Oli kiva huomata miten paljon pelaajia oli tullut hyvästelemään pelin. Pelejä löytyi jokaiselta playlistiltä todella helposti. Vuosien saatossa tuli unohdettua kuinka loistavaa Halo 2:n kenttäsuunnittelu onkaan. Varsinkin epäsymmetriset kentät ovat todella onnistuneita. Kranaattien kimmottamista seiniä ja lattioita pitkin on ollut ikävä. Halo 3:ssa se ei oikein onnistu, koska next-genin tuomat lisäpolygonit on upotettu kenttien "koristeluun". Hyvin pieni asia, mutta muuttaa pelin luonnetta aika paljon. Reachissa on edelleen koristeltuja kenttiä mutta Bungielta on kerrottu, että ulokkeet ja syvennykset peitetään näkymättömällä seinällä. Eli kässyjen kimmottaminen on taas mahdollista.
Muutenkin H2 tuntuu pieksevän isoveljensä lähes jokaisella osa-alueella. Ei ollut aika kullannut muistoja, kyllä se on edelleen hiton kova moninpeli!

Hyvästi!