Vs: E3 2021
« Vastaus #43 : 15.06.2021 08:33 »
JayeizH
Kiistely on turhaa mutta hauskaa
Jäsen
Basaaripisteet: 2
FF1 spin-off oli kyllä mielenkiintoisen oloinen. Ehkä hiukkasen väritön, mutta mielenkiintoinen. Kun traileri alkoi ja tekijöissä oli Koei Tecmo, luulin jo jotain Dynasty Warriors tyylistä keilojen lahtausta, mutta onkin (onneksi) lähempänä toisen kehittäjän, Team Ninjan tyyliä.
Meikä pelaili noita varhaisempia FF-pelejä DS remakena. Sillehän tuli ainakin FFIII ja FFIV remaket. Muistaakseni muista osista ei tullut. FFI&II löytyy GBA kasettina, mutta ei niitä kauaa jaksanu tahkota. Remaket oli ihan hyviä, mutta ne jäi kesken ihan siksi kun pieneltä ruudulta käsissä pelaaminen pidemmissä sessioissa oli vain niin perseestä ergonomisesti. Tuolloin tuli harmiteltua ihan tosissaan että DS:ää ei saannu telkkuun kiinni, olisin varmasti pelannu ne siinä läpi.
Olen vähän ihmetellyt miksi nuo DS:n remaket on unohdettu kokonaan. Luulisi että ne olisi esim. aika hyvin soviteltavissa NS:lle. Ei niitä paljoa tarvi viilata että niistä saisi esityskelpoisia, verraten esim. Bravely Default 2:een.
Sen sijaan julkistetaan jotain suoria käännöksiä vanhoista ja tehdään siitä jopa "se juttu" kutsumalla niitä pixel remasteriksi Ilmeisesti Collection of SaGa: Final Fantasy Legend tienasi tarpeeksi kun viitsitään tehdä näin laiskoja uudelleen julkaisuja. Ihan ****n naurettavaa...
SNES classicilla otin FFVI tulille silloin kun sen hankin ja pelasinkin sitä aika pitkään, mutta 2D JRPG:t ei vain ole mun juttu. Tuntui että peli menetti osan fiiliksestä sen takia. Tulin mukaan genreen FFVII:n myötä, joten aikaisempiin ei löydy/liity nostalgiaa tms. Joten vaikka "tosi fanit" heittäisivät lusikkansa nurkkaan siitä (en oikein tajua tätä, itse olin/olen mehuissa FFVIIRemakesta), olisin enemmän kuin iloinen jos kaikista vanhoista 2D FF-peleistä tulisi kunnon remaket. Varsinkin FFVI:sta.
Mites muuten, vieläkö Epi jaksaa uskoa Super Switchin julkistukseen?
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
« Vastaus #45 : 15.06.2021 09:11 »
JayeizH
Kiistely on turhaa mutta hauskaa
Jäsen
Basaaripisteet: 2
Ihailtavaa positiivisuutta Bloomberg oli niin väärässä vaikka oli niin varma, niin meikäläiselle tämä aukasee hyvin todennäköisen mahdollisuuden sille, että Bloombergin muutkin "faktat" on väärin. Näyttö on todennäköisesti oikein, eli sieltä tulee isompi näyttöinen NS. Mutta muuten... kyseessä on Switch XL, ei Switch Pro. Ei edes Switch 1.5. Mariko SoCista viilattu vielä tehokkaampi ja tasapainoisempi. Totta kai tämä on omaa mutua, mutta kyllä se näin menee
En kohta enää edes välitä mitä sieltä tulee, haluan tietää kumpi veikkaa lähemmäs, minä vai Epi
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
« Vastaus #49 : 15.06.2021 13:10 »
tallennettu