Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Sivuja: [1] 2 3 4 5 6 ... 8
Tulostusversio
Aihe: Esitelmöi itsestäsi.  (Luettu 140600 kertaa)
Esitelmöi itsestäsi. « : 20.06.2007 18:44 »
Edgeworth Jäsen Viestejä: 230 Basaaripisteet: 0 Profiili Täällä varmaankin nyt pörrää sekä uusia naamoja, että niitä joita kukaan ei muista, joten ketjua pystyyn vaan.
Eli itse kuljin wanhoilla boardeilla nickillä SoulAlchemist ja vuoden verran olen Pelaajan sivuja ahdistellut anonyyminä muiden pervouksieni ohella. Pitää mangasta, animesta, peleistä, ropetuksesta ja sosiaalisesta ihmisten kanssakäymisestä. Jotenkin tuntuu tämä aloitusviesti tyhjältä, mutta menköön.
tallennettu
Re: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #1 : 20.06.2007 19:18 »
Ilkimys Run Jäsen Viestejä: 545 Basaaripisteet: 0 Profiili Tere, olen 15 vuotias kolli kemistä. Boardeilla olen Wicked Soul. Pidän musiikista, eritoten Metallicasta, Animea ja Mangaa seurailen. Toivottavasti syntyy mielenkiintoisia keskusteluja :P
tallennettu
Re: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #2 : 20.06.2007 19:26 »
Kelli Jäsen Viestejä: 39 Basaaripisteet: 0 Profiili Hei, olen kokonaan uusi 17-vuotias pelaajaboardilainen, tai täällä pelaajalautalainen (hassu nimitys). Silti olen seurannut pelaajaboardeja jo vanhoista boardeista lähtien, ja täytyy kyllä sanoa, että tasokkaimmat keskustelut löytyivät vanhan pelaajaboardin puolelta. Pirullista oli, että sitten kun lopulta päätin rekisteröityä vanhoille pelaajaboardeille,niin muutaman päivän sisällä boardit sulkeutuivat. En siis ehtinyt postata yhtään viestiä.  :'(

Nimimerkillä Kelli myös konsolifinissä, jota tosin tulee käytettyä lähinnä huuto.netin vaihtoehtoisena myyntipaikkana.

Konsoleista omistan Nintendo Ds:n ja Xbox 360:n. Kuten varmaankin kaikki tälle foorumille rekisteröityneet, pidän pelaamisesta, elokuvista, musiikista ja varsinkin pelien kritisoinnista. Mangasta ja animesta on kylläkään pidä, se on kyllä mielestäni ihan puhdasta schaissee.

Edit. Unohtupas ihan kertoo, että pidän erityisesti myös 3d-mallintamisesta, ohjelmoinnista, ja yleisestä tietokoneella säätämisestä.

Eipä siinä muuta.


« Viimeksi muokattu: 20.06.2007 19:34 kirjoittanut Kelli »
Life is not a life without computer.
tallennettu
Re: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #3 : 20.06.2007 19:29 »
Fraeon /fɹeɪɔnʰ/ Moderaattori * Viestejä: 1 652 Basaaripisteet: 3 Profiili Heh, multa löytyy kaapista Kellin avatarina oleva joykkari. Ostin Amiga-emulaattoria varten joskus vuonna keppi ja keihäs.
A légpárnás hajóm tele van angolnákkal
tallennettu
Re: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #4 : 20.06.2007 19:32 »
Jurpo Jäsen Viestejä: 5 Basaaripisteet: 0 Profiili Olen 13-vuotta vanha pojankloppi Etelä-Suomesta. Pidän (tottakai) pelaamisesta ja lukemisesta (kyllä, olen lukenut kaikki Harry Potterit ja TSH-trilogian) Konsoleista omistan Wiin, PS1:n, NESin j PSP:n. Pelaan myös CS:sää vaikka en saisi ::)
In Wii we trust.
tallennettu
Re: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #5 : 20.06.2007 19:37 »
Kelli Jäsen Viestejä: 39 Basaaripisteet: 0 Profiili
Pelaan myös CS:sää vaikka en saisi ::)

Repesin.

Itekkin tuota cs:ää on tultu pelattua "jokusen" aikaa, tosin source-lisänimellä varustettuna.
Life is not a life without computer.
tallennettu
Re: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #6 : 20.06.2007 19:44 »
SOJ Jäsen Viestejä: 46 Basaaripisteet: 0 Profiili Itse olin vanhoilla boardeilla samalla nimimerkillä, eli SOJ. Nykyisillä Pelaajalehden boardeilla olen nimimerkkini on SOiJa, johtuen 4 merkin minimirajasta nimimerkissä.

Olen ollut mukana siis jo vanhoilta boardeilta asti, vaikkakaan en ole ollut hirveän aktiivinen. Ja pistin Pelaajalehden uudestaan tilaukseen vasta äskettäin, joten en ole silläkään saralla ehtinyt olla lainkaan aktiivinen.

Pelimediaa aloin tarkemmin seuraamaan vasta tuossa 4 vuotta sitten, kun hankin itselleni Cuben ja tutustuin uudestaan konsolipelaamiseen kunnolla. Edellinen konsolini ennen sitä oli SNES, joten koko N64/PS1-aikakausi jäi minulta väliin. Olen kirjoitellut enemmän tai vähemmän monille pelifoorumeille, ja varsinkin lueskellut muiden keskusteluita varsin paljon vuosien mittaan. Tämä boardi vaikuttaa tuoreelta ja rennolta paikalta, ja voisin kuvitella kirjoittavani tänne enemmänkin jatkossa. Toivottavasti lähtee keskustelu pyörimään hyvin ja saadaan tänne kunnolla asiallista porukkaa.

Muista harrastuksistani mainitsemisen arvoisia lienee musiikkihommat, joita olen harrastanut jo päälle 10 vuotta. Pianolla aloitin ja sitä tuli soitettua melkein 10 vuotta. Myöhemmin rupesin soittamaan sähkökitaraa ja alkoi bändihommat, joiden parissa on saanut vapaa-aikansa tuhlattua kiitettävästi. Nyt on pientä laskusuhdannetta havaittavissa tällä saralla, mutta ei tuosta harrastuksesta eroon pääse, ei sitten millään.

Tällä hetkellä aika menee kaverin kanssa TS3:sta co-oppina hakatessa ja kotvan päästä pääsee RE4 Wii-version kimppuun. Ja siinä sivussa täytyy kesästä nauttia täysillä, se kun tuppaa aina loppumaan kesken.
tallennettu
Re: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #7 : 20.06.2007 19:57 »
Weap Jäsen Viestejä: 16 Basaaripisteet: 0 Profiili Itsekin tuli jo vanhoilla boardeilla pyörittyä, vaikkakin kirjoittaminen jäi hieman vähemmälle. Boardit jäivät omalta osaltani tuohon uudistukseen. Pakko myöntää, että kunniallinen idea herättää vanhat boardit eloon.

Olen tämän kevään ylioppilas ja intti kutsuu heinäkuussa, shiit.
tallennettu
Re: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #8 : 20.06.2007 20:00 »
Kelli Jäsen Viestejä: 39 Basaaripisteet: 0 Profiili
Heh, multa löytyy kaapista Kellin avatarina oleva joykkari. Ostin Amiga-emulaattoria varten joskus vuonna keppi ja keihäs.

Tosin avatarinani alevaa joykkaria ei materiana löydy tästä maailmasta, 3d-malli kun sattuu olemaan. :P
Life is not a life without computer.
tallennettu
Re: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #9 : 20.06.2007 20:19 »
Fraeon /fɹeɪɔnʰ/ Moderaattori * Viestejä: 1 652 Basaaripisteet: 3 Profiili
Heh, multa löytyy kaapista Kellin avatarina oleva joykkari. Ostin Amiga-emulaattoria varten joskus vuonna keppi ja keihäs.

Tosin avatarinani alevaa joykkaria ei materiana löydy tästä maailmasta, 3d-malli kun sattuu olemaan. :P


Mnjoo, mutta ihan olemassaolevan joykkarin mukaan se on kumminkin mallinnettu.

Ja ihan täyspaska joykkari kaiken lisäksi, mutta minkäs teet, kun et Quickshotia PC:hen kiinni saa ilman vempulointeja.
A légpárnás hajóm tele van angolnákkal
tallennettu
Re: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #10 : 20.06.2007 20:31 »
Sharkie Valikoiva pelaaja. Moderaattori * Viestejä: 3 170 Basaaripisteet: 5 Profiili
Olen tämän kevään ylioppilas ja intti kutsuu heinäkuussa, shiit.
Kappas, kohtalotoveri. Noh, vielä vajaat kolme viikkoa armonaikaa. Ilo irti elämästä, sano.

Pitikö tässä sitten alkaa esittäytymäänkin, jos meillä on laudalla uuttakin porukkaa(tai vanhoja käyttäjiä jotka ovat pirulaiset unohtaneet). Mitäs, sydäntä lähellä ovat yllättäen pelit, leffat, musa laidasta laitaan(jazzin, funkin ja rapin kautta heviin ja metalliin, ja tietty kaikkea siltä väliltä) ja tanssiminen(break it down!). Pelattu on pienestä pitäen, vaikkakin vasta PlayStation 2 oli ensimmäinen oma masiina(pelasin tosin jonkin verran PC:lläkin noihin aikoihin). Nykyään konsoleita himassa on PS2, DS Lite sekä PSP. Niin ja kun Fraeon kertoo sen kuitenkin, niin KYLLÄ, alla on edelleen Pentium II 300MHz jössikkä, ja siinä päällä lepää tuo elämäni valo(ja jokapäiväinen konsertoija), 56 kiloinen modeemi. It's like that! 8)
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
Re: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #11 : 20.06.2007 20:46 »
Kelli Jäsen Viestejä: 39 Basaaripisteet: 0 Profiili
Ja ihan täyspaska joykkari kaiken lisäksi, mutta minkäs teet, kun et Quickshotia PC:hen kiinni saa ilman vempulointeja.

Vaikka koko pastaus tuleekin olemaan täyttä offaria niin silti...

Paska? Mahtijoykkari ku mikä! Usassa valmistettu laatutuote, jota ei rikki saa hajottamallakaan. Muotoilukin on mahtia. Quickshotista en edes tiedä mikä se on, liekö joku ohjelma, vaiko itse joykkari, minun joykkarin saa ainakin tavalliseen peliporttiin kiinni ja tulille. Ainut miinuspuoli koko tikussa on, ettei siinä ole kuin 2 nappia.
Life is not a life without computer.
tallennettu
Re: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #12 : 20.06.2007 20:48 »
Temathael Blame your fate Jäsen Viestejä: 5 Basaaripisteet: 0 Profiili Olen 17-vuotias pelaaja Varkaudesta.
Harrastelen luonnollisesti pelaamista, mutta sen lisäksi myös roolipelejä sunmuuta jännää. Konsoleilla pelini pelaan useimmiten. Niistä omistan Wiin, PS2:n ja SNESin. Muut olen myynyt ajan kuluessa.
En ole fanipoika, mutta pelailen eniten Nintendon pelejä. (No okei ehkä pikkasen...)

Pelannut olen reilut 10 vuotta. Pelaamiseni alkoi kun sain vanhan kasibittisen joskus muutettuani uuteen asuntoon. Sitä tuli pelattua vanhalla vajaa 17 tuumasella monitorilla, joka hoitaa pelitelkkuni hommaa nykyäänkin omassa huoneessani. Pari kertaa olen jo harkinnut sijoittamista uusiin vehkeisiin, mutta ei ole vielä tarvetta kuitenkaan tullut.

Eipä tässä paljoa muuta sanottavaa...
That, or the other one.
tallennettu
Re: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #13 : 20.06.2007 20:50 »
Sarkoni Jäsen Viestejä: 435 Basaaripisteet: 0 Profiili Joskus vanhoilla boardeilla nimimerkillä teme_ ja sen jälkeen onkin tullut pyörittyä vaikka missä, tosin ei uudistuneella boardilla. Koskaan en ole Pelaajaa tilannut, enkä vissiin edes irtonumeroa ostanut, shame on me.

Nykyinen pelaajastatus on hieman kateissa. Luulen kovasti olevani pelaaja, vaikka en edes muista koska olen viimeksi konsoliin koskenut. No Contraa hiukan äsken väänsin, mutta sillai kunnolla. Yrittänyt oikeasti edetä, tai jotain vastaavaa. Varmaan reilu tusina noita läpäisemättömiä pelejä tuosta hyllystä löytyy, vaikka suurin osa niistä onkin sitä sorttia, ettei niitä voi läpäistä. That't what I like ja lempigenrejä ovatkin shoot 'em upit, sekä rytmipelit. Tosin viime kuukausina tuskin olen muuta pelanutkaan, kuin In The Groovea. Ja jos jotain kiinnostaa, olen niissä ihan ok tasoinen, Delirium (12-block) on kai vaikein passini, nobar. Ja jos jotain kiinnostaa vieläkin enemmän, voin kertoa että minulta löytyy Cobalt Flux kotoa. Tanssipelaajaurastani suuret kiitokset Fraeonille, kun valehtelit pääseväsi Hybridin expertillä. En usko sinua vieläkään. :-*

Ja pannaan loppuun vielä kiitokset Joelille, tuntuu hyvältä olla taas lautailemassa.
tallennettu
Re: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #14 : 20.06.2007 21:24 »
Iva Jäsen Viestejä: 71 Basaaripisteet: 0 Profiili Alkup. boardeilla olin nimimerkillä Ivanov.

Nykypäivänä pelaaminen on jäänyt tyystin ja musiikki on vienyt mennessään. Pyörin kuitenkin mukana mielenkiinnosta. Kah, unohdin, että Wiillä pelailen silloin tällöin sekä uusia Wii-pelejä että Cube-pelejä.

Tervehdys kaikille ja eritoten heille, jotka vielä muistavat minut.
tallennettu
Re: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #15 : 20.06.2007 21:27 »
Sarkoni Jäsen Viestejä: 435 Basaaripisteet: 0 Profiili
Alkup. boardeilla olin nimimerkillä Ivanov.

Nykypäivänä pelaaminen on jäänyt tyystin ja musiikki on vienyt mennessään. Pyörin kuitenkin mukana mielenkiinnosta. Kah, unohdin, että Wiillä pelailen silloin tällöin sekä uusia Wii-pelejä että Cube-pelejä.

Tervehdys kaikille ja eritoten heille, jotka vielä muistavat minut.

Uimahalli-Iva. :>
tallennettu
Re: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #16 : 20.06.2007 21:42 »
saska Jäsen Viestejä: 650 Basaaripisteet: 2 Profiili Terve!

Nimi: saska
Syntynyt: 1991
Status: kova jätkä

Oon seurannut boardeja jo siitä vanhasta ruskeasta lähtien. Viestejä on tullu joku vajaa 10 siinä ajassa lähetettyä. Katotaan jos nyt ihan aktiiviksi jaksaisi ryhtyä.

Kuten varmaankin kaikki tälle foorumille rekisteröityneet, pidän pelaamisesta, elokuvista, musiikista ja varsinkin pelien kritisoinnista.

Ei saa yleistää. (eiköhän tästä saada boardin ensimmäinen tappelukin aikaseksi  :P)
tallennettu
Re: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #17 : 20.06.2007 21:46 »
migge Jäsen Viestejä: 3 172 Basaaripisteet: 0 Profiili Kohta 24 vuotias randompelaaja Espoon viidakoista. Fanitan Nintendoa, mutta en siksi kun se on Nintendo vaan siksi kun pidän useimmista sen peleistä. Vihaan valehtelevia ihmisiä ja perättömiä väitteitä. Rakastan rauhaa ja hiljaisuutta.

Se vanha tuttu migge.
www.playfire.com/migge
tallennettu
Re: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #18 : 20.06.2007 21:46 »
Kelli Jäsen Viestejä: 39 Basaaripisteet: 0 Profiili

Kuten varmaankin kaikki tälle foorumille rekisteröityneet, pidän pelaamisesta, elokuvista, musiikista ja varsinkin pelien kritisoinnista.

Ei saa yleistää. (eiköhän tästä saada boardin ensimmäinen tappelukin aikaseksi  :P)

En yleistänyt, oletin.
Life is not a life without computer.
tallennettu
Re: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #19 : 20.06.2007 21:50 »
jufo Jäsen Viestejä: 17 Basaaripisteet: 0 Profiili Olen 13-vuotias poika Seinäjoelta joka tykkää pelata ajan vieteeksi. Musiikki makuuni kuuluvat lähes kaiken lainen metalli musiikki.
tallennettu
Re: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #20 : 20.06.2007 21:54 »
saska Jäsen Viestejä: 650 Basaaripisteet: 2 Profiili

Kuten varmaankin kaikki tälle foorumille rekisteröityneet, pidän pelaamisesta, elokuvista, musiikista ja varsinkin pelien kritisoinnista.

Ei saa yleistää. (eiköhän tästä saada boardin ensimmäinen tappelukin aikaseksi  :P)

En yleistänyt, oletin.

Minä taas oletan, että jos tämä vastaat tähän viestiin jollain kärkkäällä kommentilla, niin tulee offtopicin lisäksi tappelu.

Sitten se viesti:

Olit väärässä, minä en pahemmin diggaa "oikeasta" musiikista. Pelimusiikki menee. Vähän sama elokuvissa. Omasta mielestäni katsomisen arvoiset leffat voi laskea yhden käden sormilla.
tallennettu
Re: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #21 : 20.06.2007 21:59 »
Kelli Jäsen Viestejä: 39 Basaaripisteet: 0 Profiili
Olit väärässä, minä en pahemmin diggaa "oikeasta" musiikista. Pelimusiikki menee. Vähän sama elokuvissa. Omasta mielestäni katsomisen arvoiset leffat voi laskea yhden käden sormilla.

Et voi olla tosissasi?
Life is not a life without computer.
tallennettu
Re: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #22 : 20.06.2007 22:00 »
Suurvisiiri "crevice" is a dirty word, but "security" isn't Jäsen Viestejä: 148 Basaaripisteet: 0 Profiili Pojat sitten varmaan jatkaa keskusteluaan jossain muualla?
Vaahterasiirappi on sairasta.
tallennettu
Re: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #23 : 20.06.2007 22:25 »
sleepy o----o Jäsen Viestejä: 828 Basaaripisteet: 6 Profiili Iltaa.

Olen sleepy ja tuota. No, tykkään värikkäistä videopeleistä, kitaramusiikista, elokuvissa joista löytyy joko kuivaa huumoria, Bill Murray, Dan Akroyd tai Charlie Kaufman. Välillä saatan kirjoittaa hieman teennaisesti, mutta en minä sellainen oikeasti ole. . .
under the rocks and stones,
there is water underground
tallennettu
Re: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #24 : 20.06.2007 22:43 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Epihän minä. Itken elämäni julmuutta kun naiset tekevät minulle julmia temppuja, hehkutan varauksetta Nintendoa ja Applea sekä innostun ihan pikkuasioista jos tunnelma & ajankohta sattuu vaan olemaan oikea. Tuo kuvaa aika hyvin minua.

Täytin muutama viikko sitten 22. vuotta. 
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Re: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #25 : 20.06.2007 23:16 »
Gba Jäsen Viestejä: 2 908 Basaaripisteet: 0 Profiili Gba, persoonaton nimimerkkihän tuo, mutta toivottavasti sen takaa löytyy särmää. Sama vanha heppu wanhoilta boardeilta, jotkut muistaa, jotkut ei. Viimeinen teinivuosi menossa, eli 19v lasissa. Konsolit löytyy Jaguarista Wiihin ja kaikkea siltä väliltä. Tällä hetkellä  töissä, opiskelua lisää sitten intin jälkeen.

Pitääpä boardien ensimmäinen offtopic tehdä, kun niillä tuli terrorisoitua aikoinaan:

Vilpittömät kiitokset Joel-Sanille uusien boardien luomisesta. Tämähän oli monien idea ja unelma vanhojen muuttuessa maksullisiksi.

Toivottavasti pystymme luomaan laudasta yhtä hyvän ja aktiivisen keskustelufoorumin, tai ellei jopa paremman kuin mitä vanhat boardit olivat.

You don’t gamble to win. You gamble so you can gamble the next day.
tallennettu
Re: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #26 : 21.06.2007 01:54 »
tumbi Jäsen Viestejä: 9 Basaaripisteet: 0 Profiili -

« Viimeksi muokattu: 02.12.2023 14:31 kirjoittanut tumbi »
tallennettu
Re: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #27 : 21.06.2007 10:20 »
WeePee Väsynyt kokki Jäsen Viestejä: 70 Basaaripisteet: 1 Profiili Jees, olen 24 vee "vanha mies" ja hengailen myös KonsoliFIN ja Pelaajaboardeilla samalla nimellä. Postailen harvoin, mutta seuraan kovasti eri aiheita. Eräänläinen taustalla hengailija.  ;)

Konsoleista löytyy Cube ja NDS. Ja se Wii:kin pitäis kohta hommata.

Ja olen täysin addiktoitunut Animal Crossing:WW:hen.

Pyrin skeittaamaan aina kun ehdin, mutta nykyään vapaa-ajan vie koira ja tyttöystävä.
Nyt: Modern warfare 2 ja 10/10 netti... parhautta
tallennettu
Re: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #28 : 21.06.2007 10:26 »
Avefin Vieras Olen 17-vuotias "r4nd0m Pelaaja" Jyväskylästä, Muihin harrastuksiin kuuluu mm. koripallo, salibandy,Freerunning/parkour.
Omistan Wiin Ja xbox:in ja tykkään pelata Mättöpelejä, roolipelejä ja urheilupelejä.
Vanhoilla boardeilla kulijin nimimerkillä Derefel, uusilla olen samalla nickillä.
tallennettu
Re: Esitelmöi itsestäsi. « Vastaus #29 : 21.06.2007 10:29 »
MasterTK ilonpilaaja Jäsen Viestejä: 2 776 Basaaripisteet: 6 Profiili Nimimerkin takaa löytyy edelleen se sama 20-vuotias heppu Joensuusta, joka on kirjoitellut kaikkea turhaa myös muille boardeille. Työkseni tuotan televisio-ohjelmia, orjuutan alaisiani ja tuotan grafiikkaa. Pelaaminen on kuulunut harrastuksiin jo 17-vuoden ajan ja erilaisia konsoleita, sekä pelejä on kertynyt hyllyihin aikamoiset määrät. Nykyään pelaaminen on tosin jäänyt selvästi vähemmälle, kun aika ei riitä kaikkeen... Muita harrastuksia lienee päivittäinen paskanjauhanta ja liikunnanohjaus.

Että tällaista tällä kertaa.
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 4 5 6 ... 8
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines