Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 7 8
Tulostusversio
Aihe: Esitelmöi itsestäsi.  (Luettu 140635 kertaa)
Re: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #90 : 24.07.2007 21:25 »
AK-87 AK omistaa isosti Jäsen Viestejä: 169 Basaaripisteet: 0 Profiili
Vuoden tulokkaat 2005 - AK-87 & Donkey Kong ;)

Tottahan tämä...miten pystyinkin unohtamaan moisen faktan tuolla aikaisemmin :o
Ekki-Ekki-Ekki-Ekki-PTANG. Zoom-Boing. Z'nourrwringmm
tallennettu
Re: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #91 : 24.07.2007 23:16 »
delirious Fear & Loathing Jäsen Viestejä: 45 Basaaripisteet: 0 Profiili Mö, pelaajaboardien satunnainen aktiivi pääasiallinen sivustaseuraaja. Ennen kaikkea kuitenkin peliharrastaja synkän 90-luvun alusta lähtien. Veljen C64:stä siirryttiin omaan Amiga 500 ja satunnaisiin syrjähyppyihin kavereiden 8bittisillä. Heti englannin kieltä opittuani Lucasin naksuttelut varastivat sieluni.

Ensimmäinen konsolini oli PS1, pääasiassa roolipelialustana toiminut. Tällä hetkellä omistuksessani ps2, Wii ja DS. X0-elite ostoslistalla myöhemmin syksyllä. Ps2 toimii tällä hetkellä vain ja ainoastaan Guitar Heroa varten. Wii pölyttyy ja pelottaa, tulevia julkaisuja odotellessa ja RE4 Wiimakea vääntäessä satunnaisesti. DS tämän hetkinen talouden kunkku. Myös pelikelpoinen PC löytyy, tällä hetkellä vain ja ainoastaa WoW-käytössä.

Musiikin ystävä jazzista, progen kautta, heavyyn. Erityisen lähellä sydäntä 70-luvun taitteen proge, acid ja fusio jazz sekä uudehko melodinen death metal/metalcore. LP-levyjä keräilen pelien ohella.
Akustinen kitara soi päivittäin ja oluenhuuruisia äänitysessioita ystävien kera on ohjelmistossa satunnaisesti.

Pelien ja musiikin ohella suunnaton elokuvafriikki. Depp/Burton tuotannon suuri ystävä, ja elokuvien keräilijä. Tämän hetkinen kokelma kattaa elokuvia n. 300kpl lisäksi muutaman mahtavan tv-sarjan (Sopranos, House MD ja Madventures)

Ammatiltani kokki. Ruoanlaitto on kuitenkin myös intohimo ja harrastus!

Keskustelemisiin!

-deli

Sinne, minne tuuli tuuli kuljettaa
tallennettu
Re: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #92 : 01.08.2007 23:39 »
Vinnie Wanha jäärä. Jäsen Viestejä: 14 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Iltaa arvon neidot & herrat, kukako minä olen?
Olen 23-vuotias pelaaja Kalajoen hiekoilta (ei, en ole se pirun jukuhylje kuitenkaan).
Päivät kuluu oman firman pyörittämiseen  (teen siis keikkahommia) ja muuhun yleiseen hyörinään.

Konsoleita on matkan varrella ollut useita, tällä hetkellä vain SNES, PS2 ja PS3,
XOn myin tyhmyyksissäni pois, mutta eiköhän tuo Elite-malli tule ostettua,
Wiitä on katseltu sillä silmällä pitkä tovi, mutta vielä ei ole käteen laatikko tarttunut.
En miellä itseäni fanipojaksi, vaikka PlayStation-brändi onkin lähinnä sydäntä (paitsi sixaxis).

Pelaamiseni alkoi joskus esihistoriallisella ajalla vanhimman veljeni suosiollisella opastuksella.
commodore 64 oli ensimmäinen oma "pelikoneeni",
tosin isoveljen commodore VIC-kakskymppistä räpläiltiin myös.
varsinainen ensimmäinen pelikonsoli oli kuitenkin nes,
sitä pelattiina aina sega megadriven ja super nintendon julkaisuun saakka.

Eipä tässä muuta sanottavaa oikeastaan keksi, kysykää jos siltä tuntuu...  :P
tallennettu
Re: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #93 : 03.08.2007 15:25 »
Alks :I Jäsen Viestejä: 29 Basaaripisteet: 0 Profiili Måi!  Olen 15v pelaaja pikkukylästä nimeltä Kokkola.

Pelaamisen aloitin joskus 90-luvulla NESillä. Vuonna 97 sain Nintendo 64n jolla pelaan vieläkin, päivittäin. Sitten 2000-luvun alussa sain Dreamcastin jolle tuli tyhmyyksissään osteltua lähinnä paskoja pelejä. DC meni rikki helmikuussa ja nyt olisi tarkoitus hankkia uusi tilallle + (hyviä)pelejä. 2006 kesällä ostin Cuben.

En tilaa Pelaajaa mutta ostelen irtonumeroita. Tulin siinä Pelaajalehden Häpeänurkka-kisassa kolmanneksi.
tallennettu
Re: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #94 : 21.08.2007 19:59 »
Mr.Universum Jäsen Viestejä: 292 Basaaripisteet: 1 Profiili Löytyihän se asiallinen ja mielenkiintoinen pelifoorumi pitkän etsinnän jälkeen.
Mennää itse asiaan eli minuun. Olen 17-vuotias puntin nostelua harrastava nuorimies. Vapaa-aika kuluu musiikkia kuunnellessa ja leffoja ja sarjoja katsellessa. Viime aikoina pelaaminen on taas alkanut kuumottamaan, joten voisihan tätä skeneä alkaa tarkemminkin seuraamaan. Olen samassa koulussa ja samalla luokallakin kuin Sarkoni. Olen siis Anjalankosken Lukion toista vuosiluokkaa käyvä opiskelija. Eipä tässä kai muuta. Koitetaan pitää postit hyvinä ja keskustelu mielenkiintoisena. Cheers  8)
tallennettu
Re: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #95 : 22.08.2007 13:42 »
Tuulisti "Nurse Joyta vähän väsyttää" Jäsen Viestejä: 869 Basaaripisteet: 0 Profiili Pakko sanoa: Universe man, universe man, size of an entire universe, man! (Piisistä particle man, jonka _pitäisi_ olla SH2-soundtrackillä.)
Pelaajalaudan Smurfette principle.
tallennettu
Re: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #96 : 26.08.2007 21:45 »
Kratos Jäsen Viestejä: 5 Basaaripisteet: 0 Profiili Hmm, tännekö se eka posti on tyrkättävä? No tässä on.

Rekisteröidyin tänne kaverin suosituksesta. Kehui paikan yleistä keskustelua tasokkaaksi, ja sehän se tärkeintä on sillä pelaamiseni on aika vähäistä. Pelailen vaan oikeastaan pessiä, ja joskus väännän jotain football manageria koneella, siihen se oikeastaan jääkin. Toki kuitenkin hyviä pelejä pelaisin lähinnä pleikalla, jos joku muu sen pelin ostaa.

Sitten sitä perusfaktaa, jonka kiinnostustason epäilen kuitenkin olevan melko pieni. Olen kohtapuolin 17 vuotta täyttävä lukiolainen. En harrasta mitään, mutta kiinnostuksen kohteisiin ainakin jossain määrin kuuluu seuraavia asioita; musiikki, leffat, penkkiurheilu, uhkapelit, pelit, syöminen, juominen, nukkuminen, kirjat, inter_netti ja sen sellainen. Ja niin, voisin kertoa pitkät litaniat luonteesta ja muusta, mutta tuossa oli olennainen. Nyt kai saan sitten kirjoitella muuallekin. :)
tallennettu
Re: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #97 : 27.08.2007 19:42 »
vingski Jäsen Viestejä: 5 Basaaripisteet: 0 Profiili Jepulis, monet minut varmasti tuntevatkin. Boardeilla liikun nickillä Vinski, ja toimin siellä moderaattorina. Päätin nyt tännekkin rekisteröityä, kun sen verran aktiiviselta ja mukavalta palstalta tämä näytti. Ulkoasu on loistava.

Toivon antoisia keskusteluja. Ei muuta, tsau!  :)
Tanssipelit.fi
tallennettu
Re: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #98 : 28.08.2007 15:04 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 937 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW
Päätin nyt tännekkin rekisteröityä, kun sen verran aktiiviselta ja mukavalta palstalta tämä näytti.
Kukas tämä sitten on?
Play-Asia
tallennettu
Re: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #99 : 29.08.2007 22:38 »
vingski Jäsen Viestejä: 5 Basaaripisteet: 0 Profiili
Kukas tämä sitten on?

Hmm.. en ainakaan muista, että olisin luonut tunnuksen, joten tuo on joko joku toinen tai sitten se olen minä itse (hajamielinen), joten Joeli voi varmaankin deletoida tuon.. Kiitti Rocky kun löysit tuon, eihän turhia accoja täällä järkeä ole pitää.
Tanssipelit.fi
tallennettu
Re: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #100 : 29.08.2007 23:59 »
Andy-O "Good morning" Jäsen Viestejä: 97 Basaaripisteet: 0 Profiili
Kukas tämä sitten on?

Hmm.. en ainakaan muista, että olisin luonut tunnuksen, joten tuo on joko joku toinen tai sitten se olen minä itse (hajamielinen), joten Joeli voi varmaankin deletoida tuon.. Kiitti Rocky kun löysit tuon, eihän turhia accoja täällä järkeä ole pitää.

Mitäs jos tämä Vinq päättääkin tulla takaisin tänne hölöttelemään ja saakin tietää että acco on poistettu sinun luvallasi? Siitähän vasta häly nousee.
"You must never hesitate!"
tallennettu
Re: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #101 : 30.08.2007 18:36 »
Fyysinen Preesens Pakko toistaa Jäsen Viestejä: 1 838 Basaaripisteet: 1 Profiili
Kukas tämä sitten on?

Hmm.. en ainakaan muista, että olisin luonut tunnuksen, joten tuo on joko joku toinen tai sitten se olen minä itse (hajamielinen), joten Joeli voi varmaankin deletoida tuon.. Kiitti Rocky kun löysit tuon, eihän turhia accoja täällä järkeä ole pitää.
Molemmat voi poistaa. :peukku:
My name is Dexter. Unlike many of you believe, I’m not a serial killer. I’m not very much afraid of blood either.

-----

Fyysinen Preesens moderaattoriX.
tallennettu
Re: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #102 : 11.09.2007 23:17 »
Piffi Jäsen Viestejä: 1 Basaaripisteet: 0 Profiili Örörör. Jaksoin vihdoinkin siirtyä Pelaajaboardeilta tännekin pienen sherlockoinnin jälkeen. En muistanut tämän foorumin nimeä, eikä sivuhistoriassa ollut tästä jälkeä, joten minun piti etsiä yksi sivu kerrallaan sitä lukittua mainos-threadia. Mutta joka tapauksessa, täällä ollaan.

Pelaajan foorumeilla lurkkailin nimimerkillä Leise, mutta en todellakaan oleta, että joku muistaisi minut sieltä. Edellisestä postauksesta taitaakin olla jo monta kuukautta aikaa, ja viesteillä on aikaväliä toisiinsa jopa kuukausia. En ole ollut viime aikoina kovin aktiivinen yhtään milläkään foorumilla, mutta jospa nyt koulun alettua kehtaisi täälläkin hillua. Ihan vain noin äidinkielen ja kirjoittamisen kannalta. Itse asiassa minusta tuntuu, että liiallisen pelaamisen ja netissä surffailun passiivisuuden takia tekstini tuntuu jotenkin hieman kankeammalta. Pelottavaa.

Itse olen lukiossa ei-mitään opiskeleva poikonen, joka pitää erityisesti rooli- ja fps-peleistä. Enemy Territorya ja Counter-Strike: Sourcea pelailen melkeinpä vuorotellen monta tuntia putkeen, vaikka pelattavaa löytyy myös vähän liikaakin useilla pelikonsoleilla, kuten Xbox kolmekuuskybäsellä ja Pony SlayStationilla. GameCube ja Nintendo DS löytyvät kaapin perältä myös, mutta valitettavasti kummallekin laitteelle löytyy vain pari peliä. Rahan hukkaa, sano. Bioshockin tilasin Gigantista Boxille jo aika päiviä sitten, mutta laatikko edes kolmenkaan viikon jälkeen ei ole saapunut perille. Viha vain yltyy joka päivä entistä enemmän Giganttia kohtaan, kun Halo 3:n osto siirtyy Bioshockin myöhästymisen takia. Miten minä pääsen puolen vuoden Live-paussin jälkeen muiden kanssa moninpelaamaan Haloa, kun muut ovat jo pelailleet sitä viikkoja? Molempia pelejä en kuitenkaan voi samaan aikaan ostaa, köyhä lukiolainen kun olen. (Gamertagini on muuten PifjeFIN, lisätkää listalle)

Juttua riittäisi vielä pitkälle, mutta romaania en sentään halua tähän väkertää. Tämä riittäköön.
tallennettu
Re: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #103 : 13.09.2007 21:54 »
Frank Jäsen Viestejä: 937 Basaaripisteet: 3 Profiili
Pelaajan foorumeilla lurkkailin nimimerkillä Leise, mutta en todellakaan oleta, että joku muistaisi minut sieltä.

Muistan nimen, en muuta. Toisaalta en minäkään ollut aktiivinen kesän aikana, enkä nyt syksylläkään ole PB:lle kauheasti kirjoitellut, kun on muitakin palstoja, joilla seikkailen.
tallennettu
Re: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #104 : 23.09.2007 23:31 »
Dr. Scientist Jäsen Viestejä: 700 Basaaripisteet: 3 Profiili Terve!

Olen 15-vuotias nuori, mutta kohtuullisen paljon pelannut poika Helsingistä. Minulla on Pelaajaboardeilla account nimeltä Apinaboy, mutta tilaus päättyi enkä pysty enää käyttämään sitä, joten tulin tänne. Harrastan pelaamisen ohella elokuvia, mangaa, musiikkia ja urheiluna kickboxingia. Telkkaria katson myös säännöllisesti mm. Dexteriä, Prison Breakkia, 24:ää (tauolla) ja Las Vegasia (tauolla). Olen yhä ns. old-gen-pelaaja eli omistan vain PS2:n ja PC (jolla en pelaa) mutta ne riittävät minulle aivan mainiosti vielä ainakin vuoden. Pelaaminen on tosin jäänyt itselleni vähemmälle huomiolle muun viihteen (leffat,manga) valtaessani suurimman osan ajastani.

Siinä oli nyt jotain tietoa, pyörin täällä sitten tästä lähin säännöllisesti.
tallennettu
Re: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #105 : 29.10.2007 00:11 »
Doc Just smile. Jäsen Viestejä: 8 Basaaripisteet: 0 Profiili Jaah.......... No kun kerran pakotetaan, niin sanotaan nyt sitten jotain .......

Hei kaikille. Olen 19-vuotias urospelaaja Vantaalta (kyllä, jopa täällä osataan pelata ;D). Pelaan kaikenlaisia pelejä, mutta erityisen lähelle sydäntäni ovat roolipelit. Näistä mainittakoon Suikoden ja Breath Of Fire-sarjat ja tietysti Final Fantasyt. Tälle foorumille eksyin ystäväni kautta, joka jatkuvalla nalkutuksellaan sai minut tutustumaan paikkaan ja huomasin tämän asialliseksi foorumiksi.

Olenko aktiivinen? ................................................ Onhan sitä joskus tullut lipsahdettua.
tallennettu
Re: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #106 : 29.10.2007 00:14 »
Frank Jäsen Viestejä: 937 Basaaripisteet: 3 Profiili
Tälle foorumille eksyin ystäväni kautta, joka jatkuvalla nalkutuksellaan sai minut tutustumaan paikkaan ja huomasin tämän asialliseksi foorumiksi.
Kiitos. Osaat hyvin kaunistella totuutta.  :lol:

Ja kaunistellaan itsekin: ei siellä Vantaalla kaikki osaa pelata. ;)
tallennettu
Re: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #107 : 07.11.2007 20:34 »
Doc Just smile. Jäsen Viestejä: 8 Basaaripisteet: 0 Profiili

Kiitos. Osaat hyvin kaunistella totuutta.  :lol:

Olenhan niin ystävällinen.
tallennettu
Re: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #108 : 20.11.2007 16:58 »
kas Jäsen Viestejä: 464 Basaaripisteet: 2 Profiili Moip, päätin rekata hetken mielijohteesta. Eipä minulla pahemmin mitään sanottavaa itsestäni ole, tulinpahan ilmoittamaan rekanneeni. : )
tallennettu
Re: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #109 : 29.11.2007 17:45 »
tuhis Vieras Mouhr

Se trolli Pelaajaboardeilta. Tuhomursu. Sitä ennen Hyrulean jne. 26vee janppa lokalisoitunut syyskaudella Tanpereelle.

Zoukan huomaillut tuolla konsolifinin suunnassa ja tuumiskelin, että vieläköhän samat parrat jauhavat Pelaajaboardeilla, mutta ei näkynyt yhtään tuttua nimeä. Itse lensin pihalle jotain trollatessani tilauksen lähestyessä loppuaan. Olikohan joskus viimejoulun jälkeen tms.

Jotain guugeloin ja hakutuloksen liirumlaarumissa oli jonossa pari tutunkuuloista nimeä. Yllätyin ja pitipä sitten muljuttautua taustalle. Konsolifinissä pääsi poru kun ketään ei tuntenut millään tapaa, kun tuossa koitin enemmän tai vähemmän aktivoitua foorumivoimiin.
tallennettu
Re: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #110 : 29.11.2007 17:51 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Katos! Tervetuloa vain.  Hetken jo ehdin epäillä et saattaisit nimimerkin perusteella olla TM.

Mieleen ovat jääneet pohdiskelevat ja syvät analyysisi eri peleistä. Löysit parhaimmistakin ne huonot puolet.


www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Re: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #111 : 14.12.2007 14:00 »
Tuulisti "Nurse Joyta vähän väsyttää" Jäsen Viestejä: 869 Basaaripisteet: 0 Profiili Ihan oikeastiko Tuhis lensi boardilta vai rehenteletkö vaan?

Mieleen ovat jääneet pohdiskelevat ja syvät analyysisi eri peleistä. Löysit parhaimmistakin ne huonot puolet.
Minä en muista tätä. Haluan esimerkkejä.  ;D
Pelaajalaudan Smurfette principle.
tallennettu
Re: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #112 : 14.12.2007 16:52 »
tuhis Vieras Rehentelenkö? Sitä alkaa miettimään että millaista kuvaa sitä itsestään on antanut.

En tiedä lensinkö vai en. Tunnukset vain eivät enää toimineet, enkä sitten tilaustakaan uusinut. Tätä edelsi jokin trollaus ja muistan koko jutusta vain sen että poltin käämit - josta sitten jäi semmoinen jälkimaku, että tunnukset suljettiin tms. En kysellyt kun ei suoraan sanottuna kiinnostanut pätkänvertaa.
tallennettu
Re: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #113 : 14.12.2007 16:57 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW
Mieleen ovat jääneet pohdiskelevat ja syvät analyysisi eri peleistä. Löysit parhaimmistakin ne huonot puolet.
Minä en muista tätä. Haluan esimerkkejä.  ;D

Mies teki muun muassa Resident Evil 4:stä huomioita, jotka saivat pelin "se on täydellinen" -fanikunnan ihmetyksestä sekaisin. Minäkään en ole uskaltanut sen pyhyyteen lusikkaani sotkea. Ja minä kun tunnetusti olen kaikkea kohtaan erittäin kriittinen, enkä käytä termejä upea, loistava, fantastinen kuin erityisinä juhlahetkinä!
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Re: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #114 : 14.12.2007 16:58 »
Fraeon /fɹeɪɔnʰ/ Moderaattori * Viestejä: 1 652 Basaaripisteet: 3 Profiili Jos tilauksen päättyminen ja pihalle lentäminen tapahtui suht samaan aikaan, niin sitten luultavammin lensit pihalle vain siksi, ettet ollut enää tilaaja.

Olipa tuolla paljon pahempiakin tapauksia, eikä niille tietääkseni banneja jaettu. Yanathan ja Lipponen, anyone?
A légpárnás hajóm tele van angolnákkal
tallennettu
Re: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #115 : 14.12.2007 17:11 »
migge Jäsen Viestejä: 3 172 Basaaripisteet: 0 Profiili Pelaajasta lentää pihalle aina silloin kun he saavat tiedot että et jatka enään tilausta. Useinmiten siis heti kun olet viimeisen lehtesi saanut.
www.playfire.com/migge
tallennettu
Re: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #116 : 14.12.2007 18:34 »
tuhis Vieras Kyllä lehteä tuli 2-3 numeroa vielä tuon jälkeen, mutta tuo on ollutta ja mennyttä, eikä itseasiassa voisi vähempää kiinnostaa.

Tuulistin kommentit kyllä saivat miettimään että minkälainen foorumihuuli sitä oikein onkaan.
tallennettu
Re: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #117 : 18.12.2007 00:08 »
PoJuZkI Oon parempi pelaa ssbm ku sä xP Jäsen Viestejä: 9 Basaaripisteet: 0 Profiili Morop.
Eli oon tämmönen 17-vuotias poika Jyväskylästä, siitämielestä harvinainen, etten omista pelikonsoleita muutakuin gameboycolorin. Kaverilla tulee viettyä se puolet elämästäni, jolta sitten kaikki löytyvät :P. Harrastan jalkapalloa / golffia ja läppärillä irccausta. Et tässähän tää sitten mun elämänkerta olikin :D
tallennettu
Re: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #118 : 18.12.2007 00:36 »
Lanttu Jäsen Viestejä: 976 Basaaripisteet: 1 Profiili
Morop.
Eli oon tämmönen 17-vuotias poika Jyväskylästä, siitämielestä harvinainen, etten omista pelikonsoleita muutakuin gameboycolorin. Kaverilla tulee viettyä se puolet elämästäni, jolta sitten kaikki löytyvät :P. Harrastan jalkapalloa / golffia ja läppärillä irccausta. Et tässähän tää sitten mun elämänkerta olikin :D

Homo se on, uskokaa pois. Omaa ajottain jopa rinturin tasoa lähentelevät pelitaidot, ja nauraa räkättää infernaaliselle paskuudelleen Smashia pelattessa. :|
\"Vittu mää en tiedä mikä hedelmä on!\"
tallennettu
Re: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #119 : 29.12.2007 03:59 »
Taist0 Cyborg Jäsen Viestejä: 544 Basaaripisteet: 3 Profiili Päätin tännekin rekisteröityä, kun on kuulema "paras" paikka.  Olen myös pelaajan boardia käyttänyt lähiaikoina suht paljon. Kun tännekin on tultu, niin pitäähän täälläkin osallistua. Ihmisenä olen kriittinen ja enemmän pessimmistinen kuin optimistinen.
Kun on pessimistinen niin yllättyypähän enemmän positiivisesti ;D


« Viimeksi muokattu: 01.01.2008 16:52 kirjoittanut Taist0 »
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 7 8
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines