Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Sivuja: 1 ... 47 48 49 50 51 [52] 53
Tulostusversio
Aihe: Yleinen vitutusketju  (Luettu 442888 kertaa)
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #1530 : 08.09.2019 21:24 »
Partajeesus Jäsen Viestejä: 1 159 Basaaripisteet: 0 Profiili
Euroopassa tulee syyskuussa voimaan uusi laki verkkomaksuja varten.

Tämä on tuolta botw aiheesta ja päätin laittaa tänne sillä tämä muutos aiheuttaa vitutusta.
Viikon päästä tosiaan ei voi enää edes verkkopankissa maksaa käyttämällä sitä tuttua koodi läpyskää vaan pitää ladata joku helvetin sovellus puhelimeen.
Ai niin mulla on windows phone luuri joten en voi tuota edes ladata.
No huoli pois sillä danske bank tarjoaa ilmaisen tunnistautumis laitteen. Tilasin tuon jo kuukausi sitten ja viimein viime viikolla sain viestin joka kertoi, että olen jo saanut tuon tai saan ihan just heti nyt.
Viikko mennyt eikä ole tullut pakettia eikä myöskään ilmoitusta, että tuollaisen voisi noutaa ja viikon päästä en voi enää maksaa laskuja.

Miksi tuo vanha koodilista pitää edes korvata?
Jos joku haluaa päästä mun verkkopankkiin niin sen pitää ensin tietää mun käyttäjätunnus joka on random sarja numeroita ja tuon lisäksi mun itse määrittämä salasana.
Tuon jälkeen vasta kysytään vahvistus joka löytyy siitä listasta. Voisin heti huomenna heittää tuon listan keskelle katua ja kukaan ei hyötyisi siitä mitään, koska eivät tiedä mun tunnareita.

Muutenkin maksan laskut kotona tietokoneella joten miksi tähänkin pitää sotkea joku vitun kännykkäsovellus.


tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #1531 : 08.09.2019 21:51 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 699 Basaaripisteet: 2 Profiili "Kalastelu" tapauksiahan noilla yritetään hillitä. Käytännössä pitää siis olla 2FA kirjautuminen eli arkikielessä kaksi tunnistusta ja syy miksi se lappu ei kelpaa yhdeksi, on kun sen voi kopioida. Eli uusi säädös sanoo että sitä ei saa pystyä kopioimaan.

Eli hyväuskoisimpien takiahan tässä loput kärsii. Itselläkin käytössä lappu vielä. Tosin osa käytössä on myös työpuhelimen softa. Lappu on siksi hyvä, kun se on aina koneen vieressä, puhelin taas ei.
Mielenkiinnolla sinänsä odotan mikä on lopulta lopputulos, koska eihän se selviä uhkia poista. Toki se poistaa sen yhden, mutta puhelinta käytetään niin moneen tarkoitukseen nykyään, että se sieppaa hyvin helposti jotain sellaista mitä sen ei pitäisi siepata. Ja kun pankkien rajapinnat aukaistaan kolmansilleosapuolille, ollaan jo oikeasti jännän äärellä. Bisnes ja palvelumahdollisuudet on kovia ja mielenkiintoisiakin, mutta uhkat on vähintään yhtä kovia.
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #1532 : 08.09.2019 21:57 »
Kraidi Jäsen Viestejä: 1 203 Basaaripisteet: 7 Profiili WWW Nordealla on ainakin niin, että joutuu vielä säätämään erikseen chat-henkilön kanssa tai puhelimitse, jos haluaa ladata tunnuslukusovelluksen myös toiseen puhelimeen. Tämä on toki tehty aika vaivattomaksi, mutta tuli silti pienoisena yllätyksenä.
Kuvasigut pois. t: reijo
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #1533 : 09.09.2019 10:33 »
Kabanossi Moderaattori * Viestejä: 2 517 Basaaripisteet: 6 Profiili WWW
Nordealla on ainakin niin, että joutuu vielä säätämään erikseen chat-henkilön kanssa tai puhelimitse, jos haluaa ladata tunnuslukusovelluksen myös toiseen puhelimeen. Tämä on toki tehty aika vaivattomaksi, mutta tuli silti pienoisena yllätyksenä.

Ei tarvitse enää. Nykyään voi myös QR-koodilla aktivoida laitteesta toiseen. T: nordealainen  ;)
IGDB.com | Internet Game Database
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #1534 : 09.09.2019 10:43 »
Sharkie Valikoiva pelaaja. Moderaattori * Viestejä: 3 170 Basaaripisteet: 5 Profiili
Nordealla on ainakin niin, että joutuu vielä säätämään erikseen chat-henkilön kanssa tai puhelimitse, jos haluaa ladata tunnuslukusovelluksen myös toiseen puhelimeen. Tämä on toki tehty aika vaivattomaksi, mutta tuli silti pienoisena yllätyksenä.

Ei tarvitse enää. Nykyään voi myös QR-koodilla aktivoida laitteesta toiseen. T: nordealainen  ;)

Joo, perinteisesti kaikki tuo hoitui ihan netissä, mutta tänä vuonna oli joku väliaikainen (vaikkakin pitkä) jakso, jolloin laitelisäyksiä ei voinut tehdä verkossa. Puhelimitsekin homma hoitui nopsaan, mutta onneksi kyseessä ei tosiaan ollut mikään lopullinen ratkaisu.
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #1535 : 09.09.2019 11:46 »
Lanttu Jäsen Viestejä: 976 Basaaripisteet: 1 Profiili Nykyajan elämänhelpotukset tekevät kyllä välillä elämän vaikeaksi. :lol:

Tehdasnollasin oman puhelimeni tajuamatta, että samalla menee ainoa koodisovellus. Noh, uuden aktivointikoodin sain puhelimessa 25 minuuttia omistajuuttani todisteltua. Onneksi samalla tuli tilattua tunnuslukulaite. Syystä tai toisesta puhelimen koodiohjelma oli unohtanut aktivointinsa. Kaikki vanhat laitteet verkkopankin kautta poistamalla sain tilattua sieltä suoraan uuden aktivoinnin. Muuten olisi pitänyt puhelimeen taas tarttua, koska chattti on poissa pelistä. Nordean asiakas siis itsekin.
\"Vittu mää en tiedä mikä hedelmä on!\"
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #1536 : 09.09.2019 16:39 »
Gba Jäsen Viestejä: 2 908 Basaaripisteet: 0 Profiili

Miksi tuo vanha koodilista pitää edes korvata?
Jos joku haluaa päästä mun verkkopankkiin niin sen pitää ensin tietää mun käyttäjätunnus joka on random sarja numeroita ja tuon lisäksi mun itse määrittämä salasana.
Tuon jälkeen vasta kysytään vahvistus joka löytyy siitä listasta. Voisin heti huomenna heittää tuon listan keskelle katua ja kukaan ei hyötyisi siitä mitään, koska eivät tiedä mun tunnareita.

Muutenkin maksan laskut kotona tietokoneella joten miksi tähänkin pitää sotkea joku vitun kännykkäsovellus.




Puhtaasti lakiinhan tuo uudistus perustuu. Windows laitteiden omistajat toki ovat ikävässä välikädessä, kun kukaan ei enää valmista appeja heille, mutta kun vaihdat puhelinta, niin elämäsi helpottuu huomattavasti ja mitään tunnuslukulaitteita tai tietokoneella laskujen maksua et tosiaan enää harrasta, sen verran helppoa mobiilipankissa asiointi on. Miksi ylipäätään maksat laskuja verkkopankissa? Helppohan nuo on laittaa veloittumaan automaattisesti?

En edes muista milloin olen viimeksi käynyt itse verkkopankissa, sen verran turhaa se on. Nykypäivänä jos erillinen lasku pitää maksaa niin kameran skanneri lataa laskun tiedot sekunnissa mobiilipankkiin tai jos rahaa pitää siirtää niin sekin hoituu Mobilepaylla tai vastaavalla pyyhkäisemällä alle 5 sekunnissa koko toimenpide.

Ja JayeitzHillakin paperilappu käytössä vaikka muuten on tekniikkaniilo. Sairasta settiä sanon. Kokeilehan sitä oman pankin mobiilipankkia ja id sovellusta niin tässä elämässä et enää verkkopankkiin eksy  :)
You don’t gamble to win. You gamble so you can gamble the next day.
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #1537 : 09.09.2019 18:05 »
Vin Jäsen Viestejä: 1 340 Basaaripisteet: 1 Profiili Mulla kaikki kuukausittaiset juoksevat laskut menevät automaattisesti maksuun, mutta muutaman harvemmin saapuvan laskun olen pitänyt käsin maksettavana. Sen takia, että tulee edes joskus kirjauduttua verkkopankkiin ja seurailtua tapahtumia. Pysyy jonkinlainen tuntuma siitä mitä tileillä tapahtuu. Liika automatisointi hävittää tuntuman rahaan ja omaan varallisuuteen.
Pelaajalauta-->Formulalauta-->Pakkotoistolauta-->Uhkapelilauta-->Turvapaikkalauta-->Hautalauta--> Deadzonelauta-->???
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #1538 : 09.09.2019 18:18 »
Kabanossi Moderaattori * Viestejä: 2 517 Basaaripisteet: 6 Profiili WWW
Ja JayeitzHillakin paperilappu käytössä vaikka muuten on tekniikkaniilo. Sairasta settiä sanon. Kokeilehan sitä oman pankin mobiilipankkia ja id sovellusta niin tässä elämässä et enää verkkopankkiin eksy  :)

Vähän samaa ihmettelin.  :lol:

Mutta GBA:n kanssa samoilla linjoilla. Jo vuosia on tullut lähes pelkkää mobiilipankkia käytettyä. Ja pian pari vuotta olen käytännössä 99% ostoksista kaupoissa tehnyt puhelimella. Apple Pay oli syy vaihtaa OP:sta Nordeaan. Onneksi vaihdoin, sillä OP ei ole vieläkään alkanut tukemaan Apple Payta. Eikä siellä ole edes Android-puolella maksupuoli kunnossa, kun on pakko lähteä jotain omaa kehittämään. Valmiita ja toimivia ratkaisujakin olisi. Danske ja Nordea tukevat Apple ja Google Payta. Toimii luotettavasti ja toimii lähes missäpäin maailmaa tahansa. Vielä kun saataisiin Danske tukemaan Nordean ja OP:n lisäksi Siirtoa, joka on MobilePayta huomattavasti parempi. Pikkupankit seuraavat sitten perässä. Ruotsista MobilePay vetäytyi, kun Suomen Siirtoa vastaava Swish tuli ja korjasi potin.
IGDB.com | Internet Game Database
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #1539 : 09.09.2019 21:11 »
Gba Jäsen Viestejä: 2 908 Basaaripisteet: 0 Profiili
Ja JayeitzHillakin paperilappu käytössä vaikka muuten on tekniikkaniilo. Sairasta settiä sanon. Kokeilehan sitä oman pankin mobiilipankkia ja id sovellusta niin tässä elämässä et enää verkkopankkiin eksy  :)

Vähän samaa ihmettelin.  :lol:

Mutta GBA:n kanssa samoilla linjoilla. Jo vuosia on tullut lähes pelkkää mobiilipankkia käytettyä. Ja pian pari vuotta olen käytännössä 99% ostoksista kaupoissa tehnyt puhelimella. Apple Pay oli syy vaihtaa OP:sta Nordeaan. Onneksi vaihdoin, sillä OP ei ole vieläkään alkanut tukemaan Apple Payta. Eikä siellä ole edes Android-puolella maksupuoli kunnossa, kun on pakko lähteä jotain omaa kehittämään. Valmiita ja toimivia ratkaisujakin olisi. Danske ja Nordea tukevat Apple ja Google Payta. Toimii luotettavasti ja toimii lähes missäpäin maailmaa tahansa. Vielä kun saataisiin Danske tukemaan Nordean ja OP:n lisäksi Siirtoa, joka on MobilePayta huomattavasti parempi. Pikkupankit seuraavat sitten perässä. Ruotsista MobilePay vetäytyi, kun Suomen Siirtoa vastaava Swish tuli ja korjasi potin.

No tämähän se. Naurattaa aina kun näkee nuoren ihmisen maksavan kortilla ostoksia. Samat ihmiset sitten kiroaa miksi omat vanhemmat ei sitä tietokonetta osaa käyttää, täysin sama syy -> ei olla viitsitty opetella uutta asiaa. Nykypäivänä verkkopankille tai fyysiselle pankkikortille ei käytännössä ole juuri mitään käyttöä. Google Payt ja Apple Payt  hoitaa homman nopeasti ja turvallisesti, ei paljoa korttiskannerit vedä välistä.

Tuosta Siirrosta, Danskehan omistaa siitä 33%. Eli periaatteessa mikäli siirto valtaisi markkinat niin siihen varmaankin siirtyisi myös Danske. Nyt MobilePaylla on aika suuri markkinaosuus ja isot yhteistyökumppanit, niin saa nähdä miten käy. Nii tai näin, on tuo helkkaristi helpottanut verkkokaupoista ostamista ja velkojen perintää. Senkun pyyhkäisee oikealle ja ostotapahtumat hoidettu tai velat peritty.

Vin, lataa se oman pankin mobiilipankki puhelimeesi niin voit sormenjäljellä katsoa tilitapahtumat samantien ilman mitään tietokoneelle raahautumista.

Järkyttävää miten vanhanaikaisesti porukka hoitelee näitä juttuja :D Mun faija on yli 60v ja sekin hoitaa kaiken mobiilimaksamisella. Sanon vaan, että kokeilkaa. Sama homma kuin kasvojentunnistuksessa, sen jälkeen kaikki muut tavat tuntuu kivikautisen hitailta.
You don’t gamble to win. You gamble so you can gamble the next day.
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #1540 : 09.09.2019 21:28 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 699 Basaaripisteet: 2 Profiili Mulla on työpuhelimessa se appi ;) Mutta kun tieto lisää tuskaa. Ja viimeisen neljän puolen vuoden aikana on saanut suht tasaiseen tahtiin tietoa kuinka paskaa mobiilisovellusten ja androidin tietoturva on, en ole edes harkinnut että heittäisin androidille pankkisovelluksia. Kyllä sitä aina silloin tällöin tulee käytettyä työpuhelimella (iPhone). Varsinkin kun kameralla saa viivakoodin jne. Mutta työpuhelimessa ei esim. ole omaa sähköpostia johon kaikki laskut tulee, niin silloin on helpompi maksaa sillä PÖYTÄkoneella joka löytyy nurkasta.

Ja uskallan vielä olla eri mieltä että "tekniikkaniilot" olisivat käyttämässä aina mobiiliappeja :) Heillä jos jollain kun aina löytyy se tietokone jota oikeasti käytetään. Tosin voi olla että meikä taipuu pikku hiljaa jo foliohattujen puolelle ja niilot on toisessa lokerossa.
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #1541 : 10.09.2019 12:27 »
Partajeesus Jäsen Viestejä: 1 159 Basaaripisteet: 0 Profiili
Miksi ylipäätään maksat laskuja verkkopankissa? Helppohan nuo on laittaa veloittumaan automaattisesti?

En edes muista milloin olen viimeksi käynyt itse verkkopankissa, sen verran turhaa se on. Nykypäivänä jos erillinen lasku pitää maksaa niin kameran skanneri lataa laskun tiedot sekunnissa mobiilipankkiin tai jos rahaa pitää siirtää niin sekin hoituu Mobilepaylla tai vastaavalla pyyhkäisemällä alle 5 sekunnissa koko toimenpide.

Ja JayeitzHillakin paperilappu käytössä vaikka muuten on tekniikkaniilo. Sairasta settiä sanon. Kokeilehan sitä oman pankin mobiilipankkia ja id sovellusta niin tässä elämässä et enää verkkopankkiin eksy  :)

Koska haluan itse maksaa kaiken. En mä ainakaan uskalla luottaa siihen, että vaikka joku vuokra menee automaattisesti joka kuukausi.
Onhan siinä hirveä vaiva valita se tilinumero listasta, laittaa summa ja painaa hyväky maksu.
Tilaan myös esim cdonista kaiken aina laskulla, koska jos vaikka posti hukkaa lähetyksen niin on helppoa vaan ilmoittaa, että en maksa laskua ennen kuin tavara on kädessä.
Paljon helpompaa kuin alkaa mankumaan rahoja takaisin. Lisäksi qliron säköpostiin tulevat laskut on kuitenkin pakko maksaa käsin, koska niissä ei ole mitään qr koodia tai vastaavaa, mutta tässäkin tapauksessa vaaditaan jopa tilinumeron ja viitenumeron copy/paste verkkopankkiin. On se vaativaa.

Muutenkin vietän aikaa koneella yhteensä useamman tunnin päivän aikana joten mun on helpompaa tuosta selaimen palkista klikata verkkopankki auki kuin ottaa se luuri käteen ja sieltä käynnistää erillinen sovellus.
Mulla on jo nyt tässä kaikki hiiren heilautuksen päässä joten miksi haluaisin mutkistaa asioita käyttämällä kännykkää ja lataamalla siihen oikeastaan joka helvetin asiaa varten oma sovellus. On mobiilipankki, on posti sovellus, on tapatalk foorumeita varten ja ties mitä ihmisestä riippuen.
Silloin ymmärrän tuon jos on jatkuvasti poissa koneen äärestä, mutta muuten tuossa ei ole mitään järkeä.
Viimeksi surffasin netissä kännykällä vuosi sitten kun olin juna-asemalla 40 minuuttia etuajassa. Juuri tänään odotin vuoroani hammaslääkärissä 15 minuuttia eikä käynyt edes mielessä tuon takia kaivaa luuria esille.

Ostoksetkin maksan kortin lähimaksulla. Mulla on lompsassa ajokortti sekä pankkikortti joten kooltaan se on pienempi mitä monen ihmisen älypuhelin eikä sen heilauttaminen maksupäätteen vieressä ainakaan vaivalloisempaa ole kuin sen luurin kaivaminen esille ja sen käyttäminen.
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #1542 : 10.09.2019 14:56 »
migge Jäsen Viestejä: 3 172 Basaaripisteet: 0 Profiili Joo eipä ole tullut käytettyä selaimen verkkopankkia pitkään aikaan. Nordean puhelinaspa sinne yhdessä vaiheessa pakotti, kun ei jotain säästötilin asetusta päässytkään apilla tekemään. Laskujakaan en ole varmaan viiteen vuoteen maksanut manuaalisesti.

Nordean kohdalallä sitä tosin kaipaisi hieman toimintojen keskittämistä. Erillisen tunnuslukusovelluksen ymmärrän, mutta miksi Nordea Mobile, Siirto ja Wallet on eri aplikaatioita?
www.playfire.com/migge
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #1543 : 16.09.2019 22:41 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 699 Basaaripisteet: 2 Profiili Tammiston Gigantissa oli hyvä diili tänään. Kaikki tuotteet -20%. Switch hyppäsi mieleen samantien. Hetken mietin kotimatkalla ja kurvasin lopulta Giganttiin. Menin suoraan hyllyille,... ei missään. Ei mitään konsolia. Hetki meni kun etsin ympäri pelialuetta, mutta ei. Kysäsin ohi mennen yhdeltä hyllyn täyttäjältä missä on, ja ohjasi ottamaan vuoronumeron tietokone pisteestä. Sinne siis. Numero 347. Menossa numero 317. Perfect. Pyörin sitten hetken peliosastolla uteliaisuudesta ja katsoin vähän uutta hiirtä. Tässä meni 20min ja taulussa taisi olla numero 330. Nauroin että tässä menee koko vitun ilta ja lähdin kotio.

Miksi voi miksi konsoleita ei voi olla hyllyssä suoraan? Tilaa siellä kuitenkin oli varsin mainiosti. Aina on ollut. Mutta konsoleita ei vaan ikinä hyllyissä näy. Näin on oikeastaan lähes joka kaupassa. Pöllitäänkö niitä muka niin pirusti? Jotenkin epäilen suuresti. Lähellä oli että uusi Nintendo olisi taas ollut taloudessa, mutta ei sitten.


« Viimeksi muokattu: 17.09.2019 07:42 kirjoittanut JayeizH »
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #1544 : 17.09.2019 09:25 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Joku 20 minuuttia lisää odottamista, ja olisit saanut ostaa myyttisen Nintendo Switchin – olettaen, että niitä oli vielä tuohon aikaan liikkeen varastossa.  ;D

Menen usein hakemaan Gigantista pelejä julkaisupäivinä, eivätkä ne ole lähes koskaan vielä löytäneet hyllyihin tietään. Aina saa siis kysyä myyjältä, mutta erona tässä on tietenkin se, että normiperjantaisin myymälöissä ei ole niin suuria ruuhkia. Kaltaiseni gamesaurus kaipaa aikoja, kun oli Anttilaa, Prismaa, Cittaria ja Giganttia myymässä fyysistä. Sai vertailla, ja oli valinnanvaraa, ja joskus torstaisin kävi jopa mäihä, kun sai pelin päivää ennen "vahingossa" käsiin.
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #1545 : 17.09.2019 11:45 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 699 Basaaripisteet: 2 Profiili Nimenomaan tuo että olisiko niitä ollut enää varastossa siihen aikaan. Tarkoitus oli vielä ottaa 2019 versio.
Alle puolet vasta menny 20 minuutissa eli todennäköisesti 30min odotus vähintään... ei vaan jaksanut. Vielä kun pelattavaa on omiin tarpeisiin vähän liikaakin jo, niin ei vain motivaatio riittänyt.


« Viimeksi muokattu: 17.09.2019 12:34 kirjoittanut JayeizH »
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #1546 : 17.09.2019 14:25 »
migge Jäsen Viestejä: 3 172 Basaaripisteet: 0 Profiili Kandee säästää rahat. Et selkeesti tarvitse Nintendo Switchiä. :)
www.playfire.com/migge
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #1547 : 17.09.2019 16:10 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 699 Basaaripisteet: 2 Profiili Eihän ihminen mitään tarvi kuin ruokaa ja unta. Mutta halut on eri juttu.
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #1548 : 08.07.2020 22:57 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 699 Basaaripisteet: 2 Profiili Pitkästä aikaa pääsi katsomaan rauhassa leffaa. Xbox 1 päälle levy sisään, telkka oikeelle kanavalle:System update. No ei System update niin iso voi olla. Päivitä nyt sitten. 3,7 gigaa!!!


Vittu.....
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #1549 : 09.07.2020 01:30 »
Solid Snake Jäsen Viestejä: 703 Basaaripisteet: 3 Profiili 3,7 gigaahan tulee kuitenkin melko nopsaan. Vai millä Sharkien vanhalla 56k:lla lataat?
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #1550 : 09.07.2020 07:20 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 937 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW
3,7 gigaahan tulee kuitenkin melko nopsaan. Vai millä Sharkien vanhalla 56k:lla lataat?
Jep. Eri juttu oli, kun laiton illalla CoD Warzonen päälle ja pläjähti 30gigan päivitys. Siinä menee hetki 250Mbit yhteydelläkin. Tai no ei ehkä muuten menisi, niin kauon mutta PS4 ja niiden paskat serverit/verkkokortit.
Play-Asia
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #1551 : 09.07.2020 13:03 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 699 Basaaripisteet: 2 Profiili 30Mbit/s eli teoriassa lataukseen menee reipas vartti. Käytännössä koko paskan läpi menoon, about puoli tuntia. Eli tilanne on pitkälti sama kuin 30GB & 250Mbit/s.
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #1552 : 09.07.2020 15:16 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 937 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW
30Mbit/s eli teoriassa lataukseen menee reipas vartti. Käytännössä koko paskan läpi menoon, about puoli tuntia. Eli tilanne on pitkälti sama kuin 30GB & 250Mbit/s.

Pleikkari/serverit on sen verran perseestä, että tohon 30 gigaan meni silloin joku 45minsaa. Onneksi sentään asentui suht. nopeesti. Alunperin kun Warzonen imutti (90gigaa), niin plege asenteli peliä melkein tunnin.
Play-Asia
tallennettu
Vs: Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #1553 : 17.07.2020 17:06 »
Gba Jäsen Viestejä: 2 908 Basaaripisteet: 0 Profiili
30Mbit/s eli teoriassa lataukseen menee reipas vartti. Käytännössä koko paskan läpi menoon, about puoli tuntia. Eli tilanne on pitkälti sama kuin 30GB & 250Mbit/s.

Pleikkari/serverit on sen verran perseestä, että tohon 30 gigaan meni silloin joku 45minsaa. Onneksi sentään asentui suht. nopeesti. Alunperin kun Warzonen imutti (90gigaa), niin plege asenteli peliä melkein tunnin.

Itsekin latasin tuota silloin koko työpäivän, onneksi kaverit varoitteli jo aamusta isosta loadista. Nyt on 200 gigan Warzone paketti PS4:lla. Hyvä taktiikka Activisionilla ajaa kilpailijat pois, kun pleikkarilla ei enää muuta mahdu pelaamaan. Itsellä 150Mbit/s yhteys, mutta kun 100  miljoonaa jonnea lataa samaan aikaan, niin serverit huutaa hoosiannaa viikon ja lautauksessa meni joku 5h.
You don’t gamble to win. You gamble so you can gamble the next day.
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #1554 : 18.07.2020 16:17 »
MasterTK ilonpilaaja Jäsen Viestejä: 2 776 Basaaripisteet: 6 Profiili Hitaat serverit eivät ole edes se PS4:n suurin ongelma, vaan käsittämättömät asennusajat. Preparoi tiedostoa ikuisuuden ja sitten vielä asentaa toisen mokoman. Sama 60 gigan patchi Siegeen latautuu ja asentuu Xboxilla 15minuutissa. Pleikkarilla saattaa kestää jopa tunti, koska asentaminen kestää ja kestää.
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #1555 : 18.07.2020 17:11 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 937 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW PS3 oli vielä 10 kertaa pahempi. Ison pelin poistaminenkin saattoi kestää 15min.
Play-Asia
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #1556 : 09.02.2021 18:12 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 699 Basaaripisteet: 2 Profiili Ompas paskaa rautaa laitteissa nykyään. LG CX:n ja PS4:n verkkokortit. Verkkoyhteys antaa PC:llä piuhan päässä nopeudeksi yli 900Mbps, mutta LG ja PS4 jää wifillä about 50-70Mbps paikkeille. Myönnän että asetuksia pitäisi laittaa tukiasemasta kuntoon että saisi edes teoriassa yli 400Mmps, mutta puhelin antaa samasta paikasta reipas 330Mbps. Kytkin seinän takana. Naurettavaa paskaa.
Kai se on pakko ostaa vielä vuonna 2021 kytkin (no okei ps4 on vuotta 2013) ja letkua että saa laitteet laadukkaasti verkkoon. Niin saatanasti tulee ylimäärästä menoa että tällä tahdilla PS5:n rahat on sileenä, ennen kun sen pystyy ostamaan, vaikka 6kk sitten rahat oli taskussa ilman tinkimisen tarvetta. *ittu...
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #1557 : 09.02.2021 22:30 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 937 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW Voi se olla, että PS4:n kanssa on kyse myös Sonyn infrasta. Joka tapauksessa se on saatanan hidas.
Play-Asia
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #1558 : 29.05.2021 17:17 »
Gba Jäsen Viestejä: 2 908 Basaaripisteet: 0 Profiili PC pelaaminen saa vahvimmankin murtumaan. Tällä kertaa meni tunti selvittäessä, miksi vitussa Xbox GamePass PC:lle ei toimi. No syy selvisi, eli koodattu taas päin vittua koko paska ja Microsoft Gaming Services ei suostunut päivittymään.

Microsoftin omat avustajat ja neuvot sivuillansa taattua paskaa, kuten aina.

Onneksi autismi on tietokonemaailmassa yleistä ja joku redditin hikky tämänkin oli selvittänyt meitä tavallisia pulliaisia varten. Laitetaan myös tänne jos ja kun tulee vastaan varmasti muille myös.

A fix to Microsoft Store error code 0x80073D26

Open Registry Editor
Go to HKEY_LOCAL_MACHINE -> SYSTEM -> CurrentControlSet -> Services
Remove the GamingServices and GamingServices.Net
Restart Computer
Go to your Windows Store -> 3-dot-menu -> Downloads and Updates -> Check updates
Gaming Services should install now without issue.
Double check by rebooting and going back to Windows Store and trying to Get Updates again - you should be Up to date.
You don’t gamble to win. You gamble so you can gamble the next day.
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #1559 : 30.05.2021 09:36 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 699 Basaaripisteet: 2 Profiili Toihan on se PC-pelaamisen suola :lol:

Onhan tuossa aina se oma vitutksensa. Mutta siitä kun pelin saa pyörimään tulee aina pieni onnistumisen fiilis ja peliä on mukava alkaa pelaamaan sen jälkeen. Toki riippuu paljon siitäkin kuinka helposti ongelma ratkeaa. Eniten itseä on aina vituttanut päivitykset. Aika katsottu tarkkaan ja peliaika pienissä ja sitten kun peli pitäisi pistää tulille, pyörittelet peukaloita 15-90min. Se vitutti vielä senkin jälkeen kun sai pelin tulille, jos edesehti enää laittamaan. Tästä syystä maaliskuussa hankittu 1GB nettiyhteys on tuonut yllätävän paljon iloa elämään. Pelien asennuksiakaan ei tarvitse odotella enää tunteja. Riittää että laittaa tulille ennen kun laittaa kakarat maate ja/tai käy itse suihkussa. Lataukset ja asennukset on aika hyvin valmiina sen jälkeen.
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 47 48 49 50 51 [52] 53
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines