Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Piirroksia osa-1
Nörttilaudan kunniaksi varmaankin ainoat fanitaiteeni tältä vuodelta. (en harrasta) Sivellin + muste vesiväripaperille. Ja luonnostelu on mulkuille.

EDIT: Vittu unohtui Ridley sarjasta. Tämä on tehty kans siveltimellä, mutta paperina miehekäs A3-kopiopaperi  :P










Sitten kun piti ostaa vesivärit niin tekaisin muutaman harjoituksen niilläkin, mikä tietenkin vitutti kun en osaa värittää ollenkaan. Tai no jos värityskirja tyylistä tykkää niin mikäs siinä. Jälkimmäinen on muuten kyllä ihan onnistunut työ. Käytin sitä myös härskisti kritiikissä jonka aihe oli "tekojaan voi korjata, mutta sanojaan ei koskaan perua" tai jotain sinne päin. Sivellin + muste + vesivärit vesiväripaperille.






Viimeisenä sitten Z-man joulukortti kaverilleni joka on melkoinen fani. Ei sen kummempaa. Jälleen sivellin + muste ja vesiväripaperi.







Jees jatkoa seuraa taas joskus ja ehkä jopa sarjakuvaakin mukana :lol:
8 kommenttia
Kraidi 12.01.2009 20:23
Kerrassaan upeita töitä, tuo "robotti" ja Ridley olivat parhaita. Ai niin, ja olihan tuo Samuskin myös aika hyvä.
lloyf 19.12.2008 00:57
hyvin sä piirrät :P
Sharkie 19.12.2008 00:29
Vittu toi ziimani on kyllä ihan himmee! Se katsoo mun sieluun...
Ilkimys 18.12.2008 22:08
Tää on jo mun silmään sitä mitä sanon taiteeksi  ;)
zoukka 18.12.2008 14:19
Missä #pelaajalauta-sarjikset viipyvät

Heh itseasiassa olen ircissä mainostanut monta kertaa, että lähettäkää kässäriä tulemaan niin teen jotain.
Koo 18.12.2008 14:19
Sähän osaat piirtää.  ;D

Samus varsinkin päheä, itse en saisi ikinä varjostuksia toimimaan noin hyvin. Vaikeeta puuhaa.
Fyysinen Preesens 18.12.2008 14:15
Missä #pelaajalauta-sarjikset viipyvät
Kabanossi 18.12.2008 14:08
On ne hienoja, varsinkin kun kommentoijana on tämmöinen tikku-ukonkin kanssa tuskaileva nyyppä.  :lol: