Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Sivuja: 1 ... 32 33 34 35 36 [37] 38 39 40 41 42 ... 53
Tulostusversio
Aihe: Yleinen vitutusketju  (Luettu 445974 kertaa)
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #1080 : 17.09.2012 15:16 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 699 Basaaripisteet: 2 Profiili Ketju painunut aivan liian alas, niin kirjoitetaan avautuminen vaikka tänne.

Kun perkele...Darksiders 2 on alkanut polttamaan takaraivossa. Ihan pirusti. Pelejä vinopino pelaamatta ja niin tekisi mieli vaan ostaa lisää. Halon Anniversarykin on ajan puutteen vuoksi täysin kesken vielä. Ja vielä ihan ajan puutteet vuoksi. Joten eihän siinä ole mitään järkeä ostaa uutta peliä. Eihän!!?? Vai löytäisinkö jostain aikaa jos ostaisinkin pelin jo? Mutta toisaalta jos odotan vaan suosiolla, todennäköisesti pelin hintakin laskee pari kymppiä. Tosin tällä viikolla olisi vasta klo 9.00 meno töihinkin, niin saisi vähän nukkuttua verrattuna 7.00 menoon jos löytäisi yön pimenevistä tunneista aikaa. Hitto pitäisi myydä joka ikinen peli ja alottaa "tyhjältä pöydältä" tää peliharrastus. Helvetti kun menee vähän fiilis kun on koko ajan jotain mitä "pitäisi" pelata. Perse...
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #1081 : 17.09.2012 15:59 »
kep Jäsen Viestejä: 807 Basaaripisteet: 0 Profiili
Ketju painunut aivan liian alas, niin kirjoitetaan avautuminen vaikka tänne.

Kun perkele...Darksiders 2 on alkanut polttamaan takaraivossa. Ihan pirusti. Pelejä vinopino pelaamatta ja niin tekisi mieli vaan ostaa lisää. Halon Anniversarykin on ajan puutteen vuoksi täysin kesken vielä. Ja vielä ihan ajan puutteet vuoksi. Joten eihän siinä ole mitään järkeä ostaa uutta peliä. Eihän!!?? Vai löytäisinkö jostain aikaa jos ostaisinkin pelin jo? Mutta toisaalta jos odotan vaan suosiolla, todennäköisesti pelin hintakin laskee pari kymppiä. Tosin tällä viikolla olisi vasta klo 9.00 meno töihinkin, niin saisi vähän nukkuttua verrattuna 7.00 menoon jos löytäisi yön pimenevistä tunneista aikaa. Hitto pitäisi myydä joka ikinen peli ja alottaa "tyhjältä pöydältä" tää peliharrastus. Helvetti kun menee vähän fiilis kun on koko ajan jotain mitä "pitäisi" pelata. Perse...
Hommaa ei varmaankaan helpota se, että Darksiders 2 on aivan jumalattoman kova peli. Zeldaa, Devil May Cryta ja Diabloa kaikkea yhdessä, aivan käsittämättömän hiotussa paketissa. Myös pelin mittakaava verrattuna ykkösosaan on jotain käsittämätöntä.
Missähän Suomi olisi, jos 1939 olisi ollut rajalla 300 000 dosenttia.
-Gba

Katsoppas kirjoitusasuasi ja vertaa minuun. Itse olen viisitoista vuotias joten älä tule ruikuttamaan, piste.
-IceCold
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #1082 : 17.09.2012 16:03 »
Solid Snake Jäsen Viestejä: 703 Basaaripisteet: 3 Profiili Oikeastaan aika helvetin tuttu tunne. Yhdessä vaiheessa tuli pelattua pelejä liukuhihnalta läpi, että ehtii varmasti kaiken vääntää. Kun pelin lopputekstit napsahtivat ruudulle, oli monesti tosi iloinen olo siitä, että tämä on viimein ohi ja pääsee seuraavan pelin pariin. Kaikki moninpeliin painottuvat pelit olivat suurimpia murheenkryynejä, sillä ne vievät aikaa helvetisti ja niitä on "pakko" pelata.

Nykyisin olen onneksi oppinut päästämään irti tuosta. En tiedä onko kyseessä sitä, etten enää aktiivisesti istu pelitoimituksessa vai vain oman asenteen muutoksesta. Nykyisin pelaan mitä haluan, milloin haluan, enkä ota stressiä jos joku peli jää kesken tai kokonaan avaamatta.

Tulevaisuudessa kaikki pelit ovat kuitenkin jotain iPad-paskaa, jota ei pysty itkemättä pelata. Tällöin voi lopettaa uusien pelaamisen täysin ja keskittyä vääntämään kaikki vanhat pelit läpi.
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #1083 : 17.09.2012 19:52 »
MasterTK ilonpilaaja Jäsen Viestejä: 2 776 Basaaripisteet: 6 Profiili Ymmärrän täysin Snakea ja Heinzia tuossa asiassa. Itsellä oli ihan sama ongelma vielä varmaan vuosi sitten ja aina pyöri päässä pelit, jotka pitäisi pelata läpi kun kerran on tullut ostettuakin. Nyt olen päässyt vaivasta eroon ja pelit maistuu paremmin kuin vuosiin. Pitää vaan muuttaa ajatusmaailmaa ja lakata pelaamasta pelejä jotka eivät oikeasti nappaa. Tajusin että yksi suuri syy siihen miksi pelaaminen alkoi maistua puulta, oli yksinkertaisesti nämä "ihan hyvät" nykypelit. Jokaista seiskan ja kasin peliä ei vaan kannata yrittää läpäistä, vaan pitää keskittyä pelkästään sellaisiin peleihin mistä oikeasti nauttii. Pelejä ei kannata pelata läpi velvollisuudesta, koska se muuttuu työksi. Jos tulee tunne, että pitää äkkiä pelata tämä pois alta että ehtii pelata sitä ja tätä, niin silloin mennään jo väärään suuntaan ja lujaa.

Nyt kun olen vielä vähentänyt töiden tekemisen murto-osaan, niin tuntuu että aikaa pelaamiselle ja muille harrastuksille jää enemmän kuin tarpeeksi. En varmaan ikinä ole pelannut yhtä paljon pelejä läpi kuin viime aikoina  ja kaiken lisäksi pelaaminen on taas nautintoa, mikä tuntuu hyvältä.
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #1084 : 17.09.2012 20:59 »
Sharkie Valikoiva pelaaja. Moderaattori * Viestejä: 3 170 Basaaripisteet: 5 Profiili
Nyt kun olen vielä vähentänyt töiden tekemisen murto-osaan, niin tuntuu että aikaa pelaamiselle ja muille harrastuksille jää enemmän kuin tarpeeksi. En varmaan ikinä ole pelannut yhtä paljon pelejä läpi kuin viime aikoina  ja kaiken lisäksi pelaaminen on taas nautintoa, mikä tuntuu hyvältä.

Vastaavilla laineilla seilaan itsekin. Jossain vaiheessa meni monta vuotta, että pelasin ainoat pelini DS:llä reissussa, ja kaikki muu pelaaminen oli täysin paitsiossa. Kiinnostavia pelejä tavallaan oli, ja välillä joihinkin tarjouksiin oli myös tartuttava, mutta harva peli nappasi oikeasti yhtään, ja moni jäi kesken. Mikä sitten jostain syystä ahdisti sekin. Tästähän blogahdin myös laudalla aikoinaan.

Nyt parin viime vuoden ajan kaikenlainen pelaaminen on kokenut renesanssin, ja nautin peleistä todella paljon. Ihan hirveän monta pidempää peliä en vuoteen ehdi läpäistä, ja indie- sekä kannettavat pelit kattavat edelleenkin suuren osan peliarjestani, mutta on nimenomaan tärkeää, että tämä fakta on mulle okei. Ei ole mitään tarvetta pelata pelejä velvollisuudentunnosta, ja kun asenteena ei ole "pakko pelata", tulee hassua kyllä pelattua enemmän kuin paineistuksen alla tulisi. On kiva huomata, että PS3:a avatessa melkein mieluummin livautan sisään pelin kuin leffan. Mä saatan jopa herätä aamulla vähän aiemmin jotta ehtisin fiilistellä hetken Bättistä tai Bastionia ennen päivän virallisempia hommia. Moista en ole harrastanut sitten lapsuuteni - eli viimeksi PS2:n alkutaipaleella.

Syitä saattaa olla monia. Uudelleen asennoituminen on varmasti yksi ja veikkaan myös, että rohkeasta uusien genrejen kokeilusta on kans irronnut virtaa. Aika pitkään olen pysytellyt turvallisissa pelityypeissä siksi, että "näistähän mä tykkään". Tottakai lemppari on edelleen lemppari, mutta esimerkiksi shmuppi- ja rope-tyyppisiin peleihin on tullut tutustuttua ja helmiähän sieltä on löytynyt. Näitä en pelannut aiemmin oikeastaan ollenkaan. Kolmas kova sana on ehdottomasti ollut SNESin hankinta - ja aiemmin taloon hommattu NES. Sekä tuttuja lapsuuden klassikoita että missattuja laatutapauksia pelatessa ovat ylimääräiset krumeluurit vähissä ja kaikessa keskitytään olennaiseen. On todella helppo muistaa, miksi videopelaamiseen aikanaan rakastui, ja tämän muistutuksen myötä myös uusista peleistä on helpompi löytää niitä samoja elementtejä. Näkee ikään kuin metsän puilta.
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #1085 : 17.09.2012 22:12 »
echoes WELCOME TO SPECIAL ROUND Jäsen Viestejä: 1 300 Basaaripisteet: 7 Profiili Itseä ei pahemmin pelien läpäisy stressaa. Jos joku peli rupeaa tuntumaan pakkopullalta on aika siirtyä seuraavaan ja palata edelliseen pellin vaikka myöhemmin. Pelien ostaminen ei toisaalta ole lähtenyt kovinkaan näpeistä vaan tällä hetkellä oikeastaan kaksi peliä, joita tulee jauhettua: Pokemon White nopeisiin käsikonsolisessioihin ja Dark Souls sitten vähän pidempiin setteihin. Pelit tuntuvat sen verran hyviltä, että ei ole tarvetta pelailla muita pelejä. Nykyään tosin aika harva uusi peli edes kiinnostaa, joten pahempia kuumotteluja ei tule.

Retropelejä olen ostanut sadepäivien varalle ja onhan se mukava aina silloin tällöin selailla hyllyä ja napata joku suosikkiklasari pikku pelailuihin ja rypeä nostalgiassa.
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #1086 : 17.09.2012 22:22 »
Gba Jäsen Viestejä: 2 911 Basaaripisteet: 0 Profiili Huomaa kyllä monella tuon taudin, siis HC-pelaajien keskuudessa. Itsellä oli sama tauti vuosia sitten, kun piti paukuttaa pelejä läpi ennen uusien julkaisua. Kämppiksen puheista hyvin huomaa kun on "pakko" ja "täytyy" pelata aina jotain, että pääsee aloittamaan jonkun toisen pelin. Kun pelaamisesta tulee suorittamista, niin eihän siitä nauti. Voin hyvin kuvitella, että monella pelitoimittajalla homma karkaa lapasesta ja pelaamisesta ei enää nauti.

Itsellä pitkän tauon jälkeen on pikkuhiljaa pelaaminen alkanut taas kiinnostaa. Tarkoitan siis yksinpelejä, moninpelejä on tullut tähänkin asti nakutettua. Wii:nkin asentelin tänään tuohon telkkariin ja hackasin samalla. Nyt kun vielä saisi sen vitun komponenttikaapelin toimimaan tuossa Sonyn Braviassa.

Steamikin tuli asenneltua ensimmäistä kertaa elämässä ja ostinkin pelin. Counter Striken 19.99e :lol:
You don’t gamble to win. You gamble so you can gamble the next day.
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #1087 : 17.09.2012 22:36 »
Vin Jäsen Viestejä: 1 340 Basaaripisteet: 1 Profiili Pidän kyllä pelaamisesta edelleenkin hyvän pelin sattuessa kohdalle, mutta muuten innostus on vähän jäänyt. Viimeisin peli minkä olen ostanut, on Max Payne 3 keväältä, sen jälkeen on tullut pelailtua vain hyllyssä lojuneita pelejä, kuten L.A:Noire, joka jäi julkaisun aikoihin läpäisemättä. Hyvä peli, kannatti pelata.
Muutaman pelin kanssa olen koettanut tuota pakolla läpi pelaamista, "kun ne kerran on ostanutkin", mutta innostus ei vaan ole riittänyt. Deus Ex HR ja God of War Collection esmers.

Sitä on tullut homehduttua jo liian pitkään neljän seinän sisällä niin enää ei vaan tahtoisi istua netin/pelien äärellä samaan tahtiin kuin ennen. Aikaa kyllä olisi, kolmepäiväinen työviikko toistaiseksi, tosin olen alkanut etsimään uutta duunia kun rupeaa käymään aika pitkäksi. Ärsyttää kun ei keksi muuta sisältöä arkeensa kuin työnteon. Ei osaa ottaa mitään harrastuksia tms.
Pelaajalauta-->Formulalauta-->Pakkotoistolauta-->Uhkapelilauta-->Turvapaikkalauta-->Hautalauta--> Deadzonelauta-->???
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #1088 : 17.09.2012 23:24 »
Gba Jäsen Viestejä: 2 911 Basaaripisteet: 0 Profiili


Sitä on tullut homehduttua jo liian pitkään neljän seinän sisällä niin enää ei vaan tahtoisi istua netin/pelien äärellä samaan tahtiin kuin ennen. Aikaa kyllä olisi, kolmepäiväinen työviikko toistaiseksi, tosin olen alkanut etsimään uutta duunia kun rupeaa käymään aika pitkäksi. Ärsyttää kun ei keksi muuta sisältöä arkeensa kuin työnteon. Ei osaa ottaa mitään harrastuksia tms.

No eipä tuohon varmaan auta muu kuin, että ottaa itseään niskasta kiinni. Hommaat opiskelupaikan, akan ja uusia frendejä. Loppuu se kotona istuminen. Jokainen on oman onnensa seppä.

Tietenkin jos tuntuu liian vaikealta, niin sitten sinne päätohtorille.
You don’t gamble to win. You gamble so you can gamble the next day.
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #1089 : 18.09.2012 00:31 »
MasterTK ilonpilaaja Jäsen Viestejä: 2 776 Basaaripisteet: 6 Profiili
Sitä on tullut homehduttua jo liian pitkään neljän seinän sisällä niin enää ei vaan tahtoisi istua netin/pelien äärellä samaan tahtiin kuin ennen. Aikaa kyllä olisi, kolmepäiväinen työviikko toistaiseksi, tosin olen alkanut etsimään uutta duunia kun rupeaa käymään aika pitkäksi. Ärsyttää kun ei keksi muuta sisältöä arkeensa kuin työnteon. Ei osaa ottaa mitään harrastuksia tms.

Ei vaan tahtoisi? Miksi sitten istut? Siis jos kolmipäivästä tekee, niin kannattaa ottaa ilo irto elämästä hyvän sään aikana ja lakata kokopäivätöistä murehtiminen. Lähdet vaikka kalastamaan lappiin tai liityt lentopallokerhoon. Töitä kyllä ehtii tekemään enemmän kuin tarpeeksi elämän aikana, vaikka muutama vuosi menisikin puolipäivätöissä tai vaikka työttömänä. Jos et osaa nyt nauttia elämästä, niin ei se uusi työpaikka sitä paranna kuin hetkeksi.

Suomalainen "pakko painaa töitä tai en ole mitään" -ajatus on vaan kaikkien mielessä niin syvällä etteivät ihmiset osaa enää nauttia vapaa-ajastaan kunnolla.
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #1090 : 18.09.2012 01:12 »
Solid Snake Jäsen Viestejä: 703 Basaaripisteet: 3 Profiili
Suomalainen "pakko painaa töitä tai en ole mitään" -ajatus on vaan kaikkien mielessä niin syvällä etteivät ihmiset osaa enää nauttia vapaa-ajastaan kunnolla.
Jep! Monesti olen itsekin miettinyt sitä, että parhaat vuotensa täytyy tuhrata töitä tehden, jotta sitten eläkeiässä voi lomailla, kun kusi ei enää pysy munassa. Ei helvetti mitään järkeä! Toki rahaa pitää saada eikä yhteiskunnan elättinä ole täysin oikein olla, varsinkaan pidempiä aikoja, mutta ei työtäkään liikaa pidä tehdä.
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #1091 : 18.09.2012 10:43 »
Vin Jäsen Viestejä: 1 340 Basaaripisteet: 1 Profiili
Ei vaan tahtoisi? Miksi sitten istut?
Vanhat tavat istuu tiukassa. Ei mulla ole ollut oikein koskaan mitään harrastuksia tms, sattuneista syistä johtuen, eikä niille ole ollut armeijan jälkeen enää aikaakaan. En mä ole ikinä tehnyt 8 tunnin työpäivää, kiitos typerän alanvalinnan.
Edellisessä työpaikassa lopetin sen takia kun aikaa ei jäänyt mihinkään muuhun kuin duuniin, tunteja paukkui älytöntä tahtia. Kesä meni mukavasti tällä samaisella muutaman päivän työviikolla ja pääsi vähän palautumaan, mutta nyt syksyn mittaan alkoi taas kyllästyttämään.

Pelaajalauta-->Formulalauta-->Pakkotoistolauta-->Uhkapelilauta-->Turvapaikkalauta-->Hautalauta--> Deadzonelauta-->???
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #1092 : 18.09.2012 10:45 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 699 Basaaripisteet: 2 Profiili
Suomalainen "pakko painaa töitä tai en ole mitään" -ajatus on vaan kaikkien mielessä niin syvällä etteivät ihmiset osaa enää nauttia vapaa-ajastaan kunnolla.
Itselläni ei ole ollut ikinä tätä ongelmaa. Moni puhuu että vaikka voisi, niin ei olisi ilman töitä, pää ei kestäisi. Minulla ei ole ikinä ollut tätä ongelmaa. Monet myös kammoavat sohvaa. Minulla ei ole sitäkään ongelmaa. Se että voi vaan olla tekemättä mitään ja vaikka katsoa frendien uusintoja tai jotain typerää elokuvaa (vaikka koko päivän), ei ole minulle mitenkään vaivalloista. Ei ole ikinä ollut. Lunkisti oleminen on kivaa.

Mutta yksi asia ajaa minua eteenpäin: "pakko painaa töitä tai ei ole rahaa". En ole ikinä saanut työstä sellaista tyydytystä mistä monet puhuu. Tämän vuoksi myös mielestäni lausahdus "raha ei tuo onnea" on lievästi lyhyt näköinen. Tietenkään on jotain asioita joiden ohi raha ei mene, kuten terveys. Mutta jumalauta jos saisi 10milj. euroa tilille olisin aivan saatanan onnellinen. Ja tulisi elämästä sen verran helpompaa ja parempi laatuista, että en todellakaan jaksa uskoa että ihan heti tuntuisi tyhjältä.


Mitä tähän aikaisempaan pelikeskusteluun tulee, niin itseäni ajaa eteenpäin usein juoni. Vaikka se olisi huonokin. Haluan tietää kuinka tarina päättyy, vaikka sen osaisi arvata. Tässäkään en saa mitään tyydytystä siitä että voin pistää thorpyja tai achievementseja riviin omaan profiiliin. Aivan sama. Mutta se juoni, se ajaa eteen päin. Tämän huono puoli on se että pelistä tulee ihan konkreettisesti suoritusta. Pelaan eteenpäin koska haluan tietää jotain, en siksi että nauttisin itse pelaamisesta. Hyvissä peleissä tosin nämä tukee toisiaan ja tällöin tulee etsittyä paljon sälääkin ja suoritettua sivutehtäviä tms. Mutta nämä ovat harvinaisia. Joten lopulta touhu meneekin siihen että sinulla on pelejä jonossa, koska taistelet sen yhden pelin kanssa josta ei osaa päästää irti.

Tosin Darkstalkers 2:n kanssa ei ehkä ole kyse tästä. Tietty osin kyllä, koska pelejä on oikeasti jonossa vaikka minkä verran. Mutta pääasiassa kyse on siitä että aika ei vain tunnu riittävän nykyään. Eilen illalla suunnittelin jo päivällä (ylempänä olevan vuodatuksen jälkeen) että tänään teen sitä aikaa ja pelaan illalla/yöllä. Suunnittelin että pääsisin 21:30 - 22:00 aikaan pelaamaan ja pelaisin 01:00 asti. Sain Halon tulille 23:30 jälkeen :rollaus: Vähän *itutti. Mutta pelasin about sinne 01:00 asti.

Mutta tämä tuo jälleen uuden kysymyksen ja lopulta vitutuksen. Darkstalkers 2:n "kehutaan" olevan helposti 20h pitkä, todennäköisesti selvästi pidempi. Jaksanko oikeasti edes pelata peliä läpi jos saan pelattua peliä alle 2h per päivä? Ja siis joka päivä en kuitenkaan pysty pelaamaan.


Ja siis ongelmathan poistuisi jos saisi sen 10milj. Olisi aikaa pelata, aikaa hoitaa kakaraa, joskus jopa tehdä kotitöitäkin ja katsoa leffan silloin tällöin. Ja olisi vielä rahaa ostaa sitä millä pelaisi, millä hoitaisi kakaraa, millä tekisi kotitöitä ja millä katsoisi elokuvia ja mitä elokuvia katsoisi. Raha voi tehdä onnelliseksi. Ja ennen kaikkea se vituttaa kun sitä ei ole.
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #1093 : 18.09.2012 11:20 »
Sharkie Valikoiva pelaaja. Moderaattori * Viestejä: 3 170 Basaaripisteet: 5 Profiili Darkstalkers? Terveisiä Freudilta. :lol:
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #1094 : 18.09.2012 11:46 »
Fraeon /fɹeɪɔnʰ/ Moderaattori * Viestejä: 1 652 Basaaripisteet: 3 Profiili Ihan oikeasta pelistähän Heinz puhuu.

A légpárnás hajóm tele van angolnákkal
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #1095 : 18.09.2012 11:53 »
Aivis Nettikiusaaja Jäsen Viestejä: 978 Basaaripisteet: 0 Profiili Rahahan merkitsee vain niin paljon kun henkilö itse päättää. Tietenkin riippuu myös elämäntilanteesta, missä vaiheessa rahan merkitys on suurempi, milloin pienempi. Kun täytyy vain itsestään pitää huolta, raha ei stressaa paljoa, mutta heti jos on kaikenmaailman pikkuväkeä (myös karvaisia sellaisia) huolehdittavana, ei sitä enää voi katsoa vain omaan napaan.

Niin paljon kun tykkään nykyaikaisesta meiningistä, toivoisin joskus voivani unohtaa kokonaan rahan, ja kaiken muun yhteiskunnallisen hömpän, ja asua vaikka jossain metsässä. Tosin, en tiedä kuinka kauan nykyisillä erätaidoilla siellä selviäisin/viihtyisin  :lol:
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #1096 : 18.09.2012 13:29 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 699 Basaaripisteet: 2 Profiili Niin ja sitten suunnitelmissa olisi valvoa vielä enemmän... :rollaus:
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #1097 : 18.09.2012 15:21 »
Turpo Jäsen Viestejä: 78 Basaaripisteet: 0 Profiili Raha ei tee onnelliseksi, vaan se, mitä sillä ostaa. Eräät tutkimukset korostaa sitä, että rahalla ei kannata ostaa tavaroita, jos haluaa olla onnellinen. Sen sijaan se kannattaisi sijoitaa erilaisiin kokemuksiin, jotka tuovat sinulle lisää onnellisuutta.

Ajattele nyt tilannetta, jossa olet laittanut rahasi joihinkin festarilippuihin kavereittesi kanssa. Festariviikonloppu on luultavasti ikimuistoinen kokemus ja sitä voidaankin hymyissä suin muistella kavereitten kanssa vielä pitkään reissun jälkeenkin. Jos sen sijaan olisit laittanut rahasi pelaamiseen, olisiko se antanut sinulle yhtä paljon hyviä muistoja/kokemuksia kuin yksi vaivainen festariviikonloppu. Epäilen vahvasti, että vastaus on ei.

Itsellänikin on se vaan ongelma, että sitä on kovin vaikeata lähteä kokeilemaan jotain uutta. Se on liian helppo jäädä koneelle nysväilee, kun samaa aikaa kokonainen maailma odottaa ulkopuolella ottajaansa. Sitä pitäisi vaan lähteä rohkeasti lähtee omalta mukavuusalueelta pois ja hankkia niitä uusia kokemuksia. Mitä järkeä siinä olisi, että täytyisi elää koko elämänsä samaa muottia käyttäen. Maailmassa on varmasti paljon erilaisia asioita, mistä voisi innostua, kunhan tulisi rohjettua kokeilemaan.

Sitä pitäisi ehkä muodostaa joku lista asioista, mitä haluaisi toteuttaa elämässään ja alkaa sitten toteuttaa sitä listaa pikku hiljaa. Olen kuitenkin sitä mieltä, että parhaimmat asiat tapahtuu kuitenkin ihan spontaanisesti. Pitää vaan rohjeta mukaan silloin, kun siihen tulee tilaisuus.
"Life is too short to remove USB safely"
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #1098 : 02.11.2012 19:27 »
MasterTK ilonpilaaja Jäsen Viestejä: 2 776 Basaaripisteet: 6 Profiili DiExpolle kattelin juna-aikatauluja. Tampere - Helsinki yhteen suuntaan = 30e ja pedoliino 36e

Paskinta palvelua ja näköjään nykyään vielä paskemmat hinnat. Siis ei hitto mitä ryöstöä.
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #1099 : 02.11.2012 22:19 »
Vin Jäsen Viestejä: 1 340 Basaaripisteet: 1 Profiili Se on jotenkin huvittavaa seurata kuinka ihmisiä koetetaan painostaa käyttämään julkisia kulkuneuvoja samaan aikaan kun yksityisautoilu tulee halvemmaksi, kuten tuossa tampere-helsinki välillä. Ilman aikataulutusta.

Ja jos jotain aiheeseen niin työauto teki perinteiset ja hajosi perjantaina viisi yli neljä iltapäivällä. Puoli tuntia sitten pääsin kotiin.

Pelaajalauta-->Formulalauta-->Pakkotoistolauta-->Uhkapelilauta-->Turvapaikkalauta-->Hautalauta--> Deadzonelauta-->???
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #1100 : 05.11.2012 16:50 »
Ilkimys Run Jäsen Viestejä: 545 Basaaripisteet: 0 Profiili Maahantuoja oli kussut pelin julkaisupäivän.. Boksille ja Wiille oli tullut reilusti pelejä, mutta PS3:n vastaavat tulivat myöhässä, joten jäin ilman peliä. "Tulee vähintään perjantaiksi."

Eikai siinä, en itse enään ole kotona perjantaina.
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #1101 : 04.12.2012 05:17 »
Noppa yarr Jäsen Viestejä: 270 Basaaripisteet: 0 Profiili Helsingin metro. Venaa kylmässä 40min metroa joka on täynnä ja kulkee etanan vauhdilla. Koulusta himaan 3 tuntia, uusi ennätys.
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #1102 : 09.12.2012 23:33 »
Gba Jäsen Viestejä: 2 911 Basaaripisteet: 0 Profiili Ryhmätyöt.

Siis jumalauta että alkaa keittää keharit joiden kanssa joutuu noita tekemään. Raportin palautuspäivä oli pari päivää sitten ja palautuspäivänä sitten soitan tiimin jäsenelle, että aikooko hän palauttaa hänelle asetetut tehtävät. Noh kuulemma vääntää illalla ne valmiiksi. Ei vääntänyt. Eikä seuraavana päivänä ja nyt tänään selittää ettei jaksaisi tehdä ollenkaan. Tällaisten paskakasojen takia sitten numero tipahtaa yhdellä tai kahdella. Eikä olisi tarvinnut edes paljoa tehdä, vaan käytännössä olisi voinut freerollata kurssin meidän tunnollisten opiskelijoiden siivellä(kuten Laureassa on tapana).

You don’t gamble to win. You gamble so you can gamble the next day.
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #1103 : 23.12.2012 15:45 »
Wyrkk Jäsen Viestejä: 426 Basaaripisteet: 0 Profiili http://www.iltalehti.fi/viihde/2012122316477792_vi.shtml

Siinä se tuli.
Niin monet joulut heräsin aina kattomaan Joulupukin kuumaalinjaa.
Kyllä Kosti oli/on paras joulupukki.
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #1104 : 25.01.2013 23:05 »
sundance_kid Jäsen Viestejä: 21 Basaaripisteet: 0 Profiili Päivä alkoi makeasti. Aurinko paistoi makuuhuoneen ikkunasta sisään ja koirakin herätti kivasti nuoleskelemalla sängyn sivulla roikkuvaa kättäni. Keitin kahvit ja istahdin koneelle sumpille. Avaan pelaajalehden sivut ja huomaan uutisen.
http://www.pelaajalehti.com/uutiset/ni-no-kuni-wrath-of-the-white-witch-kerailyversion-toimituksissa-ongelmia?page=1#comments

Eli ainut spesiaaliversio ps3:lle jonka olis tosissaan halunnut hommata onkin nyt sitten kohta niin kiven alla, että hyvä jos ennakkotilaajatkaan sitä saa. Enkä tietenkään älynnyt minkäänlaista ennakkovarausta tehdä mihinkään kun nykyajan meno on,että limited editionit on saatavilla kaikille joita kiinnostaa. Ebaysta sitten kattelemaan, että jos joltain löytyis ylimäärästä kappaletta sopivaan hintaan. Löytyhän sieltä...kivasti 300-400 dollarilla!!! Haaveeks tais jäädä tääkin setti ellei tätä nyt sitten joku pelikauppa vielä jossain kauppaa tai huudosta sattumalta bongaa. Normiversionhan tietty löytyy varmaan joka anttilasta, mutta ei se vaan tunnu nyt samalta kun on päässy oikeen tuosta LE versiosta kunnolla hypettymään ja kiinnostumaan. Sopivaa kunnia paikkaakin sille jo raivasin pelihyllyltä.

Ei nyt mikään maailmanlopun vitutus ole silti kyseessä, mutta kun vituttaa niin sitte vituttaa. Ja jos joku jaloihminen haluaa omasta kappaleestaan täällä luopua sopivaan hintaan, niin varma ostaja löytyy tämän nimimerkin takaa.
"Pelikonsuli mega driwer saga"  -Tori.fi
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #1105 : 26.01.2013 00:48 »
mape How's Annie? Jäsen Viestejä: 24 Basaaripisteet: 0 Profiili Saksan Amazonista löytyy sadalla eurolla, jos kestää saksakannet. Kirja on kuitenkin englanniksi. Harmittavan rajoitettu Limited editioni on kyllä, myyntiä olisi varmasti.
Backloggery
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #1106 : 26.01.2013 02:23 »
sundance_kid Jäsen Viestejä: 21 Basaaripisteet: 0 Profiili Kiitoksia tuhannesti! Pitää viel kuitenkin koittaa etsiä ja miettiä onko tästä mahdollista saada tuota aitoa enkkuversiota järkevään hintaan. Jos ei löydy niin Saksanmaan versio kelvannee.
"Pelikonsuli mega driwer saga"  -Tori.fi
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #1107 : 26.01.2013 03:02 »
Lohari Jäsen Viestejä: 453 Basaaripisteet: 9 Profiili Coolshopista on vielä varattavissa tuota Englanti-versiota. Tiedä sitten myykö nekin sitten huolimattoman kirjanpidon vuoksi ilmaa vaan.
Kokoelma
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #1108 : 26.01.2013 08:53 »
Kraidi Jäsen Viestejä: 1 203 Basaaripisteet: 7 Profiili WWW En ole koskaan jäänyt ilman tilatessani jotain, mutta saa nyt nähdä saanko itsekään omaa kappalettani jos noista on oikeasti pulaa. Tosin spessun kyllä ennakkovarasin siinä joskus alkusyksystä, että eiköhän se sieltä perille asti tule...

Taitaa muutenkin olla hintansa väärti. Katsoin yksi päivä jotain unboxausvideota siitä ja on aika jäätävän kokoinen laatikko, sisältökin ihan selkeää laatutavaraa.

sundance_kid, saksalainen versio tulee olemaan varmasti yhtä arvokas/haluttu, että siitä vain tilaamaan jos ei kannet mieltä paina. Voi olla että itsekin olen sellaisen saamassa, riippuen mitä Discshop hommaa varastoonsa.
Kuvasigut pois. t: reijo
tallennettu
Vs: Yleinen vitutusketju « Vastaus #1109 : 26.01.2013 09:11 »
sleepy o----o Jäsen Viestejä: 828 Basaaripisteet: 6 Profiili Tuossa Pelaajalehden uutisessahan tosiaan puhutaan ainoastaan USA-versiosta. Ei täkälaista Ni No Kunin erikoisversiotakaan kovin montaa kappaletta tehdä, mutta kyllä sitä pitäisi ihan helposti ennakkotilaajille riittää.

Ja näiden kahden version välillähän on tosiaan erojakin, eurooppa-Wizard's Editionista puuttuu soundtrack, kolikko ja taidelappuset.
under the rocks and stones,
there is water underground
tallennettu
Sivuja: 1 ... 32 33 34 35 36 [37] 38 39 40 41 42 ... 53
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines