Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Sivuja: 1 [2]
Tulostusversio
Aihe: Animal Crossing: New Horizons  (Luettu 18881 kertaa)
Vs: Animal Crossing: New Horizons « Vastaus #30 : 27.09.2020 21:56 »
MasterTK ilonpilaaja Jäsen Viestejä: 2 776 Basaaripisteet: 6 Profiili Ei pysty itse tehdä mitään tuolla backupilla. Pitäisi lähettää Switch jonnekin persereikään. En tiedä, onko koko palvelu edes Suomessa mahdollinen.
tallennettu
Re: Animal Crossing: New Horizons « Vastaus #31 : 28.09.2020 09:42 »
Sharkie Valikoiva pelaaja. Moderaattori * Viestejä: 3 170 Basaaripisteet: 5 Profiili Nää on kyllä kovia juttuja. Muistan kans, kun vaihdoin 3DS:stä 2DS XL:ään ja jostain syystä oletin, että voin vaan kirjautua uudella koneella sisään, niin kuin on viimeiset 20 vuotta tehty kaikilla laitteilla. Ja sit meinasi mennä koko Nintendo-tili roskiin, koska tokihan se ei niin helppoa ollutkaan, vaan vanha kone olisi pitänyt olla käsillä jotain suorasiirtoa varten, ja vanhan olin jo myynyt. Datat backuppasin tietty, mutta ei tuo "voit olla kirjautuneena vaan yhdellä koneella ja laitteen nollaaminen ei tee tälle sit mitään" -politiikka käynyt mielessäkään.

Jotenkin seivasin tilanteen, en enää edes muista miten.

Internet-ajan yritys.
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
Vs: Animal Crossing: New Horizons « Vastaus #32 : 26.10.2020 07:53 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW

Aika hienoa nähdä, miten makeita saaria jotkut ovat ehtineet tehdä. Tässä yks saari, johon on tekijän mukaan uponnut 1700 tuntia... eli noin 8 tuntia päivässä maaliskuusta nykyhetkeen.  :o

Saareni on vieläkin aika tilava monelta osin. Toisaalta se on hyväkin juttu, kun uusia asioita voi mahduttaa sinne hetken mielijohteesta, eikä joudu silloin siirtelemään juttuja ympäriinsä.

Pystyn tod.näk tällä viikolla maksamaan vihoviimeisen asuntolainani (melkein 2,5 miljoonaa Belliä) Tompalle. Sen verran spoilereita olen lukenut, että sitä ei ehkä kannattaisi maksaa, mutta olen liian tunnollinen jättääkseni sen roikkumaan peliin lopullisesti. Saavutus itsessään saada se pois alta ja sitten keskittyä syytämään rahaa saaren/asuntojen somistukseen.  :)
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: Animal Crossing: New Horizons « Vastaus #33 : 10.11.2020 10:20 »
Partajeesus Jäsen Viestejä: 1 159 Basaaripisteet: 0 Profiili Tuli päivitettyä oma saari unen puolelle taas vaihteeksi.
Nyt siellä on halloween koristelut esillä ja muitakin muutoksia tullut tehtyä.
Osoite on sama vanha DA-5237-8446-5587

Vaikka nykyään tulee pelattua varsin harvakseltaan niin silti kyllästyin aina sateen jälkeen kaivamaan levinneet kukat pois joten viimeinkin päätin laittaa läpinäkyvän custom kuvion kaikkien kukkien ympärille niin ei tarvitse tuostakaan enää kärsiä.
Haudatut fossiilitkin kaivoin ylös ja hautasin museon taakse piiloon niin ei ole ne rumat ruksitkaan enää pilaamassa maisemaa..tai noin mä luulin, mutta sitten tuli esiin kaivettavat sienet.
No eiköhän ne taas katoa kun lunta tulee.
tallennettu
Vs: Animal Crossing: New Horizons « Vastaus #34 : 17.11.2020 16:08 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW

TK pääsee siirtämään saarensa ylihuomenna.  :)

Tämän pelin lumo ei ole kuluneen puolivuotisen aikana laantunut minulla lainkaan. Melkeinpä päinvastoin. Odotan yhä aina innolla, että pääsen tekemään päivittäisen reissuni saarelle.

Ja fiilistelen jo mielessäni, miltä Isla Nublar näyttää lumipeitteessä ja jouluvalojen loisteessa illan hämyn jo laskeuduttua. Vuoden tunnelmallisin aika on edessä.  :)

EDIT: Trailerissa ei mainittu tätä, mutta unimatkustus on nyt mahdollista randomisti kenen tahansa sellaisen saarelle, joka on sallinut randomit vierailijat.


« Viimeksi muokattu: 17.11.2020 16:58 kirjoittanut Ephram »
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: Animal Crossing: New Horizons « Vastaus #35 : 18.11.2020 09:30 »
Partajeesus Jäsen Viestejä: 1 159 Basaaripisteet: 0 Profiili

Ja fiilistelen jo mielessäni, miltä Isla Nublar näyttää lumipeitteessä ja jouluvalojen loisteessa illan hämyn jo laskeuduttua.

Toivottavasti joulukamojen hankkiminen on hoidettu samoin mitä halloween kamat eli joku niistä on joka päivä kaupassa myynnissä ja reseptejä voi saada ilmapallojen ja pullojen lisäksi myös asukkailta.
Muuten tuo menee naurettavaksi grindaamiseksi jota en jaksa harrastaa.
Mitä nyt eilen gamefaqsia luin niin ilmeisesti pelissä on taas jotain uusia diy ohjeita grindattavana ja ilmassa leijailevia vaahteranlehtiä kerättävänä ja tuo "tapahtuma" kestää huikeat 10 päivää.
Ihan naurettavaa grindausta peliltä jonka kohdalla jaksetaan kerta toisensa jälkeen mainita kuinka se on rentouttava peli jota voi pelata ihan omaa tahtia.

"After missing half the cherry blossom ones earlier in the year and not wanting to make the same mistake again, I've been grinding out balloons for the last couple of hours and got 4 maple leaf recipes, including the one from Isabelle. So it hasn't been a great ratio for me, but not terrible either."

"I'm still missing most of the mush ones after doing hours of grinding before plus about 4 hours today (only got one leaf one). So yes horrid luck with these"

"for me only 3 mushroom recipes
now that the remaining autumn stuff is appearing rip me, 7 dupicates too.
I might have to stand on the beach and farm balloons again soon cause im running out of time lol."


tallennettu
Vs: Animal Crossing: New Horizons « Vastaus #36 : 18.11.2020 09:42 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW En usko, että Animal Crossingia on edes tarkoitettu pelattavaksi niin, että saa aina kaiken tehtyä ennen kuin "ikkuna" tietylle asialle sulkeutuu. Tekee niin paljon oman aikataulunsa puitteissa kuin ehtii ja sitten siirtyy seuraavaan juttuun. Tai niin minä pelaan. Ei ole vielä kertaakaan tullut fiilistä, että peli olisi usuttanut minua grindaamaan jotain tiettyiä asiaa. Se pakko asustaa pelaajan omassa päässä.

Suorittaminen ja videopelit tosin kulkevat käsi kädessä – mitä enemmän tästä päästää irti AC:n tapauksessa, sen enemmän siitä nauttii. Luulen näin.
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: Animal Crossing: New Horizons « Vastaus #37 : 26.11.2020 20:07 »
Partajeesus Jäsen Viestejä: 1 159 Basaaripisteet: 0 Profiili Tämän päivän turkey day on taas hyvä osoitus siitä, että sen tavaroiden ja diy ohjeiden hankkimisen voi hoitaa myös ihan järkevästi ja samalla tarjota jotain tekemistäkin pelaajalle.
Kun tuot kokille sen haluamat raaka-aineet neljään ruokaan niin saat uusia tavaroita ja kun vielä parantelet sen reseptejä niin saat vielä kolme tavaraa lisää ja neljännen jälkeen diy ohjeet kaikkiin niihin kamoihin mitä se aiemmin antoi sekä pariin uuteen tavaraan.

Nyt on kakkos hahmolla uusi pöytä ja tuolit keittiössä ja takka olohuoneessa.
tallennettu
Vs: Animal Crossing: New Horizons « Vastaus #38 : 27.11.2020 06:35 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Lopetin itse neljän ensimmäisen reseptin jälkeen, kun en ollut varma saisiko kokilta enää mitään uutta palkintoa niiden jälkeen. No, ensi vuonna voi kokeilla uudestaan.  :)

Nyt odottelenkin jo innoissani lunta saarelle. Toivottavasti myös talven saapuminen on hoidettu yhtä nätisti kuin syksyn, että se tulla tupsahtaa pikkuhiljaa hennon ensilumen ja kuuran merkeissä.
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: Animal Crossing: New Horizons « Vastaus #39 : 27.11.2020 06:39 »
Partajeesus Jäsen Viestejä: 1 159 Basaaripisteet: 0 Profiili
Lopetin itse neljän ensimmäisen reseptin jälkeen, kun en ollut varma saisiko kokilta enää mitään uutta palkintoa niiden jälkeen. No, ensi vuonna voi kokeilla uudestaan.  :)


Ne diy ohjeet kuulemma tulee tänään nookille myyntiin.
tallennettu
Vs: Animal Crossing: New Horizons « Vastaus #40 : 12.12.2020 21:54 »
Partajeesus Jäsen Viestejä: 1 159 Basaaripisteet: 0 Profiili Hyvä vinkki täydellisen lumiukon tekemiseen.
Pelihän sitä ei kerro minkä kokoiset lumipallot tuo vaatii ja vain täydellinen versio antaa DIY ohjeita ja isoja lumihiutaleita mitä nuo ohjeet vaatii.

tallennettu
Vs: Animal Crossing: New Horizons « Vastaus #41 : 24.04.2021 13:52 »
Partajeesus Jäsen Viestejä: 1 159 Basaaripisteet: 0 Profiili Tuli tätäkin pelattua pari viikkoa sitten muutama tunti yli 3kk paussin jälkeen kun huomasin switchin uutisesta, että nyt voi ostaa 50 custom design paikkaa lisää.
Nyt mä sain viimeinkin tuollaiset reunat terracotta, stone ja brick teihin ja jäikin vielä huikeat 8 slottia vapaaksi eli äkkiä ne uudet slotit meni vaikka en edes ottanut kaikkia palasia kun ei ollut tarvetta.
Sitten jos joskus saadaan taas 50 lisää niin vois laittaa jonkun nätin custom dirt path setin rahapuiden alle.

Sitten tuli heitettyä pari pienempää super mario sientä sopiviin kohtiin.
Tai no pientä ja pientä kun jopa ne pienemmät sienet on melkein puolet puun korkeudesta ja kaksi warp putkeakin tuli laitettua ja ne sopikin yllättävän hyvin pelin yleisen ilmeen vuoksi vaikka olin varma, että ne on häiritsevän näköisiä.

Jos jotain kiinnostaa niin kaikki nuo reuna palaset löytyy tämän creator id:n kautta: MA-7011-8313-9106

tallennettu
Vs: Animal Crossing: New Horizons « Vastaus #42 : 15.10.2021 12:25 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW https://www.nintendo.com/nintendo-direct/10-15-2021/

Saapa nähdä, miten paljon uutta kontenttia Nintendo julkistaa peliin tänään.

Luulen, että tässä yritetään antaa kunnon uutta pushia New Horizonsille ennen joulumyyntien alkamista. Ehkä Nintendo päätti jossain vaiheessa, että monen pienemmän päivityksen sijaan se julkaisee yhden suuremman ja tekee julkistuksen isommin. Nyt luvassa on 20 minuutin Direct, joka julkistettiin todella hyvissä ajoin. Ihme, ellei päivitys ole merkittävä.

Mutta mikä sitten olisi merkittävää? Uusia asukkeja, uusia rakennustyyppejä, uusia huonekaluja, pelimekaanisia uudistuksia (kuten uiminen). Mitä haluaisitte peliin?

Itse olen pitänyt yli puoli vuotta taukoa AC:stä. Kiva nähdä, miten paljon tässä on ja saako se minua aloittamaan uuden elämän saarella, joka on varmaan ihan rikkaruohojen panttivankina.
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: Animal Crossing: New Horizons « Vastaus #43 : 05.11.2021 16:36 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Nintendo toimitti 2.0-päivityksen kanssa isosti; pelissä on taas pitkäksi aikaa minun pelitahdillani uutta nähtävää ja tehtävää, ilman DLC-sisältöäkin. New Horizons on päivitysten puolesta taputeltu, mutta lisäsivät nyt kertaheitolla melkein kaiken mitä fanit toivoivat. Joitakin QoL-ominaisuuksia jäi toki puuttumaan, mutta muuten hieno päivitys peliin. Olen melkein varma, että tämä kaikki piti tuoda pikkuhiljaa pienissä erissä peliin, mutta jossain vaiheessa päättivät lopettaa ns. pamauksella, jättipäivityksellä.
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines