Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Kalenteriin linkitetyt tapahtumat
  • F1 2012 julkaisu: 21.9.2012: 21.09.2012
Sivuja: 1 ... 5 6 7 8 9 [10] 11 12
Tulostusversio
Aihe: F1 2012 | virallinen topic  (Luettu 101556 kertaa)
Vs: F1 2012 | virallinen topic « Vastaus #270 : 25.09.2012 15:40 »
Max out Jäsen Viestejä: 421 Basaaripisteet: 0 Profiili Tänään koulusta kotiin kurkistus postilaatikkoon ja.....      EI VIELÄKÄÄN PELIÄ LAATIKOSSA!!!!???!!!  :o   Mitäs tämä on?
Peli lähetettiin vpd:ltä perjantaina, joten eikö sen pitäisi jo olla mulla? Onko jollakulla toisella ollut ongelmia pelin saamisen kanssa?
PSN: Max_out_ | Playstation 3  320GB |
tallennettu
Vs: F1 2012 | virallinen topic « Vastaus #271 : 25.09.2012 15:54 »
Lapinpoika Kulje kautta Kittilän! Jäsen Viestejä: 126 Basaaripisteet: 0 Profiili
Tänään koulusta kotiin kurkistus postilaatikkoon ja.....      EI VIELÄKÄÄN PELIÄ LAATIKOSSA!!!!???!!!  :o   Mitäs tämä on?
Peli lähetettiin vpd:ltä perjantaina, joten eikö sen pitäisi jo olla mulla? Onko jollakulla toisella ollut ongelmia pelin saamisen kanssa?
Mulla aivan prikulleen sama ongelma, ainoa eri juttu on,että tilasin pelin Cdon:ista. Mulla saatta vaikuttaa minun pohjoinen asuinpaikka.
Nokia E7-00     Playstation 3 320GB
tallennettu
Vs: F1 2012 | virallinen topic « Vastaus #272 : 25.09.2012 16:01 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili Ainakin VPD:llä on ollut vaikeuksia maahantuojan kanssa
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: F1 2012 | virallinen topic « Vastaus #273 : 25.09.2012 16:55 »
Okza Jäsen Viestejä: 6 Basaaripisteet: 0 Profiili
Tänään koulusta kotiin kurkistus postilaatikkoon ja.....      EI VIELÄKÄÄN PELIÄ LAATIKOSSA!!!!???!!!  :o   Mitäs tämä on?
Peli lähetettiin vpd:ltä perjantaina, joten eikö sen pitäisi jo olla mulla? Onko jollakulla toisella ollut ongelmia pelin saamisen kanssa?

Mulla on myös vissiin TORSTAINA lähtenyt ja ei ole vieläkään postilaatikossa..... >:( tilasin cdonista myös viime vuonna ja munasivat silloinkin tilauksen.... jos huomenna ei tule nii saa cdon kuulla kunniansa minulta saatana!
tallennettu
Vs: F1 2012 | virallinen topic « Vastaus #274 : 25.09.2012 17:03 »
IcemanRally Jäsen Viestejä: 71 Basaaripisteet: 0 Profiili Taisin ehkä löytää yhden bugin :(

Pelin autosave ei toimi kunnolla ainakaan minulla. Tänään se näkyi aika hyvin kun ajoin Kiinan GP:ssä 17. lähtöruutuun ja aloitin kisaamisen heti aika-ajon jälkeen. Kisassa lähtöruutuni oli 24. enkä ollut saanut mitään rangaistuksia. Tätä ennen jouduin jo kertaalleen aloittamaan kisaviikonlopun alusta kun olin ajanut aika-ajon ja sitten lopettanut pelaamisen. En tosiaan tiedä onko tämä bugi, mutta veemäinen asia joka tapauksessa.
tallennettu
Vs: F1 2012 | virallinen topic « Vastaus #275 : 25.09.2012 19:52 »
jjani Jäsen Viestejä: 55 Basaaripisteet: 0 Profiili Perjantaina tuli itelle viesti VPD:stä, että laittoivat pelin menemään.

Tänään tuli peli postilaatikkoon, tosin kannen oikea reuna oli ihan vääntynyt. Pienen korjailun jälkeen, koko jälkeä ei meinaa edes huomata. Jos lykästää, huomenna pitäisi tulla uusi virtalähde boxiin, niin pääsee sitten kunnolla laittamaan pelin testiin.
tallennettu
Vs: F1 2012 | virallinen topic « Vastaus #276 : 25.09.2012 20:23 »
PöSö21 Jäsen Viestejä: 6 Basaaripisteet: 0 Profiili Kyllä se taitaa olla bugi se autosave. Mulla meni jo kertaalleen careeri alusta et suosittelen ottamaan asetuksista autosaven pois päältä ja sitten jokaisen ajon jälkeen suorittamaan manuaalinen tallennus.
tallennettu
Vs: F1 2012 | virallinen topic « Vastaus #277 : 25.09.2012 22:33 »
sulo12 Jäsen Viestejä: 343 Basaaripisteet: 0 Profiili Sain urassa Saksan gp:n jälkeen tarjouksen Sauberilta, sopimukseen piti vastata heti ja talli ottaisi minut ajamaan välittömästi. Eli pelissä voit vaihtaa tiimiä kesken kauden.
http://olusf1.wordpress.com/
tallennettu
Vs: F1 2012 | virallinen topic « Vastaus #278 : 25.09.2012 22:51 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili
Sain urassa Saksan gp:n jälkeen tarjouksen Sauberilta, sopimukseen piti vastata heti ja talli ottaisi minut ajamaan välittömästi. Eli pelissä voit vaihtaa tiimiä kesken kauden.

Kyllä, Codemasters kertoi tästä jossain vaiheessa. Mitkäs oli sun tulokset sitä ennen?  ;)
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: F1 2012 | virallinen topic « Vastaus #279 : 25.09.2012 23:16 »
sulo12 Jäsen Viestejä: 343 Basaaripisteet: 0 Profiili
Sain urassa Saksan gp:n jälkeen tarjouksen Sauberilta, sopimukseen piti vastata heti ja talli ottaisi minut ajamaan välittömästi. Eli pelissä voit vaihtaa tiimiä kesken kauden.

Kyllä, Codemasters kertoi tästä jossain vaiheessa. Mitkäs oli sun tulokset sitä ennen?  ;)

K, 1, 1, 1, 4, K, K, 1, 13, 4 ja Sauberilla eka kisa Unkarissa Keskeytys. Vergne korvasi minut Toro Rossolla ja oli heti neljäs.
http://olusf1.wordpress.com/
tallennettu
Vs: F1 2012 | virallinen topic « Vastaus #280 : 26.09.2012 08:31 »
Lassi Co-driver Jäsen Viestejä: 16 Basaaripisteet: 0 Profiili
Sain urassa Saksan gp:n jälkeen tarjouksen Sauberilta, sopimukseen piti vastata heti ja talli ottaisi minut ajamaan välittömästi. Eli pelissä voit vaihtaa tiimiä kesken kauden.

Kyllä, Codemasters kertoi tästä jossain vaiheessa. Mitkäs oli sun tulokset sitä ennen?  ;)

K, 1, 1, 1, 4, K, K, 1, 13, 4 ja Sauberilla eka kisa Unkarissa Keskeytys. Vergne korvasi minut Toro Rossolla ja oli heti neljäs.


Ilmeisen helpolla vaikeustasolla ajelet ainakin noista tuloksista päätellen  ;) ... Mutta hyvä lisä että tallia voi vaihtaa kesken kauden. Toivottavasta minullekin tulisi samanlainen mahdollisuus. Itse ajan Caterhamilla ja olen juuri Euroopan GP:ssä. Tähän asti sijoitukset ovat oleet sijojen 14-19 väliltä.

Tähän mennessä paras kokemus on että tallikaverini Kovalainen oli Canadan kisassa 7.  :lol: Kisa alkoi sadekelissä, mutta kymmenen kieroksen jälkeen sade lakkasi ja kaikki menivät vaihtamaan renkaita, paitsi kovalainen. Sade alkoi jälleen parin kieroksen jälkeen, todella rankkana, ja Kovalainen ajoi kaikkien ohitse niillä samoilla sadekelin renkailla kun muut liukastelivat sliksellä. Kisan lopussa muut kyllä ottivat Kovalaisen kiinni, mutta vain seitsemän ehti hänen ohi ennen kisan loppua. Ärsyttää kun itse olen ilman pisteitä ja Kovalaisella on niitä jo useampi. Pisteille pääsy Caterhamilla on kyllä täysin mahdotonta legend vaikeustasolla, ilman älytönta tuuria ja olosuhteiden vaihtelua... Mutta hyvä niin :)
tallennettu
Vs: F1 2012 | virallinen topic « Vastaus #281 : 26.09.2012 17:55 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: F1 2012 | virallinen topic « Vastaus #282 : 26.09.2012 19:11 »
nikob VRS Jäsen Viestejä: 163 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Tänään ilmestyi täällä peli postiluukkuun.
Kuskitesti suoritettu ja Caterhamille päädyin Heikin kaveriksi.
Voiko tässä pelissä kehittää autoa niin kuin muissa peleissä on pystynyt? Harjoitukset ovat jääneet pois niin vähän epäilen että tuota ominaisuutta ei ole.
-
tallennettu
Vs: F1 2012 | virallinen topic « Vastaus #283 : 26.09.2012 20:10 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili
Tänään ilmestyi täällä peli postiluukkuun.
Kuskitesti suoritettu ja Caterhamille päädyin Heikin kaveriksi.
Voiko tässä pelissä kehittää autoa niin kuin muissa peleissä on pystynyt? Harjoitukset ovat jääneet pois niin vähän epäilen että tuota ominaisuutta ei ole.

Kyllä voi, ja on pelissä yksi tunnin mittainen harjoitus
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: F1 2012 | virallinen topic « Vastaus #284 : 26.09.2012 20:49 »
Max out Jäsen Viestejä: 421 Basaaripisteet: 0 Profiili Tänään sain itsekkin vihdoin pelin.
Aloitin uran Caterhamilla, nyt pari kisaa ajettu. Ainakin AI on huomattavasti parempi. Ja AI on oppinut saamaan penatya: Australiassa Di Resta ja Karthikeyan diskattiin ja Timo Glock sai +20sec rangaistusta. Ja tuo siis 25% kisassa... 8)
PSN: Max_out_ | Playstation 3  320GB |
tallennettu
Vs: F1 2012 | virallinen topic « Vastaus #285 : 26.09.2012 20:54 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili
Tänään sain itsekkin vihdoin pelin.
Aloitin uran Caterhamilla, nyt pari kisaa ajettu. Ainakin AI on huomattavasti parempi. Ja AI on oppinut saamaan penatya: Australiassa Di Resta ja Karthikeyan diskattiin ja Timo Glock sai +20sec rangaistusta. Ja tuo siis 25% kisassa... 8)

Kyllä se AI sai myös 2011 pelissä rangaistuksia.
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: F1 2012 | virallinen topic « Vastaus #286 : 26.09.2012 21:28 »
Lapinpoika Kulje kautta Kittilän! Jäsen Viestejä: 126 Basaaripisteet: 0 Profiili No vihdoinkin se peli tänne lappiin tuli, nyt pitää vain oottaa perjantaita että pääsee pelaamaan... >:(
Nokia E7-00     Playstation 3 320GB
tallennettu
Vs: F1 2012 | virallinen topic « Vastaus #287 : 26.09.2012 21:55 »
Okza Jäsen Viestejä: 6 Basaaripisteet: 0 Profiili Asun Valkeakoskella, ja peli ei ole vieläkään tullut :o palaa hermo jo tähän odotteluun  >:( toisaalta koe viikko en olisi kerennyt pelaamaan ja vkl yks leiri eli ens viikkoon menee pelailut silti, mutta jos olisi tullut nii testailemaan olisi kerennyt :) itella kusee toimituksen......
tallennettu
Vs: F1 2012 | virallinen topic « Vastaus #288 : 27.09.2012 13:02 »
Runner Jäsen Viestejä: 593 Basaaripisteet: 0 Profiili Siihen tais loppua PC-pelailut taas joksikin aikaa. Täsmälleen sama bugi kuin 2011:ssa, eli peli ei suostu millään tavoin tallentamaan. Koitan nyt jotain mahdollisia fixejä tähän löytää, mutta on se aika uskomatonta, että tämäkin on jäänyt CM:n "testiporukoilta" huomaamatta.
-"No can do!"
tallennettu
Vs: F1 2012 | virallinen topic « Vastaus #289 : 27.09.2012 13:18 »
Lassi Co-driver Jäsen Viestejä: 16 Basaaripisteet: 0 Profiili
Siihen tais loppua PC-pelailut taas joksikin aikaa. Täsmälleen sama bugi kuin 2011:ssa, eli peli ei suostu millään tavoin tallentamaan. Koitan nyt jotain mahdollisia fixejä tähän löytää, mutta on se aika uskomatonta, että tämäkin on jäänyt CM:n "testiporukoilta" huomaamatta.

Itselläni täysin sama bugi! Monacon kisan jälkeen peliä ei enään pysty tallentamaan. Itse ajoin Monakon jälkeiset kolme kisaa, enkä huomannut ettei peli tallenna. Nyt peli jostain syystä aina jatkuu Monacosta...  :(

Itse en jatka pelin pelaamista ennen kuin bugi on korjattu!  >:(
tallennettu
Vs: F1 2012 | virallinen topic « Vastaus #290 : 27.09.2012 13:35 »
Runner Jäsen Viestejä: 593 Basaaripisteet: 0 Profiili
Lainaus
Hi all.
 
We've found that the following quick fix allows you to start saving your progress again.
 
Select Multiplayer -> Split Screen -> Press Start on a second controller / keyboard -> P1: Select any team & driver -> P2: Select any team & driver -> Any Race Settings -> Any track.
Once on track P1 pause and select Options -> Driving Controls and change Control Profile to another option and then back again.  Exit back out of the Pause menu.
P2 pause and select Options -> Driving Controls and change Control Profile to another option and then back again.  Back out to Pause Options, select Quit To Main Menu -> Yes.
You should now be able to save again.
Let us know how it goes, as all information will be fed back to the QA team.
 
Thank you for your patience!

Toimi mulla. Sen lisäksi noi on kuulemma korjannut sen seuraavaan patchiin, jonka pitäisi PC:lle tulla tämän viikon aikana.
-"No can do!"
tallennettu
Vs: F1 2012 | virallinen topic « Vastaus #291 : 29.09.2012 20:32 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili Olipahan kilpailu Espanjassa  :o

Lähdin liikkeelle 17 ruudusta, Räikkönen mm. takana. Sain hyvän lähdön, ja nousin jopa 13 ensimmäisessä mutkassa. Sitten yritän pidätellä takana porukkaa, jotkut livahtaa väkisin ohi. Sitten, Kobayshi hölmöilee, tulee takaisin radalle. Maldonado ajaa suoraan häntä päin, etusiiven palasia lentää. Parin mutkan jälkeen pamahtaa SC logo! En voinut uskoa silmiä, koska tajusin...tajusin että voin hakea kovat renkaat alle, ja ajaa loppuun asti niillä (3/17lap). Menin vaihtamaan renkaita, tulin Pic:in eteen sijalle 19. Turva-auton jälkeen kaikki säntäsivät varikolle, nyt tiesin että baana oli vapaa minulle. Oli pakko ottaa eroa. Sitten se tapahtui, ensiksi Vergne ajoi minut kiinni, hän jopa ohitti minut mutta köyhällä Toro Rossolla ei pystynyt pidättelemään minua takana. Sitten tuli Alonso, ja Hamilton kuvioihin. Parin kierroksen päästä huomaan että kaikki on minun takana, virheeseen ei olisi varaa (taino, HRT ja nää oli jääny puolirataa). Sain pidäteltyä AI:ta takana (kiitos että jarruttavat ensimmäiseen mutkaan hemmetin aikaisin).

Olin maalissa ensimmäinen, Hamilton toinen...eikun tä?? Olin toinen, eroa Hamiltoniin viiva. Mitä?

Tässä vielä tulokset: http://uppaa.net/img/002/12090130.jpg
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: F1 2012 | virallinen topic « Vastaus #292 : 29.09.2012 20:53 »
vilpertti Jäsen Viestejä: 27 Basaaripisteet: 0 Profiili Kysyn teiltä kaikilta nyt kannattaako f1 2012 ostaa ei tarvitse selitellä mitään muuta kuin joo tai ei.
tallennettu
Vs: F1 2012 | virallinen topic « Vastaus #293 : 29.09.2012 21:00 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili
Kysyn teiltä kaikilta nyt kannattaako f1 2012 ostaa ei tarvitse selitellä mitään muuta kuin joo tai ei.

Itse olen tyytyväinen, ja AI on selvän askeleen ottanut eteenpäin.
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: F1 2012 | virallinen topic « Vastaus #294 : 30.09.2012 09:52 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili
No saatampa tilata sen huomenna ahvenanmaalta vpd:sstä.

Tota uraa oikeasti jaksaa hakata nyt kun AI on hyvä! Tosin AI on ensimmäisen mutkan jarrutukseen huono, mutta muuten se taistelee henkeen ja vereen. Ja myös kolaroi, turva-auto tullut kaksi kertaa AIn takia urassa.
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: F1 2012 | virallinen topic « Vastaus #295 : 30.09.2012 10:01 »
vilpertti Jäsen Viestejä: 27 Basaaripisteet: 0 Profiili Tilasin pelin vpd Ahvenanmaalta hintaa tuli joku 43e ja rapiat.
tallennettu
Vs: F1 2012 | virallinen topic « Vastaus #296 : 30.09.2012 10:35 »
Lassi Co-driver Jäsen Viestejä: 16 Basaaripisteet: 0 Profiili
Kysyn teiltä kaikilta nyt kannattaako f1 2012 ostaa ei tarvitse selitellä mitään muuta kuin joo tai ei.

Osta ihmeessä!
-Careeria on nyt mielenkiintoista ajaa, kun AI on parempi, mutta toisaalta tekevät enemmän virheitä/kolaroivat, mikä taas tekee kisoista mielenkiintoisia.
-Ainakin padilla ajaminen on todella mukavaa ja tarkkaa verrattuna F1 2011:een.
-Kokonaisuutena peli mielestäni on mennyt eteenpäin, vaikka puutteita edelleen on ja osittain tullut lisää (vain yksiharjoitussessio ja renkaiden kulumisen skaalaamattomuus)
-Grafiikat ovat upeat, ainakin PC:llä
tallennettu
Vs: F1 2012 | virallinen topic « Vastaus #297 : 30.09.2012 13:24 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili Tässä esimerkki AIn virheherkkyydestä
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: F1 2012 | virallinen topic « Vastaus #298 : 30.09.2012 18:24 »
vilpertti Jäsen Viestejä: 27 Basaaripisteet: 0 Profiili Ihan virheherkältä ja agressiiviseltahan toi AI näyttää.
tallennettu
Vs: F1 2012 | virallinen topic « Vastaus #299 : 30.09.2012 18:31 »
Wyrkk Jäsen Viestejä: 426 Basaaripisteet: 0 Profiili AI on aggressiivisempi, mutta jarruttaa liian aikasin. Lähdön jarrutuksessa nousee vieläkin liian helposti ja kun AI menee DRS:llä ohi niin seuraavassa jarrtuksessa pääsee takaisin edelle.
Jotain edistystä kuitenkin kun nyt ne ohittaa, ehkä ensi vuoden pelissä ne jopa jarruttaa kunnolla.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 5 6 7 8 9 [10] 11 12
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines