Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Sivuja: 1 2 3 4 [5] 6
Tulostusversio
Aihe: Vaateostoksilla  (Luettu 114420 kertaa)
Vs: Re: Vaateostoksilla « Vastaus #120 : 01.12.2009 15:14 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili
Mitenköhän nuo threadless tee paitojen koot menevät? Mä oon jotain 180 centtii vissiin ja aika normaalin paksuinen.

Joku joka on tilannut ja kokeillut vois vastailla.

Me ollaan varmaan aika samankokosia, ja mulla on L-kokoinen threadless-paita, joka on just passeli. Sivuilta löytyy tosin mittataulukkokin.

Ootsä Chuck Norris? Mä oon semmonen Bruce Lee.
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Re: Vaateostoksilla « Vastaus #121 : 01.12.2009 15:18 »
Sharkie Valikoiva pelaaja. Moderaattori * Viestejä: 3 170 Basaaripisteet: 5 Profiili
Mitenköhän nuo threadless tee paitojen koot menevät? Mä oon jotain 180 centtii vissiin ja aika normaalin paksuinen.

Joku joka on tilannut ja kokeillut vois vastailla.

Me ollaan varmaan aika samankokosia, ja mulla on L-kokoinen threadless-paita, joka on just passeli. Sivuilta löytyy tosin mittataulukkokin.

Ootsä Chuck Norris? Mä oon semmonen Bruce Lee.

Ai onks mulla himmee parta? Eiku emmä tiedä, on mulla ehkä Chuckin hartiat, mutta siihen se jääkin. Pituutta pitäis olla abuut saman verran ku sulla, parin sentin heitolla.

Mut fiilistele tästä.
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
Vs: Vaateostoksilla « Vastaus #122 : 01.12.2009 15:39 »
Tzibo Jäsen Viestejä: 492 Basaaripisteet: 0 Profiili Noi Threadlessin paidat on kyllä hauskoja, mutta samalla myös ihan kivan näkösiäkin. Yleensä kun katsoo, että jossain paidassa on hauska kuva/teksti niin se on jollakin perusfontilla painatettu siihen ja jotenkin ei vaan natsaa. :| Pitänee jotain tilata, vaikka tosin tuota ilmaista toimitusta saankaan - "*Free non-expedited shipping: $50 minimum (US) and $75 (International)" ._.
tallennettu
Vs: Vaateostoksilla « Vastaus #123 : 01.12.2009 15:57 »
Bill Duke Jäsen Viestejä: 255 Basaaripisteet: 0 Profiili
Mitenköhän nuo threadless tee paitojen koot menevät? Mä oon jotain 180 centtii vissiin ja aika normaalin paksuinen.

Joku joka on tilannut ja kokeillut vois vastailla.

Oon myös 180cm ja ihan perus ruumiinrakenne niin kyllä se L on ihan sopiva.

Kannattaa muuten pitää huoli, ettei pese noita paitoja kovin lämpimällä vedellä. 40 astetta on ollut ihan ok. Ainakin ensimmäiset paidat jotka sieltä tilasin kutistuivat yllättävän paljon kun eksyivät väärään pyykkikasaan. En tiedä oliko sitten vaan joku huono erä.
tallennettu
Vs: Vaateostoksilla « Vastaus #124 : 01.12.2009 16:07 »
Rirpe Jäsen Viestejä: 40 Basaaripisteet: 0 Profiili Kivan näköisiä ja jos se L menee 180 senttiselle niin XL varmaan 190 senttiselle. Aika usein ollut kokojen puolesta jotain hämminkiä mulla, kun paita muuten on sopiva niin hihat jää tietty lyhyiksi tai sitten mahan puolesta vaate on liian iso.
tallennettu
Re: Vaateostoksilla « Vastaus #125 : 01.12.2009 16:23 »
Sharkie Valikoiva pelaaja. Moderaattori * Viestejä: 3 170 Basaaripisteet: 5 Profiili
Kivan näköisiä ja jos se L menee 180 senttiselle niin XL varmaan 190 senttiselle. Aika usein ollut kokojen puolesta jotain hämminkiä mulla, kun paita muuten on sopiva niin hihat jää tietty lyhyiksi tai sitten mahan puolesta vaate on liian iso.

Joo, tosi usein t-paidat ainoastaan levenevät isompiin kokoihin päin, mikä ei sitten pitkälle ja hoikalle toimi laisinkaan. Nämä kuitenkin näyttäisivät suht-koht-tasaisesti kasvavan.

Kannattaa muuten pitää huoli, ettei pese noita paitoja kovin lämpimällä vedellä. 40 astetta on ollut ihan ok. Ainakin ensimmäiset paidat jotka sieltä tilasin kutistuivat yllättävän paljon kun eksyivät väärään pyykkikasaan. En tiedä oliko sitten vaan joku huono erä.

Jep, yleensäkään ei printtipaitoja kannata 40 kuumemmassa pestä. Ei ne pesuohjeet siellä huvikseen ole. Vaikka noita vahinkoja voi tietty aina sattua.
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
Vs: Vaateostoksilla « Vastaus #126 : 01.12.2009 19:11 »
Azu Aivot sanoi ei mutta sielu oli hiljaa, so I did it Jäsen Viestejä: 993 Basaaripisteet: 1 Profiili Mää oon kans 180cm ja mulle menee L:t, vaikka onkin muutama liikakilo. Jos on normaalipainoinen, niin vois kuvitella että ehkä M:tkin menee. Kannattaa tietty testata ekalla kerralla, osta yks M- ja yks L-kokoa. Ne ei kuitenkaan ole hirveän kalliita, joten anna vaikka toinen lahjaksi jollekin, jos tuntuu liian pieneltä tai isolta.
Nyt/Kohta meneillään: Borderlands (PS3), Bayonetta (PS3), LocoRoco Midnight Carneval

Menneen talven lumia: Uncharted 2: Among Thieves

Me wants: Ratchet & Clank: A Crack In Time, Muramasa: The Demon Blade
tallennettu
Vs: Vaateostoksilla « Vastaus #127 : 01.12.2009 23:17 »
Tzibo Jäsen Viestejä: 492 Basaaripisteet: 0 Profiili Joo, ostin muutaman. Kattoo mitä kokojen kanssa käy, XL/XL/L

Spoileri (osoita katsoaksesi)
Spoileri (osoita katsoaksesi)
Spoileri (osoita katsoaksesi)
tallennettu
Re: Vaateostoksilla « Vastaus #128 : 02.12.2009 01:00 »
Sharkie Valikoiva pelaaja. Moderaattori * Viestejä: 3 170 Basaaripisteet: 5 Profiili Edelleen, tuo Magic Mushrooms on kyllä törkeä. Eli loistava.
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
Vs: Vaateostoksilla « Vastaus #129 : 04.12.2009 17:10 »
Fyysinen Preesens Pakko toistaa Jäsen Viestejä: 1 838 Basaaripisteet: 1 Profiili Huhhuh, kun meinasi päästä oksennus eilen Hgissä. Muotiliikkeissä flanellipaitojen hinnat mukavat 40-60 euroa. Menee vähän paidan idea.. Ja asiasta toiseen, COMPTON-lippis on täällä!  :lol: :lol: :lol:

e: LOL. Tän lippiksen valmistaja on joku Tan's Club, kun lapussa lukee isolla TAN. Tan, koska olet tälläisen firman perustanut?
My name is Dexter. Unlike many of you believe, I’m not a serial killer. I’m not very much afraid of blood either.

-----

Fyysinen Preesens moderaattoriX.
tallennettu
Vs: Re: Vaateostoksilla « Vastaus #130 : 04.12.2009 17:28 »
Rirpe Jäsen Viestejä: 40 Basaaripisteet: 0 Profiili

Joo, tosi usein t-paidat ainoastaan levenevät isompiin kokoihin päin, mikä ei sitten pitkälle ja hoikalle toimi laisinkaan. Nämä kuitenkin näyttäisivät suht-koht-tasaisesti kasvavan.



Jep, tämä on tullut todettua turhan usein muidenkin vaatteiden kohdalle. Joskus todella turhauttavaa, kun ei löydä oman kokoista vaatettaan. Jos piitus on sopiva niin vaatteeseen mahtuu sitten muilta osin tuplana.

Kyllä noissa flanellipaidoissa ne hinnat voi vielä korkeammallakin olla ja ainakin siinä 80-90 tuntumassa niitä olen joskus nähnyt... Hullua hommaa, vaikka ne flanellipaidat ihan kuuleja ovatkin.
tallennettu
Vs: Re: Vaateostoksilla « Vastaus #131 : 04.12.2009 18:58 »
Koo Jäsen Viestejä: 995 Basaaripisteet: 5 Profiili
Kyllä noissa flanellipaidoissa ne hinnat voi vielä korkeammallakin olla ja ainakin siinä 80-90 tuntumassa niitä olen joskus nähnyt... Hullua hommaa, vaikka ne flanellipaidat ihan kuuleja ovatkin.

Mut eipä tämä millään tasolla yllätä jos joskus vaatekaupoissa käy.
tallennettu
Vs: Vaateostoksilla « Vastaus #132 : 15.12.2009 11:19 »
Kabanossi Moderaattori * Viestejä: 2 517 Basaaripisteet: 6 Profiili WWW Mites ton Threadlessin postareiden kanssa? Kattelin, että olis halvalla erittäin hienoja paitoja. Paljonko maksaa toimitus Suomeen? Ylempänä luki jotain 50 dollarista?  :o

Edit: Eipä mittää enää.
Spoileri (osoita katsoaksesi)
Spoileri (osoita katsoaksesi)

Nuo tilasin. Parille kaverille otin kans yhdet paidat. On ne hienoja. Miksen ole aikaisemmin ostellut näitä?  :/


« Viimeksi muokattu: 15.12.2009 11:54 kirjoittanut Kabanossi »
IGDB.com | Internet Game Database
tallennettu
Vs: Vaateostoksilla « Vastaus #133 : 15.12.2009 15:44 »
Bill Duke Jäsen Viestejä: 255 Basaaripisteet: 0 Profiili Ei ne postikulut tosiaan ihan mahdottomia. Viimeksi alennusten aikaan kokeilin ihan huvikseni vielä sitä nopeampaa mutta kalliimpaa postitusta. Ei se paketti sieltä niin paljoa nopeampaa tullut, että siitä kannattaisi ylimääräistä maksaa.
tallennettu
Vs: Vaateostoksilla « Vastaus #134 : 18.03.2010 19:30 »
Fyysinen Preesens Pakko toistaa Jäsen Viestejä: 1 838 Basaaripisteet: 1 Profiili Threadless.comissa t-paidat taas 10 dollaria.
My name is Dexter. Unlike many of you believe, I’m not a serial killer. I’m not very much afraid of blood either.

-----

Fyysinen Preesens moderaattoriX.
tallennettu
Re: Vaateostoksilla « Vastaus #135 : 19.03.2010 12:00 »
Sharkie Valikoiva pelaaja. Moderaattori * Viestejä: 3 170 Basaaripisteet: 5 Profiili
Threadless.comissa t-paidat taas 10 dollaria.

Tattis infosta. Viimeksi joulukiireissä jäi väliin, mutta nyt lähtee pari kyllä tulemaan.

EDIT. Näillä mentiin:





Tuo "Rock out with your cock out" -paita on ollut haaveissa jo pitkään. Nerokkuutta. Nimien perusteella myös Velcrow ja Seal of Approval ois olleet kovaa kamaa. :lol: Hassutukseen ei kuitenkaan jaksa rahaa hassata.


« Viimeksi muokattu: 19.03.2010 15:40 kirjoittanut Sharkie »
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
Vs: Vaateostoksilla « Vastaus #136 : 30.06.2010 22:29 »
Kabanossi Moderaattori * Viestejä: 2 517 Basaaripisteet: 6 Profiili WWW Threadless tarjoaa taas paitoja kympillä. Taisi olla perjantaihin saakka.
IGDB.com | Internet Game Database
tallennettu
Vs: Vaateostoksilla « Vastaus #137 : 22.07.2010 12:59 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Kävin hakemassa Lidlissä halpaa vaatetta lenkkeilyyn:

Crivit Sports juoksutakki (12,99 €)



Crivit Sports juoksupaita (7,99 €)




Takissa on hihassa pieni tasku mp3-soittimelle. Harmi, että se on hitusen liian pieni iPhonelle. Pitäisi ehkä ostaa iPod Shuffle tai vastaava pienikokoinen soitin lenkkejä varten. Tosin puhelin pitäisi siltä olla mukana, koska Runkeeper-ohjelma laskee reitin, keskinopeuden ja muut lenkin tiedot.

Kunnon juoksukenkiin pitäisi myös sijoittaa, nyt kun siihen harrastukseen on jäänyt oikein kunnolla koukkuun ja veri vetää hölkkäpoluille melkeinpä päivittäin. Noin satasen ajattelin kenkiin sijoittaa. Eivätköhän laadukkaat juoksukengät sitten muutaman vuoden helposti kestä.


« Viimeksi muokattu: 22.07.2010 13:04 kirjoittanut Ephram »
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Re: Vaateostoksilla « Vastaus #138 : 19.07.2011 00:22 »
Sharkie Valikoiva pelaaja. Moderaattori * Viestejä: 3 170 Basaaripisteet: 5 Profiili Laitoinpas itselleni Footbalance-pohjalliset, kun fysioterapeutiksi opiskeleva kaveri niitä suositteli ja kun jaloillaan tulee kuitenkin vietettyä niin työ- kuin vapaa-aikanakin runsaasti aikaa. Ja voi pojat, voin suositella!

Näitä varten tehdään siis analyysi jalan kaarista, mahdollisista pronaatio-ongelmista ja muista, ja pohjallinen muokataan oman jalan mukaan. Mulla esimerkiksi on hyvin korkea jalkaholvi, eivätkä normikengät - varsinkaan suorapohjaiset tennarit, joita rakastan - anna sille millään tarpeeksi tukea. Asia on välillä käynyt mielessä, mutta en pitänyt sitä suurena huolena ennen näiden pohjallisten hankintaa. Eron huomasi heti, kun sujautti kaverit kenkiin. Istuvuus ja mukavuus paranivat, eivätkä jalat väsy pidemmillä episodeilla niin helposti. Hauskaa on, että näiden myötä esimerkiksi vanhoista Visionin slip-oneista on tullut aikalailla lempikenkäni. Ne ovat niin leppoisat ja helpot käyttää, ja nyt myös oikeasti istuvat ja tukevat.

Vaihtoehtoja näyttää olevan muutamaan eri tarpeeseen, mutta itse ostin suosiolla perusjantterin jokapaikan Cushion Bluet:



Kuten sanottua, vaikuttaa todella hyvältä. Auttavat toki myös arjen keskellä, mutta kunhan syksyn työt alkavat, pääsevät pohjalliset tositoimiin treenikenkien sisällä. Lisäksi odotettavissa on varmasti esim. antoisampia festari- ja keikkareissuja. Ja mitä pohjallisten kestävyyteen tulee, niin kaverilla oli omat olleet reilun vuoden aktiivisesti käytössä, ja alkoivat vasta silloin näyttää isompia kulumisen merkkejä. Saas nähdä.
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
Vs: Vaateostoksilla « Vastaus #139 : 26.07.2011 12:42 »
Vin Jäsen Viestejä: 1 340 Basaaripisteet: 1 Profiili Ahdistaako muita käydä vaateostoksilla? Itse en ainakaan pidä koko touhusta ollenkaan. Osittain se johtuu siitä että omasta kotikaupungista ei meinaa löytyä sopivia vaatteita edes minun mittaiselle (+190 cm) mikä ärsyttää suunnattomasti. Melkeinpä jokainen vaatekappale t-paidasta lähtien on pakko käydä sovittamassa kun kokomerkintöihin et voi luottaa. Joskus L tuntuu liian suurelta ja joskus XL on lähinnä sopivaa. Ja yleensä tekisi mieli sanoa että otan tuosta hihat ja tuosta loput, eli kun ostat vaikkapa hupparin joka on sopiva hihoista, niin vatsan kohdalta siihen paitaan mahtuu sitten kaksi minun kokoista. Toisaalta jos ostat jonkin "kokonaisuudeltaan hyvän" hupparin niin sitten se perkele menee ensimmäisessä pesussa pilalle. Vituttaa. Osittain tästä syystä käyn ostamassa vaatteita melko harvoin ja kuljen sitten samoissa kuteissa paljonkin.

Toinen asia mikä pistää vituttamaan, on se että en uskalla koettaa mitään uutta vaatteiden saralla. Farkut tai shortsit, t-paita ja sään mukaan huppari. Ja mahdollisimman neutraalin väriset mielellään. Aika tylsää pidemmän päälle. Tekisi ehkä mieli vähän saada vaihtelua pukeutumiseensa, mutta ei vaan uskalla koettaa mitään uutta  :)
Pelaajalauta-->Formulalauta-->Pakkotoistolauta-->Uhkapelilauta-->Turvapaikkalauta-->Hautalauta--> Deadzonelauta-->???
tallennettu
Vs: Vaateostoksilla « Vastaus #140 : 26.07.2011 13:02 »
PiPe Jäsen Viestejä: 25 Basaaripisteet: 0 Profiili Itsekin olen 193cm pitkä mutta vaateostokset eivät oikeastaan ole mikään ongelma minulle. Oikeastaan pidän shoppailusta. Tosin viime aikoina on tullu tehtyä semmosia paskareissuja ettei vain yksinkertaisesti ole löytynyt mitään. Itse olen melko laiha, joka tietty hankaloittaa hieman sopivien vaatteiden löytämistä, eli joidenkin vaatteiden sisään tosiaan mahtuisi toinen "minä". Itseltäni löytyy vaatekaapista "ihme kyllä" eniten kokoa M. En toki kulje semmoisissa napapaidoissa vaan ne ovat ihan oikeasti sopivan kokoisia meikäläiselle. H&M:stä tuntuisi löytyvän aika hyvin pitemmillekkin janttereille vaatteita eli sieltä kantsii ainakin metästää  ;) Ja tosiaan en minäkään uskalla vain napata jonkin koon paidasta ja mennä suoraan kassalle, vaan useimmiten käyn kyllä ihan sovituskopissa kokeilemassa, ettei tule sitte ylläreitä kotona.
tallennettu
Vs: Vaateostoksilla « Vastaus #141 : 05.12.2011 22:36 »
Bill Duke Jäsen Viestejä: 255 Basaaripisteet: 0 Profiili Threadlessissa jälleen 10 dollarin t-paidat. Varastossa vielä aika hyvin valinnanvaraa.
tallennettu
Re: Vaateostoksilla « Vastaus #142 : 06.12.2011 00:40 »
despo Jäsen Viestejä: 5 302 Basaaripisteet: 9 Profiili Kiitti vinkistä. Aikaisemminkin on tullut tuolta katsottua paitoja, mutta en ole ennen raaskinut tilata. Nyt sitten tilasin vähän useammankin  :)

Spoileri (osoita katsoaksesi)

Menihän tuossa muutama kymppi, mutta eipä tarvii t-paitoja ostella vähään aikaan. Lisäksi kappalehinta jäi kyllä noille aika naurettavan pieneksi, varsinkin kun sain vielä -10% alennusta kun tein tilin ja liityin sähköpostilistalle.
tallennettu
Vs: Vaateostoksilla « Vastaus #143 : 06.12.2011 12:00 »
Scarf Smokin' Sexy Style!!! Jäsen Viestejä: 2 575 Basaaripisteet: 4 Profiili Harmi vaan, että noi Threadlessin paidat on laadultaan hirveetä paskaa. Yhden paidan tilasin joskus, enkä samaa virhettä enää aio tehdä.
The ultimate skill is to take up a position where you are formless. Those who are able to adapt and change in accord with the enemy and achieve victory are called divine.
tallennettu
Re: Vaateostoksilla « Vastaus #144 : 06.12.2011 12:14 »
Sharkie Valikoiva pelaaja. Moderaattori * Viestejä: 3 170 Basaaripisteet: 5 Profiili
Harmi vaan, että noi Threadlessin paidat on laadultaan hirveetä paskaa. Yhden paidan tilasin joskus, enkä samaa virhettä enää aio tehdä.

Jännä homma, yhtään sekundaa en itse ole tuolta vielä saanut. Niillä vaihtelee paitojen malli, matsku ja printtitekniikka jonkin verran, mutta tähän mennessä kaikki paidat ovat silti olleet pirun laadukkaita(6-8 paitaa varmaan tilattu). Printit kestää pesua, paidat eivät veny ja malli (pitkä ja kapeahko) sopii allekirjoittaneelle kuin nokka naamaan. Tilattujen paitojen joukkoon mahtuu myös koko elämäni all time favourite t-paita.


« Viimeksi muokattu: 04.09.2012 16:15 kirjoittanut Sharkie »
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
Vs: Re: Vaateostoksilla « Vastaus #145 : 06.12.2011 12:27 »
Scarf Smokin' Sexy Style!!! Jäsen Viestejä: 2 575 Basaaripisteet: 4 Profiili
Harmi vaan, että noi Threadlessin paidat on laadultaan hirveetä paskaa. Yhden paidan tilasin joskus, enkä samaa virhettä enää aio tehdä.

Jännä homma, yhtään sekundaa en itse ole tuolta vielä saanut. Niillä vaihtelee paitojen malli, matsku ja printtitekniikka jonkin verran, mutta tähän mennessä kaikki paidat ovat silti olleet pirun laadukkaita(6-8 paitaa varmaan tilattu). Printit kestää pesua, paidat eivät veny ja malli (pitkä ja kapeahko) sopii allekirjoittaneelle kuin nokka naamaan. Tilattujen paitojen joukkooman mahtuu myös koko elämäni all time favourite t-paita.

Itselle kävi juurikin päinvastoin. Paita kulahti jo muutaman pesun jälkeen, eikä enää tuntunut hyvältä päällä. Printtikin on jo pahasti murentunut veke.

Mutta kaipa se on sitten tuurikauppaa, mitä sieltä saa. Ilmeisesti Threadless käytti vielä muinoin American Apparelin paitoja, mutta eivät enää. Harmi. Ovat meinaa laadukkaimpia t-paitoja, mitä pikkurahalla saa.
The ultimate skill is to take up a position where you are formless. Those who are able to adapt and change in accord with the enemy and achieve victory are called divine.
tallennettu
Re: Vaateostoksilla « Vastaus #146 : 06.12.2011 12:31 »
Sharkie Valikoiva pelaaja. Moderaattori * Viestejä: 3 170 Basaaripisteet: 5 Profiili
Harmi vaan, että noi Threadlessin paidat on laadultaan hirveetä paskaa. Yhden paidan tilasin joskus, enkä samaa virhettä enää aio tehdä.

Jännä homma, yhtään sekundaa en itse ole tuolta vielä saanut. Niillä vaihtelee paitojen malli, matsku ja printtitekniikka jonkin verran, mutta tähän mennessä kaikki paidat ovat silti olleet pirun laadukkaita(6-8 paitaa varmaan tilattu). Printit kestää pesua, paidat eivät veny ja malli (pitkä ja kapeahko) sopii allekirjoittaneelle kuin nokka naamaan. Tilattujen paitojen joukkooman mahtuu myös koko elämäni all time favourite t-paita.

Itselle kävi juurikin päinvastoin. Paita kulahti jo muutaman pesun jälkeen, eikä enää tuntunut hyvältä päällä. Printtikin on jo pahasti murentunut veke.

Mutta kaipa se on sitten tuurikauppaa, mitä sieltä saa. Ilmeisesti Threadless käytti vielä muinoin American Apparelin paitoja, mutta eivät enää. Harmi. Ovat meinaa laadukkaimpia t-paitoja, mitä pikkurahalla saa.

Joo, muistaakseni omatkin vanhemmat paidat on noita AA:n paitoja, ja ne ovatkin tosiaan erittäin laadukkaita. Eimerkiksi sitä mun lempparipaitaa olen pitänyt viikoittain jo varmaan pari vuotta, ja se on edelleen kuin uusi. Mutta on tuo vastikään(jokunen kuukausi sitten) tilattu satsikin toiminut hyvin toistaiseksi, ja matsku on mukavaa päällä.

EDIT. Ja mitä painatuksiin tulee, niin on parissa vanhemmassa paidassa ne perus muovikuvat toki alkaneet jo rakoilla, mutta ovat silti kestäneet mielestäni kiitettävästi. Parhaita ovat kuitenkin sellaiset painatukset, joissa kuva on ikään kuin osa kangasta(teknistä nimeä en tiedä). Eivät leviä käytännössä ikinä, ja saisivatkin kaikki olla tuolla tekniikalla painettuja. Tai vaihtoehtoisesti sivulla voisi ilmoittaa painotekniikan.
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
Vs: Vaateostoksilla « Vastaus #147 : 02.02.2012 16:10 »
Kabanossi Moderaattori * Viestejä: 2 517 Basaaripisteet: 6 Profiili WWW


Klassiset Wayfarerit tuli tilattua ja UPS:n neito ne jo toikin tänä aamuna. http://www.sunglasses-shop.co.uk/ tarjosi viime viikolla kaikki lasinsa -20%:lla, noille polarisoiduille medium koon laseille tuli hintaa n. 140€. Suomessa saisi maksaa yli 200€.
IGDB.com | Internet Game Database
tallennettu
Vs: Re: Vaateostoksilla « Vastaus #148 : 04.09.2012 14:20 »
Kabanossi Moderaattori * Viestejä: 2 517 Basaaripisteet: 6 Profiili WWW
Laitoinpas itselleni Footbalance-pohjalliset, kun fysioterapeutiksi opiskeleva kaveri niitä suositteli

Onko sulla noita useampi pari vai ootko saanu samat pohjalliset helposti sopimaan erilaisiin kenkiin? Oon huomannu, ettei selkä oikein tykkää pienistäkään kävelyreissuista. Lenkkareilla ei mitään oireita kun niissä on ne tyyriit pohjalliset. Normaaleilla kengillä esim. kaupoissa kävely on myrkkyä selälle. Johtunee kovasta lattiasta.
IGDB.com | Internet Game Database
tallennettu
Vs: Vaateostoksilla « Vastaus #149 : 04.09.2012 15:54 »
Lanttu Jäsen Viestejä: 976 Basaaripisteet: 1 Profiili Tulipa tuosta Kabanossin nostosta mieleen, että olen viime aikoina harkinnut josko joskus ostelisi vähän paitoja tuolta Threadlessista. En vaan ole koskaan muistanut katsella. Nyt olisi kumminkin mitä oivallisin mahdollisuus mokomaan, sillä näköjään eilen alkanut perjantaihin asti jatkuva ale. Eli tuttuun tapaan paidat ovat 50% alennuksessa, maksaen 9.99 dollaria kappale.

Despirelle ja muillekin mahdollisesti lähiaikoina tuolta ostaneille, kuinka laadukkaita paidat ovat olleet? Onko Scarfin tarina huonosta laadusta vain yksittäistapaus vai tätä nähtävissä laajemminkin?
\"Vittu mää en tiedä mikä hedelmä on!\"
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 4 [5] 6
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines