Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Sivuja: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 ... 53
Tulostusversio
Aihe: Yleinen vitutusketju  (Luettu 442941 kertaa)
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #120 : 10.11.2007 17:13 »
Mr.Universum Jäsen Viestejä: 292 Basaaripisteet: 1 Profiili
SETTIÄ

No älä anna sen horpan pyöritellä itteäs. Ole mies !





RAKKAUSEDIT: Ikinä ei saa luovuttaa. Pää pystyyn. Onnistumisen riemu tulee olemaan suunnaton.
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #121 : 10.11.2007 17:47 »
Xerobos Jäsen Viestejä: 336 Basaaripisteet: 0 Profiili
Ikinä ei saa luovuttaa. Pää pystyyn. Onnistumisen riemu tulee olemaan suunnaton.
Väärin. Epäonnistuminen tulee olemaan katkera. On paljon fiksumpaa osata luovuttaa ajoissa. Ruinaamisella ja itkemisellä vain pahentaa tilannetta ja se takuulla lopettaa viimeisenkin mielenkiinnon muijan silmissä. Älkää langetko narriuteen vaan pitäkää itsenne miehinä. Kyllä niistä pääsee yli, believe me!
(Killzone 2:ssa) "Seiniä ja sillankaiteita pitkin pomppiessa tuli tosin enemmän mieleen Mirror's Edgen pelaaminen kuin karskin toimintapelin"
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #122 : 10.11.2007 18:11 »
Frank Jäsen Viestejä: 937 Basaaripisteet: 3 Profiili
Kaban tilanne kuulostaa vähintäänkin tutulta.
Ihmettelin jo, miksi puhut minulle, kun oikeassa elämässä kaverit kutsuvat Kabaksi. :lol:

En oikein osaa sanoa naisongelmiinne mitään, kun olen näissä asioissa kokematon. Suosittelen kumminkin jättämään varatut tytöt rauhaan.
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #123 : 10.11.2007 18:36 »
Sarkoni Jäsen Viestejä: 435 Basaaripisteet: 0 Profiili
Väärin. Epäonnistuminen tulee olemaan katkera. On paljon fiksumpaa osata luovuttaa ajoissa. Ruinaamisella ja itkemisellä vain pahentaa tilannetta ja se takuulla lopettaa viimeisenkin mielenkiinnon muijan silmissä. Älkää langetko narriuteen vaan pitäkää itsenne miehinä. Kyllä niistä pääsee yli, believe me!

Missään vaiheessa en ole kyllä ruinannut, sillä ei nyt ole ollut tarvetta. Olemme olleet hyviä kavereita, mutta siitä eteenpäin meneminen vaan tuntuu mahdottomalta.Kumpikaan meistä ei ole tenhytkään asian suhteen mitään, sillä itse en uskalla koska en tiedä kuinka eri tavalla tämä tyttö ajattelee, kuin minä. Hänen toimettomuuden motiiveja en voi kuin arvailla. Ehkä alkamalla olemaan minun kanssani, hän pelkää menettävänsä kaikki muut poikakaverinsa, eikä siksi uskalla aloittaa mitään vakavampaa. Ehkä hän vain haluaa olla kaveri mahdollisimman monen tyypin kanssa, eikä viitsi ottaa mitään riskejä, tai jottaan. Olen tähän asti tyytynyt vain seuraamaan tilannetta, mutta ehkä jotain voisi yrittää tehdäkin. En vaan todella uskalla, sillä se voisi myös pilata paljon. Tai sitten ei. Niinku.. vittu.
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #124 : 10.11.2007 20:21 »
Xerobos Jäsen Viestejä: 336 Basaaripisteet: 0 Profiili
Hänen toimettomuuden motiiveja en voi kuin arvailla.
Hän tykkää selvästi "leikkiä" poikien kanssa. Jos nainen uskoo löytäneensä mielestään sen oikean, niin kyllä sen huomaa eikä siinä tarvitse arvuutella motiiveja tai etsiä tekosyitä miksi nän ei halua olla minun kanssa.

Lainaus
Missään vaiheessa en ole kyllä ruinannut, sillä ei nyt ole ollut tarvetta.
Hyvä, pidä tuo linja!
(Killzone 2:ssa) "Seiniä ja sillankaiteita pitkin pomppiessa tuli tosin enemmän mieleen Mirror's Edgen pelaaminen kuin karskin toimintapelin"
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #125 : 10.11.2007 20:45 »
Sarkoni Jäsen Viestejä: 435 Basaaripisteet: 0 Profiili
Hän tykkää selvästi "leikkiä" poikien kanssa. Jos nainen uskoo löytäneensä mielestään sen oikean, niin kyllä sen huomaa eikä siinä tarvitse arvuutella motiiveja tai etsiä tekosyitä miksi nän ei halua olla minun kanssa.
Darn, you just broke my heart!

Lainaus
Missään vaiheessa en ole kyllä ruinannut, sillä ei nyt ole ollut tarvetta.
Lainaus
Hyvä, pidä tuo linja!

No juu no tuota... Meinasin vähän sitä, että hän ei ole koskaan ollut niin etäinen, että olisin jotenkin joutunut "ruinaamaan." Ollaan aina oltu juuri tässä, paikallaan, eikä kummankaan ole tarvinnut tehdä mitään jotta se pysyisi siinä. Kumpikaan ei tosin tehnyt mitään edistääkseen sitä, mikä on vähän hassumpi juttu.
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #126 : 10.11.2007 22:30 »
Mr.Universum Jäsen Viestejä: 292 Basaaripisteet: 1 Profiili Vituttaa noi "kaverit"  >:(
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #127 : 11.11.2007 00:22 »
Tush Hngg.. Jäsen Viestejä: 47 Basaaripisteet: 0 Profiili Tähän väliin pieni heitto jota kaikkien kannattis noudattaa:

"On kaks asiaa, joitten perässä ei kannata juosta; toinen on naiset ja toinen on raitiovaunu, sillä aina tulee uusia."
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #128 : 19.11.2007 21:16 »
Frank Jäsen Viestejä: 937 Basaaripisteet: 3 Profiili Tänään katsoin koululla YO-lautakunnan antamia arvosanoja. Yhteiskuntaopin pistemäärä oli noussut pisteellä opettajan näkemyksestä, mutta silti jäi vajaaksi. M tuli, kun YHDEN VAIVAISEN PISTEEN takia jäi E saamatta. Nyt ketuttaa, vaikken paljon YO-koetta arvosta. Elämä on epäreilua: toinen kirjoittaa 7 L:lää, kun toinen ei saa edes E:tä muusta kuin englannista. Ainoa mahdollisuus on enää äidinkieli, jossa opettajan mukaan minulla on mahdollisuudet L:lään. Katsotaan nyt ensi keväänä. :rollaus:
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #129 : 19.11.2007 21:58 »
Melfice_ Rento ja seksikäs. Jäsen Viestejä: 1 033 Basaaripisteet: 0 Profiili Joku jää aina pistettä vaille. Kaikkein koomisinta on kuitenkin kuunnella kun nuoret valittavat siitä että joku arvosana jäi vaikkapa englannissa vain seitsemän pisteen päähän. No huh huh.

Eipä sillä että ylioppilaskirjoitusten arvosanoilla enää tänä päivänä juuri mitään tekisi, mutta onhan se toisaalta useimmille suurin saavutus siihen mennessä elämäänsä.
N
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #130 : 19.11.2007 22:08 »
Frank Jäsen Viestejä: 937 Basaaripisteet: 3 Profiili
Joku jää aina pistettä vaille. Kaikkein koomisinta on kuitenkin kuunnella kun nuoret valittavat siitä että joku arvosana jäi vaikkapa englannissa vain seitsemän pisteen päähän. No huh huh.
Seitsemän pistettä on eri asia kuin yksi. Jos E olisi jäänyt vain viiden pisteen päähän, ei todellakaan ketuttaisi näin paljon. Toki arvosanani on erittäin hyvä siihen nähden, miten paljon tein töitä sen eteen, mutta kyllä se silti ärsyttää.

Ja tiedän toki, että joku jää aina pistettä vaille. Sehän on selvä, mutta onhan se sanomattakin tiedossa, että sellainen harmittaa ja ärsyttää, kun se tapahtuu omalle kohdalle.

YO-koetta en arvosta tippaakaan, mutta on se siitäkin huolimatta ärsyttävää.
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #131 : 19.11.2007 22:35 »
despo Jäsen Viestejä: 5 302 Basaaripisteet: 9 Profiili
YO-koetta en arvosta tippaakaan, mutta on se siitäkin huolimatta ärsyttävää.

Ihan mielenkiinnosta haluaisin tietää, mistäs tämä johtuu? YO-todistuksellahan on niin vähän merkitystä lukion käyneiden kohdalla...

Omista arvosanoista sen verran, että nyt syksyllä kirjoittamistani englannista napsahti L ja mantsasta M. Englannin pisteet putosivat kahdella, mutta pysyivät silti onneksi pisterajan yläpuolella. Mantsan pistemäärä nousi yllätyksekseni yhdellä, eipä sillä tosin mitään väliä ole. Olin hieman huolissani tuon englannin kanssa, sillä alustavat pisteeni olivat 278 ja luulin pisterajojen olevan samoilla paikoilla ja olisi ärsyttänyt kokeen korottaminen keväällä. Varsinkin kun englanti taitanee olla ainoa aine, josta olen saamassa L:n.

Mantsan pisteistä olin aika paniikissa koska tiesin, että sieltä voi tulla mitä tahansa I:n ja M:n välillä  -  onneksi tuli mitä tuli.
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #132 : 19.11.2007 22:50 »
Lohari Jäsen Viestejä: 453 Basaaripisteet: 9 Profiili
Tänään katsoin koululla YO-lautakunnan antamia arvosanoja. Yhteiskuntaopin pistemäärä oli noussut pisteellä opettajan näkemyksestä, mutta silti jäi vajaaksi. M tuli, kun YHDEN VAIVAISEN PISTEEN takia jäi E saamatta. Nyt ketuttaa, vaikken paljon YO-koetta arvosta. Elämä on epäreilua: toinen kirjoittaa 7 L:lää, kun toinen ei saa edes E:tä muusta kuin englannista. Ainoa mahdollisuus on enää äidinkieli, jossa opettajan mukaan minulla on mahdollisuudet L:lään. Katsotaan nyt ensi keväänä. :rollaus:

Itselläni jäi 2005 syksyllä sekä vanhamuotoinen reaali pisteen päähän E:stä että lyhyt saksa pisteen päähän M:stä. Kaveri heitti samalla kertaa englannista että reaalista tasan E:n alarajan pisteet. Ei vituttanut yhtään.  ;D
Kokoelma
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #133 : 19.11.2007 23:01 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 699 Basaaripisteet: 2 Profiili
Olin hieman huolissani tuon englannin kanssa, sillä alustavat pisteeni olivat 278 ja luulin pisterajojen olevan samoilla paikoilla ja olisi ärsyttänyt kokeen korottaminen keväällä.

Heh...tunnen monia "hikipinkoja" mutta en oikeasti kyllä ole sellaisesta vielä kuullut että "menen uusimaan kun tuli 'vaan' E" :) Siis ei mitenkään loukaten despire, mutta rentoudu hyvä mies hiukan ;)
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #134 : 19.11.2007 23:29 »
Frank Jäsen Viestejä: 937 Basaaripisteet: 3 Profiili
YO-koetta en arvosta tippaakaan, mutta on se siitäkin huolimatta ärsyttävää.

Ihan mielenkiinnosta haluaisin tietää, mistäs tämä johtuu? YO-todistuksellahan on niin vähän merkitystä lukion käyneiden kohdalla...
Tosiasiahan on, että YO-kokeet eivät oikeasti mitään kerro, sillä on ihan tuurista kiinni, mitä siellä kysytään. Lisäksi kaikilla ei ole samanlaiset edellytykset onnistua yhtenä päivänä yhdestä kokeesta kuudessa tunnissa (tai yhdeksässä, jos on lisäaika). Melko typerä systeemi.

Heh...tunnen monia "hikipinkoja" mutta en oikeasti kyllä ole sellaisesta vielä kuullut että "menen uusimaan kun tuli 'vaan' E" :) Siis ei mitenkään loukaten despire, mutta rentoudu hyvä mies hiukan ;)
Despo ei ole ainoa. Tunnen porukkaa, jotka ovat sen tehneet englannin kohdalla (siitä on ilmeisen helppo saada hyvä numero). Minulle tosin englannin E riittää. A-ruotsin B tosin harmittaa hiukan, mutta toisaalta se on A-ruotsi.
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #135 : 19.11.2007 23:54 »
despo Jäsen Viestejä: 5 302 Basaaripisteet: 9 Profiili
Olin hieman huolissani tuon englannin kanssa, sillä alustavat pisteeni olivat 278 ja luulin pisterajojen olevan samoilla paikoilla ja olisi ärsyttänyt kokeen korottaminen keväällä.

Heh...tunnen monia "hikipinkoja" mutta en oikeasti kyllä ole sellaisesta vielä kuullut että "menen uusimaan kun tuli 'vaan' E" :) Siis ei mitenkään loukaten despire, mutta rentoudu hyvä mies hiukan ;)

Usko pois, olen liian laiska ollakseni minkään tason hikipinko :) Kyse on lähinnä siitä, että olen aina ajatellut saavani englannista L:n koska englannintaitoni on mielestäni aika hyvä, joten olisi ärsyttänyt saada siitä "vain" E.  Kuten sanoin, todennäköisesti ainoa aineeni, josta saan L:n, muihin en jaksa lukea tarpeeksi.

Ja nyt voin kehua saaneeni englannista L:n opiskelematta yhtään koko kokeeseen tai koko ainetta muutenkaan lukion aikana  ;D


« Viimeksi muokattu: 20.11.2007 00:00 kirjoittanut despire »
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #136 : 20.11.2007 09:01 »
Tuulisti "Nurse Joyta vähän väsyttää" Jäsen Viestejä: 869 Basaaripisteet: 0 Profiili
Eipä sillä että ylioppilaskirjoitusten arvosanoilla enää tänä päivänä juuri mitään tekisi, mutta onhan se toisaalta useimmille suurin saavutus siihen mennessä elämäänsä.
Joo eikä siinä mitään, mutta jos se jää suurimmaksi saavutukseksi vielä pitkään sen jälkeenkin niin sitten voi sanoa että No HUH HUH.

Itse kirjoitin silloin suurten lihapullasotien aikaan pelkkää äällää ja eetä, mutta varsinkin näin jälkikäteen se tuntuu aika turhalta edes mainita - edes silloin kun asiasta puhutaan. Äikkä taisi lähteä ällänä mutta tuli takaisin eenä - äikäope oli ihan rikki _mun puolestani_, minä en ymmärrä miksi, miten kukaan voi olla surullinen jos kuitenkin sai vain ällää ja eetä? Joku raja minunkin neurottisuudellani on.
Pelaajalaudan Smurfette principle.
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #137 : 20.11.2007 12:01 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 699 Basaaripisteet: 2 Profiili
Äikkä taisi lähteä ällänä mutta tuli takaisin eenä - äikäope oli ihan rikki _mun puolestani_, minä en ymmärrä miksi, miten kukaan voi olla surullinen jos kuitenkin sai vain ällää ja eetä? Joku raja minunkin neurottisuudellani on.
Opettajilla on kato aina ne "lempiopiskelijar" ;) Minunkin pitkän matikan luokalla eräs kaverini oli (ja on edelleen) todella hyvä matikassa. Kun sitten mentiin porukassa kysymään tuloksia, matikan ope piti pienen puheen kaverilleni, "lempiopiskelijalleen", kuinka oli tehnyt tyhmiä virheitä. Kaverini oli tästä jo hiukan masentunut kun kysyi että "no mitäs siitä nyt sitten tuli?". Opettaja sitten sanoi että "no L:hän siitä tuli, mutta teit todella tyhmiä virheitä". Eli kyllä näitä tapauksia on. Minulle ei paljon puheita pidellyt vaikka en ollut lähelläkään L:ää ;D Johtuen varmaan siitä kun oli pitänyt puheita minulle melkein kolme vuotta jo :)
Tämä opettaja kyllä oli hiukan ylivastuuntuntoinen. Oli oikein ylpeä kun hänen ryhmien keskiarvo oli ollut vuosia yli suomen matikan kirjoitusten keskiarvojen.
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #138 : 20.11.2007 14:01 »
Tuulisti "Nurse Joyta vähän väsyttää" Jäsen Viestejä: 869 Basaaripisteet: 0 Profiili Niin muistutetaan nyt vielä kaikkia että vaikka minun ylkkäreistä on ikuisuus, niin ei niistä niin kauan ole kuin Heinzin ylkkäreistä.  :P

Kai se on opettajan ammatin ainoita iloja kun saa kuvitella ruoskivansa "potentiaalisia" oppilaita kohti parempia tuloksia ja samalla jättää "keskinkertaiset" oppilaat huomiotta. Minä en kyllä tiedä mitä tein ansaitakseni sen äidinkielirääkin - ehkä osoitin innostusta kun tapasin teini-iän innollani mm. nousta pulpetille mouhoamaan runoanalyysistäni.  :rollaus:
Asiat tuntuivat tärkeämmiltä kun oli vielä nuori ja vetreä.
Pelaajalaudan Smurfette principle.
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #139 : 20.11.2007 14:37 »
Frank Jäsen Viestejä: 937 Basaaripisteet: 3 Profiili
Äikkä taisi lähteä ällänä mutta tuli takaisin eenä - äikäope oli ihan rikki _mun puolestani_, minä en ymmärrä miksi, miten kukaan voi olla surullinen jos kuitenkin sai vain ällää ja eetä? Joku raja minunkin neurottisuudellani on.
Opettajilla on kovaa vääntöä koulussa toistensa kanssa. Kuuleman mukaan etenkin reaaliaineiden opettajat kisaavat siitä, kenen oppilaat kirjoittavat parhaimmat arvosanat ylppäreissä. Näin siis ainakin meidän koulussamme.
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #140 : 21.11.2007 18:13 »
Sousuke Vieras Wii lähti korjauksee tänään. :(
Toivottavasti tulisi ennen joulua. :rollaus:
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #141 : 21.11.2007 18:15 »
Frank Jäsen Viestejä: 937 Basaaripisteet: 3 Profiili
Wii lähti korjauksee tänään. :(
Toivottavasti tulisi ennen joulua. :rollaus:
Mitäs sille on käynyt?
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #142 : 27.11.2007 19:10 »
Rignel Jäsen Viestejä: 175 Basaaripisteet: 0 Profiili Nyt palaa saatana KÄÄMIT!!!

Tässä meillä on aina ollu jotain nettionkelmia, mut nytten JOKA HELVETIN TORRENTTIOHJELMA näyttää keltasta valoa! Eli ei lataa. Mulla oli aika kauan tässä BitCometin vanha versio, mutta heti kun päivitin uuteen, alkoi sekin vilkutella keltasta valoa että haist vittu vaan sullekin. Mitä hittoa?

Jos osaisin, puhkoisin sen pirun F-Securen muurin täyteen reikiä.




Mikä helvetti yhteysasioissa on niin vitun vaikeaa?

Persepaskaa.
Wii: 1770 1925 2790 4764
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #143 : 30.11.2007 13:49 »
Tuulisti "Nurse Joyta vähän väsyttää" Jäsen Viestejä: 869 Basaaripisteet: 0 Profiili Yritin eilen tilata Bungien nettikaupasta yhden T-paidan, mutta jäi tilaamatta kun postikulut olivat 120$. Ärsytää tuollainen että sanotaan että postitetaan worldwide, ja sitten suostutaan tekemään se vain aivan kohtuuttomilla ehdoilla. eBayssäkin näkee usein sitä, että kympin pikkutavaran saa kyllä Suomeen - jos maksaa siitä että Englannin kuningatar tuo sen jakin vauvoista puristetulla silkkityynyllä kotiovellesi. No, ehkä Suomi on nyt jokin terroristivaltio, jonne ei uskalla lähettää postia ilman hurjia vakuuksia.
Pelaajalaudan Smurfette principle.
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #144 : 30.11.2007 15:45 »
Frank Jäsen Viestejä: 937 Basaaripisteet: 3 Profiili
Yritin eilen tilata Bungien nettikaupasta yhden T-paidan, mutta jäi tilaamatta kun postikulut olivat 120$. Ärsytää tuollainen että sanotaan että postitetaan worldwide, ja sitten suostutaan tekemään se vain aivan kohtuuttomilla ehdoilla. eBayssäkin näkee usein sitä, että kympin pikkutavaran saa kyllä Suomeen - jos maksaa siitä että Englannin kuningatar tuo sen jakin vauvoista puristetulla silkkityynyllä kotiovellesi. No, ehkä Suomi on nyt jokin terroristivaltio, jonne ei uskalla lähettää postia ilman hurjia vakuuksia.

Olisi yksi levy, jonka olen jo vuoden verran halunnut saada. Ongelma on siinä, että sitä myydään ainoastaan artistin nettisivujen kaupassa ja vielä törkeillä postikuluilla. eBayltä olen etsinut sitä aika säännöllisesti, mutta aina on myynnissä pelkkä 7 tuumainen kiekko. Tänne Pohjolan takaperille on näköjään selvästi jotain ongelmia lähettää tavaraa ilman suuria postimaksuja. Tuleeko ne paketit jostain Siperian kautta vai mikä on kyseessä?
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #145 : 01.12.2007 19:49 »
6puu Jäsen Viestejä: 77 Basaaripisteet: 0 Profiili Kaduilla liikuskelevat jääkarhut hyökkäilevät postimiesten kimppuun, ja näin ollen lähetysten hinnat nousevat.
Always roll deep on the streets like the mafia
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #146 : 04.12.2007 13:20 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 699 Basaaripisteet: 2 Profiili Siitä asti kun aloin opiskelemaan lukiossa, tiesin että jos joskus pääsen ylioppilaaksi ja opiskelemaan johonkin, lopputulos on se että olen kusessa lopputyön ja ruotsin kanssa.

No. Nyt olen suorittanut tarvittavan määrän kursseja sekä harjoittelun. Ja nyt on jäljellä vain VITUN ruotsin kurssi ja VITUN lopputyö. Ei jumalauta kun VITUTTAA! Tämä vitutuksen kulminoituminen tähän hetkeen johtuu siitä kun tulin juuri ruotsin kurssilta. Ja jumalauta kun en vaan osaa sitä VITUN kieltä! Suomen toinen virallinen kieli...PASKAT!! Kukaan tällä koko prklen planeetalla saatika sitten Suomessa ei osaa ruotsia lukuun ottamatta ruotsalaisia ja maailman parhaiten kohdeltua vähemmistöä, suomen-ruotsalaisia. Ja VITTU niiden takia painin tämän asia kanssa että joku VITUN ruotsalaisen pitäisi saada omalla kielellä palvelua McDonaldsista, eikä loppujen lopuksi edes saa. Ei *äänentaajuus nousee* jumalauta kun nakertaa....(!!!!!!!).

Niin sitten on se lopputyö. Työpaikalta ei oikein ketään tunnu kiinnostavan asia ja kun saa irti vastauksena saadaa vitunmoinen määrä "liukuhihnahommaa"!!! Ei se ihan niin toimi. Koulultakin voi kysyä ja kyselinkin. Mutta "nyt on niin ruuhkaa että ei ole mitään". Siis voi VITUN VITTU kun elämä on perseestä joskus. SAAAAAtana.

*huokaus*...helpotti.
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #147 : 04.12.2007 13:23 »
MasterTK ilonpilaaja Jäsen Viestejä: 2 776 Basaaripisteet: 6 Profiili
Siitä asti kun aloin opiskelemaan lukiossa, tiesin että jos joskus pääsen ylioppilaaksi ja opiskelemaan johonkin, lopputulos on se että olen kusessa lopputyön ja ruotsin kanssa.

No. Nyt olen suorittanut tarvittavan määrän kursseja sekä harjoittelun. Ja nyt on jäljellä vain VITUN ruotsin kurssi ja VITUN lopputyö. Ei jumalauta kun VITUTTAA! Tämä vitutuksen kulminoituminen tähän hetkeen johtuu siitä kun tulin juuri ruotsin kurssilta. Ja jumalauta kun en vaan osaa sitä VITUN kieltä! Suomen toinen virallinen kieli...PASKAT!! Kukaan tällä koko prklen planeetalla ei osaa ruotsia lukuun ottamatta ruotsalaisia ja maailman parhaiten kohdeltua vähemmistöä, suomen-ruotsalaisia. Ja VITTU niiden takia painin tämän asia kanssa että joku VITUN ruotsalainen saa omalla kielellä palvelua McDonaldsista (eikä välttämättä edes saa). Ei *äänen taajuus nousee* jumalauta kun nakertaa....(!!!!!!!).

Niin sitten on se lopputyö. Työpaikalta ei oikein ketään tunnu kiinnostavan asia ja kun saa irti vastauksena saadaa vitunmoinen määrä "liukuhihnahommaa"!!! Ei se ihan niin toimi. Koulultakin voi kysyä ja kyselinkin. Mutta "nyt on niin ruuhkaa että ei ole mitään". Siis voi VITUN VITTU kun elämä on perseestä joskus. SAAAAAtana.

 :lol:

Minun serkku sai jo yläasteella täydellisen armahduksen Ruotsista. Jossain tutkimuksissa todettiin, että se jätkä ei vaan opi ruotsia vaikka kuinka yrittäisi ja sen ei koskaan tarte missään kouluissa enää opiskella sitä. Erittäin harvinainen tapaus. Suosittelen hakeutumaan tutkimuksiin.. Tosin tuskin kukaan voi olla yhtä homovajekki, kuin minun serkku :lol:
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #148 : 04.12.2007 13:59 »
Bill Duke Jäsen Viestejä: 255 Basaaripisteet: 0 Profiili
Siitä asti kun aloin opiskelemaan lukiossa, tiesin että jos joskus pääsen ylioppilaaksi ja opiskelemaan johonkin, lopputulos on se että olen kusessa lopputyön ja ruotsin kanssa.

Pitääkö lukiossakin tehdä nykyään lopputyö?
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #149 : 04.12.2007 14:16 »
migge Jäsen Viestejä: 3 172 Basaaripisteet: 0 Profiili Voin hyvin samaistua Haintsin tilanteeseen. Ruotsi on ollut minulle ikuinen riesa, vaikka olenkin nyt tärkeimmät kurssit jo opinnoissani siitä suorittanut.

Itsehän en edes päässyt kielestä kirjoituksissa läpi. Kompensaation avulla minusta leivottiin kuitenkin ylioppilas. Kutonen oli paras numero jonka olen koskaan missään laitoksessa tästä kielestä saanut. Kyse ei siis myöskään ole yrityksen puutteesta. Joitakin asioita ei vain voi oppia vaikka tahtoisi.
www.playfire.com/migge
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 ... 53
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines