Re: Mitä tapahtui tänään?
« Vastaus #721 : 04.06.2008 09:47 »
tuhis
Vieras
Lohduttaudun sillä että halvemman aamu-uinnin kolme euroa on ryöstöä, täydestä hinnasta puhumattakaan. Uiminen maksaa kuussa melkein viisikynppiä!
Sitäpaitsi siellä taitaa olla nuoria naisia ylläpitäjät eikä mielikuva vyönkäytöstä saa pelkästään ikäviä fiiliksiä!
tallennettu
« Vastaus #722 : 06.06.2008 01:18 »
Fyysinen Preesens
Pakko toistaa
Jäsen
Basaaripisteet: 1
Hmm.. Eikö täällä ollutkaan matkailu-topicia?
Kuitenkin ei vielä tapahtunut, mutta tänään kuitenkin tulee tapahtumaan. 9.30 taksilla kohti Helsinkiä, pari tuntia Helsingin keskustassa harhailua, sitten lentokentälle, sitten lentokoneeseen, sit miä niiku oon siellä taivaalla ja lopulta laskeudun... Shanghaihin. 2,5 viikkoa tulee tuolla oltua. Koneelle tuskin pääsen, koska Kiinan viranomaiset valvovat ja epäilevät, että www.pelaajalauta.fi on joku homotiibetiläisten terroristisivusto.
Rocky_Balboa ja Tuulisti, tulkaa mua morjestaa. Olen naapurissa. Ja moderaattorina toivoisin, että olisitte ihan kiltisti foorumilla kun valvova silmä on poissa.
My name is Dexter. Unlike many of you believe, I’m not a serial killer. I’m not very much afraid of blood either.
-----
Fyysinen Preesens moderaattoriX.
tallennettu
« Vastaus #725 : 06.06.2008 16:42 »
rinturi
Jäsen
Basaaripisteet: 0
Koneelle tuskin pääsen, koska Kiinan viranomaiset valvovat ja epäilevät, että
www.pelaajalauta.fi on joku homotiibetiläisten terroristisivusto.
Eikö se sitten muka ole?
On.
<@Fraeon> Heinz pelas jotain 2D-Mariota, jossa pääkkärinä oli lentävä Yoshi joka tuhos lerssillään kenttää
tallennettu
« Vastaus #740 : 13.06.2008 16:02 »
JayeizH
Kiistely on turhaa mutta hauskaa
Jäsen
Basaaripisteet: 2
Hemmetti. Olen aloittanut uudessa työpaikassa tällä viikolla. Prkl kun on osattu ottaa huomioon tämä internet työn häiritsijänä. Joka paikkaan on estot. En pääse mihinkään peli, elokuva tai yleensäkkään "entertainment" sivustoille. Huvittavinta on että Iltalehti ja Iltasanomat pääsevät tämän suodattimen ohi. Voihan ne tosin joku luokitella uutissivustoksi, jonka vuoksi niitä ei ole blokattu.
Mutta, empä ole ollut ennen näin työn täytteisessä työpaikassa Minähän en ole tottunut ikinä tekemään kovinkaan ahkerasti töitä. Netissä surffailu töissä on tullut tavaksi ja tauot venyvät aina. Täällä ei ole kahvitaukoja ollenkaan ja nettiyhteys on lievästi "rampa". Lukuun ottamatta siis näitä "uutissivustoja". Joudun siis todellakin tekemään töitä koko päivän, ruoka taukoa lukuunottamatta O_O ! Sairasta. Ja tämä tuntuukin sairaalta. En ymmärrä kuinka muut tätä jaksavat. Ja juu saahan siitä palkkaa. Mutta se sanoo aika paljon että en ole esim. pelannut tällä viikolla pätkääkään enkä oikein jaksa edes käydä netissä, vaikka sitäkin tein ennen oikeasti koko ajan. En vain jaksa. Aikasin maate ja aamulla ylös ja kotiin kun pääse päätä särkee ja on karmea nälkä. Sitten istun kuin zombi TV:n ääressä kun ei jaksa ajatella. Tätäkö tämä nyt sitten on seuraavat 40 vuotta? Ja antoihan työpaikka minulle vielä oman läppärin, että voin viedä työt kotiin jos vaikka haluaisin tehdä tätä duunia ilmaiseksi. Vittu mitä pelleilyä.
No joo...ehkä tämä alku on rankinta. Kun totuttelee uuden paikan tapoihin ja rytmiin. Vaikka onhan minulla pientä asenne vammaakin. En ole koskaan pitänyt työnteosta oli se minkälaista vaan. Työt vain on hanurista. 8h tunnin päivät? Koska tämä vanhan ajan jäänne katoaa? Voisin nimittäin väittää että työtehokkuus nousisi jopa.
Mutta onhan tässä työssä sentään yksi hyvä puoli: liukuva työaika. Eli ei ole niin vimpan päälle koska tulee töihin, ja jos sattuu joskus meneen myöhäseks pääsee sitten joskus aikaisemmin kotiin.
Ja olihan tässä vielä yksi iloinen yllätys: Pelaajalauta menee suodattimien läpi ^_^ Eli tässä nyt kun lopettelen ensimmäistä viikkoa, niin päätin viimeisellä puolella tunnilla kirjoittaa tännekkin tuntemuksia, ennen kuin rauhoittuu järkytyksestä. Mutta nyt kotiin, ja kaikille hauskaa viikonloppua. Huomenna onkin alkukesän tapaus: Miitti.
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu