sleepy
o----o
Jäsen
Viestejä: 828
Basaaripisteet: 6
Jahas, Eurogamer raportoi, että Free Radical on sulkenut ovensa. Sinne jäi Timesplitters 4, josta oli tehty ties mitä kyselyjä studion sivuille sekä logoja ja konseptitaidettakin oli taidettu näyttää.
Harmi, Timesplitterit, vaikkeivat varsinaisesti loistavia olleetkaan, olivat ihan kivaa pelattavaa moninpelinä.
Hurjan paljon iloisempana uutisena Outrun tulee PSN Storeen ja Live Arcadeen!! Jee!
under the rocks and stones
,there is water underground
tallennettu
Fyysinen Preesens
Pakko toistaa
Jäsen
Viestejä: 1 838
Basaaripisteet: 1
Jahas,
Eurogamer raportoi, että Free Radical on sulkenut ovensa. Sinne jäi Timesplitters 4, josta oli tehty ties mitä kyselyjä studion sivuille sekä logoja ja konseptitaidettakin oli taidettu näyttää.
Harmi, Timesplitterit, vaikkeivat varsinaisesti loistavia olleetkaan, olivat ihan kivaa pelattavaa moninpelinä.
Nyt saa nauraa!
My name is Dexter. Unlike many of you believe, I’m not a serial killer. I’m not very much afraid of blood either.
-----
Fyysinen Preesens moderaattoriX.
tallennettu
Lanttu
Jäsen
Viestejä: 977
Basaaripisteet: 1
Jaha, Steamistakaan ei sitten tarvitse ostaa yhtään mitään enää. Hinnat näytetään vastedes euroina, mutta näiden valuuttakurssi on 1:1 eli 20 dollarin peli myydään Euroopassa 20 euron pelinä.
Hienoa.
Ja päälle tulee yhä ALVit? Left 4 Deadkin maksaisi lähemmäs 60 euroa. Ei hyvää päivää taas kerran...
\"Vittu mää en tiedä mikä hedelmä on!\"
tallennettu
Gba
Jäsen
Viestejä: 2 918
Basaaripisteet: 0
Harmi, Timesplitterit, vaikkeivat varsinaisesti loistavia olleetkaan, olivat ihan kivaa pelattavaa moninpelinä.
Toki nämä ovat mielipiteitä, mutta itse pidin ja pidän TimeSplitters II:sta(gc) yhtenä maailman parhaista FPS-peleistä. Enkä vähiten sen ehkäpä maailman parhaan co-op toteutuksen osalta. En ole mitään peliä pelannut kuutiolla yhtä paljon kuin TS2:sta.
Joka päivä yläasteella kaverin kanssa päivän päätyttyä menimme hiomaan uusia ennätyksiä ja muuttamaan kultamitaleita platiniumeiksi. Co-op story läpäistiin kaikilla vaikeusasteilla ja jokainen juttu avattiin pelistä. Deathmatchia ja lukemattomia muita moninpelin muotoja pelattiin aamusta iltaan. Muistelen vieläkin Storymoden ensimmäistä talvikenttää ja niitä nerokaita oivalluksia mitä siinä kentässä koki.
Vaikeustason noustessa piti tehtäviin ottaa aina uusi lähestymistapa tai ainakin tehtävän suorittaminen usealla tavalla oli mahdollista. Varmaankin ainoa peli mitä jaksoi jauhaa checkpointeista aina kuoleman jälkeen uudestaan ja uudestaan.
Ensimmäinen TimeSplitterskin oli tajunnanräjäyttävä kokemus, mutta peli-iloa söi tavallinen pleikkarin ohjain, joka tatittomana on aivan torso maximus. Toki mättö iski siltikin kahteen ala-asteella olevaan naskaliin.
Kolmas ajanjakaja olikin aivan hanurista. Ainakin Xbox-versio. EA oli mennyt pilaamaan timantin. Co-op oli kustu kuminauha teleporttauksiin. Joten kaveri ei voinut enää edetä ilman että toinen lennähti viereen jatkuvasti. Pelimekaniikka oli tehty kersoille. Ei enää tietoakaan siitä tarkkuudesta mitä kakkosessa oli. Muutenkin pelissä haisi EA todella pahasti. Kyllä tätäkin pelasi, mutta tunnit pystyi jakamaan sadalla verrattuna kakkoseen.
Harmi kun freeradical sulki ovensa. Niitä harvoja studioita joilta olisi odottanut vielä HC-pelaajalle kunnon peliä, eikä nykymeiningin mukaisia paina nappia A ja katso video.
You don’t gamble to win. You gamble so you can gamble the next day.
tallennettu
Scarf
Smokin' Sexy Style!!!
Jäsen
Viestejä: 2 582
Basaaripisteet: 4
Harmi, Timesplitterit, vaikkeivat varsinaisesti loistavia olleetkaan, olivat ihan kivaa pelattavaa moninpelinä.
Toki nämä ovat mielipiteitä, mutta itse pidin ja pidän TimeSplitters II:sta(gc) yhtenä maailman parhaista FPS-peleistä. Enkä vähiten sen ehkäpä maailman parhaan co-op toteutuksen osalta. En ole mitään peliä pelannut kuutiolla yhtä paljon kuin TS2:sta.
Totta joka sana. Ykköskenttä hardilla co-oppina on kyllä parhaita pelikokemuksia, mitä muistan. Jokainen askel harjoiteltiin millilleen eikä yhtäkään hutia saanut tulla, tai homma pysähtyi siihen. Harmi, että loppukenttä oli jo niin sadistinen, ettei Neo Tokyoon, ydinvoimalaan tai Notre Dameen asti päästy ikinä. Legendaarisia kenttiä kaikki.
Tähän kun vielä lisätään challenge-tehtävät, satapäinen hahmokaarti ja muut avattavat bonukset sekä se moninpeli, niin puhutaan viime genin parhaimmasta konsoliräiskinnästä Halojen ohella.
The ultimate skill is to take up a position where you are formless. Those who are able to adapt and change in accord with the enemy and achieve victory are called divine.
tallennettu
Scarf
Smokin' Sexy Style!!!
Jäsen
Viestejä: 2 582
Basaaripisteet: 4
ja tuohon tarvitaan ratti koska?
jos osaa ajaa padilla niin sillä hoituu homma ihan samalla tavalla.
ihan sama kuin yksi hyvä ranskalais pelaaja pelasi pgr2:sta d-padilla, ei minulla tulisi ajamisesta sillä tavalla mitään mutta jätkä tuntui hallitsevan.
Kyllä minäkin tiedän henkilöitä, jotka pelaavat tappelupelejä ihan hyvin padilla, mutta ei se tarkoita etteikö tikulla pelaaminen olisi huomattavasti helpompaa. Eikä oikeaa arcadefiilistä saa padilla, oli peli mikä hyvänsä.
The ultimate skill is to take up a position where you are formless. Those who are able to adapt and change in accord with the enemy and achieve victory are called divine.
tallennettu
IPlayer
fagotti
Jäsen
Viestejä: 147
Basaaripisteet: 0
They summon Shiva during the battle shown. She freezes them using Ice magic and then runs them over in her motorcycle form.
Onko tässä nyt minulla vai kehittäjillä mennyt jotain ohi?
It's the end of the world as we know it, and it's only just begun.
tallennettu
Riepu
Oh nice.
Moderaattori
Viestejä: 984
Basaaripisteet: 2
They summon Shiva during the battle shown. She freezes them using Ice magic and then runs them over in her motorcycle form.
Onko tässä nyt minulla vai kehittäjillä mennyt jotain ohi?
Sinulla. Futuristisesta menosta johtuen ovat summonitkin kokeneet suurehkon muutoksen, mikä varmasti saa monet raivoon, mutta ainakin minä jotenkin peräti pidän tästä ratkaisusta. Hauskaa ettei vedetä aina sitä peruslinjaa.
To defy me is a senseless act which goes against your world's wishes...
tallennettu
IPlayer
fagotti
Jäsen
Viestejä: 147
Basaaripisteet: 0
They summon Shiva during the battle shown. She freezes them using Ice magic and then runs them over in her motorcycle form.
Onko tässä nyt minulla vai kehittäjillä mennyt jotain ohi?
Sinulla. Futuristisesta menosta johtuen ovat summonitkin kokeneet suurehkon muutoksen, mikä varmasti saa monet raivoon, mutta ainakin minä jotenkin peräti pidän tästä ratkaisusta. Hauskaa ettei vedetä aina sitä peruslinjaa.
Ok. Vanhemman liiton miestä vähän kummastuttaa tällaiset stailaukset, muttei anneta sen häiritä.
Helvetin enkeli-Ifritiä odotellessa.
It's the end of the world as we know it, and it's only just begun.
tallennettu
Nyt/Kohta meneillään: Borderlands (PS3), Bayonetta (PS3), LocoRoco Midnight Carneval
Menneen talven lumia: Uncharted 2: Among Thieves
Me wants: Ratchet & Clank: A Crack In Time, Muramasa: The Demon Blade
tallennettu
Azu
Aivot sanoi ei mutta sielu oli hiljaa, so I did it
Jäsen
Viestejä: 993
Basaaripisteet: 1
FFXIII:sta ja erityisesti sen taistelusysteemistä paljon lisätietoa.
Yleistä löpinää
-FFXIII:en ei ole suunnitteilla minkäänlaista ladattavaa sisältöä, vaan Kitase & Co haluavat tarjota täyden kokemuksen samassa paketissa ilman lisäsisällön tarvetta. Jos tuntuu, että löytyy tarpeeksi lisää ideoita juuri FFXIII:n maailmaan liittyen, ne saatettaisiin ehkä nähdä omassa erillisessä pelissä, eikä kämäisenä DLC:na.
-alkaa olla jo perustuksiltaan valmis ja projektin loppu alkaa pikkuhiljaa häämöttää, (tarkoittaa varmaankin kevät/kesä 2009 julkaisua Japanissa, ehkä loppuvuotta Pohjois-Amerikassa ja ehkä muuallakin)
-ilmeisesti suunnittelevat jo massiivista mainoskampanjaa, jonka jälkeen "kaikki tietävät FFXIII:n"
Taisteluista
-MP:t ovat poissa, sen sijaan kaikilla liikkeillä, jopa taioilla sun muilla, on jonkin suuruinen yleinen kustannus
-liikkeet siis kuluttavat sitä vanhaa ja tuttua, mutta uusimpaan osaan hieman uudistettua ATB-mittaria
-pelaaja voi ATB-mittarin täyttyessä ja halutessaan tehdä vain yhden liikkeen, mikä kuluttaa vain (isomman tai pienemmän) palasen ATB-mittarista, jolloin seuraava vuoro latautuu nopeammin, koska ATB-mittari ei siis tyhjene täysin
-toisaalta pelaaja voi myös ketjuttaa iskuja yhteen monin eri tavoin ja tyhjentää ATB-mittarin kokonaan, lopputulos on ainakin visuaalisesti erilainen jos tekee vaikkapa "attack-attack-Fire" kombon kuin jos tekee "attack-Fire-attack" iskusarjan (siis animaatiot, joilla hahmot esimerkiksi taikoisivat tuon Firen, vaihtelee riippuen siitä missä vaiheessa komboa sitä käyttää eikä animaatio ole aina se yksi ja sama). Voisi tietysti spekuloida, että liikkeiden järjestykselläkin on jonkin sortin vaikutus (esmes jos jäädyttää viholliset ensin ja sitten lyö, iskut voisivat vahingoittaa vihollisia enemmän tjtn. samantyylistä)
-viholliset voivat pysäyttää iskusarjasi, joten kannattaa miettiä kannattaako edes yrittää 10 liikkeen sarjaa, jos on kymmenien aggressiivisten vihollisten ympäröimä vai tehdäkö vaikkapa vain yksi tuhovoimaisempi taika
-pelin alussa voi ketjuttaa max. 3 liikettä, mutta ketjun maksimipituus kasvaa oletettavasti pelin edetessä. Jossain vaiheessa voi siis ehkä tehdä jotain 10 liikkeen "Attack-Attack-Blizzaga-Firaga-Thundaga-Ultima-Ultima-Ultima-Limit Break" mega-komboja.
-maailmassa seikkailu on samanlaista kuin FFXII:ssa, eli pelaaja näkee viholliset liikuskelemassa ympäristöissään ja hän voi vapaasti valita hyökkääkö vihollisen kimppuun vaiko ei (varmaan osa vihollisista voi myös yrittää hyökätä pelaajan kimppuun ja joskus on myös väijytyksiä). Taistelua ennen näkee kuitenkin vähän tietoa vihollisesta (HP:n määrän etc.)
-oikeassa yläkulmassa on, kuten skanneista saattaa huomata, mittari, jossa näkyy sekä bonus- että chain-lukemat. Kummankaan täyttä merkitystä ei vielä paljastettu, mutta ei olisi vaikea päätellä, että Bonus-mittari vaikuttaa joko siihen, minkälaisia tavaroita ehkä saa taistelun päätyttyä (hieman FFXII:n oman systeemin tapaan) tai ehkä iskusarjojen tehokkuus vain kasvaa mitä pidempi se on (ensimmäinen isku vie 100%, toinen 105%, kolmas 109% jne.). Chain-lukema varmaankin laskeskelee ketjutuksien pituutta. Kait tuokin selvennetään jossain vaiheessa hieman enemmän, että mitä hyötyä noista on.
-tämä jo tiedettiinkin aikaisempien trailereiden perusteella, mutta Lightning voi tosiaan vaihtaa aseensa muotoa taistelun aikana (ehkä se kuluttaa pienen osan ATB:stä?). Eli voi siis valita haluaako lyödä Gunbladen miekka-muodolla vai ampua sen rynkky-muodolla.
E: Niinjoo, ja Hideo Kojima työskentelee ilmeisesti ei vain yhden vaan peräti KAHDEN uuden pelin parissa. Sormet jälleen kerran ristiin, että toinen peleistä olisi Zone of the Enders 3.
« Viimeksi muokattu: 24.12.2008 23:51 kirjoittanut Azu »
Nyt/Kohta meneillään: Borderlands (PS3), Bayonetta (PS3), LocoRoco Midnight Carneval
Menneen talven lumia: Uncharted 2: Among Thieves
Me wants: Ratchet & Clank: A Crack In Time, Muramasa: The Demon Blade
tallennettu
Azu
Aivot sanoi ei mutta sielu oli hiljaa, so I did it
Jäsen
Viestejä: 993
Basaaripisteet: 1
Hmmm... En oikein tiedä mitä ajatella Demon's Souls pelistä. Toisaalta tuo näyttää sinänsä ihan hyvältä (kuin sekoitus Shadow of the Colossusta, Monster Hunteria ja ripaus Oblivionia), toisaalta tuo voi olla melkoinen katastrofikin. Tämä traileri vaikuttaa ainakin ihan tunnelmalliselta:
http://cdn.jp.playstation.com/4m/pv/4m_demons-souls.wmv (oikeeta ja seiv ääs)
Kontrollit vaikuttavat hieman Monster Huntermaiseen tapaan "realistisilta", eli miekan heiluttelu ei ole sitä kaikkein ketterintä puuhaa ja päähahmolla tuntuu olevan jonkin verran sitä massaakin. Toisaalta voi olla ihan toimiva ratkaisu, kuten Monster Hunterissa, toisaalta ihan paska. Joko tää on sellanen 2/10 peli, eli ihan surkea, tai sitten parhaimmillaan ehkä joku 8+/10, jos noita jättimonsuja vastaan taisteleminen on hauskaa eikä kontrollit aiheuta turhautumista.
Nyt/Kohta meneillään: Borderlands (PS3), Bayonetta (PS3), LocoRoco Midnight Carneval
Menneen talven lumia: Uncharted 2: Among Thieves
Me wants: Ratchet & Clank: A Crack In Time, Muramasa: The Demon Blade
tallennettu