Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Kalenteriin linkitetyt tapahtumat
  • Formula One 2010 -julkaisu: 24.09.2010
Sivuja: 1 ... 42 43 44 45 46 [47] 48 49 50 51 52 ... 58
Tulostusversio
Aihe: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC)  (Luettu 408302 kertaa)
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #1380 : 11.01.2011 00:24 »
Player9 Vieras
Kyllähän tämän jo tiesi että bensa tulee loppumaan mutta kyllä se "keskeytys" johto paikalta aina harmittaa :(  Keskiviikko tai torstai kävis.

Varmasti harmittaa. Ei voi kuin ihmetellä, miten tuo bensan loppuminen on jo osunut sinulle tällä kaudella niin monta kertaa. Alkaa jo epäilyttämään että tuo on Red Bullin vika, että 2010 -asetuksilla se kuluttaa onlinessa muita enemmän bensaa. Tai jotain. Oli mitä oli, todella merkillistä ja harmillista sinun kannaltasi.
Joo todella outo bugi kyllä kyseessä. No toivotaan, että se ei kiusaa Hyväristä enää.

Unohtui tuossa onnitella aataminpoikaa voitosta ja täydellisyyttä hipovasta taktiikasta ;D
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #1381 : 11.01.2011 07:39 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili
Hieno kisa. Coke tuli aika törkästi viimeisessä mutkassa kylkeen. No sellaista satuu, mutta kun hän ajoi päälleni kahdesti ja molemmilla keroilla kyllä meni hänen piikiin. Muuten tuo viimeisen mutkan tilanne oli ok, mutta hävisin sijan sen takia. Ja pari kertaa onnistuin väistämäänkin kun hän tuli liian kovaa mutkiin.
Minuthän tönäisi kerran kisan alussa vikassa mutkassa, mutta onneksi mitään ei sattunut. En kanna hänelle kyllä kaunaakaan  :)
Olen niissä tilanteissa sisällä ja tila loppuu kesken ikävä kyllä. Olen sisällä ja käytän kaikki tilat. Eli kanttarin päälä tai siinä kohdilla. Te olitti ulkolinjalla ja käännätte sisälle ,kun ette ehkä tienny missä olin. Jos olisi Replay mahdollisuus kisan lopussa niin voisi katsoa tilanteet uudestaan.
Lainaus
Ja seuraavalla keralla jos Coke yritää ajaa päälle niin en väistä!
En kyllä yritä ajaa päälle. Sulo12 minua rangaistettiin ja menetin kaksi sijaa plus ne spinnaukset haittaa minuakin ei yksin sinua. Seuraavassa kisassa sinä et nää minua paitsi kieroksen jääneenä. Englannissa ei auto kulje millään.

Arvasin ,että tulee kolari siinä mutkassa ja otin semmoisen taktiikan kovat renkaat ja viimeinen ruutu. eikka_y päästin siinä startissa ohitseni ja tulin Toro Rosson rinnalla mutkaan. Kaaos siinä oli. Kännän niin paljon ja jarrutan kun voin. Hipasen Runnerin kanssa ja se pääseee edelleni. Runner kuitenkin spinnahtuu edessäni ja matka jatkuu. Kovat renkaat pidemmillä stintillä ei toiminut minulla. Sulo12 ja Micciksen kanssa köröttelin kisan aikana. On se kumma kun antaa kaikkensa kovilla ja toiset vaihtaa pehmeistä koviin ja ne saa minut kiinni  :/ Sade oli iso kysymys merkki. Vaihdoin välikelin pyöriin kieroksella 20/23. Sulo12 teki oikean vaihtoehdon siinä ,että pehmeillä menee nopeemmin ja tupsahdin hänen taakse. Vai tekikö oikean vaihtoehdon? Sulo12 oli nopeampi auto ,mutta väärät renkaat. Sen takia homma ei ollut helppoa. Ja sori Sulo12 siinä viimeisessä mutkassa kun oli kyseessä 3.sija. Noh minua siitä rangaistettiin ,koska ohitin teidät kummatkin siitä espanian lipun värisellä alueella. Tai ainakin tuli 20 penalty ohittamisesta.
Sori jos niitä tönäisyä tuli liikaa ja nehän haittoivat minua. Sinisiä lippuja minulle ei heilutettu enkä nähnyt häntäpään porukkaa ,kun Runnerin seinässä ja Toro Rosson menossa varikolle.
 
E: Ti: Ei sovi, Ke: Sopii, To: Sopii, Pe: Epävarma ei voi sanoa vielä.


« Viimeksi muokattu: 11.01.2011 07:47 kirjoittanut IceCold »
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #1382 : 11.01.2011 07:47 »
sulo12 Jäsen Viestejä: 343 Basaaripisteet: 0 Profiili Tässä on nyt joku bugi. Coke näki, että minulla on kuivankelin renkaat ja päin vastoin? Molemmilla on välikelin rengas. Ei ole eka kerta, kerran kisassa satoi kaatamalla ja bugi näytti, että kaikilla oli pehmeät renkaat. No tuli mieleen, että on ollut semmonenkin bugi, että kun laitaa pehmeät niin aluksi ne näkyy kovina ja päin vastoin.
http://olusf1.wordpress.com/
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #1383 : 11.01.2011 15:57 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili
Tässä on nyt joku bugi. Coke näki, että minulla on kuivankelin renkaat ja päin vastoin? Molemmilla on välikelin rengas. Ei ole eka kerta, kerran kisassa satoi kaatamalla ja bugi näytti, että kaikilla oli pehmeät renkaat. No tuli mieleen, että on ollut semmonenkin bugi, että kun laitaa pehmeät niin aluksi ne näkyy kovina ja päin vastoin.

Oho. Ajattelinkin miten hyvin pysyt pehmeillä renkailla.
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #1384 : 12.01.2011 16:54 »
Säckpojkarna Jäsen Viestejä: 65 Basaaripisteet: 0 Profiili mul on sen verra kouluhommia, et pystyn varmasti osallistuun vaa PE, LA ja SU.
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #1385 : 12.01.2011 20:49 »
Player9 Vieras Niin milloinkas sitä nyt sitten ajetaan?
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #1386 : 12.01.2011 21:46 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Ajetaanko kisa sunnuntaina? Tavalliseen tapaan 20:00 tai sitten vaikka vähän aikaisemminkin, esimerkiksi 17:00?
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #1387 : 12.01.2011 22:04 »
Tohveli Jäsen Viestejä: 195 Basaaripisteet: 0 Profiili Kannatan aikaistettua kisaa sunnuntaiksi. Klo 17.00 on hyvä.
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #1388 : 12.01.2011 22:31 »
Säckpojkarna Jäsen Viestejä: 65 Basaaripisteet: 0 Profiili
Kannatan aikaistettua kisaa sunnuntaiksi. Klo 17.00 on hyvä.

kannatetaan :)
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #1389 : 13.01.2011 01:46 »
Player9 Vieras
Kannatan aikaistettua kisaa sunnuntaiksi. Klo 17.00 on hyvä.

kannatetaan :)
Kannatetaan.
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #1390 : 13.01.2011 07:18 »
Runner Jäsen Viestejä: 593 Basaaripisteet: 0 Profiili Tuohon en kyllä millään kerkiä... 19-20 kerkeen mutten kyllä tuohon. No jos suurin osa pääsee niin ajakaa vaan ilman minnuu  :)
-"No can do!"
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #1391 : 13.01.2011 08:18 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili Kannatan kumpaakin aikaa.
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #1392 : 13.01.2011 08:23 »
sulo12 Jäsen Viestejä: 343 Basaaripisteet: 0 Profiili Molemmat käy mieluiten myöhempi aika. Silverstonessa en tässä pelissä ole paljoa ajanut, ei oikein tuo uudistettu rata ole niin hyvä kuin vanhempi. Vai mitä?
http://olusf1.wordpress.com/
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #1393 : 13.01.2011 08:33 »
aataminpoika Jäsen Viestejä: 549 Basaaripisteet: 0 Profiili 17.00 parempi minusta, mutta kyllä 20.00 käy myös
"Saatanan mikkihiiri, pidä turpas kiinni ja vihellä peliä.", "Ei voi kahen metrin syötöt mennä v***u kolme metriä ohi"  - Kai Suikkanen
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #1394 : 13.01.2011 09:26 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili
Molemmat käy mieluiten myöhempi aika. Silverstonessa en tässä pelissä ole paljoa ajanut, ei oikein tuo uudistettu rata ole niin hyvä kuin vanhempi. Vai mitä?

Yhdyn Sulo12 kommenttiin. Niin blogissani valittelin.

E: Päivittelin blogiani.


« Viimeksi muokattu: 13.01.2011 09:34 kirjoittanut IceCold »
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #1395 : 13.01.2011 15:24 »
Säckpojkarna Jäsen Viestejä: 65 Basaaripisteet: 0 Profiili
Tuohon en kyllä millään kerkiä... 19-20 kerkeen mutten kyllä tuohon. No jos suurin osa pääsee niin ajakaa vaan ilman minnuu  :)

mulle käy kans kumpi vaa. eiköhän eframi junaile nii, että mahollisimman moni pääsee :)
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #1396 : 14.01.2011 23:40 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili Blogia on päivitellyt CokeFIN kommenteitä. Ja kuva osio tullut sinne  ;D
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #1397 : 15.01.2011 00:14 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Englannin GP ajetaan siis tulevana sunnuntaina klo. 17:00 alkaen.  Ennakko kisasta löytyy nyt sarjablogista.
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #1398 : 15.01.2011 11:12 »
sulo12 Jäsen Viestejä: 343 Basaaripisteet: 0 Profiili Englannin radalla on kyllä enemmän tilaa kuin viime kerralla Valenciassa. Mielenkiintoista kuten aina on se, että tuleeko vettä. Onko muut ajaneet tällä radalla paljoa? Itse en kyllä hirveästi ole ajanu, ehkä vähiten kaikista radoista.
http://olusf1.wordpress.com/
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #1399 : 15.01.2011 11:29 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili En kylläkään minäkään ole ajanut Englannissa kuin kolme kertaa (Urassa).
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #1400 : 15.01.2011 12:00 »
Runner Jäsen Viestejä: 593 Basaaripisteet: 0 Profiili Nyt on sitten F-F tiimi pelkästään eikan varassa... Toivotan onnea!  :)
-"No can do!"
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #1401 : 15.01.2011 12:32 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili Uskon ,että Eikka_y pystyy keräämään pisteitä. Hei haloo se on ollut joka kilpailussa podiuimilal  ;D Minun blogin etusivulla on kauden yllättäjät otsikko joka kertoo kahdesta ihme miehestä jotka eivät aja parhaimilla autoilla ja ovat olleet korkeammalla kuin tallikaverinsa. Lue ja hämmästy! Uusia kuviakin on ja hauskat kuvatekstit. No ei mitään hauskaa.  ;D
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #1402 : 15.01.2011 12:56 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Hyvä artikkeli Ice, siinä vielä linkki.


Olen nauttinut todella paljon HRT:stä tällä kaudella. On jotenkin todella palkitsevaa, kun sillä autolla saa ajettua nappikierroksen. Jossittelu ei ole mieleeni, enkä olekaan uhrannut tällä kaudella ajatuksia sille, millaisia sijoitukseni olisivat olleet jos autoni olisi ollut nopeampi. Meillä on hyvä tiimi kasassa Sulon kanssa, vaikka välillä ollaankin vähän kolisteltu radalla.  :)



Tuli tuosta CokeFINin kirjoituksesta mieleen, että voisin ottaa hyvinkin muutaman kaverin kirjoittamaan juttuja myös minun blogiini, niin saataisiin sinne entistä suurempi artikkeleiden päivitysnopeus. Pienetkin tekstinpätkät olisivat varsin tervetulleita.

Homma toimisi siis niin, että minulla olisi yhä pääkäyttäjän ominaisuudet, mutta myös muilla kirjoittajilla olisi oikeus kirjoittaa blogiin uusia artikkeleita milloin vain.  Jos on yhtään mielenkiintoa, niin ilmoitelkaa!
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #1403 : 15.01.2011 13:43 »
Player9 Vieras
Tuli tuosta CokeFINin kirjoituksesta mieleen, että voisin ottaa hyvinkin muutaman kaverin kirjoittamaan juttuja myös minun blogiini, niin saataisiin sinne entistä suurempi artikkeleiden päivitysnopeus. Pienetkin tekstinpätkät olisivat varsin tervetulleita.

Homma toimisi siis niin, että minulla olisi yhä pääkäyttäjän ominaisuudet, mutta myös muilla kirjoittajilla olisi oikeus kirjoittaa blogiin uusia artikkeleita milloin vain.  Jos on yhtään mielenkiintoa, niin ilmoitelkaa!
Kyllä voisin tulla, pitää muutenkin harjoitella äidinkielen ylioppilaskirjoituksiin :P

E: Coke hieno artikkeli  :)


« Viimeksi muokattu: 15.01.2011 14:22 kirjoittanut Player9 »
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #1404 : 15.01.2011 13:53 »
aataminpoika Jäsen Viestejä: 549 Basaaripisteet: 0 Profiili Joo, voisin kyllä itse kirjoitella omia kommentteja blogiin.

Ja suuresti kiitos Runnerille  :) Yritän piettää tallin (ja itseni  ;D) sarjan kärjessä. Uskon, että podiumputki katkeaa tässä. Oma inhokkirata Silverstone on. Tosin Valenciassa uskoin samoin; kun olin viimeinen lähtöruudukossa ja ekalla kierroksella tuli läpiajorangaistus, mutta niin vain voitto tuli.

Eli kisa Silverstonessa voi päättyä hyvinkin keskeytykseen tai sitten jopa voittoon. Luoja sen tietää  :)

E: tuohon vielä kun puhuttiin minun tasaisuudesta: kahdesti voitto, kahdesti kakkonen ja viidesti kolmas. Tosin hyvarine ollut aina vähintään kakkonen kun on ollut kisassa mukana ja polttoaine ei ole loppunut.
"Saatanan mikkihiiri, pidä turpas kiinni ja vihellä peliä.", "Ei voi kahen metrin syötöt mennä v***u kolme metriä ohi"  - Kai Suikkanen
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #1405 : 15.01.2011 14:12 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Player9 ja aataminpoika, pistin yksityisviestiä.  (ylävalikko -> Profiili)


Silverstone vaikuttaisi monelle olevan aika inhokkirata. Kuten sanottua, ei se kuulu minunkaan suosikkeihini. Ensimmäinen sektori radasta nopeine mutkineen on todella nautittava, mutta kolmas sektori ei uudistuksineen ole oikein mieleeni.



www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #1406 : 15.01.2011 14:41 »
aataminpoika Jäsen Viestejä: 549 Basaaripisteet: 0 Profiili Noniin pistin sen sähköpostiosoitteen!

Käyttäjänimi yllättäen taas eikka  :)
"Saatanan mikkihiiri, pidä turpas kiinni ja vihellä peliä.", "Ei voi kahen metrin syötöt mennä v***u kolme metriä ohi"  - Kai Suikkanen
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #1407 : 15.01.2011 15:09 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Jees, kiitoksia vaan Player9:lle ja aataminpojalle, kiva saada uusia kirjoittajia blogiin. Eiköhän tämä tällä erää riitä, katsotaan myöhemmin josko vielä enemmällekin olisi tarvetta.  :)


Uusi idea: ajattelin ottaa kisat tästä eteenpäin videolle ja editoida niistä jälkikäteen parin minuutin koosteet. Tämä onnistuisi, jos laittaisin kännykän taltioimaan taakseni kuvaa pöydän päälle. iPhone 4:n kuvanlaatu kyllä taipuu mainiosti telkkarista nauhoittamiseen.

Olisihan se vain luonnollisesti minun näkökulmastani kuvattu kooste, mutta olisi aika kivaa nähdä esimerkiksi lähtö ja tiukat taistelutilanteet uudestaan koosteen muodossa. Koosteille voisin luoda vaikkapa oman youtube-kanavan, jonka videot toki linkittäisin PLF1blogiin.


Toivottavasti tämä onnistuu jo Englannin GP:ssä.  :)
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #1408 : 15.01.2011 15:33 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili
Tuli tuosta CokeFINin kirjoituksesta mieleen, että voisin ottaa hyvinkin muutaman kaverin kirjoittamaan juttuja myös minun blogiini, niin saataisiin sinne entistä suurempi artikkeleiden päivitysnopeus. Pienetkin tekstinpätkät olisivat varsin tervetulleita.

Homma toimisi siis niin, että minulla olisi yhä pääkäyttäjän ominaisuudet, mutta myös muilla kirjoittajilla olisi oikeus kirjoittaa blogiin uusia artikkeleita milloin vain.  Jos on yhtään mielenkiintoa, niin ilmoitelkaa!
Kyllä voisin tulla, pitää muutenkin harjoitella äidinkielen ylioppilaskirjoituksiin :P

E: Coke hieno artikkeli  :)

Kiitos. Joo Epi vois tuommosen asian tehdä. Väsäsin vain semmosen artikkelin ja luin sitkun olin tehnyt sen ja yllätyin itsekkin  ;D
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #1409 : 15.01.2011 15:34 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili
Jees, kiitoksia vaan Player9:lle ja aataminpojalle, kiva saada uusia kirjoittajia blogiin. Eiköhän tämä tällä erää riitä, katsotaan myöhemmin josko vielä enemmällekin olisi tarvetta.  :)


Uusi idea: ajattelin ottaa kisat tästä eteenpäin videolle ja editoida niistä jälkikäteen parin minuutin koosteet. Tämä onnistuisi, jos laittaisin kännykän taltioimaan taakseni kuvaa pöydän päälle. iPhone 4:n kuvanlaatu kyllä taipuu mainiosti telkkarista nauhoittamiseen.

Olisihan se vain luonnollisesti minun näkökulmastani kuvattu kooste, mutta olisi aika kivaa nähdä esimerkiksi lähtö ja tiukat taistelutilanteet uudestaan koosteen muodossa. Koosteille voisin luoda vaikkapa oman youtube-kanavan, jonka videot toki linkittäisin PLF1blogiin.


Toivottavasti tämä onnistuu jo Englannin GP:ssä.  :)

Minulla on youtube chanel. Siellä on pientä matskua urastanikin. PF1 käyttäjä nimi olisi ihan ok youtube channelliin eiks vai? Sori jos tuli kaksi viestiä peräkanaan. Itse haluaisin kirjoitella myös artikkele PF1 viralliselle sivustolle ,koska kukaan ei lue minun blogia niin ahkerasti kuin PF1.

E: Okei ei sitten mitään.


« Viimeksi muokattu: 15.01.2011 15:42 kirjoittanut IceCold »
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Sivuja: 1 ... 42 43 44 45 46 [47] 48 49 50 51 52 ... 58
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines