Vs: Laudan kadonneet
« Vastaus #4 : 19.01.2012 20:55 »
Gba
Jäsen
Basaaripisteet: 0
-Neonomide (katosi tosin jo lautauudistuksen aikoihin, vaikuttaa nykyään tieteen ja superfoodien parissa enemmän)
Tuli mieleen, onko Neonomide se joka oli vanhoilla boardeilla se kovin filosofinen heppu? Ainakin nikki samantyylinen.
Juu, pitkiä viestejä täynnä sivistyssanoja. Erittäin kiinnostavia viestejä aina.
You don’t gamble to win. You gamble so you can gamble the next day.
tallennettu
Re: Laudan kadonneet
« Vastaus #10 : 20.01.2012 00:17 »
Sharkie
Valikoiva pelaaja.
Moderaattori
Basaaripisteet: 5
-Neonomide (katosi tosin jo lautauudistuksen aikoihin, vaikuttaa nykyään tieteen ja superfoodien parissa enemmän)
Tuli mieleen, onko Neonomide se joka oli vanhoilla boardeilla se kovin filosofinen heppu? Ainakin nikki samantyylinen.
Juu, pitkiä viestejä täynnä sivistyssanoja. Erittäin kiinnostavia viestejä aina.
Vanhoina hyvinä aikoina tuli kyllä Neon kanssa juteltua ns. in-depth vaikka ja mistä. Good times. Ja kaverin nikki tuli tosiaan mullakin taannoin vastaan superfoodien parissa. Googlailin parapähkinöitä. :b
Entäs Epin mainitsema Sormari, eikös kaveri ollut boardin uudistuksen jälkeen hetken Bubbelpool? Vai sekoitanko johonkin muuhun?
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
« Vastaus #14 : 20.01.2012 09:49 »
kep
Jäsen
Basaaripisteet: 0
Ainoa oikea vastaushan kysymykseen on Teppo "Motherfucking" Holmqvist, jonka viimeinen viesti oli, paremman sanan puutteessa, eeppinen:
Ja oikeasti odotat jotain flipperipeliä Wiille? Flipperit ovat kyllä kovia, mutta ei niitä kuulu millään konsolilla pelata.
Se on kiva kun täällä ei saa enää edes odottaa mitään muuta kuin sitä seuraavaa sinkohippaa. Jokainen vitun taulaspää tulee kertomaan minulle mistä minä saan pitää ja mistä en. Tämä loppui tähän.
Modemuokkaus: Henkilökohtaisuudet jätetään sikseen. -Turilas
Missähän Suomi olisi, jos 1939 olisi ollut rajalla 300 000 dosenttia.
-Gba
Katsoppas kirjoitusasuasi ja vertaa minuun. Itse olen viisitoista vuotias joten älä tule ruikuttamaan, piste.
-IceCold
tallennettu
« Vastaus #26 : 30.01.2012 02:39 »
Fyysinen Preesens
Pakko toistaa
Jäsen
Basaaripisteet: 1
No huhhuh! Noita on etitty. Pistetään toisen kadonneen (rinturi) kommentti artworkista:
Tämäkö on parempi kuin kalju space marine? No joo, kierosilmäinen homoseksuaali on ihan hyvä.
ps. Näyttää vähän Viper7:lta. Parta vaan pois ja tukkaa lyhyemmäks.
EDIT: Vai onko se sittenkin Backstreet Boysin Kevin kreatiinikuurin jälkeen?
My name is Dexter. Unlike many of you believe, I’m not a serial killer. I’m not very much afraid of blood either.
-----
Fyysinen Preesens moderaattoriX.
tallennettu