Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Sivuja: 1 ... 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 ... 38
Tulostusversio
Aihe: Kysy & Vastaa  (Luettu 366837 kertaa)
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #270 : 17.03.2008 17:57 »
Fyysinen Preesens Pakko toistaa Jäsen Viestejä: 1 838 Basaaripisteet: 1 Profiili Peliaiheinen kysymys.

Löysin Mega Driven kanavan, mutta miksi helvetissä kuvanlaatu on aivan paska?
My name is Dexter. Unlike many of you believe, I’m not a serial killer. I’m not very much afraid of blood either.

-----

Fyysinen Preesens moderaattoriX.
tallennettu
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #271 : 17.03.2008 18:02 »
Tzibo Jäsen Viestejä: 492 Basaaripisteet: 0 Profiili Tunkeudun Blassun kysymyksen edelle (ei ei, vastatkaa siihen kanssa!) mutta siis...kyselen tällaista:

Jossakin Pelaaja-lehdessä oli mainintaa jostakin japanilaisesta DS:lle tulevasta/tulleesta "bisnes/pörssi"-pelistä, mutten millään löydä sitä. Mikä sen nimi oli?

E: Tuo se oli, KIITÄN!
E2: Ja näin ihan sivuhuomiona ainoa toinen pörssipeli jonka löysin (en "stock trading game" -hakusanalla aiemmin ollut etsinyt...) oli Konamin, mukana projektissa Hideo Kojima. : D


« Viimeksi muokattu: 18.03.2008 15:33 kirjoittanut Tzibo »
tallennettu
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #272 : 17.03.2008 18:10 »
sleepy o----o Jäsen Viestejä: 828 Basaaripisteet: 6 Profiili
Jossakin Pelaaja-lehdessä oli mainintaa jostakin japanilaisesta DS:lle tulevasta/tulleesta "bisnes/pörssi"-pelistä, mutten millään löydä sitä. Mikä sen nimi oli?

Capcom on ainakin julkaissut Kabu Trader Shun-nimeä kantavan pörssipelin. Joku toinenkin peli taisi olla, mutta se oli jonkun ei-ihan-niin-tunnetun julkaisijan.
under the rocks and stones,
there is water underground
tallennettu
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #273 : 17.03.2008 18:25 »
Fyysinen Preesens Pakko toistaa Jäsen Viestejä: 1 838 Basaaripisteet: 1 Profiili Homot. Ohititte mun kysymyksen!
My name is Dexter. Unlike many of you believe, I’m not a serial killer. I’m not very much afraid of blood either.

-----

Fyysinen Preesens moderaattoriX.
tallennettu
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #274 : 17.03.2008 18:41 »
Koo Jäsen Viestejä: 995 Basaaripisteet: 5 Profiili
Peliaiheinen kysymys.

Löysin Mega Driven kanavan, mutta miksi helvetissä kuvanlaatu on aivan paska?

Ööh, eiks siinä kanavahaussa ole mitään hienosäätöä? Tai sitten on joku toinen parempilaatunen kanava, kokeile ettiä vielä jos ei se hienosäätäminen auta. Scart-liitinhän on kunnolla kiinni?
tallennettu
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #275 : 17.03.2008 18:51 »
Fyysinen Preesens Pakko toistaa Jäsen Viestejä: 1 838 Basaaripisteet: 1 Profiili
Peliaiheinen kysymys.

Löysin Mega Driven kanavan, mutta miksi helvetissä kuvanlaatu on aivan paska?

Ööh, eiks siinä kanavahaussa ole mitään hienosäätöä? Tai sitten on joku toinen parempilaatunen kanava, kokeile ettiä vielä jos ei se hienosäätäminen auta. Scart-liitinhän on kunnolla kiinni?
Ei ole scartilla, vaan RF-piuhalla. Scartilla nyt saisi paremman kuvalaadun, mutta ei kai se sitä tarkoita, että RF-piuhalla mahdollista vain tuollainen mössö?
My name is Dexter. Unlike many of you believe, I’m not a serial killer. I’m not very much afraid of blood either.

-----

Fyysinen Preesens moderaattoriX.
tallennettu
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #276 : 17.03.2008 21:29 »
Koo Jäsen Viestejä: 995 Basaaripisteet: 5 Profiili Öh, ei ole kokemusta niin paha sanoa. Mitään hienosäätöä ei siinä kanavahaun yhteydessä sitten ole? :o
tallennettu
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #277 : 17.03.2008 23:50 »
Azu Aivot sanoi ei mutta sielu oli hiljaa, so I did it Jäsen Viestejä: 993 Basaaripisteet: 1 Profiili
Öh, ei ole kokemusta niin paha sanoa. Mitään hienosäätöä ei siinä kanavahaun yhteydessä sitten ole? :o
Kyllä varmasti on, mutta suomalainen mieshän ei ohjekirjoihin koske.
Nyt/Kohta meneillään: Borderlands (PS3), Bayonetta (PS3), LocoRoco Midnight Carneval

Menneen talven lumia: Uncharted 2: Among Thieves

Me wants: Ratchet & Clank: A Crack In Time, Muramasa: The Demon Blade
tallennettu
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #278 : 18.03.2008 11:25 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 699 Basaaripisteet: 2 Profiili
Peliaiheinen kysymys.

Löysin Mega Driven kanavan, mutta miksi helvetissä kuvanlaatu on aivan paska?

Ööh, eiks siinä kanavahaussa ole mitään hienosäätöä? Tai sitten on joku toinen parempilaatunen kanava, kokeile ettiä vielä jos ei se hienosäätäminen auta. Scart-liitinhän on kunnolla kiinni?
Ei ole scartilla, vaan RF-piuhalla. Scartilla nyt saisi paremman kuvalaadun, mutta ei kai se sitä tarkoita, että RF-piuhalla mahdollista vain tuollainen mössö?

RF-piuha on paljon herkempi. Eli jos piuha tai liitin on paskana TV:stä tai Mega Drivestä homma kaatuu usein siihen. Tietty voit käydä koko TV:n taajuus skaalan läpi jos et ole käynnyt jos vaikka jotain parempaa kuvaa löytyisi.
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #279 : 21.03.2008 18:11 »
Fyysinen Preesens Pakko toistaa Jäsen Viestejä: 1 838 Basaaripisteet: 1 Profiili
Mikäs sai Blassun vaihtamaan nickinsä?
Rekisteröityessäni en keksinyt mitään hyvää nickiä, joten otin ircissä käyttämäni nickin. Tarkoitus oli olla vain väliaikainen nick, mutta huomasin ettei täällä itse pysty edes nickiä vaihtamaan. Nyt keksin kauniin nimimerkin minulle.

 :)
My name is Dexter. Unlike many of you believe, I’m not a serial killer. I’m not very much afraid of blood either.

-----

Fyysinen Preesens moderaattoriX.
tallennettu
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #280 : 22.03.2008 21:39 »
tuhis Vieras Onkos tuo thehut.com luotettava ja toimiva mesta?

Toimitus ei taida olla ilmaista brittien ulkopuolelle kun on tuo lakaati ?

Sen enempää ole kattellut toimitustietoja.
tallennettu
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #281 : 22.03.2008 23:36 »
Stavros Jäsen Viestejä: 81 Basaaripisteet: 13 Profiili On luotettava ja ei tule mitään postikuluja. Olen suurimman osan PSP-peleistäni tilannut tuolta. Kannattaa tosin varautua hajonneisiin koteloihin.

Ja jos ostat yli 30 £:lla niin allennuskoodi sale10 antaa 10 prosentin alennuksen. En tiedä kauan on voimassa, mutta toimi ainakin hetki sitten. Noita alennuskoodeja kannattaa etsiä lisää netistä.
Elämä on kuin sardiinipurkki - kaikki me etsimme purkin avainta.
tallennettu
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #282 : 23.03.2008 13:07 »
Azu Aivot sanoi ei mutta sielu oli hiljaa, so I did it Jäsen Viestejä: 993 Basaaripisteet: 1 Profiili
Kannattaa tosin varautua hajonneisiin koteloihin.
Eh? Reilu kymmenen tilausta on tullut tehtyä TheHutista eikä ole vielä kertaakaan ollut koteloissa saatika sitten itse pelilevyissä/-kaseteissa mitään vikaa.
Nyt/Kohta meneillään: Borderlands (PS3), Bayonetta (PS3), LocoRoco Midnight Carneval

Menneen talven lumia: Uncharted 2: Among Thieves

Me wants: Ratchet & Clank: A Crack In Time, Muramasa: The Demon Blade
tallennettu
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #283 : 23.03.2008 13:21 »
Fyysinen Preesens Pakko toistaa Jäsen Viestejä: 1 838 Basaaripisteet: 1 Profiili
Kannattaa tosin varautua hajonneisiin koteloihin.
Eh? Reilu kymmenen tilausta on tullut tehtyä TheHutista eikä ole vielä kertaakaan ollut koteloissa saatika sitten itse pelilevyissä/-kaseteissa mitään vikaa.
Mutta Stavroksella on, joten kannattaa varautua.
My name is Dexter. Unlike many of you believe, I’m not a serial killer. I’m not very much afraid of blood either.

-----

Fyysinen Preesens moderaattoriX.
tallennettu
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #284 : 23.03.2008 14:05 »
Azu Aivot sanoi ei mutta sielu oli hiljaa, so I did it Jäsen Viestejä: 993 Basaaripisteet: 1 Profiili
Kannattaa tosin varautua hajonneisiin koteloihin.
Eh? Reilu kymmenen tilausta on tullut tehtyä TheHutista eikä ole vielä kertaakaan ollut koteloissa saatika sitten itse pelilevyissä/-kaseteissa mitään vikaa.
Mutta Stavroksella on, joten kannattaa varautua.
Kotelo voi kärsiä vaikka käyt ostamassa tuotteen Kärkkäisen Iskelmä-levyosastolta, jos sen laittaa reppuun. Täytyy kyllä olla erityisen huonoa tuuria, jos on useampia tilauksia TheHutista, joissa kotelo on kärsinyt ihan näkyvää vahinkoa. Tuo koteloiden hajoaminen on ennemminkin ihan yleinen ongelma minkä tahansa (ulkomaalaisen) nettikaupan suhteen kuin vain TheHutin tilauksia riivaava heikkous.
Nyt/Kohta meneillään: Borderlands (PS3), Bayonetta (PS3), LocoRoco Midnight Carneval

Menneen talven lumia: Uncharted 2: Among Thieves

Me wants: Ratchet & Clank: A Crack In Time, Muramasa: The Demon Blade
tallennettu
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #285 : 23.03.2008 15:12 »
Stavros Jäsen Viestejä: 81 Basaaripisteet: 13 Profiili
Kannattaa tosin varautua hajonneisiin koteloihin.
Eh? Reilu kymmenen tilausta on tullut tehtyä TheHutista eikä ole vielä kertaakaan ollut koteloissa saatika sitten itse pelilevyissä/-kaseteissa mitään vikaa.
Mutta Stavroksella on, joten kannattaa varautua.
Kotelo voi kärsiä vaikka käyt ostamassa tuotteen Kärkkäisen Iskelmä-levyosastolta, jos sen laittaa reppuun. Täytyy kyllä olla erityisen huonoa tuuria, jos on useampia tilauksia TheHutista, joissa kotelo on kärsinyt ihan näkyvää vahinkoa. Tuo koteloiden hajoaminen on ennemminkin ihan yleinen ongelma minkä tahansa (ulkomaalaisen) nettikaupan suhteen kuin vain TheHutin tilauksia riivaava heikkous.
No TheHutin pakkaukset ovat olleet huonoimmat, jos vertaa eri verkkokauppoihin (Play.com, VG+, CDON, CDWOW...). Pakkaushan on vain kaksi pahvinpalaa liimattuna yhteen, joiden välissä peli on. Siis puhun nyt PSP-pelien pakkauksista, kun niitä olen vain tuolta tilannut eli en tiedä mikä on tilanne muiden tuotteiden kohdalla. Kahdeksasta tilaamastani PSP-pelistä viidessä oli kotelot haljenneet.

Ehkä sitten olen vain huono onninen.  :rollaus:
Elämä on kuin sardiinipurkki - kaikki me etsimme purkin avainta.
tallennettu
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #286 : 23.03.2008 16:41 »
tuhis Vieras Kyllä tuota pahvipaketointia harrastetaan laajemmaltikin eikä sitä tosiaan voi olettaa että pakkaus olisi tip top. Kai se on sen hinta että romua saadaan yleisesti halvemmalla ulkomailta tilattua.

Tuli tuossa joku aika sitten huomattua että Play.com taitaa ostaa pakkauspakkauksensa täältä meijjän Suomesta tms, kun pakettien sisäpinnoissa luki jotain tyyliin pakkauspakettiooyypaketointijeejee.
tallennettu
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #287 : 31.03.2008 02:19 »
despo Jäsen Viestejä: 5 302 Basaaripisteet: 9 Profiili Tämä nyt on kyllä enemmän peliaiheinen kysymys, mutta koska tämä on laudan ainoa kysy- ja vastaa- thread, niin laitan tämän tänne.

Kysymykseni on siis, onko The  Elder Scrolls: Oblivion parempi teknisesti XO:lla vai PS3:lla? Visuaalisesti pelit ovat käsittääkseni erittäin lähellä toisiaan, mutta mites on muiden asioiden laita? Esimerkiksi XO:lla peli ei voi hyödyntää kovoa, kun taas PS3:lla se voi, joten pyöriikö peli paremmin PS3:lla? Käsittääkseni ainakin XO-versiossa FPS voi  notkahdella paikoin.

Eli jos omistaa kummatkin toosat, kummalle peli kannattaa hankkia? Kummassa versiossa on vähemmän teknisiä ongelmia? Tiedän, että ongelmat ovat pieniä mutta jos toinen versio on mielestänne toista parempi, haluaisin tietää.


« Viimeksi muokattu: 31.03.2008 02:24 kirjoittanut despire »
tallennettu
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #288 : 31.03.2008 02:47 »
Azu Aivot sanoi ei mutta sielu oli hiljaa, so I did it Jäsen Viestejä: 993 Basaaripisteet: 1 Profiili
Kysymykseni on siis, onko The  Elder Scrolls: Oblivion parempi teknisesti XO:lla vai PS3:lla?
PS3-versio on parempi ihan vain siitä syystä, että Bethesda sai hiottua sitä kauemman aikaa. Bugeja on fiksattu (näitä on tosin Boksi-versioonkin korjattu päivityksillä) ja pelimoottoria hiottu ihan muutenkin paremmaksi. Erot eivät ole hirveän suuret, mutta ovatpahan olemassa. Jos toisaalta pistää esmes Saavutuksille paljon arvoa ja Boksin Oblivionin löytää vaikkapa huomattavasti PS3-versiota halvemmalla, en näe syytä miksei sitä voisi hankkia PS3-version sijaan.

Mutta... Jos siis kysytään teknistä paremmuutta, niin PS3-versio on aikalailla kaikkien arvosteluiden ja mielipiteiden mukaan se parempi painos. Ei maata järisyttävän paljon, mutta onpahan kuitenkin.


Xbox 360:n Oblivioniin tosin saa sen hevos-armorin.
Nyt/Kohta meneillään: Borderlands (PS3), Bayonetta (PS3), LocoRoco Midnight Carneval

Menneen talven lumia: Uncharted 2: Among Thieves

Me wants: Ratchet & Clank: A Crack In Time, Muramasa: The Demon Blade
tallennettu
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #289 : 31.03.2008 03:00 »
despo Jäsen Viestejä: 5 302 Basaaripisteet: 9 Profiili Itsekin tutkin hieman lisää ja ilmeisesti tuo PS3-versio on XO-versioon nähden myös visuaalisesti paremman näköinen kuin luulin. Aika samalla hinnalla tuntuu kuitenkin noita GOTY Editioneja löytyvän molemmille konsoleille joten täytyy miettiä, GOTYn aion kuitenkin hankkia. Yksi asia, joka XO:lla ainakin on puolellaan, on parempi ohjaus ja tsoikka.

« Viimeksi muokattu: 31.03.2008 03:05 kirjoittanut despire »
tallennettu
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #290 : 31.03.2008 15:14 »
Ilkimys Run Jäsen Viestejä: 545 Basaaripisteet: 0 Profiili Muuten onkos se vielä sillain ettei OP- Visa Electronilla voi maksaa PSN:ssä?
tallennettu
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #291 : 12.04.2008 23:13 »
kep Jäsen Viestejä: 807 Basaaripisteet: 0 Profiili Play-Asiasta kysymys: Olen mahdollisesti ostamassa Play-Asiasta region free ntsc-aasia-pelin ja mieleeni tuli, että onko itse pelikin sitten englanniksi? Tämä siis kyseessä.
Missähän Suomi olisi, jos 1939 olisi ollut rajalla 300 000 dosenttia.
-Gba

Katsoppas kirjoitusasuasi ja vertaa minuun. Itse olen viisitoista vuotias joten älä tule ruikuttamaan, piste.
-IceCold
tallennettu
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #292 : 12.04.2008 23:18 »
despo Jäsen Viestejä: 5 302 Basaaripisteet: 9 Profiili
Play-Asiasta kysymys: Olen mahdollisesti ostamassa Play-Asiasta region free ntsc-aasia-pelin ja mieleeni tuli, että onko itse pelikin sitten englanniksi? Tämä siis kyseessä.

Ainakin tuolla sivulla vähän alempana, pelin tiedoissa lukee että kieli olisi englanti. Taitavat muutenkin olla nuo Asia-versiot lähes järjestään englanninkielisiä versioita.
tallennettu
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #293 : 12.04.2008 23:35 »
kep Jäsen Viestejä: 807 Basaaripisteet: 0 Profiili
Play-Asiasta kysymys: Olen mahdollisesti ostamassa Play-Asiasta region free ntsc-aasia-pelin ja mieleeni tuli, että onko itse pelikin sitten englanniksi? Tämä siis kyseessä.

Ainakin tuolla sivulla vähän alempana, pelin tiedoissa lukee että kieli olisi englanti. Taitavat muutenkin olla nuo Asia-versiot lähes järjestään englanninkielisiä versioita.
Katsos. Uusi saitti minulle vielä, niin en tuota huomannut. Kiitoksia!

E: Jatkokysymyksenä vielä: miten nopeat ovat toimitusajat Suomeen varsinkin halvimmalla vaihtoehdolla? Jos tilaa viikon alussa, niin ehtiikö esimerkiksi viikonlopuksi?
Missähän Suomi olisi, jos 1939 olisi ollut rajalla 300 000 dosenttia.
-Gba

Katsoppas kirjoitusasuasi ja vertaa minuun. Itse olen viisitoista vuotias joten älä tule ruikuttamaan, piste.
-IceCold
tallennettu
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #294 : 13.04.2008 00:04 »
despo Jäsen Viestejä: 5 302 Basaaripisteet: 9 Profiili
Play-Asiasta kysymys: Olen mahdollisesti ostamassa Play-Asiasta region free ntsc-aasia-pelin ja mieleeni tuli, että onko itse pelikin sitten englanniksi? Tämä siis kyseessä.

Ainakin tuolla sivulla vähän alempana, pelin tiedoissa lukee että kieli olisi englanti. Taitavat muutenkin olla nuo Asia-versiot lähes järjestään englanninkielisiä versioita.
Katsos. Uusi saitti minulle vielä, niin en tuota huomannut. Kiitoksia!

E: Jatkokysymyksenä vielä: miten nopeat ovat toimitusajat Suomeen varsinkin halvimmalla vaihtoehdolla? Jos tilaa viikon alussa, niin ehtiikö esimerkiksi viikonlopuksi?

Play-asiasta on ainakin minulle tullut about yhtä nopeasti kuin Play.comista, eli joku 5 päivää siinä on yleensä vähintään mennyt. Itse en nyt muista, olisiko minulle koskaan tullut tuolta pakettia samalla viikolla, kuin se oli lähetetty. Joskus tuolta tulee paketit toista viikkoa, joskus taas tulee yllättävän nopeasti. Mutta ehkä joku tarkemmin asiaa seuraillut osaa vastata tarkemmin tähän.

Mutta jos jotain heittäisin, niin kyllä se minulla yleensä sille seuraavalle viikolle menee, ennekuin postilaitos saa sen täällä päässä jaettua. Vaikka pistäisivätkin sen postiin jo maanantaina.
tallennettu
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #295 : 13.04.2008 00:50 »
Ilkimys Run Jäsen Viestejä: 545 Basaaripisteet: 0 Profiili Älkää dissatko mua  :(
tallennettu
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #296 : 13.04.2008 02:40 »
kep Jäsen Viestejä: 807 Basaaripisteet: 0 Profiili
Älkää dissatko mua  :(
Kuivaapa ne kyyneleet. Pienellä googlettamisella selvisi, että OP:n Electron ei toimi PS Storessa.
http://www.konsolifin.net/bbs/showpost.php?p=449377&postcount=96
Missähän Suomi olisi, jos 1939 olisi ollut rajalla 300 000 dosenttia.
-Gba

Katsoppas kirjoitusasuasi ja vertaa minuun. Itse olen viisitoista vuotias joten älä tule ruikuttamaan, piste.
-IceCold
tallennettu
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #297 : 13.04.2008 02:44 »
despo Jäsen Viestejä: 5 302 Basaaripisteet: 9 Profiili
Älkää dissatko mua  :(
Kuivaapa ne kyyneleet. Pienellä googlettamisella selvisi, että OP:n Electron ei toimi PS Storessa.
http://www.konsolifin.net/bbs/showpost.php?p=449377&postcount=96

Aiheeseen liittyen, olikos Sonylta tulossa jossain vaiheessa ihan kaupastakin käteisellä ostettavia "pisteitä" tuonne PS Storeen tyyliin Xbox Live? Vai olikos niitä jo jossain päin maailmaa myytävänä ja Eurooppaa kohdellaan vaan kaltoiin?

Entäs toimiikos Nordean Visa Electron tuolla?


« Viimeksi muokattu: 13.04.2008 02:50 kirjoittanut despire »
tallennettu
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #298 : 13.04.2008 11:19 »
Azu Aivot sanoi ei mutta sielu oli hiljaa, so I did it Jäsen Viestejä: 993 Basaaripisteet: 1 Profiili Sonyllä on kyllä jo myynnissä Japanissa noita pre-paid lappuja. Eivät vain jostain kumman syystä ole tuoneet niitä länsimaihin. Tosin jos oikein muistan niin jossain välissä viime vuoden puolella Euro Storekin päivittyi niin, että sielläkin tuli jo vaihtoehdoksi niiden käyttäminen, vaikka itse kortteja ei vielä myydäkään täällä.

Nordean VE toimii joillain, joillain ei. Sampon kortti taitaa olla melkeinpä ainut, joka toimii lähes poikkeuksetta kaikilla. Tai ainakin toimi ennen kuin menivät kusemaan kaiken. Nykyään sen kanssa saattaa olla ongelmia, mene ja tiedä.
Nyt/Kohta meneillään: Borderlands (PS3), Bayonetta (PS3), LocoRoco Midnight Carneval

Menneen talven lumia: Uncharted 2: Among Thieves

Me wants: Ratchet & Clank: A Crack In Time, Muramasa: The Demon Blade
tallennettu
Vs: Kysy & Vastaa « Vastaus #299 : 13.04.2008 11:26 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Osuuspankista on lupailtu, että heidän Electroninsa muuttuu tämän vuoden aikana Sampon kortin tapaan sellaiseksi, että se toimii normaalin VISA-kortin tavoin. Kortin varmennusta muutetaan siis sillä tavoin.  Toivotaan, etteivät ole vain tyhjiä puheita.
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Sivuja: 1 ... 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 ... 38
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines