Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Kalenteriin linkitetyt tapahtumat
  • Microsoftin pressitilaisuus: 01.06.2009
  • EA:n pressitilaisuus: 01.06.2009
  • Ubisoftin pressitilaisuus: 01.06.2009
  • E3 2009: 01.06.2009 - 04.06.2009
  • Nintendon pressitilaisuus: 02.06.2009
  • Sonyn pressitilaisuus: 02.06.2009
Sivuja: 1 ... 13 14 15 16 17 [18] 19 20
Tulostusversio
Aihe: E3 2009  (Luettu 123307 kertaa)
Vs: E3 2009 « Vastaus #510 : 02.06.2009 22:59 »
Azu Aivot sanoi ei mutta sielu oli hiljaa, so I did it Jäsen Viestejä: 993 Basaaripisteet: 1 Profiili Vaurionmallinnus on ainakin ralliautoissa, saas nähdä miten on Ferrareiden sun muiden laita...
Nyt/Kohta meneillään: Borderlands (PS3), Bayonetta (PS3), LocoRoco Midnight Carneval

Menneen talven lumia: Uncharted 2: Among Thieves

Me wants: Ratchet & Clank: A Crack In Time, Muramasa: The Demon Blade
tallennettu
Re: E3 2009 « Vastaus #511 : 02.06.2009 23:00 »
despo Jäsen Viestejä: 5 303 Basaaripisteet: 9 Profiili Ei ollut Gran Turismo 5:nkaan ollenkaan huonon näköinen. Tämän voisi ostaakin, vaikka en mikään iso autopelien fani olekkaan.

Ja sit GoW3
tallennettu
Vs: E3 2009 « Vastaus #512 : 02.06.2009 23:01 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 704 Basaaripisteet: 2 Profiili

B) konsolin tehot mahdollistaa, että tolla voidaan nätisti vaikuttaa pelimaailmaan fysiikan lakien mukaisesti

Tämä on ainoa oikea plussa. Tietysti sekin on periaatteessa että Sonylla on hiukan erilaiset tavoitteet pelien teossa kuin Nintendolla (tatti FPS-peleistä eroon yeah!!), mutta tämä ei ole mitenkään mahdotonta Wiin peleillekkään, varsinkin kun tilanne tuntuu vihdoin paranevan pikku hiljaa.

Mutta tehot kunnon fysiikkaan + Wand kuulostaa todella mielenkiintoiselta.
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Vs: E3 2009 « Vastaus #513 : 02.06.2009 23:07 »
migge Jäsen Viestejä: 3 172 Basaaripisteet: 0 Profiili
Miksi toi wand on innostava:
A) se on niin tarkka, että sillä voi kirjoittaa
B) konsolin tehot mahdollistaa, että tolla voidaan nätisti vaikuttaa pelimaailmaan fysiikan lakien mukaisesti
C) makeita sovellutuksia tekniikkademossa

Wiin juosiammunnassa vedettiin vain näön vuoksi nunchaa taakse päin. Mutta tolla oikeasti. Helvetti, kun toi oli siisti!
Mistä niin luulet? Kyllä se siltä vaikutti että nunchalla vedetään jousi.
Voi olla tosiaan. Olin kyllä itse kuulevani jotain Z–painikkeen käytöstä.
Wiillä on voinut kirjoittaa jo ennen M+:ssaa. IR sen mahdollistaa, mutta nyt M+:ssahan se olisi mahdollista ilmankin. Noilla tekniikkademoilla ei ollut mitään mitä ei Wiillä voisi tehdä tai ei olisi jo tehty paremmin. Kumma että tuossakin puhutaan "miekkailusta" vaikka oikeasti siinä vain huidotaan paikallaan olevaa nukkea.

Z-painike pidetään luonnollisesti pohjassa, jotta sen voi päästää kun ammutaan......


God of War 3 on mahtava.
www.playfire.com/migge
tallennettu
Vs: E3 2009 « Vastaus #514 : 02.06.2009 23:09 »
tiong tng @ QuakeNet, IRCNet, NetGamers Jäsen Viestejä: 321 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Ihan hyvä pressitilaisuus, pari yllätystä (Agent, LittleBigKart) ja toimiva wiimote-klooni. Oli kuitenkin välillä tylsää katsottavaa eikä yltänyt missään vaiheessa Microsoftin eiliseen tykitykseen.
:: tiong ~ Xbox One, PS4, PS3, Wii, Xbox 360, Xbox, PS2, GC, PC, PSX, DS Lite ::
:: Gamertag: tiong fi ::
:: PSN: tiong_fi ::
:: i5 3570K, 16GB DDR3 1600MHz, HD7950 3GB ::

:: http://twitter.com/tiong_fi
tallennettu
Vs: E3 2009 « Vastaus #515 : 02.06.2009 23:11 »
Riepu Oh nice. Moderaattori * Viestejä: 984 Basaaripisteet: 2 Profiili Hyvät messut kyllä ollut. Ei voi muuta sanoa.

Ja seuraavaksi venataan 50 minsaa Gamespotin liveohjelmaa, jossa ainakin viime vuosina päästiin itse messutiloihin tutustumaan hitusen ja tietenkin messujen pelitarjontaan käydään käsiksi. Sopii hyvin yöpuuhaksi näiden kyylääminen :)
To defy me is a senseless act which goes against your world's wishes...
tallennettu
Re: E3 2009 « Vastaus #516 : 02.06.2009 23:15 »
Sharkie Valikoiva pelaaja. Moderaattori * Viestejä: 3 172 Basaaripisteet: 5 Profiili
Noilla tekniikkademoilla ei ollut mitään mitä ei Wiillä voisi tehdä tai ei olisi jo tehty paremmin. Kumma että tuossakin puhutaan "miekkailusta" vaikka oikeasti siinä vain huidotaan paikallaan olevaa nukkea.

Nimenomaan mistään huitomisestahan tuossa ei ollut kyse. Harkittu tökkiminen osotti aika tyhjentävästi vehkeen ja fysiikkamallinnuksen tarkkuuden. M+:sta mä en itse asiassa ole nähnyt paljoakaan matskua(pitänee nyt perehtyä), joten olen vähän jäävi siitä sanomaan, mutta kyllä Sonyn kapula on teknisesti ihan eri tasolla kuin Mote tähän asti.


Mun kirjoissani Sony vei kyllä nämä messut. Harkittu rakenne, ei liikaa mainosspiikkejä ja myyntilukuja, vaikka niitäkin käytiin, ja monta kiinnostavaa peliä sekä yllätyksiäkin. Microsoftilla oli enemmän sitä peliasiaa, mutta sisältö ei ehkä ihan niin paljon iskenyt omiin kirjoihin. Nintendoa en nähnyt, mutta kuulosti olleen viimeisiä hetkiä lukuunottamatta vähän kehno.
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
Vs: E3 2009 « Vastaus #517 : 02.06.2009 23:18 »
Azu Aivot sanoi ei mutta sielu oli hiljaa, so I did it Jäsen Viestejä: 993 Basaaripisteet: 1 Profiili Tuo PS3:n liikkeentunnistus on ikään kuin MS:n kameratekniikoiden ja Motion+:n yhdistelmä, se kait siinä kiinnostaa.

Vielä vaan haluaisin tietää sen, että miten esim. jossain FP-pelissä liikuttaisiin pidempiä matkoja. Tuolla tekniikalla nyt olisi sinänsä mahdollisuus vaikka väistellä itse jotain miekan iskuja, mutta entäs varsinainen liikkuminen ympäri pelimaailmaa? Ei varmaan jaksais jossain Elder Scrollsin tyylisessä hölkätä montaa kilometriä pelimaailmassa. :p

Lainaus
Ihan hyvä pressitilaisuus, pari yllätystä (Agent, LittleBigKart) ja toimiva wiimote-klooni. Oli kuitenkin välillä tylsää katsottavaa eikä yltänyt Microsoftin missään vaiheessa eiliseen tykitykseen.
Eipä tuossa ollut tylsää kuin alun myyntilukujauhanta ja PSP Go!:n esittely (joka tosin huipentui ihan hienoon MGS-traileriin). Kyllä tuo lopun GT5, GoW3, Last Guardian, LBK, Agent, FFXIV (online, nyyh) yms. tykitys ja liiketunnistusjutut nostivat tämän parhaaksi pressitilaisuudeksi, imo. Microsoft tulee ihan vähän jäljessä (ehkä siksi kun ei Halot kiinnosta, jos niiden sijasta olisi ollut pari muuta kiinnostavaa ei-Halo-peliä, niin olisin innostunut enemmän) ja Nintendo selvästi kolmantena.
Nyt/Kohta meneillään: Borderlands (PS3), Bayonetta (PS3), LocoRoco Midnight Carneval

Menneen talven lumia: Uncharted 2: Among Thieves

Me wants: Ratchet & Clank: A Crack In Time, Muramasa: The Demon Blade
tallennettu
Re: E3 2009 « Vastaus #518 : 02.06.2009 23:18 »
Dr. Scientist Jäsen Viestejä: 700 Basaaripisteet: 3 Profiili Iha ok show Sonylta. God of War III:a odotin vesi kielellä ja siitä näytettiinkin mukavasti gameplayta. FFXIV:n kohdalla meinasin kastella housuni, mutta joku vitun MMO, voi saatana.

Tulin nyt tähän ketjuun katselemaan viestejä ja pakko nauraa miggen fanboyismille, ei vittu tätä lisää  :lol: :lol:
tallennettu
Vs: E3 2009 « Vastaus #519 : 02.06.2009 23:21 »
Partajeesus Jäsen Viestejä: 1 167 Basaaripisteet: 0 Profiili

Siis oikeesti pojat, jos kiinnostutte tosta ni miten ette voi kiinnostua esim Resortista?


minä en vaan voi sille mitään että aina kun näen jotain wii peliä pelattavan niin se näyttää kuin pelattaisiin lagaavalla hiirellä josta on herkkyys vedetty kymmenen pykälää yli maksimin.
ihan kuten tuo resortin demoaminenkin, jätkän kädet ei pahemmin liiku mutta jouskarin tähtäin huiteli ihan missä sattui.

tuo sonyn viritelmä taas näytti tarkalta ja muutenkin vaan helvetisti mielenkiintosemmalta.
tallennettu
Vs: E3 2009 « Vastaus #520 : 02.06.2009 23:22 »
Joel-san Administraattori * Viestejä: 938 Basaaripisteet: 3 Profiili
Wiillä on voinut kirjoittaa jo ennen M+:ssaa. IR sen mahdollistaa, mutta nyt M+:ssahan se olisi mahdollista ilmankin. Noilla tekniikkademoilla ei ollut mitään mitä ei Wiillä voisi tehdä tai ei olisi jo tehty paremmin. Kumma että tuossakin puhutaan "miekkailusta" vaikka oikeasti siinä vain huidotaan paikallaan olevaa nukkea.
Myönnän, että Wii–kokemusta on vähän, mutta en vielä ole koskaan onnistunut pelaamaan sillä niin, ettei ohjain tuntuisi jotenkin epätarkalta. Kursori hukkuu välillä eikä toiminnassa ole sellaista välitöntä fiilistä. Tietysti vaikea sanoa, miltä tuo PS wand käytössä tuntuu, mutta katsomalla näki, että ruudulla heiluteltavat esineet liikkuivat tarkasti ja hyvin pienellä viiveellä. Ei, Wii Sports Resort ei kiinnosta vaikka se tulisi Pleikkarille wandin kera. Sony vain esitteli wandinsa helvetisti paremmin. Sharkie summasi asian hyvin.


« Viimeksi muokattu: 02.06.2009 23:28 kirjoittanut Joel-san »
tallennettu
Vs: E3 2009 « Vastaus #521 : 02.06.2009 23:24 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 704 Basaaripisteet: 2 Profiili Ja se oli siinä. Ei nyt mitään mieletöntä ollu. FFXIV oli aiheuttaa sydärin, mutta Online ominaisuus latisti senkin. Kova kisa muuten tällä MMO puolella: Star Wars vs. Final Fantasy.

Wand oli cool, ja lupaa paljon, mutta eihän se nyt käytännössä ole WiiMotesta erityisesti poikkeava. PS3:n tehoja lukuunottamatta.

GoW3 oli cool, samoin Team ICOn uusin, mutta nämä olikin jo tiedossa. Loppujen lopuksi Wand/WiiMote kuitenkin tuntuu paljon paremmalta käyttöliittymältä peleihin kuin M$:n "ihminen". Unchartedin ensimmäinenkään osa ei erityisemmin kiinnostanut ja kun näki minkälaista ryminää kakkososa on, katosi siitäkin se pieni kiinnostavuus mikä sillä oli.

Kokonaisuudessaan kyllä hieno show. En erityisemmin pettynyt vaikka ei nyt penkiltä tiputtanutkaan. Messujen (tai viime viikkojen) suurin peli julkistus minulle on ehdottomasti Metroid: Other M. Joten ehkä sen perusteella voisi sanoa että Nintendo vei minun ääneni, mutta kokonaisuutta ajatellessa Sony ja M$ oli aika eri tasolla.

Sony: Wand, GoW3 Team ICO ja multiplat.
M$: Natal, Alan Wake, leffapalvelu myös Suomeen ja multiplat
Nintendo: Motionplus (periaatteessa), Red Steel 2 (onnistuessaan), Galaxy 2, Golden Sun ja Metroid: Other M.
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Vs: E3 2009 « Vastaus #522 : 02.06.2009 23:31 »
kas Jäsen Viestejä: 464 Basaaripisteet: 2 Profiili Noh, mitäs tässä kannattaisi vielä katsoa?
tallennettu
Vs: E3 2009 « Vastaus #523 : 02.06.2009 23:32 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 704 Basaaripisteet: 2 Profiili
ihan kuten tuo resortin demoaminenkin, jätkän kädet ei pahemmin liiku mutta jouskarin tähtäin huiteli ihan missä sattui.
WiiMotea käytettäessä se "heiluminen" johtuu juurikin siitä tarkkuudesta. Kun esim. tähtää aseella tms. tähtäin heiluu? Ei mikään käsi pysy täysin vakaana, joten totta kai tähtäys heiluu.
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Vs: E3 2009 « Vastaus #524 : 02.06.2009 23:32 »
finngamer Miittiparoni Jäsen Viestejä: 1 262 Basaaripisteet: 20 Profiili WWW
Tuo PS3:n liikkeentunnistus on ikään kuin MS:n kameratekniikoiden ja Motion+:n yhdistelmä, se kait siinä kiinnostaa.

Juu, se PS3 Eye-kamera siinä vaaditaan, pakollinen lisähankinta koska PS3:ssa ei ole sensor baria.

Mutta toiminnot ovat ihan samat kuin Motion Plussassa, paitsi että tosiaan jonkun Nunchuckin (tai tms. toiminnon vaikka itse kapulassa) se vaatisi että voisi tuota käyttää seikkailupeleissä.


Luulin kyllä aluksi että porukat heittivät pelkkää sarkasmia, mutta oli hauska huomata että jotkut oikeasti pitivät tuota Sonyn kapulaa jotenkin parempana kuin Nintendon. :lol:
tallennettu
Re: E3 2009 « Vastaus #525 : 02.06.2009 23:35 »
despo Jäsen Viestejä: 5 303 Basaaripisteet: 9 Profiili Oli kyllä hyvät messut. Sonyn ja Microsoftin showt menevät mulla aika tasan, mutta Sony kuitenkin varmaan voitti tällä kertaa. Nintendo selvänä kolmosena.

Microsoftin show oli hyvä alusta loppuun ja pelkkää pelien tykitystä, eikä siitä oikeastaan ole mitään huonoa sanottavaa, muutakuin että aika vähän mitään uusia pelejä oli näkyvillä. Paras oli varmaan Alan Wake, kun nyt viimein saatiin pelikuvaa. Halo: Reach innostaa myös, sekä ODST entistä enemmän. Natal vaikutti hauskalta, mutta en näe miten sitä hyödynnettäisiin missän "kunnon" pelissä. Messun isoin pommi oli tietysti MGS @ XO.

Nintendon show oli aivan säälittävä ja tylsä, aivan loppua lukuunottamatta. En vain satu olemaan mikään Marion suurin fani, joten mikään shown peli ei oikein aiheuttanut suurempia värinöitä. Ja Cammien ansiosta se oli myös ainoa show, joka välillä suoraan sanoen ärsytti. Aivan liikaa oli myös sitä "Mikä Wii on?" -juttua, mikä on aivan turhaa kuunneltavaa suurelle osalle showta seuranneita ihmisiä. Onnistui Nintendo sentään pelastamaan naamansa tuolla lopputykityksellä, mutta minua ne pelit nyt eivät suuremmin sattuneet kiinnostamaan  -  varsinkin kun Wii puuttuu talosta.

Sonyn show ei ollut aivan yhtä kompakti ja tehokas kuin MS:n, mutta olihan tuo tietty rauhallisuuskin ihan jees. Kellään ei ainakaan ollut kiire pois lavalta, vaan asioita esiteltiin kunnolla. Showssa ei myöskään ollut mitään erityisen tylsää asiaa, mutta olisihan se voinut olla kompaktimpikin, jos olisi vain näytetty niitä pelejä ja jätetty puheet turhat puheet pois. Pelit olivat kiinnostavia, mutta harmi kun MGS: Risingista ei näytetty kunnon traileria. Innostuin myös helvetisti tuosta Sonyn wandista, se kun tuntuu yhdistävän hyvin Wii Motion Plussan ja MS:n Natalin. Ja luottoa on minulla myös siihen, että sitä nähdään joissain ihan kunnon peleissäkin. Sauva(t) näytti todella tarkalta ja tykkäsin siitä, että kamera tarkkailee myös pelaajan liikkeitä. Eli esim. liikkuminen ja kyykkyyn meneminen onnistuu. Tekniikkademosta huolimatta toiminta näytti todella makealta ja sain sellaisen kuvan, että tätä käytetään vähän realistisemmissakin sovelluksissa, kuin vain jossain biletenniksessä. Ja Sharkie tosiaan summasi asian hyvin, joten ei siitä enempää.

Edit:
Tuo PS3:n liikkeentunnistus on ikään kuin MS:n kameratekniikoiden ja Motion+:n yhdistelmä, se kait siinä kiinnostaa.

Luulin kyllä aluksi että porukat heittivät pelkkää sarkasmia, mutta oli hauska huomata että jotkut oikeasti pitivät tuota Sonyn kapulaa jotenkin parempana kuin Nintendon. :lol:

Itse en välttämättä pidä sitä sen parempana, kuin Wii Motion Plussaa, mutta uskon että tuota Sonyn wandia nähdään enemmän meikää kiinnostavissa peleissä. Se siinä kiinnostaa.



« Viimeksi muokattu: 02.06.2009 23:46 kirjoittanut despire »
tallennettu
Vs: E3 2009 « Vastaus #526 : 02.06.2009 23:40 »
lloyf Jäsen Viestejä: 99 Basaaripisteet: 0 Profiili
Tuo PS3:n liikkeentunnistus on ikään kuin MS:n kameratekniikoiden ja Motion+:n yhdistelmä, se kait siinä kiinnostaa.

Juu, se PS3 Eye-kamera siinä vaaditaan, pakollinen lisähankinta koska PS3:ssa ei ole sensor baria.

Mutta toiminnot ovat ihan samat kuin Motion Plussassa, paitsi että tosiaan jonkun Nunchuckin (tai tms. toiminnon vaikka itse kapulassa) se vaatisi että voisi tuota käyttää seikkailupeleissä.


Luulin kyllä aluksi että porukat heittivät pelkkää sarkasmia, mutta oli hauska huomata että jotkut oikeasti pitivät tuota Sonyn kapulaa jotenkin parempana kuin Nintendon. :lol:

No siinä missä wiimotella pitää jatkuvasti sojottaa siihen sensorbariin jotta kursori saadaan ruudulle niin noissa sonyn kapuloissa sama seuranta jatkuu vaikka kapulat ovat pystyssä tai muussa asennossa, noiden päissä olevien pallojen ansiosta. Joten ehkä hitusen etulyöntiasemaa tekniikan puolesta sonylla. Ja m+ ei vaikuta tohon ir-seurantaan millään tapaa.

edit: Ja siksi esim, tuossa jousiammunta demossa pystyi tähtäämään vielä tarkasti vaikka se kapula oli pystyasennossa, wiillä tähän ei pysty koska wiimoten kamera ei enään nää sensorbaria.
"That deaf, dumb and blind kid plays by sense of smell"
tallennettu
Vs: E3 2009 « Vastaus #527 : 02.06.2009 23:41 »
Edgeworth Jäsen Viestejä: 230 Basaaripisteet: 0 Profiili Hyvä vaan että tekevät noita sauvoja. Kilpailu lisääntyy ja tekniikka kehittyy hintakilpailujen huutaessa pullaa. Puhumattakaan siitä, että kun kaikki vaan kopsaa Nintendon keksinnöt, on meillä Nipafanipojilla hauskaa haukkua muita kopioijiksi ja kehua Isoa Ännää pioneeriksi ja parhaaksi parhaudeksi ikinä. Uusista peleistä Metroid oli ainoa (jousiammunan lisäksi) joka sai himot kerääntymään ja syljen erityksen lisääntymään.
tallennettu
Vs: E3 2009 « Vastaus #528 : 02.06.2009 23:41 »
kas Jäsen Viestejä: 464 Basaaripisteet: 2 Profiili
No siinä missä wiimotella pitää jatkuvasti sojottaa siihen sensorbariin jotta kursori saadaan ruudulle niin noissa sonyn kapuloissa sama seuranta jatkuu vaikka kapulat ovat pystyssä tai muussa asennossa, noiden päissä olevien pallojen ansiosta. Joten ehkä hitusen etulyöntiasemaa tekniikan puolesta sonylla. Ja m+ ei vaikuta tohon ir-seurantaan millään tapaa.
Kyllähän se oli jousiammunnassakin kohtisuoraan ylöspäin se wiimote, ja hyvin onnistu tähtäily.
tallennettu
Vs: E3 2009 « Vastaus #529 : 02.06.2009 23:42 »
Zuor Jäsen Viestejä: 180 Basaaripisteet: 2 Profiili
Tuo PS3:n liikkeentunnistus on ikään kuin MS:n kameratekniikoiden ja Motion+:n yhdistelmä, se kait siinä kiinnostaa.

Juu, se PS3 Eye-kamera siinä vaaditaan, pakollinen lisähankinta koska PS3:ssa ei ole sensor baria.

Mutta toiminnot ovat ihan samat kuin Motion Plussassa, paitsi että tosiaan jonkun Nunchuckin (tai tms. toiminnon vaikka itse kapulassa) se vaatisi että voisi tuota käyttää seikkailupeleissä.


Luulin kyllä aluksi että porukat heittivät pelkkää sarkasmia, mutta oli hauska huomata että jotkut oikeasti pitivät tuota Sonyn kapulaa jotenkin parempana kuin Nintendon. :lol:

No siinä missä wiimotella pitää jatkuvasti sojottaa siihen sensorbariin jotta kursori saadaan ruudulle niin noissa sonyn kapuloissa sama seuranta jatkuu vaikka kapulat ovat pystyssä tai muussa asennossa, noiden päissä olevien pallojen ansiosta. Joten ehkä hitusen etulyöntiasemaa tekniikan puolesta sonylla. Ja m+ ei vaikuta tohon ir-seurantaan millään tapaa.

Eipä sitä Wiimotee tarvitse osotella ruutuun, että sillä voi pelata. Ihan yhtä hyvin sitä voi pitää pystyssä ja heilutella kuin miekkaa.
tallennettu
Vs: E3 2009 « Vastaus #530 : 02.06.2009 23:46 »
Joel-san Administraattori * Viestejä: 938 Basaaripisteet: 3 Profiili
Eipä sitä Wiimotee tarvitse osotella ruutuun, että sillä voi pelata. Ihan yhtä hyvin sitä voi pitää pystyssä ja heilutella kuin miekkaa.
Aika hanakasti Wiin valikoissa seikkailessa saa osoitella. Semmoinen hiirimäinen epäsuora ohjailu olisi helpompaa.

EDIT: Okei, valikkoseikkailu ei ole pelaamista, mutta...
tallennettu
Vs: E3 2009 « Vastaus #531 : 02.06.2009 23:48 »
Zuor Jäsen Viestejä: 180 Basaaripisteet: 2 Profiili
Eipä sitä Wiimotee tarvitse osotella ruutuun, että sillä voi pelata. Ihan yhtä hyvin sitä voi pitää pystyssä ja heilutella kuin miekkaa.
Aika hanakasti Wiin valikoissa seikkailessa saa osoitella. Semmoinen hiirimäinen epäsuora ohjailu olisi helpompaa.

EDIT: Okei, valikkoseikkailu ei ole pelaamista, mutta...

No mitenköhän PS3:lla onnistuisi valikkoseikkailu sillä wandilla, jos ei ruutuun osottamalla..?
tallennettu
Vs: E3 2009 « Vastaus #532 : 02.06.2009 23:51 »
Fraeon /fɹeɪɔnʰ/ Moderaattori * Viestejä: 1 652 Basaaripisteet: 3 Profiili
Ja se oli siinä. Ei nyt mitään mieletöntä ollu. FFXIV oli aiheuttaa sydärin, mutta Online ominaisuus latisti senkin. Kova kisa muuten tällä MMO puolella: Star Wars vs. Final Fantasy.

Tuskin. Idässä ei osata tehdä nettiropeja.

Mitä ohjaukseen tulee, Wii Sports Resort vaikuttaa silti lähimmältä, millä pääsee oikeisiin (valo)miekkailufiiliksiin. Kiinnostaa jo ihan siksi.
A légpárnás hajóm tele van angolnákkal
tallennettu
Vs: E3 2009 « Vastaus #533 : 02.06.2009 23:52 »
lloyf Jäsen Viestejä: 99 Basaaripisteet: 0 Profiili
Eipä sitä Wiimotee tarvitse osotella ruutuun, että sillä voi pelata. Ihan yhtä hyvin sitä voi pitää pystyssä ja heilutella kuin miekkaa.
Aika hanakasti Wiin valikoissa seikkailessa saa osoitella. Semmoinen hiirimäinen epäsuora ohjailu olisi helpompaa.

EDIT: Okei, valikkoseikkailu ei ole pelaamista, mutta...

No mitenköhän PS3:lla onnistuisi valikkoseikkailu sillä wandilla, jos ei ruutuun osottamalla..?

Koska siinä on ne pallot päässä, niin ei tarvitse osoittaa ruutuun vaan kamera näkee ne pallot vaikka kapulat olisi missä asennossa.
"That deaf, dumb and blind kid plays by sense of smell"
tallennettu
Vs: Re: E3 2009 « Vastaus #534 : 02.06.2009 23:54 »
Gba Jäsen Viestejä: 2 917 Basaaripisteet: 0 Profiili


Itse en välttämättä pidä sitä sen parempana, kuin Wii Motion Plussaa, mutta uskon että tuota Sonyn wandia nähdään enemmän meikää kiinnostavissa peleissä. Se siinä kiinnostaa.



Nimenomaan. Onneksi Sony kehitti oman kapulan. Nyt nähdään vihdoinkin miekkailupelejä ja sovelluksia(pelejä) "aikuiseen" makuun.

Wiin ongelma ei ole tekniikassa, vaan siinä että kukaan ei hyödynnä sitä mielenkiintoisella tavalla(ei tule mielenkiintoisia pelejä). Missä on laadukas miekkailu? Entä milloin pääse mättämään valomiekalla aidon tuntuisesti. Ei taida vielä olla sellaista, missä se miekkailu ei olisi vain päätöntä epätarkkaa huitomista?

En katsonut noita E3-feedejä, kun oli muuta tekemistä, mutta luetun perusteella tuo Sonyn kapistus vaikutti melko tarkalta. Toivon mukaan jokin "bushido blade"-peli ja hyvin toteutettu ohjaus siihen. Ostaisin PS3:n pelkästään jo sen takia.
You don’t gamble to win. You gamble so you can gamble the next day.
tallennettu
Vs: E3 2009 « Vastaus #535 : 02.06.2009 23:56 »
Joel-san Administraattori * Viestejä: 938 Basaaripisteet: 3 Profiili
No mitenköhän PS3:lla onnistuisi valikkoseikkailu sillä wandilla, jos ei ruutuun osottamalla..?
Jaa-a. En tiedä. Pointer–toimintaa ei hirveästi esitelty. Mutta esimerkiksi Logitechilla on MX Air –hiiri, joka ei käytä kursorin ohjailuun minkäänlaista sensoreihin osoittelua. Sillä voi itseasiassa sohia ihan eri suuntaan kuin missä se näyttö on.

Logitech MX Air
tallennettu
Vs: E3 2009 « Vastaus #536 : 03.06.2009 00:03 »
finngamer Miittiparoni Jäsen Viestejä: 1 262 Basaaripisteet: 20 Profiili WWW
Koska siinä on ne pallot päässä, niin ei tarvitse osoittaa ruutuun vaan kamera näkee ne pallot vaikka kapulat olisi missä asennossa.

Priimaesimerkki miten sama asia onkin yhtäkkiä parempi. :rollaus:

Toki, voit sojotella vaikka minne mutta miksi haluaisit osoitella muualle kuin ruudun suuntaan? Eiköhän se ole se luontevin? Jonnekin on kuitenkin nollapiste kalibroitava, kattoonko sitten? Tai ei nollapistettä välttämättä tarvita, tuon Joelin peräänkuuluttaman hiiriohjauksen voi mahdollistaa toki myös niin että pidät nappia pohjassa kun haluat "nostaa hiirtä irti matosta" eli korjata tähtäystäsi, kun olet ohjannut kursoria liikaa kohti ruudun reunoja. Ei, helpompaa on tietenkin tähdätä ruutuun.


Wiin ongelma ei ole tekniikassa, vaan siinä että kukaan ei hyödynnä sitä mielenkiintoisella tavalla(ei tule mielenkiintoisia pelejä). Missä on laadukas miekkailu? Entä milloin pääse mättämään valomiekalla aidon tuntuisesti. Ei taida vielä olla sellaista, missä se miekkailu ei olisi vain päätöntä epätarkkaa huitomista?

No ei kai ole, kun vasta on Motion+ tulossa. Nimenomaan Wiin ongelma ON ollut tekniikassa, ja varmasti tulee paljonkin muita kuin bilesovelluksia ennen kuin Sonyn prototyyppi on kauppojen hyllyillä. Täysin vaiheessahan tuo oli, harvemmin esitellään mitään noin rumaa hardwarea noin rumassa virtuaaliympäristössä.
tallennettu
Re: E3 2009 « Vastaus #537 : 03.06.2009 00:11 »
despo Jäsen Viestejä: 5 303 Basaaripisteet: 9 Profiili Tässä vielä Youtube-linkit tuosta Sonyn Wand-esittelystä:

Sony Wand 1/2
Sony Wand 2/2

Laatu semipaskaa ja ilman ääniä jostain syystä, mutta kyllä tuosta selvän saa. Eiköhän kohta ilmaannu Gametrailersiin tai jonnekin HD-pätkät.
tallennettu
Vs: E3 2009 « Vastaus #538 : 03.06.2009 00:14 »
Faiska Jäsen Viestejä: 427 Basaaripisteet: 4 Profiili Metal Gear Solid Peace Walker traileri vielä hyvälaatuisena.

Eeppiset musat.
tallennettu
Vs: E3 2009 « Vastaus #539 : 03.06.2009 00:20 »
lloyf Jäsen Viestejä: 99 Basaaripisteet: 0 Profiili
Koska siinä on ne pallot päässä, niin ei tarvitse osoittaa ruutuun vaan kamera näkee ne pallot vaikka kapulat olisi missä asennossa.

Priimaesimerkki miten sama asia onkin yhtäkkiä parempi. :rollaus:

Toki, voit sojotella vaikka minne mutta miksi haluaisit osoitella muualle kuin ruudun suuntaan? Eiköhän se ole se luontevin? Jonnekin on kuitenkin nollapiste kalibroitava, kattoonko sitten?

No esimerkissä jonka mainitsin nii joutuu osoittaa kattoon  :rollaus:

Mutta näköjään m+ riittää tarkuutta että ton tähtäämisen voi tehdä pelkkien gyrojen avulla, näin ainakin sportsin trailerissa tähtäys tosiaan näytti ihan yhtä tarkalta kuin ir-tähtäyksellä..
"That deaf, dumb and blind kid plays by sense of smell"
tallennettu
Sivuja: 1 ... 13 14 15 16 17 [18] 19 20
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines