Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Sivuja: 1 ... 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 ... 53
Tulostusversio
Aihe: Yleinen vitutusketju  (Luettu 442955 kertaa)
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #480 : 15.04.2009 22:53 »
Scarf Smokin' Sexy Style!!! Jäsen Viestejä: 2 575 Basaaripisteet: 4 Profiili
Ei kyllä itseänikään macin käyttis jotenkin sytytä. Kaikki tuntuu niin helvetin vaikealta ja epäloogiselta.

Ei voi ymmärtää. Kaikki on sen takia vaikeaa ja epäloogista, koska se toinen, jo opittu käyttis toimii eritavalla? Kyllä kai te ihmiset olette joskus Windowsinkin perusteet opetelleet?

Peruserot näin nopeasti mietittynä: ikkunan sulku- ja muut nappulat ovat oikean sijaan vasemmalla, taskbar on ylhäällä eikä alhaalla, dock ajaa saman asian kuin Windowsin start menu tai taskbarin quick launch -kuvakkeet, Finder toimii samalla tavoin kuin Explorer, ohjelmat asennetaan drag & droppaamalla ohjelmat-kansioon ja poistetaan heittämällä samainen kuvake roskiin, jne.

Nämä yllä mainitut asiat pitäisi kyllä sisäistää muidenkin kuin meidän "tuhansien paskakärpästen". En tiedä olenko sitten vain ihan helvetin viisas vai mitä, mutta omalla Macbookillani opin nämä perusasiat ensimmäisen illan aikana. Enkä sitä ennen ollut Mac OS X:ään ikinä edes koskenut. Ja tuolloin en edes koneista yleisesti vielä mitään tajunnut, eli ei voi mennä nörttiydenkään piikkiin.


Sen sijaan valitukset tiettyjen ohjelmien puuttumisesta, pelien vähyydestä tai muista perinteisistä valituksista voi hyvin ymmärtää. Mutta se, että Mac OS X olisi vaikea ja epälooginen käytöltään menee ihan oman laiskuuden piikkiin.


Sharkie, sinun opettelemistasi taasen on vaikea ottaa tosissaan, kun et tosiaan edes jaksa vaivautua lataamaan sitä parempaa nettiselainta, vaikka kaikki sukulaiset, ystävät, kissat ja koirat sitä sinulle suosittelisivat. Jääräpää saa olla, mutta joku raja sentään.
The ultimate skill is to take up a position where you are formless. Those who are able to adapt and change in accord with the enemy and achieve victory are called divine.
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #481 : 15.04.2009 23:47 »
Sharkie Valikoiva pelaaja. Moderaattori * Viestejä: 3 170 Basaaripisteet: 5 Profiili
Sharkie, sinun opettelemistasi taasen on vaikea ottaa tosissaan, kun et tosiaan edes jaksa vaivautua lataamaan sitä parempaa nettiselainta, vaikka kaikki sukulaiset, ystävät, kissat ja koirat sitä sinulle suosittelisivat. Jääräpää saa olla, mutta joku raja sentään.

No voi hyvänen aika, ei tämä ihan oikeasti ole enää tottakaan. Otetaanpa kerran vielä kertauksena tästä selainasiasta, että päästään elämissämme eteenpäin:

1. Mä käytän tosi paljon nettiä muiden koneilla, lähinnä koulun ja porukoiden, ja näillä on IE. Tästä syystä jaksoin aina raportoida - niin, enää en sattuneesta syystä vaivaudu - kun Lauta bugaili sillä selattaessa.
2. Koulun koneilla on kyllä useinmiten myös Firefox, mutta sitä käyttäessä joutuu arpomaan starttikysymyksiä default-selaimesta ja sivuhistorioista, joten IE:n käyttö on vain helpompaa.
3. Porukoiden koneelle en taas jaksa/halua asentaa mitään muuta selainta, sillä ne ovat käyttäneet IE:tä aina, ja se kuitenkin on enemmän kuin näpsäkkä selain tavallisen kuolevaisen käyttöön. Yours truly included.
4. Anteeksi? Siis mikä selain omalla koneellani on? Hassua että satuit kysymään. Opera. Kyllä mä siitä ehkä enemmän tykkään nykyään kuin vaikkapa IE:stä, mutta perseeni ei vuoda verta, jos joudun käyttämään jotain muuta selainta, koska käyttötottumukseni ja -vaatimukseni ovat sangen yksinkertaiset. Useinmiten en tule edes ajatelleeksi, että mikä selain käytössä pyörii. Ja kuten sanottua, kotioloissahan oma kone on näinä päivinä harvemmin netissä.


Mitä tähän Mac OS X -asian tulee, niin tietysti Macejakin osaa käyttää, ei se mitään rakettitiedettä tosiaan ole. Sen sijaan en _pidä_ niiden käyttämisestä, ja kuten jo sanoin, johtuu tämä luonnollisesti pääasiassa siitä, että Windows on niin selkärangassa. Siinä kaikki, ei tästä tarvitse sen monimutkaisempaa asiaa tehdä.

Tietysti mun pitäisi kuitenkin korjata se, mikä ei ole rikki, ja hankkia Mac, koska sinä pereferoit sen käyttöä. Luonnollisesti. Vaan entäs kun joku sen jälkeen tulee ja sanoo, että PC:t vievät Maceja? Ei muuta kuin vaihtoon, enhän tahdo olla yksinäinen muuli. Shees. Neuvoa ja ehdottaa saa, mutta koitetaan välttää ylitsevaluvaa ylimielisyyttä.
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #482 : 15.04.2009 23:52 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 699 Basaaripisteet: 2 Profiili Hah! Tällä hetkellä tuntuu että käyttiksellä ei ole väliä, kunhan rauta toimisi. Kone on viime aikoina alkanut tilttailemaan ja heittää XP:n siniruudun aina silloin ruudulle. Tänään tilanne kulminoitui sanoinkuvaamattomaan vitutukseen kun kone jumahti ja heitti sinisen ruudun kesken työhakemuksen teon. Ja tätähän ei tullut tallennettua kun hakemusta kirjoitettiin nettiin. Huvittavinta oli että olin juuri saanut hakemuskohtaisen vapaan tekstin tehtyä ja piti lähettää hakemus. Eli se teksti meni siinä. VITTU!

No olihan tästä se hyöty että vitutuksen kulminoitumisen seurauksena otin koneen täydelliseen käsittelyyn ja kirosin ja pähkäilin about 5h jolloin vikaan tuli jonkinlainen selvyys. Jostain syystä neljän muistipalikan kokonaisuudestani toinen pari ei tykkääkkään olla niissä paikoissa missä on ollut tähän asti about 1,5 vuotta. Ja siis muistit toimii yksittäin hienosti, mutta jos laitan molemmat muistit kahteen ensimmäiseen paikkaan muisti errorit iskee näytölle. Ja tämä tuli ihan yhtäkkiä 1,5 vuoden onnistuneen yhteiselon jälkeen. Ratkaisu ongelmaa oli jälleen tietokonemaisen epälooginen. Vaihdoin muistiparien paikkoja päikseen. Ja tähän asti kaikki on ok ilman minkäänlaisia merkkejä muisti virheistä.


Eli lopullinen johtopäätös: MITÄ VITTUA JUMALAUTA!!!!!!!! `_´
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Vs: Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #483 : 16.04.2009 00:21 »
Scarf Smokin' Sexy Style!!! Jäsen Viestejä: 2 575 Basaaripisteet: 4 Profiili
Lainaus
Tietysti mun pitäisi kuitenkin korjata se, mikä ei ole rikki, ja hankkia Mac, koska sinä pereferoit sen käyttöä. Luonnollisesti. Vaan entäs kun joku sen jälkeen tulee ja sanoo, että PC:t vievät Maceja? Ei muuta kuin vaihtoon, enhän tahdo olla yksinäinen muuli. Shees. Neuvoa ja ehdottaa saa, mutta koitetaan välttää ylitsevaluvaa ylimielisyyttä.

Älä nyt viitsi käännellä sanojani miten sattuun. Minulle on ihan yksi ja sama, mitä käyttistä kukin käyttää. Kaikki turha Mac/Apple/iPhone-dissaaminen, joka tuntuu aina olevan muodissa, aiheuttaa sen sijaan vastareaktion. Muistaakseni sinäkin olet ollut milloin iPhonen ja milloin iPodin kimpussa, niin kuin Applen laitteet olisivat automaattisesti surkeita. Vähän sama maku jäi näistä Mac-teksteistä.

Mutta joo, ehkä kommentteihin tulee tartuttua liian kärkkäästi, vaikkei siihen olisi oikeasti edes mitään syytä. Poislukien zoukan vittupaskamaailmanpaskinta-provot.


« Viimeksi muokattu: 16.04.2009 00:28 kirjoittanut Scarf »
The ultimate skill is to take up a position where you are formless. Those who are able to adapt and change in accord with the enemy and achieve victory are called divine.
tallennettu
Vs: Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #484 : 16.04.2009 08:35 »
kep Jäsen Viestejä: 807 Basaaripisteet: 0 Profiili
Älä nyt viitsi käännellä sanojani miten sattuun. Minulle on ihan yksi ja sama, mitä käyttistä kukin käyttää. Kaikki turha Mac/Apple/iPhone-dissaaminen, joka tuntuu aina olevan muodissa, aiheuttaa sen sijaan vastareaktion.
Miksi? Ei sinulla pitäisi olla senttiäkään kiinni siinä, että mistä syystä ihmiset pitävät tai eivät pidä omenatuotteista.

Applen tuotteista olen 2nd gen iPod minin omistanut, joka palveli minua loistavasti sen elinkaaren ajan ja olen myös käytellyt macin pöytäkoneita ja läppäreitä kavereilla ja tutuilla, enkä ole niissä suurempaa vikaa nähnyt. Tottakai käyttäminen on hieman vaikeaa ja hidasta, mutta tämäkin johtuu siitä, että käytän miltei ainoastaan XP:tä koulussa ja kotona.

Itseäni ei siis Applen tuotteissa hajota juuri mikään muu kuin niiden käyttäjät.
Missähän Suomi olisi, jos 1939 olisi ollut rajalla 300 000 dosenttia.
-Gba

Katsoppas kirjoitusasuasi ja vertaa minuun. Itse olen viisitoista vuotias joten älä tule ruikuttamaan, piste.
-IceCold
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #485 : 16.04.2009 09:23 »
Sharkie Valikoiva pelaaja. Moderaattori * Viestejä: 3 170 Basaaripisteet: 5 Profiili
Lainaus
Tietysti mun pitäisi kuitenkin korjata se, mikä ei ole rikki, ja hankkia Mac, koska sinä pereferoit sen käyttöä. Luonnollisesti. Vaan entäs kun joku sen jälkeen tulee ja sanoo, että PC:t vievät Maceja? Ei muuta kuin vaihtoon, enhän tahdo olla yksinäinen muuli. Shees. Neuvoa ja ehdottaa saa, mutta koitetaan välttää ylitsevaluvaa ylimielisyyttä.

Älä nyt viitsi käännellä sanojani miten sattuun. Minulle on ihan yksi ja sama, mitä käyttistä kukin käyttää. Kaikki turha Mac/Apple/iPhone-dissaaminen, joka tuntuu aina olevan muodissa, aiheuttaa sen sijaan vastareaktion. Muistaakseni sinäkin olet ollut milloin iPhonen ja milloin iPodin kimpussa, niin kuin Applen laitteet olisivat automaattisesti surkeita. Vähän sama maku jäi näistä Mac-teksteistä.

Mutta joo, ehkä kommentteihin tulee tartuttua liian kärkkäästi, vaikkei siihen olisi oikeasti edes mitään syytä. Poislukien zoukan vittupaskamaailmanpaskinta-provot.

Njoo, sattoihan tuo omakin asia tulla esitettyä aika tylysti, vaikka missään vaiheessa en tarkoittanut, että Maceissa mitään varsinaista vikaa olisi. Lukuunottamatta sitä ikkunoiden hidasta latautumista, jota olen havainnut koulun koneella. Toivottavasti ja oletettavasti tämä ei kuitenkaan ole yleinen piirre kaikissa näissä. Ja tuota pidemmälle en osaa koneiden suorituskyvyistä tahi muusta sen syvällisemmin sanoa, kun niitä on tullut käytettyä verrattain vähän. Beyond that, mä en vain tykkää käyttää niitä. Tottumukset on vahvoja.

Mitä Appleen muuten tulee, niin esim. iPhonehan on oikeasti staili ja toimiva laite. Sen ulkonäkökään ei ota päähän, toisin kuin Mac OS X:n jostain syystä tekee. Eikä iPodejakaan voi pahemmin disauttaa, vaikken niitä itse käytäkään, niiden laatu on kyllä tullut huomattua useamman kerran. Tiedä sitten, mistä niin ankea kuva oli jäänyt.
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
Vs: Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #486 : 16.04.2009 09:24 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili
Mutta joo, ehkä kommentteihin tulee tartuttua liian kärkkäästi, vaikkei siihen olisi oikeasti edes mitään syytä. Poislukien zoukan vittupaskamaailmanpaskinta-provot.

Sori, mutta ne kansiot on edelleen vittumaailmanpaskintapaskaa ja taittaminen maceilla edelleen ankeampaa hommaa kuin PC:llä. Palataan asiaan kun olet tehnyt töitä macilla.
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #487 : 29.04.2009 23:12 »
Mega8848 Jäsen Viestejä: 24 Basaaripisteet: 0 Profiili Kyllä nyt vituttaa.

 Olin eilen mopolla liikenteessä ekaa kertaa. Ajoin hiekkatiellä 30:ä ja yhtäkkii mopo alkoi täristä. Yhtäkkiä mopon ohjaustanko kääntyi ja oma jalka jäi takapyörän väliin. Siinä pommpisin vähän aikaa jalka pyörän välissä ja sitten se satakiloinen derbipaska kaatui päälleni. Yritin nousta ja jalka niksahti helvetin pahasti joten kaaduin. Onneksi kaveri oli lähellä ja se soitti mun iskäl. Iskä vei sit mut mutsin kaa sairaalaan. Pääsin sieltä noin neljän tunnin pääst kävelykeppien kanssa. Mulla oli nivelside venähtänyt.

Tänään on ollu helvetin tylsää ja onneksi sentään pari kaveria kävi kattomassa mua. On se kiva käydä kusella kun kestää joku viis minuuttia koko homma.
Tää paska siis taphtus eilen.
Pelaa, kun jaksaa
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #488 : 30.04.2009 11:26 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili No venähdys paranee siedettäväksi muutamassa päivässä. Nimimerkillä molemmat nilkat venähtäneet.
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #489 : 01.05.2009 05:35 »
Kabanossi Moderaattori * Viestejä: 2 517 Basaaripisteet: 6 Profiili WWW Jatketaan samalla linjalla.

Vappua vietin Turussa ja muistoksi jäi muuten ihan kivan illan lisäksi paskana oleva nilkka. Sattuu niin perkeleesti. Tulin äsken bussilla himaan ja 10 min. kävelymatkaan meni tällä nilkalla yli puoli tuntia nilkuttaessa. Toivottavasti on vaan nyrjähdys. En saatana edes muista mitä oon tehny. Hämäriä muistikuvia on kaverin perässä juoksemisesta. Luultavasti siinä rappusia juostessa olen nilkkani nyrjäyttänyt.
IGDB.com | Internet Game Database
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #490 : 01.05.2009 15:01 »
Azu Aivot sanoi ei mutta sielu oli hiljaa, so I did it Jäsen Viestejä: 993 Basaaripisteet: 1 Profiili Pyörästä katkes sitten tuossa yön aikana poljin. Olin ylittämässä tietä kun yhtäkkiä oikeanpuoleinen poljin petti alta. Aluksi luulin, että oli vaan kettingit irronneet (tuntui oikeasti samalta, varsinkin ku hieman humaltunut). Katsoin kuitenkin sitten tien toiselle puolelle juostuani kettinkiä ja olin hieman niinQ "WTF? kettinki on kyllä paikallaan". Katoin sitten pyörän oikealle puolelle ja huomasin jonkin puuttuvan. Vilkaisin sitten tielle, ja siellähän se poljin oli. :) Nyt vituttaa, koska ei voi oikeen mennä mihinkään ku ei jaksais kävellä tässä olotilassa mihinkään.
Nyt/Kohta meneillään: Borderlands (PS3), Bayonetta (PS3), LocoRoco Midnight Carneval

Menneen talven lumia: Uncharted 2: Among Thieves

Me wants: Ratchet & Clank: A Crack In Time, Muramasa: The Demon Blade
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #491 : 01.05.2009 16:14 »
Fyysinen Preesens Pakko toistaa Jäsen Viestejä: 1 838 Basaaripisteet: 1 Profiili Meikällä katkesi viime yönä ketjut toistamiseen. Pari viikkoa sitten koulusta lähdin ja ketjut katkesi -> talutusta yli 5 kilometriä. Tällä kertaa lähempänä kotia sentään, mutta vituttaa se silti taluttaa kylmässä ilmassa ja vielä kun oli koko illan tanittelemassa. Vieläkin jalat kipeät.
My name is Dexter. Unlike many of you believe, I’m not a serial killer. I’m not very much afraid of blood either.

-----

Fyysinen Preesens moderaattoriX.
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #492 : 02.05.2009 07:47 »
Gba Jäsen Viestejä: 2 908 Basaaripisteet: 0 Profiili Voitin pokeriturnauksesta kasan dollareita, jee jee ja yritin kotiuttaa rahat. No aina ennen se on toiminut ihan moitteettomasti, mutta nyt firman security haluaa varmennuksen luottokortistani, eli pitää scannata siitä kuvat heille, sekä laskusta kopio.

No ei siinä mitään, olen ennekin moisen operaation suorittanut. Haen varastosta skannerin(tulee käytettyä kerran viidessä vuodessa, joten turhaa tilaa vie). Mokopa HP:n paska ei tietenkään suostu toimimaan, vaan jumittaa puoleenväliin kokoajan. Teen ohjeissa määrätyt "huolto" ja nollaustoimenpiteet, mutta eihän se romu toimi. Jatkossa en osta enää HP:n tuotteita.  ;D
You don’t gamble to win. You gamble so you can gamble the next day.
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #493 : 02.05.2009 12:53 »
Kabanossi Moderaattori * Viestejä: 2 517 Basaaripisteet: 6 Profiili WWW
Vappua vietin Turussa ja muistoksi jäi muuten ihan kivan illan lisäksi paskana oleva nilkka.

Tänään kävin kuvauttamassa nilkan ja tohtorisedän mukaan mitään pahempaa ei ole sattunut. Joku, jonka nimi meni ihan ohi on kuulemma irronnut. Tuossa jalkapöydän yläpäässä. Kipiä on viikon kaks ennen kuin rustoutuu kiinni.
IGDB.com | Internet Game Database
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #494 : 02.05.2009 13:26 »
Koo Jäsen Viestejä: 995 Basaaripisteet: 5 Profiili
Voitin pokeriturnauksesta kasan dollareita, jee jee ja yritin kotiuttaa rahat. No aina ennen se on toiminut ihan moitteettomasti, mutta nyt firman security haluaa varmennuksen luottokortistani, eli pitää scannata siitä kuvat heille, sekä laskusta kopio.

No ei siinä mitään, olen ennekin moisen operaation suorittanut. Haen varastosta skannerin(tulee käytettyä kerran viidessä vuodessa, joten turhaa tilaa vie). Mokopa HP:n paska ei tietenkään suostu toimimaan, vaan jumittaa puoleenväliin kokoajan. Teen ohjeissa määrätyt "huolto" ja nollaustoimenpiteet, mutta eihän se romu toimi. Jatkossa en osta enää HP:n tuotteita.  ;D

Jep, itsellä kanssa HP:n tulostin ja aivan umpipaska.
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #495 : 04.05.2009 11:34 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Enpä päässyt AMK:hon. Sen siitä saa kun aloittaa ennakkotehtävät viikkoa ennen deadlinea.

Vituttaa ensimmäistä kertaa koko vuonna ihan oikeasti.
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #496 : 04.05.2009 13:16 »
Gba Jäsen Viestejä: 2 908 Basaaripisteet: 0 Profiili
Enpä päässyt AMK:hon. Sen siitä saa kun aloittaa ennakkotehtävät viikkoa ennen deadlinea.

Vituttaa ensimmäistä kertaa koko vuonna ihan oikeasti.

"Taiteilijaelämää..."

Serkulle kävi aikoinaan samoin, ei kelvannut teokset. No etkö kumminkin halunnut jatkaa "sluibailua" siellä liimingassa?
You don’t gamble to win. You gamble so you can gamble the next day.
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #497 : 04.05.2009 13:21 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Tää sluibailu maksaa ihan pirusti. Mikään yllätys tuo nootti ei ollut tavallaan, kun niin myöhään aloitin hakemisen. Meni just kaikki muut asiat siihen päälle silleen huonosti. No ei tässä auta ku mennä AMK:hon Kajaaniin tai sitten vaan töihin. Mullahan on siellä peliohjelmoinnissa paikka valmiina, mutta ei se kyllä kiinnosta muutakuin tukien puolesta.

En vaan tajunnut tarpeeksi ajoissa, että haluan taiteilijaksi :/
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #498 : 09.05.2009 13:19 »
Frank Jäsen Viestejä: 937 Basaaripisteet: 3 Profiili Pieni vinkki kaikille matkustamisesta pitäville: älkää käyttäkö Kilroyta. Se firma ei osaa tehdä mitään oikein, eikä edes tarjoa mitään hyvitystä. Lippujen hinnat sentään ovat jossain määrin edulliset, mutta kun virheitä tulee, Kilroy ottaa palvelumaksua niiden muuttamisesta, vaikka vika olisikin Kilroyn.

Kesällä olisi tarkoitus lähteä Australiaan ja Hong Kongiin, joten kävin siskoni kanssa Kilroyn toimistolla Helsingissä ostamassa matkat, retket ja kaikki. No, jälkeenpäin sitten huomattiin, että emme millään kerkeä Darwinista Cairnsiin siinä ajassa, mitä meille oli sanottu, joten päätimme muuttaa päivämääriä (lento Cairnsistä Hong Kongiin olisi myös ollut vaarassa), joten soitimme Kilroylle ja painotimme, että toimistolla oli sanottu, että ehtii. No, muuttivat sitten, mutta repivät lähes satasen siitä hyvästä itselleen, vaikka vika oli selvästi heidän.

Toimistolla oltiin myös tilattu sekä minulle että siskolleni ISIC-kortit, jotka tulivatkin ihan mallikkaasti. Ainoa vaan, että minun kortissani on väärä syntymäaika. Sanoivat, että se voidaan korjata, mutta tiedä sitten, miten sekin onnistutaan vielä ryssimään.

Passini hajosi viisumin saatuani, joten kyselin Kilroylta, josko olisi mahdollista saada uusi viisumi uudelle passille. Sanoivat, että viisumia ei voida muokata, eikä yhdellä ihmisellä saa olla kerrallaan kuin yksi voimassa oleva viisumi. Sain kuitenkin suurlähetystön avulla uuden viisumin, vieläpä ilmaiseksi (Kilroy laskutti edellisestä ihan kivasti), kunnes kuulin, että Kilroy OLISI SITTENKIN voinut muokata edellistä viisumiani! Siis mitä ihmettä? Ensin sanotaan jotain ja sitten sanotaan jotain ihan muuta? Loistavaa toimintaa.

Ja sitten vielä matkavakuutus... Ajattelin sellaisen myöhemmin ostaa Kilroyn kautta, joten soitin toimistolle. Sanoivat laittavansa minulle laskun sähköpostilla. Mitään ei tullut, joten soitin uudestaan. Ei taaskaan mitään. Lopulta sain sähköpostia siltä työntekijältä, jonka kanssa olimme järjestäneet matkaamme toimistolla ja sain mainittua siitä vakuutuksesta. Muutaman päivän päästä sain sitä ensimmäistä vakuutuspyyntöä koskien sähköpostin, että miksen ole sitä vielä maksanut? No miten olisin voinut maksaa, kun en koko laskua ole koskaan saanut? Eikä sekään vielä mitään, sillä kun vihdoin sain laskun, maksettavana oli triplaten se määrä, mitä pitäisi. Siis miten ihmeessä on tuokin taas voitu mokata noin?

Koitin tuossa äsken soittaa Kilroylle ja valittaa, mutta puhelin tuuttasi viisi minuuttia odottaen, että joku nostaisi luurin, jonka jälkeen nauhoite kertoi, että kaikki ovat varattuja ja että pitäisi soittaa myöhemmin uudelleen. Sen jälkeen puhelu katkesi ja sain viestin, että edellinen tapahtuma maksoi 1,15€. Ja koska odotustuuttaus ei todellakaan ollut odotusmusiikkia, vaan puhelimen perustuuttausta, että odotetaan jotakuta nostamaan luuri, jouduin maksamaan siitä hyvästä, että minua ei haluttu palvella.

Suututtaa niin paljon, että kohta itkettää. Säästöt on jo valmiiksi mennyt suurimmalta osin tätä matkaa varten, joten kaikki nämä Kilroyn järjestämät lisäkustannukset kuluttavat aika paljon opiskelijan kukkaroa. Päätimme kyllä tehdä valituksen kuluttajasuojalautakunnalle matkan jälkeen firmasta. Olisivat ne voineet siellä Kilroylla edes jotain korvausta tarjota, mutta ei. Ketuttaa koko firma. Älkää käyttäkö.
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #499 : 09.05.2009 15:54 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 937 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW Itsellä ei ole ollut mitään ongelmia Kilroyn kanssa. Kolmet liput olen sieltä ostellut ja homma on toiminut.
Play-Asia
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #500 : 09.05.2009 16:57 »
Gba Jäsen Viestejä: 2 908 Basaaripisteet: 0 Profiili Itsekin kuullut pelkkää hyvää lafkasta. Varsinkin Madventures-kirja taisi suositella tuota mestaa nuorille(alennuksia). Tosin Killroy taitaa olla herrojen sponssi, että siten ei voi ihan luottaa täysin.

PS. Tuo kirja kannattaa jokaisen tv-sarjasta pitäneen lukaista, hyvää läppää.
You don’t gamble to win. You gamble so you can gamble the next day.
tallennettu
Vs: Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #501 : 09.05.2009 19:11 »
Frank Jäsen Viestejä: 937 Basaaripisteet: 3 Profiili
Itsellä ei ole ollut mitään ongelmia Kilroyn kanssa. Kolmet liput olen sieltä ostellut ja homma on toiminut.
Matkaliput sieltä tulikin ihan kätevästi, mutta kun on enemmän asioita, jotka pitää ottaa huomioon (retket, viisumit, vakuutukset, ISIC-kortit, ajankäyttö), Kilroy onnistui ainakin meidän kohdalla mokaamaan. Yksittäiset liput ovatkin sitten asia erikseen, mutta ei sitä viitsi Australiaan lähteä pelkillä matkalipuilla, etenkin kun ei ole ajokorttiakaan.

Itsekin kuullut pelkkää hyvää lafkasta. Varsinkin Madventures-kirja taisi suositella tuota mestaa nuorille(alennuksia). Tosin Killroy taitaa olla herrojen sponssi, että siten ei voi ihan luottaa täysin.
Kilroy tosiaan sponssaa Madventuressia, joka taas kehuu firmaa. Siinä olikin yksi syy, minkä takia kuvittelin voivani luottaa heidän toimintaansa.

Mutta eikö Madventuresin idea olekin se, että tyypit lähtevät matkalle ja menevät paikasta toiseen omin avuin? Toisin sanoen, Kilroyn kanssa saattaa olla pelkästään diili matkalipuista ja vakuutuksista, joten mokailuja tuskin syntyy niin paljon.


Mutta en sitten tiedä. Ensimmäinen kerta, kun firmaa käytän, joten paha sanoa. Sen verran tiedän tosin varmasti, että tästä lähin en sieltä osta kuin matkalippuja, jos niitäkään.
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #502 : 13.05.2009 10:11 »
Tuulisti "Nurse Joyta vähän väsyttää" Jäsen Viestejä: 869 Basaaripisteet: 0 Profiili Kilroy on pääasiallisesti ihan hyvä lafka, mutta jos tulee noin paljon ongelmia niin kunnon valitus _pitää_ tehdä vaikka lafkaa buffaisi Äiti Teresa.

Tuo mies koirineen varmaan lynkataan noin tunteellisen lehtijutun perusteella.
Pelaajalaudan Smurfette principle.
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #503 : 14.05.2009 16:54 »
Fraeon /fɹeɪɔnʰ/ Moderaattori * Viestejä: 1 652 Basaaripisteet: 3 Profiili Aha, täällä on ilmeisesti käynyt nokialaiset, kun hanavesi on mukavan ruskeaa.

News at 11.
A légpárnás hajóm tele van angolnákkal
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #504 : 15.05.2009 20:11 »
Riepu Oh nice. Moderaattori * Viestejä: 984 Basaaripisteet: 2 Profiili Ja näin saatiin alkuun Pelaajalaudalle oma topic eläimille. Jutut joutsenista ja koirien väkivaltaisuudesta siis tänne.

« Viimeksi muokattu: 15.05.2009 22:34 kirjoittanut Joel-san »
To defy me is a senseless act which goes against your world's wishes...
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #505 : 15.05.2009 21:23 »
Fyysinen Preesens Pakko toistaa Jäsen Viestejä: 1 838 Basaaripisteet: 1 Profiili
Ja näin saatiin alkuun Pelaajalaudalle oma topic eläimille. Jutut joutsenista ja koirien väkivaltaisuudesta siis tänne.
Tähän väliin on pakko kommentoida, että en yhtään pidä tämän laudan tavasta, että off-topic siirretään omaksi topiciksi. Omalla topicilla on kummallinen tapa tappaa keskustelu.
My name is Dexter. Unlike many of you believe, I’m not a serial killer. I’m not very much afraid of blood either.

-----

Fyysinen Preesens moderaattoriX.
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #506 : 15.05.2009 21:37 »
Frank Jäsen Viestejä: 937 Basaaripisteet: 3 Profiili
Ja näin saatiin alkuun Pelaajalaudalle oma topic eläimille. Jutut joutsenista ja koirien väkivaltaisuudesta siis tänne.
Tähän väliin on pakko kommentoida, että en yhtään pidä tämän laudan tavasta, että off-topic siirretään omaksi topiciksi. Omalla topicilla on kummallinen tapa tappaa keskustelu.
Mietin tänään päivällä, koskakohan tämäkin keskustelu tapetaan siirtämällä se omaan topickiinsa. :rollaus: No, toivotaan, ettei se siihen lopu.
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #507 : 15.05.2009 21:41 »
Riepu Oh nice. Moderaattori * Viestejä: 984 Basaaripisteet: 2 Profiili Hoidan homman saamani ohjeistukseni mukaan. Käykää äkkiä heittämässä siis jotain provosoivaa uuteen ketjuun ja herättäkää se eloon ;)
To defy me is a senseless act which goes against your world's wishes...
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #508 : 15.05.2009 22:03 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 699 Basaaripisteet: 2 Profiili
Ja näin saatiin alkuun Pelaajalaudalle oma topic eläimille. Jutut joutsenista ja koirien väkivaltaisuudesta siis tänne.
Tähän väliin on pakko kommentoida, että en yhtään pidä tämän laudan tavasta, että off-topic siirretään omaksi topiciksi. Omalla topicilla on kummallinen tapa tappaa keskustelu.
Mietin tänään päivällä, koskakohan tämäkin keskustelu tapetaan siirtämällä se omaan topickiinsa. :rollaus: No, toivotaan, ettei se siihen lopu.
Sehän on keskustelijoiden vika.
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #509 : 16.05.2009 00:10 »
Melfice_ Rento ja seksikäs. Jäsen Viestejä: 1 033 Basaaripisteet: 0 Profiili Ongelma on näissä massaketjuissa. Joku "Pelaajalaudan Tietotoimisto" on helvetin huono, koska kaikki uudet asiat päätyvät sinne sen sijaan että niistä perustettaisiin uusi aihe. Ehdotan lukkoa kyseiselle aiheelle.
N
tallennettu
Sivuja: 1 ... 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 ... 53
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines