Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Sivuja: 1 ... 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13
Tulostusversio
Aihe: Xbox 360  (Luettu 128019 kertaa)
Vs: Xbox 360 « Vastaus #270 : 09.09.2009 20:30 »
teidon Jäsen Viestejä: 875 Basaaripisteet: 0 Profiili
Oma 360:ni otti ja redringasi tänään, ja laitoinkin saman tien huoltopyynnön menemään. Käsittääkseni tällä laudalla parilta on konsolit menneet takuuhuoltoon ja kysäisisinkin nyt, että tarvitseeko minun laittaa boxia pakettiin millään lailla? Huoltopyynnön lähettämisen jälkeen tuli vahvistusmaili missä listattiin kolme tapaa paketin lähettämiseen(elektroninen rahtikirja, paperirahtikirja ja oveltanouto), mutta ei minkäänlaista osoitusta siitä, että mitä tapaa minun pitää noudattaa. Mitä siis tässä tilanteessa pitää itse tehdä?
Sieltä pitäis tulla lisää sähköposteja missä kerrotaan mitä noista tavoista sun pitää käyttää ja varmaan rahtikirja jne. Luultavasti sun pitää laittaa se laatikkoon, tulostaa rahtikirja ja soittaa UPS:lle että tulevat hakemaan sen.
tallennettu
Vs: Xbox 360 « Vastaus #271 : 09.09.2009 20:34 »
blindside Jäsen Viestejä: 151 Basaaripisteet: 1 Profiili
Oma 360:ni otti ja redringasi tänään, ja laitoinkin saman tien huoltopyynnön menemään. Käsittääkseni tällä laudalla parilta on konsolit menneet takuuhuoltoon ja kysäisisinkin nyt, että tarvitseeko minun laittaa boxia pakettiin millään lailla? Huoltopyynnön lähettämisen jälkeen tuli vahvistusmaili missä listattiin kolme tapaa paketin lähettämiseen(elektroninen rahtikirja, paperirahtikirja ja oveltanouto), mutta ei minkäänlaista osoitusta siitä, että mitä tapaa minun pitää noudattaa. Mitä siis tässä tilanteessa pitää itse tehdä?

Mä ostin ainakin postista laatikon ja kuplamuovia johon pakkasin konsolin, tulostin rahtikirjan (elektroninen), teippasin sen sen laatikon päälle ja sovin UPS(?):n kanssa box/ksin noudosta. Käsittääkseni MS voi toimittaa sulle laatikon veloituksetta myös, jos en ihan väärin muista.

Konsoli tuli eri laatikossa takaisin, säästin tän laatikon mahdollisia tulevia huoltoreissuja varten.

Edit: Selasin tosiaan noita huoltoreissun aikaisia sähköposteja ja MS:ltä tuli kyllä aika tyhjentävät ohjeet miten kuuluu menetellä. Voin pasteta ne tähän jos haluat, mutta oletan että saat ne kuitenkin sähköpostissa pian.
"The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't."
tallennettu
Vs: Xbox 360 « Vastaus #272 : 10.09.2009 06:17 »
kep Jäsen Viestejä: 807 Basaaripisteet: 0 Profiili
Oma 360:ni otti ja redringasi tänään, ja laitoinkin saman tien huoltopyynnön menemään. Käsittääkseni tällä laudalla parilta on konsolit menneet takuuhuoltoon ja kysäisisinkin nyt, että tarvitseeko minun laittaa boxia pakettiin millään lailla? Huoltopyynnön lähettämisen jälkeen tuli vahvistusmaili missä listattiin kolme tapaa paketin lähettämiseen(elektroninen rahtikirja, paperirahtikirja ja oveltanouto), mutta ei minkäänlaista osoitusta siitä, että mitä tapaa minun pitää noudattaa. Mitä siis tässä tilanteessa pitää itse tehdä?
Sieltä pitäis tulla lisää sähköposteja missä kerrotaan mitä noista tavoista sun pitää käyttää ja varmaan rahtikirja jne. Luultavasti sun pitää laittaa se laatikkoon, tulostaa rahtikirja ja soittaa UPS:lle että tulevat hakemaan sen.
Näinhän siinä tapahtui, eli sähköpostiin oli tullut nyt elektroninen rahtikirja. Pitänee sitten käydä postissa hakemassa tosiaan lähetyslaatikko ja kuplamuovia, ja tilata UPS:n pojilta nouto. Boksi valitsi sentään hyvän ajan laueta, koska rekisteröidessäni konsolini Xbox.comissa, ilmoitti saitti, että takuu olisi paukkunut ensi kuun alussa. Ainoa huono puoli on tosin se, että play.comista ennakkotilattu NHL 2k10 ilmestyy ensi viikon perjantaina, ja vaikka en sitä aivan ilmestymispäiväksi saisikaan, niin tulee se ehtimään tänne ennen Saksan reissulta tullutta boksia. Noh, onpahan enemmän syytä keskittyä kouluun.
Missähän Suomi olisi, jos 1939 olisi ollut rajalla 300 000 dosenttia.
-Gba

Katsoppas kirjoitusasuasi ja vertaa minuun. Itse olen viisitoista vuotias joten älä tule ruikuttamaan, piste.
-IceCold
tallennettu
Re: Xbox 360 « Vastaus #273 : 10.09.2009 11:31 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 947 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW Itse laitoin boxin pakettiin ilman mitään extraa (kiintolevyä ,johtoja ym.). Sitten vain soitin UPS:lle ja annoin siitä mailiin saapuneesta rahtikirjasesta jotain tietoa ja he tulivat hakemaan ovelta.
Play-Asia
tallennettu
Vs: Xbox 360 « Vastaus #274 : 10.09.2009 19:24 »
Joel-san Administraattori * Viestejä: 938 Basaaripisteet: 3 Profiili Eikö ne Suomessakin tuo ensin kuriirilla sen ”arkun” ovelle? Sitten pakkaat ja laitat aikanaan postitoimistoon.

EDIT: OK, ei sitten.
tallennettu
Vs: Xbox 360 « Vastaus #275 : 12.09.2009 15:27 »
Kabanossi Moderaattori * Viestejä: 2 518 Basaaripisteet: 6 Profiili WWW Microsoft se vaan osaa tehdä hienoja mainoksia. Tuorein Halo 3: ODST:tä mainostava, lähes kolmeminuuttinen pätkä saa kyllä ihon kananlihalle. Videosta huokuu ammattitaito ja panostus. Oi miksi sitä Halo-leffaa ei vaan tehty? Blomkampin kyvyt on todistettu ja We Are ODST sekä muut live action mainokset todistavat, että Halon maailman saisi uskottavasti siirrettyä myös valkokankaalle.

Ilahduttavasti 2500-luvulla ei koko maailmassa puhuta englantia. Halo-fanit voivat muuten bongata sieltä yhden pidetyn tummaihoisen hahmon
IGDB.com | Internet Game Database
tallennettu
Re: Xbox 360 « Vastaus #276 : 21.09.2009 11:40 »
despo Jäsen Viestejä: 5 303 Basaaripisteet: 9 Profiili Xboxi sanoi sitten sopimuksen irti viimeinkin. Pitää mennä penkomaan kuitteja, että milloin tämä paskaläjä on ostettu. Muistaakseni 2006 kesällä, joten ei taida enään olla tuo RRoD-takuukaan voimassa...

Piti tuota ODST:tä pelata, mutta pitää sitten vissiin pelata PS3:lla jotain sen sijaan :P


Edit:
Joo, 16.6.2006 ostettu. Mitäs veikkaatte? Onkohan vielä mahdollista saada takuun piiriin?
tallennettu
Vs: Re: Xbox 360 « Vastaus #277 : 21.09.2009 12:28 »
teidon Jäsen Viestejä: 875 Basaaripisteet: 0 Profiili
Joo, 16.6.2006 ostettu. Mitäs veikkaatte? Onkohan vielä mahdollista saada takuun piiriin?
Voit vedota valmistajan virhevastuuseen. Saatat joutua maksamaan huollon osittain, mutta periaatteessa sinun ei sitä kokonaan tarvitse maksaa. Saat kuitenkin melko varmasti kättä vääntää, ja kertoa aspalle että Suomessa on tällä kuluttajasuojalaki ja blaablaablaa. Mutta kun takuun päättymisestä on vain 3kk niin kyllä kai sen pitäisi virhevastuun piikkiin silloin mennä.

Toinen vaihtoehto on tietty korjata se itse. Ohjeita löytyy mm. YouTubesta. Ongelmana saattaa olla puutteellinen muistipiirien jäähdytys, jonka voi korjata mm. muutamalla kolikolla. Tai sitten myyt sen pois ja ostat uuden boksin. Uudet boksit on todennäköisesti hiljaisempia kuin tuo sinun boksi.
tallennettu
Re: Xbox 360 « Vastaus #278 : 21.09.2009 12:34 »
despo Jäsen Viestejä: 5 303 Basaaripisteet: 9 Profiili
Joo, 16.6.2006 ostettu. Mitäs veikkaatte? Onkohan vielä mahdollista saada takuun piiriin?
Voit vedota valmistajan virhevastuuseen. Saatat joutua maksamaan huollon osittain, mutta periaatteessa sinun ei sitä kokonaan tarvitse maksaa. Saat kuitenkin melko varmasti kättä vääntää, ja kertoa aspalle että Suomessa on tällä kuluttajasuojalaki ja blaablaablaa. Mutta kun takuun päättymisestä on vain 3kk niin kyllä kai sen pitäisi virhevastuun piikkiin silloin mennä.

Toinen vaihtoehto on tietty korjata se itse. Ohjeita löytyy mm. YouTubesta. Ongelmana saattaa olla puutteellinen muistipiirien jäähdytys, jonka voi korjata mm. muutamalla kolikolla. Tai sitten myyt sen pois ja ostat uuden boksin. Uudet boksit on todennäköisesti hiljaisempia kuin tuo sinun boksi.

Mielessä on kyllä ostaa kokonaan uusi, kun saisi hiljaisemman masiinan. Verkkiksestä irtoaisi Arcade (kovohan mulla on, tosin 20Gt) 174€ ja Elite 239€ hintaan, mitkä nyt ei hirveän paljon enään ole. Pelaan tosin Xboxilla sen verran vähän nykyään, että tuohon Eliteen tuskin viitsisi sijoittaa.

Pitäisi vain sitten päättää, että ostaako vaan suoraan uuden vai rupeeko tappelemaan. Intissä kun tosin olen, niin hirveästi ei ole aikaa ruveta päivittäin soittelemaan Viroon ja vääntämään kättä asian kanssa...
tallennettu
Vs: Xbox 360 « Vastaus #279 : 23.09.2009 11:39 »
kep Jäsen Viestejä: 807 Basaaripisteet: 0 Profiili Tänään UPS:n kaveri kävi puottamassa korjatun Xboxin kotiin, eli aikalailla tasan kaksi viikkoa tuossa saksanreissussa meni. Huoltoraportissa mainittiin, että emolevyn ohella vikainen oli ollut dvd-asema, jota uumoilinkin tässä ketjussa aiemmin. Laittoivatpa vielä mukaan 1kk liveaikaa.

« Viimeksi muokattu: 23.09.2009 11:55 kirjoittanut kep »
Missähän Suomi olisi, jos 1939 olisi ollut rajalla 300 000 dosenttia.
-Gba

Katsoppas kirjoitusasuasi ja vertaa minuun. Itse olen viisitoista vuotias joten älä tule ruikuttamaan, piste.
-IceCold
tallennettu
Re: Xbox 360 « Vastaus #280 : 23.09.2009 12:02 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 947 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW Tuleekohan itselläkin uuden boxin osto, kun ei yhtäkkiä enää yhdistä Liveen eikä tietokoneeseen. Eilen illalla kaikki toimi vielä täydellisesti, mutta nyt väittää ettei löydä IP-osoitetta. Pitää vielä testailla ja katsella, mutta enpä ainakaan vielä mitään loogista syytä ole ongelmaan keksinyt. Uudessa boxissa olisi kyllä se HDMI ja varmaan vähän hiljaisempi, mutta eipä noita huvikseen jaksa ostella.
Play-Asia
tallennettu
Vs: Re: Xbox 360 « Vastaus #281 : 23.09.2009 12:28 »
teidon Jäsen Viestejä: 875 Basaaripisteet: 0 Profiili
Tuleekohan itselläkin uuden boxin osto, kun ei yhtäkkiä enää yhdistä Liveen eikä tietokoneeseen. Eilen illalla kaikki toimi vielä täydellisesti, mutta nyt väittää ettei löydä IP-osoitetta. Pitää vielä testailla ja katsella, mutta enpä ainakaan vielä mitään loogista syytä ole ongelmaan keksinyt. Uudessa boxissa olisi kyllä se HDMI ja varmaan vähän hiljaisempi, mutta eipä noita huvikseen jaksa ostella.
Asensit sää sen X0:n päivityksen mikä kait tänään ilmestyi? Se ainakin rikkoo Liven, eli muillekin X0:n omistajille tiedoksi että kannattanee jättää päivittämättä ja odottaa korjausta tilanteeseen. Linkki (kommenteissa keskustelua "toimivuudesta").
tallennettu
Re: Xbox 360 « Vastaus #282 : 23.09.2009 12:40 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 947 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW Hmm... en ole omasta mielestäni asentanut vielä mitään, mutta luultavasti ne ongelmat liittyvät jotenkin tuohon. Kun äskön löin boxin päälle niin se ei vain päässyt liveen. Ei ehdottanut mitään päivityksiä tai muutakaan. Pitääpä tarkkailla tilannetta.

E: Sama ongelma tosiaan näyttäisi olevan monilla muillakin.

E2: No niin. Nyt toimii taas. Tosiaan mulla se ei edes kysynyt mistään päivityksestä aluksi. Ei vain pystynyt yhdistämään mihinkään. Nyt kone pyysi päivittämään ja päivitin. Alkoi toimimaan. Eli ongelma oli ilmeisesti Liven puolella, eikä niinkään itse päivityksessä.


« Viimeksi muokattu: 23.09.2009 12:49 kirjoittanut Rocky_Balboa »
Play-Asia
tallennettu
Re: Xbox 360 « Vastaus #283 : 23.09.2009 13:36 »
despo Jäsen Viestejä: 5 303 Basaaripisteet: 9 Profiili Jenkeissä on ihan kiva tarjous, että jos ostaa Xbox 360 Eliten 5.10. mennessä, saa 50$ rahaa takaisin. Ei taida kuitenkaan olla tulossa tännepäin mitään vastaavaa, mikä on vähän sääli.

Menisi nimittäin varmaan tuossa tapauksessa se Elite ostoon sen Arcaden sijaan  ;)
tallennettu
Vs: Xbox 360 « Vastaus #284 : 26.09.2009 15:48 »
sleepy o----o Jäsen Viestejä: 828 Basaaripisteet: 6 Profiili Jahas, tuli vihdoinkin ihan itse koettua punaiset valot.

Sen sijaan, että lähettäisin koneen Microsoftille, ajattelin ostaa ihan uuden konsolin isomman kovalevyn ja HDMI'n toivossa, mutta. . .

pystynkö mitenkään saamaan tallennukset, pelit ja muut sälät talteen vanhalta kovalevyltä uuden konsolin kovalevyyn?
under the rocks and stones,
there is water underground
tallennettu
Re: Xbox 360 « Vastaus #285 : 26.09.2009 16:23 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 947 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW
pystynkö mitenkään saamaan tallennukset, pelit ja muut sälät talteen vanhalta kovalevyltä uuden konsolin kovalevyyn?
Transfer kitillä onnistuu.
http://www.xbox.com/NR/rdonlyres/3A6CE1E8-8A11-460D-B3E2-F2BA5B1A2A74/0/MigrationorderformincludingEuropewithfax_FI.pdf

En tiedä onko tuo tarjous enää voimassa. Ehkä kannattaa soitella mikkisoftalle ja kysellä asiasta.
Play-Asia
tallennettu
Vs: Xbox 360 « Vastaus #286 : 28.09.2009 13:26 »
kep Jäsen Viestejä: 807 Basaaripisteet: 0 Profiili
Jahas, tuli vihdoinkin ihan itse koettua punaiset valot.

Sen sijaan, että lähettäisin koneen Microsoftille, ajattelin ostaa ihan uuden konsolin isomman kovalevyn ja HDMI'n toivossa, mutta. . .

pystynkö mitenkään saamaan tallennukset, pelit ja muut sälät talteen vanhalta kovalevyltä uuden konsolin kovalevyyn?
Eivätkö ne nykyään laita sieltä takaisin HDMI:llä varustettuja malleja, vaikka itse lähettäisit vanhemman mallin koneen sinne?
Missähän Suomi olisi, jos 1939 olisi ollut rajalla 300 000 dosenttia.
-Gba

Katsoppas kirjoitusasuasi ja vertaa minuun. Itse olen viisitoista vuotias joten älä tule ruikuttamaan, piste.
-IceCold
tallennettu
Re: Xbox 360 « Vastaus #287 : 30.09.2009 14:47 »
despo Jäsen Viestejä: 5 303 Basaaripisteet: 9 Profiili Tuli tuossa mieleen sellainen juttu, että kun tuota Eliteä olen nyt ostamassa, niin voiko siellä koneen sisäisessä 512MB muistissa säilyttää pelitallennuksia edes tilapäisesti, vai onko se varattu vain käyttöjärjestelmälle?

Ideana olisi siis seuraava, mikäli mahdollista: 20Gb kovo kiinni Eliteen -- > Tallennukset kovolta sisäiseen muistiin --> 120Gb kovo kiinni ja savet sisäisestä muistista kovalevylle. Onnistuuko tälläinen?
tallennettu
Vs: Re: Xbox 360 « Vastaus #288 : 30.09.2009 17:08 »
tiong tng @ QuakeNet, IRCNet, NetGamers Jäsen Viestejä: 321 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW
Tuli tuossa mieleen sellainen juttu, että kun tuota Eliteä olen nyt ostamassa, niin voiko siellä koneen sisäisessä 512MB muistissa säilyttää pelitallennuksia edes tilapäisesti, vai onko se varattu vain käyttöjärjestelmälle?

Ideana olisi siis seuraava, mikäli mahdollista: 20Gb kovo kiinni Eliteen -- > Tallennukset kovolta sisäiseen muistiin --> 120Gb kovo kiinni ja savet sisäisestä muistista kovalevylle. Onnistuuko tälläinen?

En ole varma onko noissa Elite-malleissa tuota sisäistä muistia ollenkaan, mutta ainakin Arcadeissa se taitaa näkyä ihan tavallisena muistikorttina dashboardilla. Tai sitten voit soittaa Microsoftin tukeen ja tilata sieltä siirtokaapelin ilmaiseksi.
:: tiong ~ Xbox One, PS4, PS3, Wii, Xbox 360, Xbox, PS2, GC, PC, PSX, DS Lite ::
:: Gamertag: tiong fi ::
:: PSN: tiong_fi ::
:: i5 3570K, 16GB DDR3 1600MHz, HD7950 3GB ::

:: http://twitter.com/tiong_fi
tallennettu
Re: Xbox 360 « Vastaus #289 : 13.10.2009 23:22 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 947 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW Jaahas, boxi hajos. No kauon se kestikin. Tai onhan se siis kerran jo aikasemmin menny paskaksi, mutta siitä on peräti jo 2 vuotta. Nyt vaan eliteä hakemaan, saa vihdoin sen HDMI-liitännänkin. Ja jos vaikka jaksais korjata tuon vanhan ja modais sen sit superboxiksi.
Play-Asia
tallennettu
Vs: Re: Xbox 360 « Vastaus #290 : 14.10.2009 02:48 »
CronoX KettuPRKL Jäsen Viestejä: 61 Basaaripisteet: 0 Profiili
Jaahas, boxi hajos.

Eiköhän se on Roki niin, että haet nyt sen Plösön kuitenkin. Ostat Eliten sitten myöhemmin.

...meh
tallennettu
Re: Xbox 360 « Vastaus #291 : 14.10.2009 11:02 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 947 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW
Eiköhän se on Roki niin, että haet nyt sen Plösön kuitenkin. Ostat Eliten sitten myöhemmin.

...meh

Nääh, emmä jaksa leffoja katsella päivät pitkät.
Play-Asia
tallennettu
Vs: Xbox 360 « Vastaus #292 : 20.10.2009 21:26 »
Zuor Jäsen Viestejä: 180 Basaaripisteet: 2 Profiili Jooh, viime perjantaina tosiaan boksi veti RROD:it ja nyt on hommat aikalailla pakattu jne. Mutta tulipahan mieleen, kun ei oikein mistään suoraan saanut tietoon, että tuleeko tuon lootan lähetys nyt maksamaan? Ja jos maksaa niin kuinka paljon, kun kerran kuriirit ovat käytössä?
tallennettu
Vs: Xbox 360 « Vastaus #293 : 20.10.2009 21:35 »
Kabanossi Moderaattori * Viestejä: 2 518 Basaaripisteet: 6 Profiili WWW Ei maksa sulle mitään. Takuuhan oli vielä kunnossa? RROD-tapauksissa 36kk.
IGDB.com | Internet Game Database
tallennettu
Vs: Xbox 360 « Vastaus #294 : 20.10.2009 21:46 »
Zuor Jäsen Viestejä: 180 Basaaripisteet: 2 Profiili
Ei maksa sulle mitään. Takuuhan oli vielä kunnossa? RROD-tapauksissa 36kk.

Kunnossa on. Vasta ~18kk ollut. Mutta kiitos tiedosta!
tallennettu
Vs: Xbox 360 « Vastaus #295 : 25.10.2009 14:32 »
teidon Jäsen Viestejä: 875 Basaaripisteet: 0 Profiili Xboxin seuraavan päivityksen beta alkoi tuossa perjantaina, ja minäkin pääsin taas mukaan. Päivityksessä meille Eurooppalaisille tulee Facebook, Twitter ja Zune Kauppapaikka. Amerikaanot saavat lisäksi myös Last.FM:n.

Olen odottanut jotain Zune Kauppapaikan kaltaista elokuvien lataus/vuokrauspalvelua jo pidemmän aikaa, ja nyt vihdoin ja viimein sellainenkin rantautui tänne kylmään pohjolaan. Kolme elokuvaa nyt katsonut ja todella hyvinhän se toimii. Valikoima on tosin jokseenkin rajoittunut, mutta kyllähän siellä hyviä elokuvia on. En tiedä mikä Microsoftin suunnitelma on uusien elokuvien lisäämisen suhteen. Elokuva tai muutama per viikko olisi tietty hienoa, mutta saa nähdä onko se liian paljon toivottu. Jos sinne lisätään yksi elokuva kuukaudessa niin pidemmän päälle olisi aika turha palvelu.

Microsoftista kun on kyse niin käyttöliittymästä löytyy aina jotain ihmeellistä mitä pieni ihminen ei voi tajuta. Ensinnäkin Zune Kauppapaikka on erillinen sovellus, mutta samalla se korvaa vanhan Video Marketplacen. Ja vaikka se erillinen sovellus onkin, niin samanlainen valikkohässäkkä se on kuin muukin XO:n käyttöliittymä, eroja on vain kaksi: Eri väriteema, ja toisin kuin muu XO:n liittymä, Zune Kauppapaikka on suomennettu. Miksi suomennettu? Ei mitään havaintoa. Palvelussa ei kuitenkaan ole ainuttakaan suomenkielistä elokuvaa, eikä missään elokuvassa ole tekstitystä, edes englanninkielistä, ei edes kuulovammaisille.. Kolmas ero muuhun XO:n käyttöliittymään on, että voit missä tahansa kohtaa palata Zunen päävalikkoon painamalla Y:ta. Miksei Microsoft samalla lisännyt tätä normaaliin käyttöliittymään?

Toinen microsoftmainen käyttöliittymäratkaisu on elokuvien vuokraustapahtuma, eli varsin oleellinen osa käyttöliittymää. Elokuvan striimaaminen tapahtuu:
1. Etsi elokuva (elokuvia voi selata mm. Top 10 Toiminta/Seikkailu, jne) ja paina A:ta valitaksesi sen.
2. Siirry alas kohtaan Striimaa, paina A:ta.
3. Paina A:ta valitaksesi HD-tasoinen striimi.
4. XO testaa yhteyden laadun. Tämä tapahtuu joka kerta kun vuokraat elokuvan striimaamista varten.
5. Testin päätyttyä XO kertoo että yhteytesi (jälleen kerran ja edelleenkin) on kykenevä striimaamaan HD-elokuvan. Tämä ruutu pitää hyväksyä painamalla A:ta.
6. Paina A:ta varmistaaksesi maksun.
7. Paina A:ta aloittaaksesi elokuvan katselun.

Minä olisin tehnyt tuon näin:
1. Etsi elokuva, paina A:ta valitaksesi.
2. Valitse Striimaa HD, paina A:ta.
3. Paina A:ta varmistaaksesi maksun.
4. Elokuva alkaa pyörimään heti maksun tapahduttua.


Mutta muuten homma toimii ihan hyvin. Elokuva alkaa pyörimään heti kun maksu menee läpi, mitään buffering juttuja ei siis ole, eikä ainakaan toistaiseksi ole tapahtunut mitään kuvan tai äänen pätkimistä tai mitään muutakaan ongelmaa.

Maksun lähdettyä on 14pv aikaa aloittaa elokuvan katselu, ja sitten 24h aikaa katsoa se. Elokuvan voi katsoa tuon 24h aikana niin monta kertaa kuin haluaa. HD-elokuvat kustantaa yleensä 410msp, jotkut taisi olla 350msp, tai jotain. SD-laatuiset on reilu puolet HD:n hinnasta, 240msp tai jotain sen suuntaista. Jos pisteet ostaa Game Points Now:sta, yksi HD elokuva kustantaa noin 3,70€ (410msp).
tallennettu
Vs: Xbox 360 « Vastaus #296 : 26.10.2009 15:02 »
Partajeesus Jäsen Viestejä: 1 167 Basaaripisteet: 0 Profiili kai nuo leffat voi ihan imuttaakin sinne kovolle vai onko muka pakko streamata?
tallennettu
Vs: Xbox 360 « Vastaus #297 : 26.10.2009 15:53 »
teidon Jäsen Viestejä: 875 Basaaripisteet: 0 Profiili Pystyy myös lataamaan. Ja latauksessa olevaa elokuvaa voi alkaa katsomaan jo ennen kuin se on kokonaan latautunut.
tallennettu
Vs: Xbox 360 « Vastaus #298 : 26.10.2009 17:56 »
sleepy o----o Jäsen Viestejä: 828 Basaaripisteet: 6 Profiili 410 pojoa per elokuva tuntuu aika suolaiselta verrattuna 9 dollaria per kuukausi-meininkiin mitä Netflix tarjoaa, mutta onpahan Zunekin nyt edes jotain. . .

Ei tuosta 1 vs 100:n tulosta Eurooppaan ole tainnut olla minkäänlaista puhetta? Näytti ainakin Giant Bombin Quick Lookin perusteella aika hassulta peliltä, varsinkin jos tuosta saa kaikenlisäksi jonkinlaisia palkintojakin.

ja heti edittiä perään: 1 vs 100 on näköjään jo saanutkin betat UK:ssa, Ranskassa ja Saksassa tuossa kesän aikana. No, ei tuon tulosta Suomeen ole puhuttu mitään?
under the rocks and stones,
there is water underground
tallennettu
Vs: Xbox 360 « Vastaus #299 : 26.10.2009 18:39 »
teidon Jäsen Viestejä: 875 Basaaripisteet: 0 Profiili
410 pojoa per elokuva tuntuu aika suolaiselta verrattuna 9 dollaria per kuukausi-meininkiin mitä Netflix tarjoaa, mutta onpahan Zunekin nyt edes jotain. . .
Joku tuollainen kiinteähintainen paketti olisi kyllä hyvä. Tai edes joku alennus tai tarjous systeemi tyyliin vuokraa 3 elokuvaa kuukaudessa ja saat neljännen ilmaseks.

Mutta joo, ei tuo Zune tietenkään täydellinen ole, mutta veikkaisin että se on kuitenkin paras Suomessa tällä hetkellä saatavilla oleva digitaalinen elokuvien vuokrauspalvelu. Ja tietty jos noita Zunen hintoja alkaa vertaamaan muihin Suomalaisiin palveluihin jotka tuovat elokuvia töllöösi, eli lähinnä maksulliset elokuvakanavat, niin ei tuo Zune silloin niin hirveän kallis ole. Esim. Canal+:n elokuvapaketti kustantaa 24€/kk, eikä paikallinen kaapelioperaattorini tarjoa Canal+ Film HD:ta näillä nurkilla. Zunessa samaan hintaan, olettaen tuon 3,70€ per elokuva, saa vuokrattua 6,5 HD tasoista elokuvaa kuukaudessa, mistä sitten nousee kysymys: Montako elokuvaa katsot kuukaudessa? Jos katsot alle 7 elokuvaa per kuukausi, on Zune halvempi kuin Canal+ Film (sekä minun kohdalla parempi, eli HD elokuvat).

Mutta joku järkevän hintainen kiinteähintainen paketti olisi hyvä, tai esimerkiksi eri kokoisia paketteja. Eli jotain tyyliin 4 elokuvaa per kuukausi 3:n hinnalla tai 10 elokuvaa 8:n hinnalla ja ylimenevät normaalilla hinnalla, ja niin päin pois. Ja tietenkin lisää sisältöä, mielellään viikoittain. Suurin miinus Zunelle tulee siitä, ettei Euroopassa ole TV-sarjoja saatavilla eikä Microsoftin puheiden mukaan ole ihan heti tulossakaan, koska niiden lisenssisotkut on liian monimutkaisia. Eikä Eurooppalaiset myöskään voi ostaa elokuvia Zunesta, ainoastaan vuokrata.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines