Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Sivuja: 1 [2] 3
Tulostusversio
Aihe: Selaimet  (Luettu 34163 kertaa)
Vs: Selaimet « Vastaus #30 : 28.12.2008 13:16 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 937 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW Kertokaapas onko kännyköille mitään hyvää nettiselainta? Nyt on kyse siis ihan kunnon s60 (3rd) puhelimesta eikä mistään lelusta.
Play-Asia
tallennettu
Re: Selaimet « Vastaus #31 : 29.12.2008 13:41 »
Sharkie Valikoiva pelaaja. Moderaattori * Viestejä: 3 170 Basaaripisteet: 5 Profiili Itse en ole kokeillut(vielä), mutta miggehän taisi jossain vaiheessa kehaista Opera Miniä. Todennäköisesti kokeilun arvoinen.
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
Vs: Re: Selaimet « Vastaus #32 : 30.12.2008 12:10 »
kep Jäsen Viestejä: 807 Basaaripisteet: 0 Profiili
Itse en ole kokeillut(vielä), mutta miggehän taisi jossain vaiheessa kehaista Opera Miniä. Todennäköisesti kokeilun arvoinen.
Opera Mini on minulla käytössä omassa SonyEricsson z610:ssä, ja hyvin toimii. Ripeämpi ja monipuolisempi kuin perusselain, joten ellei parempaa selainta tupsahda esiin, niin jatkan käyttöä.
Missähän Suomi olisi, jos 1939 olisi ollut rajalla 300 000 dosenttia.
-Gba

Katsoppas kirjoitusasuasi ja vertaa minuun. Itse olen viisitoista vuotias joten älä tule ruikuttamaan, piste.
-IceCold
tallennettu
Vs: Selaimet « Vastaus #33 : 26.02.2009 13:19 »
teidon Jäsen Viestejä: 875 Basaaripisteet: 0 Profiili Apple julkaisi pari päivää sitten Safari 4 Betan [Windows ja Mac]. Toistaiseksi vain englanninkielinen koska kyseessä beta. Tässä listaa uudistuksista:
- Tämän hetken nopein selain Macille ja Windowsille niin HTML:n rendaamisessa kuin JavaScriptin pyörittämisessä (myös FF3.1 betaa nopeampi).
- Läpäisee Acid3 testin.
- Natiivi ulkoasu Windowsissa.
- Tabit on heitetty Chromen tapaan otsikkopalkkiin.
- Top Sites, eli Operasta ja Chromesta tuttu tapa näyttää useimmin käyttämäsi sivut.
- Kirjanmerkkien ja sivuhistorian selaaminen cover flowna.
- Sivuhistoriahaku osoitteista, otsikoista ja sivujen sisällöstä.
- Kehittäjätyökalut, eli kasa työkaluja sivujen kehittämisen helpottamiseksi.
- Muita uudistuksia.

(Korvaa asennettaessa Safari 3:n. Safari 3:n voi palauttaa uninstallerilla, ainakin Macissä.)


Kommenteja parin päivän käytön jälkeen. Ensinnäkin pettymys: Ei hiirieleitä. Edelleenkään.

Tässä välissä on pakko ihmetellä ääneen: Miksi, yhtä lukuunottamatta, kaikista selaimista puuttuu hiirieleet? Onko tämä siivutettua leipääkin hyödyllisempi ominaisuus jotenkin niin tekninen/nörttimäinen ominaisuus että selainten kehittäjät pelkäävät sen sekoittavan tavallisten ihmisten päät? Miksei ohjelman asetuksiin voisi lisätä vaikka lisäasetuksiin (joka loontoolaisittain on kuvaavampi "Advanced settings", eli kehittyneet asetukset) jonnekkin alas hyvin piilotettuun kohtaan "Ota hiirieleet käyttöön" (vakiona pois käytöstä) ettei tavalliset ihmiset vahingossakaan siihen törmäisi ja siten vaarantaisi heidän turvallisuutta? Käsittääkseni ainoastaan Opera tarjoaa tämän ominaisuuden vakiona, FF3:en sen saa addonilla ja muihin tuntemiini selaimiin (IE, Chrome, Safari, Konqueror) sitä ei sitten saakaan kuin erillisellä ohjelmalla.

No, pettymyksestä huolimatta päätin siirtyä Safariin FF3:sta ja hiirieleiden puutteen korjasin 5 dollaria kustantavalla ohjelmalla nimeltä xGestures [Mac OS X, 15:n päivän trial] joka tarjoaa hiirieleet koko käyttöjärjestelmälle.


Ja jos nyt sitten vaikka siitä itse selaimesta pari sanaa...

Toimii nopeasti kuten luvataan, tai ainakin tuntuu että sivut lataantuvat FF3:a nopeammin. Uusista ominaisuuksista uudet tabit tuntuu edelleenkin vähän vieraille, mutta eiköhän niihin totu. Ensi alkuun olin vähän hukassa niiden kanssa kun meni hetki että edes löysin koko tabit. Pienellä virittelyllä ne saa kuitenkin palautettua normaaleiksi jos tarve vaatii. Top Sites on ihan kätevä ja varmaankin visuaalisesti hienoin toteutus tästä ominaisuudesta. Hyvä että sitä voi kustomoida, eli sivuja voi naulata, järjestellä ja poistaa ja näytettävien sivujen määrän saa valita kolmesta vaihtoehdosta. Se myöskin osaa kertoa mitkä sivut ovat muuttuneet sitten viime käynnin. Siinä on vaan se huono puoli että kun se laskee muutokseksi pienetkin erot joten nykyään kun melkein jokaisella sivulla on jotain automaattisesti päivittyviä feedejä sun muita härpäkkeitä on tuo ominaisuus monen sivun kohdalla jokseenkin turha.

Kirjanmerkkien ja sivuhistorian selaaminen cover flowna on ihan kätevä ominaisuus. Varsinkin sivuhistorian kohdalla se on hyödyllinen koska jos haluat löytää jonkun sivun jossa kävit pari päivää sitten sen tunnistaminen on yleensä helpointa kun näkee itse sivun. Sivuhistoriahaku sivujen sisällöstä on myös varsin kätevä ominaisuus. En ole varma onko nykyinen osoiterivissä toimivan sivuhistoriahaun toiminta bugi vai ominaisuus. Se kyllä tarjoaa otsikoista haun, mutta haku vaan ei voi olla osittainen. Eli "pela sel" ei löydä mitään vaikka sen pitäisi löytää "Pelaajalauta - Selaimet". Myöskään pelkkä "selaimet" ei löydä mitään, vaan kirjoitetun sanan on oltava otsikon ensimmäinen sana alusta kirjoitettuna (eli "lauta" ei myöskään kelpaa). Top Sites:ssä oleva haku kuitenkin toimii kuten pitääkin, ja sillä voi myös hakea sivujen sisällöstä.

Kehittäjätyökaluihin tuli myöskin pikaisesti tutustutta ja ainakin Web Inspector vaikuttaa varsin hyödylliselle. Se osaa kertoa mm. kuinka kauan eri osien (kuvat, scriptit, itse dokumentin jne.) lataamiseen kului aikaa, erottellen viiveen ja itse lataamisen (viive kai tarkoittaa sitä aikaa mikä palvelimelta menee tiedoston valmisteluun lähettämistä varten). Se myös kertoo kuinka paljon em. osat vievät tilaa. Web Inspector myös näyttää sivun lähdekoodin puunäkymänä, eli jokaisen elementin vieressä on pieni kolmio ja kun sitä klikkaa tämä kyseinen elementti laajenee ("aukeaa") paljastaen lisää elementtejä. Lisäksi kun viet hiiren tuossa puunäkymässä jonkun elementin päälle, Safari korostaa tämän elementin itse sivussa välittömästi ilman klikkaamista.


Toistaiseksi ainakin olen ollut tyytyväinen. Ongelmia ei ole esiintynyt paitsi että se soheltaa hiukan Pelaajalaudan kanssa. Ei onneksi mitään suurta, ainoastaan pieni kauneusvirhe foorumin pääsivulla olevassa Informaatiokeskuksessa. Kunhan parantelisivat osoiterivin sivuhistoriahakua ei olisi juurikaan valittamisen aihetta. Tietty ne hiirieleetkin saa lisätä, mutta jos tämä xGestures hoitaa homman kunnialla kotiin ei Applen tartte vaivautua.

Suosittelen tutustumaan.
tallennettu
Vs: Selaimet « Vastaus #34 : 26.02.2009 22:39 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Nopsalta Safari 4 beta-vaiheessaan vaikuttaa. Jopa 2 megan yhteydellä ero kolmos-safariin on huomattavissa.

Myös GIF-animaatiot toistuvat nyt melko sutjakkaasti! Siinä missä aiemmin NeoGAF huudatti MacBookin tuulettimia GIF-vyöryineen, niin nyt ne toistuvat melkein yhtä hyvin kuin Firefoxilla.

TOP sites on ihan magee, mutta varomattoman lienee syytä katsoa kuin katua. Ei ole kivaa kun tyttöystävä avaa selaimen ja top kympissä luuraa niitä kuuluisia pääkalloja nahka-asusteet päällä. Mitä? Ei kokemus puhu.

Välilehtien siirtyminen ylös sai ensin lähes nousemaan barrikadeille, mutta parin päivän käyttämisen jälkeen ne tuntuvat olevan tuolla paikassa ihan mukavan käytettäviä. Tottumiskysymyshän tuo.

Reload-napikan toteuttaminen iPhone-Safarin malliin mietityttää. Ei vain ole minusta perusselaimeen hyvä laittaa sitä osoiterivin perään. Kerta toisensa jälkeen havahduin klikkailemasta reloadia wanhasta paikasta.  Toki cmd+r pelastaa, mutta kiiretön kotisurffailu ei aina pakota toimimaan nopeimman kautta.



Ja lopuksi tutut Safari on maailman paras selain, Apple rulettaa ja tietenkin elkää käyttäkö tätä winukalla!
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: Selaimet « Vastaus #35 : 27.02.2009 17:56 »
migge Jäsen Viestejä: 3 172 Basaaripisteet: 0 Profiili Operalla se on kyllä ihan Speed Dial, johon saa itse määritellä pikalinkit.
www.playfire.com/migge
tallennettu
Vs: Selaimet « Vastaus #36 : 27.02.2009 18:00 »
Kabanossi Moderaattori * Viestejä: 2 517 Basaaripisteet: 6 Profiili WWW Speed dial on ominaisuus, jota ilman meikäläinen ei voi elää. Otin nyt Safarin koekäyttöön. Katsotaan kuinka hyvin Safari tajuaa nostaa esiin käyttämiäni sivuja. Pelaajalauta, KFIN, Facebook jne. nousivat heti esiin ja syrjäyttivät vakiona olleet Apple.comit, Ebayt yms. turhakkeet. So far olen erittäin tyytyväinen. Nopeutta tosiaan löytyy. Koko sonta tosin kaatui jo kerran. Ärsyttävästi auki olleet välilehdet pitää klikata uudelleen esiin. Miksei se voi Operan tavoin kysyä miten jatketaan kun selain avataan?
IGDB.com | Internet Game Database
tallennettu
Vs: Selaimet « Vastaus #37 : 27.02.2009 18:12 »
kas Jäsen Viestejä: 464 Basaaripisteet: 2 Profiili Chromessa on mielestäni varsin kätevästi uudelleenkäynnistettäessä yläreunassa namiska, jolla voi avata edelliskerralla auki olleet välilehdet. Ei tule häiritsevää uteluikkunaa.
tallennettu
Vs: Selaimet « Vastaus #38 : 11.06.2009 03:31 »
6puu Jäsen Viestejä: 77 Basaaripisteet: 0 Profiili Nyt tarttis kuulkaa uusimmalle Firefoxille sellaista kivaa addonia, jolla saisi avattua uusia välilehtiä vähän samalla tavalla kuin uudessa IE:ssä, eli siinä välilehtien vieressä on sellainen pieni namiska josta saa avattua uuden. Osaatteko suositella mitään? Toki saa kertoa muistakin FireFoxin "must have"-addoneista. :)
Always roll deep on the streets like the mafia
tallennettu
Vs: Selaimet « Vastaus #39 : 11.06.2009 07:25 »
blindside Jäsen Viestejä: 151 Basaaripisteet: 1 Profiili
Nyt tarttis kuulkaa uusimmalle Firefoxille sellaista kivaa addonia, jolla saisi avattua uusia välilehtiä vähän samalla tavalla kuin uudessa IE:ssä, eli siinä välilehtien vieressä on sellainen pieni namiska josta saa avattua uuden. Osaatteko suositella mitään? Toki saa kertoa muistakin FireFoxin "must have"-addoneista. :)

Kokeilepa Firefoxissa kaksoisklikata avoimien välilehtien oikealta puolelta "tyhjästä" tilasta. Tadaa! :)

Oikealla hiirennäppäimellä samaisesta kohdasta klikkaamalla aukeaa myös menu josta voi valita uuden välilehden. Itse käytän Ctrl-T:tä uuden välilehden tekemiseen.
"The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't."
tallennettu
Re: Selaimet « Vastaus #40 : 11.06.2009 09:10 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 937 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW Tosin, jos tabeja on auki enemmän kuin 5 (riippuu tietty resoluutiosta) niin ei ole tilaa mitä klikata.
Play-Asia
tallennettu
Vs: Selaimet « Vastaus #41 : 11.06.2009 11:23 »
6puu Jäsen Viestejä: 77 Basaaripisteet: 0 Profiili Aina voi näköjään oppia uutta. Kiitos paljon! Nyt elämäni on vihdoinkin täydellistä. :D
Always roll deep on the streets like the mafia
tallennettu
Vs: Selaimet « Vastaus #42 : 04.09.2009 11:34 »
migge Jäsen Viestejä: 3 172 Basaaripisteet: 0 Profiili Operan kymppiversio on julkaistu. Ensitestin perusteella Opera Turbo on mielenkiintoisin uusista ominaisuuksista. Ominaisuus lupaa nostaa hitaammatkin yhteydet laajakaista -tasolle. Tekniikassa sivusto käytetään Operan omalla proxy -palvelimella, jossa sisältö pakataan tarpeen mukaan. Ominaisuuden voi laittaa automaatille, päälle tai pois. Olen nyt kokeillut tätä netbookillani ja ainakin tällä automaatti pitää melko vahvaa pakkausta voimassa koko ajan. Tosin sivustojen latauskin on huippuluokkaa. Täytyy vielä kokeilla, miten tuo kotikone reagoi. Sikäli tuo pakkaus ei edes haittaa, kun kuvan voi halutessa ladata täyslaatuisena uudestaan.

Toinen tervetullut parannus on Speed Dialin laajennus. Nyt pikavalintoja voi laittaa aina 2 X 2 ruudukosta 5 x 5 ruudukkoon asti. Nyt taustalle voi myös laittaa oman kuvan, joten tuosta saa oikein mukavan aloitussivun. Saa nähdä milloin muut selaimet kopioivat taas tämän.

Suosittelen testaamaan.
www.playfire.com/migge
tallennettu
Vs: Selaimet « Vastaus #43 : 28.08.2010 12:48 »
migge Jäsen Viestejä: 3 172 Basaaripisteet: 0 Profiili Firefoxi 4:n Beta testissä. Mielenkiintoisin uutuus tuossa on välilehtien ryhmittely. Eli periaatteessa FF4:ään saa kätevästi usean selainistunnon auki samaan aikaan, joiden välillä on helppo loikkia. Välilehdet on kätevä ryhmitellä omassa hubissaan. Periaatteessa tuo mahdollistaisi erillisestä kirjanmerkkipalkista luopumista.

Käyttöliittymää on viety Chromen suuntaan, mutta muokattavuus on laajempaa. Muutenkin ominaisuuksia on otettu paljon muilta selaimilta, esim. Operan sync on kopioitu tähän.

Nykyään alkaa olemaan vaikeaa valita selainta, kun jokainen kehittyy niin tasaisesti. Ironista tässä on että jopa IE alkaa vaikuttamaan potentiaaliselta noiden 9 -version kuvien perusteella.
www.playfire.com/migge
tallennettu
Re: Selaimet « Vastaus #44 : 26.10.2010 14:47 »
Sharkie Valikoiva pelaaja. Moderaattori * Viestejä: 3 170 Basaaripisteet: 5 Profiili Astetta omintakeisempi tapa taistella turvallisten saittien puolesta:

http://codebutler.com/firesheep

Onko kukaan testannut? Ja kauankohan moinen laitos saa juosta jaossa ennen jonkinlaisia seuraamuksia...?
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
Re: Selaimet « Vastaus #45 : 22.03.2011 19:18 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 937 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW Firefoxista on uusi versio ulkona, Firefox 4. Kuulemma nopeampi kuin aikasempi, mikä on kyllä tarpeellinen parannus edellisten versioiden perusteella. Jotain Chromemaisia uudistuksia löytyy myös. Ilmeisesti työkalupalkit ym. ovat kutistettu mahdollisimman pieneen tilaan ja tabsit taitavat olla aika samaan tyyliin kuin Chromessa. En ole vielä itse jaksanut testata, mutta mikäli selain todellakin toimii noepasti ja siihen saa kunnollisen adblockin, voi olla että pitää vaihtaa selainta.

http://www.mozilla.com/en-US/firefox/features/
Play-Asia
tallennettu
Vs: Re: Selaimet « Vastaus #46 : 23.03.2011 10:48 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 699 Basaaripisteet: 2 Profiili
Firefoxista on uusi versio ulkona, Firefox 4. Kuulemma nopeampi kuin aikasempi, mikä on kyllä tarpeellinen parannus edellisten versioiden perusteella. Jotain Chromemaisia uudistuksia löytyy myös. Ilmeisesti työkalupalkit ym. ovat kutistettu mahdollisimman pieneen tilaan ja tabsit taitavat olla aika samaan tyyliin kuin Chromessa. En ole vielä itse jaksanut testata, mutta mikäli selain todellakin toimii noepasti ja siihen saa kunnollisen adblockin, voi olla että pitää vaihtaa selainta.

http://www.mozilla.com/en-US/firefox/features/

Juuri tuossa latasin ja asensin. Chrome vaikutukset kyllä näkyy, vaikka kai ne kaikki alkaa olemaan jo tälläisiä. En ole ihmeemmin testaillut mutta pari "flash-sielä-täällä-tuolla" -sivustoa testasin ja nopeammalta kyllä tuntuu kuin aikaisempi. Pitää odotella että testailen omalla koneella tänää, jolla selailu on joskus todella hidasta kun prossu on niin vanha. Tähän uuden Firefoxin pitäisi tuoda suht suurikin helpostus. Mutta sitten sen näkee mikä on totuus...
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Vs: Selaimet « Vastaus #47 : 23.03.2011 10:52 »
Vin Jäsen Viestejä: 1 340 Basaaripisteet: 1 Profiili Vakiofontit olivat ainakin vähän mitä sattuu. Maailmani näytti erilaiselta. Myös päivitysnappi piti tuoda takaisin omalle paikalleen yläpalkin vasemmalle laidalle. Ihan jees.

Mitä tuo Set up Sync meinaa?
Pelaajalauta-->Formulalauta-->Pakkotoistolauta-->Uhkapelilauta-->Turvapaikkalauta-->Hautalauta--> Deadzonelauta-->???
tallennettu
Vs: Selaimet « Vastaus #48 : 23.03.2011 14:23 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 699 Basaaripisteet: 2 Profiili Funny... Päivitä ja Pysäytä napit näkyvät vain kun kuvakkeessa on tekstiä. Kun otan valinnaksi Kuvakkeet, napit katoavat. Ja kun nämä napit ovat näkyvissä, en saa siirrettyä niitä vanhaan paikkaan vasemmalle...prkl Mozilla minkä teit!
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Vs: Selaimet « Vastaus #49 : 26.03.2011 18:53 »
JasuPoju Oh Shi-- Jäsen Viestejä: 258 Basaaripisteet: 0 Profiili Itsellä Firefox 4 alkoi parin päivän käytön jälkeen kaatuilemaan antamatta mitään syytä. Vaihdoin sitten huvin vuoksi Chromeen ja kyllähän tätä voisi alkaa oikeasti käyttämään. Mukavan kevyt tuntuma ja toiminnot mukavasti käsillä. Saa nyt nähdä alkaako Tulikettu pelittämään, jos ei niin kyllä tähän Chromeen voisi tottuakin.
tallennettu
Re: Selaimet « Vastaus #50 : 27.09.2011 21:37 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 937 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW Tänään Firefoxista tullut kuulemma uusi versio, 7. Kehuvat, että se vie vähemmän muistia kuin ennen. Onko kukaan ehtinyt kokeilemaan? Itse olen jo tottunut Chromeen niin hyvin, että tuskin alan vaihtamaan.
Play-Asia
tallennettu
Vs: Selaimet « Vastaus #51 : 28.09.2011 08:10 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 699 Basaaripisteet: 2 Profiili Jos on johonkin muuhun tottunut niin firefox ei ole hyvä vaihtoehto. Itse olen käyttänyt jo vuosi firefoxia, mutta nyt näiden päivitysten myötä on tullut yksi outo vika. Kun avaat linkin välilehteen hiiren keski-/rullanapilla, selain saattaa jämähtää täysin 4-6s ajaksi. Selain ei reagoi ollenkaan, hiiren kursori vain pyörittää firefoxin latauskuviota. Kun 4-6s menee, selain aukaisee välilehden ja jatkaa toimintaa normaalisti. Ei tämä läheskään jokaisella kerralla tapahdu, mutta en usko että kauheasti valehtelen jos sanon että yksi aukaistu välilehti viidestä jämähtää hetkeksi. Pidemmän päälle todella raivostuttava pikkubugi. Ja tätä on tullut vastaan työ- ja kotikoneella joten kone kohtaista ei ole. Jos tätä ei korjata lähipäivityksissä, minulla muutto Chromeen on varsin todennäköinen vaihtoehto.
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Vs: Selaimet « Vastaus #52 : 23.07.2012 07:16 »
Vin Jäsen Viestejä: 1 340 Basaaripisteet: 1 Profiili Aika nopea tämä Google Chrome, mitä nyt olen koettanut tällä selailla kokeilumielessä muutamia kertoja. Firefoxia olen käyttänyt lähestulkoon aina, enkä ole tähän mennessä juuri jaksanut muihin selaimiin tutustua koska mozillan tuotos on toiminut varsin mallikkaasti, enkä nytkään ladannut chromea tarkoituksella, se näköjään tuli jonkin ohjelmiston päivityksen lisänä koneelle. Tuon DNA:n liikkuvan laajakaistan kanssa sotiessa tämä pienikin nopeuden muutos tuntuu kyllä mukavalle lisälle :)

Pitää jatkaa tutustumista.

PS: Tämä helvetin oikeinkirjoitusjuttu. Mistä sen saa pois päältä?
Pelaajalauta-->Formulalauta-->Pakkotoistolauta-->Uhkapelilauta-->Turvapaikkalauta-->Hautalauta--> Deadzonelauta-->???
tallennettu
Vs: Selaimet « Vastaus #53 : 23.07.2012 14:35 »
vilpertti Jäsen Viestejä: 27 Basaaripisteet: 0 Profiili Itse käytän selaimenani google chromea joka on minulla toiminut hyvin. Kaverini suositteli sitä minulle enlä uskonut sen olevan hyvä mutta erehdyin.
tallennettu
Vs: Selaimet « Vastaus #54 : 17.02.2014 13:33 »
MasterTK ilonpilaaja Jäsen Viestejä: 2 776 Basaaripisteet: 6 Profiili Siis Safari on kyllä universumin paskin tuote. Viime aikoina olen välttämättä joutunut käyttämään sitä aika paljon ja jos ei pitäisi nettisivuja testata sillä, niin poistaisin kaikista mahdollisista laitteista sen hiiteen.

Videot toimivat ihan miten sattuu tai eivät toimi ollenkaan. Nettisivujen nappulat bugaavat randomilla ja välillä ei pysty esim. avaamaan linkkiä uuteen välilehteen. Google calendarin ja gmailin pikanapit lakkaavat toimimasta kerran viikossa. Monet ihan normiasiat eivät pelitä ollenkaan, kuten twitchin chatti jää lataamaan tyhjää ja pdf-tiedostojen tallennus kusee. Ipadissa kirjanmerkit katoavat vähän väliä, jolloin selaimen joutuu resetoimaan että ne saa takaisin. Kaiken lisäksi nuo nettisivujen debugaamiseen tarkoitetut työkalut ovat aivan luokattomat.

Miten ihmeessä koko selain on vielä olemassa? Luulisi että kuollut ja kuopattu jo ajat sitten. Tosin onhan ihmisiä jotka käyttävät vielä IE kutostakin, joten kaikki on mahdollista.
tallennettu
Vs: Selaimet « Vastaus #55 : 17.02.2014 16:18 »
Kabanossi Moderaattori * Viestejä: 2 517 Basaaripisteet: 6 Profiili WWW Käytin pitkään Chromea. Olen aina uuden Safarin ilmestyessä kokeillut sitä, mutta aika pian vaihtanut takaisin Chromeen. Uusin Safari on sen sijaan kelvannut niin hyvin, ettei ole tarvetta vaihtaa. Ikinä ei ole mitään kadonnut ja kaikki synkkautuu hyvin laitteideni välillä. Kirjainmerkit, välilehdet jne. Mitä rautaa TK:lla on käytössä?

Näppärä pieni fiitsöri on se, että Youtube-välilehtiä avatessa taustavälilehdissä olevat videot eivät lähde automaattisesti toistumaan. Saa varmasti lisäosana muihinkin selaimiin, mutta parempia vaan, jos ei tarvitse mitään asennella.
IGDB.com | Internet Game Database
tallennettu
Vs: Selaimet « Vastaus #56 : 17.02.2014 17:20 »
Scarf Smokin' Sexy Style!!! Jäsen Viestejä: 2 575 Basaaripisteet: 4 Profiili
Saa varmasti lisäosana muihinkin selaimiin, mutta parempia vaan, jos ei tarvitse mitään asennella.

YouTube Center on ainakin Firefoxilla aivan välttämätön addon, jos haluaa saada YouTubesta käytännöllisen. Koko sivusto on kyllä aivan uskomattoman surkeasti toteutettu. Miten helvetissä sisältöä ei osata keskittää ruudun keskelle? Ja videoikkunakin on normaalisti kärpäsen paskan kokoinen.
The ultimate skill is to take up a position where you are formless. Those who are able to adapt and change in accord with the enemy and achieve victory are called divine.
tallennettu
Re: Selaimet « Vastaus #57 : 17.02.2014 17:22 »
Sharkie Valikoiva pelaaja. Moderaattori * Viestejä: 3 170 Basaaripisteet: 5 Profiili
Saa varmasti lisäosana muihinkin selaimiin, mutta parempia vaan, jos ei tarvitse mitään asennella.

YouTube Center on ainakin Firefoxilla aivan välttämätön addon, jos haluaa saada YouTubesta käytännöllisen. Koko sivusto on kyllä aivan uskomattoman surkeasti toteutettu. Miten helvetissä sisältöä ei osata keskittää ruudun keskelle? Ja videoikkunakin on normaalisti kärpäsen paskan kokoinen.

Noniin, ihan vasta vaihdoin Operasta, joka päätettiin parin iteraation aikana rampauttaa täysin käyttökelvottomaksi kikkareeksi, Firefoxiin. Täytyykin siis tämä addon tsekata.
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
Vs: Selaimet « Vastaus #58 : 17.02.2014 17:38 »
Scarf Smokin' Sexy Style!!! Jäsen Viestejä: 2 575 Basaaripisteet: 4 Profiili Yksi asia muuten vituttaa Chromessa. Nimittäin se, ettei kirjanmerkkejä saa yhtä paljon tungettua kirjanmerkkipalkkiin kuin Firefoxissa. Muutenkin Chromen kirjanmerkkipalkki näyttää typerältä, kun faviconit eivät mene siistissä rivissä oikeaan laitaan asti, toisin kuin Firefoxissa:

Spoileri (osoita katsoaksesi)

En varmasti siirry täysipäiväiseksi Chrome-käyttäjäksi, ennen kuin tähän tulee muutos.
The ultimate skill is to take up a position where you are formless. Those who are able to adapt and change in accord with the enemy and achieve victory are called divine.
tallennettu
Vs: Selaimet « Vastaus #59 : 17.02.2014 19:04 »
migge Jäsen Viestejä: 3 172 Basaaripisteet: 0 Profiili Ite käytän suosiolla kansioita kirjanmerkkipalkissa.
www.playfire.com/migge
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines