Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Profiili
Yhteenveto
Näytä tilastot
Näytä kirjoitukset

  Näytä kirjoitukset
Sivuja: [1] 2
1  Yleinen / Pelikeskustelu / Vs: F1 2011 | virallinen topic : 08.12.2011 12:16
Ensimmäinen kausi ajettu, aika siirtyä seuraavaan. Syystä tai toisesta en saanut haluamaani tarjousta Mercedekseltä tai McLarenilta (Renaultkin olisi kelvannut), joten jatkan Force Indialla. Brasiliassa tuli voitto niin täydelliseen näytös tyyliin, että Amateur vaihtuu yhtä kovempaan, 46s 20% kisassa on aika pitkä jo. Jos tämän kauden jälkeen saisi sen sopparin sitten McLareniin.

Kuka sinulla oli main rivalina ja voititko hänet?

Massa, voitin parilla kymmenellä pisteellä. Ferrari tarjosi sopparia, mutta punaiset haalarit ei kiinnosta.
2  Yleinen / Pelikeskustelu / Vs: F1 2011 | virallinen topic : 08.12.2011 00:49
Ensimmäinen kausi ajettu, aika siirtyä seuraavaan. Syystä tai toisesta en saanut haluamaani tarjousta Mercedekseltä tai McLarenilta (Renaultkin olisi kelvannut), joten jatkan Force Indialla. Brasiliassa tuli voitto niin täydelliseen näytös tyyliin, että Amateur vaihtuu yhtä kovempaan, 46s 20% kisassa on aika pitkä jo. Jos tämän kauden jälkeen saisi sen sopparin sitten McLareniin.
3  Yleinen / Pelikeskustelu / Vs: F1 2011 | virallinen topic : 05.12.2011 19:13
Mulla alkaa kohta keittämään tämä jatkuva vesisade uran ensimmäisellä kaudella. Nyt tuli sitten jo mahdoton vastaan. Abu Dhabissa tulee vettä. Aivan älytöntä... Täytyy vain toivoa ettei seuraavalla kaudella tule pelkkää vettä taivaalta.

Itelläkin hieman tätä ongelmaa, mutta eipä tuo ole paljoa haitannut kun kohtuudessa jotakuinkin pysynyt.
Ei tuo ole edes ihme että Abu Dhabissa sataa vettä. Pari vuotta sitten mm. harjoitukset jouduttiin ajamaan välikelin renkailla, koska yöllä oli satanut. Joten ei se nyt älytöntä ole.

Jostain muistelen lukaisseeni että tuolla se sateen mahdollisuus olisi lähes olematon, joten sen perusteella tuon päättelin. No onneksi vain harjoituksissa, ei mene taas kisa pilalle kun sataa ja botti menee vähän turhan hyvin.
4  Yleinen / Pelikeskustelu / Vs: F1 2011 | virallinen topic : 05.12.2011 18:08
Mulla alkaa kohta keittämään tämä jatkuva vesisade uran ensimmäisellä kaudella. Nyt tuli sitten jo mahdoton vastaan. Abu Dhabissa tulee vettä. Aivan älytöntä... Täytyy vain toivoa ettei seuraavalla kaudella tule pelkkää vettä taivaalta.
5  Yleinen / Vapaa sana / Vs: F1-kausi 2011 : 29.11.2011 10:06
Maldonado tuo Kolumbialta hiton moiset rahat.

Venezuelalta. Itseä ei Räikkösen paluu hetkauta yhtään, tuskinpa Renault saa mitenkään erityisen kilpailukykyistä kärryä ensivuodelle kasaan. Jos nuo pakoputket todella ovat tuommoiset flopit kuin on annettu ymmärtää, niin on vaikea tehdä sen pohjalle uutta autoa.
6  Yleinen / Pelikeskustelu / Vs: F1 2011 | virallinen topic : 14.11.2011 09:58
Eilen illasta päätin taas tauon jälkeen tätä pelata, ja jotain patchia se herjas heti. En mene vannomaan asentuiko kun en mitään erityistä huomannut tapahtuneen, mutta Suzuka on kyllä yhtä tuskaa yhä. Täytyy tänään katsoa asentuiko se, eli herjaako se uudestaan siitä. PC siis oli kyseessä.
7  Yleinen / Pelikeskustelu / Vs: F1 2011 | virallinen topic : 13.10.2011 20:35
Aika surkea viikonloppu takana Singaporessa. Koskakohan tulee tarjousta vähän paremmista tiimeistä, näyttöjen pitäisi ainakin riittää niihin. Vaikka Singaporessa olinkin vasta 21, eli pisimmälle päässyt keskeyttäjä. Ekassa mutkassa kolaroineet Alguersuari ja Perez putosivat siinä pois, ja kuudennella kierroksella kun tulin varikolta tööttäsin ensin yhteen muuriin, ja hetken päästä toiseen muuriin. Sitten alkoikin mahdoton operaatio, ajaa se auto ilman eturenkaita varikolle. Molemmat puhki. Vauhtia piisasi mutta jarruja ei ollut käytännössä lainkaan, ja auto ei ohjannut kuin ykkössellä. Ambrosion vein sitten jossain mutkassa mukanani seinään, oma kisa jatkui vielä pari mutkaa tuon jälkeen, Ambrosio jäi siihen paikkaan. Ja tulihan siitä nyt penalttiakin mulle, mutta se ei koskaan toteutunut.
8  Yleinen / Pelikeskustelu / Vs: F1 2011 | virallinen topic : 11.10.2011 22:20
Mulla jonkun alkukauden kisan voitti vierailevana tähtenä pyörinyt Petrov. Muutenkin sekoittanut pakkaa siellä kärjessä aika kovin, ja jossain määrin pitäisin vähän yllättävänä että schumacherkin on siellä kovin toistuvasti. Tällä hetkellä mercedes kuskeista selkeästi parempikin.
9  Yleinen / Pelikeskustelu / Vs: F1 2011 | virallinen topic : 10.10.2011 21:39
Miten määritellään täydellinen katastrofi tässä pelissä? Oliskohan moottoririkko ekoissa harkoissa, toisien harkkojen viimeinen kiitos vesisateen, sama tahti kolmansissa harkoissa + puncture, aika-ajoissa sateessa tutulla sijalla viimeisenä, ja kisassa toiseksi viimeisellä kierroksella täysillä metsään. (Ja lipesin vähän siitä säännöstäni ettei niitä restartteja, mutta olikohan tuo kuin mones...) Että Spa on kyllä aivan ketun vaikea rata, botit meni menojaan, kisassa nousin vain lähdössä. Keskisektorillakin tuli takkiin mitättömät 6 sekkaa kierros. Sain Monzaan kisaan hieman järkevämmän vaatimuksen kuin 6 sija, pitää olla vasta 10. Aika-ajoihin tuli mahdoton, kiitos luvatun vesisateen. Ei mitään jakoa sijaa 24 korkeammalle, ellei sitten satu saamaan ensin kierrosta kuivalla...

Jotenkin mulle osuu miltei joka kisaan vettä, ainakin tässä vaiheessa kautta. Ja sateella en pärjää boteille lainkaan.
10  Yleinen / Pelikeskustelu / Vs: F1 2011 | virallinen topic : 09.10.2011 19:50
Miten muuten korjasit tuon? Omani sain kuntoon poistamalla tallennukset ja ura piti aloittaa alusta kokonaan :(
Sikäli harmillista kun olin jo Nürburgringille asti päässyt.

Australia ja Malesia on ajettu, sijoituksina 17. ja 10.
Australiassa olin ajamassa 11. sijalla kunnes sain läpiajorangaistuksen liiasta oikomisesta.

http://community.codemasters.com/forum/f1-2011-tech-game-support-1420/472789-f1-2011-exe-crash-autoload-corrupt-savedata-working-fix.html
11  Yleinen / Pelikeskustelu / Vs: F1 2011 | virallinen topic : 09.10.2011 19:26
Mulla tuli tuo executable juttu tuohon peliin. Sain sen korjailtua, mutta piti ajaa unkari uudelleen. Muuten samanlainen viikonloppu paitsi tuli se eka voitto nyt. Eli vähän enemmän pisteitä vaan. Asiaa auttoi kun osasi jo radan.

Ja tuli pari mystistä bugia vastaan. Ensimmäinen tuli harjoituksissa, kun puhkesi rengas ja ajoin varikolle. Siinä kohtaa missä se menee autopilotille, niin auto levisi. Mihinkään en osunut. Ja ihan radalla olin. Mutta auto levisi siihen. No omien sääntöjen mukaan noissa tilanteissa ei restarttailla, joten se siitä. Tuli siis perjantaina ajoa huimaavat 4 rundia, 3 niistä ekassa harjoitus jaksossa.

Ja toinen tuli sitten kisassa. Jarrutus meni vähän pitkäksi, ja ja törmäsin kakkossektorin shikaanissa Vetteliä kylkeen. Otin Flashbackin, kun tiesin että Penaltyahan tästä tulisi. Sitä ilmoitusta ei siinä vaiheessa vielä ollut tullut. Kun otin sen flashbackin vähän taaempaa että kerkesin jarruttamaan, tuli sitten ilmoitus että sain Penaltya. Siitä edellisestä kohdasta kun olin Vettelin kanssa taistellut. Uusi flashback käyttöön, vaikka vähän harmitti kun piti tuhlata toinenkin tuossa.
12  Yleinen / Pelikeskustelu / Vs: F1 2011 | virallinen topic : 06.10.2011 19:42
Kyllä aika rajusti taidan vetää linkussa mutkiin. Ehkä se selittää tuon, mutta olen tyytyväinen siihen ja jatkan noilla ABS jarruilla.

Eli mitään aika rajaa ei tavallaan ole, ellei sitten ala tulemaan tarjouksia vähän enemmänkin. Tuo Force India on vähän niinkuin vara vaihtoehto, tavoittelen paikkaa ensisijaisesti Mercedekseltä.

Itse toivon ajavani Mersulla mestaruuteen urallani ja vielä Schumacherin tallikaverina  :) Ehkä jonakin päivänä sitten

Mulla mäkki tähtäimessä.

Unkari takana. Alku oli vaikeaa, meni rengas. Muutenkin sain ajella varikkoa aika paljon, etusiivet eivät oikein pysyneet kyydissä. Säädöt sain jonkin tapaiseen kasaan, vaikken ihan kärkipäähän nyt yltänytkään. Botit tuntuivat ajavan todella kovaa. Lauantai aamuna satoi, ja satoi paljon. Silloin sijoitus tuttu viimeinen. Aika-ajoissa ei enää satanut ja rata oli kuiva. Heikkojen harjoitusten vuoksi päätin lähteä ajamaan heti pehmeämmällä renkaalla, että varmasti pääsen toiseen osioon. Yllätys oli suuri kun ensimmäisellä aika kierroksella tuli tauluun 1.23 jotain. Suoraan varikolle ja paddocille vastailemaan kysymyksiin. Tuolla ajalla jatkoon kärkipaikalta, meni paremmin kuin uskoin. Toinen osio olikin vaikeampi, pääsin vähän onnekkaastikkin jatkoon sijalla 8. Eniten taisin auttaa itseäni siinä ajelemalla ilman etusiipeä ympäri rataa, blockailla en koittanut mutta hidastaahan se nyt aina ;D Kolmososioon, jälleen. Päätin että koitan säästää renkaita, eli ajan vain yhden tai kaksi nopeaa. No tuli ajettua kolme, tosin kaksi ensimmäistä jäivätkin muille semmoiset 20sekuntia. Hiukan pyörin radan ulkopuolella niin ajelin rauhallisesti lopun kierrosta. Sitten viimeinen yritys, kahteen olisi ollut aikaa. Ajoin hyvän kierroksen, siinä vaiheessa kärkeen, tosin varsin pienellä erolla. Botit tuli sitten jäähdyttely kierroksella ohi, ja ajattelin että kyllä sieltä joku posottaa paalulle. Mutta sitten tuli mystinen keltainen lippu viimeiselle sektorille. Uran ensimmäinen paalu saaliiksi. Kisaan sainkin sitten lähteä kuluneilla renkailla, taisi olla jossain 65% tienoilla jo tuossa vaiheessa. Eli tallin suosittelema yhden pysähdyksen taktiikka, kierroksella 6 vaihtamaan koviin sai lähteä. Kierroksella kolme varikolle ja uudet pehmeät, kierroksella 8 koviin. Kisa oli aluksi aika helppoa, sain mennä niin kovaa kuin lystäsi ne kolme kierrosta kärjessä karkuun. Pysähdyksen takia putosin aika kauas, jonnekkin sijan 12 tienoille. Se ei kauaa pysynyt kun porukkaa alkoi mennä varikolle. Nousin toiseksi, Alguersuari ajoi alusta asti kovilla kärjessä. Tuli varikolle vasta kierroksella 8, eli samaan aikaan kuin minäkin. Vaihtoi siis pehmeisiin, minä koviin. Putosin sinne sijan 8-9 suuntaan, tosin muutama muukin kävi toistamiseen varikolla ja pääsin kuudenneksi. Sitten pari rauhallisempaa kierrosta. Ja viimeiset pari puristin kovaa, edessä oli vanhoja kovia renkaita ja Alguersuari kuluneilla pehmeillään. Nousin neljänneksi, ja sitä voi pitää ihan hyvänä suorituksena. Tallin taktiikalla olisin varmaan ajanut ihan hännillä, renkaat oli aina ihan loppu kun tulin varikolle.

Vähän ihmettelen jollei näillä tuloksilla ala Mercedes tai Renault tarjoamaan sopimusta. Spahan päättivät tallin puolesta pistää tavoitteeksi aika-ajoista sijan 9 ja kisasta sijan 6. Alkaa mennä aika vaikeaksi, mutta toivottavasti tämä hyvä vire nyt jatkuu. Ja tuli aika pitkä stoori tällä kertaa.

E. Ja tuota Rival hommaa vähän itsekkin odottelen. Ei ainakaan Unkariin mennessä ole tullut. Haastatteluja tulee ainakin jos saa hyviä tuloksia, tai sitten ihan sattumalta. Aika-ajojen ja kisan jälkeen tulee kyselyitä, jos jotenkin olet niissä säväyttänyt. Mutta tavallaan sellainen "normi" suoritus ei niitä valitettavasti poi'i.
13  Yleinen / Pelikeskustelu / Vs: F1 2011 | virallinen topic : 06.10.2011 17:40
Kyllä aika rajusti taidan vetää linkussa mutkiin. Ehkä se selittää tuon, mutta olen tyytyväinen siihen ja jatkan noilla ABS jarruilla.

Eli mitään aika rajaa ei tavallaan ole, ellei sitten ala tulemaan tarjouksia vähän enemmänkin. Tuo Force India on vähän niinkuin vara vaihtoehto, tavoittelen paikkaa ensisijaisesti Mercedekseltä.
14  Yleinen / Pelikeskustelu / Vs: F1 2011 | virallinen topic : 06.10.2011 17:07
Otin ABS jarrut pois unkarin ekassa harjoituksessa. Mitä huomasin, niin renkaiden kulutus räjähti. Ne alkoivat kulumaan ainakin kolmanneksen nopeammin, ja sellaista ei kestä. Eli ABSit takaisin. Samoilla säädöillä ABSien kanssa, ja kierrosajastakin lähti johonkin 3 sekuntia pois. Eli itsellä ne on ainakin huomattavasti nopeammat, ja kisaa en edes koittaisi ajaa niillä, renkaat loppuisivat ennen puolta väliä.

Ja toistan tämän erään kysymykseni, kuinka pitkään se muutaman viikon kuluessa tarkoittaa kun sopimukseen pitäisi vastata? Onko se muutama kisa? (3-4) vai oikeasti se muutama viikko, koska silloin minun pitäisi vastata jo unkarin jälkeen kun todellisuudessahan siinä kohdassa tulee kesätauko. Jotain infoa jos jolla kulla on edes antaa.
15  Yleinen / Pelikeskustelu / Vs: F1 2011 | virallinen topic : 05.10.2011 22:35
Luulenpa että ajavat aika-ajoissa renkaansa huonoon kuntoon, ja joutuvat siksi hyvin nopeasti varikolle. Sitten ei kovempi rengas kestäkkään kovin hyvänä loppuun asti, joten pitää käydä toisen kerran. Jos en ihan väärin ole havainnoinut, niin tekevät yleensä alkuun kaksi pehmeää ja sitten ne kovat.
16  Yleinen / Pelikeskustelu / Vs: F1 2011 | virallinen topic : 05.10.2011 19:27
Itse epäilen saavani Williamsilta jatkosopimusta, managerini kertoi sähköpostistin kautta, että Williams olisi kiinnostunut jatkamaan sopimusta. Korkeammalle kylläkin tähtään.

Mitäs nuoli tarkoitat? Racing line? Sen saa Driving Assintas ja sieltä Racing line off.

Missä vaiheessa kautta olet? Mulle tuli tuommoinen Force Indialta Espanjan jälkeen. Nyt tuli ihan sopimus tarjouskin FI:ltä, aikaa vastata on muutama viikko. Eli kuinka kauan? Nyrren ajoin, pitäisikö päätös tehdä jo Unkarin jälkeen, normaalistihan siinä tulee kesätauko.

Mutta miten se nyrre menikään. Aika-ajoissa ajattelin 1.37.9 ajan riittävän 17 joukkoon, kun alkoi vieläpä sataa ja olin silloin kärjessä. Ei riittänyt, 1.37.7 olisi riittänyt. Eli niukasti jäin pois, mutta pääsin mielestäni paremmalle puolelle rataa lähtemään. Paremman linjan sain ekaan mutkaan. Ja hyvä linja olikin, taisin olla toisena muutaman ekan mutkan jälkeen. Tosin vajosin pari sijaa alaspäin kun en pystynyt kärkitalleja siinä haastamaan. Parin kierroksen jälkeen ensimmäiset tulivat varikolle ja nousin takaisin kolmanneksi. Parhaimmillaan olin kärjessäkin, tosin vain kierroksen vai kaksi. Viidennellä kierroksella varikolle. Putosin siinä viidenneksi, piti etusiipikin vaihtaa. Neljänneksi onnistuin nousemaan ajamalla, ja aloitin jonon keräämisen taas taakse. Siihen sitä alkoikin kertyä, onnekseni molemmat mercedekset siihen heti perään niin ei tarvinnut Red Bullia pitää takanaan. Edestä tulikin pari autoa hieman yllättäen varikolle, joten nousin peräti toiseksi. Se paikka piti, viimeisellä kierroksella oli hieno taistelu Rosbergia vastaan.

Onko kellään muulla muuten samanlaista "ongelmaa" kuin mulla? Jostain syystä HRT:n autot tuntuvat olevan kovinkin nopeita aika-ajojen ekalla osiolla, ja yleensä toinen niistä pääsee toiseen osioon jarruttelemaan muiden menoa. Vastaavasti Lotus tuntuu olevan todella, todella hidas ja ajavan aina kilpaa viimeisestä sijasta.
17  Yleinen / Pelikeskustelu / Vs: F1 2011 | virallinen topic : 05.10.2011 17:47
Nuolen sai pois, olikos se ODS kohta vai mikä.

Nyt tuli sitten ensimmäinen konerikkokin, aika kestäviä nuo nyrren kyltit. Perä edellä siihen ja kyltin kohdalla jysähti. Toinen harjoitus jakso meni sitten siinä. Tuon patchin kanssa kävi itselle niin että nyrre nollautui, eli joudun nyt pelaamaan sen uudelleen. Kisaa en ajanut vielä, ja sää tilat on ihan samat kuin aiemminkin. Eli todennäköisesti en aika-ajossa sitä 17 sijaa korkeammalle pääse.
18  Yleinen / Pelikeskustelu / Vs: F1 2011 | virallinen topic : 05.10.2011 13:07
Microsoft taitaa vielä pantatatuota ekaa patchia, eli PC ja XBOX pelaajille siitä ei ole iloa. Mitä se sitten ikinä korjaakaan.

E. Juuri pistin tuota päälle, ja sanoi että on updatea tarjolla. Eli asentumaan vain. Ilmeisesti nyt tuli tarjolle.
19  Yleinen / Pelikeskustelu / Vs: F1 2011 | virallinen topic : 04.10.2011 21:57
Violetti session parasta, vihreä omaa parasta.

Toi välikeli vähän kusee, AI:n vauhti hidastuu vaan parilla sekunnilla kun oma sitten yli viidellä :S Kaks kisaa menny jo pilalle sen takia ;D

Danke.

Juu olen huomannut, sateella taitaa olla sama juttu? Vai olenko vain surkea sitten sateessa. Voipi olla. Nyt ajan nyrrellä, lupailee sadetta oikeastaan joka väliin, vielä ei ole tullut. Jos tulee niin sessio pilalle siinä. Muutenkin mulle osuu näitä sateita aika usein, vettä tullut Australiassa ja Kiinassa ainakin, parissa sen jälkeenkin. Aina viimeisenä sitten ajelen.
20  Yleinen / Pelikeskustelu / Vs: F1 2011 | virallinen topic : 04.10.2011 21:05
Kumpi väreistä violetti ja vihreä tarkoitti sitä omaa parasta, ja kumpi parasta kaikista kuljettajista? Koittanut sitä selvittää mutta kun ei oikein ole päässyt perille siitä.
21  Yleinen / Pelikeskustelu / Vs: F1 2011 | virallinen topic : 03.10.2011 22:37
Silverstonen kisa ohi. Tuli ensimmäisen kerran sellainenkin suoritus, että kisassa sijoituin korkeammalle kuin mitä lähtöruudun mukaan olin. Siis kun huomioi ne ruudut joista olisi lähtenyt ilman penaltya. Nytkin se 10 ruudun penalty, joten ruudusta 18 piti lähteä. Kisassa parhaimmillaan kolmantena, mutta jouduin nöyrtymään muutaman sija ensimmäisen kierroksen lopulla kun renkaat olivat aivan hirveässä kunnossa jo silloin. Kolmalta kierrokselta varikolle, primet alle. Pääsin jo silloin varikolla käyneistä parhaalle sijalle, olikohan joku 14. Siitä sitten alkoi nousu kun muut menivät varikolle. Nousin parhaimmillaan neljänneksi, mutta Alonso meni ohi ja sille ei voinut mitään. Alkoi armoton blockaus kisa 6 kuljettajaa vastaan, yksi virhe ja olisin pudonnut pois pisteiltä. Mutta ohi eivät päässeet, kiitos lyhyen vaihde välin. Mutkista lähti niin kovaa etteivät enää suorilla päässeet kyytiin. Hieno 5 sija saldona, ja Sutilin täydellinen nöyryytys Team Mate Challengessa. Pisteet nyt minulle 5-0. Tämän johdosta sain Equal arvon, eli ehkä se auto vain paranee nyt. Nyrrelle laittoivat hurjan tavoitteen, pisteille on päästävä ja lauantain harkoissakin sijalle 13. Ja lauantaina sataa, jos radalla on yhtään satanut en koskaan ole viimeistä sijaa korkeammalla ollut. Nyt pitää koittaa parantaa tulosta, kuljettajien MM-piste sarjassa on kova taistelu 9 sijasta.
22  Yleinen / Pelikeskustelu / Vs: F1 2011 | virallinen topic : 02.10.2011 23:09
Mistä tuo botti oikein saa penaltya... Alkaa hiljalleen kyrsimään kun saavat mutkutella edessä niin paljon kuin lystää, ja meikäläiseltä varisee etusiipi. Sitten kun itse päästät nopeampaa ohi ajolinjan ulkopuolella, niin kas kummaa päättä kaveri tulla siitä ja auto räjähtää ja meikäläiselle taas penaltya lisää. Botilla tuntuu olevan kanssa vähän vaikeuksia ymmärtää että ohi voi mennä vaikkei olisikaan nopealla kierroksella, kun koitan itse joskus saada eteen tyhjää rataa päästämällä jonon pois takaa, niin sitten siinä on kohta tuplasti enemmän porukkaa kun kukaan ei osaa mennä ohi... Huh huh... Hiukan kettumaista kun boteilla tuntuu olevan omat sääntönsäkin.
23  Yleinen / Pelikeskustelu / Vs: F1 2011 | virallinen topic : 30.09.2011 15:39
Räjähti ensimmäistä kertaa pelissä sitten moottori , HRT Valenciassa.



Itseä vähän epäilyttää noiden moottorien kestävyys, kaikkia käyttänyt ja yhdessäkään ei ole kulutusta muutamaa prosenttia enempää. Kuinka paljon niitä saa oikein rääkätä ennen kuin alkavat hajoamaan.
24  Yleinen / Pelikeskustelu / Vs: F1 2011 | virallinen topic : 29.09.2011 17:38
Mulla on autot menneet parikin kertaa lunastus kuntoon. Harjoituksissa tosin vain. Koin rysähdys seinään on reilut 300km/h, en muista kuinka kävi. Veikaisin että oli Montrealin harkoissa tuo. Kolmella pyörällä ei oikein jarruttanut enää. Varmuudella kova vauhtisin törmäys mistä auto ei kärsinyt kuin etusiiven irtoamisen verran kävi turkissa, pyöreesti 270km/h. Tosin se oli viistosti seinään, ja se vauhti millä meni seinää kohti oli hyvin pieni. DRS auki ja lähtee lapasesta niin silloin mennään ja kovaa. Tosin aika helpolla sen saa pidettyä poissa seiniltä. Ja vahingot realistisena, taisi olla jo Turkissa. Barcelonassa oli ainakin.
25  Yleinen / Pelikeskustelu / Vs: F1 2011 | virallinen topic : 28.09.2011 21:23
Kun tietokoneella pelailen, näppiksellä, on tuo nuolinäppäimistö jo jossain muussa käytössä, mutta ymmärrän kyllä mitä ajat takaa. Pitää tarkistaa ne tuolta optionsseista mistä toimivatkaan.

Valencia takana. Aika-ajoissa tuli mokattua, sain 10 ruudun penaltin. Ja jäin sitten 10 ruutuun kun viimeisessä osiossa ei saanut onnistunutta kierrosta aikaan. Kisassa sitten varsin kuluneilla renkailla liikkeelle, 5 kierrosta piti niillä ajaa. Hyvin meni, varikkokäyntien jälkeen olin sijalla 7. Pieni virhe kylmillä renkailla ja Rosberg Petrov pariskunta meni menojaan. Loppu ajan taistelin 9 sijasta Maldonadon kanssa. Sen onnistuin pitämään ja hyvinkin tyytyväinen 2 pisteeseen. Ajot jatkuu Briteissä kun kerkiää, voi mennä ensi viikolle.
26  Yleinen / Pelikeskustelu / Vs: F1 2011 | virallinen topic : 28.09.2011 19:37
Valencian harjoituksia ajoin, ja tuntuu ettei botti ole kovin nopea siellä. Harjoituksissa valtavalla 3 sekunnin erolla kärjessä. Osan selittänee todellinen haamu aika viimeiselle sektorille, osui täydellisesti niihin muutamaan loivaan mutkaan lopussa, DRS auki täysillä. Eikä ollut ketään edessä. Nyt siirryn lauantain ajoihin, harkoissa tavoitteena saada tuo renkaiden kuluminen vähän vähemmälle, laskin että tuurilla pystyn pehmeällä ajamaan 7 kiekkaa. Mutta se on tuurilla, 6 lienee kisassa realistisempikin. Kovemmilla en saa taaskaan vastaavaa hyötyä.

Niin ja mistä voi ilmoittaa tallille mitkä renkaat haluaa laittaa kisassa yllättävän varikkostopin sattuessa. Esimerkiksi etusiipi irtoaa ja matkaa maaliin on vielä paljon, ja suunnitellut pysähdykset on jo tehty, (ja flashbackit loppu) ja haluaakin pehmeämmän seoksen käyttöön. Ainakin Kanadassa tuli kovat renkaat, vaikka pehmeitäkin oli yksi setti jäljellä.
27  Yleinen / Pelikeskustelu / Vs: F1 2011 | virallinen topic : 28.09.2011 07:23
No tuossa videossa ei käy sanoin kuin mulla kun kokeilin, autot lähinnä teleporttaili kylki edelle miten sattui. Ja taisi Renault lähdössäkin vähän jo pomppia, aika erikoisen näköistä kun auto rupeaa hyppimään. Muistaakseni sain Onlinessa penaltya kun joku putosi päälle tai jotain.
28  Yleinen / Pelikeskustelu / Vs: F1 2011 | virallinen topic : 27.09.2011 22:40
Montreal tuntui oikein mukavalta radalta, harjoituksissa jälleen kärkivauhdissa. Aika-ajoissa toiseen ruutuun, eli loistava suoritus. Kisassa ekassa mutkassa johtoon, ja varikkokäyntien jälkeen takaisin kärkeen. Mutta syystä tai toisesta kovempi rengas suli alle, ja etusiipikin varisi johonkin seinään, joten piti tulla tekemään toinen stoppi 10 kiekalla. Putosin sijalle 7, mutta kylmien renkaiden vuoksi saman tien sijalle 9. Perzin kanssa kovaa kamppailua, kunnes etusiipi varisi jälleen, ja pitikin ruveta suojelemaan omaa sijoitusta ahnailta Kobayashilta ja Heidfeldilta. Uran toiset pisteet plakkariin ilman etusiipeä, sijalla 9 maaliin. Viimeisessä mutkassa vielä Heidfeldin ohi, eli oli jännä kisa. Seuraavana Valenciaan, pisteitä koitan lisää kerätä mutta katuradat on niin ihkuja...
29  Yleinen / Pelikeskustelu / Vs: F1 2011 | virallinen topic : 27.09.2011 19:00
SAFETY CAR DEPLOYED! SAFETY CAR DEPLOYED!

Fuck mä en voi uskoo tätä! Sateinen Monaco, ja ihan täysin AI:n syytä tullut Safety Car! Siis mulla ei oo mitään havaintoa, mistä toi tuli. Sen tiedän että Di Restasta, koska se on keskeyttänyt.

Siis voiko olla mageempaa juttua?! ;D

E: ja just pääsi pois, kun tulee uudestaan "SAFETY CAR DEPLOYED, SAFETY CAR DEPLOYED!".

Tää Monaco on hullu sateella :DD

Ite tahkosin Monacoa äsken ainakin pari tuntia. Sitten keitti ja monaco sai jäädä. Safety Car tuli lähes varmasti kun ekaan mutkaan porhalsin, oli vähän pakko kun 23 ruudusta lähdin. Mutta sitten sai riittää kun botti ei saanu rangaistuksia päin ajoista, ja mulle niitä olisi ropissu ihan urakalla. Pisteille ei kuitenkaan asiaa. Ehkä alotan tänään toisenkin kisan, mutta saas nyt nähdä. Katuradat ei kyllä sovi meikäläiset vähän leveälle ajotavalla lainkaan.
30  Yleinen / Pelikeskustelu / Vs: F1 2011 | virallinen topic : 27.09.2011 16:36
Monaco osoittautuu näillä näkymin täysin mahdottomaksi paikaksi. Ensimmäinen harjoitus sessio takana, ja etusiipiä kulunut sen verran että pitää varmaan mennä lainaamaan jo naapureilta muutama lisää. Takana ei yhtään kierrosta etteikö se olisi hajonnut. Yhden nopeankin kierroksen ajoin, sillä jäin vain 9s seuraavaksi hitaimmasta. Pitänee lisätä siipeä aivan sairaasti taakse niin ei se etusiipi tunnu niin pahalta kun siitä puolet puuttuu aina.
Sivuja: [1] 2
Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines