Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 ... 53
Tulostusversio
Aihe: Yleinen vitutusketju  (Luettu 442870 kertaa)
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #90 : 20.10.2007 11:19 »
MasterTK ilonpilaaja Jäsen Viestejä: 2 776 Basaaripisteet: 6 Profiili
Ei JUMALAUTA! Kävin eilen hankkimassa kehutun ja ylistetyn Phantom Hourglassin, Gamestopista. Otin tässä sitten ohjekirjan käteen että fiilistelen hiukan ja luen kuinka peliä pelataan, kun ei ollut aikaa itse peliä ottaa käteen. Mutta se vitun ohjekirja on täynnä RUOTSIA ja NORJAA!! Ei helevetti!! Mitä vitun ideaa tässä nyt on? Käytönnössä paskapaperilla on enemmän käyttöä kuin sillä vihkosella! Ja jälleen myyntiarvo tippui lähes nolliin. VITTU!

Itse möin muutamia vuosia sitten pois huuto.netissä Pikminin, jossa oli ruotsinkielinen ohjekirja. En maininnut asiasta sen kummemmin kohteessa, kun ajattelin että ei sillä mitään väliä ole. Enkä kyllä tajuakaan, miksi sillä olisi jotain väliä. Noh, joku viiden tähden homohan siitä sitten alkoi itkemään ihan urakalla ja halusi saada kaksi euroa hyvitystä, kun ei tiennyt, että mukana tulee ruotsinkielinen ohjekirja, plah plah plah... Hirveä sepustus kaikenlaista. Sanoin ensin että en varmasti hyvitä penniäkään, mutta sen jälkeen se ukko lähetteli mailissa varmaan viiden metrin listan erilaisia säännöksiä ja sepustuksia miksi minun pitäisi hyvittää sille ne KAKSI euroa. Käskin sen ukon vetämään narun kaulaan ja hukuttautumaan suohon, niin eipä sen jälkeen kuulunut mitään. Tosin ei kyllä minun huuto.net tunnuksestakaan...poistettiin. *_*

Eli tarinan opetus oli:

- Voit myydä eteenpäin sen pelin joskus normaalilla summalla, kun et mainitse ruotsinkielisestä läpyskästä.

tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #91 : 20.10.2007 12:59 »
Melfice_ Rento ja seksikäs. Jäsen Viestejä: 1 033 Basaaripisteet: 0 Profiili Ta det lungt. Nu ska du lära dig svenska igen, jättekul! Jag förstår inte ditt problem.

Vad betyder "en homosexuell med fem stjärnor"?
N
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #92 : 20.10.2007 16:52 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili
Ei JUMALAUTA! Kävin eilen hankkimassa kehutun ja ylistetyn Phantom Hourglassin, Gamestopista. Otin tässä sitten ohjekirjan käteen että fiilistelen hiukan ja luen kuinka peliä pelataan, kun ei ollut aikaa itse peliä ottaa käteen. Mutta se vitun ohjekirja on täynnä RUOTSIA ja NORJAA!! Ei helevetti!! Mitä vitun ideaa tässä nyt on? Käytönnössä paskapaperilla on enemmän käyttöä kuin sillä vihkosella! Ja jälleen myyntiarvo tippui lähes nolliin. VITTU!

Itse möin muutamia vuosia sitten pois huuto.netissä Pikminin, jossa oli ruotsinkielinen ohjekirja. En maininnut asiasta sen kummemmin kohteessa, kun ajattelin että ei sillä mitään väliä ole. Enkä kyllä tajuakaan, miksi sillä olisi jotain väliä. Noh, joku viiden tähden homohan siitä sitten alkoi itkemään ihan urakalla ja halusi saada kaksi euroa hyvitystä, kun ei tiennyt, että mukana tulee ruotsinkielinen ohjekirja, plah plah plah... Hirveä sepustus kaikenlaista. Sanoin ensin että en varmasti hyvitä penniäkään, mutta sen jälkeen se ukko lähetteli mailissa varmaan viiden metrin listan erilaisia säännöksiä ja sepustuksia miksi minun pitäisi hyvittää sille ne KAKSI euroa. Käskin sen ukon vetämään narun kaulaan ja hukuttautumaan suohon, niin eipä sen jälkeen kuulunut mitään. Tosin ei kyllä minun huuto.net tunnuksestakaan...poistettiin. *_*

Eli tarinan opetus oli:

- Voit myydä eteenpäin sen pelin joskus normaalilla summalla, kun et mainitse ruotsinkielisestä läpyskästä.



Mad Crockit näppäimistölle.
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #93 : 20.10.2007 18:25 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 699 Basaaripisteet: 2 Profiili
Jag förstår inte ditt problem.
Ei sellaiset sitä ymmärräkkään jotka ruotsia ymmärtävät....
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #94 : 20.10.2007 18:30 »
Fraeon /fɹeɪɔnʰ/ Moderaattori * Viestejä: 1 652 Basaaripisteet: 3 Profiili
Jag förstår inte ditt problem.
Ei sellaiset sitä ymmärräkkään jotka ruotsia ymmärtävät....

Toisaalta voi kysyä kuinka montaa ihmistä oikeasti kiinnostaa sen takakannen ja läpyskän kieli tässä maassa, kun likipitäen kaikki pelaaminen tapahtuu kuitenkin englanniksi.

Paitsi ehkä hevospeleissä, mutta niistä ei puhuta.

Lainaus käyttäjältä: Samma på svenska

Hej, jag heter Sven och tycker om pojkar.

A légpárnás hajóm tele van angolnákkal
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #95 : 20.10.2007 21:21 »
Tuulisti "Nurse Joyta vähän väsyttää" Jäsen Viestejä: 869 Basaaripisteet: 0 Profiili Kyllä minä uskon että ruotsikannet vaikeuttavat pelin myyntiä tulevaisuudessa. Vanhoja pelejä osatavat usein keräilijät, ja harva kerää ruotsipelejä. Lisäksi esim. eBayssä ruotsipeliä haluaa harva, korkeintaan joku kielitaidoton ruotsalainen.

Itsellänikin on, yllätys yllätys, gamestopissa jokunen peli varauksessa, joten jännittää mitä sieltä tulee.
Pelaajalaudan Smurfette principle.
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #96 : 20.10.2007 23:06 »
Dr. Scientist Jäsen Viestejä: 700 Basaaripisteet: 3 Profiili
Ei JUMALAUTA! Kävin eilen hankkimassa kehutun ja ylistetyn Phantom Hourglassin, Gamestopista. Otin tässä sitten ohjekirjan käteen että fiilistelen hiukan ja luen kuinka peliä pelataan, kun ei ollut aikaa itse peliä ottaa käteen. Mutta se vitun ohjekirja on täynnä RUOTSIA ja NORJAA!! Ei helevetti!! Mitä vitun ideaa tässä nyt on? Käytönnössä paskapaperilla on enemmän käyttöä kuin sillä vihkosella! Ja jälleen myyntiarvo tippui lähes nolliin. VITTU!

Itse möin muutamia vuosia sitten pois huuto.netissä Pikminin, jossa oli ruotsinkielinen ohjekirja. En maininnut asiasta sen kummemmin kohteessa, kun ajattelin että ei sillä mitään väliä ole. Enkä kyllä tajuakaan, miksi sillä olisi jotain väliä. Noh, joku viiden tähden homohan siitä sitten alkoi itkemään ihan urakalla ja halusi saada kaksi euroa hyvitystä, kun ei tiennyt, että mukana tulee ruotsinkielinen ohjekirja, plah plah plah... Hirveä sepustus kaikenlaista. Sanoin ensin että en varmasti hyvitä penniäkään, mutta sen jälkeen se ukko lähetteli mailissa varmaan viiden metrin listan erilaisia säännöksiä ja sepustuksia miksi minun pitäisi hyvittää sille ne KAKSI euroa. Käskin sen ukon vetämään narun kaulaan ja hukuttautumaan suohon, niin eipä sen jälkeen kuulunut mitään. Tosin ei kyllä minun huuto.net tunnuksestakaan...poistettiin. *_*

Eli tarinan opetus oli:

- Voit myydä eteenpäin sen pelin joskus normaalilla summalla, kun et mainitse ruotsinkielisestä läpyskästä.



EI VITTU REPESIN KAHTIA  :lol: ;D :lol: ;D :lol: ;D :lol:
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #97 : 20.10.2007 23:26 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 699 Basaaripisteet: 2 Profiili
Kyllä minä uskon että ruotsikannet vaikeuttavat pelin myyntiä tulevaisuudessa. Vanhoja pelejä osatavat usein keräilijät, ja harva kerää ruotsipelejä. Lisäksi esim. eBayssä ruotsipeliä haluaa harva, korkeintaan joku kielitaidoton ruotsalainen.

Itsellänikin on, yllätys yllätys, gamestopissa jokunen peli varauksessa, joten jännittää mitä sieltä tulee.

Joo luulen että on ehkä syytäkin. Katselin nimittäin Orange boksia PC:lle sielä siinäkin oli kannet täysin ruotsia. Mitä nyt pelien nimet oli alkuperäiset. Luulin jo että Gamestopin liikettä voisi kannattaa ainakin ostamalla alepelejä, mutta hitto kun alko kyrsimään.
Nämä painokset naapurien kielellä ihmetyttää silläkin kun Tiltin pelikaupassa näytti olevan Suomi-versiot myynnissä...Tämän siitä saa kun pitää olla ensimmäisten joukossa: svedu paskaa käteen. Ihan kun en olisi jo aikaisemminkin vihannut koko kieltä...
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #98 : 21.10.2007 11:43 »
despo Jäsen Viestejä: 5 302 Basaaripisteet: 9 Profiili Itsekin hain Orange Boxin eilen GameStopista ja ruotsiahan sieltäkin tuli. Ei muuten haittaisi mutta kun etukannessakin lukee "med" ja "och för första gången" yms. Hyllystäkin paistaa "fem spel i samma box"  >:(

No, ei voi mitään...
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #99 : 21.10.2007 12:06 »
Mr.Universum Jäsen Viestejä: 292 Basaaripisteet: 1 Profiili
Itsekin hain Orange Boxin eilen GameStopista ja ruotsiahan sieltäkin tuli. Ei muuten haittaisi mutta kun etukannessakin lukee "med" ja "och för första gången" yms. Hyllystäkin paistaa "fem spel i samma box"  >:(

No, ei voi mitään...

Minulle noilla teksteillä ei ole väliä, joten jos myyt niin paneppas privaa ;)
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #100 : 21.10.2007 13:58 »
despo Jäsen Viestejä: 5 302 Basaaripisteet: 9 Profiili En ole myymässä, saisivat vain olla englanniksi :) Ei ole myöskään ensimmäinen kerta kun GameStopista ostamassani pelissä on ruotsikuoret.
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #101 : 22.10.2007 22:43 »
Frank Jäsen Viestejä: 937 Basaaripisteet: 3 Profiili Minua nuo Phantom Hourglassin ruotsikannet eivät häirinneet. Ruotsista sen ostinkin, joten muuta en olisi voinut odottaakaan. Ja kun Ruotsissa olin, niin niitä oli hyvä lukea, jotta opin paremmin oikeaa kieltä oikeassa maassa. Loppuajasta osasinkin kommunikoida kaupassa hyvin ruotsiksi, vaikka pidinkin aina puhetta kuullessani kymmenen sekunnin tauon.

Mutta ketuttaa se salasanalista. Sieltä löytyi jokin vanha salasanani/tunnukseni jollekin sivustolle, jota en ole käyttänyt aikoihin. No, ilmeisesti sama salasana OLI käytössä MSN-tililläni, joten messengerini oli hakkeroitu. Voi itku.

EDIT: Ketuttaa myös nykyiset kettuiluviestit. Täältä tuskin löytyy enää yhden yhtä keskustelua, jossa joku ei kettuilisi toisille. Etenkin, kun kettuiliat ovat aina samoja, eikä heiltä löydy juuri muunlaisia viestejä. Soo soo.


« Viimeksi muokattu: 22.10.2007 23:39 kirjoittanut CurryFrank »
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #102 : 06.11.2007 23:43 »
Lanttu Jäsen Viestejä: 976 Basaaripisteet: 1 Profiili Iski kyllä "lievä" vitutus, kun näin Nosturin keikkatarjonnan aivan vuoden lopussa. Saatanan saatana oikeasti, eihän tuossa ole kuin 4 bändiä henkilökohtaisesta top-10:stäni.>:( Vaikka Jyväskylässä muuten hyvin viihdynkin, niin kyllä tämmöiset pistävät vakavasti miettimään pääkaupungille muuttamista, kun jatko-opinnot alkavat.
\"Vittu mää en tiedä mikä hedelmä on!\"
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #103 : 06.11.2007 23:54 »
Partajeesus Jäsen Viestejä: 1 159 Basaaripisteet: 0 Profiili no arvaa vituttaako minua kun helsingissä on aina kaikki kiva.
digiexpo, metallica, manson, monster truck showt ja kaikki muut kivat.
ja minä asun porissa perkele, matkat helsinkiin ja takas maksaa enemmän kuin pääsyliput noihin niin ei oikeen jaksa koskaan mennä.
olisi se ollut kiva digiexpossakin käydä mutta ei prkle.
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #104 : 07.11.2007 00:13 »
Lanttu Jäsen Viestejä: 976 Basaaripisteet: 1 Profiili
no arvaa vituttaako minua kun helsingissä on aina kaikki kiva.
digiexpo, metallica, manson, monster truck showt ja kaikki muut kivat.
ja minä asun porissa perkele, matkat helsinkiin ja takas maksaa enemmän kuin pääsyliput noihin niin ei oikeen jaksa koskaan mennä.
olisi se ollut kiva digiexpossakin käydä mutta ei prkle.

Jep... Vaikken muuten Helsingissä välttämättä niin kovasti haluaisikaan asua, niin karu totuus on, että siellä on kaikkein eniten tämän tapaisia kivoja pikkujuttuja. Digiexpossakin olisin käynyt varmaan joka vuosi, jos vain siellä päin asuisin. Vaan ei voi mitään, kun esimerkiksi junaliput maksavat vajaat 50 euroa sinne ja takaisin opiskelija-alennuksella.

Nuo keikkamahdollisuudet vituttavat kumminkin kaikkein eniten. Vaikka Jyväskylän Lutakko onkin varsin hyvä paikka, löytyy pääkaupunkiseudulta huomattavasti enemmän tarjontaa. Kaikki bändit tuntuvat tuntuvat esiintyvän vähintään Helsingissä, josta sitten saattavat hyvällä tuurilla eksyä tännekin päin. Kaikista ikävin tilanne on ulkomaisten bändien kanssa, sillä etenkään omia suosikkejani niistä on aika lailla turha toivoa näkevänsä Jyväskylässä.
\"Vittu mää en tiedä mikä hedelmä on!\"
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #105 : 07.11.2007 00:33 »
Frank Jäsen Viestejä: 937 Basaaripisteet: 3 Profiili Helsinki on Suomen pääkaupunki, joten ei ihmekään että tänne eksyvät kaikki kivat jutut. Suurimmassa asutuskeskuksessa kun on eniten osaanottajia. Olisihan se kiva, jos välillä olisi jotain jossain muuallakin, niin tulisi reissattua muualla Suomessa. Tähän asti muissa kaupungeissa vierailu ei ole ollut niin mielenkiintoista, kun ei ole ollut mitään palavaa syytä sinne mennä. Tosin levykauppoja löytyy käsittääkseni Turusta ja Tampereelta enemmän kuin täältä.

VR:n hinnat ovat kyllä aikamoista ryöstöä pitkillä matkoilla, mutta pitää muistaa yhtiön tekevän nykyisellään tappiota (lähde joku vuoden vanha lehtiartikkeli). Takapuolestahan tämä on jo nyt, mutta miettikääs sitä, jos Valtion Rautatiet korottaisi lippujensa hintoja niin, että jäisivät plussan puolelle. Ketuttaisiko sitten enemmän?
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #106 : 07.11.2007 08:14 »
MasterTK ilonpilaaja Jäsen Viestejä: 2 776 Basaaripisteet: 6 Profiili
Helsinki on Suomen pääkaupunki, joten ei ihmekään että tänne eksyvät kaikki kivat jutut.

Vai että ihan pääkaupunki, tuota en kyllä usko... >_>
Samalla se on myös Suomen paskin kaupunki asua, joten ihan kivaa, että hesan homppelit saavat jotain kivaa itselleen. Kyllähän siellä käydä voi mielellään näissä eri tapahtumissa, mutta ennemmin asuisin vaikka jossain soramontussa veneen alla, kuin muuttaisin sinne.
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #107 : 07.11.2007 12:28 »
Turilas Jäsen Viestejä: 570 Basaaripisteet: 1 Profiili Täysin samaa mieltä. Helsingin parhaat paikat ovat Kampin bussiasema ja Rautatieasema.
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #108 : 07.11.2007 14:16 »
Fraeon /fɹeɪɔnʰ/ Moderaattori * Viestejä: 1 652 Basaaripisteet: 3 Profiili
Helsinki on Suomen pääkaupunki, joten ei ihmekään että tänne eksyvät kaikki kivat jutut.

Vai että ihan pääkaupunki, tuota en kyllä usko... >_>
Samalla se on myös Suomen paskin kaupunki asua, joten ihan kivaa, että hesan homppelit saavat jotain kivaa itselleen. Kyllähän siellä käydä voi mielellään näissä eri tapahtumissa, mutta ennemmin asuisin vaikka jossain soramontussa veneen alla, kuin muuttaisin sinne.

...sanoo mies, joka asuu Suomen mulipääkeskittymässä.
A légpárnás hajóm tele van angolnákkal
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #109 : 07.11.2007 14:23 »
Melfice_ Rento ja seksikäs. Jäsen Viestejä: 1 033 Basaaripisteet: 0 Profiili Helsingissä parasta on kesäinen Arabianranta.

Siinähän käyvät keikoillaan ja maksavat keskustakaksiostaan 300 000€, ihan sama mulle.

Edit: Terveisin Melfice, syntymäpaikka Skatta.
N
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #110 : 07.11.2007 14:33 »
migge Jäsen Viestejä: 3 172 Basaaripisteet: 0 Profiili
Täysin samaa mieltä. Helsingin parhaat paikat ovat Kampin bussiasema ja Rautatieasema.
Heh, totta. Maalaisten mielessä tämä on Helsinki.

Voin kuvitella että ulkopaikkakuntalaisia ahdistaa väen paljous sun muut poikkeavuudet Helsingissä. En itsekkään haluaisi enään sinne muuttaa, vaikka olen siellä 12 nuoruusvuosistani asunut. Paras paikka asua on kuitenkin kehyskunnissa, jotka ovat suhteellisen rauhallisia, mutta joista on tarpeenvaatiessa helppo mennä keskustaan. Esim, Vantaan Tikkurila tai Espoon Leppävaara, ovat ihanteellisia.
www.playfire.com/migge
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #111 : 07.11.2007 16:48 »
Frank Jäsen Viestejä: 937 Basaaripisteet: 3 Profiili
Voin kuvitella että ulkopaikkakuntalaisia ahdistaa väen paljous sun muut poikkeavuudet Helsingissä. En itsekkään haluaisi enään sinne muuttaa, vaikka olen siellä 12 nuoruusvuosistani asunut. Paras paikka asua on kuitenkin kehyskunnissa, jotka ovat suhteellisen rauhallisia, mutta joista on tarpeenvaatiessa helppo mennä keskustaan. Esim, Vantaan Tikkurila tai Espoon Leppävaara, ovat ihanteellisia.
Jep, Vantaan Tikkurila voisikin olla ihan jees paikka, ongelmana vain se, että matkojen hinnat nousisivat matkakortin vaihtuessa.

Ja hei, ei Helsinkin niin huono paikka ole asua, mitä annatte ymmärtää. Tokihan asuminen on kallista, mutta lähinnä pelkästään Etelä-Helsingin porvarikeskittymissä ja omakotitalokaupunginosissa. Jostain Kontulan kerrostalohelvetistä  saa varmasti muihin hintoihin nähden ihan edullisestikin asunnon. Ja en nyt tätä siksi sano, että yrittäisin jotenkin puolustella synnyinkaupunkiani. Ei minua täällä mikään muu pidä kuin opiskelu ja rahattomuus, sukulaisia mainitsematta.
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #112 : 07.11.2007 18:20 »
TseiTsei Jäsen Viestejä: 262 Basaaripisteet: 1 Profiili
...sanoo mies, joka asuu Suomen mulipääkeskittymässä.

Joensuun skinit kuolivat sukupuuttoon jo ajat sitten. Pentuna niitä näkyi helkkarin usein kaupungilla, nyt ei ole näkynyt. Pääjehu taitaa istua pitkää kakkua? :lol:
Nice beaver!
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #113 : 10.11.2007 09:42 »
Kabanossi Moderaattori * Viestejä: 2 517 Basaaripisteet: 6 Profiili WWW Vituttaa eräs muija. Kaunis, mukava ja kaikkea mitä haluan. Ja enemmänkin. Meillä on noin vuoden ajan ollut jotain peliä. Ongelmana on vaan tämän tytön poikaystävä. Heidän välinsä ovat kuulemma kylmät ja tyttö asuu jätkän luona ainoastaan asunnon takia. Jätkä on intissä, eli ei tarvitse väkisin asua saman katon alla. Jonkin aikaa sitten tyttö muutti omaan asuntoon. Melkein heti sen jälkeen sanoin sille, ellei meidän välillä ala pian tapahtumaan jotain, voidaan ihan hyvin unohtaa koko juttu. En tietenkään halua luopua hänestä, mutta ei tämä pelleilykään ole kivaa. Noh. Tällä viikolla tämä tyttönen jätti sen poikaystävänsä. Tyttö on ollut hirveän etäinen koko viikon. Ymmärränhän minä, että kolmen vuoden suhde on vaikea lopettaa vaikka tunteet olisivatkin hiipuneet.

Eilen tämä tyttönen oli kuitenkin baarissa kahden jätkän kanssa. Toisesta ei ole vaaraa, mutta toinen niistä on kiinnostunut tästä tytöstä. Hän kyllä väitti minulle, että tunteet eivät ole molemminpuoliset. Ja mielestäni ei ole syytä epäillä mitään, koska tyttö itse jopa kertoi minulle tästä. Tällä tytöllä on muutenkin suurimmaksi osaksi poikia kaverina. Näin äkkiseltään tulee mieleen ainakin 3 jätkää jotka ovat kiinnostuneet hänestä. Tyttö on kuitenkin tehnyt selväksi etteivät nämä kiinnosta häntä. Silti olen mustasukkainen, koska hän viettää välillä aikaa heidän kanssaan. Kunhan se herää niin mun on pakko saada vastauksia. Varmaan vittuuntuu kun en jätä sitä rauhaan. Tiedän paljon asioita joita hänen ei olisi pitänyt minulle kertoa, lähinnä siis muiden salaisuuksia. Perkele jos se vähänkin kuullostaa salailevalta, sanon että paljastan kaikki asiat mitkä olet minulle sanonut, ellet kerro totuutta. Eiköhän siinä viimeistään totuus tule ulos.

Muutenkin hänen on vaikea puhua tunteistaan. Se nyt vaan on pakko. Ei hommat etene ellei juttua ala tulemaan. Saatan kuullostaa erittäin vittuuntuneelta. Olen enemmänkin huolestunut. Varmaan kolmas kerta kun käyn saman naisen kanssa läpi tätä tilannetta. Ennenkin on selvitty säikähdyksellä. Toivottavasti sanonta kolmas kerta toden sanoo ei pidä paikkaansa...
IGDB.com | Internet Game Database
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #114 : 10.11.2007 10:00 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 699 Basaaripisteet: 2 Profiili
Perkele jos se vähänkin kuullostaa salailevalta, sanon että paljastan kaikki asiat mitkä olet minulle sanonut, ellet kerro totuutta. Eiköhän siinä viimeistään totuus tule ulos.
Älä tee noin...Ai miksi? Koska se on väärin. Onhan sekin tietty väärin tietyltä kannalta mitä tyttö tekee sinulle, mutta jos pidät hänestä miksi haluat hänelle ahdistavan olon, sillä että uhkailet asioilla joista hän on uskoutunut sinulle. Ja on aika sama puhuuko tyttö totta vai ei, mutta hän tulee miettimään ainakin pari kertaa ennen kuin sinulle kertoo mitään enään jos noin teet.

Ja varmasti tuollainen kyrsii. Mutta, minusta sille ei mahda oikein mitään jos ei voi sanoa että "en pidä siitä, voitko lopettaa". Ja jos et luota tyttöösi, ongelmia on muussakin kuin tytön käytöksessä.

Tässä yksi syy miksi en ole ikinä alkanut "hengailemaan" varattujen kanssa. Se tuo aika suuren epäilyksen toiseen lopulta, vaikka saisikin "siepattua" toisen.
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #115 : 10.11.2007 10:05 »
Kabanossi Moderaattori * Viestejä: 2 517 Basaaripisteet: 6 Profiili WWW No puhut kyllä totta. Ja totta puhuakseni olen jo pikkuhiljaa asennoitunut siihen, ettei tästä tule mitään. Haluan vaan tietää mitä hänen mielessään on?? Minkä helvetin takia se jatkaisi tätä jos ei ole enää kiinnostunut minusta. Ei voi ymmärtää. Ehkä jätän tuon uhkailun kuitenkin sanomatta, mutta pysyn silti kovana ja vaadin puhetta.

Ja kyllä. Varatut naiset saavat tästä lähin jäädä. Ellei se muija valitse mua heti, saa se luvan jäädä.

EDIT: Ja tiedostan olevani mustasukkainen. Tämän voisi kuitenkin kestää jos asioista puhuttaisiin. Toivottavasti illalla saan raportoitua miten kävi.
IGDB.com | Internet Game Database
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #116 : 10.11.2007 11:54 »
sleepy o----o Jäsen Viestejä: 828 Basaaripisteet: 6 Profiili Joanie make your mind up
use your imagination.
you don't want to wind
state of agitation.

Joanie, take some time out
brake communication.
you just got to sign out
take some medication.

it's the same old drag,
oh, you know you don't need none of that!
it's the same old drag,
oh, you know you don't need none of that!
it's the same. . . (it's the same old, it's the same)
it's the same. . . (it's the same old, it's the same)
it's the same. . . old. . . drag.


Kröhöm.
Jossain postin konttorissa on vietetty hauskoja iltoja sit-comin parissa, koska minun Seinfeldin 9. kausi on ollut jo matkalla kaksi viikkoa. Aaargh.
under the rocks and stones,
there is water underground
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #117 : 10.11.2007 14:42 »
Melfice_ Rento ja seksikäs. Jäsen Viestejä: 1 033 Basaaripisteet: 0 Profiili I feel your pain. Naiset, kuka niitä ymmärtäisi?
(paitsi tää nykyinen jota deittailen, se on ihan kiva.)
N
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #118 : 10.11.2007 14:43 »
Kabanossi Moderaattori * Viestejä: 2 517 Basaaripisteet: 6 Profiili WWW
I feel your pain. Naiset, kuka niitä ymmärtäisi?
(paitsi tää nykyinen jota deittailen, se on ihan kiva.)

Musta tulee isona homo.
IGDB.com | Internet Game Database
tallennettu
Re: Yleinen vitutusketju « Vastaus #119 : 10.11.2007 15:25 »
Sarkoni Jäsen Viestejä: 435 Basaaripisteet: 0 Profiili Kaban tilanne kuulostaa vähintäänkin tutulta. Minunkin elämääni on tullut sekoittamaan tyttö, noin vuosi sitten kun samaan lukioon päädyimme. Se ei edes tuntunut todelta miten hyvin meillä meni ensimmäisestä päivästä lähtien. Tähän varsinaiseen tapaamiseen kyllä meni ihan älyttömän kauan, sillä huomasin hänen olemassaolonsa vasta, kun kolmas jakso oli aluillaan. Mutta enivei, meillä on kyllä tämän vuoden ajan ollut koko ajan juttua, mutta ei silti mitään merkittävää, ainakaan hänen mielestään. Itse kyllä olen kuvitellut meillä olevan paljonkin kaikkea. Paljon haleja, kädestä pitelemisiä ja muuta pientä. Luulin sen olevan edes jotain. Mutta sitten meillä pidetyissä partyissa, hän jotenkin huomasi minun välttelelevän häntä (no hänelläpä oli toinen poika, joten ajattelin heittää hanskat tiskiin ja sanoa vaan, että vitut) ja halusi puhua asiasta. Keskustelun aikana kerroin tykkäävänsä hänestä monellakin tavalla. Luulin tämän jo olevan elämän selvä että hän tiesi tästä, mutta hän vaan heiluttelee päätänsä ein merkiksi. Siinä vaiheessa kyllä sydän murskaantui ja ihmettelin, että mitähän vittua tämän viime vuoden aikana sitten on tapahtunut. Hänen mielestään ei kai juuri mitään.

Tälläkin tytöllä on ihan pirusti miespuolisia kavereita ja ihan minun ja hänen takia se huolestuttaa joskus. Ne kaverit ovat kaikki muutaman vuoden vanhempia ja ihan senkin takia tekisi mieli luovuttaa. Mitä senssejä minulla muka olisi pari vuotta vanhempia alfauroksia vastaa?

Ja mikä tässä tytössä sitten varsinaisesti häiritsee on se, että me emme koskaan kykene puhumaan meistä. Miksi? Siksikö ettei ole mitään "meitä?" Kai minä sitten olen ollut niin perkeleen tyhmä etten tätä ole tajunnut. Mutta kun en pääse eroonkaan hänestä. Yritän unohtaa hänet ja vaikka siirtyä johonkin toiseen tyttöön, mutta ei se koskaan onnistu. Aina hän tekee jotain, mikä saa ajatukseni takaisin häneen. Sekin on tosin ihan järjetöntä. Meissä ei ole mitään yhteistä, eikä hän ole kamalan menestynyt koulussa, eikä hän tee muuta kuin nuku ja juo viinaa, eikä ole muutenkaan mitään järkevää syytä, miksi meidän pitäisi olla enemmän kuin kavereita. Mutta silti hän saa minut tuntemaan tavalla, jota kukaan muu tyttö ei ole minua pystynyt saamaan. Miksi? Suatana mitä paholaisia nuo naiset... :(
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 ... 53
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines