kep
Jäsen
Basaaripisteet: 0
Breaking Badissa sensuroitu ainakin ekassa jaksossa rinnat, toivottavasti ei tällainen jenkki hyssyttely päde kaikissa ohjelmissa.
Kotimaisilla kanavilla tuntuu olevan kovin hatara käsitys siitä, mikä Netflix oikeastaan edes on.
Tuo Maikkarin quote on ihan patentoitua Kujalla Olemista, mutta Ylen on ihan relevantti. Aivan varmasti Netflix on ollut Yleen yhteydessä mahdollisuudesta saada heidän ohjelmia striimattavaksi Netflixiin, ja ymmärrettävästi eivät halua antaa, koska ovat satsanneet todella paljon Areenan kehittämiseen.
Jos ja kun Netflix lyö läpi Suomessa, ensimmäisiä kaatujia tulevat olemaan Makuunit ja FilmTownit, koska pitävät vielä yllä paikoitellen mammuttimaisia kivijalkakauppoja, mitkä ovat nykyään oikeastaan vain irtokarkkimyymälöitä. Kyllä suomalaisten kanavien ohjelmatkin tuonne vielä jossain vaiheessa tiensä löytävät, todennäköisimmin niin, että jaksot tulevat Netflixiin esim. viikon viiveellä.
Missähän Suomi olisi, jos 1939 olisi ollut rajalla 300 000 dosenttia.
-Gba
Katsoppas kirjoitusasuasi ja vertaa minuun. Itse olen viisitoista vuotias joten älä tule ruikuttamaan, piste.
-IceCold
tallennettu
kep
Jäsen
Basaaripisteet: 0
Toimi ainakin mun Chromella ihan normaalisti. En tiedä onko sitten Windowsin ja MAC OS:n versioissa eroja.
Sama.
Aika perus, kortti menee vanhaks ens kuussa enkä sen takia voi rekisteröityä, koska voimassaoloajan pitäis ulottua yli kuukauden päähän rekisteröintipäivästä. Nice.
Katotaan vaan, niin toi Spotify-tarjous ehtii häviämään marraskuuhun mennessä.
Netflixissä voit katsoa TV-ohjelmia ja elokuvia netin kautta milloin ja missä tahansa vain 7,99 eurolla kuussa. Ystävämme Netflixissä tarjoavat Spotify-käyttäjille nyt hienon edun - rekisteröidy tänään ja käytä Netflixiä ILMAISEKSI vuoden 2012 loppuun.
Hyödynnä tarjous rekisteröitymällä 24. lokakuuta mennessä.
Liity osoitteessa netflix.fi/spotify
Missähän Suomi olisi, jos 1939 olisi ollut rajalla 300 000 dosenttia.
-Gba
Katsoppas kirjoitusasuasi ja vertaa minuun. Itse olen viisitoista vuotias joten älä tule ruikuttamaan, piste.
-IceCold
tallennettu
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu