Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Sivuja: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13
Tulostusversio
Aihe: Xbox 360  (Luettu 127538 kertaa)
Vs: Xbox 360 « Vastaus #180 : 02.01.2009 02:47 »
Lohari Jäsen Viestejä: 453 Basaaripisteet: 9 Profiili Fable kakkosta pelasin tuossa taas. Jouluaaton tienoilta lähtien pelailtu. Ja mitä tapahtuukaan. Sähköt menee poikki juuri kun peli on tallentamassa. >_> Ja mitä tästä seuraakaan. Peli jumittuu nyt joka kerta kun yritän ladata tuota savea. Voi muna. Ja kun on vain yksi save/sankari niin siinähän meni monien kymmenien tuntien pelit ihan hukkaan kerta laakista. Ei onneksi vituta. Tätä tuskin saa enää mitenkään "korjattua"?  :(
Kokoelma
tallennettu
Vs: Xbox 360 « Vastaus #181 : 02.01.2009 02:55 »
Zuor Jäsen Viestejä: 180 Basaaripisteet: 2 Profiili
Fable kakkosta pelasin tuossa taas. Jouluaaton tienoilta lähtien pelailtu. Ja mitä tapahtuukaan. Sähköt menee poikki juuri kun peli on tallentamassa. >_> Ja mitä tästä seuraakaan. Peli jumittuu nyt joka kerta kun yritän ladata tuota savea. Voi muna. Ja kun on vain yksi save/sankari niin siinähän meni monien kymmenien tuntien pelit ihan hukkaan kerta laakista. Ei onneksi vituta. Tätä tuskin saa enää mitenkään "korjattua"?  :(

Eipä taida olla mitään mahdollisuutta korjata. Joskus Condemned 2:sta pelaillessa minulla tapahtui niin, että peli tilttasi checkpointtiin, jolloin oma tallennukseni katosi. Ei siinä muu auttanut kuin alusta aloittaminen.
tallennettu
Vs: Xbox 360 « Vastaus #182 : 04.01.2009 04:50 »
Kogeki Hymypoika Jäsen Viestejä: 88 Basaaripisteet: 0 Profiili Satuinpa tänään puolituntia etsiskelemään themen vaihtopaikkaa, mutta eipä löytynyt. Lopulta vaihdoin sen lataamalla uusiksi vanhan teeman ja vaihdoin sitä kautta. Mistä siis pääsen vaihtamaan teemojani asiallisesti ja helposti?

Vaikka tuo käyttis on mun mielestä tuoreemman näkönen ja ryhmäsätti on jees sekä muutamat muut pienet uudistukset ovat kivoja, on kuitenkin myönnettävä, että onhan tuo melko kömpelö, hidas ja sekava käyttis.
tallennettu
Re: Xbox 360 « Vastaus #183 : 04.01.2009 09:13 »
Xerobos Jäsen Viestejä: 336 Basaaripisteet: 0 Profiili
Mistä siis pääsen vaihtamaan teemojani asiallisesti ja helposti?
Se on näköjään liian näkyvällä paikalla, kun ei löydy. My Xbox -> oma kortti, heti siinä avatar-säätöjen alla.
(Killzone 2:ssa) "Seiniä ja sillankaiteita pitkin pomppiessa tuli tosin enemmän mieleen Mirror's Edgen pelaaminen kuin karskin toimintapelin"
tallennettu
Vs: Xbox 360 « Vastaus #184 : 04.01.2009 10:58 »
Kabanossi Moderaattori * Viestejä: 2 517 Basaaripisteet: 6 Profiili WWW
Vaikka tuo käyttis on mun mielestä tuoreemman näkönen ja ryhmäsätti on jees sekä muutamat muut pienet uudistukset ovat kivoja, on kuitenkin myönnettävä, että onhan tuo melko kömpelö, hidas ja sekava käyttis.

Ei mulla mikään kiire ole, mutta on se kyllä vähän hidas. Jokainen siirtymä kun on animoitu ja kun haluaa palata taaksepäin, saa useamman kerran hakata B-nappia ja katsoa kun "kortti" katoaa ja seuraava tulee näkyviin. Ja vielä kerran.. ja vielä... Ois vaikka joku nappi josta pääsee suoraan ihan alkuun.
IGDB.com | Internet Game Database
tallennettu
Vs: Xbox 360 « Vastaus #185 : 04.01.2009 13:04 »
teidon Jäsen Viestejä: 875 Basaaripisteet: 0 Profiili Kylhän tuo uus käyttöliittymä aika huonosti on suunniteltu. Asiat on piilotettu minne sattuu. Esim. etsikää mistä voi ostaa Live Gold jäsenyyden tai mistä voi ostaa Live pointseja (ei sillä että niitä X0:n kautta kannattas ostaa, ovatten aika kalliita siellä). Eikä itse käyttöliittymässä ole teemojen lisäksi mitään mitä voisi muokata, esim. siirrellä valikoita eri järjestykseen tms.

Itseäni häiritsee suunnattoman paljon se tapa miten pelejä, ennen kaikkea XBLA-pelejä, kohdellaan. Joku nero saattaisi kuvitella että X0 on PELIkone. Joku toinen nero voisi kuvitella että PELIkoneella olisi helppo pelata PELEJÄ. Mutta tällä hetkellä että sinä edes näet joitain pelejä mitä sinun koneella on sinun pitää siirtyä tiettyyn valikkoon. Ja jotta näkisit kaikki pelit sinun pitää siirtyä vielä syvemmälle valikoihin. Ja sitten kun sinä olet siirtynyt jossain valikossa sen pelin kohdalle jonka haluat käynnistää sinä voit joko:
- painaa A-nappia (mikä on se yleinen "valitse tämä" -nappi) jolloin kaikista kuvitelmistasi huolimatta ko. peli ei käynnisty vaan se tarjoaa sinulle jälleen uuden valikon jossa on vaihtoehtoina mm. käynnistää peli (haloo?) tai poistaa ko. peli.
- painaa Y-nappia (jota X0:n käyttöliittymässä tai pelien "käyttöliittymissä" ei käytetä juuri mihinkään) jolloin kyseinen peli käynnistyy suoraan.

Maksaisin vaikka rahaa että noiden nappien toiminnot em. tilanteessa saisi vaihdettua päikseen.

Toinen typeryys X0:n uudessa käyttiksessä on se että se "mini-käyttis" (mikä aukeaa kun painaa X0-nappia) on tehokkaampi ja helppokäyttösempi tietyissä asioissa kuin se pää-käyttis. Esimerkiksi XBLA -pelien käynnistäminen mini-käyttistä käyttäen on hiukan nopeampaa. Ja jos olet pää-käyttiksessä jossakin valikkoviidakon uumenissa on nopein keino päästä päävalikkoon painamalla X0-nappia (aukasee siis mini-käyttiksen) ja hakata Y-nappia (palaa päävalikkoon) niin kauan että X0 tajuaa mitä haluat.


Tuota kun vertaa iPhonen käyttikseen niin ei voi kuin päätänsä puistella ja kysyä että millon Mikkis palkkais käyttöliittymäsuunnittelijan. iPhonea ensinnäkin käytetään pienehköä näyttöä käyttäen (vrt. X0, jota ei yleensä alle 20" pienemmillä näytöillä käytetä), ja ainoat toiminnot mitä se käyttis ymmärtää on "swipe" (eli huitase sormea johonkin suuntaan), paina näyttöä lyhyesti, paina ja pidä näyttöä sekä Home-nappi + virtanappi (vrt. X0 jossa on 2x tatti, 1x ristiohjain, 10x nappi + X0-nappi). Ja silti iPhonessa esimerkiksi pelin saa käyntiin jopa ainoastaan kerran näyttöä tökkäsemällä, ehkä saattaa joutua siirtymään toiselle sivulle joka tapahtuu sormen heilauttamisella. Ei tartte missään valikkoviidakossa tarpoa. Minkä lisäksi jokaisen ohjelman ikonin voi siirtää haluamaansa paikkaan (lajitella esim. pelit omalle sivulleen) ja sen lisäksi näytön ala reuna on pyhitetty Dockille, jossa on paikka neljälle ikonille. Dockin ikonit on aina näkyvillä riippumatta millä sivulla olet.

Ja kaikesta tuosta yksinkertaisuudesta ja helppokäyttöisyydestä huolimatta sinä voit ostaa pelejä, ohjelmia ja musiikkia suoraan iPhonen kautta, ja vieläpä one-click periaatteella. Ja ylipäänsäkin tehdä kaikkea sitä mitä X0:kin osaa ja paljon muuta, mutta vaan paljon paljon helpommin. Melko uskomatonta kun enempi alkaa ajattelemaan.
tallennettu
Vs: Xbox 360 « Vastaus #186 : 04.01.2009 22:32 »
Lohari Jäsen Viestejä: 453 Basaaripisteet: 9 Profiili Mistäs lautalaiset ostelee Microsoft Pointsinsa? Lähteekö jostain paikasta selvästi muita halvemmalla?
Kokoelma
tallennettu
Vs: Xbox 360 « Vastaus #187 : 04.01.2009 23:04 »
kep Jäsen Viestejä: 807 Basaaripisteet: 0 Profiili
Mistäs lautalaiset ostelee Microsoft Pointsinsa? Lähteekö jostain paikasta selvästi muita halvemmalla?
Minä ostan ainakin Livestä OP:n electronilla pisteet. En ole kyllä tutkinut, että olisiko jossain ratkaisevasti halvempana.
Missähän Suomi olisi, jos 1939 olisi ollut rajalla 300 000 dosenttia.
-Gba

Katsoppas kirjoitusasuasi ja vertaa minuun. Itse olen viisitoista vuotias joten älä tule ruikuttamaan, piste.
-IceCold
tallennettu
Vs: Xbox 360 « Vastaus #188 : 04.01.2009 23:23 »
Kabanossi Moderaattori * Viestejä: 2 517 Basaaripisteet: 6 Profiili WWW Eikös nyt kannata tilata pisteitä ja Live-aikaa Briteistä? Ostan niin harvoin pointseja, että olen ostanut ne suoraan Livestä. Paskasti tehty se ostaminen, kun ei voi ottaa vain tarvitsemansa määrän pisteitä. Nyt jää aina joku parisataa pongoa yli ja niillä ostaa jotain turhia teemoja. Voi kun osais säästää. Pleikkarilla voi onneksi lompakkoon siirtää vain tarvitsemansa määrän rahaa.
IGDB.com | Internet Game Database
tallennettu
Vs: Xbox 360 « Vastaus #189 : 05.01.2009 01:25 »
jannes H-O-R-WARD Jäsen Viestejä: 28 Basaaripisteet: 0 Profiili Amazonissa olisi 12 kk Live-aikaa myynnissä 35£ ja 4200 MS Pointsia 33£, nykyisillä kurssilla kyllä tulisi selvä säästö, jos vertaa Livestä suoraan ostettuihin hintoihin. Noilla pisteillä on vain tällä hetkellä kahden viikon toimitusaika.
tallennettu
Vs: Re: Xbox 360 « Vastaus #190 : 05.01.2009 05:19 »
Kogeki Hymypoika Jäsen Viestejä: 88 Basaaripisteet: 0 Profiili
Mistä siis pääsen vaihtamaan teemojani asiallisesti ja helposti?
Se on näköjään liian näkyvällä paikalla, kun ei löydy. My Xbox -> oma kortti, heti siinä avatar-säätöjen alla.

Jos tarkoitat todellakin sen "alla", niin itselläni siitä säädetään nimeä, bioa, sijaintia yms. Jos taasen tarkoitat, että pitää valita se avatar-valikko, niin on taas järki heitetty menemään ja laitettu mahdollisimman vaikeaan ja järjettömään paikkaan tuokin valikko. Viime käyttiksessä kun teemojen vaihto oli melko helppoa ja selvän valikon alla. Mistä voisin tietää, että avataria vaihtamalla voin vaihtaa myös teemaa? Sama kuin menisi kirjatoon ostamaan ruokaa. WTFWTT'ing?!

Ja siis eihän toi hitaus mua niinkään haittaa, mutta tuo sekavuus. On mulla aikaa odottaa se olematon 1,5 sekunnin sivulataus (tosin joskus kyllä jummailee ärsyttävästi), mutta ei olis aikaa aina etsiä jotakin itsestäänselvyyttä kymmeniä minuutteja.
tallennettu
Vs: Xbox 360 « Vastaus #191 : 05.01.2009 05:39 »
Fraeon /fɹeɪɔnʰ/ Moderaattori * Viestejä: 1 652 Basaaripisteet: 3 Profiili


Kyllä täällä on kädettömyyttäkin liikkeellä. Jos puhutaan edellisestä käyttiksestä, niin kyllä se oli huomattavan paljon sekavampi loppupeleissä kuin tuo. Asetukset olivat siellä ja täällä; joka bladella mainosta sun muuta ffffantsua. Tässä sentään mainokset on ängetty yhteen "kanavaan" + XBLM. Ei silti, helpompikin käyttis voisi olla (teidonilla hyviä pointteja), mutta sitä dashboardia ei edes välttämättä tarvitse katsella, kun guide hoitaa kaiken muun paitsi tavaran ostelun.


« Viimeksi muokattu: 05.01.2009 06:09 kirjoittanut Fraeon »
A légpárnás hajóm tele van angolnákkal
tallennettu
Vs: Xbox 360 « Vastaus #192 : 05.01.2009 10:42 »
teidon Jäsen Viestejä: 875 Basaaripisteet: 0 Profiili Live pojoja ei todellakaan kannata Livestä ostaa. Viimeks kun tarkistin niin Game Points Now tarjoaa halvimmat pisteet sähköpostitse, mutta silti vähän kalliimpaa kuin halvimmat hinnat brittiläisissä kaupoissa. Game Points Now:sta tulee koodi välittömästi sähköpostilla kun olet tilauksen maksanu, ja sen voi kätevimmin ottaa käyttöön xbox.comissa. Homma hoituu siellä copy-pastella mikä on "vähän" kätevämpää kuin ohjaimen kanssa merkki kerrallaan raapustaa sitä.

Live pojojen hinnat:
Livestä 5000 pistettä = 60€
Game Points Now:sta 5000 pojoa ~= 43 € (4200 pisteen kortin hintaa käyttäen, 35GBP / 4200 pistettä * 5000 pistettä ja valuuttamuunnos euroihin)

Säästöä tulee siis neljännes, eli 25%. Amazonissa olisi jannesin mukaan vielä 2 GBP halvempaa, mutta siihen taitaa tulla postikulut päälle.
tallennettu
Vs: Xbox 360 « Vastaus #193 : 05.01.2009 14:24 »
Lohari Jäsen Viestejä: 453 Basaaripisteet: 9 Profiili Katselin itsekin että aika kalliilta nuo Liven hinnat vaikuttivat. Varmaan pitää tuolta Game Points Now:sta tilailla, kun saa heti käyttöön nuo pisteet.

Sitten toinen kysymys vielä. Onko noissa Livestä ladattavissa olevissa ekan Xboxin peleissä mitään extraa verrattuna levyillä julkaistuihin versioihin nähden?
Kokoelma
tallennettu
Vs: Xbox 360 « Vastaus #194 : 05.01.2009 14:32 »
kep Jäsen Viestejä: 807 Basaaripisteet: 0 Profiili
Katselin itsekin että aika kalliilta nuo Liven hinnat vaikuttivat. Varmaan pitää tuolta Game Points Now:sta tilailla, kun saa heti käyttöön nuo pisteet.

Sitten toinen kysymys vielä. Onko noissa Livestä ladattavissa olevissa ekan Xboxin peleissä mitään extraa verrattuna levyillä julkaistuihin versioihin nähden?
Originalsit on optimoitu 360:lle, eli esimerkiksi hidastelua ei pitäisi esiintyä, toisin kuin levyltä pelattaviin xbox-peleihin, joissa esiintyy hidastumista paikoitellen naurettavan paljon.
Missähän Suomi olisi, jos 1939 olisi ollut rajalla 300 000 dosenttia.
-Gba

Katsoppas kirjoitusasuasi ja vertaa minuun. Itse olen viisitoista vuotias joten älä tule ruikuttamaan, piste.
-IceCold
tallennettu
Vs: Xbox 360 « Vastaus #195 : 05.01.2009 14:42 »
jannes H-O-R-WARD Jäsen Viestejä: 28 Basaaripisteet: 0 Profiili Jotain huhuja olisi myös liikkeellä, että Microsoft olisi lisäämässä Originalseihin Achievementtejä ja pistemäärä oli muistaakseni 200 tai 500 pojoa.
tallennettu
Vs: Xbox 360 « Vastaus #196 : 19.01.2009 22:58 »
Iva Jäsen Viestejä: 71 Basaaripisteet: 0 Profiili Moro, eka postaus varmaan vuoteen täällä...

1. Onko Boxeddeal.com tosiaan luotettava  eli uskaltaako laittaa rahat menemään 12kk Livestä ja odotella koodia?

2. Sain boxin jouluna ja asetuksia laittaessa tyhmyyksissäni laitoin Liveenkirjautumisen yhteyteen sen neljän näppäimen salasanan/koodin, mutta hetken käytön jälkeen tajusin että sehän on aivan turha funktio, koska käytän boxiani yksin kotona. En löydä mistään mahdollisuutta poistaa sitä koodinkysymistä vaan sen voi ainoastaan vaihtaa. Apua!
tallennettu
Re: Xbox 360 « Vastaus #197 : 19.01.2009 23:52 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 943 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW
Boxeddeal.com
Kaveri tilasi sieltä ja toimi. Itse tilasin 13 kuukauden koodin www.jasper1675.com:sta ja sekin toimi mainiosti.
Play-Asia
tallennettu
Vs: Xbox 360 « Vastaus #198 : 20.01.2009 09:29 »
Joel-san Administraattori * Viestejä: 938 Basaaripisteet: 3 Profiili Itse tilasin Boxeddeal.comista kaksi Live–koodia joulukuussa. Ensimmäinen koodi lähetettiin Xbox Live –viestinä. Pari päivää mietin, että missä koodit viipyy, kunnes keksin katsoa live–viestit. Toisen koodin sain, kun otin yhteyttä myyjään nettikaupan live supportin kautta. En tiedä pitäisikö suositella, mutta halvaksi tuli ainakin. Älä kuitenkaan ole yhtä hätäinen ja kärsimätön kuin minä. Selviät ehkä helpommalla.
tallennettu
Vs: Xbox 360 « Vastaus #199 : 20.01.2009 11:23 »
teidon Jäsen Viestejä: 875 Basaaripisteet: 0 Profiili Minäkin tilasin Boxed Dealista Live -koodin joulukuussa. Koska maksoin sen PayPalilla minulta ei kysytty Gamertagia joten niiden järjestelmä ei osannut lähettää koodia minulle. Kysyin sitä sitten supportista ja niiltä tulee vastauksena pelkkä koodi. Ei mitään pahoitteluja tai kiitoksia ostoksesta tjsp. No, sitten innoissani menin iskemään sitä Xboxiin (en tiennyt että Live ja Piste -koodit voi lunastaa myös Xbox.comin kautta paljon helpommin). Boxi herjaa invalid codea. No eikun uutta viestiä supporttiin. Tämä tietty osuu just parahiks joulun kohille joten siinä sitten venailemaan vastausta supportista. Tässä välissä sitten keksin että koodit voi lunastaa Xbox.comista, joka sanoo että koodi on käytetty. Boxed Dealin suunnalta ei näy ei kuulu viestiä joten tammikuun 10:nen päivän paikkeilla laitoin uuden viestin kun ei vaustausta ollut tullut edelliseen ja sitten pientä vaatimusta peliin kun hyö käytetyn koodin mulle myivät. Parin päivän + viikonlopun jälkeen tulee viesti jossa ne pahoittelee aiheutunutta vaivaa ja antaa uuden koodin tilalle.

Olisi tuo koodin ostaminen ehkä vähän helpomminkin voinu tapahtua. Ja myös nopeammin.
tallennettu
Re: Xbox 360 « Vastaus #200 : 20.01.2009 11:59 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 943 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW http://www.jasper1675.com/

Itsellä ei ollut mitään ongelmia jasperin kanssa. Koodin lähettämisessä kesti muutama tunti kyllä, mutta samana päivänä se kuitenkin saapui sähköpostiin.

Pisteitä olen ostanut täältä https://www.gamepointsnow.com/ ja helvetin hyvin on toiminut.
Play-Asia
tallennettu
Vs: Re: Xbox 360 « Vastaus #201 : 20.01.2009 16:09 »
kep Jäsen Viestejä: 807 Basaaripisteet: 0 Profiili
Pisteitä olen ostanut täältä https://www.gamepointsnow.com/ ja helvetin hyvin on toiminut.
Gamepointsnow:ta on pakko kehua, varsinkin kun ostamani 800 ms pointsin paketti paljastui lunastusvaiheessa 2100 pointin paketiksi. OP:n electronilla maksaessakin kesti vain pari tuntia, että maksu meni hyväksytysti heille läpi ja linkki koodiin tuuli sähköpostiin.
Missähän Suomi olisi, jos 1939 olisi ollut rajalla 300 000 dosenttia.
-Gba

Katsoppas kirjoitusasuasi ja vertaa minuun. Itse olen viisitoista vuotias joten älä tule ruikuttamaan, piste.
-IceCold
tallennettu
Vs: Xbox 360 « Vastaus #202 : 20.01.2009 18:56 »
teidon Jäsen Viestejä: 875 Basaaripisteet: 0 Profiili Game Points Now on todellakin hyvä pulju. Itse maksoin Google Checkoutin kautta (eipä siellä muuten varmaan voikaan maksaa?). Heti maksettuani tarkistin sähköpostin johon oli tullut kaksi uutta viestiä. Toinen Google Checkoutista varmistaen että olen maksanut koodin ja toinen Game Points Now:sta jossa kyseinen koodi oli. Nopeata toimintaa siis. Ja koodithan voi edelleenkin helpoiten lunastaa Xbox.comin kauppapaikalta.
tallennettu
Vs: Xbox 360 « Vastaus #203 : 20.01.2009 19:01 »
Bill Duke Jäsen Viestejä: 255 Basaaripisteet: 0 Profiili Niin ovatko nuo ms-pisteet region free, vai pitääkö ne käyttää jotenkin jenkki-accolla?
tallennettu
Vs: Xbox 360 « Vastaus #204 : 20.01.2009 19:12 »
teidon Jäsen Viestejä: 875 Basaaripisteet: 0 Profiili
Niin ovatko nuo ms-pisteet region free, vai pitääkö ne käyttää jotenkin jenkki-accolla?
Joka alueelle on omat Pisteet, mutta esimerkiksi Game Points Now myy sekä Euro että US koodeja.
tallennettu
Vs: Xbox 360 « Vastaus #205 : 25.02.2009 18:36 »
kas Jäsen Viestejä: 464 Basaaripisteet: 2 Profiili Livepisteiden ostoon Game Points Now vai Gamesbite? Jälkimmäisessä on pari puntaa halvempi, mutta onko luotettavuudessa eroja?
tallennettu
Vs: Xbox 360 « Vastaus #206 : 25.02.2009 19:24 »
teidon Jäsen Viestejä: 875 Basaaripisteet: 0 Profiili
Livepisteiden ostoon Game Points Now vai Gamesbite? Jälkimmäisessä on pari puntaa halvempi, mutta onko luotettavuudessa eroja?
Gamesbiten hinnoissa ei ole ALVia mukana. ALVin kanssa 4200pojoa tulee 0.45GBP halvemmaksi Gamesbitestä, kun taasen 2100pojoa on saman verran halvempi Game Points Now:sta. Gamesbite ei ole entuudestaan tuttu minulle joten en tiedä luotettavuudesta.
tallennettu
Vs: Xbox 360 « Vastaus #207 : 25.02.2009 21:22 »
tombbi Jäsen Viestejä: 126 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Itelle tuli Game Points Now:sta koodi samantien ja hyvin pelitti. Ei ongelmia, voin suositella!
I see your face but I can't decide now
If it's real or just in my mind
I see your face, and it says with a smile
"Welcome to hell, 'cause this is where you'll die"
tallennettu
Vs: Xbox 360 « Vastaus #208 : 04.03.2009 02:31 »
Kogeki Hymypoika Jäsen Viestejä: 88 Basaaripisteet: 0 Profiili Mistäköhän mahtaisin saada 80-120gb kovalevyt halvimmalla? Onko ne region free yms...?
tallennettu
Vs: Xbox 360 « Vastaus #209 : 15.03.2009 10:57 »
migge Jäsen Viestejä: 3 172 Basaaripisteet: 0 Profiili Pistin live-aikaa tulemaan tuolta jasperilta. Myyjä ilmeisesti lähettää koodin tuohon gmail osoitteeseen mistä google checkout -tili on tehty? Mietin vaan kun sitä ei tilauksen yhteydessä kysytty.

Edit: Ja sinnehän se mätkähti. Heti piti ottaa matsia CoD4:ssä ja hupaisaa oli. =)


« Viimeksi muokattu: 15.03.2009 21:21 kirjoittanut migge »
www.playfire.com/migge
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines