Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Sivuja: 1 ... 49 50 51 52 53 [54] 55 56 57 58 59 ... 141
Tulostusversio
Aihe: Mitä peliä pelasit viimeksi?  (Luettu 1082080 kertaa)
Vs: Mitä peliä pelasit viimeksi? « Vastaus #1590 : 01.04.2011 14:23 »
Noppa yarr Jäsen Viestejä: 270 Basaaripisteet: 0 Profiili Eilen tuli pelattua PS3:lla Assassins's Creed ykkönen läpi. Ei ollut oikeastaan niin huono kuin mitä olisin odottanut. Kaupungilla tehtävien tekeminen on ihan hauskaa ja taistelumekaniikka toimii suurimman osan ajasta, joukkomätöissä se on ihan hirveä.
Kaupungilla hyppimisessä on varjopuolensakin, kun niitä helvetin vartijoita on joka kulmassa. Vähän aikaa kun on lähistöllä lähtee pari tusinaa vartijaa perään ja täytyy mennä piiloon. Ja juuri kun on pääsemässä piiloon siihen boxiin menee mittari taas punaiseksi >:C Onhan se kaupungilla meno muuten ihan kätevää, painetaan paria napia ja eteenpäin ja Altair hyppelee automaattisesti. Usein kyllä Altair lentää sinne suuntaan minne jäbän ei haluaisi menevän, joka vartijoista paetessa on peestä.

Tarina ei kyllä kiinnostanut pätkänkään vertaa, koko toi animushomma Desmondeineen on jotain niin vieraannuttavaa kun mennään pois keskiajalta. Plööh. Subtitlesien puuttumisella oli myös vaikutuksensa asiaan.

Ihan jees peli, mutta en koskaan olisi maksanut siitä täyttä hintaa, onneksi löyty kympillä.
tallennettu
Vs: Mitä peliä pelasit viimeksi? « Vastaus #1591 : 03.04.2011 13:10 »
migge Jäsen Viestejä: 3 172 Basaaripisteet: 0 Profiili Shift2: Unleashed ollut nyt pelattavana. Ensimmäiset tunnit on menneet pelkään säätämiseen, että tästä saisi edes etäisesti pelattavan pelin. Suurin ahaa -elämys tuli kun älysin kytkeä kypäräkameran pois päältä. Paperilla ehkä kuulostaa coolilta ja ultra realistiselta, mutta käytännössä tuo vain aiheuttaa sen ettei aina tiedä kääntyykö auto vai kuskin pää -> raivostuttavia ali- ja yliohjaustilanteita. Tähän kun vielä yhdistää erikoiset fysiikat, joiden mukaan urheiluauton ajaminen suoraan on vaikeampaa kuin 150km/h lasissa mutkaan tulo, puhutaan valitettavasti korkeintaan keskitason ajopelistä.

Xboxilla forcefeedbackit on tunnotonta paskaa. Automaattisesti tulee verrattua F3:een, jossa suurin piirtein tunnet asfaltin pinnan käsissä. Peli on myös helvetin buginen. Silloin tällöin jää hudi kokonaan lataamatta, pariin kertaan on forcet kadonneet ratista ja välillä koko peli on jumahtanut kisan jälkeiseen tuloslistaan. Valikot ovat hitaat ja sekavat. Grafiikka pääosin heikkoa ja ääniä ei pääse säätämään tarpeeksi monipuolisesti (muiden autojen äänet kuuluvat liian kovalla).

Että sellainen peli. Yksinpelieventit ovat kuitenkin tässä mukavan vaihtelevia ja haastavia, joten kaippa tätä vielä pelailee.
www.playfire.com/migge
tallennettu
Vs: Mitä peliä pelasit viimeksi? « Vastaus #1592 : 03.04.2011 13:15 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Itse en tukisi näitä 1-2 vuodessa väännettyjä "AAA" pökäleitä. Samaan kategoriaan menee joku Dragon Age 2.
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Vs: Mitä peliä pelasit viimeksi? « Vastaus #1593 : 03.04.2011 13:40 »
echoes WELCOME TO SPECIAL ROUND Jäsen Viestejä: 1 300 Basaaripisteet: 7 Profiili
Itse en tukisi näitä 1-2 vuodessa väännettyjä "AAA" pökäleitä. Samaan kategoriaan menee joku Dragon Age 2.

Itsekään en todellakaan jaksa tsekata enää näitä tusinajulkaisuja. Pelit ovat kyllä aina perushyviä ja varmoja, jotta arvosteluissa yltettäisiin sinne 8-9 asteikolle, mutta ovat loppupeleissä todella geneerisiä ja yllätyksettömiä. Mielestäni pelialaa vaivaa hieman tämänlainen tasapaksuisuus, kun yritetään tehdä sitä profittia maksimimäärä, mielikuvituksellisuus vähenee.

Onneksi on kuitenkin vielä Deadly Premonitionin kaltaisia teoksia, joka on kuin suora vastalause pelien nykytilalle.
tallennettu
Re: Mitä peliä pelasit viimeksi? « Vastaus #1594 : 04.04.2011 11:55 »
Sharkie Valikoiva pelaaja. Moderaattori * Viestejä: 3 172 Basaaripisteet: 5 Profiili Pelattiin eilen tyttöystävän kanssa Dr. Marioa NESillä(parhautta, btw). Kilpailu oli aika tiukkaa, ja trashtalk lähti vähän lapasesta. Kun olin johdonhuumassani mölissyt pitkän pätkän raiskauksesta ja tiedustellut, tuntuuko neidin rectum jo hellältä, tuli vastauksena aika pitkä katse. Menikö yli?  :lol:

Miitit vissiin pilanneet miehen. Onneksi kumppani on huumorintajuinen.


Muissa uutisissa, aloittelin myös Okamidenia eilen. Lähtee hitaasti käyntiin, ja ohjaus ilman analogitattia vähän epäilyttää, mutta katsellaan nyt. On ainakin kiva olla taas Nipponin vehreillä laitumilla, ja tekis ihan pirusti mieli ottaa alkuperäinen uusintakäsittelyyn.
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
Vs: Mitä peliä pelasit viimeksi? « Vastaus #1595 : 05.04.2011 23:57 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Shift 2 on viihdyttävää kamaa, ei siitä mihinkään pääse. Ei se ole mikään GT5:n tapainen ikuisuusprojekti, mutta se saa ihan eri tavalla ajan lentämään. Kysymys tosin kuuluu, palaako sen ääreen enää silloin, kun uramoodin läpäisyaste alkaa kolkutella sataa prosenttia?

Headcam oli tärinöineen ensin pienoinen shokki, mutta parin tunnin jälkeen siitä tuli sellainen asia, mistä en enää voisi luopua. Se luo peliin omanlaisensa ilmapiirin ja tekee pelaajasta kuskin. HUD vain hiivattiin ja äänet isolle.

 GT5:ssä on laadukkaammat fysiikat ja paljon hienostuneemmat force feedbackit, ilman mitään epäilystä. Silti olen saanut Shift 2:sta jo nyt enemmän puhdasta viihdettä irti kuin mitä GT5:stä koskaan. Huonona puolena ainakin G27:n oletussäädöt olivat kammottavat ja auto seilasi niillä sivulta toiselle. Rattisäätöjen hiomisen jälkeen ohjaus on täysin eri maata.

Laitetaan vielä yksi uudella Corvetella huristeltu kierros aikahaasteessa:  http://www.youtube.com/watch?v=Bv8wRVB4ikY



« Viimeksi muokattu: 06.04.2011 00:02 kirjoittanut Ephram »
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: Mitä peliä pelasit viimeksi? « Vastaus #1596 : 06.04.2011 06:26 »
Justece Jäsen Viestejä: 258 Basaaripisteet: 0 Profiili Melkein kuukaudessa tullut vedettyä useita pelejä läpi (ensimmäistä kertaa kaikki paitsi Crysis1). Tässä lista ja lyhyt arviointi:

Bioshock 2 = Lähes yhtä hyvä kuin edeltäjänsä.
Dragon Age: Origins = Täydellisyyttä hipova moderni pc roolipeli.
Mass Effect = Mahtava avaruusooppera loistavalla lopulla.
Mass Effect 2 = Vaikkakin pelimekaniikat ovat hieman simppelimpää kamaa kuin ensimmäisessä niin on tämä silti yksi parhaista roolipeleistä mitä olen ikinä pelannut.
Singularity = Keskiverto räiskintäpeli.
Crysis 2 = Lue arviointi Crysis2 topicista.
God of War 2 (HD versio) = Tuskin edes tarvitsee mainita sitä kuinka hyvä tämä peli on.

Tuossa taisi olla kaikki. Työn alla on muun muassa God of War 3, Bulletstorm, Batman Arkham Asylum ja Dragon Age II (en tiedä koska tulen läpi vetämään koska näin tuoreeltaan Originsin läpi vetäneenä voin sanoa että tätä pelatessa on erittäin pettynyt olo).

Ehdin vielä Red Dead Redemptioniä pelata parisen tuntia, mutta vaihdoin sen pois koska peli vaikutti aika tylsältä. Jotkut ovat sanoneet, että EI tämä ole GTA IV:n western versio. Kyllähän se kuitenkin on. GTA IV:sta pitäneenä pitää sanoa, että RDR:ssä on paljon huonompi tarina ja tylsemmät tehtävät.

Multiplayerinä on pelattu MW2:sta ja hieman L4D. Black Opsin vedin yksinpelinä läpi, mutta moninpelin osalta jatkoin MW2:sen vääntämistä sen sijaan. On se vaan niin paljon hauskempi kuin CoD:BO.

edit: Miten pystyinkään unohtamaan Golden Sun: Dark Dawnin? Itse pidin kahta aiempaa Golden Sunia nuoruuteni helminä jotka olen useampaan otteeseen läpi vetänyt. Ehkä se johtuu iästäni, mutta en ole vielä jäänyt Dark Dawniin koukkuun samalla tavalla. Itse asiassa nythän sen voisi uudelleen aloittaa. :)


« Viimeksi muokattu: 06.04.2011 06:36 kirjoittanut Justece »
I'm the best fuck the rest.
tallennettu
Vs: Mitä peliä pelasit viimeksi? « Vastaus #1597 : 06.04.2011 13:11 »
Vin Jäsen Viestejä: 1 340 Basaaripisteet: 1 Profiili
God of War 2 (HD versio) = Tuskin edes tarvitsee mainita sitä kuinka hyvä tämä peli on.

Lähti muuten justiinsa God of War collection tilaukseen.

Viimeaikoina on tullut jauhettua tehokkaasti Chinatown Warsia. Koukuttaa mallikkaasti ja on muutenkin mitä mainioin peli. Itse tehtäviä on tullut tehtyä vähän laiskasti, lähinnä kaupungin ihmettelyssä ja huumekaupan parissa ovat pelitunnit kuluneet. Oliskohan läpäisyprosentti jotain 30% luokkaa.

Loistopeli ja Chinatown Wars 2 olisi aika jees.
Pelaajalauta-->Formulalauta-->Pakkotoistolauta-->Uhkapelilauta-->Turvapaikkalauta-->Hautalauta--> Deadzonelauta-->???
tallennettu
Vs: Mitä peliä pelasit viimeksi? « Vastaus #1598 : 07.04.2011 14:41 »
Minna Jäsen Viestejä: 567 Basaaripisteet: 0 Profiili
Ehdin vielä Red Dead Redemptioniä pelata parisen tuntia, mutta vaihdoin sen pois koska peli vaikutti aika tylsältä. Jotkut ovat sanoneet, että EI tämä ole GTA IV:n western versio. Kyllähän se kuitenkin on. GTA IV:sta pitäneenä pitää sanoa, että RDR:ssä on paljon huonompi tarina ja tylsemmät tehtävät.

RDR:n yksi ärsyttävimmistä puolista on ne helkatin pitkät ratsastusmatkat. Tuntuu, ettei se matka lopu ikinä. No okei, pääseehän niiden vankkureidenkin kyydissä, mutta jos iskee piheys, niin ei aina viitsi maksaa sitä summaa. No, tosin sittenhän se on vain oma ongelmani.. Mutta GTA:n pitkät välimatkat autolla tuntui menevän kuitenkin jotenkin kepeämmin, vaikka ärsyttihän nekin. Mutta kyllä se RDR uppoaa minuun silti.
030906 | 190308
tallennettu
Vs: Mitä peliä pelasit viimeksi? « Vastaus #1599 : 07.04.2011 15:00 »
Justece Jäsen Viestejä: 258 Basaaripisteet: 0 Profiili
Ehdin vielä Red Dead Redemptioniä pelata parisen tuntia, mutta vaihdoin sen pois koska peli vaikutti aika tylsältä. Jotkut ovat sanoneet, että EI tämä ole GTA IV:n western versio. Kyllähän se kuitenkin on. GTA IV:sta pitäneenä pitää sanoa, että RDR:ssä on paljon huonompi tarina ja tylsemmät tehtävät.

RDR:n yksi ärsyttävimmistä puolista on ne helkatin pitkät ratsastusmatkat. Tuntuu, ettei se matka lopu ikinä. No okei, pääseehän niiden vankkureidenkin kyydissä, mutta jos iskee piheys, niin ei aina viitsi maksaa sitä summaa. No, tosin sittenhän se on vain oma ongelmani.. Mutta GTA:n pitkät välimatkat autolla tuntui menevän kuitenkin jotenkin kepeämmin, vaikka ärsyttihän nekin. Mutta kyllä se RDR uppoaa minuun silti.
GTA IV oli sentään kiinnostavat hahmot. RDR:ssä ne tehtävän antajat puhuvat 100 tuntia paskaa ja suurin osa niistä on todella ärsyttäviä.
I'm the best fuck the rest.
tallennettu
Vs: Mitä peliä pelasit viimeksi? « Vastaus #1600 : 07.04.2011 15:05 »
Ilkimys Run Jäsen Viestejä: 545 Basaaripisteet: 0 Profiili
GTA IV oli sentään kiinnostavat hahmot. RDR:ssä ne tehtävän antajat puhuvat 100 tuntia paskaa ja suurin osa niistä on todella ärsyttäviä.
Niin sinun mielestä. Itse nautin pelistä 100% ja kiinnyin jokaikiseen hahmoon. Tyttöystävkin kyseli vieressä kokoajan on Bonnie enään kuvioissa  :lol: Länkkäripelejä saisi tulla lisää.. Tämä oli jotain niin loistavaa.
tallennettu
Re: Mitä peliä pelasit viimeksi? « Vastaus #1601 : 07.04.2011 15:09 »
despo Jäsen Viestejä: 5 303 Basaaripisteet: 9 Profiili
GTA IV oli sentään kiinnostavat hahmot. RDR:ssä ne tehtävän antajat puhuvat 100 tuntia paskaa ja suurin osa niistä on todella ärsyttäviä.
Niin sinun mielestä. Itse nautin pelistä 100% ja kiinnyin jokaikiseen hahmoon. Tyttöystävkin kyseli vieressä kokoajan on Bonnie enään kuvioissa  :lol: Länkkäripelejä saisi tulla lisää.. Tämä oli jotain niin loistavaa.

Komppaan. RDR oli aivan helvetisti parempi peli, kuin GTA4. Hahmot olivat hauskoja ja muistettavia, toisin kuin GTA4:ssa. Itse olen ison osan GTA4:n hahmoista jo unohtanut, vaikka esim. Vice Cityn ym. hahmokaarti on vielä ihan hyvin muistissa.

RDR:ssä piti paikoin ratsastaa toki aika paljon, mutta pikasiirtyminenkin on keksitty, jos se ärsyttää. Ratsastaminen oli sitä paitsi omasta mielestäni varsin hauskaa, kun sitäkin pääsee niin harvoin peleissä kokemaan.

RDR >>>>>>>>>>>>>> GTA4
tallennettu
Vs: Mitä peliä pelasit viimeksi? « Vastaus #1602 : 07.04.2011 15:12 »
Minna Jäsen Viestejä: 567 Basaaripisteet: 0 Profiili
GTA IV oli sentään kiinnostavat hahmot. RDR:ssä ne tehtävän antajat puhuvat 100 tuntia paskaa ja suurin osa niistä on todella ärsyttäviä.

Minä kyllä RDR:n hahmoista tykkäsin. Esim. Nigel West Dickens kaikessa hassuudessaan ja ärsyttävyydessäänkin oli toisaalta ihan vekkuli heppu. Tosin minulle on osa hahmoista vielä kokonaan "tapaamatta" kun peli on vielä vaiheessa. Mutta ainakin tähän mennessä uusia hahmojakin on tullut kivaan tahtiin mukaan.

Kyllä minäkin ratsastamisesta pidin, ei siinä mitään, mutta ne pitkät matkat vain välin ärsyttivät. Mutta sehän on vain oma ongelma, kun ei käytä siihen helpotuskeinoja :)
030906 | 190308
tallennettu
Vs: Mitä peliä pelasit viimeksi? « Vastaus #1603 : 07.04.2011 15:22 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili RDR'n hahmot olivat rupuisia klisee-kasoja. Enemmän pelissä silti ärsytti se miten vähäistä hahmojen läsnäolo oli välidemojen ulkopuolella. Jossain sivutehtävässä piti etsiä traaginen kannibaali ja kun sen viimein löysi, ei peli palkitse pelaaja millään tavalla. Itse niputin miehen pakettiin ja roudasin sheriffin toimistoon. Jonkinlainen pieni dialogin pätkä tai reaktio NPC hahmoilta olisi ollut poikaa. Immersio toimivasta maailmasta kuoli kyllä heti. Minne helkattiin Bonnie hävisi juuri kliimaksin jälkeen? Missä se mummo on jonka kadonnutta miestä käytiin etsimässä...

Pieniä asioita, mutta sitäkin tärkeämpiä tällaisessa pelissä.

John Marston on myös tylsin pelihahmo mihin olen aikoihin törmännyt. "Yes maaam, whatever you say maam, I guess so maam, I don't know maam, Might be maam, Can't comment on that maam".
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Re: Mitä peliä pelasit viimeksi? « Vastaus #1604 : 07.04.2011 15:30 »
despo Jäsen Viestejä: 5 303 Basaaripisteet: 9 Profiili
RDR'n hahmot olivat rupuisia klisee-kasoja. Enemmän pelissä silti ärsytti se miten vähäistä hahmojen läsnäolo oli välidemojen ulkopuolella. Jossain sivutehtävässä piti etsiä traaginen kannibaali ja kun sen viimein löysi, ei peli palkitse pelaaja millään tavalla. Itse niputin miehen pakettiin ja roudasin sheriffin toimistoon. Jonkinlainen pieni dialogin pätkä tai reaktio NPC hahmoilta olisi ollut poikaa. Immersio toimivasta maailmasta kuoli kyllä heti. Minne helkattiin Bonnie hävisi juuri kliimaksin jälkeen? Missä se mummo on jonka kadonnutta miestä käytiin etsimässä...

Pieniä asioita, mutta sitäkin tärkeämpiä tällaisessa pelissä.

John Marston on myös tylsin pelihahmo mihin olen aikoihin törmännyt. "Yes maaam, whatever you say maam, I guess so maam, I don't know maam, Might be maam, Can't comment on that maam".

Itseä rassasi myös se, että hahmoja ei käytetty niin paljon kuin olisi voinut. Esim. ihan pelin alkupuolella olleita hahmoja ei sitten juurikaan näkynyt pelin loppupuolella.

Ja John Marston on huomattavasti kiinnostavampi hahmo, kuin esim. Nico Bellic..
tallennettu
Vs: Re: Mitä peliä pelasit viimeksi? « Vastaus #1605 : 07.04.2011 18:01 »
Kabanossi Moderaattori * Viestejä: 2 518 Basaaripisteet: 6 Profiili WWW
Itse olen ison osan GTA4:n hahmoista jo unohtanut, vaikka esim. Vice Cityn ym. hahmokaarti on vielä ihan hyvin muistissa.

Lisäosista etenkin Ballad of Gay Tony on ihan helvetin hyvä. Hahmot ovat hauskoja ja tehtävät todella vaihtelevia. GTA:ta parhaimmillaan.

Yusuf Amir <3
IGDB.com | Internet Game Database
tallennettu
Vs: Mitä peliä pelasit viimeksi? « Vastaus #1606 : 07.04.2011 18:11 »
Minna Jäsen Viestejä: 567 Basaaripisteet: 0 Profiili Yusuf pelasti myös paljon lopussa, joten pakko kompata.
030906 | 190308
tallennettu
Re: Mitä peliä pelasit viimeksi? « Vastaus #1607 : 07.04.2011 18:13 »
despo Jäsen Viestejä: 5 303 Basaaripisteet: 9 Profiili
Itse olen ison osan GTA4:n hahmoista jo unohtanut, vaikka esim. Vice Cityn ym. hahmokaarti on vielä ihan hyvin muistissa.

Lisäosista etenkin Ballad of Gay Tony on ihan helvetin hyvä. Hahmot ovat hauskoja ja tehtävät todella vaihtelevia. GTA:ta parhaimmillaan.

Yusuf Amir <3

Ballad of Gay Tony on vielä pelaamatta  :/

On ollut tarkoituksena ostaa se paketti, missä on emopeli ja molemmat lisärit, mutten ole vielä raaskinut kun hintaa on parikymppiä. Pitäisi saada eka myytyä se originaali versiokin..
tallennettu
Vs: Mitä peliä pelasit viimeksi? « Vastaus #1608 : 12.04.2011 04:25 »
Justece Jäsen Viestejä: 258 Basaaripisteet: 0 Profiili
GTA IV oli sentään kiinnostavat hahmot. RDR:ssä ne tehtävän antajat puhuvat 100 tuntia paskaa ja suurin osa niistä on todella ärsyttäviä.
Niin sinun mielestä.
Mielipiteitähän tänne on tultu antamaan eikä nuoleskelemaan ketään. :P

Äsken vedin Fallout 3:sen läpi. 12 tuntia meni pää stoorin vetämiseen. Saa nähdä jaksaako side questeja ja dlc:tä vedellä. Hyvä peli oli kyllä vaikka pääjuoni ei pitkään kestänytkään. En edes omasta mielestäni juossut peliä kauhealla vauhdilla läpi vaan tein joitakin side questeja.

Spoileri (osoita katsoaksesi)
I'm the best fuck the rest.
tallennettu
Re: Mitä peliä pelasit viimeksi? « Vastaus #1609 : 12.04.2011 12:32 »
despo Jäsen Viestejä: 5 303 Basaaripisteet: 9 Profiili Tuossa Fallout 3:ssa se pääjuoni on imo paskin osa koko peliä. Helvetin lyhyt ja vähän mitäänsanomaton. Parhaat palat löytyy niiden sidequestien tekemisestä ja maailman tutkimisesta. Itse olen nyt kaksi kertaa pelannut pelin läpi ja molemmilla kerroilla mennyt about 100h pelkästään emopeliin. Olen tehnyt kaikki sidequestit aina ja pääjuonta kuljettanut hitusen eteenpäin pikkuhiljaa, yleensä jättäen sen viimeiseksi.

DLC:stä sen verran, että jos sulla ne on, niin suosittelen pelaamaan läpi ainakin Point Looktoutin ja Broken Steelin. The Pittiä ja Mothership Zetaan en ole itse pelannut, joten niistä en voi sanoa.

Eli suosittelen tekemään niitä sidequesteja, ne on se paras osa siinä pelissä :)
tallennettu
Vs: Mitä peliä pelasit viimeksi? « Vastaus #1610 : 12.04.2011 13:15 »
Cocki Destoroyah Jäsen Viestejä: 231 Basaaripisteet: 2 Profiili Meikä samaa mieltä despiren kanssa. F3:n pääjuoni oli sitä perus-Bethesdaa eli ei pahemmin kiinnosta. F1&2 ja New Vegas päätarinat huomattavasti parempia.

Sivutehtävät oli paikoin aivan loistavia ja huonoimmillaan tuota päätarina tasoa. Parasta mitä F3 tarjoaa on omasta mielestä Point Lookout, aivan älyttömän hyvä lisäri. Oma suosikki tämän sukupolven lisäreistä ylipäätään. Tuli vaan niin monet hyvät leffat mieleen tunnelman kautta sekä maaston vaihtuminen erämaasta tuntui niin hyvältä. Muut DLC:t oli semmmoista Ok-tasoa.

Mutta viimeksi olen pelaillut Just Cause yköstä boxilla, 4e tuosta maksoin ja hyvä hinta näin tasokkaasta pelistä. Yllätyin täysin kuinka hauskaa tätä pelatessa on ollut. Ei tämä mikään loistava ole mutta jaksaa viihdyttää hyvin näinkin vanhaksi peliksi. Halo Reachin nettipeliä myös vieläkin jaksaa pelata, parin kaverin kanssa chättäys ja pelailu on nettipeluuta parhaimmillaan.
Allekirjoitus näkyy kaikkien lähettämiesi viestien alla. Voit käyttää BBQ kastiketta.
tallennettu
Vs: Re: Mitä peliä pelasit viimeksi? « Vastaus #1611 : 12.04.2011 20:38 »
Justece Jäsen Viestejä: 258 Basaaripisteet: 0 Profiili
Tuossa Fallout 3:ssa se pääjuoni on imo paskin osa koko peliä. Helvetin lyhyt ja vähän mitäänsanomaton. Parhaat palat löytyy niiden sidequestien tekemisestä ja maailman tutkimisesta. Itse olen nyt kaksi kertaa pelannut pelin läpi ja molemmilla kerroilla mennyt about 100h pelkästään emopeliin. Olen tehnyt kaikki sidequestit aina ja pääjuonta kuljettanut hitusen eteenpäin pikkuhiljaa, yleensä jättäen sen viimeiseksi.

DLC:stä sen verran, että jos sulla ne on, niin suosittelen pelaamaan läpi ainakin Point Looktoutin ja Broken Steelin. The Pittiä ja Mothership Zetaan en ole itse pelannut, joten niistä en voi sanoa.

Eli suosittelen tekemään niitä sidequesteja, ne on se paras osa siinä pelissä :)
GOTY version ostin eli kaikki DLC:t löytyy. Täytyypä aiemmasta savesta vetää noi side questit. Vähän harmitti kun en käynyt joissakin mestoissa ollenkaan mitä arvostelu videossa tuli nähtyä. Oli se stoori aika peruskamaa. Esimerkiksi Dragon Age Originsissa niiden päätösten tekeminen oli paljon vaikeampaa kuin Fallout 3:ssa. Muutenkin Originsin tarina oli paljon parempi kuin F3. Itse pidän tarinoista jotka menevät sinne eeppiselle skaalalle ja varsinkin silloin nautin pelistä joka päättyy erinomaisesti. Jos joku peli päättyy paskasti kuten esimerkiksi Crysis 2 niin se vaikuttaa välillä todella paljon siihen mikä lopullinen tuomioni pelistä on.

ps. http://epicgames.com/community/2011/04/fan-freebies-get-the-bulletstorm-soundtrack/ :O:O:O


« Viimeksi muokattu: 13.04.2011 22:03 kirjoittanut Justece »
I'm the best fuck the rest.
tallennettu
Vs: Mitä peliä pelasit viimeksi? « Vastaus #1612 : 20.04.2011 17:17 »
Tuulisti "Nurse Joyta vähän väsyttää" Jäsen Viestejä: 869 Basaaripisteet: 0 Profiili Nyt on sitten todella eeppistä menoa: Patapon 3.

Kakkoseen verrattuna jotkut jutut ikävästi muutettu, mutta ainahan jotain uutta pitää tehdä.
Pelaajalaudan Smurfette principle.
tallennettu
Vs: Mitä peliä pelasit viimeksi? « Vastaus #1613 : 21.04.2011 21:06 »
teidon Jäsen Viestejä: 875 Basaaripisteet: 0 Profiili Portal 2 läpi, sekä yksin- että moninpeli. Tässä spoilerivapaata höpinää.

Kyllähän se aika pitkälti täytti odotukset - ja jopa ylittikin -, vaikka vähän arveluttikin, että miten Portalin kaltaisesta "pikkupelistä" saadaan tehtyä kokopitkäpeli. No, lisää puzzleominaisuuksia vanhojen tuttujen Weighted Storage Cubejen ja turrettien sun muiden lisäksi, muutama hahmo lisää, tarinaa ja juonenkäänteitä ja tietenkin aimo annos huumoria ja hyvähän siitä siis tuli. Ääninäyttely ja musiikki on hyvää, hahmoissa on enemmän luonnetta kuin 99% muiden pelien hahmoista - vaikka ovatkin robotteja -, huumori toimii ja tarinaakin oli riittävästi ja riittävän kiinnostavaa.

Ainoat valittamisen aiheet oikeastaan on, että usein testikammioiden ulkopuolella seikkailtaessa joko juostaan putkessa tai sitten alue on niin suuri, että sen ainoan seinänpalan, johon portalin voi ampua, etsiminen on kuin neulan etsiminen heinäsuovasta. Noissa kohtauksissa pulmat myös pakkaa olemaan turhan helppoja. Tyyliin, laita portaali tohon ja toinen tuonne ja kävele läpi. Suurin pulma on löytää paikka sille toiselle portaalille. Ja olisihan se yksinpeli voinut olla vähän vaikeampi, mutta kai se on sitä tätäpäivää se.


Moninpeli oikeastaan meni ja varasti koko shown. Oli yllättävän hauskaa toisen ihmisen kanssa pähkäillä pulmia ja kämmäillä portaalien sun muiden kanssa. Onnistumisen ilo oli selkeästi suurempaa kuin yksinpelissä. Onneksi mukana oli gesturet. *highfive* Vaikeuttakin löytyi moninpelistä hiukan enemmän kuin yksinpelistä.

Moninpelin ainut huonopuoli oikeastaan on se, että se on aika pitkälti once-in-a-lifetime juttu. Voihan niitä kenttiä tietty uudestaan vetää, mutta eipä se toisella kerralla ole läheskään niin hauskaa kun tietää ratkaisun. Kannattaa muuten pyrkiä siihen, että molemmat pelaajat on ensimmäistä kertaa ratkaisemassa kutakin kenttää. Ei se läpijuoksuna ole hauskaa.


Mutta niin, varsin hyvin onnistunut jatko-osa siis. Suosittelen, ja älkää missatko moninpeliä. Toivottavasti ainakin moninpeliin tulisi lisää kenttiä, virallisia tai käyttäjien tekemiä.
tallennettu
Vs: Mitä peliä pelasit viimeksi? « Vastaus #1614 : 23.04.2011 04:08 »
Justece Jäsen Viestejä: 258 Basaaripisteet: 0 Profiili Halon vedin läpi PC:llä. Ihan ensimmäistä kertaa. Seuraavaksi 2:nen. Jostain täytys saada 360 hommattua niin voi vetää 3:sen, Reachin ja ODST:n.
I'm the best fuck the rest.
tallennettu
Vs: Mitä peliä pelasit viimeksi? « Vastaus #1615 : 23.04.2011 06:30 »
Noppa yarr Jäsen Viestejä: 270 Basaaripisteet: 0 Profiili
Halon vedin läpi PC:llä. Ihan ensimmäistä kertaa. Seuraavaksi 2:nen. Jostain täytys saada 360 hommattua niin voi vetää 3:sen, Reachin ja ODST:n.
Voit jättää ainakin 3:n ja ODST:n väliin, ne oli aikamoista tuubaa.
tallennettu
Vs: Mitä peliä pelasit viimeksi? « Vastaus #1616 : 23.04.2011 06:53 »
Justece Jäsen Viestejä: 258 Basaaripisteet: 0 Profiili Pelaan ihan tarinankin takia joten kyllä mä ne kaikki vedän.
I'm the best fuck the rest.
tallennettu
Vs: Mitä peliä pelasit viimeksi? « Vastaus #1617 : 24.04.2011 14:55 »
Noppa yarr Jäsen Viestejä: 270 Basaaripisteet: 0 Profiili Halo 3:ssa kannattaa laskea odotuksia, sen tapahtumat on aika tasapaksua kamaa verrattuna edellisiin osiin.
tallennettu
Vs: Mitä peliä pelasit viimeksi? « Vastaus #1618 : 26.04.2011 11:32 »
Noppa yarr Jäsen Viestejä: 270 Basaaripisteet: 0 Profiili Red Faction Guerrilla tuli vedettyä läpi, ihan hauskaa aivot narikkaan menoa. Alussa tein sen virheen, että pelasin hardilla ja mediumilla, jolloin viholliset ovat ärsyttävän hankalia tappaa ja nämä tappavat ärsyttävän nopeasti. Easylla on sitten hauskaa, kun voi puolikuolemattomana hakata vasaralla jengiltä paskat pihalle. Mikään ei ole tyydyttävämpää kuin vetää lekalla suoraan päin näköä.
Rasittavinta on liian pitkät välimatkat tehtävissä pisteestä A pisteeseen B, jonne kestää ajaa monta minuuttia. Myös se, kun peli perustuu kokonaan rakennusten ja muun räjäyttämiseen, käy pitkäksi. Toki se on hauskaa, mutta kun pelistä ei löydy mitään muuta sisältöä. RFG kyllä toimii lyhyissä erissä erittäin mainiosti, kun haluaa vain laittaa kaiken paskaksi.

Eniten jäi harmittamaan se, että maastolle ei pystynyt tekemään mitään, niin kuin RF1 ja 2:ssa, moninpelissä oli hauskaa tehdä omia tunneleita pitkin kenttää. Guerrillassa moninpeli tuntuu vain siltä pakolliselta "ihan ok" nettipeliltä. Ainakin saa parit trophyt.
tallennettu
Re: Mitä peliä pelasit viimeksi? « Vastaus #1619 : 29.04.2011 17:25 »
despo Jäsen Viestejä: 5 303 Basaaripisteet: 9 Profiili Tomb Raider Legendiä PS3:lla tuli pelattua sen verran, että Platinum-trophy napsahti. Päätin tuossa päivällä, että vedän nopeasti kaikki kentät speed runilla niin ei jää kummittelemaan "kesken" jäänyt suoritus, koska siitä tulevat trophyt olivat ainoat puuttuvat.

Tuo on nyt kyllä tullut pelattua aikoinaan Xboxilla/PC:llä ja nyt PS3:lla sen verran monta kertaa läpi, ettei varmaan tarvi muutamaan vuoteen koskea. Seuraavaksi sitten jotain muuta, ehkä Demon's Souls, Sly 2 tai Fallout: New Vegas  :)
tallennettu
Sivuja: 1 ... 49 50 51 52 53 [54] 55 56 57 58 59 ... 141
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines