Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Sivuja: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 ... 53
Tulostusversio
Aihe: Yleinen vitutusketju  (Luettu 442872 kertaa)
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #150 : 04.12.2007 14:45 »
Frank Jäsen Viestejä: 937 Basaaripisteet: 3 Profiili
Kukaan tällä koko prklen planeetalla saatika sitten Suomessa ei osaa ruotsia lukuun ottamatta ruotsalaisia ja maailman parhaiten kohdeltua vähemmistöä, suomen-ruotsalaisia.
Kyllä sitä ruotsia oppii, jos asenne on oikea. Tai ainakin kursseista pääsee läpi, jos hieman jaksaa vaivaa tehdä ja motivaattorit on kohdallaan. Kieltä ei sitten tarvitse enää myöhemmin osata, vaikka onkin ehkä hieman noloa, kun menee Ruotsiin ja puhuu aloittaa keskustelut englanniksi tai vaihtaa kieltä jossain vaiheessa. Etsi itsellesi jokin hyvä motivaattori ja kielen opiskelu helpottuu. Niin se kävi minullekin.

Nimim. 8 ruotsista
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #151 : 04.12.2007 15:06 »
Sharkie Valikoiva pelaaja. Moderaattori * Viestejä: 3 170 Basaaripisteet: 5 Profiili Sehän tässä vaan on, että hyviä arvosanoja saa kyllä, mutta oikeasta kielitaidosta se ei sitten kerrokaan oikeastaan mitään. Kieltä, ja ruotsia muiden kielten mukana, pitäisi päästä kuulemaan ja ennen kaikkea puhumaan paljon. Koetin minäkin aikoinaan Tukholmassa hoitaa liikeasioinnit ruotsiksi, ja pääosin se onnistuikin ihan hyvin. Pari kertaa piti vaihtaa sormen lennettyä suuhun englantiin.

Vuosi ruotsitonta elämää onkin sitten aika lahjakkaasti tappanut sen pienenkin kielitaidon. Mitä nyt isän kanssa läpällä joskus puhutaan svenssonia, ja silloinkin keskustelun taso on lähinnä: Vad menar du nu!? :rollaus:
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #152 : 04.12.2007 15:09 »
migge Jäsen Viestejä: 3 172 Basaaripisteet: 0 Profiili
Kyllä sitä ruotsia oppii, jos asenne on oikea. Tai ainakin kursseista pääsee läpi, jos hieman jaksaa vaivaa tehdä ja motivaattorit on kohdallaan. Kieltä ei sitten tarvitse enää myöhemmin osata, vaikka onkin ehkä hieman noloa, kun menee Ruotsiin ja puhuu aloittaa keskustelut englanniksi tai vaihtaa kieltä jossain vaiheessa. Etsi itsellesi jokin hyvä motivaattori ja kielen opiskelu helpottuu. Niin se kävi minullekin.
Kumpa kaikki olisikin noin helppoa. Kuten aiemmin sanoin, lukiossa minulla oli motivaatiota ja yritystä ehkä enemmän kuin missään muussa aineessa. Lahjojen puute tuli kuitenkin vastaan ja kutosta parempaa ei vain irronnut.
www.playfire.com/migge
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #153 : 04.12.2007 15:25 »
Japshumwaa Jäsen Viestejä: 104 Basaaripisteet: 0 Profiili Minulla suurin ongelma ruotsin opiskelussa on aina ollut se, että kieltä kuulee ja käyttää vain ja ainoastaan ruotsin kursseilla. Englannin kielelle "altistuu" tahtomattaankin käytännössä jokainen päivä, joten tietysti oppiminen ja asioiden sisäistäminen sujuu helpommin. Ruotsi taas tulee vastaan ehkä 2-3 vuoden välein kursseilla, joka ainakin minun kohdalla tarkoittaa sitä että touhu alkaa joka kerta puhtaalta pöydältä. Ensimmäisistä ruotsin tunneista taitaa olla kohta 15 vuotta aikaa, mutta tänä aikana ei ole mukaan tarttunut käytännössä yhtään mitään. Viime keväänä/kesänä onnistuin suorittamaan ns. virkamiesruotsin puhtaasti arvosanalla yksi eli tämän paskakielen opiskelu ja sitä myöten käyttäminen on ohi lopullisesti.

"Yksinkertaisten ihmisten yksinkertainen kieli"


« Viimeksi muokattu: 04.12.2007 15:43 kirjoittanut Japshumwaa »
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #154 : 04.12.2007 15:34 »
Melfice_ Rento ja seksikäs. Jäsen Viestejä: 1 033 Basaaripisteet: 0 Profiili Sama täällä, svenska för läkare on juuri ohitse. Ruotsihan on hieno ja helppo kieli, kun vertaa vaikkapa saksaan tai ranskaan.

Vad har ni för besvär? Det hjälper om ni går ner i vikt. Har ni opererades tidigare? Nu ska vi mäta blodtrycket. Kan ni röra på tåerna?
Tärppinä voin kertoa että haima (pancreas) on ruotsiksi niinkin helppo ja yksinkertainen sana kuin en bukspottskörtel. Sanasta sanaan käännettynä mahasylkirauhanen.
N
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #155 : 04.12.2007 15:35 »
Frank Jäsen Viestejä: 937 Basaaripisteet: 3 Profiili
Sehän tässä vaan on, että hyviä arvosanoja saa kyllä, mutta oikeasta kielitaidosta se ei sitten kerrokaan oikeastaan mitään. Kieltä, ja ruotsia muiden kielten mukana, pitäisi päästä kuulemaan ja ennen kaikkea puhumaan paljon. Koetin minäkin aikoinaan Tukholmassa hoitaa liikeasioinnit ruotsiksi, ja pääosin se onnistuikin ihan hyvin. Pari kertaa piti vaihtaa sormen lennettyä suuhun englantiin.
Niinhän minäkin sanoin. Kursseista pääsee kyllä läpi, jos asenne on oikea ja motivaattorit kohdallaan. En minäkään enää nykyään osaa ruotsia. Tässä on vuoden sisällä käyty Ruotsissa noin neljä kertaa ja jokaisella kerralla keskustelukumppani on joko vaihtanut englantiin tai minä olen aloittanut sillä. Kaupan kassallakin on jo tullut "Vad?"-sanaa toistettua monia kertoja, kun kassahenkilö on kysynyt kuitin tarpeellisuutta. :rollaus:

Kumpa kaikki olisikin noin helppoa. Kuten aiemmin sanoin, lukiossa minulla oli motivaatiota ja yritystä ehkä enemmän kuin missään muussa aineessa. Lahjojen puute tuli kuitenkin vastaan ja kutosta parempaa ei vain irronnut.
Toiset tarvitsevat enemmän työtä kuin toiset. Takapuolestahan se on, mutta silti kylmä fakta. Yritin minäkin lukiossa kaikkeni ruotsien eteen, mutten silti osaa kieltä sitten ollenkaan. Pääsin kursseista läpi ihan hyvillä arvosanoilla ja kirjoituksistakin tuli B, mutta en osaa pahemmin puhua ruotsia. Sen ymmärtäminenkin teettää vaikeuksia. Nyt toivookin, että olisi tehnyt vähän enemmän työtä aineen eteen, niin ehkä olisi kielitaito paremmin hanskassa.
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #156 : 04.12.2007 19:56 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 699 Basaaripisteet: 2 Profiili
Siitä asti kun aloin opiskelemaan lukiossa, tiesin että jos joskus pääsen ylioppilaaksi ja opiskelemaan johonkin, lopputulos on se että olen kusessa lopputyön ja ruotsin kanssa.

Pitääkö lukiossakin tehdä nykyään lopputyö?
Eli jos pääsen ylioppilaaksi ja opiskelemaan. Eli lukion jälkeen. Eli kun olen opiskelemassa. Ja jos meni ohi muu osa tuosta viestistä niin nuo lukio ajathan ovat menneet jo aikaa sitten ;)

Itsehän en edes päässyt kielestä kirjoituksissa läpi. Kompensaation avulla minusta leivottiin kuitenkin ylioppilas. Kutonen oli paras numero jonka olen koskaan missään laitoksessa tästä kielestä saanut. Kyse ei siis myöskään ole yrityksen puutteesta. Joitakin asioita ei vain voi oppia vaikka tahtoisi.
Pääsin aika kovalla säkällä kirjoitukset läpi ruotsin osalta :) Ja arvosanat ovat 4,5,4,5 jne. Siihen aikaan kun sai olla nelosia mutta ei peräkkäisiä ;D Todellakin onni :)

Minulla voi kyse olla enemmän asenteesta kuin siitä että en oppisi ;D Vaikka kyllä kieli vaatii minulta enemmän panostusta kuin mikään muu aihe. En vain pidä kielestä, ja kun joudun kuitenkin panostamaan siihen asteen enemmän kuin mihinkään muuhun niin se on turhauttavaa.
Koko viikon yritin lukea mutta pää alkoi viestimään räjähtämisen merkkejä yleensä puolen tunnin jälkeen. Eikä asiaa auta yhtään se että aihe joka ei inspiroi alkaa nukuttamaan...Lauantaina ja sunnuntaina sain luettua suht hyvin silmät tulessa kun alkoi väsyttämään niin pirusti. Mutta olisi sekin rääkki pitänyt jättää ja pelata vaikka Zeldaa ennemmin.
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #157 : 07.12.2007 08:20 »
Bill Duke Jäsen Viestejä: 255 Basaaripisteet: 0 Profiili
Eli jos pääsen ylioppilaaksi ja opiskelemaan. Eli lukion jälkeen. Eli kun olen opiskelemassa. Ja jos meni ohi muu osa tuosta viestistä niin nuo lukio ajathan ovat menneet jo aikaa sitten ;)

No niin tietenkin.

En näköjään osannut lukea.
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #158 : 08.12.2007 22:34 »
Fyysinen Preesens Pakko toistaa Jäsen Viestejä: 1 838 Basaaripisteet: 1 Profiili Masentavaa. Kerrankin keksin hyvän nimimerkin ja se on liian pitkä kolmella kirjaimella.
My name is Dexter. Unlike many of you believe, I’m not a serial killer. I’m not very much afraid of blood either.

-----

Fyysinen Preesens moderaattoriX.
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #159 : 14.12.2007 17:13 »
Fyysinen Preesens Pakko toistaa Jäsen Viestejä: 1 838 Basaaripisteet: 1 Profiili Wiin hajoaminen. Ajattelin omilla rahoilla hankkia jouluksi Super Mario Galaxyn. Viikonloppu pilalla, joulu pilalla. Ei saakeli.
My name is Dexter. Unlike many of you believe, I’m not a serial killer. I’m not very much afraid of blood either.

-----

Fyysinen Preesens moderaattoriX.
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #160 : 14.12.2007 17:16 »
Fraeon /fɹeɪɔnʰ/ Moderaattori * Viestejä: 1 652 Basaaripisteet: 3 Profiili
On paskaa tulvillaan, tää tylsä talviyö
Ei konsolinikaan levyjä enää syö

Sen kohta valjastan, näppiksen etehen
Ja vitutusta lievittää laudalla mieluiten
A légpárnás hajóm tele van angolnákkal
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #161 : 15.12.2007 10:20 »
Sharkie Valikoiva pelaaja. Moderaattori * Viestejä: 3 170 Basaaripisteet: 5 Profiili Siinä on sitä oikeaa joulumieltä!
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #162 : 16.12.2007 16:26 »
tombbi Jäsen Viestejä: 126 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Meni sitten keskiviikkona netti poikki yhäkkiä. >:( Joiduin olemaan keskiviikon, torstain ja puolet perjantaista täysin ilman nettiä. Kauheat vieroitusoireet. Periaatteessa ihan hyvään saumaan sattui, kun piti sitten keskiviikkona lukea ruotsin uusintaan, mutta vitutti se silti! Varsinkin se ruottin kokeeseen lukeminen... Netti siis vain meni poikki yhtäkkiä ja itkee jotain oletusyhdyskäytävästä, enkä mä osaa sille mitään enempää tehdä, kuin mitä jo olen tehnyt(no shit). Nyt viikonlopuksi tultiin kuitenkin isän luokse, niin täällä pelittää nettikin, onneksi...

EDIT: osa kirotusvihreistä edes korjattu...

Niin, ja ei ketään tietäisi mistä se ongelma saattaisi johtua? Modeemin pitäisi pelitellä, että siinä vika ei ole.
I see your face but I can't decide now
If it's real or just in my mind
I see your face, and it says with a smile
"Welcome to hell, 'cause this is where you'll die"
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #163 : 16.12.2007 16:30 »
Tajuste Jäsen Viestejä: 11 Basaaripisteet: 0 Profiili Vituttaa tää synkkyys ja pimeys. Pitäisi koulussa ottaa loppukiriä ja valmistautua kevään yo-kirjoituksiin, mutta tää kaamos imaisee kaiken energian ja tuntuu ettei mikään tule valmiiksi. Tuntuu että aika vaan valuu käsistä.
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #164 : 16.12.2007 18:26 »
Partajeesus Jäsen Viestejä: 1 159 Basaaripisteet: 0 Profiili muija jätti 10kk yhdessäolon jälkeen.
vitun vittu saatana

sen exä oli sille leperrelly eilen ryyppyreissul.
muijalla sit sitä kohtaa vielki tunteita.
asia jota en voi käsittää.
vai miltä kuulostaa:

jätkä tunnettu siitä että panee kaikkea naispuolista mikä liikkuu.
vakuutteli kuitenkin tuolle mimmille että on muuttunut mutta silti parin kk seurustelun jälkeen jo petti sitä.
varmasti useammankin kerran mutta ei jäänyt kiinni.
haukku suurinpirtein kaiken sen ulkonäössä ja ne seurustelikin vain nelisen kuukautta jonka aikana kerkes erotakin pari kertaa.
eli täys kusipää siis.

minä taas kohtelin kuin prinsessaa.
puhuin tunteistani kun siltä tuntui, hellyyttä ei puuttunut ja aina otin huomioon ja asetin etusijalle.
jos vaikka olin luvannut olla hänen kanssaan ja kaveri pyys ryyppäämään niin en lähtenyt koska oikeasti halusin olla oman kumppanini kanssa.

ja nyt se jätkä sitten sanoi että rakastaa vieläkin.
silti en tajua miten joku voi kaivata tuollaista kusipäätä joka selvästi taas manipuloi vain sen takia että saa pillua kun ei vissiin muualta ole saanut.
ja vielä tiesi että minä sen muijan kanssa seurustelen.
sanoinkin että käytä nyt vittu niitä aivojas, se on manipuloinu ja valehdellu jo sillon kerran ja nyt se tekee sen toisen kerran mutta sä et vaan tajua sitä.

siis oikeesti nyt vaikka tuulistilta nais näkökantaa tämmäseen käytökseen.
minä en onnistu käsittämään että miten voi tuollaista paskaa kaivata.

ja olen ihan varma että viimeistään kuukauden päästä ne on yhdessä tai ainakin panee vaikka muija väitti että ei ole.
niin se tosin väitti monesti että näinkään ei käy kun olen sanonut että ihan varmasti tulee käymään että tunnen sen jätkän niin hyvin vaikka vain pari kertaa ollaan puhuttu paskaa ryypyreissulla.
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #165 : 16.12.2007 20:59 »
Melfice_ Rento ja seksikäs. Jäsen Viestejä: 1 033 Basaaripisteet: 0 Profiili Naiset rakastuvat aina renttuihin ja onhan se yksinkertaisesti väärin. Paitsi silloin kun mä olen se renttu.
N
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #166 : 17.12.2007 09:59 »
Tuulisti "Nurse Joyta vähän väsyttää" Jäsen Viestejä: 869 Basaaripisteet: 0 Profiili
siis oikeesti nyt vaikka tuulistilta nais näkökantaa tämmäseen käytökseen.
minä en onnistu käsittämään että miten voi tuollaista paskaa kaivata.
En väitä olevani ekspertti tässä aiheessa, mutta pakko sanoa, että kuulostaa minusta ihan tutulta.

Yksi elämäni suurista ihmetyksen aiheista liittyy juuri tähän. Kyllä minä tavallaan ymmärrän miten jotkut miehet voivat olla sellaisia ääliöitä kuin ne ovat, aggressiivisia tyhjäpäitä, ryyppääviä ja uhoavia kaljuja apinoita. Kyllä niitä aina on. Mutta sitä minä en ymmärrä, miten tällaisilla miehillä on _aina_ naisia. Mikä naisia vaivaa? Naiset ovat lähes poikkeuksetta suurempia idiootteja kuin miehet, koska ne eivät tyydy olemaan idiootteja vaan palvovat idiootteja. Ja tämä häpeäkseni jonkin verran myös minun ongelmani, miehet jotka ovat ilkeitä ovat jollakin tapaa ihania ( - tämä ei sitten toimi aina, joten ei kannata alkaa kettuilemaan!)

Ehkä naiset ovat sellaisia, että jos joku kohtelee huonosti, täytyy yrittää olla entistä ihanampi ja tarrautua. Sellaista miellyttämisen halua siis. "Jos vain tarpeeksi vikisen ja myötäilen niin kyllä vielä voitan sen puolelleni ja sitten se on ihana..."

En tiedä teidän valitettavasti edesmenneestä suhteestanne juuri mitään, joten paha sanoa mikä siinä nyt ei sitten toiminut tytön mielestä. Itse olen lopettanut suhteita huonosti ja huonoista syistä, olen aika varma että parilla kaverilla on varmaan ollut aika vastaavia näkemyksiä minusta. Pyydän anteeksi - naiset ovat toisinaan aivan pepusta.
Pelaajalaudan Smurfette principle.
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #167 : 17.12.2007 10:14 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Eiiii, tämä tietää väistämätöntä seurustelu-topicia.

Se on ansa.



Mutta se jollain tapaa viekottelee seireeninomaisesti jakamaan syvimpiä tuntojaan...  ;D
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #168 : 17.12.2007 10:15 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 699 Basaaripisteet: 2 Profiili Olen ollut töissä about 20min ja olo on kuin Zombiella (älkää kysykö mistä tiedän sen olo tilan). Mietin niin että jäänkö kotio, kun pää on jumissa nenä tukossa ja samaan aikaan tuntuisi olevan kylmä ja hiukan hiki. Mutta, kun kuumemittari ei näyttänyt kuin 36,7 niin eihän silloin voi kipeä olla? Vai mitä? Vittu....... :rollaus:
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #169 : 17.12.2007 10:18 »
MasterTK ilonpilaaja Jäsen Viestejä: 2 776 Basaaripisteet: 6 Profiili
Eiiii, tämä tietää väistämätöntä seurustelu-topicia.

Ala jo tehdä se, kun muuten nämä vitutus-, ja mitä tapahtui tänään-ketjut täyttyvät näistä asioista aina.  :P
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #170 : 17.12.2007 10:22 »
Tuulisti "Nurse Joyta vähän väsyttää" Jäsen Viestejä: 869 Basaaripisteet: 0 Profiili
Olen ollut töissä about 20min ja olo on kuin Zombiella (älkää kysykö mistä tiedän sen olo tilan). Mietin niin että jäänkö kotio, kun pää on jumissa nenä tukossa ja samaan aikaan tuntuisi olevan kylmä ja hiukan hiki. Mutta, kun kuumemittari ei näyttänyt kuin 36,7 niin eihän silloin voi kipeä olla? Vai mitä? Vittu....... :rollaus:
Hemmetti, nyt tiedän mistä minä tämän kirouksen sain!  >:(
Täällä istun töissä ja nenä on täynnä jotain zombifikaatioon liittyvää limaa. Ruumiinlämpökin on laskenut alle 37C, eli kuollut olen selvästi.

Itchy. Tasty.
Pelaajalaudan Smurfette principle.
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #171 : 17.12.2007 10:47 »
Ramen Soup "Done in three minutes!" Jäsen Viestejä: 110 Basaaripisteet: 1 Profiili

siis oikeesti nyt vaikka tuulistilta nais näkökantaa tämmäseen käytökseen.
minä en onnistu käsittämään että miten voi tuollaista paskaa kaivata.


No siis. Ainahan sellainen kiehtoo, mitä ei voi kokonaan saada. Nainen rakastuu renttuun, koska renttu on vaikea tapaus. Sen huomion voittaminen vaatii taitoa. Kun sitä huomiota lopulta saa, on olo kuin voittajalla. Rentuissa on karismaa, sitä jotain magiaa jota taviksissa ei ole.

Kun renttu pettää (muutenkin kuin hyppäämällä vieraisiin), nainen tuntee joko a) tehneentä itse jotain, joka aiheutti rentulle niin pahan ahdistuksen jotta piti pettää tai b) että joku hirveä narttu on vietellyt sen!11 Rentussa itsessään ei vielä tuossa vaiheessa ole mitään vikaa. Nainen siis taipuu nöyrästi kohtaloonsa, ja itkee ja rukoilee renttua takaisin ja antamaan hänelle vielä yhden mahdollisuuden.

Jos renttu sitten palaa, nainen on kiitollinen siitä. Tunteita naisella renttuun on edelleen siitä syystä, että hän ei koe renttua itseään syylliseksi pahoihin tekoihin. Nainen ehkä kuvittelee, että ehkä hän on se, joka saa rentun muuttumaan? Olemaan hyvä ja hellä ja rakastava.

Ironista tässä on se, että JOS nainen nyt saakin rentun jollain konstilla muuttumaan (tai jos renttu kasvaa pahimman puberteetin ohi, joillakin miehillä tää puberteetti ei tosin mene ohi koskaan...) niin kappas vain, renttu ei olekaan enää läheskään niin mielenkiintoinen. Ei ole enää mitään jännää, ei mitään tavoiteltavaa. Ei runollista tuskaa eikä palavia riitoja, kiihkeää sovintoseksiä, suuria tunteita. On vain arki.

Ymmärrän kyllä, että olet itse ollut tytöllesi hyvä, varmasti täydellinen. Luulen kuitenkin, että koska tyttö sanoi omaavansa yhä tunteita renttua kohtaan, hän kokee teidän kahden suhteen jotenkin paljon vaisummaksi. Ehkä tyttö on ollut sinun kanssasi vain siksi, että voisi unohtaa rentun? Tunteita on paha hukuttaa...ja vaaditaan aika paljon että toinen ihminen saa ne unohtumaan. Ja jos olet ollut kovin hanakka puhumaan tunteistasi kun tytöllä ei niitä sinua kohtaan vielä niin voimakkaina ole, on se todennäköisesti aiheuttanut ensinnäkin ahdistusta ja toisekseen huonoa omaatuntoa kun hän ei osaa tuntea sinua kohtaan niinkuin hänen "pitäisi". Eli tavallaan mitä enemmän sinä olet yrittänyt todistella sitä miten paljon välität ja miten paljon parempi vaihtoehto olet, sitä pahemmalta tytöstä on tuntunut kun hän ei tunnekaan samoin, tai ainakan yhtä voimakkaasti. Tämän takia ihmiset joskus haluavat olla jonkin aikaa ihan yksikseen kun suhde kariutuu, tunteiden viileneminen vaatii aikaa, eikä niitä voi sytyttää toiseen ihan noin vain. Suhteessa pitää edetä tuollasessa tapauksessa hitaasti, ja kuulostellen sitä osapuolta jonka tunteet on ristiaallokossa.

Jos tyttö nyt lähtee rentun matkaan, ehkä paras veto minkä voit tehdä on se, että tarjoudut tytölle nyt ystäväksi. Ole se olkapää, johon hän voi tukeutua, kun (jos) renttu vielä pettää. Ole juttukaveri, ja yritä esittää ymmärtäväistä. Älä sano "mitäs minä sanoin". Tällä tavalla tyttösi saattaa vielä huomata, että sinä oletkin se mukava kaveri, johon kannattaa satsata. Älä kiristä hihnaa muutenkaan, vaan löysytä. Anna tytölle aikaa miettiä. Tai kysy, haluaisko hän rauhassa miettiä asioita? Tai järjestä joku hyvä paikka jossa voitte olla kahden, ja anna tytön puhua rentustaan. Anna sen puhua siitä mitä se tuntee häntä ja sinua kohtaan. KUUNTELE, älä ala esittämään viisasta tai tarjoamaan neuvoja, mutta muista kysyä asioista tyyliin "miltä susta tuntui se kun..? mitä sitten tapahtui...? mitä luulet sen tunteneen...? jne jne  Voit ehkä saada vain näin kuuntelemalla tytön ymmärtämään oman tilansa ja sen, mikä ero on sinun ja rentun välillä.

Ja jos tosiaan sanoit tytölle "käytä vittu niitä aivojas" niin voisi olla paikallaan pyytää anteeksi, ja kertoa vielä että kuohahdit sen takia kun olet niin huolissaan hänestä. Tuo oli nimittäin aika rumasti sanottu.

Lainaus käyttäjältä: Tuulisti
Pyydän anteeksi - naiset ovat toisinaan aivan pepusta.
No höpöhöpö. Ihmisiä tässä kaikki ollaan, niin naiset kuin miehet. Mitä sitä turhia itteään ja tunteitaan anteeksi pyytelemään.
"Aa sie nii kaunis, noin no ällee haalistu ku haaveisii sie vaa hukut sil’ aah! - eellä onni on, sinua kiin’ ei saa!"
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #172 : 18.12.2007 00:10 »
PoJuZkI Oon parempi pelaa ssbm ku sä xP Jäsen Viestejä: 9 Basaaripisteet: 0 Profiili Mua vituttaa se et aurinko on olemassa, KUN SE VITTU PAISTAA. (o'rly?)
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #173 : 27.12.2007 08:38 »
Doinkki Öy Jäsen Viestejä: 587 Basaaripisteet: 0 Profiili Nukuin about 2h viime yönä. Kurkku on turvonnut niin pahasti umpeen ettei mikään mene alas, kipu säteilee vasempaan korvaan (vai eiköhän ole vielä korvatulehduskin kylkiäisenä), ja yöllä piti vetää michelinmiehen varusteet ylle ankaran kuumeen takia.

Ja hassuintahan tässä on se, että suurin osa unesta tuli juuri silloin kun olisi pitänyt soittaa terveyskeskuksen päivystykseen. Joudun sitten odottelemaan aikaa lekurille aina yhteen asti.

Ou jeah!
Voice of The World.
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #174 : 27.12.2007 12:42 »
Scarf Smokin' Sexy Style!!! Jäsen Viestejä: 2 575 Basaaripisteet: 4 Profiili
Nukuin about 2h viime yönä. Kurkku on turvonnut niin pahasti umpeen ettei mikään mene alas, kipu säteilee vasempaan korvaan (vai eiköhän ole vielä korvatulehduskin kylkiäisenä), ja yöllä piti vetää michelinmiehen varusteet ylle ankaran kuumeen takia.

Ja hassuintahan tässä on se, että suurin osa unesta tuli juuri silloin kun olisi pitänyt soittaa terveyskeskuksen päivystykseen. Joudun sitten odottelemaan aikaa lekurille aina yhteen asti.

Ou jeah!

Ettei vain olisi angiina? Jos on, niin ole iloinen, että pääset sairastamaan sen pois intin alta. Itse olin ko. paskiaisen takia kipeänä yli kuukauden putkeen intissä. Uusi kahdesti ja toi kylkiäiseksi pari poskiontelotulehdusta.  ;)
The ultimate skill is to take up a position where you are formless. Those who are able to adapt and change in accord with the enemy and achieve victory are called divine.
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #175 : 27.12.2007 18:57 »
Doinkki Öy Jäsen Viestejä: 587 Basaaripisteet: 0 Profiili Ei ole angiina, vaan kuulema aika jämäkkä nielurisatulehdus. Koko päivän olen nyt nukkunyt ja vetänyt tabuja naamariin, mutta ei ole vielä olo helpottanut.

No jos huomenna tai sitten ylihuomenna.  :???:
Voice of The World.
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #176 : 27.12.2007 23:22 »
Qtulhu Jäsen Viestejä: 184 Basaaripisteet: 0 Profiili
Ei ole angiina, vaan kuulema aika jämäkkä nielurisatulehdus. Koko päivän olen nyt nukkunyt ja vetänyt tabuja naamariin, mutta ei ole vielä olo helpottanut.

No jos huomenna tai sitten ylihuomenna.  :???:
Ole onnellinen ettei ole pusutauti/mononukleoosi. Siinä kurkku turpoo jopa miltei umpeen ja on aivan helvetin kipeä. Tähän kylkäiseks jopa kolme viikkoa kestävä kuume, lihaskivut, turvonneet imusomukkeet ja perna. Jossain tapauksissa saattaa iskeä myös maksatulehdus. Jotkut ovat joutuneet sairaalaan tiputukseen kun kurkun kautta ei mene mikään kiinteä ja nesteetkin melkosen kivun saattelemina.  Sanottamattakin selvää, että tuon taudin aikana miekkonen kuin miekkonen kutistuu ja alkoholia ei suositella otettavaks moneen viikkoon taudin loppumisen jälkeenkään. Virusperänen tauti joten siihen ei ole lääkitystä.
Jos sattuu käymään, niin että jatkuu lähemmäs kahta viikkoa sairastelu eikä meinaa loppua sillonkaan, niin tiedät mikä tauti on kyseessä. ;) Lääkärit ei aina heti tajua diagnosoida sitä pusutaudiksi, toisaalta kun lääkitystä siihen ei ole, niin samapa kai tuo.
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #177 : 27.12.2007 23:25 »
Tajuste Jäsen Viestejä: 11 Basaaripisteet: 0 Profiili
Ei ole angiina, vaan kuulema aika jämäkkä nielurisatulehdus. Koko päivän olen nyt nukkunyt ja vetänyt tabuja naamariin, mutta ei ole vielä olo helpottanut.

No jos huomenna tai sitten ylihuomenna.  :???:
Ole onnellinen ettei ole pusutauti. Siinä kurkku turpoo jopa miltei umpeen ja on aivan helvetin kipeä. Tähän kylkäiseks jopa kolme viikkoa kestävä kuume, lihaskivut, turvonneet imusomukkeet ja perna. Jossain tapauksissa saataa iskeä myös maksatulehdus. Jotkut ovat joutuneet sairaalaan tiputukseen kun kurkun kautta ei mene mikään kiinteä ja nesteetkin melkosen kivun saattelemina.  Sanottamattakin selvää, että tuon taudin aikana miekkonen kuin miekkonen kutistuu ja alkoholia ei suositella otettavaks moneen viikkoon taudin loppumisen jälkeenkään. Virusperänen tauti joten siihen ei ole lääkitystä.
Kurkkupaise on vielä hooceempi versio pusutaudista. Varsinkaan, kun terveyskeskuslääkärit eivät tajua mistä on kyse. Nimim. 3kk putkeen yhtäjaksoisesti kipeenä.
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #178 : 27.12.2007 23:27 »
Melfice_ Rento ja seksikäs. Jäsen Viestejä: 1 033 Basaaripisteet: 0 Profiili No laitetaan vaikka kaikille spina bifida, creutzfeld-jakob ja neekerisankkeri niin voitte sitten ihan rauhassa vertailla kellä on ollut rankinta.
N
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #179 : 28.12.2007 07:57 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 699 Basaaripisteet: 2 Profiili Ei jumalauta. Heräsin viime yönä aivan hiestä märkänä ja sydän hakkasi niin että tuntui että se pomppaa rintakehästä ulos. Eli hyvin todennäköisesti oli vähintään 38 kuumetta. Aivan uskomatonta! Juuri viime viikon olin kipeä ja vielä vaan tuntuu että jokin prakaa kropassa. Ei helvetti. Tänään ei kyllä voi jäädä kotio kun on niin paljon hoidettavia asioita. Töidenkin lisäksi. Onneksi nyt ei ole kuumeista oloa ja pumppukin on rauhoittunut. Nyt täytyy vetää vain vitamiinut turpaan ja finreksiä. Kyllä niiden voimalla varmaan jaksaa tämän päivän. Toivon ainakin. Ja eihän tässä nyt ole edes kipeä olo.
Ikinä aikaisemmin ei ole näinkään käynyt. Kahdessa kolmessa päivässä selvinnyt aina.
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 ... 53
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines