Tätä piti testata, mutta Apex on vain liian hyvä ja vetovoimainen, plus sen saa tietenkin sille parhaimmalle alustalle, mikä on iiiiso plussa! Ja kahdelle BR-pelille ei oikein riitä aikaa, kun muutakin haluaisi pelata.
Meneekö se muuten niin, että tällä hetkellä PC- ja konsolipelaajat on Warzonessa lukittu samaan pooliin? Ja siksi konsolipelaajille on annettu paljon tavallista enemmän (jopa Apexiin verrattuna) tähtäysapua ja vähemmän rekyyliä aseisiin kuin PC-pelaajille? Luin tuosta, ja käyhän se järkeen.
Xbox-pelaajat joutuu pelaamaan PC-pelaajien kanssa pakosti. Plegellä voi valita, että pelaako ainoastaan plegen kanssa vai sit kaikkien kanssa. Olisi kyllä kiva, jos tulisi vaihtoehto että voisi pelata ainoastaan konsolipelaajien kesken. PC-pelaajat ei muuten haittaa, mutta xiitterit käy välillä hermoille.
Apexia en ole itse jaksanut edes testata, kun scifishootterit ei kiinnosta. Toisaalta Halon tulevaa BR:ää pitää testata, kun sarjaan on kuitenkin jotain kosketusta aikoinaan ollut. Mutta joo, niin kuin Gba sanoi, nämä syö aikaa ihan helvetisti. Sama juttu oli Street Fighterin kanssa.
TTK on oli nyt muutaman kuukauden todella alhainen kun aseiden balanssi oli perseellään. Kyllähän tässä vieläkin kuolee alle 400ms:n lähitaisteluissa. Pelissä on vielä paljon parannettavaa, mutta epäilen että Activision ei ala korjailemaan kovin isolla kädellä. Ghost perk, Stopping Power ja Dead Silence pitäisi viilata uuteen uskoon, niin se parantaisi peliä heti.
Itse pelailen enimmäkseen BR Soloa, joka on melkoinen campfest. Välillä onnistuu hyvin ja tästäpä löytyy viimeisin voitto:
https://www.youtube.com/watch?v=y5Ue68chP4k
Tuo nopea TKK rassailee lähinnä SOLO -muodossa, jossa voittava pelityyli on monesti tuo camp tai semicamp. Neljä vs neljä peleissä suurinosa voittavista tiimeistä pelaa vyöryttävällä taktiikalla ja aggressio on paras puolustus. Täytyy antaa Activisionille täydet pisteet pelin jatkuvasta kehittämisestä ja tasapainottamisesta, pelin (jo surkuhupaisan isot) päivitykset ovat pitäneet huolen, että viilaus ei jäänyt ekoihin kuukausiin, vaan peliä kehitetään oikeasti kokoajan. Itse tuota SOLOa olen kokeillut ehkä 10 kertaa, joten se ei niin tuttu pelimuoto ole. Yleesäkin näitä verkon välityksellä pelattavia FPS pelejä tulee pelattua vain kaveriporukalla, koska chatjauhaminen tuo siihen viimeisen silauksen. Varsinkin nyt pandemia aikaan se myös toimii tärkeänä virtuaalisena torina jossa tavataan ihmisiä. Sficishoottereille myös itseltä peukku alas, se pelimaailma ei vaan kiinnosta (kuin hyvin harvoin), vaikka peli itsessään olisi hyvä.