Vs: Re: Selaimet
« Vastaus #46 : 23.03.2011 10:48 »
JayeizH
Kiistely on turhaa mutta hauskaa
Jäsen
Basaaripisteet: 2
Firefoxista on uusi versio ulkona, Firefox 4. Kuulemma nopeampi kuin aikasempi, mikä on kyllä tarpeellinen parannus edellisten versioiden perusteella. Jotain Chromemaisia uudistuksia löytyy myös. Ilmeisesti työkalupalkit ym. ovat kutistettu mahdollisimman pieneen tilaan ja tabsit taitavat olla aika samaan tyyliin kuin Chromessa. En ole vielä itse jaksanut testata, mutta mikäli selain todellakin toimii noepasti ja siihen saa kunnollisen adblockin, voi olla että pitää vaihtaa selainta.
http://www.mozilla.com/en-US/firefox/features/
Juuri tuossa latasin ja asensin. Chrome vaikutukset kyllä näkyy, vaikka kai ne kaikki alkaa olemaan jo tälläisiä. En ole ihmeemmin testaillut mutta pari "flash-sielä-täällä-tuolla" -sivustoa testasin ja nopeammalta kyllä tuntuu kuin aikaisempi. Pitää odotella että testailen omalla koneella tänää, jolla selailu on joskus todella hidasta kun prossu on niin vanha. Tähän uuden Firefoxin pitäisi tuoda suht suurikin helpostus. Mutta sitten sen näkee mikä on totuus...
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Vs: Selaimet
« Vastaus #51 : 28.09.2011 08:10 »
JayeizH
Kiistely on turhaa mutta hauskaa
Jäsen
Basaaripisteet: 2
Jos on johonkin muuhun tottunut niin firefox ei ole hyvä vaihtoehto. Itse olen käyttänyt jo vuosi firefoxia, mutta nyt näiden päivitysten myötä on tullut yksi outo vika. Kun avaat linkin välilehteen hiiren keski-/rullanapilla, selain saattaa jämähtää täysin 4-6s ajaksi. Selain ei reagoi ollenkaan, hiiren kursori vain pyörittää firefoxin latauskuviota. Kun 4-6s menee, selain aukaisee välilehden ja jatkaa toimintaa normaalisti. Ei tämä läheskään jokaisella kerralla tapahdu, mutta en usko että kauheasti valehtelen jos sanon että yksi aukaistu välilehti viidestä jämähtää hetkeksi. Pidemmän päälle todella raivostuttava pikkubugi. Ja tätä on tullut vastaan työ- ja kotikoneella joten kone kohtaista ei ole. Jos tätä ei korjata lähipäivityksissä, minulla muutto Chromeen on varsin todennäköinen vaihtoehto.
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu