Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Sivuja: 1 2 3 4 [5] 6 7 8
Tulostusversio
Aihe: Esitelmöi itsestäsi.  (Luettu 140589 kertaa)
Re: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #120 : 01.01.2008 03:08 »
Riepu Oh nice. Moderaattori * Viestejä: 984 Basaaripisteet: 2 Profiili Näin lyhyesti ja yksinkertaisesti selitettynä olen 16, helmikuussa 17 vuotta vanha Helsingissä asuva lukiolainen, jolla pelaaminen on ollut suuressa osassa elämässä siitä joskus 1-3 vuotiaasta asti. Tarkkaa muistikuvaa ensimmäisestä pelikerrasta ei ole, joten ei siis vuosistakaan. Harrastuksiin lukeutuu pelaamisen lisäksi potkupallo ja suunsoitto.

Pelaajan boardeilla löydyn samaisella nimimerkillä, mutta olen varmasti hyvin tuntematon, sillä boardeille reksiteröidyin vasta vuonna 2006 ja aktiivisemmaksi ryhdyin muutama kuukausi sitten. Minut löytää myös joskus harvoin tilt.tv:n foorumeilta nimimerkillä Kaiku, mutta kyseisellä foorumilla en ole enään paljoa jaksanut käydä. Laudan löysin marraskuussa, mutta aktiivisuus täällä nyt on ollut täysin olematon.


« Viimeksi muokattu: 01.01.2008 03:14 kirjoittanut Riepu »
To defy me is a senseless act which goes against your world's wishes...
tallennettu
Re: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #121 : 24.02.2008 00:56 »
Azu Aivot sanoi ei mutta sielu oli hiljaa, so I did it Jäsen Viestejä: 993 Basaaripisteet: 1 Profiili Se sama wanaha Azu vaan sieltä tosi vanhoilta Pelaajaboardeilta, ei niiltä nykyisiltä. Ikää löytyy 20 ja puoli vuotta, on tullut opiskeltua biologiaa (ja siinä sivussa vähän maantiedettä) pian kaksi vuotta, tosin opiskeluala saattaa sattuneista syistä vaihtua luokanopettajaksi, sikäli mikäli olen parempi kuin ne tuhannet muut hakijat tänä keväänä (heh, I wish).

Pelitän edelleen aivan yhtä laaja-alaisesti kuin ennenkin. Tällä hetkellä on tehokäytössä DS ja PSP (vihdoin käytössä CFW 3.71 m33 ja mukana kulkevat PS1-pelit!) sekä siinä sivussa Wii ja PS3 (jolla pelailen myös PS2-pelejä) silloin kun niille harvakseeltaan julkaistaan hyviä pelejä (edelleen vähät välitän suurimmasta osasta multiplattareista, yksinoikeuksia tulee pelattua enimmäkseen). Tosin PS3 on aika ajoittain auki isompien julkaisujen välissä kiitos hyvien PSN-nimikkeiden, kuten vast ikään julkaistut Riff: Everyday Shooter ja PixelJunk Monsters, ja joidenkin iso(hko)jen pelien demojen. Wii taasen keräilee melko tehokkaasti pölyä pitkiäkin aikoja, kun edes VC-julkaisut eivät innosta (syksyllä ostin Sin & Punishmentin, en mitään muuta). Ympyrää ei löydy tämän katon alta, mutta pääsen siihen tarvittaessa käsiksi pikkuveljen luona, kun sille sattuu tulemaan jotain pelaamisen arvoista (viimeksi tuli pelailtua syksyn puolella Bioshokkia ja Massa Vaikutusta).

Muuten pidän musiikista, hyvistä TV-sarjoista (Buffy <3) ja Japanin aina yhtä häiritsevistä ja pedofiliaa täynnä olevista piirrosanimaatioista sekä sarjakuvista.
Nyt/Kohta meneillään: Borderlands (PS3), Bayonetta (PS3), LocoRoco Midnight Carneval

Menneen talven lumia: Uncharted 2: Among Thieves

Me wants: Ratchet & Clank: A Crack In Time, Muramasa: The Demon Blade
tallennettu
Re: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #122 : 24.02.2008 19:29 »
Sharkie Valikoiva pelaaja. Moderaattori * Viestejä: 3 170 Basaaripisteet: 5 Profiili Aina yhtä piristävää kun vanhoja naavapartoja putkahtelee esiin pitkän hiljaisuuden jälkeen. ;)

Välkommen.
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
Re: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #123 : 25.02.2008 10:08 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Joo itsekin aamulla tsekkasin boardit ja katsoin, että mitä helvettiä ;)

No jokainen heebo alkuperäisiltä hoodeilta on enemmän kuin tervetullut.
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Re: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #124 : 01.03.2008 21:01 »
Munkki_Makkara Jäsen Viestejä: 3 Basaaripisteet: 0 Profiili Hejsan kaikille. Olen Jokelan 9 luokkaa käyvä videopelaaja. Kirjoittelen aina välillä PB:lle(eri nimellä)  mutta kun tuli katsomaan tätäkin paikka aniin pakkohan sitä rekisteröityä.

Itse peleistä niin koneista omistan PS2, PS3 ja PSP. Melko Sony painotteinen mutta vielä olisi tarkoitus joskus tulevaisuudessa Wii tai X0 hankkia. Peleistä suosikkini ovat MGS, DMC ja God of war sarjat.

Enpä enää laiskuuttani jaksa muuta itsestäni kirjoitella.
tallennettu
Re: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #125 : 05.03.2008 17:27 »
Tuninki Aku-Setä Jäsen Viestejä: 8 Basaaripisteet: 0 Profiili Tervettä päivää kaikille!

Olen Savonlinnasta ja elokuussa mittariin tulee 20 vuotta. Pelaamista tullut harjoitettua jo lapsesta saakka, pelaajaboardillakin tullut joskus haahuiltua.

Pelikoneina tällä hetkellä toimii PS2 ja PSP, joista PSP kerää pölyä.
PS1:n ja PS2:n huippupelien kerääminen ja pelaaminen tässä työn alla, nextgeniin siirrytään kunhan keretään.

Sitten pakollinen huono vitsi:
Spoileri (osoita katsoaksesi)

Sori, en voinut vastustaa kiusausta.  :(

Mutta kuitenkin, jos tänne Pelaajalaudalle vielä mukaan mahtuu, niin here i am.

tallennettu
Re: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #126 : 16.03.2008 13:28 »
Anaconda Jäsen Viestejä: 7 Basaaripisteet: 0 Profiili Tyylikäs ulkoasu tällä foorumilla. Joku saattaa (ehkä?) muistaa minut Pelaaja-lehden foorumeilta, joilla kirjoittelin kohtuullisen aktiivisesti syksy 2006-alkukevät 2007 välillä, kunnes foorumit ja koko lehti rupesi kyrsimään hetkellisesti niin paljon, että lopetin tilauksen. Voi olla, että tilaus jatkuu jokin päivä, lehden foorumeille kuitenkaan tuskin palaan. See you when I see you...
With $10,000, we'd be millionaires! We could buy all kinds of useful things like... love!
tallennettu
Re: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #127 : 22.03.2008 16:36 »
karhuherra Jäsen Viestejä: 5 Basaaripisteet: 0 Profiili Parikymppinen pelaaja Salosta. Pienen pelillisen lamakauden jälkeen on peli-intoakin alkanut viime aikoina taas löytymään, kiitos uusien konsolien. Jos ei muuten tule paljon postailtua niin GT time trial kisaan on ainakin pakko osallistua.

Kiitos ja hyvää pääsiäistä kaikille.
tallennettu
Re: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #128 : 22.03.2008 17:05 »
Kabanossi Moderaattori * Viestejä: 2 517 Basaaripisteet: 6 Profiili WWW
Parikymppinen pelaaja Salosta.

No niin. Lisää salolaisia.  :P
IGDB.com | Internet Game Database
tallennettu
Re: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #129 : 27.05.2008 23:56 »
eebrozgi Jäsen Viestejä: 22 Basaaripisteet: 0 Profiili Huomenta vaan. Olen 16-vuotias Mikkeliläinen pelittäjä, olen sivusta tiiraillut tätä foorumia jo jonkin aikaa ja päätinpä nyt liittyäkin. Lempipelini on Super Smash Bros. Melee. Harrastuksia pelaamisen lisäksi ei tällä hetkellä ole juuri mitään, kun musiikkiopistokin on kesälomalla.
Aina ennen olen ollut Nintendon puolella, kunnes nämä pukkasivat Wiin ja Brawlin eteeni. Kannattava ostos oli kyllä, täytyy myöntää, enpähän enää kärsi fanipoikuudesta. Boxin osto houkuttaisi nyt, mutta kaipa ne on kesätyöt tehtävä ensin ja katsottava rahatilannetta sitten.
Kuitti.
tallennettu
Re: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #130 : 28.05.2008 00:04 »
Fyysinen Preesens Pakko toistaa Jäsen Viestejä: 1 838 Basaaripisteet: 1 Profiili
Huomenta vaan. Olen 16-vuotias Mikkeliläinen pelittäjä, olen sivusta tiiraillut tätä foorumia jo jonkin aikaa ja päätinpä nyt liittyäkin. Lempipelini on Super Smash Bros. Melee. Harrastuksia pelaamisen lisäksi ei tällä hetkellä ole juuri mitään, kun musiikkiopistokin on kesälomalla.
Aina ennen olen ollut Nintendon puolella, kunnes nämä pukkasivat Wiin ja Brawlin eteeni. Kannattava ostos oli kyllä, täytyy myöntää, enpähän enää kärsi fanipoikuudesta. Boxin osto houkuttaisi nyt, mutta kaipa ne on kesätyöt tehtävä ensin ja katsottava rahatilannetta sitten.
Kuitti.
Et voita MasterTK:ta Meleessä.
My name is Dexter. Unlike many of you believe, I’m not a serial killer. I’m not very much afraid of blood either.

-----

Fyysinen Preesens moderaattoriX.
tallennettu
Re: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #131 : 28.05.2008 00:10 »
Lanttu Jäsen Viestejä: 976 Basaaripisteet: 1 Profiili
Huomenta vaan. Olen 16-vuotias Mikkeliläinen pelittäjä, olen sivusta tiiraillut tätä foorumia jo jonkin aikaa ja päätinpä nyt liittyäkin. Lempipelini on Super Smash Bros. Melee. Harrastuksia pelaamisen lisäksi ei tällä hetkellä ole juuri mitään, kun musiikkiopistokin on kesälomalla.
Aina ennen olen ollut Nintendon puolella, kunnes nämä pukkasivat Wiin ja Brawlin eteeni. Kannattava ostos oli kyllä, täytyy myöntää, enpähän enää kärsi fanipoikuudesta. Boxin osto houkuttaisi nyt, mutta kaipa ne on kesätyöt tehtävä ensin ja katsottava rahatilannetta sitten.
Kuitti.
Et voita MasterTK:ta Meleessä.

Eikä MasterTK tietokoneita. >_>
\"Vittu mää en tiedä mikä hedelmä on!\"
tallennettu
Re: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #132 : 28.05.2008 00:26 »
Fraeon /fɹeɪɔnʰ/ Moderaattori * Viestejä: 1 652 Basaaripisteet: 3 Profiili
Huomenta vaan. Olen 16-vuotias Mikkeliläinen pelittäjä, olen sivusta tiiraillut tätä foorumia jo jonkin aikaa ja päätinpä nyt liittyäkin. Lempipelini on Super Smash Bros. Melee. Harrastuksia pelaamisen lisäksi ei tällä hetkellä ole juuri mitään, kun musiikkiopistokin on kesälomalla.
Aina ennen olen ollut Nintendon puolella, kunnes nämä pukkasivat Wiin ja Brawlin eteeni. Kannattava ostos oli kyllä, täytyy myöntää, enpähän enää kärsi fanipoikuudesta. Boxin osto houkuttaisi nyt, mutta kaipa ne on kesätyöt tehtävä ensin ja katsottava rahatilannetta sitten.
Kuitti.
Et voita MasterTK:ta Meleessä.

Eikä MasterTK tietokoneita. >_>

Eikä tietokone mua.
A légpárnás hajóm tele van angolnákkal
tallennettu
Re: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #133 : 28.05.2008 00:39 »
eebrozgi Jäsen Viestejä: 22 Basaaripisteet: 0 Profiili Juu-u. Enpä usko voittavani, mutta kattoo nyt saisko sen nähdä jo tänä vuonna. (jej for Tampere)
tallennettu
Re: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #134 : 28.05.2008 01:10 »
Partajeesus Jäsen Viestejä: 1 159 Basaaripisteet: 0 Profiili mikäs vittu kun en ole tänne muka mitään laittanut, no jo on saatana.

ikää 27v, masennus ollut jostain 14 vuotiaasta asti.
joskus 15 vuotiaana toivoin ensimmäisen kerran kuolevani.
kaikki oli paskaa, ei rakkautta, isä joi ->mutsi kitisi sille->nuori jeesus veti pre empative strike kortin ja lähti pihalle vaikka 20 asteen pakkasessa ettei tarttis kuunnella sitä huutoa.

broidi oli ns.kultapoika vaikka hillui kylillä kännäämässä jostain 15vuotiaasta asti.
minä taas olin mieluummin kotona pelaamassa ja siitäkin kitistiin että miksen mene kaupungille katsomaan tyttöjä.
no ehkä siksi että melkein kaikki jotka siellä oli olivat nussineet kaikkien jätkien kanssa jotka siellä oli näin kärjistetysti.
entä mitä tapahtuu kun minä 18 vuotiaana otan hieman ehtoota serkkupojan kanssa, saan kuulla vittuilua että onko krapula ja muuta paskaa.
vittu sitäkin haaskaa saatana.

nykyään haluaisin jopa ryypätä isäni kanssa mutta sitten joutuisi taas kuuntelemaan sitä mutsin kitinää.
olisi kiva nähdä mutsin ilme kun sanoisin että olen välillä ryypännyt 2kk putkeen ja viillellyt itseäni ja kokeillut kaksia masis lääkkeitäkin.
tai toisaalta ei, se haahka kummiskin alkaisi pillittämään.

minulle on jo 14 vuotiaasta ollut tärkeää saada joku jota rakastaa ja joka rakastaa minua.
sitten 21 vuotiaana tuollaisen löysin.
kuulostaa ihan vitun sairaalta mutta pidin tuota mimmiä tavallaan myös äiti hahmona, ihan sama mitä tein ja millainen olin niin koskaan en joutunut kuulemaan haukkumista.
jos hain johonkin töihin tai kurssille enkä päässyt niin hän tuki, krapulassa hoivasi.
kaikesta näki että hän olisi ollut täydellinen äiti ja elämänkumppani, silti jostain syystä en uskonut koskaan asuvani yhdessä saatikka hankkivani lapsia.
kun tuo suhde meni poikki niin en uskonut että koskaan löydän ketään jota rakastan yhtä paljon kunnes muutaman vuoden ja muutaman paskan suhteen jälkeen törmäsin nykyiseen muijaani.
rakastan häntä vielä enemmän, haluaisin asua yhdessä, haluaisin tyttären.(no niin pervot se mieli kuriin nyt) mutta tämä suhde taitaa mennä tässä muutaman päivän sisällä vituilleen.
yli vuoden yhdessä olon jälkeen.


no sittempähän saan viillellä ja kännätä niin paljon kuin haluan.
(ei en ole mikään vitun emo)
minulle parisuhde vaan on se tärkein asia elämässä.
se on se syy elää ja jaksaa että tietää näkevänsä ihmisen jota rakastaa, ihmisen jonka viereen haluaa nukahtaa ja jonka kasvot haluaa nähdä ensimmäiseksi aamulla.
ilman tuota minulla ei ole mitään.
okei minulla on joku vitun 40" full hd telsu, ps3, XO ja ties mitä paskaa mutta ne ei tee minusta yhtään onnellisempaa, kaikki tuo tekee elämästä vaan hiukan siedettävämpää.
ei ole kivaa katsoa jtn leffaa minkä pitäisi olla hauska ja itkeä.
viimeksi eilen katsoin what happens in vegas jota muija niin kehui.
joo oli hauska kun oli tippa silmässä.
varsinkin siinä kohdassa kun ashton kutcer ja diaz käveli jonkun pikku tytön kanssa pitäen tätä kädestä, heti tuli se ajatus että haluan tyttären tuon nykyiseni kanssa.
toinen kerta kun ashton selitti jtn paskaa että oli muka niin kiire hääiltana sviittiin ettei ehtinyt edes sitä hidasta tanssia tanssimaan.

(nimet ihan päin vittua kirjoitettu)

minä kun olisin ihan omassa kämpässä halunnut vuosipäivänä tanssia oman rakkaani kanssa yhden hitaan biisin mutta eipä suostunut.

kaikki tuo sattuu niin vitusti.

miksi vitussa edes kirjoitan tällasta paskaa tänne.
tämä kuuluisi johonkin rakkaus topickiin mutta olkoon, vittu mua kiinnosta.
pääasia että joku lukee ja ehkä joku jopa ymmärtäää.

no vittu laitetaan jotain topiciin liittyvääkin.

pelaaminen tuli aloitettua joskus vuonna viis eli 80 luvulla semmosella telsuun kytkettävällä pong pelillä.
sitten siitä c64 - amiga - nes - senes- mega drive... linjalla jatkettiin.

metal gear fani olen kuten jotkut tietääkin jo, joku likemmäs 1000e tainnut mennä niihinkin.
nyt kun on taas kesä niin rc-autot on lähempänä sydäntä kuin pelaaminen joten myyn pelejä pois että saan uuden lelun.

entuudestaan on traxxas stampede xl-5 sähkö monsteri johon on viri palikkaa mennyt kohtalaisesti.
vakiona auton hinta viime vuonna oli 249e ja nyt siinä on about 400e edestä osaa kiinni eli auton arvo on siinä 600e pintaan.
ensi maanantaina tilaan tamiyan tt01 rungolla olevan mazda rx-7:n jolla alan driftaamaan.

mitäs vielä... tykkään pukeutua kuin pahempikin metallisti vaikka musa maku on laaja, löytyy metallia monesta ala kategoriasta, technoa, hc technoa, hip-hoppia, klassista jne

viinaa menee kivasti.
parina viime viikkona tuli otettua taas vitenä päivänä viikossa, tai en ole varma kun laskuissa menee helposti sekaisin, nytkin pöhnässä en kai minä muuten tuollaista masentavaa paskaa kirjoittaisi jota saa taas huomenna hävetä.
tallennettu
Re: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #135 : 28.05.2008 03:32 »
Networx Jäsen Viestejä: 41 Basaaripisteet: 0 Profiili Noita partajessen tarinoita on aina yhtä mielenkiintoista lueskella koska ne kertovat
karua totuutta maailman nykyhetkestä ja siitä kuinka masennus on monen vaivana nykyään.

Olen seurannut jo pitkään juttujasi(erääiltä toisilta boardeilta)ja toivottavasti jaksat kirjoittaa niitä vielä niitä vaikka pienessä maistissa.=)

Asiaan...Olen 25 vuotias ja olen pelaillut jostain 90 luvun alusta asti erilaisia pelejä.
Pelaamisen aloitin kuitenkin 386:lla ja olin melkein pelkästään tietokoneiden parissa kunnes saapui ensimmäinen boksi .Oli minulla kuitenkin SNES joskus kun se oli vielä kovaa huutoa mutta tietokoneet veti enemmän puoleensa kuin SNES.Johtuen tietenkin siitä ettei minulla ollut silloin omaa TV:tä ja peli aikani oli aikas rajallinen konsolin kanssa.

Sitten kun kauppoihin saapui ensimmäinen boksi niin se oli pakko käydä hakemassa koska tietokoneiden päivittäminen oli helvetin kallista ja uudet pelit tarvitsivat aina vaan paremman
tietokoneen.Tällä hetkellä minulta ei löydy kuin tuo 360 ja sillä pelailen kun aikaa vaan on riittävästi.
tallennettu
Re: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #136 : 28.05.2008 17:26 »
Melfice_ Rento ja seksikäs. Jäsen Viestejä: 1 033 Basaaripisteet: 0 Profiili Depiksen hoitaminen depressantilla (viina), big up!
N
tallennettu
Re: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #137 : 29.05.2008 01:26 »
Partajeesus Jäsen Viestejä: 1 159 Basaaripisteet: 0 Profiili
Depiksen hoitaminen depressantilla (viina), big up!

hei se sentään toimii toisin kuin ne masis lääkkeet mitä olen kokeillut.
ekoja vedin pari viikkoa, sivuoireena se että jopa hengittäminen sattui ja rinnasta ahdisti.
olkoon vaan muka alkuoireita mutta minä en tommosta paskaa vedä.
samat pilsut aiheutti kaverilla sen että meinasi hypätä ikkunasta, tyyppi asuukin sopivasti kahdeksannessa kerroksessa.

toisilla lääkkeillä oli vain yksi vaikutus.
orgasmin saaminen muuttui melkein mahdottomaksi, kohentaa tuon kauniimman osapuolenkin mielialaa varmasti.
mitään muuta vaikutusta noilla ei ollut.
niitä vedin 1,5kk.

minä en ainakaan usko että noista vaikuttaa mikään yhtään mitään positiivisessa mielessä.
kyllä olen valmis kokeilemaan mutta täyttä humpuukia taitavat nuo olla tai sitten olen niitä harvoja jotka joutuvat kokeilemaan ainakin 20 eri lääkettä eikä mikään toimi.
tuollaisiakin on.

katos networxikin eksynyt tänne pelaajalehden laudalta.
tervetuloa parempaan paikkaan ;D
tallennettu
Re: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #138 : 29.05.2008 01:54 »
Networx Jäsen Viestejä: 41 Basaaripisteet: 0 Profiili
Depiksen hoitaminen depressantilla (viina), big up!

hei se sentään toimii toisin kuin ne masis lääkkeet mitä olen kokeillut.
ekoja vedin pari viikkoa, sivuoireena se että jopa hengittäminen sattui ja rinnasta ahdisti.
olkoon vaan muka alkuoireita mutta minä en tommosta paskaa vedä.
samat pilsut aiheutti kaverilla sen että meinasi hypätä ikkunasta, tyyppi asuukin sopivasti kahdeksannessa kerroksessa.

toisilla lääkkeillä oli vain yksi vaikutus.
orgasmin saaminen muuttui melkein mahdottomaksi, kohentaa tuon kauniimman osapuolenkin mielialaa varmasti.
mitään muuta vaikutusta noilla ei ollut.
niitä vedin 1,5kk.

minä en ainakaan usko että noista vaikuttaa mikään yhtään mitään positiivisessa mielessä.
kyllä olen valmis kokeilemaan mutta täyttä humpuukia taitavat nuo olla tai sitten olen niitä harvoja jotka joutuvat kokeilemaan ainakin 20 eri lääkettä eikä mikään toimi.
tuollaisiakin on.

katos networxikin eksynyt tänne pelaajalehden laudalta.
tervetuloa parempaan paikkaan ;D

Onhan tuo totta!Meinaan että parempi lautahan tämä on ylivoimaisesti.

Minusta alkaa vähän tuntua kun olen seuraillut näitä keskusteluja että tuo Melfice on
a)Asioista mitään tietämätön ja juttlee niitä näitä.(onko siinä sitten jotain pahaa??)

b)Rikkaaseen perheeseen syntynyt äpärä joka on tottunut että ongelmat vältetään rahalla.

tuo on meinaan aikas kauhea tilanne kun ne saatanan arvaustädit määrää "ammattitaidolla" juuri ne lääkkeet mitkä auttavat.Hetken päästä huomaa että olo on entistä pahempi kuin ennen lääkkeitä oli.Sitten koitetaan kymmeniä eri lääkkeitä eikä välttämättä löydy oikeaa(nuo lääkkeethän ovat melko halpoja=).

Sitten on taas tämä tuttu ja turvallinen alkoholi mistä tulee 100% remmompi/parempi fiilis ellei sitä vedä överiksi.
En ole kylläkään moneen vuoteen ottanut mitään ryynejä koska huomasin että alkoholilla on parempi vaikutus minuun.Ja ehkä asiaan on vaikuttanut monet sairaala reissut ryynien ja viina sekoitusten takia...
tallennettu
Re: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #139 : 29.05.2008 08:00 »
tuhis Vieras Se on hienoa että tullaan puskista kommentoimaan lautalaisia ilman että annetaan näytteitä kommentointioikeuden antavasta "paremmuudesta."

Kaveri kertoi hienon jutun tuossa taannoin. Kotiseudun pikkukaupungin kaupan pihassa oli kaksi jengiä. Ala-astelaiset ja yläastelaiset. Ala-astelaiset katselivat äärimmäisen ihannoiden ja liekamoiden kun isot pojat joivat kaljaa ja söivät ananasta.

Networxista tulee aina mieleen nuo ala-astelaiset.

Niin metsä vastaa kun sinne huudetaan.
tallennettu
Re: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #140 : 29.05.2008 09:32 »
Tzibo Jäsen Viestejä: 492 Basaaripisteet: 0 Profiili Yhh, kyllä Melfice on varsin fiksu jätkä, mutta jotain sympatiaa ois voinut olla kuitenkin mukana... Vaikka öh, alkoholin käyttäminen masennuksen hoittoon onkin sellaista mitä en itse tue, oli Parran tarina kuitenkin sellainen, että ei minulla ainakaan ihan ekaksi tullut mieleen piikitellä tuosta, vaikka se tyhmää periaatteessa on.

Jokatapauksessa olen samaa mieltä tuhiksen kanssa, mikäli tuo piikittely vituttaa niin turha siitä on lähteä vetämään perusteettomia johtopäätöksiä, eikös juu?

E: @ Melficen viesti: And that settles it.


« Viimeksi muokattu: 29.05.2008 21:41 kirjoittanut Tzibo »
tallennettu
Re: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #141 : 29.05.2008 17:48 »
Melfice_ Rento ja seksikäs. Jäsen Viestejä: 1 033 Basaaripisteet: 0 Profiili Joopa joo.

1. Masennuslääkkeiden tehosta on olemassa tutkimusdataa, vieläpä korkean asteen RCT-tutkimuksilla saatua. Tästä syystä mm. Suomessa depression käypä hoito -suosituksessa antidepressiivinen lääkehoito on yksi kulmakivistä.

2. Kärjistäen voidaan sanoa että psyykenlääkkeillä on enemmän sivuvaikutuksia kuin muilla lääkkeillä. Tämä johtuu niiden vaikutuspaikasta (keskushermosto) sekä siitä että niitä käyttävillä potilailla on kauniisti sanottuna suurempi taipumus näiden sivuvaikutusten havainnointiin.

3. Jokainen varmaan ymmärtää että alkoholin suurkulutus arjesta selviämiseksi on hyvää frendiäni Dave Grohlia lainatakseni "Long road to ruin."

4. Networx, you crack me up.

EDIT: todellakin, hän tekee sen itse!


« Viimeksi muokattu: 29.05.2008 23:55 kirjoittanut Melfice_ »
N
tallennettu
Re: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #142 : 29.05.2008 22:04 »
Networx Jäsen Viestejä: 41 Basaaripisteet: 0 Profiili

Kaveri kertoi hienon jutun tuossa taannoin. Kotiseudun pikkukaupungin kaupan pihassa oli kaksi jengiä. Ala-astelaiset ja yläastelaiset. Ala-astelaiset katselivat äärimmäisen ihannoiden ja liekamoiden kun isot pojat joivat kaljaa ja söivät ananasta.

Networxista tulee aina mieleen nuo ala-astelaiset.

Niin metsä vastaa kun sinne huudetaan.

Oi että kun tuli hyvä olo=)Se on hyvä jos joku pystyy näkemään minut vielä ala-astelaisena
joka ihannoi ihmisiä joilla ei ole yhteiskunnan vaatimaa kontrollia oman juomisen suhteen.
Itse meinaan kuulun tuohon viinan suurkuluttajiin ja enkä häpeä sitä yhtään.

Itse me olemme tehneet tästä pallosta helvetin.Helvetin missä vuodatetaan verta ja kyyneliä
sen takia että toiset voivat näyttää olevansa jotain parempaa kuin toiset.
Maailman missä rikkaat ryöstävät köyhiltä ja halveksuvat heidän käytöstapojaan ja näin peittellen omia perversioitaan.

"children`s we have no future...."
tallennettu
Re: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #143 : 29.05.2008 23:22 »
rinturi Jäsen Viestejä: 184 Basaaripisteet: 0 Profiili
"children`s we have no future...."

Just näin! Oisko tossa Martina Aitolehden seuraava tatuointi?
<@Fraeon> Heinz pelas jotain 2D-Mariota, jossa pääkkärinä oli lentävä Yoshi joka tuhos lerssillään kenttää
tallennettu
Re: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #144 : 29.05.2008 23:54 »
Networx Jäsen Viestejä: 41 Basaaripisteet: 0 Profiili Voipi olla :lol:

Lisää hyviä totuuuksia synkästä maailmasta tarjoaa Marilyn Manson levyillään :

-Antichrist superstar
-Holywood

11 vuoden kuuntelulla voin todeta että ketään ajatuksen kanssa elävä ei tule pettymään.


« Viimeksi muokattu: 30.05.2008 00:01 kirjoittanut Networx »
tallennettu
Re: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #145 : 30.05.2008 00:00 »
Azu Aivot sanoi ei mutta sielu oli hiljaa, so I did it Jäsen Viestejä: 993 Basaaripisteet: 1 Profiili Ulkona paistaa aurinko. Ei siellä mitään vitun synkkää ole. :|
Nyt/Kohta meneillään: Borderlands (PS3), Bayonetta (PS3), LocoRoco Midnight Carneval

Menneen talven lumia: Uncharted 2: Among Thieves

Me wants: Ratchet & Clank: A Crack In Time, Muramasa: The Demon Blade
tallennettu
Re: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #146 : 30.05.2008 00:04 »
Networx Jäsen Viestejä: 41 Basaaripisteet: 0 Profiili
Ulkona paistaa aurinko. Ei siellä mitään vitun synkkää ole. :|

Azu oletko tällä hetkellä Lomalla jossain?+ Meilläpäin on ainakin synkkä taivas ja tuuli ujeltaa 8)
tallennettu
Re: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #147 : 30.05.2008 00:06 »
rinturi Jäsen Viestejä: 184 Basaaripisteet: 0 Profiili
Ulkona paistaa aurinko. Ei siellä mitään vitun synkkää ole. :|

Azu oletko tällä hetkellä Lomalla jossain?+ Meilläpäin on ainakin synkkä taivas ja tuuli ujeltaa 8)
<@Fraeon> Heinz pelas jotain 2D-Mariota, jossa pääkkärinä oli lentävä Yoshi joka tuhos lerssillään kenttää
tallennettu
Re: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #148 : 30.05.2008 00:08 »
Aivis Nettikiusaaja Jäsen Viestejä: 978 Basaaripisteet: 0 Profiili "There is no thing such death, life is only a dream and we are imagination of ourselves"

Ehkäpä parhain teoria ikinä.


Ja aurinko paistaa aina, vaikka maapallo räjähtäisi.
tallennettu
Re: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #149 : 30.05.2008 00:11 »
Networx Jäsen Viestejä: 41 Basaaripisteet: 0 Profiili Niinkuin ylempänä olevasta kuvasta näkyy niin Suomi on asutettu vain puoliväliin asti :P
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 4 [5] 6 7 8
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines