Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Sivuja: 1 ... 46 47 48 49 50 [51] 52 53
Tulostusversio
Aihe: Yleinen vitutusketju  (Luettu 442848 kertaa)
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #1500 : 13.03.2016 20:29 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Ei sillä ostopaikalla ole paljoakaan väliä. Ainoastaan yksittäisen huonekalun kulloisella hinta/laadulla on väliä. Paskaa voidaan myydä kalliilla ja myydäänkin. Sohvan kun purkaa tai kattoo pohjasta, niin näkee mitä se on syönyt, onko vöitä tarpeeksi, millä se on pehmustettu, onko se oikeasti nahkaa muualtakin kuin istuimista ja miten jykevä runko on. Sitten tietenkin lapsiperheet ja lemmikit erikseen, en itse ostaisi mitään super-laadukasta nahkasohvaa kissan raavittavaksi ja pentujen trampoliiniksi. Ikeasta muutaman huntin tyylikäs sohva ja sitten parin vuoden sisään vaihtoon.

Tosihipsterit tietenkin hankkii klassista massiivipuista kalustoa, mutta näitä joutuu tietenkin metsästämään.
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #1501 : 13.03.2016 21:11 »
MasterTK ilonpilaaja Jäsen Viestejä: 2 776 Basaaripisteet: 6 Profiili Itse en jaksa mitään huonekaluja katsella paria vuotta kauempaa, niin ihan sama jos lahoavat käsiin. Ei kiinnosta mitkää täyttä puuta olevat jöötit, jotka kestävät sukupolvelta toiselle, kun kuitenkin poltan kaiken parin vuoden välein.
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #1502 : 29.03.2016 01:03 »
Piira Jäsen Viestejä: 19 Basaaripisteet: 0 Profiili Koko Facebook alkanut ärsyttämään. Ai että kun tekisi mieli vaan unohtaa koko roska ja sukeltaa takaisin sinne omaan poteroon pois kaikkien idioottien luota. Mesen korvikkeena tuota on kuitenkin vähän pakotettu käyttämään joten toinen vaihtoehto on sitten suorittaa joku kunnon kaverilistan siivous.
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #1503 : 08.08.2016 17:43 »
migge Jäsen Viestejä: 3 172 Basaaripisteet: 0 Profiili Leikkasin viikko sitten vasemman käden peukalosta pätkän irti, kun vähän liian innokkaasti kokkasin vastaterotetulla veitsellä. Meni ihan kunnolla ensin kynnestä ja lopulta sormesta läpi, jääden nahan varaan roikkumaan. Nyt tikeillä kiinni - toivottavasti tulee tunto takas. Rajottaa ihan kivasti elämää, kun tuppaa toi peukalo olemaan aika tärkeä ihmiselle. Pelaaminen nyt ei ainakaan onnistu kunnolla vielä vähään aikaan, mitä nyt Fire Emblem etusormella.
www.playfire.com/migge
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #1504 : 08.08.2016 20:15 »
despo Jäsen Viestejä: 5 302 Basaaripisteet: 9 Profiili
Leikkasin viikko sitten vasemman käden peukalosta pätkän irti, kun vähän liian innokkaasti kokkasin vastaterotetulla veitsellä. Meni ihan kunnolla ensin kynnestä ja lopulta sormesta läpi, jääden nahan varaan roikkumaan. Nyt tikeillä kiinni - toivottavasti tulee tunto takas. Rajottaa ihan kivasti elämää, kun tuppaa toi peukalo olemaan aika tärkeä ihmiselle. Pelaaminen nyt ei ainakaan onnistu kunnolla vielä vähään aikaan, mitä nyt Fire Emblem etusormella.

Wiin tennis sun muut wagglegimmick-pelit pitäisi silti onnistua onneksi

Spoileri (osoita katsoaksesi)
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #1505 : 09.08.2016 08:27 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 937 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW
No mutta joo, paska homma. Olisi kyllä perseestä, jos kävisi käsille jotain sellaista mikä lopettaisi peliharrastuksen  :(

Sitten pelataan naamalla niin kuin Brolylegs.
Play-Asia
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #1506 : 09.08.2016 10:25 »
migge Jäsen Viestejä: 3 172 Basaaripisteet: 0 Profiili Onneks ei tarvi ihan viel naamalla pelata. :)
www.playfire.com/migge
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #1507 : 31.08.2016 21:45 »
Gba Jäsen Viestejä: 2 908 Basaaripisteet: 0 Profiili Minna, 47, on laittanut viisisataa hakemusta - töitä ei löydy

Eli 500 hakemusta lähettänyt ja "Häntä ei ole kutsuttu yhteenkään työhaastatteluun." Pitäisikö tossa vaiheessa katsoa peiliin ja miettiä miksi kukaan ei halua edes työhaastatteluun, eikä syyttää "Iästä se luultavasti johtuu. Kun on yli nelikymppinen, niin ei saa enää mistään töitä. Nuoremmat jaksavat ehkä pidempään, Yrjänä pohtii."

Oon sanonut tän varmaan ennenkin, mutta Suomi on maailman helpoin maa asua. Missään muualla maailmassa elämä ei ole yhtä helppoa ja valmiiksi hopeatarjottimelle aseteltua kuin Suomessa. Ei se toki tarkoita, että joka päivä olisi juhlaa täynnä. Elämä harvemmin on. Jokaisella meistä on omat "demonit" ja ongelmat joiden kanssa painitaan. Silti tuntuu, että mitä paremmin on asiat sitä enemmän valitetaan ja ulkoistetaan vastuuta muille omasta hyvinvoinnista. Ihan kuin olisi hallituksen vastuulla taikoa työtä ja kädestä pitäen taluttaa työpaikalle.
You don’t gamble to win. You gamble so you can gamble the next day.
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #1508 : 01.09.2016 04:05 »
Aivis Nettikiusaaja Jäsen Viestejä: 978 Basaaripisteet: 0 Profiili En nyt oikein ymmärtänyt mikä oli vitutuksen syy? Kyllähän ikä on ihan legiitti este työnhaussa, se yhdistettynä pitkäaikaistyöttömyyteen ja mahdollisesti riittämättömään koulutukseen/kokemukseen niin ei se kauhean vakuuttavalta näytä työhakemuksessa. En näe tässä kyllä kauheasti "hyvinvoinnin vastuun ulkoistamista muille" jos on kuitenkin aktiivisesti hakenut sitä duunia. Voi toki olla, että se rima on sitten liian korkealla, jutussa kun ei käy ilmi mihin työpaikkoihin ollaan haettu.

Ongelma tässä taitaa olla se, että maailma ole enää samanlainen kuin se oli Minnan ollessa nuori. Monet perinteiset perusduunit ovat kadonneet tai ovat katoamassa. Pyritään säästämään rekrytoinnissa kasaamalla tehtäviä ja vastuualueita mahdollisimman pienen työryhmän varaan. Suositaan halpaa mamutyövoimaa. Automatisoidaan. Vaan ei sillä, uusien innovaatioiden myötä syntyy myös uusia työpaikkoja, mutta yhä vähemmälle riittää sitä tuttua ja turvallista kahdeksasta-neljään-vakkariduunia, jota monet ovat aiemmin tottuneet saamaan ja tekemään. Keskiluokka pienenee. Ihan ymmärrettävää, että ihmiset valittavat oman elintason laskusta, kun se ei yksinomaan ole aina vain itsestä kiinni.

Silti olen kyllä samaa mieltä, että Suomessa on onneksi ainakin vielä erittäin hyvä elää, oli työtä tai ei.

tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #1509 : 01.09.2016 04:31 »
Gba Jäsen Viestejä: 2 908 Basaaripisteet: 0 Profiili No jos 500 hakemusta lähettää ja ei pääse edes työhaastatteluun, niin silloin syy on jossain muussa kuin iässä. Ei 47v vielä niin vanha ole. Niin kuin sanoit, varmasti on muitakin syitä, kuten esim. se ettei ole koulutusta, jonka voisi kyllä ilmaiseksi suorittaa, kun suomessa ollaan. Taitaa toinen noista mainita vielä, että "kyllähän noita töitä olisi", mutta ei kumminkaan sitten olisi valmis tekemään niitä, kun tunteja saa vain "16-20". Helpompi se on naapurin siivellä elää. Sillä siivellä elämistähän tukien varassa eläminen on. En syytä kyseisiä henkilöitä siitä, Suomessa vaan syteemi on niin paskasti rakennettu, että on fiksumaan olla tukien varassa, kuin ottaa vastaan edes jotain työtä.

Se on selvää, että globalisaatio pudottaa meidän jokaisen palkkoja ja siihen on sopeuduttava.

Silti propsit toki siitä, että on edes hakenut töitä, mutta tilttasi vaan tohon kun syytti ikää siitä että tulos oli 0/500. Ei kukaan voi pistää iän syyksi tollasta onnistumisprosenttia tossa iässä.

You don’t gamble to win. You gamble so you can gamble the next day.
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #1510 : 01.09.2016 09:15 »
Sharkie Valikoiva pelaaja. Moderaattori * Viestejä: 3 170 Basaaripisteet: 5 Profiili Tuttuun tapaan kärkästä näkemystä, mutta kyllä mä tällä kertaa allekirjoitan Gban turhautumisen. Omalla äidillä meni kans about tossa iässä luottoduuni alta, eikä uutta tuntunut löytyvän. Koulutkin jäänyt aikanaan kesken, eli pohja ei erityisen hyvä. Mamma veti sisuvaihteen päälle, kurssitti itseään ihan kunnolla ja muun muassa muutti vuodeksi Poriin opiskelemaan. Nyt taas pysyvässä virassa ja tosi tyytyväinen hommiinsa.

En siis itsekään väitä, että tietyissä tilanteissa työn hakeminen olisi helppoa. Mutta ehkä pitäisi tosiaan tajuta tehdä jotain muuta horisonttiensa avartamiseksi, jos hutilaskuri alkaa paukkua satasia.

Niin, ja nuo tukihommat. Hämmentää, miten periaatteessa ihan loistava systeemi kusee ajoittain täysin. Kaverikin oli pitkään tilanteessa, jossa töitä ei löytynyt ja olisi halunnut jatkaa koulua samalla. Ainoa vaan, että ruokaostokset mahdollistaneet tuet olisi kadonneet saman tien, joten "oli pakko" istua kotona ja läpsytellä hakemuksia. Mitä hemmettiä nyt taas? Sitä rahaahan pitäisi mieluummin saada SILLÄ EHDOLLA, että kehittää itseään samalla. 
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #1511 : 01.09.2016 11:46 »
Aivis Nettikiusaaja Jäsen Viestejä: 978 Basaaripisteet: 0 Profiili Kyllä itsekin allekirjoitan itsensäkehittämisen tavoitellessa parempaa asemaa elämässä, ja ideaalisti jokainen toimisi Sharkien äidin tapaan. En vain ole täysin varma onko se oikeasti realistista ihan jokaiselle, vaikka Suomessa hyvin vähän esteitä sille on. Monella ei mentaali kapasiteetti tai motivaatio vain riitä, tai vaikka riittäisikin, niin jokaiselle ei vaan enää niin helposti löydy sitä aiemman elintason turvaavaa duunia. Tuo Gban alunperin linkittämä juttu ei oikein kerro näiden naisten taustoista paljoa, joten vaikea sanoa mitä ovat käyneet läpi ja mitä lopulta haluavat, mutta vaikuttaa, että haluavat itselleen keskiluokkaisen vakkariduunin, mutta eivät ehkä ota huomioon miten työmarkkinat ovat muuttuneet sitten heidän nuoruutensa. Joko kehität itseäsi aikakauden vaatimusten mukaisesti, tai tyydyt siihen mitä saat, eli vähempään kuin aiemmin. Se on realiteetti, jota monet vuosikymmeniä putkeen turvallisesti duunia tehneiden on ehkä vaikea hyväksyä.

Mutta ymmärrän kyllä että ihmisten saamattomuus ja tyhmyys voi vituttaa, varsinkin jos itseään nämä piirteet eivät niinkään hallitse. Kiittämättömyys ja valitus harvemmin auttavat viemään ketään kohti päämääräänsä. Kun yksi ovi sulkeutuu, toinen avautuu, mutta monet eivät välttämättä koskaan ole valmiit ottamaan ensimmäistäkään askelta sitä kohti.
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #1512 : 01.09.2016 13:06 »
Sarkoni Jäsen Viestejä: 435 Basaaripisteet: 0 Profiili Itsehän en ole koskaan lähettänyt työhakemusta yhtään minnekään, vaan olen yleensä ihan idioottina marssinut jonkun asioista päättävän ihmisen toimistoon, joko soittamalla etukäteen tai ilman varoitusta, ja hänen niin halutessaan olen sitten esitellyt työ- tai koulutustodistuksia, mutta useinkaan eivät ole niitä tahtoneet nähdä, ja työtä on sitten tarjottu jos on ollut mitä tarjota. Ainakin muistaakseni viittä työtä olen tällä menettelyllä päässyt tekemään (ei tosin mitään maailman parhaita töitä, mutta kuitenkin). Yleensä olen vieläpä sattunut ilmaantumaan paikalle niin kriittisenä ajankohtana, että työnantaja on pitänyt minua suoranaisena taivaan lahjana.

Tosin minähän nautin valkoisen heteromiehen etuoikeutta, joten ihmekös tuo.
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #1513 : 01.09.2016 15:05 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 699 Basaaripisteet: 2 Profiili Olisi kyllä mielenkiintoista nähdä niitä hakemuksia. Onhan sitä itsekkin hakemuksia lähetellyt tyhjyyteen vaikka kuinka paljon, mutta aina sieltä muutama on vastannut kun on vaan tehnyt jokaiseen paikkaan omalaisen hakemuksen. Ongelma kun tuntuu nykyään olevan se, että aina löytyy joku fiksumpi tai parempi kuin sinä. Silloin jää jäljelle se luonne millä pääsee sisään. Jo siivoojan hommassa on selvä juttu, että se firman eteen työskentelevä otetaan ennemmin kuin se joka tekee töitä vain itselleen ja silloinkin koska on pakko. Ikään on minusta turha vedota 47 vuotiaana.
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #1514 : 01.09.2016 20:35 »
migge Jäsen Viestejä: 3 172 Basaaripisteet: 0 Profiili Ikä aiheuttaa varmasti ongelmia, etenkin jos haetaan nuorekkaaseen yritykseen tai alalle. Hakemuksien käsittelijät kuitenkin alitajuisesti hakevat itselleen myös työkaveria. Olen itse ollut mukana ehkä vajaassa kymmenessä rekrytoinnissa ja puolessa tapauksissa olen itse valinnut itselleni alaista. Onneksi olen aina lopulta malttanut kuitenkin arvioida työntekijää tärkeämpien ominaisuuksien pohjalta kuin iän. Hakemuksia olen käsitellyt satapäin. Näistä valitettavan suuri osuus on todella heikkolaatuisia ja osasta suoraan paistaa läpi työkkärin pakotus lähettää hakemus. Myös noi massalähettäjät erottaa hyvin joukosta. Samaa pohjaa käytetään kaikkiin hakemuksiin ja ajoittain jopa unohdetaan vaihtaa yrityksen nimi tai haettava positio. Tai sitten hakemus on täysin geneerinen eikä kohdistusta ole tehty lainkaan.
www.playfire.com/migge
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #1515 : 29.10.2016 02:22 »
Kabanossi Moderaattori * Viestejä: 2 517 Basaaripisteet: 6 Profiili WWW Asiat ovat omassa elämässä ilmeisen hyvin, kun tämän illan keskustelu oli suurin vitutuksen aiheuttaja pitkiin aikoihin.

Kaverilla oli illanistujaiset ja menin selvinpäin paikalle, koska huomenna pitää olla ajokunnossa. Osa meidän kaveriporukasta on viime päivinä pelaillut aika aktiivisestikin uusinta Battlefieldiä, ja heitä kiinnosti, koska minä ostan pelin. Vastasin ettei mulla ole ollut pleikkaria toukokuusta lähtien, kuten olen teille aikaisemminkin sanonut. Sanoin, että olen ostamassa PS4 Pron, niin ehkä voin sitten liittyä teidän kanssa verkkokarkeloihin.

Siitä alkoikin sitten yli tunnin "keskustelu" todella huonoilla vasta-argumenteilla. Faktaahan on, että kyllä PS4 Pron tehoja hyödyntävät pelit näyttävät paremmilta kuin karvalakkimallin pelit 1080p-telkkarilla, jos pelintekijät niin haluavat. Vastapuolella tuntui olevan käsitys, että resoluutio sen eron tekee, joten jos en omista tai ole nyt ostamassa 4K-telkkareita, miksi ihmeessä tuhlaan rahaa uuteen pleikkariin. Oli siis todella rasittavaa käydä keskustelua tyypin kanssa, jolle termit tekstuuri, piirtoetäisyys, reunanpehmennys ja vaikkapa partikkeliefektit eivät kerro mitään. Tai siis omasta mielestään hän kyllä tietää, mikä on tekstuuri, muttei osaa sitä selittää sitä. Kysyin, ettetkö osaa sanoa, että se on käytännössä kuvatiedosto, ja kuvahan voi olla eri tarkkuudessa. Tähän keskusteluun osallistui lisäkseni siis pari tyyppiä, joista pahin kinastelija oli mulle ihan uusi tuttavuus. Kaverin naamalta selvästi näki, että hän oli mielestään oikeassa ja että häntä vitutti kinastelu kanssani.

Ei auttanut, vaikka miten yritti PC:tä käyttää esimerkkinä. Aina torpattiin sillä, että PC on PC ja konsoli on konsoli. No, kai 1080p-telkkariin liitetty 2000€ PC sitten jollain ihmeen tavalla osaa puskea ruudulle parempaa grafiikkaa, vaikka tehokkaamman konsolin pullonkaula on ilmeisesti juurikin se sama 1080p-telkkari.  :rollaus:

Viimeiseen asti yritin takoa järkeä päähän, mutta ei. Jotenkin tuli niin puskista tuo. En osannut yhtään odottaa, että tuo voisi olla noin vaikeaa ihmisille, jotka vieläpä väittävät ymmärtävänsä jotain teknologian päälle. Ei siinä, tuli kyllä typerä olo kun väkisinkin hiipi mieleen, ettei tässä ole vittu mitään järkeä. Onneksi en ollut kännissä. Eikä vastapuolikaan ollut paria enempää juonut, joten senkään piikkiin ei voi laittaa.

Ei käy kyllä kateeksi Sonya, joka tuollaisille ihmisille yrittää uutta konsoliaan myydä.
IGDB.com | Internet Game Database
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #1516 : 29.10.2016 10:29 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 699 Basaaripisteet: 2 Profiili
Viimeiseen asti yritin takoa järkeä päähän, mutta ei. Jotenkin tuli niin puskista tuo. En osannut yhtään odottaa, että tuo voisi olla noin vaikeaa ihmisille, jotka vieläpä väittävät ymmärtävänsä jotain teknologian päälle.
Itse huomasin tämän muutava vuosi sitten. En nyt ihmisiä tyhmäksi sanoisi, mutta siitä todellakin hämmystyy, kuinka vähän ihmiset oikeasti tietävät mistään mitään. Itse on ollut aina tälläinen pieni "nörtti sielu", eli otetaan selvää tarkasti kaikesta jos hankkii jotain, puhumattakaan jos harrastaa jotain. Mutta useimmat ihmiset, tarvitsevat oikeasti sitä rautalankaa. Ja siis tässä ei ole mitään pahaa, kaikki eivät vain ajattele kaikkea. Mutta mm. tämä on yksi syy miksi olen herännyt markkinoinnin tärkeyteen Ja juuri tästä syystä esim. NS:n "perehdytys" kansalle aloitetaan aivan liian myöhään. Vai kuinka luulet kavereiden saavan kiinni NS:n saloista? :)
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #1517 : 29.10.2016 13:32 »
Melfice_ Rento ja seksikäs. Jäsen Viestejä: 1 033 Basaaripisteet: 0 Profiili Hetkinen, nyt kuulostaa tutulta. Kyse on siis siitä että joku ei välitä argumentoinnistasi vaan vänkää vastaan ihan puhtaasti oman, 100% varmasti oikeassa olevan mielipiteensä puolustamiseksi. Missähän olen tähän aiemmin törmännyt...

Itseäni vituttaa se perinteinen, marraskuu. Pimeää, kylmää, märkää ja kaupanpäälle taas kohta niitä hassutteluviiksiä.
N
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #1518 : 29.10.2016 14:46 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Ihminen joka ei halua myöntää olleensa väärässä = tyhmä. Ei tätä tarvitse kaunistella.
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #1519 : 15.05.2017 12:07 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 699 Basaaripisteet: 2 Profiili On taas näitä tilanteita kun tekisi mieli ravistella kavereita jotka jaksavat uskoa että "raha ei tuo onnea". Sanoi nimittäin PC tuossa sopimuksen irti ihan puun takaa. Surullisen huvittavaa tästä tekee se, että eukon kannettava sanoi sopimuksen irti about kuukausi sitten. Eli nyt ei ole muuta tietokonetta kuin meikäläisen työkone. Uusiin pitäisi käytännössä laittaa rahaa 1500-2000€, mutta todennäköisesti se tulee olemaan lähempänä 1000€. Paskaa pöydälle kun ei muuhun ole varaa. Muutenkin talous joka perkeleen kuu miinuksella. Vittu mun onnella ei olisi ainakaa mitään rajaa jos sais edes 300 000€, puhumattakaan miljoonista.

"Ei tää parikytä miljoonaa mun arkea mihinkään muuta. Huomenna töihin taas." Haistakaa nyt jo vittu...
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #1520 : 15.05.2017 14:40 »
migge Jäsen Viestejä: 3 172 Basaaripisteet: 0 Profiili Rahaonni on suhteellista. Suuri osa suomalaisista ei osaa edes haaveilla 1000€ tietokoneista.

...edes 300k€  :rollaus:
www.playfire.com/migge
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #1521 : 15.05.2017 17:22 »
Gba Jäsen Viestejä: 2 908 Basaaripisteet: 0 Profiili Itseltäni hajosi tietokone viime vuonna. Olin sitten useamman kuukauden ilman konetta ja huomasin etten sitä oikeasti edes tarvitse. Laskut voi maksaa puhelimella ja duunissa istuu koneella 8h niin voi hoitaa siviiliasiat samalla jos jotain on. Kävin kumminkin ostamassa halpisläppärin (iso virhe) jota ei ole tullut käytettyä juurikaan. Jos nyt oikeasti konetta tarvitsee kotona paljon, niin toki kannattaa satsata kunnon koneeseen ja ostaa vaikka osamaksulla. Luulisi toki että nykypäivänä saisi tonnilla jo tehohirmun. Olisi itsekin pitänyt se tonni laittaa eikä kitsastella. Nyt hurisee läppäri pelkässä nettiselailussa kuin mikäkin neuvostoliiton ihme.
You don’t gamble to win. You gamble so you can gamble the next day.
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #1522 : 15.05.2017 19:02 »
MasterTK ilonpilaaja Jäsen Viestejä: 2 776 Basaaripisteet: 6 Profiili Heinzilla kävi paska mäihä. Just möin vanhan tietokoneeni uuden tehopommin tieltä (todella tehokas ja hyvä kone edelleen sekin) pois jollekin randomille, kun pitkien kyselyjen jälkeen en löytänyt ketään tuttua joka olisi tarvinnut tietokonetta.  Oisit saanu vaikka ilmaiseksi. :lol:
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #1523 : 16.05.2017 08:43 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 699 Basaaripisteet: 2 Profiili
Rahaonni on suhteellista. Suuri osa suomalaisista ei osaa edes haaveilla 1000€ tietokoneista.

...edes 300k€  :rollaus:
Tavaran tuoma onni on suhteellista. Kaikki eivät tarvitse tai osaa haluta sitä 1000€:n konetta. Moni ei huomaa eroa 1000€ vs. 500€. Minä sen huomaan. Rahaonni tuskin on suhteellista. Toisilla se tonni vain menisi johonkin muuhun kuin koneeseen.

300k€ valikoitui siksi, että se on suunnilleen luku jolla saisi ok kämpän pääkaupunkiseudulta (ei mitään unelmaa, mutta ok). Sana "edes" pohjautuu siihen kun lottovoittajilla (johon viittasin viestissä) miljoonat, tai edes kymmenet miljoonat ei tunnu puheiden mukaan tuovan arkeen muutosta. Eli ei, en heittänyt lukua ihan randomilta. Vaikka ei sillä 200k€:kin tekisi jo muutoksen.


Itseltäni hajosi tietokone viime vuonna. Olin sitten useamman kuukauden ilman konetta ja huomasin etten sitä oikeasti edes tarvitse. Laskut voi maksaa puhelimella ja duunissa istuu koneella 8h niin voi hoitaa siviiliasiat samalla jos jotain on. Kävin kumminkin ostamassa halpisläppärin (iso virhe) jota ei ole tullut käytettyä juurikaan. Jos nyt oikeasti konetta tarvitsee kotona paljon, niin toki kannattaa satsata kunnon koneeseen ja ostaa vaikka osamaksulla. Luulisi toki että nykypäivänä saisi tonnilla jo tehohirmun. Olisi itsekin pitänyt se tonni laittaa eikä kitsastella. Nyt hurisee läppäri pelkässä nettiselailussa kuin mikäkin neuvostoliiton ihme.

Olen ottanut vähän sellaisen tavan että käytän työkonetta mahdollisimman vähän ns. "siviiliasioissa". Toki töissä tulee koneella surffattua jne. hiukan (kuten nytkin), mutta esim. kuvat, satunnaiset animet ja mangat on omalla koneella. Ja sinänsä olisin jo pikkuhiljaa sen peruskannettavan kannalla. Tosin kuten tuossa Miggelle sanoin, 500€:n kone on niin perseestä että sellaista rahaa ei viitsi laittaa sellaiseen tuotteeseen. Eli se on about se 1000€, pelkästään käytettävyyden kannalta. Lenovon Yoga 710 voisi olla kova, mutta hintakin on yli 1000€, niin tiukkaa tekee. Lisäksi tässä on vielä se, että pärähtäneessä pöytäkoneessa on tavaraa vajaan teran verran joka pitäisi saada ulos ja talteen. Yleensä mulla on romuja nurkissa, mistä saisi aina koneen koottua jos hätä tulee, mutta heitin vuosi sitten kaiken menemään vaimon toivomuksesta ja kun niitä niin harvoin tarvi. Niin totta vittu kai nyt kävi näin.


Heinzilla kävi paska mäihä. Just möin vanhan tietokoneeni uuden tehopommin tieltä (todella tehokas ja hyvä kone edelleen sekin) pois jollekin randomille, kun pitkien kyselyjen jälkeen en löytänyt ketään tuttua joka olisi tarvinnut tietokonetta.  Oisit saanu vaikka ilmaiseksi. :lol:
Paska mäihä alkaa tuntumaan vähän vähättelyltä...




Niin ja vein eilen auton renkaiden vaihtoon ja pesuun. Kun hain auton ja lähdin menemään, kojetaulu ilmoitti rekisterivalon ja vasemman etusivu lampun viasta. Rekisterivalon vaihtoon nyt menee max 5min mutta toi toinen valo.... Kilometrihuoltokin oli juuri täydellisesti VIIKKO sitten!! VitTU.... joutuu ilmeisesti viemään taas... Kyllä paska säkä on jotain ihan muuta...


« Viimeksi muokattu: 16.05.2017 10:18 kirjoittanut JayeizH »
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #1524 : 16.05.2017 13:38 »
Sharkie Valikoiva pelaaja. Moderaattori * Viestejä: 3 170 Basaaripisteet: 5 Profiili
Luulisi toki että nykypäivänä saisi tonnilla jo tehohirmun. Olisi itsekin pitänyt se tonni laittaa eikä kitsastella.

Itse laittelin vuosi sitten kasaan about tonnilla koneen raskaampaa videoeditointia varten. (Taipuisi pelaamiseenkin, mutta ei jaksa kököttää PC:n ääressä viihdeaikaan.) Tuohon tässä keskustelussa pääasiassa puhuttuun perus-medianpyörittelyyn ja nettihommiin saa siis kyllä koneen paljon halvemmallakin. Jopa läppäriosastolla, missä maksetaan kuitenkin premiumia valmiista paketista ja kannettavuudesta.


Heinzilla kävi paska mäihä. Just möin vanhan tietokoneeni uuden tehopommin tieltä (todella tehokas ja hyvä kone edelleen sekin) pois jollekin randomille, kun pitkien kyselyjen jälkeen en löytänyt ketään tuttua joka olisi tarvinnut tietokonetta.  Oisit saanu vaikka ilmaiseksi. :lol:

Sanotaanpa sitten pikku-offtopikkina ääneen, että jos sulla lojuu esimerkiksi turhaa kamerakampetta nurkissa tilaa viemässä - muistaakseni olet kuitenkin järkkäreillä kuvaillut - niin sitä saa laittaa tänne päin ennen kujalle dumppaamista. :b
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #1525 : 06.11.2017 23:06 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 699 Basaaripisteet: 2 Profiili Vituttaa gamelife.fi. Ostin sieltä PS3:lle DS3 ohjaimen joka tuli hyvin perille, mutta kun testasin ristiohjain ei toiminut kunnolla. Vasen suunta ei ottanut painallusta läheskään joka kerta. No, ei muuta kuin palautukseen ja uusi ohjain tulikin nopeasti. Ongelmaksi tuli että siinä oli jumalauta ihan sama vika. Tiedä vaihtoivatko ohjainta vittu ollenkaan. Sen jälkeen en jaksanut enää ottaa uutta ja laitoin mailia että haluan rahat takaisin ja postitan ohjaimen sinne takaisin. Ei vastausta. Laitoin sivuston kautta uutta palautetta. Ei vastausta. Uudestaan mailia. Ei vastausta. Kolmatta viikkoa yrittänyt saada rahoja takaisin. Ihan naurettavaa touhua. Laitoin juuri vielä kerran palautetta saitilta. Mielenkiinnolla odotan tuleeko vastausta.

Ei kukaan satu tuntemaan ketään kuka työskentelee siellä?
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #1526 : 06.11.2017 23:35 »
Gba Jäsen Viestejä: 2 908 Basaaripisteet: 0 Profiili
Vituttaa gamelife.fi. Ostin sieltä PS3:lle DS3 ohjaimen joka tuli hyvin perille, mutta kun testasin ristiohjain ei toiminut kunnolla. Vasen suunta ei ottanut painallusta läheskään joka kerta. No, ei muuta kuin palautukseen ja uusi ohjain tulikin nopeasti. Ongelmaksi tuli että siinä oli jumalauta ihan sama vika. Tiedä vaihtoivatko ohjainta vittu ollenkaan. Sen jälkeen en jaksanut enää ottaa uutta ja laitoin mailia että haluan rahat takaisin ja postitan ohjaimen sinne takaisin. Ei vastausta. Laitoin sivuston kautta uutta palautetta. Ei vastausta. Uudestaan mailia. Ei vastausta. Kolmatta viikkoa yrittänyt saada rahoja takaisin. Ihan naurettavaa touhua. Laitoin juuri vielä kerran palautetta saitilta. Mielenkiinnolla odotan tuleeko vastausta.

Ei kukaan satu tuntemaan ketään kuka työskentelee siellä?

Nopean salapoliisityön perusteella kyseessä on Y-tunnuksen perusteella sama yritys kuin konsolinet.fi, jonka aputoiminimi on gamelife.fi.
Spoileri (osoita katsoaksesi)

You don’t gamble to win. You gamble so you can gamble the next day.
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #1527 : 07.11.2017 20:53 »
despo Jäsen Viestejä: 5 302 Basaaripisteet: 9 Profiili Uudessa Wolfensteinissa erään kentän loppupuolella, tyyliin bossitappelussa. Ajattelin asentaa patchin joten tallensin pelin ja lopetin. Kun yritin ladata tallennusta, niin peli ilmoitti että koska save on vanhemmasta versiosta, niin kentän joutuu aloittamaan alusta. Asensin pelin uudestaan ilman uusinta patchia, mutta se ei auta koska nyt save on pelin uudemasta versiosta..

Mitä vitun paskaa? Mistä lähtien pelin update on rikkonut vanhemman version tallennukset? Sinne meni pitkälti toista tuntia peliaikaa hukkaan  >:(
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #1528 : 14.11.2017 12:11 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 699 Basaaripisteet: 2 Profiili
Nopean salapoliisityön perusteella kyseessä on Y-tunnuksen perusteella sama yritys kuin konsolinet.fi, jonka aputoiminimi on gamelife.fi.
Spoileri (osoita katsoaksesi)
Olihan vastahakosta porukkaa :D Aloitti jo puhelun sillä että "tämä on siirretty mulle ja jäänny vähän noiden helpompien keissien alle" :lol: Loppuun asti yritti tingata multa jotain ja vihjaili että maksaisin ite palautuskustannukset. On ne kettuja. Ei sillä että en ymmärtäisi niidenkin asemaa. Se on tappiota kun saa paskaa kamaa ja pitää ottaa palautuksia vastaan, mutta se ongelma vaan on niiden ongelma. Taivuin sitten lopulta sen verran että suostuin ottamaan lahjakortin enkä vaatinut rahoja takaisin. Mulle sinänsä se oli aika sama, tulee sitä peleihin liittyvää kamaa ostettua vastaisuudessakin. Ja sen verran kaverin kuitenkin kohteliasta olemusta arvostin vaikka kovasti yrittikin kiemurrella. Vaikka toki se käärmekin näyttää aina kivalta...

Mutta loppu hyvin. Ottavat romun palautuksena takaisin ja laittavat saman summan lahjakortin tilalle.
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #1529 : 14.12.2017 12:29 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 699 Basaaripisteet: 2 Profiili Kuukausi mennyt ja lahjakorttia ei ole kuulunut :rollaus: Just soitin ja sano laittavansa kaverille hoitoon kun on tullut syömästä. On ne saatana... Meni black fridaykin sopivasti... no, onhan sieltä varmaan aleja vielä tulossa joulun ympärillä. Mietin jo jos tilaisi vaikka Switchin tuolta, mutta ei sellaista rahaa uskalla tonne laittaa, jos jo 40€:n ohjaimen kanssa on tälläinen taistelu..
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 46 47 48 49 50 [51] 52 53
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines