Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Kalenteriin linkitetyt tapahtumat
  • F1 2012 julkaisu: 21.9.2012: 21.09.2012
Sivuja: 1 ... 6 7 8 9 10 [11] 12
Tulostusversio
Aihe: F1 2012 | virallinen topic  (Luettu 101585 kertaa)
Vs: F1 2012 | virallinen topic « Vastaus #300 : 30.09.2012 21:05 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili Nyt sitten tuli Hocken jälkeen kutsu Williamsin leiriin, Sennan tilalle. Alta pois Senna, ja sori Bottas! Tämä paikka on minun! Unkarissa pääsin heti Q3, mutta kilpailussa annettii kylmää kyytiä nuorelle, ja tulokkaalle Williams kuljettajalle. Renkaista loppui pito kummallakin stintillä, ja olin 12.

Seuraavaksi Spa
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: F1 2012 | virallinen topic « Vastaus #301 : 03.10.2012 18:30 »
Lassi Co-driver Jäsen Viestejä: 16 Basaaripisteet: 0 Profiili "F1 2012:ssa pyörät eivät enää välitä, mikäli kisaa ajaa täysimittaisena tai reippaasti lyhyempänä, sillä kulumiseen vaikuttava skaalaus loistaa poissaolollaan. Näin renkaiden kuluminen ei lyhyempiä kisoja ajaessa muodosta vastaavia pulmia kuin pidemmissä karkeloissa. Codemasters on perustellut poistoa halullaan tehdä renkaiden käyttämisestä selkeämpää, mutta on kertonut voivansa päivittää skaalauksen vielä peliin, mikäli heistä tarve sitä vaatii." - Peliplaneetan arvostelu

No oliskohan tarvetta päivitykselle!?!?  :o

Juuri tuon takia ajan kisat tällä hetkellä täysimittaisina, mikä on kyllä välillä melko puuduttavaa, mutta lyhyemmistä kisoista on mennyt mielenkiinto tuon takia...
tallennettu
Vs: F1 2012 | virallinen topic « Vastaus #302 : 03.10.2012 20:13 »
vilpertti Jäsen Viestejä: 27 Basaaripisteet: 0 Profiili Nyt ekaa kertaa pelattu!



Ensifiilikset ihan hyvät AI:ta parannettu selvästi ja ohjattavuus on ainakin minun mielestä vähän uusiutunut. Uran aloitin Toro Rossolla mutta harjituksia en vielä ole ehtinyt ajaa. Kohta varmasti aloitan uraa.
tallennettu
Vs: F1 2012 | virallinen topic « Vastaus #303 : 06.10.2012 06:32 »
vilpertti Jäsen Viestejä: 27 Basaaripisteet: 0 Profiili Harjoituksissa olin 12 mutta Shumi jarrutti jotenkin liian aikaisin niin sain 10 ruudun ranggaistuksen. Joudun starttaamaan kisan viimeisenä.
tallennettu
Vs: F1 2012 | virallinen topic « Vastaus #304 : 06.10.2012 19:16 »
nikob VRS Jäsen Viestejä: 163 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Nyt on pelattu uraa Monzaan saakka ja peli maistuu kyllä hyvältä.
Paljon parempi kuin edelliset versiot tästä. Olen 11 mm taulukossa mutta aika heikkoja tarjouksia tullut talleilta, kaikki tarjoukset ovat peräpään talleilta ja ne olen hylännyt. Voittaja talliin yritetään saada tie auki että päästään ajamaan mestaruudesta. Rival haasteeseen laitoin Schumin jos vaikka pääsisi Mersulle ensi kaudeksi, vaikka helppo ei ole haastaa Caterhamilla mersua. Monzassa kyllä onnistuin, mutta Singapore taitaa olla vaikea rata mulle.
Xboxin versiossa en ole bugeja huomannut ja peli näyttää hyvältä  :)
-
tallennettu
Vs: F1 2012 | virallinen topic « Vastaus #305 : 06.10.2012 22:34 »
sulo12 Jäsen Viestejä: 343 Basaaripisteet: 0 Profiili Toiselle kaudelle tarjouksia, McLaren, Sauber, ToroRosso, Caterham, Marussia ja HRT. McLarenille ja tallikaverina Button.

tallit 3/20

1. McLaren    112
2. Mercedes   49
3. Sauber       45
4. Lotus         32
..
8. HRT           10  :o
9. Ferrari        2

Kuskit:

1. Olus     75
2. Button  37
3. Perez   33
http://olusf1.wordpress.com/
tallennettu
Vs: F1 2012 | virallinen topic « Vastaus #306 : 07.10.2012 12:52 »
vilpertti Jäsen Viestejä: 27 Basaaripisteet: 0 Profiili Aloitin careerin uudestaan älkää kysykö miksi ja tällä kertaa caterhamilla.

Harjoituksissa olin 19.

Aikajoissa olin 20 koska Pedro dela rosa pääsi lipsahtamaan ohi.

Kisaassa olin 17 ja Kovalainen jäi 19.



Nyt ei sitten vähään aikaan kerkeä pelata koska seuraavat 3 päivää vietän Lohjan Kisakalliossa.
tallennettu
Vs: F1 2012 | virallinen topic « Vastaus #307 : 07.10.2012 22:02 »
nikob VRS Jäsen Viestejä: 163 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Tuli tänään testattua tuota season Challengea ja vaikutti ihan hyvältä. Aika nopeatempoista etenemistä, välillä niinkin kiva pelata. Onko jokainen kausi tuossa pelimuodossa samanlainen? Kiva jos kisakalenteri hiukan muuttuisikin seuraavaksi kaudeksi.
-
tallennettu
Vs: F1 2012 | virallinen topic « Vastaus #308 : 08.10.2012 20:45 »
Max out Jäsen Viestejä: 421 Basaaripisteet: 0 Profiili
Tuli tänään testattua tuota season Challengea ja vaikutti ihan hyvältä. Aika nopeatempoista etenemistä, välillä niinkin kiva pelata. Onko jokainen kausi tuossa pelimuodossa samanlainen? Kiva jos kisakalenteri hiukan muuttuisikin seuraavaksi kaudeksi.

Jos olen ymmärtänyt oikein Season Challenge on vain se yksi kymmenen kisan kausi ja sitten se on ohi, joten ei kisakalenteri muutu.
PSN: Max_out_ | Playstation 3  320GB |
tallennettu
Vs: F1 2012 | virallinen topic « Vastaus #309 : 08.10.2012 20:58 »
Soosi Jäsen Viestejä: 6 Basaaripisteet: 0 Profiili Onko kukaan saanut rattia toimimaan mitenkään PC versiolla?

 Itsellä G27 ja ohjaus on niin hidas ja tahmainen että ei tahdo edes Red Bullia kääntymään mihinkään mutkaan. Säätöjä ja V-sync korjausta olen koittanut, mutta ihan älytön aliohjaus kokoajan. Auto ei tunnu kääntyvän millään.
tallennettu
Vs: F1 2012 | virallinen topic « Vastaus #310 : 08.10.2012 21:24 »
Runner Jäsen Viestejä: 593 Basaaripisteet: 0 Profiili
Onko kukaan saanut rattia toimimaan mitenkään PC versiolla?

 Itsellä G27 ja ohjaus on niin hidas ja tahmainen että ei tahdo edes Red Bullia kääntymään mihinkään mutkaan. Säätöjä ja V-sync korjausta olen koittanut, mutta ihan älytön aliohjaus kokoajan. Auto ei tunnu kääntyvän millään.

Mulla toimii samaisella setupilla oikein hyvin. Koita kääntää vähemmän rattia mutkaan tullessa. Tässä ei 2011 opitut opit hyödytä mitään.
-"No can do!"
tallennettu
Vs: F1 2012 | virallinen topic « Vastaus #311 : 13.10.2012 10:16 »
vilpertti Jäsen Viestejä: 27 Basaaripisteet: 0 Profiili Vanha xbox hajosi ja korjaamo käynti! Kaikki tallennetut tiedot meni joten taas career alusta. Nyt menee kaikki perseilleen!
tallennettu
Vs: F1 2012 | virallinen topic « Vastaus #312 : 13.10.2012 15:07 »
Kabanossi Moderaattori * Viestejä: 2 517 Basaaripisteet: 6 Profiili WWW
Vanha xbox hajosi ja korjaamo käynti! Kaikki tallennetut tiedot meni joten taas career alusta. Nyt menee kaikki perseilleen!

Kannattaiskos ne tallennukset kopioida pilveen?  :)
IGDB.com | Internet Game Database
tallennettu
Vs: F1 2012 | virallinen topic « Vastaus #313 : 13.10.2012 15:26 »
jjani Jäsen Viestejä: 55 Basaaripisteet: 0 Profiili
Vanha xbox hajosi ja korjaamo käynti! Kaikki tallennetut tiedot meni joten taas career alusta. Nyt menee kaikki perseilleen!

Itellä kun meni boxi hajalle pari kuukautta sitten, riitti että otti kovon irti korjaamokäynnin ajaksi ja jatko pelaamista siihen mihin jäi boxin saavuttua kotiin. ;)
tallennettu
Vs: F1 2012 | virallinen topic « Vastaus #314 : 13.10.2012 15:29 »
Kabanossi Moderaattori * Viestejä: 2 517 Basaaripisteet: 6 Profiili WWW
Itellä kun meni boxi hajalle pari kuukautta sitten, riitti että otti kovon irti korjaamokäynnin ajaksi ja jatko pelaamista siihen mihin jäi boxin saavuttua kotiin. ;)

Jos on tuo uudempi boxi missä on flash-muistia niin tallennuksia ei saa pelastettua. Varmin keino on pitää ne pilvessä turvassa.
IGDB.com | Internet Game Database
tallennettu
Vs: F1 2012 | virallinen topic « Vastaus #315 : 13.10.2012 18:16 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili Pientä päivitystä uraani.

Ajan siis Williamsilla nyk. kun Saksan kilpailun jälkeen Frank Williams tuli kosiskelemaan minua talliinsa, oli se pakko hyväksyä. Ura Williamsin leirissä ollut itse asiassa vaikeaa, renkaat loppuu huomattavammin nopeammin kuin Caterhamilla, ja sen takia olen tippunut pois pisteiltä muutaman kerran. Nyt Koreassa tuli läpimurto, ajoin parhaani sijani Williamsin tallissa, kuudes. Maldonado oli 13, sitten Frankilla oli asiaa. Tarjosi jatkosopimusta, nyt olen tiukassa paikassa. Hyväksynkö vai yritänkö päästä Grosjeanin paikalle (Grosjean mun rival, eroa 25p).

Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: F1 2012 | virallinen topic « Vastaus #316 : 14.10.2012 08:51 »
Soosi Jäsen Viestejä: 6 Basaaripisteet: 0 Profiili


Mulla toimii samaisella setupilla oikein hyvin. Koita kääntää vähemmän rattia mutkaan tullessa. Tässä ei 2011 opitut opit hyödytä mitään.

Parinpäivän tauko teki hyvää ja nyt ohjaus tuntuu jo oikein mukavalta. Sopii itseasiassa paremmin mun ajotyyliin kun 2011 version.

tallennettu
Vs: F1 2012 | virallinen topic « Vastaus #317 : 16.10.2012 09:22 »
kep Jäsen Viestejä: 807 Basaaripisteet: 0 Profiili

Jos on tuo uudempi boxi missä on flash-muistia niin tallennuksia ei saa pelastettua. Varmin keino on pitää ne pilvessä turvassa.
?

Eikö uudessakin xboxissa tallennukset ja muu data mene irroitettavalle kovolle(kts. kuva)? Luulisi, että jos tuon nappaa talteen ennen huoltoon lähettämistä, kaikki talennukset pysyvät tallessa.

Missähän Suomi olisi, jos 1939 olisi ollut rajalla 300 000 dosenttia.
-Gba

Katsoppas kirjoitusasuasi ja vertaa minuun. Itse olen viisitoista vuotias joten älä tule ruikuttamaan, piste.
-IceCold
tallennettu
Vs: F1 2012 | virallinen topic « Vastaus #318 : 16.10.2012 11:15 »
Kabanossi Moderaattori * Viestejä: 2 517 Basaaripisteet: 6 Profiili WWW Juu noissa kovalevymalleissa. Siinä ihan halvimmassa ei ole kovoa mukana vaan muistaakseni 4 gigaa flash-muistia. Ennen tuon halvimman boxin mukana tuli muistikortti mutta slim-mallissa on tosiaan sisäänrakennettuna muutama giga flashia.
IGDB.com | Internet Game Database
tallennettu
Vs: F1 2012 | virallinen topic « Vastaus #319 : 17.10.2012 21:05 »
Max out Jäsen Viestejä: 421 Basaaripisteet: 0 Profiili Tänään tuli kokeiltua pelin uusia pelimuotoja eli Season Challengea ja Champions modea. Champions mode on mielestäni ihan toimiva. Eril keli/rengas strategiat pääsee loistamaan, mikä on hyvä. Vaikeustaso on kuitenkin mun mielestä hardillakin liian helppo. Sitten Season Challenge. Valitsin hard vaikeustason ja autoksi Caterhamin. Rivaliksi laitoin Kobayashin. Ajoin aika- ajossa paalulle vaatimattoman 0,7sec erolla eikä kierros ollut edes kummoinen... ja kisassa voitin ylivoimaisesti  :lol:. Meni jotenkin maku hommasta, kun jo Caterhamilla voittaa ylivoimasesti. Eikö näihin uusiin pelimuotoihin olisi voinut saada valita AI:lle Legend vaikeustason  :/. Season Challenge jäi nyt mulla ainakin jäihin. Toivottavasti seuraavassa pelissä taas opitaan jotain, Onneks on career...

E: Tänään kokeilin ekaa kertaa täyttä aika-ajoa.(quick race, monza, mercedes, Nico) Kaikki sujui hyvin viimeiseen aika ajoon saakka. möhlin ekan aika kierroksen ja toiselle aika kierrokselle lähdin, kun kellossa oli jtn 10sec. Jarrutan ekaan mutkaan. Räikkönen tulee varikolta eteeni :o ja joudun hidastamaan ja pyörähdän. >:(  Miksi AI lähtee vielä radalle, vaikka kellossa on aikaa vain vajaa 10 sec? Ainoa tarkoitus voi olla vain toisen kierroksen pilaaminen. Eikä Räikkönen ollut edes ainut: radalle ajoi vielä Räikkösen lisäksi Hamilton ja Maldonado... Ei hyvä ei... :rollaus:


« Viimeksi muokattu: 18.10.2012 17:47 kirjoittanut Max out »
PSN: Max_out_ | Playstation 3  320GB |
tallennettu
Vs: F1 2012 | virallinen topic « Vastaus #320 : 20.10.2012 14:07 »
lambi Jäsen Viestejä: 1 Basaaripisteet: 0 Profiili Voi pieru, nyt tuli tarve avautua. Avasin pelin ja näytin veljelle ohjaimesta namiskoita ja vahingossa menin uuden profiilin luontiin. No tein profiilin pilanimellä kun ei tosta pysty takaisin palaamaan enkä tallentanu ja kokeilin uudelleen mennä peliin. Siellä se komeilee uusi profiili vanhan tilalla, kaikki vaiva ja saavutukset menetetty yhden vahinkopainalluksen takia.
No tein jälleen uuden profiilin, tällä kertaa tosissani. Luulin jo ettei peli tue useampaa profiilia, mutta nyt siellä on kaksi, nämä jälkeen päin luodut. Mitähän helvettiä sille ensimmäiselle sitten tapahtu? Ihan oikeesti menee hermo kun ei oo ensimmäinen kerta kun joutuu alottamaan koko roskan alusta. Ei vissiin tartte pelata enää ollenkaan.
tallennettu
Vs: F1 2012 | virallinen topic « Vastaus #321 : 25.10.2012 14:49 »
sampaaa Jäsen Viestejä: 1 Basaaripisteet: 0 Profiili Olen pelaillu nytten careeria sellaiset 2 kautta ja kertaakaan ei ole radalle tullut turva-autoa vaikka monesti ollut sellainen tilanne, että sen olisi radalle pitänyt tulla?? Onko peliin tehty ollenkaan turva-auto ominaisuutta?
tallennettu
Vs: F1 2012 | virallinen topic « Vastaus #322 : 25.10.2012 16:18 »
jjani Jäsen Viestejä: 55 Basaaripisteet: 0 Profiili Kai se siellä on, mutta Careerissa ja muissa offline-kisoissa AI:n autot katoavat oikeastaan samantien sieltä radan varresta. Online-kisoissa taas tulee lähes joka kerta Safety Car, jos joku ihmiskuski on kolaroinut pahaan paikkaan autonsa. :)

Ite ajellut kolme 50%:n kisaviikonloppua Careerissa eikä vielä ole kertaakaan satanut tipan tippaa vettä ja Safety Car:kin päätti ilmestyä Kiinassa. Tiedä sitten mikä siinä on ja boxilla olen pelaillut. Viime vuoden jälkeen ei hirveästi ollut enää hinkua hankkia pleikkarille koko peliä, kun sen verta fiasko oli sekin porttaus. Mitä lie "näkymätöntä puskuria" siellä tänäkin vuonna on..
tallennettu
Vs: F1 2012 | virallinen topic « Vastaus #323 : 25.10.2012 17:32 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW http://www.vg247.com/2012/10/25/f1-2012-to-release-on-mac-later-this-year/

Mac-versio pelistä tulossa myöhemmin tänä vuonna.


Kyllä mä lataan ainakin demon ja katon miten mun iMacilla pyörii.
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: F1 2012 | virallinen topic « Vastaus #324 : 25.10.2012 19:21 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili Nyt kyllä teit ison ison virheen Codemasters. Patchi tuli! Jipii!! TOSIN EI JIPII RATTI ON AIVAN HANURISTA! Ei käänny ollenkaa ellette muuta Steering Saturation 70%-75%. Siis mitä vittua? Onko sitä rattin kääntyvyyttä koko ajan pakko paskentaa?
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: F1 2012 | virallinen topic « Vastaus #325 : 27.10.2012 10:53 »
Heman Jäsen Viestejä: 1 Basaaripisteet: 0 Profiili Oletteko muut huomanneet patchin jälkeen seuraavaa: Kun ajaa hitaan mutkan (esim. monaco), niin renkaat lukkiutuvat ikäänkuin olisi jarrut päällä koko ajan, samoin kiihdytyksissä huomaa että jarrut tuntuvat jäävän päälle?? Tätä ei tapahtunut ennen patchia.

Kuten Icecold jo mainitsi, ohjaus on mennyt täysin uusiksi. Harmittaa kun olin jo löytänyt hyvät asetukset ja päässyt sinuiksi ohjauksen kanssa, mutta täytyy taas opetella uudestaan  >:(

Pikaisen kokeilun jälkeen seuraavat asetukset toimivat ihan ok Logitechin DFGT:llä: Streering deadzone 2%, Steering saturation 55%, muut 0.

Tämä on muuten ensimmäinen viestini tällä foorumilla  :)
tallennettu
Vs: F1 2012 | virallinen topic « Vastaus #326 : 27.10.2012 20:34 »
Max out Jäsen Viestejä: 421 Basaaripisteet: 0 Profiili Patchissä on myös ilmeisesti yritetty parantaa penalty systeemiä kisan starteissa. Nyt jos hipaisetkaan toista autoa lähdössä tai ekan putkan jarrutuksessa on se automaattisesti penalty... :o
Miksi näin on tehty? Yleensähän patch korjaa bugeja. Codemasters onnistui ilmeisesti lisäämään niitä.. :rollaus:
PSN: Max_out_ | Playstation 3  320GB |
tallennettu
Vs: F1 2012 | virallinen topic « Vastaus #327 : 28.10.2012 09:31 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili PC:llä kuulemma jokaisen patchin jälkeen on tullut uusi bugi(/parikin). Nähtävästi myös PS3:lla on sama.

Kyllä se Codemasters vain osaa  :lol:
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: F1 2012 | virallinen topic « Vastaus #328 : 28.10.2012 13:31 »
jjani Jäsen Viestejä: 55 Basaaripisteet: 0 Profiili
Oletteko muut huomanneet patchin jälkeen seuraavaa: Kun ajaa hitaan mutkan (esim. monaco), niin renkaat lukkiutuvat ikäänkuin olisi jarrut päällä koko ajan, samoin kiihdytyksissä huomaa että jarrut tuntuvat jäävän päälle?? Tätä ei tapahtunut ennen patchia.

Kuten Icecold jo mainitsi, ohjaus on mennyt täysin uusiksi. Harmittaa kun olin jo löytänyt hyvät asetukset ja päässyt sinuiksi ohjauksen kanssa, mutta täytyy taas opetella uudestaan  >:(

Pikaisen kokeilun jälkeen seuraavat asetukset toimivat ihan ok Logitechin DFGT:llä: Streering deadzone 2%, Steering saturation 55%, muut 0.

Tämä on muuten ensimmäinen viestini tällä foorumilla  :)

On kyllä harmi, jos boxilla toistuu tämä sama "ongelma". Juuri saanut Fanateciin aivan täydelliset asetukset ja muutenkin ohjaus tuntuu lievästi sanottuna loistavalta.

Pikku vinkki myös kaikille ratilla ajaville. Ottakaa nyt ihmeessä ne deadzonet pois rateistanne. Ohjaus on aivan käsittämättömän tarkka ilman sitä, eikä siitä muutenkaan ole muuta kuin haittaa. (tämä siis omasta mielestä)
tallennettu
Vs: F1 2012 | virallinen topic « Vastaus #329 : 28.10.2012 14:19 »
Runner Jäsen Viestejä: 593 Basaaripisteet: 0 Profiili Toi rattihan on laitettu vaan parempaan suuntaan. Ennen kääntösäde pleikalla oli 180 astetta, joka oli armottomasti liian vähän jos halusi oman ratin 1:1 pelin kanssa. Nyt on koko kääntösäde käytössä, ja jokainen voi päättää itse kuinka paljon rattia haluaa kääntää säätämällä saturationia.

Boxillehan tuota ei vissiin ole tulossa, sillä eikös siinä ole joku ohjelma jolla ratin kääntösädettä pystyy muokkaamaan? Ohjattavuus kyllä muuttunee vähän(ainakin tuntui erilaiselta), mutta ei se nyt ainakaan paljoa huonompaan suuntaan ole mennyt.

Penalty-systeemiin ei ainakaan changelogin mukaan ole koskettu muuten kuin tämän verran.
Lainaus
Reduced the likelihood of the player getting a penalty when involved in a collision with an AI car.
-"No can do!"
tallennettu
Sivuja: 1 ... 6 7 8 9 10 [11] 12
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines