Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Sivuja: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 ... 13
Tulostusversio
Aihe: Ilmoituksia, bugeja ja parannusehdotuksia  (Luettu 178248 kertaa)
Re: Bugeja ja parannusehdotuksia « Vastaus #150 : 07.06.2008 16:18 »
Joel-san Administraattori * Viestejä: 938 Basaaripisteet: 3 Profiili Joo. Hehe... Kyseessä on semmonen easter egg SMF:ssä.

EDIT: Easter egghän tarkoittaa pelistä löytyvää piilotettua yllätystä, joka ei sinällään liity itse peliin mitenkään. Usein easter eggit ovat viittauksia muuhun populaarikulttuuriin. Esim. molemmissa Fallouteissa on aivan älyttömästi easter eggejä, joita löytää special encountereina pelimaailman karttaa koluamalla. Päällimmäisenä muistuu mieleen Crashed Whale special encounter, joka on viittaus Douglas Adamsin Linnunrata-kirjoihin (Linnunradan käsikirja liftareille, jne.).


« Viimeksi muokattu: 07.06.2008 16:58 kirjoittanut Joel-san »
tallennettu
Re: Bugeja ja parannusehdotuksia « Vastaus #151 : 19.06.2008 12:24 »
tuhis Vieras Haksorois semmonen nätti kalenteripohjainen ostoslistapalvelu joka huutaa kun merkatun pelin julkaisupäivä on lähellä.
tallennettu
Re: Bugeja ja parannusehdotuksia « Vastaus #152 : 16.07.2008 12:11 »
Azu Aivot sanoi ei mutta sielu oli hiljaa, so I did it Jäsen Viestejä: 993 Basaaripisteet: 1 Profiili En tiedä onko bugi vai onko vika mun koneessa/selaimessa, mutta kun klikkaan heti tuossa foorumin etusivulla sieltä oikealta (Last post by jne.) jonkun triidin nimeä (esmes Re: E3 2008), jolloin pitäisi päästä näkemään uusimmat viestit, selain hyppääkin jonnekin threadin alkupuolelle jonkun viikon vanhan postauksen luo.
Nyt/Kohta meneillään: Borderlands (PS3), Bayonetta (PS3), LocoRoco Midnight Carneval

Menneen talven lumia: Uncharted 2: Among Thieves

Me wants: Ratchet & Clank: A Crack In Time, Muramasa: The Demon Blade
tallennettu
Re: Bugeja ja parannusehdotuksia « Vastaus #153 : 16.07.2008 12:34 »
finngamer Miittiparoni Jäsen Viestejä: 1 262 Basaaripisteet: 20 Profiili WWW
En tiedä onko bugi vai onko vika mun koneessa/selaimessa, mutta kun klikkaan heti tuossa foorumin etusivulla sieltä oikealta (Last post by jne.) jonkun triidin nimeä (esmes Re: E3 2008), jolloin pitäisi päästä näkemään uusimmat viestit, selain hyppääkin jonnekin threadin alkupuolelle jonkun viikon vanhan postauksen luo.

Juu, sama vika. Esim. jos klikkaan elokuvatopiccia, niin minut on jo kuukausien ajan ohjattu omaan Rambo 4-viestiini helmikuulta. Tai jos klikkaan tätä Bugeja ja parannusehdotuksia-topiccia, päädyn Joelin helmikuiseen viestiin jossa hän ottaa kupin kaakaota kaikkien bugien liiskaamisen kunniaksi. ;)
tallennettu
Re: Bugeja ja parannusehdotuksia « Vastaus #154 : 16.07.2008 12:44 »
Sharkie Valikoiva pelaaja. Moderaattori * Viestejä: 3 170 Basaaripisteet: 5 Profiili Samaa on havaittu täälläkin.
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
Re: Bugeja ja parannusehdotuksia « Vastaus #155 : 16.07.2008 13:00 »
Joel-san Administraattori * Viestejä: 938 Basaaripisteet: 3 Profiili Hyppääkö se sinne väärään viestiin aivan joka kerta? Onko aihe merkattu luetuksi vai näkyykö new–merkki, jos navigoitte aiheen alueelle?
tallennettu
Re: Bugeja ja parannusehdotuksia « Vastaus #156 : 16.07.2008 13:14 »
Kabanossi Moderaattori * Viestejä: 2 517 Basaaripisteet: 6 Profiili WWW Aivan joka kerta ja on merkattu luetuksi. Nyt tosin E3-aiheessa pompataan toka vikan sivun ekaan postaukseen. Eilen se meni joka kerta johonkin Ephin ensimmäisten sivujen postauksiin.
IGDB.com | Internet Game Database
tallennettu
Re: Bugeja ja parannusehdotuksia « Vastaus #157 : 16.07.2008 13:20 »
Lanttu Jäsen Viestejä: 976 Basaaripisteet: 1 Profiili Minulla tuo on ainakin tuntunut aina ohjaavan uusimpaa lukemattomaan viestiin. Toisaalta itse tykkään navigoida lukemattomiin aiheisiin ja uusiin viesteihin ihan foorumin kautta, enkä tuota etusivua siis juuri käytä.
\"Vittu mää en tiedä mikä hedelmä on!\"
tallennettu
Re: Bugeja ja parannusehdotuksia « Vastaus #158 : 16.07.2008 13:21 »
Joel-san Administraattori * Viestejä: 938 Basaaripisteet: 3 Profiili Minkälaisen luvun se näyttää teille urlin kohdassa ”msg”? Esim. tämän aiheen uusimpaan viestiin ohjaava urli näyttää minun viestini jälkeen tältä:
https://www.pelaajalauta.fi/forum/vapaa-sana/bugeja-ja-parannusehdotuksia/msg19899/#new

Ohjaako tämä urli teidät tähän viestiin? Jos ei, onko teillä jokin eri numero msg:n jälkeen?
tallennettu
Re: Bugeja ja parannusehdotuksia « Vastaus #159 : 16.07.2008 13:38 »
Lanttu Jäsen Viestejä: 976 Basaaripisteet: 1 Profiili Minulle näyttää seuraavaa, jos etusivun kautta menen: https://www.pelaajalauta.fi/forum/vapaa-sana/bugeja-ja-parannusehdotuksia/msg19898/?topicseen#new

Sen sijaan, jos menen foorumin kautta navigoiden ja painan siellä "new" nappia, urli näyttää tältä: https://www.pelaajalauta.fi/forum/pelikeskustelu/e3-2008/msg19898/#new
\"Vittu mää en tiedä mikä hedelmä on!\"
tallennettu
Re: Bugeja ja parannusehdotuksia « Vastaus #160 : 16.07.2008 13:39 »
Sharkie Valikoiva pelaaja. Moderaattori * Viestejä: 3 170 Basaaripisteet: 5 Profiili Näyttää siltä, että mikäli koko aihealueella ei ole yhtään lukematonta postia, linkki foorumin etusivulta toimii miten pitääkin(viimeisimpään viestiin). Jos alueella taas on lukemattomia viestejä(eikä edes välttämättä siinä ketjussa mihin linkki foorumin etusivulta sattuu viemään), ei homma toimi.

Tämä topik toimii siis juuri nyt mulla oikein, mutta Pelikeskustelun E3-topikkiin linkki etusivulta vie toiselle sivulle, kuudenteen postiin(Kabanossi). URLissa msg:n jälkeinen numero tällöin 19306, mikäli siitä on jotain apua.
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
Re: Bugeja ja parannusehdotuksia « Vastaus #161 : 16.07.2008 13:40 »
Joel-san Administraattori * Viestejä: 938 Basaaripisteet: 3 Profiili Joo. Ongelma havaittu. Se näyttää antavan foorumin etusivulla väärän msg-id:n.
tallennettu
Re: Bugeja ja parannusehdotuksia « Vastaus #162 : 16.07.2008 13:41 »
Azu Aivot sanoi ei mutta sielu oli hiljaa, so I did it Jäsen Viestejä: 993 Basaaripisteet: 1 Profiili No mulla esim. tällä hetkellä vie tuolla E3 2008 aiheessa tällaseen linkkiin:

https://www.pelaajalauta.fi/forum/pelikeskustelu/e3-2008/msg18951/?boardseen#new

Ja tuolla siis näyttää ensimmäistä (Epin) viestiä triidin tokalla sivulla:

https://www.pelaajalauta.fi/forum/pelikeskustelu/e3-2008/msg19155/#msg19155
Nyt/Kohta meneillään: Borderlands (PS3), Bayonetta (PS3), LocoRoco Midnight Carneval

Menneen talven lumia: Uncharted 2: Among Thieves

Me wants: Ratchet & Clank: A Crack In Time, Muramasa: The Demon Blade
tallennettu
Re: Bugeja ja parannusehdotuksia « Vastaus #163 : 16.07.2008 14:25 »
Joel-san Administraattori * Viestejä: 938 Basaaripisteet: 3 Profiili Jos kirjaudutte ulos ja vieraana klikkailette noita linkkejä, toimiiko sitten?
tallennettu
Re: Bugeja ja parannusehdotuksia « Vastaus #164 : 16.07.2008 15:45 »
finngamer Miittiparoni Jäsen Viestejä: 1 262 Basaaripisteet: 20 Profiili WWW
Jos kirjaudutte ulos ja vieraana klikkailette noita linkkejä, toimiiko sitten?

Vieraana toimii kuten pitää.
tallennettu
Re: Bugeja ja parannusehdotuksia « Vastaus #165 : 16.07.2008 17:26 »
Joel-san Administraattori * Viestejä: 938 Basaaripisteet: 3 Profiili No niin. Bugin pitäisi nyt olla korjattu.
tallennettu
Re: Bugeja ja parannusehdotuksia « Vastaus #166 : 16.07.2008 17:41 »
finngamer Miittiparoni Jäsen Viestejä: 1 262 Basaaripisteet: 20 Profiili WWW
No niin. Bugin pitäisi nyt olla korjattu.

Toimii! :P
tallennettu
Re: Bugeja ja parannusehdotuksia « Vastaus #167 : 19.07.2008 14:38 »
Ilkimys Run Jäsen Viestejä: 545 Basaaripisteet: 0 Profiili Vau täälllähän on tapahtunut uudistuksia! Kaunista.
tallennettu
Re: Bugeja ja parannusehdotuksia « Vastaus #168 : 03.08.2008 20:00 »
Lanttu Jäsen Viestejä: 976 Basaaripisteet: 1 Profiili Voisiko tuota postimääräsarakkeen leveyttä hieman nostaa jollakin tapaa tuolla jäsenluettelossa? Nykyisellään siihen mahtuu vain kolme numeroa rinnakkain, joten esimerkiksi Ephillä postimäärä näyttää 1 ja 596 sen alapuolella. Pieni kosmeettinen härö, ei sen pahempaa.
\"Vittu mää en tiedä mikä hedelmä on!\"
tallennettu
Re: Bugeja ja parannusehdotuksia « Vastaus #169 : 03.08.2008 22:06 »
Kabanossi Moderaattori * Viestejä: 2 517 Basaaripisteet: 6 Profiili WWW
Voisiko tuota postimääräsarakkeen leveyttä hieman nostaa jollakin tapaa tuolla jäsenluettelossa? Nykyisellään siihen mahtuu vain kolme numeroa rinnakkain, joten esimerkiksi Ephillä postimäärä näyttää 1 ja 596 sen alapuolella. Pieni kosmeettinen härö, ei sen pahempaa.

Ei mulla vaan. Hyvin on numbat samalla rivillä. Opera on selain jos sillä nyt väliä on.
IGDB.com | Internet Game Database
tallennettu
Re: Bugeja ja parannusehdotuksia « Vastaus #170 : 03.08.2008 22:25 »
Lanttu Jäsen Viestejä: 976 Basaaripisteet: 1 Profiili
Voisiko tuota postimääräsarakkeen leveyttä hieman nostaa jollakin tapaa tuolla jäsenluettelossa? Nykyisellään siihen mahtuu vain kolme numeroa rinnakkain, joten esimerkiksi Ephillä postimäärä näyttää 1 ja 596 sen alapuolella. Pieni kosmeettinen härö, ei sen pahempaa.

Ei mulla vaan. Hyvin on numbat samalla rivillä. Opera on selain jos sillä nyt väliä on.

Itselläni on Firefox 3 ja IE7 kanssa näytti olevan sama ongelma. Tiedä sitten johtuuko selaimesta vai mahdollisesti tietokoneen omista asetuksista.
\"Vittu mää en tiedä mikä hedelmä on!\"
tallennettu
Re: Bugeja ja parannusehdotuksia « Vastaus #171 : 03.08.2008 22:37 »
Gba Jäsen Viestejä: 2 910 Basaaripisteet: 0 Profiili Mulla kanssa tulikettu ja pelittää erinomaisesti. Johtuneekohan näytön resoista enemmänkin?
You don’t gamble to win. You gamble so you can gamble the next day.
tallennettu
Re: Bugeja ja parannusehdotuksia « Vastaus #172 : 03.08.2008 23:07 »
Lanttu Jäsen Viestejä: 976 Basaaripisteet: 1 Profiili Kai se sitten on vaan koneen asetuksista kiinni, mutta ei kyllä tähän hätään tule ainuttakaan mahdollista aiheuttajaa mieleen, sillä pitkälti kaiken pitäisi ihan oletusasetuksilla olla.:???: Ei kyllä resonkaan luulisi syynä olevan, sillä sen vaihtaminen tai selaimen vääntely eri kokoihin ei vaikuta millään tapaa. Ei tuo kyllä mikään iso ongelma ole, etenkään jos sitä ei muilla edes ole. Näyttää siis tältä:



Toimivat muuten hienosti nämä foorumin serverille upatut kuvat.:)
\"Vittu mää en tiedä mikä hedelmä on!\"
tallennettu
Re: Bugeja ja parannusehdotuksia « Vastaus #173 : 03.08.2008 23:27 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Minullakin näkyy noin, sekä Safarilla että Firefoxilla. Eihän tuosta kylläkään ainakaan minulle ole yhtään mitään haittaa. Esteettinen juttu se vain on.
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Re: Bugeja ja parannusehdotuksia « Vastaus #174 : 03.08.2008 23:33 »
Joel-san Administraattori * Viestejä: 938 Basaaripisteet: 3 Profiili
Toimivat muuten hienosti nämä foorumin serverille upatut kuvat.:)
Nice to know. Tosta tulikin mieleen, että, jos käytätte sitä My Filesin Get URL toimintoa, kuinka monta kauttaviivaa saatte http: jälkeen? Huomasin nimittäin juuri äsken, että itse saan kolme. Oli jäänyt huomaamatta, kun näköjään selain korjaa sen automaattisesti, jos pasteaa osoiteriville. ZepKi valitteli toisaalla, että hän sai vain yhden kauttaviivan.

Ihmetyttää myös, että miten sleepy sai kommentoidessaan minun blogiviestiä tehtyä quoten aikaleimalla ja (väärällä) linkillä, kun quote–nappulaa ei blogeissa ole.


« Viimeksi muokattu: 03.08.2008 23:40 kirjoittanut Joel-san »
tallennettu
Re: Bugeja ja parannusehdotuksia « Vastaus #175 : 03.08.2008 23:41 »
Lanttu Jäsen Viestejä: 976 Basaaripisteet: 1 Profiili Kolme tulee minullekin.
\"Vittu mää en tiedä mikä hedelmä on!\"
tallennettu
Re: Bugeja ja parannusehdotuksia « Vastaus #176 : 03.08.2008 23:54 »
sleepy o----o Jäsen Viestejä: 828 Basaaripisteet: 6 Profiili
Ihmetyttää myös, että miten sleepy sai kommentoidessaan minun blogiviestiä tehtyä quoten aikaleimalla ja (väärällä) linkillä, kun quote–nappulaa ei blogeissa ole.

i transcend time and place!!


Nojuu, ihan tuolta recent postien kautta pistin quotea. Sori :(
under the rocks and stones,
there is water underground
tallennettu
Re: Bugeja ja parannusehdotuksia « Vastaus #177 : 04.08.2008 02:07 »
Joel-san Administraattori * Viestejä: 938 Basaaripisteet: 3 Profiili
Ihmetyttää myös, että miten sleepy sai kommentoidessaan minun blogiviestiä tehtyä quoten aikaleimalla ja (väärällä) linkillä, kun quote–nappulaa ei blogeissa ole.
i transcend time and place!!

Nojuu, ihan tuolta recent postien kautta pistin quotea. Sori :(
No mä vähän mietinkin. Quotet tulee totta kai myös blogeihin, mutta täytyy vielä laittaa niitten linkit kuntoon.
tallennettu
Re: Bugeja ja parannusehdotuksia « Vastaus #178 : 05.08.2008 13:00 »
Fyysinen Preesens Pakko toistaa Jäsen Viestejä: 1 838 Basaaripisteet: 1 Profiili Pystyisikö tuota säätämään, että blogimerkinnät näkyisi heti kokonaisina, eikä tarvitsisi tuota "Read more"-juttua painaa?
My name is Dexter. Unlike many of you believe, I’m not a serial killer. I’m not very much afraid of blood either.

-----

Fyysinen Preesens moderaattoriX.
tallennettu
Re: Bugeja ja parannusehdotuksia « Vastaus #179 : 05.08.2008 13:01 »
Fraeon /fɹeɪɔnʰ/ Moderaattori * Viestejä: 1 652 Basaaripisteet: 3 Profiili
Pystyisikö tuota säätämään, että blogimerkinnät näkyisi heti kokonaisina, eikä tarvitsisi tuota "Read more"-juttua painaa?

Tai vaihtoehtoisesti valitsemaan mistä kohtaa juttu pätkäistään.
A légpárnás hajóm tele van angolnákkal
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 ... 13
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines