Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Sivuja: 1 ... 3 4 5 6 7 [8]
Tulostusversio
Aihe: Esitelmöi itsestäsi.  (Luettu 140588 kertaa)
Vs: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #210 : 12.04.2012 23:39 »
kas Jäsen Viestejä: 464 Basaaripisteet: 2 Profiili Terve, jotenkin pääsi pariksi vuodeksi koko paikka unohtumaan, mutta tässä mä taas oon päiviänne pilaamassa ja pois en lähe kulumallakaan.
tallennettu
Vs: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #211 : 13.04.2012 00:09 »
Aivis Nettikiusaaja Jäsen Viestejä: 978 Basaaripisteet: 0 Profiili Welcome back!
tallennettu
Vs: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #212 : 17.05.2012 14:55 »
Trik I'm Agog, I'm Aghast! Jäsen Viestejä: 1 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Heipä hei Pelaajalauta, nimeni on Patrik. o/ Pidän kaikesta ajatuksia herättävästä, tunteellisesta ja taiteellisesta kamasta.

Tässä pari profiilia jos tekee mieli tsekata jokapäiväistä ruokavaliotani.

Backloggery
Last.fm
Rate Your Music
tallennettu
Vs: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #213 : 08.09.2012 11:29 »
Turpo Jäsen Viestejä: 78 Basaaripisteet: 0 Profiili Tulipahan tänne taas vaihteeksi rekisteröityä. Näköjään minulla oli täällä joku vanha tunnus, mutta poistin sen. Jouduin kuitenkin rekisteröitymään toisella sähköpostilla, kun näköjään ylläpidon toiminta on vähän hidasta tai jotain. Olisi tietenkin voinut olla vähän maltillisempi ja odottaa vielä muutama päivä.

Foorumia olen seurannut jo vuosikausia päivittäin. Varsinkin Ephramin ja muitten urheilusuoritukset on kiinnostanut. Oikeastaan voisin antaa kunnian Ephramille siitä, että itsekin innostuin lenkkeilemään. Nyt olen jo saanut kaksi muutakin kaveria innostumaan. Lisäksi olen innokkaasti mös seurannut Formula-ketjua tällä kaudella, kun Kimi teki paluun. Alunperin eksyin foorumille kuitenkin itse pelaamisen takia, mutta nykyään pelaaminen on vähentynyt huomattavasti, mutta silti pelimaailman tapahtumat aina edelleenkin kiinnostaa.

Ehkä täytyisi vähän itseänikin esitellä eli olen 18-vuotias nuorimies. Käyn tällä hetkellä lukion kolmatta vuotta. Olen kiinnostunut yhteiskunnan asioista, joten jatko-opiskelupaikkakin luultavasti löytyy siltä saralta. Harrastuksista voisin pelaamisen ja lenkkeilyn lisäksi nostaa esille musiikin kuuntelemisen. Musiikkimakuni on vallan monipuolinen ja etsin jatkuvasti uutta musiikkia, jota kuunnella. Ehkä kuitenkin voisin nostaa genreistä kuitenkin suosikiksi kaikkien vihaaman räpin. Kuuntelun kuitenkin monesti sellaista räppiä, jossa on vähän syvällisempi sanoma kuin "Motherfucker".

Mitäs muuta vielä? No, olen todellinen friikki uuden teknologian suhteen. Seuraan erittäin tarkasti, mitä uutta aina markkinoille ilmestyy. Tietenkin myös itsekin täytyy omistaa kaikki hienot vempeleet siltä osin kuin rahapussi antaa periksi.

Joo, en keksi tähän hätää mitään lisättävää.

"Life is too short to remove USB safely"
tallennettu
Vs: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #214 : 19.12.2012 00:59 »
Wasara Sui Generis Jäsen Viestejä: 16 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Tervehdys, lauta. 88 kiloa suomalais-irlantilaista lihaa ilmoittautuu. Nimi on Jason, vuosimalli '79. Älkäähän antako vienon härskiintyneisyyden häiritä, vanhuksia ei sitä paitsi saa syrjiä.

Olen suhtkoht pitkän linjan kanki suomalaisvalmisteisen pelilätinän saralla, eka avustajaduuni narahti MikroBitin leivissä silloin kun vuosiluku alkoi vielä ykkösellä ja linja on pitänyt yhden jos toisenkin peli- ja musiikkiaviisin palveluksessa vuosien saatossa. Tätä nykyä toimin pelijournalismin iki-ihanassa maailmassa lähinnä puoligonzona ja enimmäkseen omiin leipiini. Naputtelen juttuja Domeen ja pyöritän omaa Nelinpeli-saittiani kolmen kolmen yhtä lailla pelihullun kera karvaisen ystäväni kanssa. Ohessa porskutan eteenpäin omien luovien ambitioideni airueilla, vuoroin kynän ja kitaran jatkeena.

Laudalle minut ajoi sattuma, jäseneksi lämminhenkisen oloinen tunnelma. Teillä on hyvä juttu meneillään, sallinette jos pyrin ottaa osaa.
http://www.nelinpeli.com
tallennettu
Vs: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #215 : 19.12.2012 01:11 »
tetsuo ...I think. Jäsen Viestejä: 369 Basaaripisteet: 2 Profiili Tervetuloa laudalle, Wasara! Tänne kyllä mahtuu.
tallennettu
Vs: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #216 : 19.12.2012 01:20 »
Aivis Nettikiusaaja Jäsen Viestejä: 978 Basaaripisteet: 0 Profiili Tervetuloa! Uusia naamoja on aina kiva saada joukkoon mukaan.
tallennettu
Vs: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #217 : 21.12.2012 17:27 »
Vin Jäsen Viestejä: 1 340 Basaaripisteet: 1 Profiili Tervetullos myös täältäkin.
Pelaajalauta-->Formulalauta-->Pakkotoistolauta-->Uhkapelilauta-->Turvapaikkalauta-->Hautalauta--> Deadzonelauta-->???
tallennettu
Vs: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #218 : 14.01.2013 21:27 »
xondriac Torvelo Jäsen Viestejä: 2 Basaaripisteet: 0 Profiili Mietin pitkään, että uskaltaako tänne tulla kun en kuitenkaan mikään himopelaaja ole. Lopulta uteliaisuus voitti, saa nähdä kuinka täällä viihtyy. Sopivan aktiivisista meininkiä näyttäisi ainakin olevan mitä olen tätä palstaa silloin tällöin lueskellut.

Olen siis 1990 syntynyt mies ja asustelen tällä hetkellä Kajaanissa. Ensimmäiset pelihetket koin joskus 90-luvun puolivälissä kun pääsin pelailemaan Doomeja. Melko nopeasti sain kinuttua itselleni joululahjaksi PlayStationin, jolla tuli pelailtua ahkerasti etenkin Crash Bandicootteja, Spyroja ja tietenkin Final Fantasy seiskaa. Myös PlayStation 2 tuli tutuksi ja sillä pelailin eniten GTA: San Andreasta sekä Sly-pelejä. Sitten oli useamman vuoden tauko, ettei tullut hirveästi pelailtua, kunnes tässä muutama kuukausi sitten tuli ostettua Xbox 360 ja uusin änäri siihen kylkiäiseksi. Nyt on tullut hankittua jo muutama peli kyseiselle konsolille ja tuntuu, että innostus peleihin on taas palaamassa.

Tykkään myös elokuvista ja animesta sekä tietenkin musiikista. Näin.
Now is the only thing that's real.
tallennettu
Vs: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #219 : 14.01.2013 22:01 »
Kabanossi Moderaattori * Viestejä: 2 517 Basaaripisteet: 6 Profiili WWW
Mietin pitkään, että uskaltaako tänne tulla kun en kuitenkaan mikään himopelaaja ole. Lopulta uteliaisuus voitti, saa nähdä kuinka täällä viihtyy. Sopivan aktiivisista meininkiä näyttäisi ainakin olevan mitä olen tätä palstaa silloin tällöin lueskellut.

Tervetuloa! Eihän täällä pelkistä peleistä keskustella, mutta sen oletkin jo varmaan foorumia silmäillessäsi huomannut. Joukkoon vaan. Aktiivisia ja hyviä postaajia kaivataan aina.  :)


« Viimeksi muokattu: 14.01.2013 22:06 kirjoittanut Kabanossi »
IGDB.com | Internet Game Database
tallennettu
Vs: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #220 : 07.05.2013 16:14 »
Frank Jäsen Viestejä: 937 Basaaripisteet: 3 Profiili Kirjoitan nyt tänne, kun kerta tulin myymään tavaraa. En usko, että kirjoittelen enää tänne ainakaan kovinkaan paljon.

Olen vanha naama vuosien takaa. Päätin jokunen vuosi sitten lopettaa nettikirjoittelemisen lähes kokonaan, ja samalla päätin lopettaa käyttämieni sosiaalisen median palvelujen tilini. Vetäydyin internetissä tarkkailijan rooliin ja jätin piirtämäni sarjakuvatkin kesken. Tilanne on yhä pitkälti sama muutamaa poikkeusta lukuunottamatta. Suunnittelen kyllä jonkinnäköistä paluuta osaan paikoista, joista kerran lähdin.

Viime vuosien aikana olen muuttunut paljon ja uskoaksen vieläpä parempaan suuntaan. Ei kannata siis kuvitella, että olisin palannut samanlaisena kuin mitä joskus muinaisuudessa olin.
tallennettu
Vs: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #221 : 02.05.2014 11:59 »
Retrolordi Jäsen Viestejä: 26 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW Terse, jengi!

Päätinpäs sitten iskeytyä laudalle - joskus aiemminkin käynyt täällä lurkkailemassa, mutta nyt on sitten se ratkaiseva askel otettu. Korjatkaa jos aivan väärässä olen, mutta vaikuttaa vallan asialliselta mestalta tämä Pelaajalaudan yhteisö.

Meikäläinen on peliharrastaja Suamen Turuust, ja kuten nimestä voinee ehkä päätellä, erityisesti vanhemmat pelit ovat lähellä sydäntä. Laajemmalla skaalalla ajateltuna kuitenkin kaikki laitteet kasibittisestä Nintendosta ylöspäin ovat tosi jepa. Mitään fanboymeininkiä en edusta, vaan mätän menemään tasapuolisesti Nintsikalla ja Segalla, Pleikkarilla ja Boksilla - joskus harvoin jopa ylirodun edustajalla.

Pelit ovat myös siinä mielessä sydäntä lähellä, että pelkän pelailun lisäksi niistä tulee joskus kirjoiteltua blogiin (viime aikoina vähän laiskemmin) ja tehtyä videoita YouTubeen. Tämän oman alter egoilun vastapainoksi toimin sitten myös erään kotimaisen pelimedian avustajana.

Eli moro ny!
Retrolordin valtakunta | Blogi osoitteessa Retrolordi.com
Retrolordi YouTubessa | Tsekkaa, kun höpisen peleistä
Retrolord Facebookissa | Tuu ja tykkää musta, baby!
tallennettu
Re: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #222 : 02.05.2014 12:37 »
Sharkie Valikoiva pelaaja. Moderaattori * Viestejä: 3 170 Basaaripisteet: 5 Profiili
Terse, jengi!

Päätinpäs sitten iskeytyä laudalle - joskus aiemminkin käynyt täällä lurkkailemassa, mutta nyt on sitten se ratkaiseva askel otettu. Korjatkaa jos aivan väärässä olen, mutta vaikuttaa vallan asialliselta mestalta tämä Pelaajalaudan yhteisö.

Jo vain, tässä meidän pienehkössä ja tiivissä yhteisössä on aina tilaa uusille, asiallisille käyttäjille. Saa aina vähän uutta elämää ketjuihin. :)

Tervetuloa siis!
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
Vs: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #223 : 04.05.2014 00:27 »
Mega8848 Jäsen Viestejä: 24 Basaaripisteet: 0 Profiili Terve.

Ensimmäiset viestini ovat vuodelta 2007, jonka jälkeen olen enemmänkin käynyt lukemassa tätä foorumia aktiivisesti. Harrastan aika paljon pelaamista ja soittelen aika paljon soittimia. Jos sitä pikkuhiljaa uskaltaisi tänne kirjoitella enemmän juttuja :D

Pari asiaa minua on askarruttanut; Onko jollakin muulla Xbox One sekä tekisi mieli tehdä ketju soittamisesta, omista biiseistä yms, mutta en yhtään tiedä mille alueelle tekisin ketjun???
Pelaa, kun jaksaa
tallennettu
Vs: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #224 : 06.05.2014 19:53 »
Fyysinen Preesens Pakko toistaa Jäsen Viestejä: 1 838 Basaaripisteet: 1 Profiili
Terse, jengi!

Päätinpäs sitten iskeytyä laudalle - joskus aiemminkin käynyt täällä lurkkailemassa, mutta nyt on sitten se ratkaiseva askel otettu. Korjatkaa jos aivan väärässä olen, mutta vaikuttaa vallan asialliselta mestalta tämä Pelaajalaudan yhteisö.

Meikäläinen on peliharrastaja Suamen Turuust, ja kuten nimestä voinee ehkä päätellä, erityisesti vanhemmat pelit ovat lähellä sydäntä. Laajemmalla skaalalla ajateltuna kuitenkin kaikki laitteet kasibittisestä Nintendosta ylöspäin ovat tosi jepa. Mitään fanboymeininkiä en edusta, vaan mätän menemään tasapuolisesti Nintsikalla ja Segalla, Pleikkarilla ja Boksilla - joskus harvoin jopa ylirodun edustajalla.

Pelit ovat myös siinä mielessä sydäntä lähellä, että pelkän pelailun lisäksi niistä tulee joskus kirjoiteltua blogiin (viime aikoina vähän laiskemmin) ja tehtyä videoita YouTubeen. Tämän oman alter egoilun vastapainoksi toimin sitten myös erään kotimaisen pelimedian avustajana.

Eli moro ny!
Moi.

t: micke nindendosta
My name is Dexter. Unlike many of you believe, I’m not a serial killer. I’m not very much afraid of blood either.

-----

Fyysinen Preesens moderaattoriX.
tallennettu
Vs: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #225 : 21.07.2014 21:04 »
Rasteri Jäsen Viestejä: 15 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Morjesta, arvoisat lautalaiset!

Olen Rasteri, Peliholisti lähtöisin Vantaalta ja pelimaailmaan tutustuin noin 5-vuotiaana. Ikää meikälle on kertynyt 25 vuotta. Aloitin pelaamisen Amigalla, 8-bittisellä Nintendolla ja siitä jatkoin sitten SNES:in pariin. Seuraavaksi talouteemme ilmestyikin ensimmäinen Playstation, mutta kyllästyin tekken tyyliin aikanaan ja siirryin yhä enemmän PC-pelaamisen puolelle. Tietokoneella tuli alkuun pelailtua mm. Doomia, Wolfensteinia sekä sellaista tappelupeliä kuin Mortal Kombat.

Nykyään pelailen vähän milloin mitäkin uusista julkaisuista, sekalaisiin indie peleihin. Selviytymistä ja sandboxia. Hakkaan myös Battlefield 4:sta, mutta lähinnä peliseuran kuin itse pelin vuoksi. Kun sen toimivuus on vieläkin melko häilyvää.

Pelaamisen ohella ylläpidän peliyhteisöäni sekä sen sivustoa, tykkään myös väsäillä erillaisia logoja sekä värkkäillä photoshopilla muuten vaan.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 3 4 5 6 7 [8]
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines