ihan kuin hahmolla ei niitä jo tarpeeksi olisi. Samaan aikaan puolella hahmokaartista löytyy muutama kuppainen jeesustason skini.

Valkyrie on kauden uusi hahmo ja luoja paratkoon, mikä hahmo se onkaan! Heittämällä pelin coolein ja hauskin hahmo, jos pelaa sellaisilla ohjainasetuksilla, että lentämisestä tulee jotain. Käytännössä ilman taka-paddleja hyppy pitää olla mapattuna olkapäänappeihin, jos haluaa saada hahmosta mitään irti. Elite 2:n neljällä taka-paddlella lentäminen ja ohjusten ampuminen lennosta onnistuu todella luontevasti. Lentäminen on pirun intuitiivista, mutta en kuitenkaan usko, että se on Horizonin levitaatiopelleilyn kaltaisesti rikki, koska et pysty ampumaan käytännössä ollenkaan lennosta. Se tuo pelattavuuteen kuitenkin uuden dimension, jollaista ei yhdelläkään hahmolla ole tähän mennessä ollut. Titanfall-tason jumaluutta.

Serveritkin ovat nyt ensimmäistä kertaa ikinä siinä kunnossa, ettei input lag tunnu jokaisessa asiassa, mitä teet. Ainakin toistaiseksi. Vielä kun se 120Hz-moodi saataisiin konsoleille.

Ainiin, ja se Arenas-pelimuoto! Ei enää Battle Royalen sattumanvaraisuutta, vaan voit valita kamat omien mieltymyksiesi mukaan. Parhautta. Saa nyt nähdä, miten matchmaking tässä toimii; parilla ensimmäisellä yrityksellä peli tunki vastaan Apex Predator -rankin pelaajia. :lol:
The ultimate skill is to take up a position where you are formless. Those who are able to adapt and change in accord with the enemy and achieve victory are called divine.
tallennettu
Vs: Apex Legends « Vastaus #13 : 05.05.2021 15:10 »
Ephram Fiilistelijä Jäsen Viestejä: 7 363 Basaaripisteet: 0 Profiili Hemmetin siistejä juttuja kyllä tapahtuu nyt Apexissa.

Valk on makea hahmo, ja yksi hauskimmista pelata. Ei kuitenkaan tosiaan tunnu olevan varsinaisesti rikki. Ainakaan vielä.

Jouskarikin on todella siisti lisäys asevalikoimaan. Jotkut ovat jo valittaneet, että ase on osaavissa käsissä täysin ylivoimainen varsinkin pitkällä kantamalla. Lähitaistelussa sillä ei sitten teekään juuri mitään. Yksi tyydyttävämmistä aseista nakutella kunnon osumia liikkuviin/lentäviin vihollisiin.

Luojan kiitos Panic Button on hieman optimoinut NS-versiota pelistä, ja se pysyy nyt huomattavasti lähempänä 30 fps:n targetia, joka auttaa tulitaisteluissa huomattavasti. Kyllä vieläkin ajoittain takkuaa, mutta se on selvästi harvinaisempaa kuin viime kaudella.

Pistin tässä jokin aika sitten tattien herkkyyden pelissä aivan maksimiin. Normaalisti minulla ei olisi taitoa tähdätä tarkasti moisella yliherkkyydellä, mutta nyt voin hoitaa gyrolla hienosäädöt. Vielä kun saa 8Bitdo Pro 2:n ja siinä takanapit, joihin voisi sijoittaa hypyn ja kyykistymisen.

On se vaan herkkua!
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti
tallennettu
Vs: Apex Legends « Vastaus #14 : 05.05.2021 16:22 »
Scarf Smokin' Sexy Style!!! Jäsen Viestejä: 2 394 Basaaripisteet: 4 Profiili Muutama vinkki:

- ”Auto-Sprint” kannattaa laittaa päälle: vasemman tatin hakkaaminen juoksemiseen on idioottimainen aataminaikainen jäännös, jota ei pitäisi olla missään pelissä ja joka käyttää täysin turhaan yhden painikkeen ohjaimesta — lisäksi se aiheuttaa pitkässä juoksussa (no pun intended) stick driftiä, kun tattikomponentti hajoaa
- ”Crouch Button : Hold” kannattaa myös laittaa päälle: liukuhyppääminen on miljoona kertaa helpompaa ja luonnollisempaa, lisäksi lähitaistelu ja lonkalta-ampuminen on helpompaa, kun voit kyykistyksellä pienentää hitboxiasi ja lonkka-ampumisen rekyyliä
- ”Trigger Deadzones: None”: Nintendo Pro Controllerilla tällä ei luonnollisesti tee mitään, mutta muilla ohjaimilla liipasimien deadzonet vain hidastavat ampumista ja vaikruttavat rekyylin kontrollointia
- Ilman taka-paddleja kannattaa pelata seuraavilla ohjainasetuksilla (olen todennut nämä parhaimmiksi asetuksiksi tuhannen pelitunnin kokemuksella):

Spoileri (osoita katsoaksesi)

Sprintin (jota ei siis käytetä Auto-Sprintissä muuhuin kuin aseilla zoomaamiseen) voi halutessaan laittaa A:n, mutta kranaattien käyttö on helpompaa, jos se on mapattu A:n dpdin sijaan. Aseilla zoomaamista tarvitaan harvemmin. Kun saat takanapit käyttöön, niin kyykky ja hyppy tosiaan kannattaa mapata niihin. Tällöin oikea olkapäänappi myös vapautuu loottaamiseen/lataukseen. Loottaus on paljon nopeampaa, jos oikeaa peukaloa ei tarvitse nostaa tatilta. Ovien avaaminen ja sulkeminen on myös nopeampaa.

Custom Look Controls -asetukseni ovat:

Kaikki muu on nollassa paitsi:

- Deadzone 8% (tai niin alas kuin mahdollista ilman stick driftiä)
- Yaw Speed: 500
- Pitch Speed: 500
- ADS Yaw Speed: 200
- ADS Pitch Speed: 200

Nämä asetukset vaativat hyvin pitkälti KontrolFreek-tatinpidennykset ja paljon totuttelemista, mutta kun niihin tottuu, niin kaikki muut FPS-pelit tuntuvat kamalalta.

Aceun (parhaiten Apexin mekaniikoita käyttävä pelaaja maailmassa) tutoriaalivideo kannattaa myös katsoa:

https://youtu.be/t7tavCy3mB0

Monia juttuja voi hyödyntää padilla. Ja mitä korkeammalla sensitivityllä / alhaisemmalla response curvella pelaa, sitä hiirimäisempään ohjaukseen kykenee padilla.


« Viimeksi muokattu: 05.05.2021 16:29 kirjoittanut Scarf »
The ultimate skill is to take up a position where you are formless. Those who are able to adapt and change in accord with the enemy and achieve victory are called divine.
tallennettu
Vs: Apex Legends « Vastaus #15 : 05.05.2021 16:28 »
Ephram Fiilistelijä Jäsen Viestejä: 7 363 Basaaripisteet: 0 Profiili Hyviä vinkkejä! Auto sprint olikin jo päällä, mutta Hold kyykistysnäppäimeen on hyvä maininta.

Olen laittanut muuten deadzonen pyöreään nollaan, ja silti ohjaus ei drfitaa ollenkaan. Luin kuitenkin, että NS-versiossa on ohjauksessa enemmän deadzonea, joka tuon perusteella pitää kyllä paikkansa. Jos Series X:llä käyttää vastaavaa, tulee haamuliikehdintää.
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti
tallennettu
Sivuja: [1]
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2021
Powered by SMF 1.1.16 | SMF © 2006-2008, Simple Machines