Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Sivuja: 1 ... 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 ... 42
Tulostusversio
Aihe: F1 2010 -onlinepelit (PLF1 jne.)  (Luettu 234744 kertaa)
Vs: F1 2010 -onlinepelit (PLF1 jne.) « Vastaus #360 : 21.03.2011 16:31 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Toisaalta konsolifinin puolella paalupaikat ovat jakautuneet aika tasaisesti eikä kukaan ole ottanut kahta paalupaikkaa enempää.


Voiton arvo on tuossa eikan ehdotuksessa kyllä aika pieni. Mites olisi mitalit?  :P
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: F1 2010 -onlinepelit (PLF1 jne.) « Vastaus #361 : 21.03.2011 16:43 »
Player9 Vieras Itse ehdotan samaa kuin KonsoliFIN:ssä eli 15-10-6-5-4-3-2-1
tallennettu
Vs: F1 2010 -onlinepelit (PLF1 jne.) « Vastaus #362 : 21.03.2011 17:03 »
Juhohfin Jäsen Viestejä: 271 Basaaripisteet: 0 Profiili Tulen jäämään tämän päivän kisasta pois kun menen katsomaan Ässät - Blues peliä.
tallennettu
Vs: F1 2010 -onlinepelit (PLF1 jne.) « Vastaus #363 : 21.03.2011 18:01 »
Player9 Vieras
Tulen jäämään tämän päivän kisasta pois kun menen katsomaan Ässät - Blues peliä.
Se sarja on jo taputeltu  ;) No ei toivotaan, että Ässät vielä nousee.
tallennettu
Vs: F1 2010 -onlinepelit (PLF1 jne.) « Vastaus #364 : 21.03.2011 18:15 »
aataminpoika Jäsen Viestejä: 549 Basaaripisteet: 0 Profiili Vielä Abu Dhabin kisa ja sitten pääsen tekemään artikkelin mitä olen suunnitellut ja pidemmän aikaa:

TOP 5 kauden topit ja flopit  :)
"Saatanan mikkihiiri, pidä turpas kiinni ja vihellä peliä.", "Ei voi kahen metrin syötöt mennä v***u kolme metriä ohi"  - Kai Suikkanen
tallennettu
Vs: F1 2010 -onlinepelit (PLF1 jne.) « Vastaus #365 : 21.03.2011 18:27 »
Player9 Vieras
Vielä Abu Dhabin kisa ja sitten pääsen tekemään artikkelin mitä olen suunnitellut ja pidemmän aikaa:

TOP 5 kauden topit ja flopit  :)
Odotan mielenkiinnolla sen lukemista :P
tallennettu
Vs: F1 2010 -onlinepelit (PLF1 jne.) « Vastaus #366 : 21.03.2011 18:57 »
Säckpojkarna Jäsen Viestejä: 65 Basaaripisteet: 0 Profiili
Itse ehdotan samaa kuin KonsoliFIN:ssä eli 15-10-6-5-4-3-2-1

karppasen ehdotus on mun mieleen, varsinkin tuon pistesijojen määrän vuoks. oon juhon kans samoilla linjoilla, että jos pisteitä jaetaan useammalle, niin takapään taistelut ois paljon houkuttelevampia ja saatas sarjataulukkoon useampia "taisteluryhmiä". niillä muutamalla hassulla pisteellä ei voi häiritä kovempien jätkien mestaruustaisteluja, mutta tekee keski- ja häntäkastintaistelut hyvin mehukkaiksi :) ois kaikilla tekemistä, mikäli plf1:stä tulee niin muhkea kuin osallistujalista tällä hetkellä lupaa =)

alkais jo toinen kausi! mulla on tosiaan kauden ekalla viikolla vielä vikat harkat, mutta melbourneen tulen väkisin niistä huolimatta :)
tallennettu
Vs: F1 2010 -onlinepelit (PLF1 jne.) « Vastaus #367 : 21.03.2011 19:14 »
aataminpoika Jäsen Viestejä: 549 Basaaripisteet: 0 Profiili
Itse ehdotan samaa kuin KonsoliFIN:ssä eli 15-10-6-5-4-3-2-1

karppasen ehdotus on mun mieleen, varsinkin tuon pistesijojen määrän vuoks. oon juhon kans samoilla linjoilla, että jos pisteitä jaetaan useammalle, niin takapään taistelut ois paljon houkuttelevampia ja saatas sarjataulukkoon useampia "taisteluryhmiä". niillä muutamalla hassulla pisteellä ei voi häiritä kovempien jätkien mestaruustaisteluja, mutta tekee keski- ja häntäkastintaistelut hyvin mehukkaiksi :) ois kaikilla tekemistä, mikäli plf1:stä tulee niin muhkea kuin osallistujalista tällä hetkellä lupaa =)

alkais jo toinen kausi! mulla on tosiaan kauden ekalla viikolla vielä vikat harkat, mutta melbourneen tulen väkisin niistä huolimatta :)
Miekipä ehdotan tuota karppasen ehotusta.

Ja Sackpojkarna, muista että ensi kaudella emme aja kuin 10 kisaa, mitkä ovat saaneet eniten ääniä eikä niiden järjestystä tiedetä. Meinaan, että Australia ei ole toinen kisa  :)
"Saatanan mikkihiiri, pidä turpas kiinni ja vihellä peliä.", "Ei voi kahen metrin syötöt mennä v***u kolme metriä ohi"  - Kai Suikkanen
tallennettu
Vs: F1 2010 -onlinepelit (PLF1 jne.) « Vastaus #368 : 21.03.2011 19:15 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Jaba tulee jo Abu Dhabiin sotkemaan pakkaa. Päätin, että mies saa tähän kisaan "jäädytetyn" Red Bullin käyttöön.


Kasilta raastavan jännittävä PLF1-finaali! Pysykää kanavalla.
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: F1 2010 -onlinepelit (PLF1 jne.) « Vastaus #369 : 21.03.2011 19:22 »
Säckpojkarna Jäsen Viestejä: 65 Basaaripisteet: 0 Profiili
Ja Sackpojkarna, muista että ensi kaudella emme aja kuin 10 kisaa, mitkä ovat saaneet eniten ääniä eikä niiden järjestystä tiedetä. Meinaan, että Australia ei ole toinen kisa  :)

kato ku sitä ollaa nii innoissaan, ettei tuollasta älyä ;) hyvä kun huomautit :P yritin siis viestittää, että tulen vaikka tulivuoren läpi ensimmäiseen osakilpailuun, mutta toisen kisan tulen missaamaan. toivon, että siihen sitte jääki meikän poissaolot koko kaudella :)
tallennettu
Vs: F1 2010 -onlinepelit (PLF1 jne.) « Vastaus #370 : 21.03.2011 19:27 »
sulo12 Jäsen Viestejä: 343 Basaaripisteet: 0 Profiili Minä en pidä siitä ideasta, että aika-ajosta saisi pisteitä, mutta keksin loistavan vaihtoehdon (ainakin omasta mielestä). Eli aika-ajoissa olisi sama pisteytys kuin kisassa ja se olisi niin kuin oma sarjansa. Tai voi sille keksiä oman pisteytyksen. Eli mestaruus ja aika-ajo mestaruus.
http://olusf1.wordpress.com/
tallennettu
Vs: F1 2010 -onlinepelit (PLF1 jne.) « Vastaus #371 : 21.03.2011 19:38 »
aataminpoika Jäsen Viestejä: 549 Basaaripisteet: 0 Profiili
Minä en pidä siitä ideasta, että aika-ajosta saisi pisteitä, mutta keksin loistavan vaihtoehdon (ainakin omasta mielestä). Eli aika-ajoissa olisi sama pisteytys kuin kisassa ja se olisi niin kuin oma sarjansa. Tai voi sille keksiä oman pisteytyksen. Eli mestaruus ja aika-ajo mestaruus.
Ihan hyvä idea, voisihan tuota kokeilla
"Saatanan mikkihiiri, pidä turpas kiinni ja vihellä peliä.", "Ei voi kahen metrin syötöt mennä v***u kolme metriä ohi"  - Kai Suikkanen
tallennettu
Vs: F1 2010 -onlinepelit (PLF1 jne.) « Vastaus #372 : 21.03.2011 19:50 »
Olvi Jäsen Viestejä: 90 Basaaripisteet: 0 Profiili Micciskö hostii? Lisäsin kaveriksi psn.
tallennettu
Vs: F1 2010 -onlinepelit (PLF1 jne.) « Vastaus #373 : 21.03.2011 19:52 »
ice83 Jäsen Viestejä: 59 Basaaripisteet: 0 Profiili Voiko venata 5min meikäläistä? pääsis messii tohon kauden päättävään settiin?  :???:
Psn ice83-aka-ice
tallennettu
Vs: F1 2010 -onlinepelit (PLF1 jne.) « Vastaus #374 : 21.03.2011 19:54 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW
Voiko venata 5min meikäläistä? pääsis messii tohon kauden päättävään settiin?  :???:

Onnistuu.  :)
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: F1 2010 -onlinepelit (PLF1 jne.) « Vastaus #375 : 21.03.2011 21:12 »
aataminpoika Jäsen Viestejä: 549 Basaaripisteet: 0 Profiili Joo, voitaisko minut armahtaa ja ottaa sen 40 sekan penaltyn pois, koska syyt olivat aika ihmeelliset:

Olus oli juuri tullut varikolta ja oli kierroksen minua perässä, ja hän oli päästämässä mua ohi ekassa shikaanissa, mutta kun tämä ice oli parkkeerannut virgininsä tien reunaan ja keltaiset kielsivät ohittamasta, niin sainpas siitä rangaistuksen kun ohitin oluksen kierroksella. Ja kun olin niin hämilläni tilanteesta niin siinä sivussa sitten meni se shikaani suoraksi ja toiset 20 sekkaa siitä.

Eli omasta mielestäni tuo ei ollut minun vikani, niin kokontukaa vaikka porukalla ja kertokaa juryn päätös, että mitätöidäänkö rangaistus vai ei  :)
"Saatanan mikkihiiri, pidä turpas kiinni ja vihellä peliä.", "Ei voi kahen metrin syötöt mennä v***u kolme metriä ohi"  - Kai Suikkanen
tallennettu
Vs: F1 2010 -onlinepelit (PLF1 jne.) « Vastaus #376 : 21.03.2011 21:13 »
Olvi Jäsen Viestejä: 90 Basaaripisteet: 0 Profiili Yksin ajelua koko kisa, aika tylsee oli  :( Harmi kun katkesi brasseissa yhteys, muuten olisi luultavasti kuitattu tallimestaruus  ;D
tallennettu
Vs: F1 2010 -onlinepelit (PLF1 jne.) « Vastaus #377 : 21.03.2011 21:14 »
sulo12 Jäsen Viestejä: 343 Basaaripisteet: 0 Profiili
Joo, voitaisko minut armahtaa ja ottaa sen 40 sekan penaltyn pois, koska syyt olivat aika ihmeelliset:

Olus oli juuri tullut varikolta ja oli kierroksen minua perässä, ja hän oli päästämässä mua ohi ekassa shikaanissa, mutta kun tämä ice oli parkkeerannut virgininsä tien reunaan ja keltaiset kielsivät ohittamasta, niin sainpas siitä rangaistuksen kun ohitin oluksen kierroksella. Ja kun olin niin hämilläni tilanteesta niin siinä sivussa sitten meni se shikaani suoraksi ja toiset 20 sekkaa siitä.

Eli omasta mielestäni tuo ei ollut minun vikani, niin kokontukaa vaikka porukalla ja kertokaa juryn päätös, että mitätöidäänkö rangaistus vai ei  :)
Ajattelinkin, että tuliko se siitä tilanteesta. Itse en muuta voinut kun sinistä heilutettiin.
http://olusf1.wordpress.com/
tallennettu
Vs: F1 2010 -onlinepelit (PLF1 jne.) « Vastaus #378 : 21.03.2011 21:16 »
aataminpoika Jäsen Viestejä: 549 Basaaripisteet: 0 Profiili
Joo, voitaisko minut armahtaa ja ottaa sen 40 sekan penaltyn pois, koska syyt olivat aika ihmeelliset:

Olus oli juuri tullut varikolta ja oli kierroksen minua perässä, ja hän oli päästämässä mua ohi ekassa shikaanissa, mutta kun tämä ice oli parkkeerannut virgininsä tien reunaan ja keltaiset kielsivät ohittamasta, niin sainpas siitä rangaistuksen kun ohitin oluksen kierroksella. Ja kun olin niin hämilläni tilanteesta niin siinä sivussa sitten meni se shikaani suoraksi ja toiset 20 sekkaa siitä.

Eli omasta mielestäni tuo ei ollut minun vikani, niin kokontukaa vaikka porukalla ja kertokaa juryn päätös, että mitätöidäänkö rangaistus vai ei  :)
Ajattelinkin, että tuliko se siitä tilanteesta. Itse en muuta voinut kun sinistä heilutetiin.
Eihän tämä kummankaan vika ollut, ei siinä oikein tiennyt mitä piti tehä. Sen jälkeen ei uskaltanut mennä ohi, ettei vaan tultais taas rinnakkain samaan tilanteeseen  ;D
"Saatanan mikkihiiri, pidä turpas kiinni ja vihellä peliä.", "Ei voi kahen metrin syötöt mennä v***u kolme metriä ohi"  - Kai Suikkanen
tallennettu
Vs: F1 2010 -onlinepelit (PLF1 jne.) « Vastaus #379 : 21.03.2011 21:25 »
sulo12 Jäsen Viestejä: 343 Basaaripisteet: 0 Profiili Mun puolesta rangaistus voidaan ottaa pois.
http://olusf1.wordpress.com/
tallennettu
Vs: F1 2010 -onlinepelit (PLF1 jne.) « Vastaus #380 : 21.03.2011 21:25 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW
Mun puolesta rangaistus voidaan ottaa pois.

Näin menetellään. Eikka siis lopputuloksissa kolmas.
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: F1 2010 -onlinepelit (PLF1 jne.) « Vastaus #381 : 21.03.2011 21:27 »
aataminpoika Jäsen Viestejä: 549 Basaaripisteet: 0 Profiili
Mun puolesta rangaistus voidaan ottaa pois.

Näin menetellään. Eikka siis lopputuloksissa kolmas.
JES! Siinä tuli siis kauden 18 podium  8)
"Saatanan mikkihiiri, pidä turpas kiinni ja vihellä peliä.", "Ei voi kahen metrin syötöt mennä v***u kolme metriä ohi"  - Kai Suikkanen
tallennettu
Vs: F1 2010 -onlinepelit (PLF1 jne.) « Vastaus #382 : 21.03.2011 21:29 »
Player9 Vieras Tavoite täyttyi eli 400 pojoa meni rikki  ;D Hyvä kausi kaikin puolin, oli välillä vastoinkäymisiä, mutta niistä noustiin.

Ensi kaudella sitten uudet kujeet.  8)
tallennettu
Vs: F1 2010 -onlinepelit (PLF1 jne.) « Vastaus #383 : 21.03.2011 21:31 »
Runner Jäsen Viestejä: 593 Basaaripisteet: 0 Profiili No voi, sinne meni neljäs podiumi. Vaan eipä tuo haittaa, onhan syy tälle kuitenkin inhimillinen. :)

Kisan alku meni kun siivillä, pääsin sulon ja eikan säheltäessä molempien ohi suoraan olvin perään. Hetken aikaa siinä roikuinkin, mutta isompi ero tuli kun mutsi tuli noin pariksi sekunniksi näytön eteen, ja tuli sitten pari sekkaa. Eihän tämä mitään loppupeleissä merkinnyt, mutta turhauttava tuo ulkoinen haittatekijä... Parit voimasanat siinä lennähti ;D

Oman varikkostopin sein siinä seitsemännellä rundilla. Sen jälkeen rupesin odottelemaan, että milloinkas se Miccis sieltä tulee varikolle, että pääsisin uudestaan ohi. No, siinä menikin sitten jokusen aikaa, olit vissiin kovilla ajanut aika-ajot? Sen jälkeen kun tulit varikolta, oli meillä sitten pienoiset vääntämöiset siinä, jossa molemmat teki kyllä virheitä peräkanaa... ;D Sun isommat virhees tais sitten loppujen lopuks tuoda mulle voiton siitä kamppailusta.
-"No can do!"
tallennettu
Vs: F1 2010 -onlinepelit (PLF1 jne.) « Vastaus #384 : 21.03.2011 21:32 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Oisko muuten Olvi sittenkin mahdollista, että saisin HRT:n myös ensi kaudeksi ja ajaisit Virginillä?  ;D    Tosta autosta on vaan tullut osa mua, en mä voi sitä jättää.  :P
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: F1 2010 -onlinepelit (PLF1 jne.) « Vastaus #385 : 21.03.2011 21:35 »
Olvi Jäsen Viestejä: 90 Basaaripisteet: 0 Profiili Juu käy itseasiassa virgin paremmin  ;D HRT on rumilus.  :lol:
tallennettu
Vs: F1 2010 -onlinepelit (PLF1 jne.) « Vastaus #386 : 21.03.2011 21:46 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Hei nyt siivosti!  :lol:


Päivitin blogiin kisaraportin ja lopullisen pistetilanteen. Katsotaan, josko saisin tuon tilastosivunkin päivitettyä lopulliseen muotoonsa vielä tässä.
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: F1 2010 -onlinepelit (PLF1 jne.) « Vastaus #387 : 21.03.2011 21:52 »
Player9 Vieras Niin mites meillä nyt menee nämä tallijaot, eli kuka on kenenkin kanssa?
tallennettu
Vs: F1 2010 -onlinepelit (PLF1 jne.) « Vastaus #388 : 21.03.2011 21:54 »
Jabajab4 Jäsen Viestejä: 22 Basaaripisteet: 0 Profiili Kylmiltään tulin Red Bullilla Abu Dhabiin ja sen kyllä huomasi. Yksin ajelua oli ekan kierroksen jälkeen koko kisa. Lukuunottamatta sitä, kun karppane tuli tervehtimaan ohitettuaan kierroksella.

En tiedä mistä johtui, mutta RB lähti alta aina välittömästi ja varoittamatta, kun vähänkin mentiin liikaa kanttarin päältä. Varmaan kymmenkunta kertaa mentiin ympäri kisan aikana. Pitänee vähän petrata tulevalle kaudelle, ettei tulla vitsillä sisään ja vitsinä ulos sarjasta :D
tallennettu
Vs: F1 2010 -onlinepelit (PLF1 jne.) « Vastaus #389 : 21.03.2011 21:59 »
Runner Jäsen Viestejä: 593 Basaaripisteet: 0 Profiili
En tiedä mistä johtui, mutta RB lähti alta aina välittömästi ja varoittamatta, kun vähänkin mentiin liikaa kanttarin päältä. Varmaan kymmenkunta kertaa mentiin ympäri kisan aikana. Pitänee vähän petrata tulevalle kaudelle, ettei tulla vitsillä sisään ja vitsinä ulos sarjasta :D

Juu, eiköhän kaikilla ollut ihan sama juttu. Nuo kanttarit ei kyllä ilman supervarovaisuutta anna leikata yhtään. Itelläkin monta kertaa meinasi lähteä perä irti noiden kanttareiden takia.
-"No can do!"
tallennettu
Sivuja: 1 ... 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 ... 42
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines