Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Sivuja: [1]
Tulostusversio
Aihe: Carnivàle  (Luettu 3555 kertaa)
Carnivàle « : 18.03.2008 23:22 »
AK-87 AK omistaa isosti Jäsen Viestejä: 169 Basaaripisteet: 0 Profiili Tehdäänpä nyt siis keskustelu tällekin, kun kuitenkin aihetta on.
Eli mielipiteet ja ajatukset tänne kustakin jaksosta tänne.

Ja pienenä pohjustuksena katselin äsken 1. tuotantokauden viimeisen jakson, jotta jotenkin muistaa taas mistä lähdetään liikkeelle. Laitan tiivistelmän tärkeimmistä tapahtumista, joten kaipa siitä jonkin kuvan saa, jos tarve on.


Näihin tapahtumiin eka kausi siis päättyi:

Spoileri (osoita katsoaksesi)

E: Lisäsin spoilertagit, kiitti kepiile huomautuksesta.


« Viimeksi muokattu: 19.03.2008 10:44 kirjoittanut AK-87 »
Ekki-Ekki-Ekki-Ekki-PTANG. Zoom-Boing. Z'nourrwringmm
tallennettu
Re: Carnivàle « Vastaus #1 : 19.03.2008 08:57 »
kep Jäsen Viestejä: 807 Basaaripisteet: 0 Profiili Loistava sarja, ja pitääkin kotiin päästyä katsoa kakkoskauden ensimmäinen jakso boksilta. Tuohon juonikertaukseen voisi tietysti laittaa spoileritagit ympärille, ettei mene sarja pilalle uusilta katsojilta...
Missähän Suomi olisi, jos 1939 olisi ollut rajalla 300 000 dosenttia.
-Gba

Katsoppas kirjoitusasuasi ja vertaa minuun. Itse olen viisitoista vuotias joten älä tule ruikuttamaan, piste.
-IceCold
tallennettu
Re: Carnivàle « Vastaus #2 : 19.03.2008 10:55 »
AK-87 AK omistaa isosti Jäsen Viestejä: 169 Basaaripisteet: 0 Profiili Mistähän sitä nyt lähtisi liikkeelle...eka jakso oli kuitenkin taas totutun rautainen, vaikka hitaammanpuoleisesti vielä edetäänkin. Mutta varsinkin Justinin osalta tarina meni kyllä mielenkiintoiseksi. Ei sitä millään malttaisi odottaa ensiviikkoon...
Ekki-Ekki-Ekki-Ekki-PTANG. Zoom-Boing. Z'nourrwringmm
tallennettu
Re: Carnivàle « Vastaus #3 : 23.03.2008 20:49 »
Melfice_ Rento ja seksikäs. Jäsen Viestejä: 1 033 Basaaripisteet: 0 Profiili Huh huh, olipas taas hienoa nähdä että televisiosta tulee muutakin kuin sitä perushömppää. Täytyy kyllä myöntää että kahden vuoden jälkeen en ihan heti muistanut mitä ensimmäisellä kaudella oli tapahtunut. Justin, kovuutta!
N
tallennettu
Re: Carnivàle « Vastaus #4 : 23.03.2008 21:15 »
kep Jäsen Viestejä: 807 Basaaripisteet: 0 Profiili Onko muuten kukaan tajunnut, että Justinia näytellyt Clancy Brown tunnetaan myös Eugene H. Crabsina, eli Spongebob Squarepantsin Mr. Crabsina? En ole pystynyt katsomaan Carnivalea enkä Spongebobia enää samoin, kun asia ykköskauden aikana meikäläiselle valkeni.
Missähän Suomi olisi, jos 1939 olisi ollut rajalla 300 000 dosenttia.
-Gba

Katsoppas kirjoitusasuasi ja vertaa minuun. Itse olen viisitoista vuotias joten älä tule ruikuttamaan, piste.
-IceCold
tallennettu
Re: Carnivàle « Vastaus #5 : 22.05.2008 12:39 »
kep Jäsen Viestejä: 807 Basaaripisteet: 0 Profiili Herätelläänpä tätäkin ketjua henkiin, kun sarjan on viimeisillä metreillään Nelosella. Kaksi jaksoa siis jäljellä, ja voi kiesus minkälaista menoa on varmasti luvassa! Onko kukaan muu jaksanut katsella?

Spoileri (osoita katsoaksesi)
Missähän Suomi olisi, jos 1939 olisi ollut rajalla 300 000 dosenttia.
-Gba

Katsoppas kirjoitusasuasi ja vertaa minuun. Itse olen viisitoista vuotias joten älä tule ruikuttamaan, piste.
-IceCold
tallennettu
Re: Carnivàle « Vastaus #6 : 22.05.2008 14:52 »
Melfice_ Rento ja seksikäs. Jäsen Viestejä: 1 033 Basaaripisteet: 0 Profiili Meininki on ollut kyllä varsin kuumottavaa. Se kyllä vähän harmitti että lähetys tuli tiistaiyönä sen verran myöhässä että digiboksin kiintolevyltä oli juuri tuo pako+dekapitaatiokohta jäänyt pois. Täytyy jatkossa laittaa vielä enemmän lisäminuutteja perään.
N
tallennettu
Re: Carnivàle « Vastaus #7 : 22.05.2008 18:05 »
AK-87 AK omistaa isosti Jäsen Viestejä: 169 Basaaripisteet: 0 Profiili Jep, onhan sitä seurattu, joskin pari jaksoa jäänyt näkemättä, ihan vain kun ei ole jaksanut valvoa. Mutta kakkoskauden loppujaksot on kyllä ehdottomasti parasta tv-sarjaa ikinä.

Spoileri (osoita katsoaksesi)

Harmillista vaan, että tämäkin ihanuus loppuu kohta kokonaan...
Ekki-Ekki-Ekki-Ekki-PTANG. Zoom-Boing. Z'nourrwringmm
tallennettu
Sivuja: [1]
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines